![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#5401
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 02:08) [snapback]602250[/snapback] 1,3 ჯობიამარა ტვინსკროლზე ვერ იჭერ 1.3 ბარს ვერც ტდ04 ზე იწერ და HL ზე ეგ უკვე სხვა საკითხია ლაშა, ეგ ცალკეული თემაა რა არ გყოფნის და რა შეუძლია ტურბინას... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5402
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 ![]() |
ჯო მარტალი ხარ ძმა.
სტაბილური წნევა ყოველთვის უკეთესია. ესაა ჩემი აზრი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5403
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,371 რეგისტრ.: 7-November 13 მომხმარებელი № 3,728 ![]() |
Me lichnad rogorc bustis ucodinari am temidan lashas (trulovas) variant mirchevnia imitom rom vechnad 5 kmde miwevs modzraoba ,, izvinit raime nito tua am sityvebshi
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5404
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jul 4 2014, 02:14) [snapback]602251[/snapback] ეგ უკვე სხვა საკითხია ლაშა, ეგ ცალკეული თემაა რა არ გყოფნის და რა შეუძლია ტურბინას... ხოდა მე მახოს ნასტროიკას ვემხრობი იმიტომ რო ზუსტად ისე აკეთებს რაც ზევთ დავწერე ბევრად უკეთესია ვიდრე სტროგად 1,3 ან 1,4 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5405
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
Black Jo მოიცა მოიცა, ორივე სულ სხვადასხვა რამეს ამტკიცებთ და ორივე მართლები ხართ თქვენი გადმოსახედიდან ![]() მაგრამ ის გავიწყდებათ, რომ ნასტროიკა მიდის იმის მიხედვით, თუ რა შეუძლია ტურბინას. ლაშას შემთხვევაში, ტურბინა ვერ უბერავს ზემდეტს მაღლებზე და მაგიტომაც ჩამოდის ბუსტი. ვიყენებთ იმ მაქსიმუმს, რაც შეუძლია ტურბინას. იმ დიაპაზონში უბერავს ტურბინა ზედმეტს, სადაც შეუძლია, რომ ცოტა ზედმეტი ამოიღოს და იქნებ, იმდენით გავიდეს წინ, რომ მოწინააღმდეგე ვერ დაეწიოს ![]() თემოს შემთხვევაში კი საერთოდ კიდია ტურბინას ლაშას მოქმედი დიაპაზონი და მაღლებზე ბუსტის ვარდნა. ვირივით უბერავს სტროგად ერთ მნიშვნელს ყველა დიაპაზონში. ![]() Black Jo ჩემს კითხვას რატომ არ უპასუხე ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5406
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VADA
ვერ უბერავს თემოს ვარიანტიც ვირივთ ერთ დიაპაზონში ხო აქვს ყველა ტურბინას თავისი ზღვარ ხოდა ხელს თუ გიწყობს ძრავი ან ზოგადად მანქანა რო ბევრი ჩაბერო ვირივით ტურბნასაც კიდევ ბევრს ჩაბერავ ეგაა და ეგ რა რამნიშნელობა აქვს ტდ04 იქნება თუ სიტყვაზე ბორგვარნერ იმას 1,1 უჭირავს სულ მეორეს სტყვაზე 2.0 მარა როცა საშუალებააა 2,4 საც ჩაბერავს მომენტ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5407
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
1.3-ს დაიჭერე თემოს ტურბინა ყველა აბაროტზე თავისუფლად. ტდ04ს ფლოუ გაცილებით მეტი აქვს მაღალ აბაროტზე 1.3 ბარზე, ვიდრე დაბალ აბაროტზე 1.8-ზე. რაც ტდ04-ს აქვს ფლოუ 1.8-ზე იგივე ფლოუ აქვს ბორგს 1.3-ზე იგივე აბაროტზე და მაღლებზე 2-ჯერ მეტი აქვს 1.3 ბარზე, ვიდრე იგივე ბუსტზე ტდ04-ს. საშუალება როგორც არის, კი ბატონო, მაგდენს ჩაბერავ და საშუალება როგორც არის, ტურბინასაც ისეთს აყენებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5408
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა 1.3-ს დაიჭერე თემოს ტურბინა ყველა აბაროტზე თავისუფლად. 1.5 საც დაიჭერს მარა მეტი შეილება გაუჭირდეს ხო? ხოდა ამ დროს მახო ანასტროიკებს ხოლმე თუ ძრავი წამომყოლია 5 Kმდე ან 6Kმდე სიტყვაზე 2 ბარს მერე ჩამოვა იმდენზე რამდენიც ტურბინას მუდმივი ბუსტი შეულია ეგაადა ეგ რა მგონი გასაგებად ვწერ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5409
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
უნივერსალი თემაა რა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5410
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(karoche @ Jul 4 2014, 10:32) [snapback]602279[/snapback] უნივერსალი თემაა რა ![]() ![]() ყველაზე საინტერესო არადა აქ იწერება ხოლმე ვიდრე სხვა თემებში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5411
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(VADA @ 4th July 2014 - 10:22) [snapback]602273[/snapback] 1.3-ს დაიჭერე თემოს ტურბინა ყველა აბაროტზე თავისუფლად. ეგრეც იყო, 1.3 მქონდა სულ პასტაიანნად გაჭიმული, ვარდნების გარეშე და მე როცა ვამბობ რომ ვბუსტავ 1.3-ზე ესეიგი ნამდვილი 1.3 ბარი მაქვს და არა ნახევარი დიაპაზონში 1.3 და ნახევარში 0.9 ბარი.... ვინც ამბობ რომ 1.6 ვბუსტავ და ეგ 1.6 ბარი სულ 2 მილიწამი აქვს და დანარჩენი მუდამ 1.0 ბარი ესეიგი 1.0 ბუსტავს და არა 1.6 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5412
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jul 4 2014, 10:37) [snapback]602284[/snapback] ეგრეც იყო, 1.3 მქონდა სულ პასტაიანნად გაჭიმული, ვარდნების გარეშე და მე როცა ვამბობ რომ ვბუსტავ 1.3-ზე ესეიგი ნამდვილი 1.3 ბარი მაქვს და არა ნახევარი დიაპაზონში 1.3 და ნახევარში 0.9 ბარი.... ვინც ამბობ რომ 1.6 ვბუსტავ და ეგ 1.6 ბარი სულ 2 მილიწამი აქვს და დანარჩენი მუდამ 1.0 ბარი ესეიგი 1.0 ბუსტავს და არა 1.6 ეგ ეგრეა უდაოდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5413
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 10:31) [snapback]602277[/snapback] 1.5 საც დაიჭერს მარა მეტი შეილება გაუჭირდეს ხო? ეგ უკვე მეპების შედარებით შეიძლება. როცა პრიძელზე მივა, ერთხელაც იგივე მომენტი ექნება როგორც ტდ04-ზე. სადღაც 2.5 ბარს დაიჭერს და მაღლებზე 1.8-ს ალბათ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5414
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jul 4 2014, 10:40) [snapback]602287[/snapback] TRULOVI ეგ უკვე მეპების შედარებით შეიძლება. როცა პრიძელზე მივა, ერთხელაც იგივე მომენტი ექნება როგორც ტდ04-ზე. სადღაც 2.5 ბარს დაიჭერს და მაღლებზე 1.8-ს ალბათ. ![]() ხოდა მაგას ვამბობ მე ეჰ ბორგვარნერი მინდარა ბოქსებშიუ რო დევს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5415
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 10:31) [snapback]602277[/snapback] ხოდა ამ დროს მახო ანასტროიკებს ხოლმე თუ ძრავი წამომყოლია 5 Kმდე ან 6Kმდე სიტყვაზე 2 ბარს მერე ჩამოვა იმდენზე რამდენიც ტურბინას მუდმივი ბუსტი შეულია ეგაადა ეგ რა მგონი გასაგებად ვწერ ხოდა ვამბობ 2 ბარზე აყვანას და მერე ბუსტის დაგდება ორჯერ ნაკლებად მირჩევნია საშუალო იყოს მუდმივი სულ მაგათ შორის, უკეთესიც არის მეთქი.... შენ ყველაფერს სტოკს ადარებ და იასნია სტოკ მანქანას თუ რამოდენიმე წამი ოდნავ მეტი ბუსტი ექნება და მერე ისევ სტოკ წნევაზე დადგება სტოკ ბუსტზე მომუშავე მანქანას გაასწრებს ეგ არის როგორც 2X2=4 რათ უნდა ამას ამდენი ლაპარაკი, მაგაზე არც კი შეგეკამათებოდი...... მირჩევნია მანქანა რომელიც ბუსტავს 1,5 ბარს, ვიდრე 1.8 ბარი და მერე ვარდნა ქონდეს 1.2 ბარზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5416
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა მირჩევნია მანქანა რომელიც ბუსტავს 1,5 ბარს, ვიდრე 1.8 ბარი და მერე ვარდნა ქონდეს 1.2 ბარზე 1.2 ორზე რატო უნდა დავარდეს დადგება ისევ 1.,5 პროსტა შუა დიაპაზონში სრედნებზე იქნება მეტი ბუსტი აი ტაოს მანქანაზე პირიქით იყო ემატებოდადა ემატებოდა ბუსტი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5417
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 10:48) [snapback]602290[/snapback] 1.2 ორზე რატო უნდა დავარდეს დადგება ისევ 1.,5 პროსტა შუა დიაპაზონში სრედნებზე იქნება მეტი ბუსტი ხოდა მაგას ვამბობ ეგ გამოვიდა ისევ სტოკის ვარიანტში როგორც გითხარი ამ დროს კიბატონო ეგრე სჯობია... მაგრამ თუ წნევის ვარდნა გექნა უფრო დაბლა ვიდრე სხვას პასტაიანნი წნევა აქვს მაშინ ის ჯობია.... ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 10:48) [snapback]602290[/snapback] აი ტაოს მანქანაზე პირიქით იყო ემატებოდადა ემატებოდა ბუსტი ხოდა ეგრეც უნდა იყოს, ბუსტის მომატება ყოველ სიჩქარეზე უფრო უკეთესია ვიდრე ტალჩოკები და ბუსტის ვარდნები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5418
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(VADA @ 4th July 2014 - 10:22) [snapback]602273[/snapback] რაც ტდ04-ს აქვს ფლოუ 1.8-ზე იგივე ფლოუ აქვს ბორგს 1.3-ზე იგივე აბაროტზე და მაღლებზე 2-ჯერ მეტი აქვს 1.3 ბარზე, ვიდრე იგივე ბუსტზე ტდ04-ს მეტი ფლოუ აქვს რას ნიშნავს, ტურბინას მეტის მოცემა შეუძლია? ეგ არ ნიშნავს იმას რომ შენს მატორს შეუძლია მაგდენი ფლოუ(ნაკადი) აითვისოს.. ყოველ კონკრეტულ ძრავს კონკრეტულ აბაროტზე და კონკრეტულ ბუსტზე მკვეთრად განსაზღვრული ნაკადის გატარეწბა შეუძლია, ეს დამოკიდებულია ძრავის მოცულობაზე და გალოვკა+რასპრედვალ+კლაპანზე. ამ მოვლენას ძრავში ჰქვია ძრავის ეფექტური მოცულობა ანუ VE (Volumetric effitiency). ტურბინის მეტი ფლოუ ყოველთვის არ ნიშნავს უკეთესს. ტურბინა უნდა განვიხილოთ ტურბინის კომპრესორის მეპის მიხედვით, სადაც თუ დავაკვირდებით კონცენტტრულადაა ჩახატული შეკრული კონტურები და თითოეულ კონტურზე რაღაც ციფრი აწერია, ეს ციფრები ტურბინის ეფექტურობას ნიშნავ და მერყეობს 50-დან 85%-მდე. ეს ეფექტურობა ძირითადად აისახება ჰაერის გაცხელებაზე და ძალაზე რომელიც იხარჯება ტურბინის დატრიალებისთვის(ანუ რამდენ წინაღობას უქმნის ვიხლოპს). კონკრეტულ აბაროტზე და კონკრეტულ ბუსტზე ითვლება ძრავის ფლოუ და ირჩევა ის ტურბინა რომელსაც ამ თანაფარდობაზე უკეთესი აქვს ეფექტურობა. ასე რომ რაღაც ვიწრო დიაპაზონში შეიძლება ტდ04-მა აჯობოს დიდ ბორგსაც და დიდ გარეტსაც. იმიტომაა ზუსტად რომ პატარა ტურბინები ნიზებზე სჯობია და დიდები მაღლებზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5419
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 4th July 2014 - 10:54) [snapback]602294[/snapback] მეტი ფლოუ აქვს რას ნიშნავს, ტურბინას მეტის მოცემა შეუძლია? ეგ არ ნიშნავს იმას რომ შენს მატორს შეუძლია მაგდენი ფლოუ(ნაკადი) აითვისოს.. ყოველ კონკრეტულ ძრავს კონკრეტულ აბაროტზე და კონკრეტულ ბუსტზე მკვეთრად განსაზღვრული ნაკადის გატარეწბა შეუძლია, ეს დამოკიდებულია ძრავის მოცულობაზე და გალოვკა+რასპრედვალ+კლაპანზე. ამ მოვლენას ძრავში ჰქვია ძრავის ეფექტური მოცულობა ანუ VE (Volumetric effitiency). ტურბინის მეტი ფლოუ ყოველთვის არ ნიშნავს უკეთესს. ტურბინა უნდა განვიხილოთ ტურბინის კომპრესორის მეპის მიხედვით, სადაც თუ დავაკვირდებით კონცენტტრულადაა ჩახატული შეკრული კონტურები და თითოეულ კონტურზე რაღაც ციფრი აწერია, ეს ციფრები ტურბინის ეფექტურობას ნიშნავ და მერყეობს 50-დან 85%-მდე. ეს ეფექტურობა ძირითადად აისახება ჰაერის გახველებაზე და ძალაზე რომელიც იხარჯება ტურბინის დატრიალებისთვის(ანუ რამდენ წინაღობას უქმნის ვიხლოპს). კონკრეტულ აბაროტზე და კონკრეტულ ბუსტზე ითვლება ძრავის ფლოუ და ირჩევა ის ტურბინა რომელსაც ამ თანაფარდობაზე უკეთესი აქვს ეფექტურობა. ასე რომ რაღაც ვიწრო დიაპაზონში შეიძლება ტდ04-მა აჯობოს დიდ ბორგსაც და დიდ გარეტსაც. იმიტომაა ზუსტად რომ პატარა ტურბინები ნიზებზე სჯობია და დიდები მაღლებზე 100% იანი ხარ მახო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5420
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 4th July 2014 - 10:54) [snapback]602294[/snapback] ასე რომ რაღაც ვიწრო დიაპაზონში შეიძლება ტდ04-მა აჯობოს დიდ ბორგსაც და დიდ გარეტსაც. იმიტომაა ზუსტად რომ პატარა ტურბინები ნიზებზე სჯობია და დიდები მაღლებზე მაგიტომ მიხტის ჩემი 20-30-ზე გაგორებულიდან ესეიგი... მაგრამ მაღლებზე მეწევიან ხოლმე ![]() |
|
|
![]() ![]() |