![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#8141
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
TRULOVI
მონაცემები ხო, მარა გრაფა მინდოდა რომ რა წნევაზე როგორ მუშაობს ის ვნახო.. აი წინა გვერდებზე რო დევს ისეთი.. ციტატა(TRULOVI @ 29th September 2014 - 12:14) [snapback]617006[/snapback] 7.7 დან 8K მდე უნდა დავატრიალო 1 ბარზე მაგდენ ჰაერს სავარაუდოდ ვერ მიიღებ, მარა არც ბევრი დაგაკლდება..აი ცოტა მაღალ წნევაზე უპრობლემოდ მიიღებ.. მეტს ვერ უბერავს ეგ ტურბო ნორმალურად? -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8142
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
piani master
1,3 1.4 უბერავს ზე იდეალურად 1.6 დან ჰაერს აცხელებს და პლიუს ეკითხება ზუსტად ჩენმის არ ვიცი ვინმემ თუ იცის დადებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8143
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 11:51) [snapback]616997[/snapback] რას ვერ გაატარებს კაცო რას იბრძვი გითხარი როდის გაატარებს და როდის ვერა. ეგ430 ცFმ რო წერია სულ გაჭიმული კი არ უჭირავს ბუსტივით როგორც სიმძლავრის მრუდი ადის ზემოთ, ეგრე იმატებს აბაროტებთან ერთად ეგ ცFმ-ბი და ბოლოს მიდის მაგ 430მდე. მაგ 20G ტურბოს მონაცემები მითხარი და მაგაზეც გეტყვი როდის რა გექნება და რას გაატარებ, ბეზ პრაბლემ 430 ცფმ პატალოკია სტოკი გალოვკების დროს და ბუსტზე კონკრეტულად არ არის საუბარი, თორე მაღალი ბუსტიტ არამარტო ჰაერის გაცხელება ხდება კიდევ ბევრი ფაქტორია რომელის უარყოფითათ იმოქმედებს ტურბინის ფლოუზე. გალოვკას არ შეუძლია მაგაზე მეტი გაატაროს..... მეორე საკითხია რომ გაატაროს ცილინდრში ჩაეტევა მაგდენი კონკრეტული დროში სანამ ჰაერის შემშვები კლაპანი ღიაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8144
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ამდენი ხანია ვკითხულობ და ვერ მივხვდი ბოლომდე...
კონკრეტული შემთხვევა მომყავს: ჩემი wrx td04l ტურბინით. სტოკში აქვს 1 ბარი. მე დავანასტროიკე 1.5 ბარზე (სტოკ ბაიპასზე, მაგაზე მაღლა უკვე ბაიპასი ვერ იჭერს) ეხლა ბლოუ რომ დავაყენე 1.7 მაქვს 3-4 სიჩქარეში 4000-5500 დიაპაზონში... 7000-ზე უკვე 0.8-0.9 მაქვს ხოდა იდეალური წნევა რომელია სადაც მაქიმალურ წარმადობას მივიღებ ტურბინის უაზრო ტრიალის და ჰაერის გაცხელების გარეშე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8145
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback] 430 ცფმ პატალოკია სტოკი გალოვკების დროს და ბუსტზე კონკრეტულად არ არის საუბარი, თორე მაღალი ბუსტიტ არამარტო ჰაერის გაცხელება ხდება კიდევ ბევრი ფაქტორია რომელის უარყოფითათ იმოქმედებს ტურბინის ფლოუზე. გალოვკას არ შეუძლია მაგაზე მეტი გაატაროს..... ვერ მივხვდი, როდის არ შეუძლია? 430-ს უპრობლემოდ გაატარებს მაცივარი მაღლებზე. 1 ბარზე ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback] მეორე საკითხია რომ გაატაროს ცილინდრში ჩაეტევა მაგდენი კონკრეტული დროში სანამ ჰაერის შემშვები კლაპანი ღიაა? ცილინდრამდე რასაც მიიტან ყველას ბოლო ერთია, თუ გინდა 2K ცFმ იყოს. ჰაერი არასოდეს არ არის ზედმეტი თუ შესაბამისი საწვავის მიწოდებაც შეგიძლია. karlo-fan ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 12:42) [snapback]617014[/snapback] ხოდა იდეალური წნევა რომელია სადაც მაქიმალურ წარმადობას მივიღებ ტურბინის უაზრო ტრიალის და ჰაერის გაცხელების გარეშე? კი ეგრეა TRULOVI მაგ წნევაზე პრობლემა არ გექნება -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8146
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback] ცილინდრამდე რასაც მიიტან ყველას ბოლო ერთია, თუ გინდა 2K ცFმ იყოს. ჰაერი არასოდეს არ არის ზედმეტი თუ შესაბამისი საწვავის მიწოდებაც შეგიძლია. რაღაც ვერ გავიგე, თუნდაც 2K ცფმ იყოს, ცილინდრამდე როგორ მიიტან თუ ცილინდრში მაგ ცფმ უნდა გაატაროს კლაპანმა, რომელსაც თავისი დრო აქვს გაღება დაკეტვის? თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე? ![]() ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback] ვერ მივხვდი, როდის არ შეუძლია? 430-ს უპრობლემოდ გაატარებს მაცივარი მაღლებზე. 1 ბარზე ნუ შეიძლება 430 ცფმ გაატაროს მაგაზე არც გედავები, ზუსტი მონაცემები გალოვკის არ მაქვს სუბარუსი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8147
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback] რაღაც ვერ გავიგე, თუნდაც 2K ცფმ იყოს, ცილინდრამდე როგორ მიიტან თუ ცილინდრში მაგ ცფმ უნდა გაატაროს კლაპანმა, რომელსაც თავისი დრო აქვს გაღება დაკეტვის? ნუ 2K სიტყვაზე დავწერე. ზღვარი არსებობს რა თქმა, რის მერეც მეტ ჰაერს უბრალოდ ვერ მიიღებ და მეტ ძალასაც ვეღარ წარმოქმნის ძრავი. უბრალოდ როდის რამდენს გაატარებს, პირდაპირ პროპორციულია წნევაზე, აბაროტებზე და და გალოვკის ვოლუმეტრულ ეფექტურობაზე. ამ მონაცემების მიხედვით მე შემიძლია დაახლოებით დავთვალო ძრავის ცFმ და ის შესაძლო ცFმ-იც, რომელიც შეიძლება ძრავმა მიიღოს. შესაბამისად თუ ტურბოს ცFმ არ/ვერ ემთხვევა ძრავისას, ზრდი აბაროტებს, რასპრედვალებს, პორტინგი და ა.შ. ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback] თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე? იქიდან გამომდინარე რაც ზემოთ დავწერე, თუ გალოვკა სიტყვაზე ატარებს 500-ს 7K-ზე, მეტს ვერანაირად ვერ ჩატევ თუ წნევას არ მოუმატე კიბატონო, ან თუ სხვა ზემოთ ნახსენები მოდიფიკაციები არ ჩაატარე:, რასპრედვალები, კლაპნები, ძრავის ბრუნი და ა.შ. -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8148
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:20) [snapback]617022[/snapback] კი ეგრეა რა არის ეგრე? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8149
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 29th September 2014 - 14:01) [snapback]617028[/snapback] რა არის ეგრე? აურიე ეხლა შენ რაღაცეები რა ავურიე კაცო )))))))))))))) იდეალური წნევა ისაა რომელიც მაქსიმალურ Fლოუს გაძლევს, მაგრამ ამასთანავე არ ცილდება ეფექტურობის ჩარჩოებს. -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8150
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 14:06) [snapback]617030[/snapback] რა ავურიე კაცო )))))))))))))) იდეალური წნევა ისაა რომელიც მაქსიმალურ Fლოუს გაძლევს, მაგრამ ამასთანავე არ ცილდება ეფექტურობის ჩარჩოებს. ხოდა რომელია ჩემს შემთხვევაში იდეალური წნევა როგორ გავიგო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8151
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
karlo-fan
კიდე ხოარ გამოვარდა??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8152
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(sti type ra @ 29th September 2014 - 14:14) [snapback]617033[/snapback] კიდე ხოარ გამოვარდა??? არ მინახია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8153
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
karlo-fan
მაგარ შარში ხარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8154
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 13:50) [snapback]617026[/snapback] ნუ 2K სიტყვაზე დავწერე. ზღვარი არსებობს რა თქმა, რის მერეც მეტ ჰაერს უბრალოდ ვერ მიიღებ და მეტ ძალასაც ვეღარ წარმოქმნის ძრავი. უბრალოდ როდის რამდენს გაატარებს, პირდაპირ პროპორციულია წნევაზე, აბაროტებზე და და გალოვკის ვოლუმეტრულ ეფექტურობაზე. ამ მონაცემების მიხედვით მე შემიძლია დაახლოებით დავთვალო ძრავის ცFმ და ის შესაძლო ცFმ-იც, რომელიც შეიძლება ძრავმა მიიღოს. შესაბამისად თუ ტურბოს ცFმ არ/ვერ ემთხვევა ძრავისას, ზრდი აბაროტებს, რასპრედვალებს, პორტინგი და ა.შ. ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 13:34) [snapback]617024[/snapback] თუ გალოვკა ვთქვათ წაშში ატარებს 500 ცფმ-ს 1 ბარზე, კლაპნის გაღების დრო კიდევ ნახევარი წამია, რანაირად ჩაატევ შენ 500 ცფმ-ს ცილინდრში თუ წნევას არ მოუმატე? იქიდან გამომდინარე რაც ზემოთ დავწერე, თუ გალოვკა სიტყვაზე ატარებს 500-ს 7K-ზე, მეტს ვერანაირად ვერ ჩატევ თუ წნევას არ მოუმატე კიბატონო, ან თუ სხვა ზემოთ ნახსენები მოდიფიკაციები არ ჩაატარე:, რასპრედვალები, კლაპნები, ძრავის ბრუნი და ა.შ. აბსოლიტურად გეთანხმები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8155
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th September 2014 - 14:24) [snapback]617036[/snapback] ხოდა რომელია ჩემს შემთხვევაში იდეალური წნევა როგორ გავიგო? კომპრესორის რუქა უნდა ნახო ![]() -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8156
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 14:49) [snapback]617039[/snapback] კომპრესორის რუქა უნდა ნახო ნუ ტდ04-ს 1-1.1ზე ზემოთ ვერანაირად ვერ ექნება.. piani master არადა 1.1 რო მქონდა ნასტროიკა და 1.5 მერე გადავანასტროიკეთ, მომცა სხვაობა და თან საკმაოდ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8157
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 212 რეგისტრ.: 10-February 11 მომხმარებელი № 1,822 ![]() |
karlo-fan
სხვაობას მოგცემდა მარა ძრავზე ცუდად აისახება ![]() ![]() მარა ესე მაინც ვმკითხაობ რა რუქა თუ არ ვნახე........... ზუსტი მოდელი მითხარი აბა ტურბოსი, ბევრნაირია ეგ ტდ04.. 15G-ა? -------------------- Power Is Nothing Without Traction
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8158
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
piani master
13 AN 14 გ AღIშ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8159
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(piani master @ 29th September 2014 - 15:04) [snapback]617046[/snapback] ეგ ტდ04.. 15G-ა? 13 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8160
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Sep 29 2014, 14:57) [snapback]617044[/snapback] piani master არადა 1.1 რო მქონდა ნასტროიკა და 1.5 მერე გადავანასტროიკეთ, მომცა სხვაობა და თან საკმაოდ ![]() მეც მაგას ვამბობ 1.5 ბარს კი მიიღებ 4000-5000 აბაროტზე და საკმარისი ფლოუც გექნება, მაგრამ 7000-ზე 1 ბარზეც ვერ ახვალ იმიტომ რომ ტურბინა ვერ ქაჩავს მაგდენს, ფლოუ არ ეყოფა ![]() მაგრამ 1.5 ბარი 4000 აბაროტზე არც ისე კარგია ძრავისთვის, ნუ გასაგებია რომ შენ ავტომატი გყავს და რაც მალე დაბუსტავ მით უფრო კარგად წახვალ, მაგრამ ხო იცი რატომაც გისწრებენ მაღალ სიჩქარეზე სტოკი STI იმპრეზები?? ზუსტად იმის გამო რომ შენ აბაროტებს ბოლომდე ვერ წურავ, ბუსტი გივარდება, STI-ს კი რედლაინზეც ჯიგრული ბუსტი აქვს დიდი ტურბინის გამო, მაღალი აბაროტი+კარგი ბუსტი=დიდ სიმძლავრეს, მაღალ სიჩქარეზე კი სიმძლავრეს დიდი მნიშნველობა აქვს ![]() აგერ ტრულოვა რატომ გადავიდა 2.5 ძრავზე? (ნუ თვითონ შეიძლება რაღაც სხვა მიზეზი თქვას მაგრამ საბოლოოდ მაინც იგივეა ![]() მიტომ რომ 2.0 ძრავზე დიდი სიმძლავრე მიიღო გჭირდება ძაან დიდი აბაროტები (9000-მდე), თუ არადა მოგიწევს 1.5+ზე დაბუსტვა და რაღაც მიზეზის გამო დეტონაცია რომ მოგცეს პიზდეცი დაეცემა ![]() 2.5 ძრავზე დიდი ტურბინით 5000 აბაროტზეც ჯიგრული სიმძლავრე გაქვს (თორქი ხო თავისთავად) და ავტომატისთვის მეტი აბაროტი არც არის საჭირო, შენი მატორი და ტურბინა რომ 1.5-ზე გაამრავლო დაახლოებით იგივე პონტია რა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |