![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3301
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
რომელი სუბარუ გეგულება ერთი რო პორშეს პაგანი ზონდას და კორვეტს და ფერარს რო მიყვებოდეს ტრეკზე და ჯობნიდეს რა პრიამიკირა მიხვევ მოხვევა თან სტოკი მანქანა და არა რომელიმე ატელიეს გაკეთებულიმარა თუნდაც გაკეთებული აიღე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3302
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 26th March 2014 - 00:19) [snapback]583360[/snapback] რომელი სუბარუ გეგულება ერთი რო პორშეს პაგანი ზონდას და კორვეტს და ფერარს რო მიყვებოდეს ტრეკზე და ჯობნიდეს რა პრიამიკირა მიხვევ მოხვევა თან სტოკი მანქანა და არა რომელიმე ატელიეს გაკეთებულიმარა თუნდაც გაკეთებული აიღე როდის მერე გახდა პაგანი ზონდა, ფერარი ტრეკის მანქანა? ![]() ციტატა(karlo-fan @ 26th March 2014 - 00:05) [snapback]583357[/snapback] რატო აქვს ორმაგი ცვეთა? იმიტომ რომ ოპოზიტურია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3303
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 26th March 2014 - 00:30) [snapback]583362[/snapback] იმიტომ რომ ოპოზიტურია ოპოზიტური როა კი ვიცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3304
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 26th March 2014 - 00:34) [snapback]583363[/snapback] მაგრამ რა ფაქტორი განაპირობებს მეტ ცვეთას? პორშენ-შატუნი რომ ჰორიზონტალურად დგას იმიტომ ![]() ყველაზე ნაკლებ ცვეთიანი არის "რიადნი" ანუ ვერტიკალურად განლაგებული შატუნ-პორშინი, მერე V-აბრაზნი მოდის ცვეთაში, მერე ოპოზიტური ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3305
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
მიდი აბა დროებს გადახედე სუპერ ქარებისდა ნახე ვაბსე სუბარუ ახლო მახლოთუა თან სტოკი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3306
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 26th March 2014 - 01:15) [snapback]583370[/snapback] მიდი აბა დროებს გადახედე სუპერ ქარებისდა ნახე ვაბსე სუბარუ ახლო მახლოთუა თან სტოკი ოკ, კარგი იყოს ეგრე... ნუ ადარებ პაგანი ზონდას და ფერარის აჩქარებას სუბარუსთან ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3307
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Mar 26 2014, 00:36) [snapback]583364[/snapback] პორშენ-შატუნი რომ ჰორიზონტალურად დგას იმიტომ ![]() ყველაზე ნაკლებ ცვეთიანი არის "რიადნი" ანუ ვერტიკალურად განლაგებული შატუნ-პორშინი, მერე V-აბრაზნი მოდის ცვეთაში, მერე ოპოზიტური ![]() ანუ შენ ამბობ რომ პორშინი სიმძიმის ძალის გამო უფრო მეტად ცვდება ოპოზიტურზე ვიდრე რიადნიზე?? თეორიულად შესაძლებელია, მაგრამ არა მგონია დიდი სხვაობა იყოს ![]() სუბარუ აპირებდა თავის დროზე 3.0 ტვინტურბო კუპეს გამოშვებას (B11S), მაგრამ რატომღაც გადაიფიქრეს, იმედია მალე დაუბრუნდებიან მაგ პროექტს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3308
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th March 2014 - 02:06) [snapback]583377[/snapback] ანუ შენ ამბობ რომ პორშინი სიმძიმის ძალის გამო უფრო მეტად ცვდება ოპოზიტურზე ვიდრე რიადნიზე?? თეორიულად შესაძლებელია, მაგრამ არა მგონია დიდი სხვაობა იყო თეორიუდალადაც და პრაკტიკულადაც ეგრეა ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 26th March 2014 - 02:06) [snapback]583377[/snapback] სუბარუ აპირებდა თავის დროზე 3.0 ტვინტურბო კუპეს გამოშვებას (B11S), მაგრამ რატომღაც გადაიფიქრეს, იმედია მალე დაუბრუნდებიან მაგ პროექტს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3309
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Mar 25 2014, 23:22) [snapback]583345[/snapback] ისე რა გაუხდა სუბარუს რომ ერთი წარმომადგენელი შექმნას ვიში ლიგისთვის? ისევე როგორც ნისანმა რ35 შექმნა... რამე 3.5-4.0 ბოქსერი ბალაყანა ტურბინით და 700+ ცხენით სტოკში? გინდა ვიში ლიგა ??? ა ბატონო ![]() ![]() 3.5 ლიტრი და 12 ცილინდრი. ფორმულა 1-თვის შექმნა ფუჯიმ 1990-ში. Engine con fig – flat 12 Bore x stroke – 84mm x 52.6mm Capacity – 3498cc Compression ratio – 11.5:1 Estimated power – 600bhp @ 12,500rpm (compare this to the Honda V10 in the McLaren which is quoted as 690bhp) Max rpm – 13,000 Engine weight – 159kg იგივე მატორი ჩადეს Jiotto Caspita-ში. მანქანა, რომელიც ფორმულა 1-ის სამოქალაქო ვარიანტია ![]() მანქანა იწონიდა 1100 კილოს. 0–100 km/h 4.70 s Top speed 320 km/h და ეს იყო 1990 წელს. ![]() |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#3310
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ციტატა(VADA @ Mar 26 2014, 04:26) [snapback]583382[/snapback] გინდა ვიში ლიგა ??? ა ბატონო ![]() ![]() 3.5 ლიტრი და 12 ცილინდრი. ფორმულა 1-თვის შექმნა ფუჯიმ 1990-ში. Engine con fig – flat 12 Bore x stroke – 84mm x 52.6mm Capacity – 3498cc Compression ratio – 11.5:1 Estimated power – 600bhp @ 12,500rpm (compare this to the Honda V10 in the McLaren which is quoted as 690bhp) Max rpm – 13,000 Engine weight – 159kg იგივე მატორი ჩადეს Jiotto Caspita-ში. მანქანა, რომელიც ფორმულა 1-ის სამოქალაქო ვარიანტია ![]() მანქანა იწონიდა 1100 კილოს. 0–100 km/h 4.70 s Top speed 320 km/h და ეს იყო 1990 წელს. ![]() ეს ნაღდად არ ვიცოდი TRULOVI ძველი ნისანები ვერ დადიან ტრეკზე და ძაან მეეჭვება ეგ ახალი იგივე სიმძლავრის მაგალითად პორშეზე ჩქარი ყიოს ტრეკზე და თუ 1300 კილოიან სუბარუს 500 ცხენი ექნება მაგ ნისანს შანსიც არ ექნება რომელმა ნისანმა იარა სიმძლავრესთან შესაბამისად? Subaru Impreza C-SER 470PS Nissan R35 GT-R by MCR 650PS Nissan R35 GT-R SUPER GT-R 1000 By Top Secret +1000PS მე პორშეს არც კი შევადარებდი არანაირ ნისანს, სუფთა ავტოსპორტისთვის (დრაგი ავტოსპორტი არაა) პორშე თავის კლასში უკონკურენტოა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3311
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
kaspera
ციტატა(kaspera @ 26th March 2014 - 08:30) [snapback]583384[/snapback] ეს ნაღდად არ ვიცოდი არც მე ![]() ძრავის სურათი ვნახე ინტერნეტში და დამაინტერესა. მერე კი აღმოვაჩინე. თუმცა რა გასაკვირია, მანქანა გამოდიოდა 1988-1993 წლებში. 1993-ში ეკონომიკური კრიზისის გამო დაიხურა ქარხანა. არა და საკმაოდ საინტერესო მონაცემები აქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3312
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
ეგ ძრავი მე ვიცოდი რომ ლემანის შეჯიბრისთვის შეიქმნა და არა ფორმულა 1-სთვის. არასწორად მცოდნია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3313
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
Motori Moderni designed a 3.5 litre flat-12 engine for Subaru, which would be used in the 1990 Coloni Formula One car. Enzo Coloni კიდევ იტალიელი კონსტრუქტორი იყო ფორმულა 1-ის, რომელმაც თავისი გუნდი შექმნა. 1983 წლიდან დღემდე მონაწილეობს ფორმულა 3 და ფორმულა 3000-ში. 1987-1991 წლებში კი ფორმულა 1-ში მიიღო მონაწილეობა. ფორდის ძრავები დგას ამის ბოლიდებში. ეს კი ხმა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3314
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 25th March 2014 - 21:37) [snapback]583316[/snapback] 525 ბნვ უნდა მაზიანზე დადგომა 0 დან 250 მდე 500$ იანი რა აქ ეგეთი გაკეთებული? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3315
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 26th March 2014 - 05:26) [snapback]583382[/snapback] მანქანა იწონიდა 1100 კილოს.0–100 km/h 4.70 sTop speed 320 km/h ეს ატმოსფერული ძრავით გამოდიოდა, 450 ცხენიანი და 1250 კილო ![]() engine V12 valvetrain DOHC 5 Valves / Cyl displacement 3497 cc / 213.4 in³ power 335.6 kw / 450.0 bhp @ 10000 rpm specific output 128.68 bhp per litre torque 362.0 nm / 267.0 ft lbs @ 6000 rpm driven wheels Mid Engine / RWD curb weight 1240 kg / 2734 lbs front track 1669 mm / 65.7 in rear track 1600 mm / 63.0 in length 4535 mm / 178.5 in width 1995 mm / 78.5 in height 1135 mm / 44.7 in transmission 6-Speed Manual gear ratios :1 final drive 3.48:1 top speed ~320.3 kph / 199.0 mph 0 - 60 mph ~4.7 seconds -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3316
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th March 2014 - 12:13) [snapback]583418[/snapback] მანქანა იწონიდა 1100 კილოს.0–100 km/h 4.70 sTop speed 320 km/h 1100 კილოანი მანქანისთვის და მაგხელა ძრავისთვის არაა კარგი შედეგი დღეის გადმოსახედიდან, მაშინ მაგარი იქნებოდა... ისე კი რამე ლოკოკინა დახატავდა მაგ ძრავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3317
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
karlo-fan
24 წლის წინ ძაან მაგარი შედეგი იყო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3318
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(VADA @ 26th March 2014 - 12:24) [snapback]583423[/snapback] 24 წლის წინ ძაან მაგარი შედეგი იყო კი მაშინ ბაზარი არაა, მარა წარმოიდგინე, ნებისმიერი დანასტროიკებული sti აიღებს 100-სს 4.7-წამში, დაჟე ნაკლებში... ჩემსას ჭირდება მაგდენი იმის ფონზე რომ 1500 კილოა ![]() ![]() 1100 კილო ძაან მაგარი წონაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3319
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
karlo-fan
იმის გათვალსიწინებით, რომ 12 ცილინდრი დევს, საკმაოდ კარგი წონაა. თან ატმოსფერულია და ტურბინიანს ნუ ადარებ ![]() გაატურბინე და მერე გაზომე აჩქარება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3320
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 26th March 2014 - 12:32) [snapback]583424[/snapback] კი მაშინ ბაზარი არაა, მარა წარმოიდგინე, ნებისმიერი დანასტროიკებული sti აიღებს 100-სს 4.7-წამში, დაჟე ნაკლებში... ჩემსას ჭირდება მაგდენი იმის ფონზე რომ 1500 კილოა წარმოიდგინე 400 კილოთი ნაკლები რო იყოს ჩვენი მანქანები აბა ტურბინა მოხსენი და თუ აიღებს მაგდენ ხანში ![]() |
|
|
![]() ![]() |