IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

435 გვერდი V  « < 406 407 408 409 410 > »   
Closed TopicStart new topic
> კლავიატურით გაზაობა!!, სეზონი მესამე
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 11:24
გამოხმაურება #8141


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




TRULOVI
მონაცემები ხო, მარა გრაფა მინდოდა რომ რა წნევაზე როგორ მუშაობს ის ვნახო.. აი წინა გვერდებზე რო დევს ისეთი..
ციტატა(TRULOVI @ 29th September 2014 - 12:14) [snapback]617006[/snapback]
7.7 დან 8K მდე უნდა დავატრიალო

1 ბარზე მაგდენ ჰაერს სავარაუდოდ ვერ მიიღებ, მარა არც ბევრი დაგაკლდება..აი ცოტა მაღალ წნევაზე უპრობლემოდ მიიღებ.. მეტს ვერ უბერავს ეგ ტურბო ნორმალურად?


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Sep 29 2014, 11:31
გამოხმაურება #8142


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




piani master
1,3 1.4 უბერავს ზე იდეალურად 1.6 დან ჰაერს აცხელებს და პლიუს ეკითხება

ზუსტად ჩენმის არ ვიცი ვინმემ თუ იცის დადებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 29 2014, 11:33
გამოხმაურება #8143


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 11:51) [snapback]616997[/snapback]
რას ვერ გაატარებს კაცო რას იბრძვი გითხარი როდის გაატარებს და როდის ვერა. ეგ430 ცFმ რო წერია სულ გაჭიმული კი არ უჭირავს ბუსტივით როგორც სიმძლავრის მრუდი ადის ზემოთ, ეგრე იმატებს აბაროტებთან ერთად ეგ ცFმ-ბი და ბოლოს მიდის მაგ 430მდე.
მაგ 20G ტურბოს მონაცემები მითხარი და მაგაზეც გეტყვი როდის რა გექნება და რას გაატარებ, ბეზ პრაბლემ

430 ცფმ პატალოკია სტოკი გალოვკების დროს და ბუსტზე კონკრეტულად არ არის საუბარი, თორე მაღალი ბუსტიტ არამარტო ჰაერის გაცხელება ხდება კიდევ ბევრი ფაქტორია რომელის უარყოფითათ იმოქმედებს ტურბინის ფლოუზე. გალოვკას არ შეუძლია მაგაზე მეტი გაატაროს..... მეორე საკითხია რომ გაატაროს ცილინდრში ჩაეტევა მაგდენი კონკრეტული დროში სანამ ჰაერის შემშვები კლაპანი ღიაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2014, 11:42
გამოხმაურება #8144


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ამდენი ხანია ვკითხულობ და ვერ მივხვდი ბოლომდე...

კონკრეტული შემთხვევა მომყავს:

ჩემი wrx td04l ტურბინით. სტოკში აქვს 1 ბარი.
მე დავანასტროიკე 1.5 ბარზე (სტოკ ბაიპასზე, მაგაზე მაღლა უკვე ბაიპასი ვერ იჭერს)
ეხლა ბლოუ რომ დავაყენე 1.7 მაქვს 3-4 სიჩქარეში 4000-5500 დიაპაზონში...
7000-ზე უკვე 0.8-0.9 მაქვს
ხოდა იდეალური წნევა რომელია სადაც მაქიმალურ წარმადობას მივიღებ ტურბინის უაზრო ტრიალის და ჰაერის გაცხელების გარეშე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 12:20
გამოხმაურება #8145


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback]
430 ცფმ პატალოკია სტოკი გალოვკების დროს და ბუსტზე კონკრეტულად არ არის საუბარი, თორე მაღალი ბუსტიტ არამარტო ჰაერის გაცხელება ხდება კიდევ ბევრი ფაქტორია რომელის უარყოფითათ იმოქმედებს ტურბინის ფლოუზე. გალოვკას არ შეუძლია მაგაზე მეტი გაატაროს.....

ვერ მივხვდი, როდის არ შეუძლია? 430-ს უპრობლემოდ გაატარებს მაცივარი მაღლებზე. 1 ბარზე
ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback]
მეორე საკითხია რომ გაატაროს ცილინდრში ჩაეტევა მაგდენი კონკრეტული დროში სანამ ჰაერის შემშვები კლაპანი ღიაა?

ცილინდრამდე რასაც მიიტან ყველას ბოლო ერთია, თუ გინდა 2K ცFმ იყოს. ჰაერი არასოდეს არ არის ზედმეტი თუ შესაბამისი საწვავის მიწოდებაც შეგიძლია.
karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback]
ხოდა იდეალური წნევა რომელია სადაც მაქიმალურ წარმადობას მივიღებ ტურბინის უაზრო ტრიალის და ჰაერის გაცხელების გარეშე?

კი ეგრეა

TRULOVI
მაგ წნევაზე პრობლემა არ გექნება


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 29 2014, 12:34
გამოხმაურება #8146


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback]
ცილინდრამდე რასაც მიიტან ყველას ბოლო ერთია, თუ გინდა 2K ცFმ იყოს. ჰაერი არასოდეს არ არის ზედმეტი თუ შესაბამისი საწვავის მიწოდებაც შეგიძლია.

რაღაც ვერ გავიგე, თუნდაც 2K ცფმ იყოს, ცილინდრამდე როგორ მიიტან თუ ცილინდრში მაგ ცფმ უნდა გაატაროს კლაპანმა, რომელსაც თავისი დრო აქვს გაღება დაკეტვის?

თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე? smile.gif

ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback]
ვერ მივხვდი, როდის არ შეუძლია? 430-ს უპრობლემოდ გაატარებს მაცივარი მაღლებზე. 1 ბარზე

ნუ შეიძლება 430 ცფმ გაატაროს მაგაზე არც გედავები, ზუსტი მონაცემები გალოვკის არ მაქვს სუბარუსი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 12:50
გამოხმაურება #8147


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback]
რაღაც ვერ გავიგე, თუნდაც 2K ცფმ იყოს, ცილინდრამდე როგორ მიიტან თუ ცილინდრში მაგ ცფმ უნდა გაატაროს კლაპანმა, რომელსაც თავისი დრო აქვს გაღება დაკეტვის?

ნუ 2K სიტყვაზე დავწერე. ზღვარი არსებობს რა თქმა, რის მერეც მეტ ჰაერს უბრალოდ ვერ მიიღებ და მეტ ძალასაც ვეღარ წარმოქმნის ძრავი.
უბრალოდ როდის რამდენს გაატარებს, პირდაპირ პროპორციულია წნევაზე, აბაროტებზე და და გალოვკის ვოლუმეტრულ ეფექტურობაზე. ამ მონაცემების მიხედვით მე შემიძლია დაახლოებით დავთვალო ძრავის ცFმ და ის შესაძლო ცFმ-იც, რომელიც შეიძლება ძრავმა მიიღოს.
შესაბამისად თუ ტურბოს ცFმ არ/ვერ ემთხვევა ძრავისას, ზრდი აბაროტებს, რასპრედვალებს, პორტინგი და ა.შ.

ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback]
თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე?

იქიდან გამომდინარე რაც ზემოთ დავწერე, თუ გალოვკა სიტყვაზე ატარებს 500-ს 7K-ზე, მეტს ვერანაირად ვერ ჩატევ თუ წნევას არ მოუმატე კიბატონო, ან თუ სხვა ზემოთ ნახსენები მოდიფიკაციები არ ჩაატარე:, რასპრედვალები, კლაპნები, ძრავის ბრუნი და ა.შ.


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:01
გამოხმაურება #8148


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback]
კი ეგრეა

რა არის ეგრე? biggrin.gif აურიე ეხლა შენ რაღაცეები biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:06
გამოხმაურება #8149


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 14:01) [snapback]617028[/snapback]
რა არის ეგრე? აურიე ეხლა შენ რაღაცეები

რა ავურიე კაცო )))))))))))))) იდეალური წნევა ისაა რომელიც მაქსიმალურ Fლოუს გაძლევს, მაგრამ ამასთანავე არ ცილდება ეფექტურობის ჩარჩოებს.


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:12
გამოხმაურება #8150


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 14:06) [snapback]617030[/snapback]
რა ავურიე კაცო )))))))))))))) იდეალური წნევა ისაა რომელიც მაქსიმალურ Fლოუს გაძლევს, მაგრამ ამასთანავე არ ცილდება ეფექტურობის ჩარჩოებს.

ხოდა რომელია ჩემს შემთხვევაში იდეალური წნევა როგორ გავიგო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sti type ra
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:14
გამოხმაურება #8151


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,514
რეგისტრ.: 21-February 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,552




karlo-fan
კიდე ხოარ გამოვარდა???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:16
გამოხმაურება #8152


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(sti type ra @ 29th September 2014 - 14:14) [snapback]617033[/snapback]
კიდე ხოარ გამოვარდა???

არ მინახია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sti type ra
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:18
გამოხმაურება #8153


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,514
რეგისტრ.: 21-February 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,552




karlo-fan
მაგარ შარში ხარ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:24
გამოხმაურება #8154


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:50) [snapback]617026[/snapback]
ნუ 2K სიტყვაზე დავწერე. ზღვარი არსებობს რა თქმა, რის მერეც მეტ ჰაერს უბრალოდ ვერ მიიღებ და მეტ ძალასაც ვეღარ წარმოქმნის ძრავი.
უბრალოდ როდის რამდენს გაატარებს, პირდაპირ პროპორციულია წნევაზე, აბაროტებზე და და გალოვკის ვოლუმეტრულ ეფექტურობაზე. ამ მონაცემების მიხედვით მე შემიძლია დაახლოებით დავთვალო ძრავის ცFმ და ის შესაძლო ცFმ-იც, რომელიც შეიძლება ძრავმა მიიღოს.
შესაბამისად თუ ტურბოს ცFმ არ/ვერ ემთხვევა ძრავისას, ზრდი აბაროტებს, რასპრედვალებს, პორტინგი და ა.შ.

ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback]
თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე?
იქიდან გამომდინარე რაც ზემოთ დავწერე, თუ გალოვკა სიტყვაზე ატარებს 500-ს 7K-ზე, მეტს ვერანაირად ვერ ჩატევ თუ წნევას არ მოუმატე კიბატონო, ან თუ სხვა ზემოთ ნახსენები მოდიფიკაციები არ ჩაატარე:, რასპრედვალები, კლაპნები, ძრავის ბრუნი და ა.შ.

აბსოლიტურად გეთანხმები smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:49
გამოხმაურება #8155


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 14:24) [snapback]617036[/snapback]
ხოდა რომელია ჩემს შემთხვევაში იდეალური წნევა როგორ გავიგო?

კომპრესორის რუქა უნდა ნახო biggrin.gif ნუ ტდ04-ს 1-1.1ზე ზემოთ ვერანაირად ვერ ექნება..


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Sep 29 2014, 13:57
გამოხმაურება #8156


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 14:49) [snapback]617039[/snapback]
კომპრესორის რუქა უნდა ნახო ნუ ტდ04-ს 1-1.1ზე ზემოთ ვერანაირად ვერ ექნება..

piani master
არადა 1.1 რო მქონდა ნასტროიკა და 1.5 მერე გადავანასტროიკეთ, მომცა სხვაობა და თან საკმაოდ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piani master
გამოხმაურება Sep 29 2014, 14:04
გამოხმაურება #8157


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 212
რეგისტრ.: 10-February 11
მომხმარებელი № 1,822




karlo-fan
სხვაობას მოგცემდა მარა ძრავზე ცუდად აისახება smile.gif. და ეგ 1.5 ბოლომდე რო ეჭიროს მერე უკვე ძალაზეც ცუდად აისახებოდა. შენს შემთხვევაში მალევე ვარდება წნევა და იმიტომ ვერ ამჩნევ უარყოფით მხარეებს smile.gif
მარა ესე მაინც ვმკითხაობ რა რუქა თუ არ ვნახე........... ზუსტი მოდელი მითხარი აბა ტურბოსი, ბევრნაირია ეგ ტდ04.. 15G-ა?


--------------------
Power Is Nothing Without Traction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Sep 29 2014, 14:22
გამოხმაურება #8158


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




piani master
13 AN 14 გ AღIშ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Sep 29 2014, 14:37
გამოხმაურება #8159


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 15:04) [snapback]617046[/snapback]
ეგ ტდ04.. 15G-ა?

13
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 29 2014, 14:44
გამოხმაურება #8160


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karlo-fan @ Sep 29 2014, 14:57) [snapback]617044[/snapback]
piani master
არადა 1.1 რო მქონდა ნასტროიკა და 1.5 მერე გადავანასტროიკეთ, მომცა სხვაობა და თან საკმაოდ biggrin.gif


მეც მაგას ვამბობ 1.5 ბარს კი მიიღებ 4000-5000 აბაროტზე და საკმარისი ფლოუც გექნება, მაგრამ 7000-ზე 1 ბარზეც ვერ ახვალ იმიტომ რომ ტურბინა ვერ ქაჩავს მაგდენს, ფლოუ არ ეყოფა smile.gif




მაგრამ 1.5 ბარი 4000 აბაროტზე არც ისე კარგია ძრავისთვის, ნუ გასაგებია რომ შენ ავტომატი გყავს და რაც მალე დაბუსტავ მით უფრო კარგად წახვალ, მაგრამ ხო იცი რატომაც გისწრებენ მაღალ სიჩქარეზე სტოკი STI იმპრეზები?? ზუსტად იმის გამო რომ შენ აბაროტებს ბოლომდე ვერ წურავ, ბუსტი გივარდება, STI-ს კი რედლაინზეც ჯიგრული ბუსტი აქვს დიდი ტურბინის გამო, მაღალი აბაროტი+კარგი ბუსტი=დიდ სიმძლავრეს, მაღალ სიჩქარეზე კი სიმძლავრეს დიდი მნიშნველობა აქვს wink.gif



აგერ ტრულოვა რატომ გადავიდა 2.5 ძრავზე? (ნუ თვითონ შეიძლება რაღაც სხვა მიზეზი თქვას მაგრამ საბოლოოდ მაინც იგივეა biggrin.gif)



მიტომ რომ 2.0 ძრავზე დიდი სიმძლავრე მიიღო გჭირდება ძაან დიდი აბაროტები (9000-მდე), თუ არადა მოგიწევს 1.5+ზე დაბუსტვა და რაღაც მიზეზის გამო დეტონაცია რომ მოგცეს პიზდეცი დაეცემა smile.gif



2.5 ძრავზე დიდი ტურბინით 5000 აბაროტზეც ჯიგრული სიმძლავრე გაქვს (თორქი ხო თავისთავად) და ავტომატისთვის მეტი აბაროტი არც არის საჭირო, შენი მატორი და ტურბინა რომ 1.5-ზე გაამრავლო დაახლოებით იგივე პონტია რა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

435 გვერდი V  « < 406 407 408 409 410 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge