![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#681
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
160 მილი აწერია ჩემსას და გადაცდა.
სხვათაშორის ერთხელ ვქენი ეგ რომ რედლაინზე დამირტყა მაგრამ ისე ხშირად წავსულვარ 200+ ით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#682
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ა ბუჯუ იმდენი ვიგაზავეთ მოიდა კიდეც ახალი წელიიიიიი!!!!!!! გენაცვალეთ ყველას!
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#683
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 31st December 2013 - 17:50) [snapback]556817[/snapback] ძაან აფანატებ ლეგასზე, აჰა ჯდმ 280 ცხენიანი სტი ვერ მიდის 280 და ლეგასი როგორ წავა ერთი მითხარი? გასაგებად ხომ დავწერე, რაც უფრო დიდი აქვს ბაზა, უფრო მეტად სტაბილურია მაღალ სიჩქარეზე + მაგას ლეგასს უკეთესი აეროდინამიკა აქვს იმპრეზასთან შედარებით, ხოდა იმპრეზა თუ 280-ს კრიფავს, ლეგასი რატომ ვერ აკრიფავს იგივეს ან უფრო მეტს?? ციტატა(WESHAPO @ Dec 31 2013, 21:47) [snapback]556922[/snapback] რა კალიბრა აგივარდათ ტოო? ოპელი ყველანაირი მყოლია მაგის მეტი დაჟე 30 მექანიკა და ვექტრები ხო რა ვიცი, იმენა მაგას ვექტრის ხადავოი აქვს, ანუ არა აქვს ვაბშე ხადავოი ![]() ![]() ეგრეა ჩემო ზურა, კალიბრა არის იგივე ვექტრა ოღონდ კუპე ![]() ციტატა(WESHAPO @ Dec 31 2013, 22:50) [snapback]556953[/snapback] maxouni მალხაზ, მოდი ჩამიხსენი ლიმიტი 260 უნდა გავაჭიმინო მაგის დედაც! ![]() შენი არ ვიცი და მაგ კალიბრის თუ კოლიბრის ხათრით HKS გლუშაკებს კი არ მოვხსნი, პირიქით HKS პადვესკასაც ისევ მივაყენებ და აგრანიჩიწელსაც ჩავხსნი, მერე მდიოს დაბუსტულმა კოლიბრამ 280-ით, ჰაერში ოღონდ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#684
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,460 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 360 ![]() |
ბოლო ბოლო ფორიკათი ვიარე 230 კმ დ. კიდე მიდიოდა და ლეგასი ვერ წავა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#685
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
რო არ მოგატყუოოთ 190 ამიწევიაა ალბათ 100 ++
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#686
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#687
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა შენი არ ვიცი და მაგ კალიბრის თუ კოლიბრის ხათრით HKS გლუშაკებს კი არ მოვხსნი, პირიქით HKS პადვესკასაც ისევ მივაყენებ და აგრანიჩიწელსაც ჩავხსნი, მერე მდიოს დაბუსტულმა კოლიბრამ 280-ით, ჰაერში ოღონდ ამას როგორ ამბობ კაი რა დამიჯერე აი ხო გაგორდებით 100 ებით და 120 ზე გააჩერებ ისე წინ წავა სურვილიარ გაგიჩნდება რო კიდე გაზს ფეხი დააჭირო თუ გინდა შენ სტანდარტ მანქანაზე ბოლომდე დაბუსტე აგრანიჩენიაც მოხსენი აზრი არექნება მანძილსაც ვერ დაუჭერ sti type ra მაგარია იაგური ნამდვილად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#688
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 1st January 2014 - 10:33) [snapback]557005[/snapback] ამას როგორ ამბობ კაი რა დამიჯერე აი ხო გაგორდებით 100 ებით და 120 ზე გააჩერებ ისე წინ წავა სურვილიარ გაგიჩნდება რო კიდე გაზს ფეხი დააჭირო თუ გინდა შენ სტანდარტ მანქანაზე ბოლომდე დაბუსტე აგრანიჩენიაც მოხსენი აზრი არექნება მანძილსაც ვერ დაუჭერ მე მანძილი ნაღდად არ მაინტერესებს, ვერ წავა ეგ კალიბრა 280-ით და მაგაზე ვსაუბრობ, ლეგენდარული აეროდინამიკა არ მისცემს მაგის საშუალებას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#689
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 ![]() |
ემელს 230 უპრობლემოდ უვლია და ლეგას რატო უნდა გაუჭირდეს, თAნამედროვე მანქანებზე 200-250 არ არის ის სიჩქარე რომ რომელი კუზაო გაფრინდეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#690
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აბა ეს წაიკითხეთ და მერე ისაუბრეთ ლეგასის აეროდინამიკაზე და მაქსიმალურ სიჩქარეზე:
On April 23, 1998, a Generation III Subaru Legacy set a new world speed record for mass-produced turbocharged station wagons with small engines (1600 cc-2000 cc class), clocking 270.532 km/h (168.101 mph) over one kilometer on Highway 10 in La Junta, Colorado. This record was previously set by a Generation II Subaru Legacy in 1993 at 249.981 km/h (155.331 mph). 1993 წლის ფურგონმა დადო რეკორდი 250კმ/სთ, 1998 წლის ფურგონმა კი 270კმ/სთ მეოთხე თაობის ლეგასს კი აშკარად მეტი შეუძლია ![]() და კიდევ ეს: The original Legacy speed record was set between January 2 and January 21, 1989, with three Japanese-spec turbocharged RS sedans at the Arizona Test Center outside of Phoenix, Arizona. It broke the 100,000 km FIA World Land Endurance Record by maintaining an average speed of 138.780 mph (223.345 km/h) for 447 hours, 44 minutes and 9.887 seconds, or 18.5 days. Pit stops were made every two hours with a driver change and refueling, while tire changes were made at 96 hour intervals, or every 13,400 miles (21,600 km) driven. მანქანამ 18.5 დღე იარა მაქსიმალური სიჩქარით 223კმ/სთ და მაგ დროში გაიარა 100.000კმ !!! -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#691
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
PAINKILLER
წასუოლა E60 M5 300 წინ უდგას ეხლა მაინც დაიჯერებ? დაუდექი და ნახავ ის რო 300 ზე იქნბაშენ 260 ან გექნბა დადბული ან არა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#692
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
TRULOVI
ძაან მარტივია მაგ ამბის გარკვევა. სტოკში თუ კოვანი პორშინები მოყვება მაგის ძრავი უძლებს მეტ დატვირთვას ვიდრე სტოკი ლეგასი ხო? გასწრება გამოსწრება სანამ აეროდინამიკამდე მიხვალ ჯერ ძრავითაა განპირობებული, მერე გადაცემის კოლოფით, მერე დანაკარგებით კოლოფამდე. კოვანპორშინიანი შავპორშინიანს არ უნდა შეადარო მემგონი, თუ სტოკი სტოკზეა საუბარი მაშინ ს202 ვს ეგ კალიბრა იქნება სამართლიანი -ეს ერთი. მეორე - რა სიმძლავრე და წონა აქვს კალიბრას? იქნება და კილოგრამზე მეტი ცხენი ყავს და მაგის ხარჯზე ასწრებს და შენ აეროდინამიკა გგონია? ![]() მესამე 6 -იანი კარობკა ნიშნავს მეტ აჩქარებას ნაკლებ დროში და უფრო მეტ მაქსიმალურ სიჩქარეს. გავაანაბროთ ეს ყველაფერი და მერე მივიდეთ აეროდინამიკამდე, ბალისტიკაში ცოტათი ვერკვეოდი ახალგაზრდობაში და გეტყვი რომ ბალისტიკუკური კოეფიციენტით უკეთესი ტყვია არ ნიშნავს, რომ არ ნიშნავს უფრო ბანძი ტყვიით უკეთეს შედეგს ვერ დადებს მსროლელი ![]() თუ მართლა გინდა გაიგო კალიბრა უფრო თამამია მაღალ სიჩქარეზე თუ ლეგასი ან იმპრეზა დაუთვალე სიმძლავრე წონა, იგივე შეფარდება მიეცი სუბარუს, მიეცი თანაბარი კარობკები (სიგრძეც და გადაცემათა რაოდენობაც) დაგაზე და ეგაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#693
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა მაშინ ს202 ვს ეგ კალიბრა იქნება სამართლიანი -ეს ერთი ეს როგორ ტო 90 წლის მანქანას 2001 იანს ადარებ? ![]() ციტატა მეორე - რა სიმძლავრე და წონა აქვს კალიბრას? იქნება და კილოგრამზე მეტი ცხენი ყავს და მაგის ხარჯზე ასწრებს და შენ აეროდინამიკა გგონია? აეროდინამიკა გეხმარება თორე აეროდინამიკით როგორ უნა გაასწრო? ![]() ციტატა მესამე 6 -იანი კარობკა ნიშნავს მეტ აჩქარებას ნაკლებ დროში და უფრო მეტ მაქსიმალურ სიჩქარეს. გრძელი კარობკააქვს სუბრუსავით მოკლე არაა გადაცემები თუ მართლა გინდა გაიგო კალიბრა უფრო თამამია მაღალ სიჩქარეზე თუ ლეგასი ან იმპრეზა დაუთვალე სიმძლავრე წონა, იგივე შეფარდება მიეცი სუბარუს, მიეცი თანაბარი კარობკები (სიგრძეც და გადაცემათა რაოდენობაც) დაგაზე და ეგაა ამას ვირტუალურად თუ დათვლი ან მახოს მანქანას თუ მოაკლებ 200 300 კილოს მაშინ შეილება დადგნენ და გაირკვეს სხვა ეგეთი სუბარუ მე ჯერ არ მგულება მახავიკზე 400+ ცხენით რო იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#694
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
მეზიზღება ჟოპელიიიიიი რაცარუნდა იყოს მირჩევნია 30 კმთი სიტყვაზე ნაკლებით ვიარო და სხვა მოდელით
რადროს ოპელია ხალხი ვარსკვლავებს ეთამაშება კარგით რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#695
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
RS-dziii
ბიჭო გ იასნი რადროს ოპელი მრა 90 წლში გმოშვებული მანქანა დღესაც ლმაზია და საკმაოდ იაფი ჯდება ტუნინგი ნაწილებიც ყრია ძრვიც ბვრს იტანს და 350ჰპ ზე მანქანიანათ სულ 5 ტასდ რო ჩაეტიო მეტი რა გინდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#696
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
TRULOVI
მე მაგალითად 5 ად სტოკი გც8-თი ვიარო მირჩევნია და BL5 ით ვიდრე გაკეთებული კალიბრით გამასწრებს 4 კორპუსით მაგრამ მაინც არჩევანი რო ოყოს გც8 და ბლ5 ავიღებდი ვიდრე კალიბრას რავიი მე ესე ვფიქრობ პახოდუ კვადროა და უფრო გამისწორდება კალიბრას რო არ ვახარჯო + მაგას წინა წამყვანიი მანქანა არაა ჩემი საქმე მეზიზღება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#697
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Jan 1 2014, 13:04) [snapback]557018[/snapback] PAINKILLER წასუოლა E60 M5 300 წინ უდგას ეხლა მაინც დაიჯერებ? დაუდექი და ნახავ ის რო 300 ზე იქნბაშენ 260 ან გექნბა დადბული ან არა შენ ისევ აჩქარებაზე ამბობ?? მე მაქსიმალურ სიჩქარეს გეუბნები და ვერ წავა კალიბრა ვერც 280-ით და ვერც 300-ით ![]() ციტატა(TRULOVI @ 1st January 2014 - 13:57) [snapback]557025[/snapback] 350ჰპ ზე მანქანიანათ სულ 5 ტასდ რო ჩაეტიო მეტი რა გინდა? 350ჰპ-ზე 5-ად იმპრეზაშიც ჩაეტევი, 1995 წლიანში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#698
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,485 რეგისტრ.: 31-July 12 მდებარ.: რუსთავი :-) მომხმარებელი № 2,844 ![]() |
TRULOVI
რამდენად იყიდი მაგ კალიბრას? კარგ მდგომაეობაშI რო იყოს. აგერ 5 ად ვიყიდი სიტყვაზე გიზოს იმპრეზას, 5 ად იყიდი შენ მაგ ძრავზე კალიბრას? ან იყიდი ან ვერა და საიდანაა იაფი? ![]() მასეთ მდგომარეობაში მიახლოებით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#699
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
იმპრეზას და ბლ5 არავინ ადარებს, ძველ ლეგასს ვადარებთ, აგერ კალიბრა არის და ოზის სტოკი ლეგასი ხო ყავს დააყენეთ რაა
PAINKILLER ხოოდა 1995 წლიან 350 ცხენიან იმპრეზას რო 5 დაისვავ, პირველივე ჩადგმაზე ვკლადიში დაგიტრიალდება ან პორშინი გატყდება, კალიბრა კიდე კოვკებზეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#700
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 1st January 2014 - 17:59) [snapback]557054[/snapback] პირველივე ჩადგმაზე ვკლადიში დაგიტრიალდება ან პორშინი გატყდება გააჩნია რომელ კუთხეში იქნება აწყობილი ძრავი ![]() |
|
|
![]() ![]() |