![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 84 რეგისტრ.: 9-November 13 მომხმარებელი № 3,734 ![]() |
მოკლედ ჩემი ფორიკაზე უკანა შუშაზე წყალი არ ასხამდა. ძრავი მუშაობდა, წყალი სავსე იყო მაგრამ არაფრის დიდებით არ გამოდიოდა. პრობლემა ძალიან მარტივი აღმოჩნდა და ზუსტად 3 წუთში მოგვარდა. ესეიგი:
1. ვხსნით საბარგულს და ვეძებთ მის ზედა ნაწილში შავ რეზინის ზაგლუშკას ![]() იხსნება ნახვრეტი ![]() შევყოფთ თითებს და მოვძებნით შლანგს და გამოვქაჩავთ. შლანგი არის 2 ნაწილიანი: ერთი ნაწილი მოდის წინიდან, მეორე ნაწილი მიდის წყლის გამფრქვევზე. შუაში უყენია პლასტმასის მუხლი. აძრობთ მუხლს ორივე შლანგიდან და ტესტავთ წინიდან მომავალი შლანგიდან წყლის გამოშვებას. 99% წყალი წამოვა და პრობლემა კლაპანში იქნება. (შლანგი გარეთ გაწიეთ, საბარგული არ დაწუწოთ). ![]() ესეც მოხსნილი კლაპანი. ![]() მთელი მუღამი ისაა, რომ ამ მუხლში არის აბრატნი კლაპანი ![]() ![]() ვაყენებთ კლაპანს უკან (ოღონდ მიმართულება არ შეგეშალოთ, ისარი აქვს ზედ, რომელიც უთითებს წყლის მიმართულებას და ეგრე დააყენეთ) და ვტკბებით სუფთა უკანა შუშით ![]() P.S. შლანგებთან ფრთხილად, რო გამოწევთ ან ვინმეს დააჭერინეთ, ან დააფიქსირეთ, თორე ამ მუხლს რო მოხსნით, შეილება რომელიმე შევარდეს უკან და მერე გამოქაჩვა მაგარი საჩალიჩოა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 84 რეგისტრ.: 9-November 13 მომხმარებელი № 3,734 ![]() |
"ვეკ ჟივი, ვეკ უჩის" არ ყოფილა უმიზეზოდ ეგ კლაპანი, გასაგებია ეხლა ყველაფერი, მადლობა
![]() |
|
|
![]() ![]() |