![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#5381
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ 3rd July 2014 - 19:34) [snapback]602151[/snapback] პირველი მეორე მესამე 1.2 მეოთხე მეხუთე 1.0 მეპის მიხედვით ასე ბუსტავს ამიტომ 150 -მდე გარბის კარგად და მერე უჭირს. შენ გამასწრებ 1.0 ბარზე ამ ეტაპზე როგორც დადის ჩემი მანქანა ისე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5382
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 30-June 14 მომხმარებელი № 4,384 ![]() |
სალამი ბიჭებო და გოგონებო(თუ არიან ასეთები ფორუმზე)
ჩემი პირველი პოსტია და მაპატიეთ იესლი ნე ვ ტუ ტემუ პაპალ ![]() მოკლედ ადმინს ვეძებ და ხომ ვერ მიმასწავლით ამ ამბავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5383
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ისე, მამენტ, რო აიღო 2 ვარიანტი: პირველი, როცა რაღაც აბაროტზე გაქვს 1.4 ბარი და მაღლებზე ჩამოდის 1.0-ზე. მეორე, როცა ყველა აბაროტზე გვაქვს 1.2 ბუსტი. რომელი ჯობია ? ![]() TAMPLIER სასტარტო გვერდზე, მარჯვენა დაბლა კუთხეში იპოვი წარწერას: "მოდერატორთა ჯგუფი". აბა ერთი დაკლიკება სცადე მაგაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5384
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 30-June 14 მომხმარებელი № 4,384 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jul 3 2014, 22:56) [snapback]602183[/snapback] TAMPLIER სასტარტო გვერდზე, მარჯვენა დაბლა კუთხეში იპოვი წარწერას: "მოდერატორთა ჯგუფი". აბა ერთი დაკლიკება სცადე მაგაზე ![]() ნაშოლ ნაშოლ!ვნახე დიდი მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5385
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(VADA @ 3rd July 2014 - 22:56) [snapback]602183[/snapback] პირველი, როცა რაღაც აბაროტზე გაქვს 1.4 ბარი და მაღლებზე ჩამოდის 1.0-ზე. მეორე, როცა ყველა აბაროტზე გვაქვს 1.2 ბუსტი. გააჩნია 1.4-ის ხანგძლივობას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5386
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
მოდი საშუალო ავიღოთ: 4000-მდე 1.4-ია და მაგის მერე 8000-მდე 1.0 მეორე შემთხვევაში კი 1.2-ია 8000-მდე. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5387
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jul 3 2014, 17:22) [snapback]602116[/snapback] კაი დაიკიდე, მალე მიხვდები მაგას ![]() და რატრომ სეგილია ამიხსნა?? და რაც ზემოთ მნოგწერე 2 პონქტი მაგი რო დამისაბუთო შენი ვარიანტი ჩVენ ვარიანტზე რატოა უკეთესი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5388
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 3rd July 2014 - 19:19) [snapback]602146[/snapback] არა, შენ უნდა გამასწრო რას ამბობ რომ ჩემნაირ ხოდზე ხარ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5389
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა პირველი ვარიანტი რასაც შენ ამბობ გეუბნები რაც არის 1.1 ით ხო მიდის მანქანა აქვს სულ ერთიდა ერთი აქვს ვთქვათ 270 ცხენი ამ 1.1 გაჭიმულ ბუსტზე ხოდა ეხლა მეორე ვარიანტი იძვრება მანქანა 1,1 ის მაგივრად აქვს 1,5 ბუსტი 5 K აბაროტამდე მერე 7 K აბაროტზე დგება 1.1 ბუსტზე ან გარკვეულ პერიოდში აქვს 270 ცხენზე ბევრად მეტი ხო იმიტომ რო 3 4 მანქანა დაახლოებით სხვაობა მისცა სტარტიდანაც და ხოდიდანაც მე ვარჩევ 2 ვარიანტს და 2 ვარიანტი უფრო სწრაფია პირვლზე ჯო კიდე საპირისპიროს ამტკიცებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5390
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Jul 4 2014, 00:40) [snapback]602223[/snapback] მე ვარჩევ 2 ვარიანტს და 2 ვარიანტი უფრო სწრაფია პირვლზე ჯო კიდე საპირისპიროს ამტკიცებს გინდა გითხრა რატომ?? შენ ავტომატიკა გყავს, ჯოს კი მექანიკა ![]() ეგ პირდაპირ 6000-იდან დასტარტავს და სულ ჰკიდია 5000-მდე რამდენი ბუსტი ექნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5391
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
AUTOMATIC POWER!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5392
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
PAINKILLER
რაშუაშია ავტომატი ნებისმიერვარიანტზე ჯობია თორე ჩე მანქანაზე 4K +Kდან იწყებნს წასვლას დაალბად 7500 * K დავაატრიალებთ ტურბო დაასეშემდეგ რასადაც გვეყოფა იქამდე გამოვწურავთ მახოს 5Kზე 2 ბარი ქონდა და 7500ზე 1,6 2500 აბაროტი ცოტა ხოარ გგონია 0.3 0.4 ბუსტის მატება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5393
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
TRULOVI
შენ 2.5 გაქვს და დაბლებიდან კარგად ატრიალებს ტურბინას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5394
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 ![]() |
TRULOVI
შენი ნომერი მომწერე პმ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5395
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 00:58) [snapback]602231[/snapback] მახოს 5Kზე 2 ბარი ქონდა და 7500ზე 1,6 2500 აბაროტი ცოტა ხოარ გგონია 0.3 0.4 ბუსტის მატება? 5K-ზე 2 ბარი რომ ქონდა 5-მდე რამდენი ქონდა? საიდან იწყებდა სპულვას? და ვაბშე სტარტი იმდეან მკიდია რომ უფრო მეტ ძალას ვხარჯავ ხოდზე უკვე 3-4-5 სიჩქარეებში, ანუ მაღალ სიჩქარეზე უფრო მეტი ბუსტია საჩირო და უფრო მეტის ცხენები რომ წინაღობა დასძლიო და შენ კიდევ ამ ბუსტს აკლებ და სტარტზე რამდენიც იგინდა იმდენი გამასწარი მერე მაინც დაგეწევი, ანუ დროის პონტსჰი ვამბობ, მანძილს უფრო ადრე დაფარავს ვიდრე შენ და მახო იმიტო არ ბერავდა პასტაიანნად 2 ბარს რომ სტოკი ძრავი არ გაუძლებდა მაგდენს დიდხანს ნაგრუზკაზე, თორე დარწმუბეული ვარ დიდი სიამოვნებით დაბერავდა 2.0-ზე მეტსაც პასტაიანიზე და უფრო უკეთEსი შედეგიც ექნებოდა რასაც 5K-მდე 0.3-.0.4 ბარს უმატებ იმავეს ბუსტს კარგავ 7500-მდე და ამით რა გამოდის? 2500-ზე 1.6 ბარი ვერ იქნებოდა არა? თუ კი? ![]() სადღაც 4500 იქნებოდა 1.6 არა? 500 აბაროტი ვსევოლიშ 2.0 ბარი და მერე ისევ ვარდნა 1.6-მდე მთელი 2500 აბაროტის განმავლობაში ვისთვის როგორ ![]() მე მახოს მანქანის დეტალური ნასტორიკა არვიცი და მხოლოდ შენს დაწერილს ვეყრდნობი იაპონელი რატომ მიგაჩნია ***-ედ ვერ გავიგე, სტოკში თუ ყოველ სიჩქარეზე ბუსტის მატება არის შენ რატომ უნდა ამბობდე რომ ჯერ მაღალი ბუსტი და მერე მაგის დაგდება უფრო უკეთესიაოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5396
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა 5K-ზე 2 ბარი რომ ქონდა 5-მდე რამდენი ქონდა? საიდან იწყებდა სპულვას? 3.5K დან იწყებდა სპულვას ციტატა და მახო იმიტო არ ბერავდა პასტაიანნად 2 ბარს რომ სტოკი ძრავი არ გაუძლებდა მაგდენს დიდხანს ნაგრუზკაზე, თორე დარწმუბეული ვარ დიდი სიამოვნებით დაბერავდა 2.0-ზე მეტსაც პასტაიანიზე ტურბინა აღარ უბერავდა დამაგიტომაც აღარ ბერავდა მაგდენს და სადმდეცშეელო 1,8 და 2 ვბარუის ბერვა იმ აბაროტამდე ბერავდა დაკარგსაც შვებიოდა თორე ძალით ხარ აკლებდა აივთქვათ ვატრიალებთ 8 K აბაროტს ( უმეტეს სუბარუზე ეგრეა ) ტურბინა საშუალოს 3200დან ისპულება 4Kზე უმეტესობა ბუსტზე ვართ ხო?? ეხლა ნახე შენ ამ 8 ათასში გირჩევნია 1,1 1 სიცქარეში 2 სიჩქარეში 1,3 3 სიჩქარეში 1.4 4 სიჩქარეში 1,5 ნებისმიერ აბაროტზე ეხლანახე 1 სიცქარეში მემირჩევნია 6K მდე 1,8 დავაბერინო სადამდეც ნასოსიდა იჟექტორი მეყოფა და ტურბინა 6K მერე 1,.4 ზე დადგეს და ესე იყოს დანარჩენ 4 სიჩქარეში ციტატა მე მახოს მანქანის დეტალური ნასტორიკა არვიცი და მხოლოდ შენს დაწერილს ვეყრდნობი აი კარლოს ნასტრპოიკა მოგიყვანე მაგალიუთად ხაჩის ნასტროიკა აიღე ასევე ზატუსიდა კამანდის ავიღოთ ტვინსკროლი ტურბინა : ვერ იჭერს 5500 ის ზევით ბუსტს 1,1 ზე ზევით ხოდა რაც მე სწორ ნასტროიკად მიმაჩნია პასტაიანად 1.1 ის დაბერვას ამჯობინეს რო 5500 მდე ქონოდა 1.5 ბუსტი უფრო მეტი ძალა უფრომეტი თორქი ვიდრე სულ 1.1 ზე ასედაც და ისედაც დაეცემოდა ბუსტი მარა 0.4 ბუსტით მეტი 3K დან 5500 6Kმდე მშვენიერი ძალააა დასაკარგი არარის ეხლამაინც გაიგერას ვამბობდა რატოა სწორი? Tandila 591 94 50 67 ციტატა(PAINKILLER @ Jul 4 2014, 01:01) [snapback]602232[/snapback] TRULOVI შენ 2.5 გაქვს და დაბლებიდან კარგად ატრიალებს ტურბინას ![]() მეკაიფები რამნისბნელობა აქვს 2.,5 ია თუ 6,0 მე და ჯო ვაბსე სხვარაღაცას ვდაობთ და ავხსნი გლეხურად რას აი ავიღოთ შენი მანქანა და ზუსტად იგივე მეორე მანქანა შენნაირი შენ ტვინსკროლს 1.0/ 1.1 ზე მეტი ბუსტის დაჭერა არ შეულია ხოდა ნახე ვანასტროიკებთ შენ მანქანას 1,1 ბუსტზე 5 ვე სიჩქარეში 1,1 გაქვს ბუსტი ვანასტროიკებთ ეხლა მეორე ზუსტადშენნაირ მანქანას რომელსაც 5 ვე სიცქარეში 5500 აბაროტამდე 1,5 აქვს ბუსტი დამერე როგორც შენზე 1,1 ზე დგება კითხვა რომელი გაასწრებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5397
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:36) [snapback]602242[/snapback] ეხლანახე 1 სიცქარეში მემირჩევნია 6K მდე 1,8 დავაბერინო სადამდეც ნასოსიდა იჟექტორი მეყოფა და ტურბინა 6K მერე 1,.4 ზე დადგეს და ესე იყოს დანარჩენ 4 სიჩქარეში პირიქით მირჩევანია კიარა, არამედ უკეთესია ![]() სანამდე რა გეყოფა ეს უკვე სულ სხვა საკითხია და არაფერშუაშია ჯერ ჯერობით ამ დისკუსიაში ![]() პირველი სიჩქარე იმდონზე მჩატეა და ნაკლებად ძალის მომცემი (გადაცემათა რიცხვზე ვსაუბრობ კარობკა-ხიდი) რომ ეგ 1.8 ბარი დიდი უპირატესობა საერთოდ არ არის. ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:45) [snapback]602242[/snapback] ვანასტროიკებთ ეხლა მეორე ზუსტადშენნაირ მანქანას რომელსაც 5 ვე სიცქარეში 5500 აბაროტამდე 1,5 აქვს ბუსტი დამერე როგორც შენზე 1,1 ზე დგება კითხვა რომელი გაასწრებს დიდ რაზნიცას იღებ ბუსტში სტოკ ბუსტზე თუ ანასტორიკებ 1.1 ერთს მანქანა და მეორეს 1.5 ბარზე რომელსაც 5500 მერე 1.1 ექნება იასნია ეგეთი გაასწრებს, რაზეა საუბარი.. მე გეუბნები მაგალითად რომ 1.3 ბარია პასტაიანნი და მეორე დანასტორიკებული 5500 აბაროტამდე 1.5 და მის მერე 1.1 ეცემოდეს 1.3 აჯობებს მაღლებზე და გაცილებით მაგრათაც ![]() ანუ პირველი მანქანა პასტაიანნი 1.3 ბარი მეორე მანქანა 1.5 ბარი და მერე დაცემა 1.3-ზე ნაკლები, ანუ 1,1 1.3 ბარიანი უფრო აჩქარებადი იქნება მაღლებზე და გამსწრებიც, რადგან 3-4-5 სიჩქარეები პრაკტიკულად სულ 1.1 ბარი გაქვს იმის გამო რომ სიჩქარეების გადართვის დროს თითქმის სულ მაგ 5000-ან დიაპაზონში მოხვდები, მეორეს კიდევ სულ 1.3 ბარი უცვლელი მაგ აბაროტების დიაპაზონში... 1.1 ჯობია 5K-ს მერე თუ 1.3? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5398
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
მოწეულიხარ თემო? ![]() შენ ხო ბუსტავ ძმაო 4 ვე სიცქარეში სიტყვაზე 1.3 მაქსიმუმს სადაც მაგის მერე ტურბოს არშეულია 8Kზე რო მაგდენიხანი იდგეს ხოდა მეც ვბუსტავ მაგ 1.3 ოღონდ 5 6 K მერე მანამდე მაქვს 2.0 ბუსტი ( გრუბად ვწერ ამ ციფრებს ) და როგორ მეუბნები რო ისევ შენი ვარიანტი ჯობია ციტატა სტოკ ბუსტზე თუ ანასტორიკებ 1.1 ერთს მანქანა და მეორეს 1.5 ბარზე რომელსაც 5500 მერე 1.1 ექნება იასნია ეგეთი გაასწრებს, რაზეა საუბარი.. ამას ვწერ 4 გვერდია ზმაო აგერ ხაჩის კარლოს დარავი რამდენი მაგალითი მოვიყვანე დაშენამბობ რო ეგეთი ნასტროიკაარაა სწორიო სწორიშეილებაარ იყოსდა მართებული მარა სადაც შესაყოფია მაქსიმუმზე ძრავი მოგყვება იქ იასნია შეყოფდა ტურბინასაც ნასოსაცდა იჟექტორსაც ბოლომდე გაწურავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5399
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:45) [snapback]602242[/snapback] ტურბინა საშუალოს 3200დან ისპულება 4Kზე უმეტესობა ბუსტზე ვართ ხო?? 4K-ზე რამდენია ბუსტი ეგეც გასარკვევია ჯერ ![]() ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:56) [snapback]602247[/snapback] ამას ვწერ 4 გვერდია ზმაო აგერ ხაჩის კარლოს დარავი რამდენი მაგალითი მოვიყვანე ხოდა მე რაზეც ვანბობ რომ მართებულია ის დავწერე, შენ თუ სტოკ ბუსტ ადარებ მომატებულ ბუსთან 2000 აბაროტის განმავლობაში და მერე ისევ სტოკ ბუსტზე ეცემოდეს ეგ ვაბშე სხვა თემააა და დავწერე კიდევაც... ხოდა იმას გეუბნები რომ მირჩევნია მეთქი 1.3 ბარი ვაბერინო პასტაიანნად ვიდრე შენ 1,5 და მერე ეცემოდეს ბუსტის 1.3-ზე დაბლა, გასაგებად ვამბობ ამას? ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:56) [snapback]602247[/snapback] მოწეულიხარ თემო? კი ვხედავ ვინ არის მოწეულში ![]() მე თუ 1 ბარს პასტაიანნად დავაბერონებ სულ ყველა სიჩქარეში და შენ 1.5 ბარს დააბერინებ რაღაც აბაროტამდე და მერე ვარდნა იქნება ისევ 1 ბარზე ეს საერთოდ არ ეხება იმ თემას რაზეც მე გეკამათები. მე თU ვაბერინებ 1.3 ბარს პასტაიანნად, შენ აბერინებ 1.6 ბარს და მერე გარკვეული აბაროტების შემდეგ ეცემა ბუსტი 1.0 ბარზე ეგეტი ნასტორიკა არ მიმაჩნია მართებულად მეთქი, მირჩევნია 1.3 ბარი პასტიანნია და ეგრეც არის უკეთესი. გაუგებრად ვწერ რამეს? ![]() თU მანქანა შეუძლია პასტაიანნი 1.3 ბარი დაიჭიროს ვიდრე 1.6 დაბერო რაღაც აბაროტამდე და მერე 1.0 ბარამდე დავარდეს მაშIნ უკეთესია 1.3 ბარი პასტაიანნი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5400
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა 1.1 ჯობია 5K-ს მერე თუ 1.3? 1,3 ჯობიამარა ტვინსკროლზე ვერ იჭერ 1.3 ბარს ვერც ტდ04 ზე იწერ და HL ზე |
|
|
![]() ![]() |