![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ჩვენ რო მოუსმინეთ შატუნის სტუკს გავდა და უეჭველი ან დატრიალებული იყო ან შეჭმული
შატუნი იმ დონეზე დადიოდა ვალში რომ გალოვკას ურტყავდა პორშინი ჩემი აზრით დაჭირდება 1.. ვალი ( არ არის გამორიცხული იყოს დაღუნული . გასაჩარხი უეჭველი ) 2.. 1 ცალი შატუნი იქნება გაფუჟებული 3.. პორშინი თუ გადარჩა კარგია (თავი ხომ არ დაუპტყელდა , სადაც კომპრესიის კოლცო ჯდება ანუ დაიპრესა პორშინი 4.. უნდა შემოწმდეს გალობკა და გაშლიფოვკდეს თუ საჭირო იქნება (მოიხეხოს მაინც) 5.. ახალი კლადიშები , კარენოი შატუნით ეს ძრავის გაუხსნელად , მოსმენით ![]() იგივე შემთხვევაა ყვითელი ხაზით არის მინიშნებული ადგილი სადაც პორშინი ურტყავდა გალოვკას ![]() ესეც კლადიში რა მდგომარეობაში იყო ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 12:52) [snapback]67322[/snapback] ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს ![]() ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 25 2009, 20:12) [snapback]68636[/snapback] ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე. ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Sturbo
არაა მასე. ჩემ მანქანა კარტერი ქონდა დანარტყამი. შეღუნული იყო ისე რომ ლაპაც გაღუნული იყო და მიჭერილი იყო ზეთ კარტერი ისე რომ ვერ იღებდა ზეთს კარგათ. მაგიტომ დაიწყო კაკუნი. 5000 გავიარე მასე. არაფერს არ აუნთია. უბრალოდ დილას აგვიანებდა ხოლმე ჩაქრობას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 25 2009, 21:08) [snapback]68677[/snapback] ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე. ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია. ჩამოთვლილში იყო მიზეზები რითიც შეიძლება ამ მდგომარეობამდე მივიდეს ძრავი რაც შეეხება მანძილს , მე ორთაჭალაში დავქოქე და ერთი მომენტი წაარტყა კაკუნმა ,წამიერად , ჩავაქრე დავქოქე ჩავაქრე დავქოქე და არანაირი ხმა არ ქონდა , მივდიოდი რუსთავში 80 -90 კმ მეჭირა და სანამ ფონიჭალის გადასახვევთან მივედი აკაკუნდა , მაქსიმუმ 150 მ. გავიარე და გავჩერდი , კლადისი იყო დატრიალებული ვალი რემონტზე გადახტა , გზას და მანძილს ვერ გაიგებ ესე , რამოდენიმე მანქანა ვიცი კარენოიში ხმა აქვს და დადიან ჩვეულებრივათ ერთერთი პეინასი იყო (და სხვათაშორის რაც შემხვედრია ყველაზე კარგ მდგომარეობაში ეგ ბლოკი არის, 160 000 პრაბეგით ვალიც იგივე დარჩა გაუჩარხავი, და ეხლა აყენია ჩემთან ) ზეთის წნევა როგორც მითხრეს ბარადასთან 1,5 უნდა იყოს და 5ზე უნდა ადიოდეს აბაროტზე , ასე რომ თუ გაზაობ და 2 არის წნევა დაისტუკება მატორი, ნათურას კი არ აგინთებს , მაგ კლადიშით კილომეტრამდე მაინც ექნება გავლილი , ჩემ ძრავი გადავახურე და პორშინი გავჭედე ,შატუნი გაწყდა ორ ადგილას , მანქანა ჩაქრა გავაგრილე და დავქოქე დაიქოქა პერებოიზე და არ დაგავიწყდეს ვალის 1 ყელზე შატუნი საერთოდ არ ეკეთა, (ცარიელი ვალი ტრიალებდა და პორშინი ისე ქონდა გასროლილი კლაპნები დაღუნა ) წამოვედი, ლისზე რო იპოდრომია და მოვედი სამი პორშინით სახში ისე რომ ზეთს არ აუნთია + ისე ბოლავდა ვერ წარმოიდგენ , 2 ლიტრი ზეთი მაინც დაწვა კილომეტრ ნახევარში , რაც ანთებდა იყო კატალიზატორის დაჩიკი და ჩეკი, კატალიზატორი იმიტომ რომ სავსე იყო ზეთით და ჩეკი კი დეტონაციის გამო kufara ველაპარაკე და ვნახეთ მანქანაც , 100 მეტრი არ ექნება გავლილი თუ არ ვცდები გავიგე და გავაჩერეო , ჩქარაც არ მოძრაობდა , კლადიში აქვს ატყოლილი უეჭველი , კლადიშის აყოლიება კი ამ შემთხვევაში ზეთის ბრალია , ან ზეთი არ ვარგოდა ,ან ფილტრი ,ან ვალში ზეთის კანალში გაიჭედა რაღაც , + ზეთის ნასოსი, დეფექტი თუ არ იპოვე ისე იგივე ძრავის აწყობა არ ღირს, შეიძლება დასაშლელი გახდეს თავიდან, რაც ჩემ თავზე მაქვს გამოცდილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ჩვენ კლუბელს ზუსტად ეგრე მოუვიდა რაც RACKER-მა დაწერა. ავარია მოუვიდა და კარტერი შეიღუნდა და ლაპაც გაღუნა. არანაირი ზეთის ნათურა არ ანთებულა და ნახევარ წელიწადში უკვე სერიოზულად არაკუნდა ძრავი. ვალი არ იყ გაღუნული
რაც შეეხება პორშინის გატეხვას სუბარუს პორშინის კონსტრუქცია არ ვიცი როგორია. სამურაიზე კი ზეთის კალცო სადაც ჯდება მაგ ადგილას აქვს სკვაზნოი ნახვრეტი. რომელშიც ზეთი გადააქვს. ხოდა აი მაგ ადგილას იბზარებოდა და ტყდებოდა ჩემნაირ ძრავებზე. გაზრდილი კომპრესია და მეტი სიმძლავრე აქვს ამ მატორს კარბიურატორიანთან შედარებით. მერე ეგ ნახვრეტი გააუქმეს და სხვანაირი კონსტრქციის დგუშებზე გადავიდნენ. ძაან ცუდი რაკარუკი აქ პორშინი როა გატეხილი მარა მაღალი ხმა აქვს და არა ბრაგუნა როგორც კალენვალის სტუკს. კარტერი ჩამოვხსენი თუ არა ეგრევე გაირკვა რისი ბრალი იყო. პორშინის ნატეხები ეყარა შიგნით. |
|
|
![]() ![]() |