IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სვეჩის პრაკლატკის შეცვლა, თუ მოინდომებ თვითონაც გამოცვლი
JEY
გამოხმაურება Dec 5 2009, 01:14
გამოხმაურება #101


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 382
რეგისტრ.: 21-August 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 313




ეს თემა არ არის მემგონი და იყოს, ვინმეს გამოადგება.
მოკლედ სვეჩების გამოცვლას ვაპირებდი და რეზინები რო მოვაძრე ( მემგონი ჩიბუხები ქვია მაგას rolleyes.gif ) ზეთი იდგა სვეჩის მილებში

მერე ეგრევე rackeras დავურეკე smile.gif და მითხრა რო zimbos ქონდა გამოცვლილი, მერე რაღა თქმა უნდა ზიმბოს დავუკავშირდი, ამიხსნა რო არაფერი ძნელი არ იყო და მეც შევძლებდი გამოცვლას, მეორე დღესს შევუდექი მაგ საქმეს.




ეს მეორე მხრიდან



ამას კიდე არაუშავა მეორე უპრო ჭუჭყიანი იყო

მერე გავწმინდე და გერმეტიკით დავამუშავე

ესეც გერმეტიკი



racker zimbo მადლობა რჩევებისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
rezo_ozer
გამოხმაურება Apr 13 2016, 18:06
გამოხმაურება #102


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 12-February 12
მომხმარებელი № 2,521




კვირას გავაკეთე ცალი მხარე.
ტურბინიანზე ადგილი საერთოდ არაა. თან გაზი აყენია და ქვეყანა შნურებია.
კრიშკის მოხსნისას ქვედა უკანა (სალონის მხარეს) ბოლტი ვერ გამოდიოდა, ადგილი არ ყოფნიდა. მაგის დამპროექტებელს თავში ჭკუა აქვს?
ბაბინებიც ძლივს მოვხსენი. ბერნერის შავი გერმეტიკი ვიხმარე, იმედია არ გაუშვებს.

რაშიც პრაგლატკა ჯდება მანდაც ჩავუშვი ცოტა გერმეტიკი, წესით კარგად უნდა დაიჭიროს....


მეორე მხარე მაქვს დარჩენილი და მაგრად მეზარება სანამ 10-იან და 12-იან ტრეშოტკიან ქანჩს არ ვიყიდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
2 გვერდი V  < 1 2


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge