IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> პორშინი ჩამიტყდა ფორესტერზე
SUB 300
გამოხმაურება Dec 22 2009, 14:53
გამოხმაურება #81


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ჩვენ რო მოუსმინეთ შატუნის სტუკს გავდა და უეჭველი ან დატრიალებული იყო ან შეჭმული
შატუნი იმ დონეზე დადიოდა ვალში რომ გალოვკას ურტყავდა პორშინი
ჩემი აზრით დაჭირდება
1.. ვალი ( არ არის გამორიცხული იყოს დაღუნული . გასაჩარხი უეჭველი )
2.. 1 ცალი შატუნი იქნება გაფუჟებული
3.. პორშინი თუ გადარჩა კარგია (თავი ხომ არ დაუპტყელდა , სადაც კომპრესიის კოლცო ჯდება ანუ დაიპრესა პორშინი
4.. უნდა შემოწმდეს გალობკა და გაშლიფოვკდეს თუ საჭირო იქნება (მოიხეხოს მაინც)
5.. ახალი კლადიშები , კარენოი შატუნით
ეს ძრავის გაუხსნელად , მოსმენით smile.gif

იგივე შემთხვევაა
ყვითელი ხაზით არის მინიშნებული ადგილი სადაც პორშინი ურტყავდა გალოვკას

ესეც კლადიში რა მდგომარეობაში იყო

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 23 2009, 11:52
გამოხმაურება #82


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 25 2009, 19:12
გამოხმაურება #83


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 12:52) [snapback]67322[/snapback]
ხოდა ეგეც დაწერე მაგას რა იწვევს smile.gif



ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 25 2009, 20:08
გამოხმაურება #84


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Dec 25 2009, 20:12) [snapback]68636[/snapback]
ცუდი ხარისხის ზეთი ,ან ფილტრი . ზეთი სათანადოთ ვერ ზეთავს შატუნს, ხურდება კლადიში და იკრავს ვალზე , ტრიალდება ან ცვითავს უბრალოდ , ზომები ირღვევა და შატუნი დახტის ვალის ყელში , პორშინისთვის მილიმეტრიც კი საკმარისია რომ შეეხოს გალობკას. ფილტრი თუ არ ატარებს წესიერათ ზეთის ნაკლებობა იწვევს გადახურებას და ხდება იგივე , შეიძლება მიზეზი იყოს ზეთის ნასოსი , ან არ აწვდიდეს საკმარის წნევას ან გაჭედილი იყოს რედუქციონი კლაპანი (კლაპანი რომელიც არეგულირებს ზეთის წნევას არხებში ), მოქმედებს ცუდი ბენზინი , არასწორი წვის შედეგად წარმოქმნილი დეტონაციები მეტწილად აისახება შატუნის კლადიშზე , დროთა განმავლობაში მუშავდება კლადიშის ერთი ადგილი (ანუ დარტყმა სადაც მოდის მეტწილად ,მიკრონებზეა საუბარი, ) ზაზორის გაზდის გამო ვეღარც ზეთი ქმნის ვალსა და კლადიშს შორის ბალიშს და დარტყმა იზდება ,აბაროტებზე უკვე მიდის არაბალანსირებული ვალის მუშაობა და იწყებს კლადიშის ჭამას . ძრავის გადახურებაც მოქმედებს დეტალების ცვეტაზე , შეიძლება გაიჟედოს პორშინი და გაწყვიტოს შატუნი , გააფართოვოს კოლცოს თავები და გაიჭედოს პორშინში კოლიცო , დაწვას პრაკლატკა ან გაჯედოს ვალი

ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე.
ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის
ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი
ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს
დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Dec 25 2009, 21:35
გამოხმაურება #85


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Sturbo
არაა მასე. ჩემ მანქანა კარტერი ქონდა დანარტყამი. შეღუნული იყო ისე რომ ლაპაც გაღუნული იყო და მიჭერილი იყო ზეთ კარტერი ისე რომ ვერ იღებდა ზეთს კარგათ. მაგიტომ დაიწყო კაკუნი. 5000 გავიარე მასე. არაფერს არ აუნთია. უბრალოდ დილას აგვიანებდა ხოლმე ჩაქრობას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 25 2009, 21:50
გამოხმაურება #86


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Dec 25 2009, 21:08) [snapback]68677[/snapback]
ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რამდენი კილომეტრი უნდა იარო მატორის კაკუნით რომ კლადიში ასე გაცვდეს და თან ვერაფერს მიხვდე.
ზეთის წნევაზე არ დაგეთანხმები წითელი ნათურა პრიბორებში ალბათ 0.5-0.7 ზე აინთება. მე არ მგონია ასეთი შეჭმული კლადიშით წნევის
ნათურა არ აენთო ნუ თუ აანთო და მაინც იარეს გასაგებია. აი თუ არ ენთო მაშინ ზეთის ნასოსს ტაში დავუკრათ ქაჩავდა. ჩემ ნისანს 2-3 წამი
ჭირდებოდა დილით რომ ზეთის წითელი ნათურა ჩაექრო თან ამ დროს ჰიდროკომპენსატორები ისეთ რახარუხს ტეხავდნენ იფიქრებდი მატორს
დაენძრა მაგრამ 300000 გარბენით კიდევ ცოცხალია ზეთი მხოლოდ 15-40 ღირსებია. ჩემი აზრით თუ წნევის ავარიული ნათურა არ ანთია და არ გადახურდა მატორმა არ უნდა დაასტუკოს არ ვიცი შეიძლენა სუბარუ გამონაკლისია.

ჩამოთვლილში იყო მიზეზები რითიც შეიძლება ამ მდგომარეობამდე მივიდეს ძრავი

რაც შეეხება მანძილს , მე ორთაჭალაში დავქოქე და ერთი მომენტი წაარტყა კაკუნმა ,წამიერად , ჩავაქრე დავქოქე ჩავაქრე დავქოქე და არანაირი ხმა არ ქონდა , მივდიოდი რუსთავში 80 -90 კმ მეჭირა და სანამ ფონიჭალის გადასახვევთან მივედი აკაკუნდა , მაქსიმუმ 150 მ. გავიარე და გავჩერდი , კლადისი იყო დატრიალებული ვალი
რემონტზე გადახტა , გზას და მანძილს ვერ გაიგებ ესე , რამოდენიმე მანქანა ვიცი კარენოიში ხმა აქვს და დადიან ჩვეულებრივათ ერთერთი პეინასი იყო (და სხვათაშორის რაც შემხვედრია ყველაზე კარგ მდგომარეობაში ეგ ბლოკი არის, 160 000 პრაბეგით ვალიც იგივე დარჩა გაუჩარხავი, და ეხლა აყენია ჩემთან )
ზეთის წნევა როგორც მითხრეს ბარადასთან 1,5 უნდა იყოს და 5ზე უნდა ადიოდეს აბაროტზე , ასე რომ თუ გაზაობ და 2 არის წნევა დაისტუკება მატორი, ნათურას კი არ აგინთებს , მაგ კლადიშით კილომეტრამდე მაინც ექნება გავლილი ,
ჩემ ძრავი გადავახურე და პორშინი გავჭედე ,შატუნი გაწყდა ორ ადგილას , მანქანა ჩაქრა გავაგრილე და დავქოქე დაიქოქა პერებოიზე და არ დაგავიწყდეს ვალის 1 ყელზე შატუნი საერთოდ არ ეკეთა, (ცარიელი ვალი ტრიალებდა და პორშინი ისე ქონდა გასროლილი კლაპნები დაღუნა ) წამოვედი, ლისზე რო იპოდრომია და მოვედი სამი პორშინით სახში ისე რომ ზეთს არ აუნთია + ისე ბოლავდა ვერ წარმოიდგენ , 2 ლიტრი ზეთი მაინც დაწვა კილომეტრ ნახევარში , რაც ანთებდა იყო კატალიზატორის დაჩიკი და ჩეკი, კატალიზატორი იმიტომ რომ სავსე იყო ზეთით და ჩეკი კი დეტონაციის გამო

kufara
ველაპარაკე და ვნახეთ მანქანაც , 100 მეტრი არ ექნება გავლილი თუ არ ვცდები გავიგე და გავაჩერეო , ჩქარაც არ მოძრაობდა , კლადიში აქვს ატყოლილი უეჭველი , კლადიშის აყოლიება კი ამ შემთხვევაში ზეთის ბრალია , ან ზეთი არ ვარგოდა ,ან ფილტრი ,ან ვალში ზეთის კანალში გაიჭედა რაღაც , + ზეთის ნასოსი, დეფექტი თუ არ იპოვე ისე იგივე ძრავის აწყობა არ ღირს, შეიძლება დასაშლელი გახდეს თავიდან, რაც ჩემ თავზე მაქვს გამოცდილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Dec 26 2009, 00:22
გამოხმაურება #87


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ჩვენ კლუბელს ზუსტად ეგრე მოუვიდა რაც RACKER-მა დაწერა. ავარია მოუვიდა და კარტერი შეიღუნდა და ლაპაც გაღუნა. არანაირი ზეთის ნათურა არ ანთებულა და ნახევარ წელიწადში უკვე სერიოზულად არაკუნდა ძრავი. ვალი არ იყ გაღუნული

რაც შეეხება პორშინის გატეხვას სუბარუს პორშინის კონსტრუქცია არ ვიცი როგორია. სამურაიზე კი ზეთის კალცო სადაც ჯდება მაგ ადგილას აქვს სკვაზნოი ნახვრეტი. რომელშიც ზეთი გადააქვს. ხოდა აი მაგ ადგილას იბზარებოდა და ტყდებოდა ჩემნაირ ძრავებზე. გაზრდილი კომპრესია და მეტი სიმძლავრე აქვს ამ მატორს კარბიურატორიანთან შედარებით. მერე ეგ ნახვრეტი გააუქმეს და სხვანაირი კონსტრქციის დგუშებზე გადავიდნენ. ძაან ცუდი რაკარუკი აქ პორშინი როა გატეხილი მარა მაღალი ხმა აქვს და არა ბრაგუნა როგორც კალენვალის სტუკს.

კარტერი ჩამოვხსენი თუ არა ეგრევე გაირკვა რისი ბრალი იყო. პორშინის ნატეხები ეყარა შიგნით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge