![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
აუ ეგ მეც მაინტერესებს მგონი ჩემსასაც არ აქ ჰიდროკომპენსატორები იმიტომ რომ ზიმბოსას არ ქონდა. ესეიგი არც ჩემს ექნება.
შეიძლება მაგიტომაც არ აქ კომპრესია. შოთამ იცის ადვილად კეთდებაო მე მითხრა. მოდი შოთი გაგვანათლე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Sturbo
RACKER მარტო ძველ მოდელებს ააქვთ , მე ბოკას მანქანაზე მაქვს ნანახი მარტო, 94 იყო თუ არ ვცდები , ადვილი მართლა არ არის შოთი , ადვილია მატორი რო გაქვს დაშლილი მაშინ ![]() უნდა დაიშალოს გალოვკის კრიშკები რომ მიუდგე რასპრედვალებს , მოხსნი ვინტილატორს რომ შეძლო მატორის დატრიალება , შუპის მეშვეობით დასინჟო რამდენია ზაზორები , უნდა გქონდეს შაიბები ბლომათ რომ დააყენო სასურველზე , რაღაც კლუჩი უნდა ქონდეს რითიც დააწვები ცილინდრს რაშიც ზის შაიბება, თუ არ დაპრესე ანუ უნდა დაიყვანო პოზიციაზე ვითომ კულაჩოკი ზედ იდგეს და გამოიღებ შაიბას , მომდევნო შეხვედრისთვის ჩავაგდებ მანქანაში გალოვკას და განახებთ რა და როგორ ორვალიანებს ტალკატელები აქვს და უფრო ადვილია გასწორება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და
ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ. ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 7 2009, 11:53) [snapback]60573[/snapback] ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ. ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ ![]() მაიცა მაიცა, ყველა ტურბინიან ფორესტერს ეგრე აქვს?? აბა მე რატომ მახსოვდა რომ ჰიდროტალკაწელებზეა ეგენი?? ახლა ვნახე მანუალში და მართლა რეგულირება სჭირდება თურმე..... აი ეს ციფრები არის მანუალში მითითებული, მაგრამ ვერაფერი ვერ გავუგე ![]() Intake valve:S =(V + T) - 0.20 Exhaust valve:S =(V + T) - 0.25 S: Shim thickness to be used V: Measured valve clearance T: Shim thickness required Part No. Thickness mm (in) 13218 AK010 2.00 (0.0787) 13218 AK020 2.02 (0.0795) 13218 AK030 2.04 (0.0803) 13218 AK040 2.06 (0.0811) 13218 AK050 2.08 (0.0819) 13218 AK060 2.10 (0.0827) 13218 AK070 2.12 (0.0835) 13218 AK080 2.14 (0.0843) 13218 AK090 2.16 (0.0850) 13218 AK100 2.18 (0.0858) 13218 AK110 2.20 (0.0866) 13218 AE710 2.22 (0.0874) 13218 AE730 2.24 (0.0882) 13218 AE750 2.26 (0.0890) 13218 AE770 2.28 (0.0898) 13218 AE790 2.30 (0.0906) 13218 AE810 2.32 (0.0913) 13218 AE830 2.34 (0.0921) 13218 AE850 2.36 (0.0929) 13218 AE870 2.38 (0.0937) 13218 AE890 2.40 (0.0945) 13218 AE910 2.42 (0.0953) 13218 AE920 2.43 (0.0957) 13218 AE930 2.44 (0.0961) 13218 AE940 2.45 (0.0965) 13218 AE950 2.46 (0.0969) 13218 AE960 2.47 (0.0972) 13218 AE970 2.48 (0.0976) 13218 AE980 2.49 (0.0980) 13218 AE990 2.50 (0.0984) 13218 AF000 2.51 (0.0988) 13218 AF010 2.52 (0.0992) 13218 AF020 2.53 (0.0996) 13218 AF030 2.54 (0.1000) 13218 AF040 2.55 (0.1004) 13218 AF050 2.56 (0.1008) 13218 AF060 2.57 (0.1012) 13218 AF070 2.58 (0.1016) 13218 AF090 2.60 (0.1024) 13218 AF110 2.62 (0.1031) 13218 AF130 2.64 (0.1039) 13218 AF150 2.66 (0.1047) 13218 AF170 2.68 (0.1055) 13218 AF190 2.70 (0.1063) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მეც ეგრე მახსოვდა.
მაგრამ ზიმბოს მანქანას აშკარად მახსოვს რომ არ ქონდა ჰიდრო ტალკაწელი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
აი იხილეთ http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 98-02
ესეც ნახე http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 02-07 ეს კი http://opposedforces.com/parts/info/13218AE720/ რაზე მიდის ეგ შაიბები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 7 2009, 12:05) [snapback]60582[/snapback] მეც ეგრე მახსოვდა. მაგრამ ზიმბოს მანქანას აშკარად მახსოვს რომ არ ქონდა ჰიდრო ტალკაწელი ჩემს უტურბინო EJ201-საც არა აქვს ჰიდროტალკაწელები..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
აუ ჩემს რო კომპრესია არ აქ მარტლა კლაპნის ბრალი ხომ არ იქნება ტო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 7 2009, 12:15) [snapback]60587[/snapback] აუ ჩემს რო კომპრესია არ აქ მარტლა კლაპნის ბრალი ხომ არ იქნება ტო. იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 7 2009, 12:11) [snapback]60584[/snapback] ჩემს უტურბინო EJ201-საც არა აქვს ჰიდროტალკაწელები..... არა აქვს მაგრამ გაგიმართლა მაინც მგონი 10 იანი კლუჩი და ორი ცალი შუპი ხელში და გაასწორებ კლაპნებს სულ ეგაა. ალბათ მოსკვიჩი ან ჟიგული არ გყოლია თორემ გეცოდინებოდა ეგ პროცედურა ![]() აი დანარჩენებმა რა ვქნათ ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
მემგონი ეგ პრობლემა მე არ მაწუხებს... AVC აქვს ჩემსას.......
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
STI-888
გაზარასპრედელენიის კლაპნების ფაზების ცვლაზე იძახი? ეგ 2000-იდან აყენია იმპრეზებში, ლუბლიჩას მანქანასაც აქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
ხოო მაგაზე ვამბობ... და ეგ თუ აქვს რა რაა ზაზორს ვერ დაარეგულირებს თვითონ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 7 2009, 14:07) [snapback]60616[/snapback] ალბათ მოსკვიჩი ან ჟიგული არ გყოლია თორემ გეცოდინებოდა ეგ პროცედურა ![]() ფუი ეშმაკს, მოსკვიჩი და ჟიგულიღა მაკლდა, ისედაც ბლომად შეიწირა ჩემი ნერვები ხულიგანკა ბნვ-მ ![]() ციტატა(Baal @ Dec 7 2009, 15:02) [snapback]60627[/snapback] STI-888 გაზარასპრედელენიის კლაპნების ფაზების ცვლაზე იძახი? ეგ 2000-იდან აყენია იმპრეზებში, ლუბლიჩას მანქანასაც აქვს. ხოდა კაკრაზ მაგ დროიდან აქვს ჰიდროტალკაწელებიც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მოკლედ ვიფიქრე ვიფიქრე. კიდე ვიფიქრე. ხოდა გადავწყვიტე ამ შაბათ კვირას ვნახო ერთი ეს კლაპნის ზაზორები რააა.
იქნებადა მართლა გასასწორებელია და მეშველოს რაააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 7 2009, 23:11) [snapback]60963[/snapback] მოკლედ ვიფიქრე ვიფიქრე. კიდე ვიფიქრე. ხოდა გადავწყვიტე ამ შაბათ კვირას ვნახო ერთი ეს კლაპნის ზაზორები რააა. იქნებადა მართლა გასასწორებელია და მეშველოს რაააა იქნებ ჩემსაც შევხედოთ რაცკერ მეც ხოიცი შენნაერი მყავს ზუსტად, თანაც ჩემსას პრაბეგი აქ 250 000 კილომეტრი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
თუ შაიბების გარეშე რეგულირდება მაშინ ძაან იოლია. უბრალოდ კლაპნებამდე მისვლაა ცოტა რთული. იაპონურებზე როგორც წესი 10 ან 12 კლუჩი და ატვიორტკა უნდა. პლიუს შუპების ნაბორი და ცხადია ზაზორი უნდა იცოდე რამხელაა საჭირო.
აი შაიბებით თუა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 7 2009, 23:11) [snapback]60963[/snapback] მოკლედ ვიფიქრე ვიფიქრე. კიდე ვიფიქრე. ხოდა გადავწყვიტე ამ შაბათ კვირას ვნახო ერთი ეს კლაპნის ზაზორები რააა. იქნებადა მართლა გასასწორებელია და მეშველოს რაააა აგერ ამას შეხედე , ზუსტად შენნაირი ძრავებისათვის არის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
2 ვალიან სუბარუს ძრავს ააქვს ტალკატელები და რეგულირდება როგორც ჯიგული
![]() 4 ვალიანი არის 2 სახის , ჰიდროკომპენსატორებზე და შაიბებზე , რამდენადაც ვიცი ჰიდროკომპენსატორებზე არის მარტო ძველი ძრავები დაახლოებით 95 96 წლამდე , ჩემი აზრით შაიბებზე უკეთესია |
|
|
![]() ![]() |