IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ძრავების EJ სერია, და Stroker Kit-ები ...
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 13:23
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




EJ სერიის ძრავი, პირველად გამოვიდა 1989 წელს. იაპონიაში 1.8 მოცულობით და ამერიკისთვის 2.2-იანი მოცულობით. ორივე ძრავი იდო ლეგასში. EJ22 და EJ18 გამოვიდა ევროპული ბაზრისთვისაც. აღსანიშნავია, რომ ეს ძრავიები ცენტრალური შეფრქვევის სისტემით მუშაობდა, გარდა ინგლისური ბაზრისთვის გამოშვებული ძრავებისა. რომელიც კარბურატორულ სისტემაზე იყვნენ.
მიუხედავა იმისა, რომ იაპონური ძრავები მოცულებით პატარებია, ამერიკული ანალოგებთან შედარებით, სიმძლავრე უფრო მეტი ჰქონდათ. ეს იყო, ძირითადად, ორვალიანი გალოვკებისა და გამშვების სისტემის დამსახურება.
პირველად ამერიკაში, ტურბინიანი ძრავით ლეგასი, გამოუშვეს 1992 წელს. 2.2-იანი მოცულობით, 1 ვალიანი კონსტრუქციით, ინტერქულერის გარეშე და 163 ცხენის ძალით. იაპონიაში კი 2.0-იანი მოცულობის ძრავით აღჭურვილი ლეგასი კი 208 ცხენით ამაყობდა.
1992 წლიდან, EJ სერიის ხაზით გამოუშვეს 1.6-იანი მოცულობის ძრავები 95 ცხენი ძალით. ჩრდილოეთ ამერიკისთვის ცალკე შექმნეს 145 ცხენის ძალიანი EJ22 ძრავი. შექმენს ასევე 2.5 ლიტრიანი ძრავები ამერიკისთვის 165 ცხენის ძალით. იაპონური და ავსტრალიური ბაზრისთვის კი გამოუშვეს 2.0-იანი ატმოსფერული ძრავები 148 ცხენით.
აღსანიშნავია, რომ ყველა ბაზრისთვის, გარდა ჩრდილოეთ ამერიკისა, EJ20H და EJ20R ძრავები აღჭურვილი იყო სეკვენტალური ტვინტურბო სიტემებით. რომელთათვისაც დამახასიათებელი იყო, საგრძნობი ლაგი ერთი ტურბინიდან წყვილ ტურბინაზე გადასვლამდე. ეს მომენტი გამოასწორეს EJ206 და EJ208 ძრავებში, რომლებიც დგას მეოთხე თაობის ლეგასებში.
1993 წლიდან გამოდის იმპრეზები. რომელთაც აბრევიატურაში მიმატებული ჰქონდათ GT ან Turbo ბაზრის რეგიონების მიხედვით. მასში იდო 240 ცხენის ძალიანი 2.0 ლიტრიანი მოცულობის ძრავები. იგივე ძრავები იდო ლეგასებშიც, მაგრამ მათი ცხენები 217-ს არ გაცილებია.
1 წლის შემდეგ, ინჟინრებმა მოუმატოს ცხენები ძრავს 6 ერთეულით, რამაც თავის მხრივ თორქის დაწევა გამოიწვია 309-დან 279 ერთეულამდე. თუმცა 1994 წლიდან გამოუშვეს, რალის სერიასთან მაქსიმალურად მიახლოებული მოდელი - WRX STI. 250 ცხენითა და 309 თორქით.
აღსანიშნავია, რომ ამერიკაში პირველი WRX გამოჩნდა 2002 წელს 227 ცხენის ძალიანი ძრავით და WRX STI 2003 წლიდან, იგივე სიმძლავრის ძრავით.

მთლიანობაში, გამოშვებულია 6-ნაირი მოცულობის ძრავები სხვადასხვა ქვეყნისთვის, მაგრამ არსადაა მთლიანი გამით და მახასიათებლებით წარდგენილი.

ქვემოთ მოვყვანილ სიაში ჩამოწერილია ძრავები შემდეგი მახასიათებლებით:
ძრავის მოცულობა, ცხენის ძალები, თორქი, პორშინის სვლის სიგრძე, დიამეტრი და მოდელი

1493 97ც.ძ./129ნმ 65,8მმ/85მმ SOHC Impreza
1498 107ც.ძ./142ნმ 79,0მმ/77,7მმ DOHC Impreza
1597 90-95ც.ძ./128-143ნმ 65,8მმ/87,9მმ SOHC Impreza
1820 103ც.ძ./147ნმ 75მმ/87მმ SOHC Impreza, Legacy
1994 115-160ც.ძ./170-187ნმ 75მმ/92მმ SOHC Impreza, Legacy, Forester
1994 150-160ც.ძ./186-196ნმ 75მმ/92მმ DOHC Impreza
1994 ტურბინირებული 170-280ც.ძ./240-343ნმ 75მმ/92მმ DOHC Impreza, Legacy, Forester
2212 128-131ც.ძ./190-193ნმ 75მმ/96,9მმ SOHC Legacy
2212 ტურბინირებული 163ც.ძ./250ნმ 75მმ/96,9მმ SOHC Legacy
2212 ტურბინირებული 280ც.ძ./395ნმ 75მმ/96,9მმ DOHC Impreza
2457 150-165ც.ძ./221-227ნმ 79მმ/99,5მმ SOHC Legacy
2457 165-170ც.ძ./220-223ნმ 79მმ/99,5მმ DOHC Legacy
2457 ტურბინირებული 210-280ც.ძ./320-379ნმ 79მმ/99,5მმ DOHC Impreza, Legacy

მიუხედავად თანმიმდევრობითი გაუმჯობესებისა EJ სერიის ძრავებისა, ბლოკის გეომეტრია დღემდე უცვლელია - ოპოზიტური განლაგებით. დიდად არც ცილინდრის დიამეტრი და პორშინის სვლის სიგრძე შეცვლილა. გარდა, ახალი, 2007 წლის 1.5 ლიტრიანი ძრავებისა. სადაც პორშინის სვლის სიგრძე გაიზარდა. მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ყველა მოდიფიკაციისთვის, ცილინდრები და სხვა შემადგენელი ნაწილები ერთნაირი არის.
1994 წლიდან დიდი გადატრიალება მოხდა ბლოკების სისტემაში. კერძოდ, ცილინდრების გაგრილების დახურული სისტემა გარდაიქმნა ღია სისტემად. როგორც მწარმოებლები აკონკრეტებენ ნახევრადღია სისტემად. მისი პლიუსებია: წონის შემცირება, უფრო ეფექტური გაგრილების სისტემის შემუშავება და რიგი ელემენტების უნიფიცირება სხვადასხვა მოცულობის ძრავებისთვის.
1994 წლიდან ყველა ამოტსფერული ძრავი აღიჭურვა გაგრილების ღია სისტემით. ასევე, ტურბინირებული ძრავებიც, მაგრამ ყველა ერთბაშად არა. 1996 წლამდე EJ20G ძრავი, ჯერ კიდევ დახურული გაგრილების სისტემით გამოდიოდა იმპრეზა WRX Type RA და WRX STI მოდელებისთვის. ეს ძრავები, სახელით RA ბლოკი, დგას რალისთვის შექმნილი იმპრეზებშიც. გაუმჯობესებული გაგრილების არხებით, გალოვკებით, რაზვესოვკით და კიდევ ბევრი რამით. დაჟე კარტერიც კი განსხვავებული აქვთ. მან მიიღო სახელად Boxer Master 4.
ეს ეგრეთწოდებული RA ბლოკი დევს იმპრეზის სამოქალაქო ვერსიაში, ლეგენდარულ 22B-ში. საიდანაც თავისუფლად იღებდნენ 400 ცხენს, ძრავის სიცოცხლიუნარიანობის ზედმეტად შემცირების გარეშე.
რადგან, RA ბლოკის წარმოება, ძალიან ძვირი ჯდებოდა, ამიტომ შეიმუშავეს გაგრილების ღია სისტემა და შეიქმნა EJ20K. EJ20G-მაც განიცადა მოდიფიკაცია. მასზე დარჩა იგივე გალოვკები. ნიზი კი მიიღო EJ20K-სგან. შემდეგ წლებში, ამ ძრავისთვის, Prodrive-მა შექმნა მოლიბდენის შენადნობით დაფარული პორშინები.
ეს ყველა ცვლილება, ტუნინგის მოყვარულებისთვის არც თუ ისე კარგი იყო. რადგან ტუნინგით მიღწევადი სიმძლავრის ზღვარმა შესამჩნევად დაიწია.

1994 წლიდანვე, ამერიკის ბაზრისთვის შექმნილი, 2.5 ლიტრიანი ძრავებიც აღიჭურვა გაგრილების ღია სისტემით. რამაც რიგი პრობლემები გამოიწვია. მიუხედავად გაგრილების გაუმჯობესებისა, დაეცა ძრავის სიმტკიცის მახასიათებლები. ამიტომაც, 1999 წალმდე გამოშვებული ძრავების სიმძლავრე, ამერიკის ბაზრისთვის, არ გაცდენილა 200 ცხენს.იგივე სიმძლავრეზე იქნა დამუშავებული კლაპნების რეგულირების სისტემაც.
1999 წლიდან, ამერიკის ბაზრისთვის შემუშავდა ახალი მოდიფიცირებული ძრავები: EJ25E, EJ251 და EJ252. ცოტათი გაძლიერებული ბლოკით და გაუმჯობესებული გაგრილების სისტემით. მიუხედავად ამისა, ამ ძრავიდან 250 ცხენზე მეტის ამოღება რიგ პრობლემებთან და რისკთან იყო დაკავშირებული.
ამავე წელს ცვლილებები განიცადა ბლოკმა. პადშიპნიკმა შეიცვალა დისლოკაციის ადგილი. კალენვალზე მესამე ფუძედან, გადავიდა ბოლო, მეხუთე ფუძეზე. განახლდა გალოვკები და ტურბო სისტემები. ესეთმა ძრავებმა, მიიღეს EJ205 დასახელება, რომლებიც დგებოდა WRX-ის საექსპორტო მოდელებში და რიგ უნივერსალებში შიდა, იაპონური ბაზრისთვის. ამავე პერიოდში გამოუშვეს EJ207 ძრავები, რომლებისთვისაც დამუშავდა კლაპნების რეგულირების სისტემა. იგივე AVCS.

AVCS სისტემით აღიჭურვა 2.5 ლიტრიანი ძრავებიც. სახელწოდებით EJ255. ამ ძრავით, 2004 წლის დასაწყისში, ჩრდილოეთ ამერიკის ბაზრისთვის აღჭურვეს სუბარუს მოდელი, კროსოვერ-პიკაპი - Baja. ცოტა გვიან ის გამოჩნდა აფრიკისა და ევროპის ბაზრისთვისაც. 2005 წლიდან კი მთელ მსოფილოს მოედო. 2005 წლიდანვე, AVCS სისტემა, სტანდარტულად ყველა EJ სერიის ყველა ძრავზე დადგა. 300 ცხენის ძალიანი EJ257 ძრავით აღიჭურვა ამერიკის ბაზრისთვის WRX STI MY. ხოლო ევროპული და აზიური ბაზრისთვის დამუშავდა რამდენიმ მოდელი, 280 ცხენის ძალიდან 320-მდე.
EJ207 ძრავი აღიჭურვა ტვინსკროლი ტურბინით. გაუმჯობესებული ინტერქულერით, შემშვებ-გამშვები სისტემით და გალოვკების მუშაობის პრინციპით, ამ ძრავიდან ამოიღეს 308 ცხენის ძალა და 422ნმ თორქი. როცა იგივე მოდიფიკაციით, მაგრამ 2.5 ლიტრიანი ძრავიდან, რომელზეც უკვე Single-scroll ტურბინა დააყენეს, ანუ VF48, ამოიღეს 309 ცხენის ძალა და 393ნმ თორქი.

ცალკე გამოსაყოფია შეზღუდული რაოდენობით გამოშვებული მოდიფიკაციები. როგორიცაა: S201-S204, V-Limited, RB320, GB270 და სხვა. ეს მოდელები, სხვა სერიული მოდელებისგან, გასხვავდებიან არა მარტო გაუმოჯბესებული პადვესკით, ან კარგად შესრულებული ინტერიერით, არამედ ფორსირებული ძრავებითაც.

აქვე მინდა დავწერო, თუ რომელი ძრავებით გამოდიოდა WRX და რომელი ძრავებით - WRX STI.

WRX
ძრავი EJ20G EJ20G EJ20K EJ205 EJ207 EJ255
სიმძლავრე 240/6000 260/6500 280/6500 280/6500 280/6500 260/6000
თორქი 304/5000 309/5000 328/5000 338/5000 338/5000 420/4000
ცილინდრის ბლოკი დახურული ღია(გარდა RA) ღია ღია ღია ღია
პორშინები Cast Cast Cast Cast Cast Cast

МWRX STi
ძრავი EJ20G EJ20G EJ20K EJ20K EJ205 EJ22K EJ207 EJ257
სიმძლავრე 250/6500 275/6500 280/6500 280/6500 280/6500 280/6500 320/6800 300/6000
თორქი 309/5000 319/5000 343/5000 353/5000 353/5000 363/5000 350/5000 460/4500
ცილინდრის ბლოკი დახურული დახურული ღია ღია ღია ღია ღია ღია
პორშინები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები



ჰოდა, ეხლა მივედი ყველაზე საინტერესომდე smile.gif
სუბარუ რომ ყოფილიყო ჩვეულებრივი, სხვისგან არაფრით გამორჩეული, გადაადგილების საშუალება, მაშინ მისი ძრავის, ამდენი მრავალხმრივი მოდიფიაცია, არაფრით აირეკლებოდა მფლობელის ცხოვრებაში. მაგრამ მისი ცილინდრების კონსტრუქცია, კლაპნების რეგულირების სისტემა და ტურბინა ძალიან იზიდავს ტუნერებს. რის გამოც ბევრი ტუნერ კანტორა უშვებს რიგ ნაწილებს სუბარუს ძრავებისთვის და არა მარტო ძრავისთვის. ისინი გვთავაზობენ სხვადასხვა ვარიანტებს აფგრეიდისთვის.
გამოვყოფდი, მუშა მოცულობის გაზრდას, Stroker Kit-ებს და Short Block-ებს.
გაგრილების ღია სისტემა იძლევა იმის საშუალებას, რომ მოხდეს ბლოკის დაგილზვა პრაქტიკულად ნებისმიერ ზომაზე. ამით ცილინდრის პრინციპული კონსტრუქცია იცვლება. გილზები, ეგეთი ოპერაციის მერე, ხდება ეგრეთწოდებული სველი.
მასქიმალური ცილინდრის დიამეტრი, სველი გილზების შემთხვევაში, შეიძლება იყოს 103მმ. რომელიც 84.5მმ-იან კალენვალთან ერთად ძრავის მოცულობას ზრდის 2.8 ლიტრამდე. მაგრამ სველი გილზები, ბლოკის დამატებითი გაძლიერების გარეშე, დიდ დატვირთვას ვერ უძლებს. უნდა შეიცვალოს პორშინები კოვანნებით, შატუნების გაძლიერებული მასალით უნდა იყოს და ა.შ. ასე დამუშავებული ძრავიდან თავისუფლად შეიძლება ამოიღო 250 ცხენი, რომელიც კარგია ყოველდღიურობისთვის, მაგრამ უვარგისია დრაგისთვის, მიუხედავად უზარმაზარი თორქისა.
უფრო უკეთესი ვარიანტია EJ25 ძრავის კალენვალის ჩადება EJ20 ძრავში. ესეთი ცვლილება არაა გათვალისწინებული ქარხნულად, მაგრამ საკმაოდ საყვარელი და მისაღები ვარიანტია ტუნერებისთვის. ამ შემთხვევაში 79მმ-იანი პორშინის სვლის ხარჯზე, გაზრდილია თორქი დაბლებზე და სიცოცხლისუნარიანობა შენარჩუნებულია. ძრავის მოცულობა კი ხდება 2124 კუბური სანტიმეტრი. თუ ესეთ შემთხვევაში გამოვიყენებთ WRX STI-ის კოვანნ პორშინებს, უფრო უკეთესს ძრავს მივიღებთ, ვიდრე გაუმჯობესებული 2.5 ლიტრიანი ძრავია.
სტანდარტული ვარიანტი EJ22 ძრავისა, რომელიც B22-ში დევს, 2.2 ლიტრიანი მოცულობისაა. ცილინდრის დიამტერით 96.6მმ და 75მმ-იანი პორშინის სვლით. ამ შემთხვევაში სიმძლავრეც მეტია და თორქიც. ღია ბლოკით, EJ22K, შეიძლება 300 ცხენამდე ამოიღო ზედმეტი პრობლემების გარეშე და დახურული ბლოკიდან - 350 ცხენამდე. მაგრამ ესეთი ბლოკების მოძებნა, ცოტა არ იყოს და ძნელია.
პოტენციალის განვითარების, როგორც ძრავისა, ასევე ტუნინგ ნაწილებისა და კონსტრუქციის სიმძლავრის მხრივ გამოირჩევიან 2.0 ლიტრიანი ძრავები. WRX-ის ბლოკები, მატორში ჩარევის გარეშე, თავისუფლად უძლებენ 320 ცხენის ძალიან დატვირთვას. ხოლო WRX STI-ის შემთხვევაში - 350-ს. თუ დახურულ ბლოკთან გვაქვს საქმე, მაშინ 400 ცხენიც არ წარმოქმინს პრობლემას.
უფრო მეტი ცხენებისთვის კი რიგი ტუნინგ-კანტორები, მაგალითად, STI და Prodrive, უშვენებ ტუნინგ ნაწილებს EJ ძრავებისთვის, რომლებიც პირდაპირ, გადაკეთების გარეშე ერგებიან სტოკ ნაწილებს.




უუფ, რამდენი დამიწერია smile.gif

ერთი თხოვნა მექნება, განვავრცოთ ეს თემა. ანუ ეს სტროკერები არის 2.1 ლიტრიანი, 2.2 ლიტრიანი, 2.6 ლიტრიანი, 2.8 ლიტრიანი და რომელს რა პლიუსი და რა მინუსი აქვს ჩამოვაყალიბოთ.
და საერთოდ, რა შედის ამ სტროკერ კიტებში. ამათი ცვლილებისას, კიდევ ბევრი რამ უნდა შეიცვალოს.


თუ რამე ვნახე კიდევ ახალი, მივამატებ შემდეგში smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Jul 25 2013, 13:48
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




VADA
კარგი ინფოა.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:00
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




მალადეც ვადა კარგათ გიშრომია და ძალიან საინტერესო ინფოა. ბევრს გამოადგება ვინც დამწყებია სუბარუში.
რაც შეეხება სტროკერ დესტროკერებს.
იმას გააჩნია მანქანას რისთვის აწყობა და რა სიმძლავრე გჭირდება.
დრაგი პარნო კალცო და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:01
გამოხმაურება #4


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




VADA
მადლობა, ძალიან საინტერესოა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xmx829
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:20
გამოხმაურება #5


STI-010
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 783
რეგისტრ.: 7-May 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,086




კარგი იყო მადლობა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:32
გამოხმაურება #6


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




გაიხარეთ. ესე იგი ტყუილად არ მიშრომია biggrin.gif


RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 15:00) [snapback]513670[/snapback]
იმას გააჩნია მანქანას რისთვის აწყობა და რა სიმძლავრე გჭირდება.
დრაგი პარნო კალცო და ა.შ.

კი ბატონო, გააჩნია, მაგრამ ჩამოვაყალიბოთ თუ როგორი სტროკერის გაკეთება შეიძლება. პლიუს რა დადებითი ან უარყოფითი მხარე აქვს და მერე ჩამოვაყალიბოთ, ეგეთი სტროკერი დრაგისთვის გამოგვადგება, პარნისთვის, რალისთვის თუ ხეზე გასვლისთვის smile.gif


მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ???
მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ???
მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ???
თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:43
გამოხმაურება #7


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ბრავო wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:44
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




VADA
ok.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 14:46
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
კი ბატონო, გააჩნია, მაგრამ ჩამოვაყალიბოთ თუ როგორი სტროკერის გაკეთება შეიძლება. პლიუს რა დადებითი ან უარყოფითი მხარე აქვს და მერე ჩამოვაყალიბოთ, ეგეთი სტროკერი დრაგისთვის გამოგვადგება, პარნისთვის, რალისთვის თუ ხეზე გასვლისთვის

საკამათო თემაა და მასე ადვილად ვერ ჩამოწერ თუ როდის სად და როგორ. კონკრეტულ შმთხვევაზ საუბარი და განხილვა შეიძლება.

ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ???

კი რათქმაუნდა მიიღებ გაზრდილ თორქს და საკმაოდ ხანგძლივი ექსპლუატაციის ძრავს.
ასევე სიმძავრე გექნება 3000-7800 დიაპაზონში.
ეს ძრავი შედარებით მიდრეინჯისთვისაა
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ???

გააჩნია რომელწლიანი ძრავს განიხილავ.
ძველები ერთია და აი ახლებს უკვე ტურბინიანებს ზოგს ნიტრატიტ და ზოგს ნიტრიტის კალენვალი აქ. ბევრად მძლავრია და ბევრად მეტ დატვირთვას უძლებს.
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ???


მარტო კალენვალის ცვლილება მოგცემს იმას რომ გალოვკებს გამოხეთქავ biggrin.gif
კალენვალს რომ აყენებ დიდხოდიანს ან შატუნი უნდა დაამოკლო ან კიდევ პორშინი. უმჯობესია თუ შატუნს კიდე უფრო დააგრძელებ და პორშინს დაამოკებ. ეს იმ შემთხვევაში თუ ვერხები გჭირდება.

ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ???

თორქიც გაგეზრდება და ცხენიც მაგრამ უფრო თორქი და ეს თორქი უფრო დაბლა ჩამოიწევს კიდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:03
გამოხმაურება #10


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 15:46) [snapback]513702[/snapback]
საკამათო თემაა და მასე ადვილად ვერ ჩამოწერ თუ როდის სად და როგორ. კონკრეტულ შმთხვევაზ საუბარი და განხილვა შეიძლება.


მაშინ განვიხილოთ კონკრეტულად დრაგისთვის. biggrin.gif

ყველაზე გავრცელებული ეს არის მგონია და მერე გადავინაცვლოთ ტრეკისთვის და პარნისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:05
გამოხმაურება #11


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




მოიცადე ტურბინიანი და უტურბინო ძრავი ყველა ერთია ?? ohmy.gif


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:17
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 12:03) [snapback]513712[/snapback]
მაშინ განვიხილოთ კონკრეტულად დრაგისთვის. biggrin.gif

ყველაზე გავრცელებული ეს არის მგონია და მერე გადავინაცვლოთ ტრეკისთვის და პარნისთვის.


მასე ვერ განიხილავ. დრაგისთვის მანქანა არის მარტო დრაგზეე რო დაგყავს დაშლილია და იმით ქალაქში არ დადიხარ.
პლიუს იმას აქ მნიშვნელობა რა თანხის ჩადებას აპირებ და რა სიმძლავრე გინდა.
საქართველოს პირობებში კი ეგ ნაკლებია.
ვაფშე ეგ ძრავებსაც თუ განიხილავთ მერე კარგია.
ეგ33 საკმაოდ პოპულარული ძრავია 3.3 აქ მოცულობა და სტანდარტი ძრავით 1 ბარი წნევით 500 ცხენი ალალია

OZY პორშინებში და შატუნებშია სხვაობა. კალენვალი ბლოკი ერთია.
ნუ ეგ ძველ მოდელებში ახლებში აღარაა ამსე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:25
გამოხმაურება #13


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:17) [snapback]513723[/snapback]
OZY პორშინებში და შატუნებშია სხვაობა. კალენვალი ბლოკი ერთია.
ნუ ეგ ძველ მოდელებში ახლებში აღარაა ამსე

ჩემი და ვეერიქსის ერთია ანუ თუ ჩემიც ძველია ?

რო დავითრიო პაუკი ინთერქულერი ტურბინა და კომპიუტერი მეშველა კაცო ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:26
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ძველი დახურული 2.2 გამოდგება კოვანნების ჩასაყრელად?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:38
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(OZY @ 25th July 2013 - 12:25) [snapback]513726[/snapback]
ჩემი და ვეერიქსის ერთია ანუ თუ ჩემიც ძველია ?

რო დავითრიო პაუკი ინთერქულერი ტურბინა და კომპიუტერი მეშველა კაცო ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

არა შენი არ გამოდგება. პორშინ შატუნები აქ სხვა და მაღალი კუმშვის ხარისხი
ციტატა(ANS-555 @ 25th July 2013 - 12:26) [snapback]513727[/snapback]
ძველი დახურული 2.2 გამოდგება კოვანნების ჩასაყრელად?

ძველი დახურული 2.2 კარგია მაგრამ მაგის ჩაყენება მასე ადვილი არაა.
პორშინი გინდა 2.2 ის და მაგას კიდე პლიუს კალენვალი აქ სხვანაირი შუაყელიანი თუ რაღაც. ასერომ რთული თემაა 2.2 ის ნიზის დაყენება.
კარგი ვარიანტია ბიუჯეტური მაგრამ ძალიან ბევრს ეგეც ვერ უძლებს. გილზის კედელი როცა 2.5 ზე ჩარხავ ძალიან თხელდება და სკდება.
სიმძლავრის მხრივ ყველაზე კარგი სველი გილზია მაინც. ბევრს უძლებს და არ სკდება.
ეს საუბარია 500 პლიუს ცხენებზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jul 25 2013, 15:58
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




VADA
respect!
დიდი ხანია აქ აზიანი სტატია არავის დაუდია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jul 25 2013, 16:04
გამოხმაურება #17


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:38) [snapback]513734[/snapback]
არა შენი არ გამოდგება. პორშინ შატუნები აქ სხვა და მაღალი კუმშვის ხარისხი

მადლობა რაკერ smile.gif
მაგარი თემაა ძაან


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 16:11
გამოხმაურება #18


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:17) [snapback]513723[/snapback]
მასე ვერ განიხილავ. დრაგისთვის მანქანა არის მარტო დრაგზეე რო დაგყავს დაშლილია და იმით ქალაქში არ დადიხარ.


აპა როგორ განვიხილოთ შე კაცო ? smile.gif


მოდი ასე გკითხავ: EJ20 ძრავში პორსინი არის 92მმ და კალენვალია 75მმ სტოკში. ეგრეა ???
ჰოდა ჩავაყენე 92.5მმ იანი პორშინი და კალენვალი 79მმ-იანი. რას მივიღებ ???
შატუნების შეცვლა დასჭირდება ??? დაგილზვა ჯობია თუ პერეგაროტკების გაკეთება ???
თორქის გაზრდაზე მაქვს ჯერ ორიენტაცია.


ისე 92.25-იანი პორშინი კი მაქვს მე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 16:16
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
მაგაზე ხო გიპასუხე უკვე მაგ შემთხვევაში რას მიიღებ და რა დაგჭირდება
ევს კიდე

ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ???

კი რათქმაუნდა მიიღებ გაზრდილ თორქს და საკმაოდ ხანგძლივი ექსპლუატაციის ძრავს.
ასევე სიმძავრე გექნება 3000-7800 დიაპაზონში.
ეს ძრავი შედარებით მიდრეინჯისთვისაა
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ???

გააჩნია რომელწლიანი ძრავს განიხილავ.
ძველები ერთია და აი ახლებს უკვე ტურბინიანებს ზოგს ნიტრატიტ და ზოგს ნიტრიტის კალენვალი აქ. ბევრად მძლავრია და ბევრად მეტ დატვირთვას უძლებს.
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ???


მარტო კალენვალის ცვლილება მოგცემს იმას რომ გალოვკებს გამოხეთქავ biggrin.gif
კალენვალს რომ აყენებ დიდხოდიანს ან შატუნი უნდა დაამოკლო ან კიდევ პორშინი. უმჯობესია თუ შატუნს კიდე უფრო დააგრძელებ და პორშინს დაამოკებ. ეს იმ შემთხვევაში თუ ვერხები გჭირდება.

ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback]
თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ???

თორქიც გაგეზრდება და ცხენიც მაგრამ უფრო თორქი და ეს თორქი უფრო დაბლა ჩამოიწევს კიდე

სადრაგაოდ ისე თუ დიდი სიმძრავრეზე აპირებ მანქანის მუშაობას და მაღალი აბაროტების საპორტი გაქ გალოვკების და სხვა უამრავი ფაქტორიდან გამომდინარე მაშინ პირიქით ჯობია გააკეთო.
ანუ 2.0 ის კალენვალი ჩადო 2.5 ში. პლიუს კასტამ შატუნი კასტამ პორშინი. გრძელი შატუნი მოკლე პორშინი და თუ ყველაფრით ხელს შეუყობ 10000 შეგიძლია ატრიალო. რათქმაუნდა ასეთ ძრავს რესურსი დიდი არექნება მაქს 10-15 ათასი აიაროს დატვიღთვით მაგრამ სადრაგაოდ ძალიან ამგარი იქნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 16:27
გამოხმაურება #20


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 17:16) [snapback]513745[/snapback]
სადრაგაოდ ისე თუ დიდი სიმძრავრეზე აპირებ მანქანის მუშაობას და მაღალი აბაროტების საპორტი გაქ გალოვკების და სხვა უამრავი ფაქტორიდან გამომდინარე მაშინ პირიქით ჯობია გააკეთო.
ანუ 2.0 ის კალენვალი ჩადო 2.5 ში. პლიუს კასტამ შატუნი კასტამ პორშინი. გრძელი შატუნი მოკლე პორშინი და თუ ყველაფრით ხელს შეუყობ 10000 შეგიძლია ატრიალო. რათქმაუნდა ასეთ ძრავს რესურსი დიდი არექნება მაქს 10-15 ათასი აიაროს დატვიღთვით მაგრამ სადრაგაოდ ძალიან ამგარი იქნება


ამ შემთხვევაში მაღლებზე ცხენები გაეზრდება ძრავს. ბევრსაც დაატრიალებ, მაგრამ ბოლომდე რომ გამოიყენო, მაშინ დიდი ტურბინა გჭირდება აუცილებლად. რასპრედვალებიც, ექსტერნალ ვესტგეითები და ა.შ.

მე კიდევ მარტივი რამ მინდა შედარებით smile.gif თორქის მომატება.
ჩემს მატორში რომ კალენვალი შევცვალო და შატუნები, გამეზრდება თორქი. სხვა მხრივ რაიმეს შეცვლა მომიწევს ??? შატუნები ქასთომ უნდა ავარჩიო თუ რომელიმე ძრავისა წავა ??? პორშინების შეცვლაც მომიწევს ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge