![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
0.83 საკმაოდ მაღალი ბუსტია.
მე რო ვიჯექი მაშინ მაქსიმუმ 0,6 იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 22nd July 2010 - 00:16) [snapback]160476[/snapback] ტურბინა გოჭივითაა აშკარად 50% ვესტგეითი მაგარია. მოკლედ ბენზინი არ მოწონს ცოტა სულ ეგაა. კიდევ ლოკის დასწყისში ლამდა რაღაცას ფოკუსნიკობს მერე გამოსწორდა რამე კონტაქტის პრობლემა ხომ არაა ? ან ცივი იყო უბრალოდ. ლამბდა მახომაც მითხრა ცოტა არ მომწონსო მარა მერე აღარაფერი არ უთქვია, ბენზინსაც მემგონი ცოტას ასხავს ძრავში და ეგ ლამბდის ბრალი იქნება თუ ვისოლის აცეტონნარევი პრემიუმის დამსახურება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jul 22 2010, 10:16) [snapback]160499[/snapback] Sturbo ლამბდა მახომაც მითხრა ცოტა არ მომწონსო მარა მერე აღარაფერი არ უთქვია, ბენზინსაც მემგონი ცოტას ასხავს ძრავში და ეგ ლამბდის ბრალი იქნება თუ ვისოლის აცეტონნარევი პრემიუმის დამსახურება ? მეც მაინტერესებს ჩემი მანქანის ლოგი, ვინ დამეხმარება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 22nd July 2010 - 00:16) [snapback]160476[/snapback] კიდევ ლოკის დასწყისში ლამდა რაღაცას ფოკუსნიკობს მერე გამოსწორდა რამე კონტაქტის პრობლემა ხომ არაა ? ან ცივი იყო უბრალოდ. ნამდვილად ცივი იყო, ამ მანქანას დასაწუნი არაფერი არ სჭირს. ერთადერთი ცოტა ვერაა ლამბდა, თუ დააკვირდები ხალასტოიზე ცოტა დაბალია იჟექტორის გახსნის ხანგრძლივობა. რაც შეეხება ბუსტის დატჩიკის : ცალსახად გადასაგდებია. იტყუება ! ციტატა(crimson @ 22nd July 2010 - 10:16) [snapback]160499[/snapback] ბენზინსაც მემგონი ცოტას ასხავს ძრავში და ეგ ლამბდის ბრალი იქნება თუ ვისოლის აცეტონნარევი პრემიუმის დამსახურება ? ლამბდას ეჩვენება რომ ნაზავი მდიდარია და იმ მომენტში ცოტას უკლებს. თუმცა ეს მხოლოდ ხალასტოიზე, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 22nd July 2010 - 13:42) [snapback]160515[/snapback] რაც შეეხება ბუსტის დატჩიკის : ცალსახად გადასაგდებია. იტყუება ! ბოლო დროს რაც სპიდომეტრს უკვე რამოდენიმეჯერ დავაკეტინე ალბათ რაღAცამ გაიტანა თუ რა ქნა და დაჩიკიც ადის 0.8-ზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 22 2010, 13:42) [snapback]160515[/snapback] ნამდვილად ცივი იყო, ამ მანქანას დასაწუნი არაფერი არ სჭირს. ერთადერთი ცოტა ვერაა ლამბდა, თუ დააკვირდები ხალასტოიზე ცოტა დაბალია იჟექტორის გახსნის ხანგრძლივობა. რაც შეეხება ბუსტის დატჩიკის : ცალსახად გადასაგდებია. იტყუება ! ლამბდას ეჩვენება რომ ნაზავი მდიდარია და იმ მომენტში ცოტას უკლებს. თუმცა ეს მხოლოდ ხალასტოიზე, მახო არ დაიჯერებ და ჩემი მანქანის ლოგში ხალასტოიზე იჟექტორი ზუსტად 1.79 მილიწამია. კოტეს ლოგს ჩავხედე და იქაც 1.79 მილიწამია . ალბათ ნორმაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მახო სადა ხარ, მაიტა ლოგი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მახო, აქეთ მახო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(karoche @ 29th July 2010 - 17:19) [snapback]162041[/snapback] მახო, აქეთ მახო დღას საღამოს დავდებ, ახლა არ ვარ იმ კომპან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
ეგ იცი რა დროს მოგწერე, სხვა თემაში კამათობდი გამწარებული და ![]() მე არსად მეჩქარება კაცო, მეთქი ხო ყველაფერი კარგადაათქო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
karoche
აგერ შენი ლოგიც, კიდევ გადავხედე და დანაშაულებრივი აქ ვერაფერი დავინახე http://public.blu.livefilestore.com/y1pC1-...load&psid=1 ცატა ლამბდა შტერდება ხოლმე მაგრამ არაფერი არაა, ასე რომ მანქანა მზადაა დასაბუსტად ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
გაგარინზე მანქანას ვარეცხინებდი და იქვე ეწერა დიაგნოსტიკა, საქმე არაფერი მქონდა ამიტომ დიაგნოსტს დამოველაპარაკე. მიხვდა ის კაცი რომ ცოტა მესმოდა დიაგნოსტიკაში და მთხოვა სუბარუზე მოგვეშინჯა მისი სუპერპრიბორი. მივაერთედ და ჰოი საოცრება პრიბორი მართლაც კარგი აღმოჩნდა ECU ს გარდა თავისუფლად წავიკითხეთ TCU (კადებიც და მიმდინარე მონაცემებიც), ABS (ორი კოდი იჯდა მაგრამ ნათურა არ ანთია სავარაუდოდ ძველი კოდები იყო), SRS (ზუსტად აღარ მახსოვს რაქნა) და ასევე პრიბორი იმუქრებოდა კლიმატკონტროლსაც მივხედავო (არ დახვდა კლიმატკონტროლი და იგინებოდა) .
მოკლედ პრიბორი მომეწონა მეც უნდა მივხედო მაგ საქმეს. რაც მთავარია დავრწმუნდი რომ ჩემ მანქანაზე კარობკა იკითხება. თუმცა 15 წუთის გაჩერებულ მანქანაზე კარობკა 56 გრადუსს აჩვენებდა ნორმაა თუ დაჩიკი უჩხუკუნებს ? იმ 4,5 ფეხზე რომ 5 ვოლტიანი ინტერფეისია როგორც ჩანს სწორედ მანდ მოდის კარობკაც და ყველა დანარჩენიც ECU ს გარდა. უნდა ავაწყო ინტერფეისი და მოვსინჯო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 5 2010, 09:27) [snapback]163381[/snapback] გაგარინზე მანქანას ვარეცხინებდი და იქვე ეწერა დიაგნოსტიკაო, საქმე არაფერი მქონდა ამიტომ დიაგნოსტს დამოველაპარაკე. მიხვდა ის კაცი რომ ცოტა მესმოდა დიაგნოსტიკაში და მთხოვა სუბარუზე მოგვეშინჯა მისი სუპერპრიბორი. მივაერთედ და ჰოი საოცრება პრიბორი მართლაც კარგი აღმოჩნდა ECU ს გარდა თავისუფლად წავიკითხეთ TCU (კადებიც და მიმდინარე მონაცემებიც), ABS (ორი კოდი იჯდა მაგრამ ნათურა არ ანთია სავარაუდოდ ძველი კოდები იყო), SRS (ზუსტად აღარ მახსოვს რაქნა) და ასევე პრიბორი იმუქრებოდა კლიმატკონტროლსაც მივხედავო (არ დახვდა კლიმატკონტროლი და იგინებოდა) . მოკლედ პრიბორი მომეწონა მეც უნდა მივხედო მაგ საქმეს. რაც მთავარია დავრწმუნდი რომ ჩემ მანქანაზე კარობკა იკითხება. თუმცა 15 წუთის გაჩერებულ მანქანაზე კარობკა 56 გრადუსს აჩვენებდა ნორმაა თუ დაჩიკი უჩხუკუნებს ? მიდი ბესოჯან მიაწექი გამოგვადგება ეგ ამბავი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Aug 5 2010, 09:28) [snapback]163382[/snapback] მიდი ბესოჯან მიაწექი გამოგვადგება ეგ ამბავი. გამოგვადგება აბა ყოველ მისვლაზე 30 ლარის დატოვება როგორია. განსაკუთრებით კარობკა და ABS ია საინტერესო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 5 2010, 09:56) [snapback]163393[/snapback] გამოგვადგება აბა ყოველ მისვლაზე 30 ლარის დატოვება როგორია. განსაკუთრებით კარობკა და ABS ია საინტერესო. ძალიან დიიიდი ბოდიში ოფისთვის, მოდერო ბიძიებო მარა ეს კაცი მობილურს არ იღებს და პმ-იც გათიშული აქვს , ამიტომ ვწერ:- ბესო მობილი აიღე რა დაგირეკავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
Sturbo
გეკითხა შე კაცო და მაგას მე გეტყოდი, რომ იკითხება 100% ვიცოდი, ეგეთუ პრიბორებით წამიკითხავს, და ლოგიც ჩამოწერია, მაგრამ იმდენად ნელია რომ ლოგს აზრი არა აქვს, მინიმუმ 2 წამი უნდება ერთი ჩანაწერის გაკეთებას და ამ ორ წამშიც მოთხოვნებს აგზავნის მიმდევრობით და არა პარალელურად (როგორც ECU EXPLORER) შედეგად ლოგი გამოდი იმდენად დამახინჯებული რომ ვერაფერს ვერ წაიკითხავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 5 2010, 11:27) [snapback]163456[/snapback] Sturbo გეკითხა შე კაცო და მაგას მე გეტყოდი, რომ იკითხება 100% ვიცოდი, ეგეთუ პრიბორებით წამიკითხავს, და ლოგიც ჩამოწერია, მაგრამ იმდენად ნელია რომ ლოგს აზრი არა აქვს, მინიმუმ 2 წამი უნდება ერთი ჩანაწერის გაკეთებას და ამ ორ წამშიც მოთხოვნებს აგზავნის მიმდევრობით და არა პარალელურად (როგორც ECU EXPLORER) შედეგად ლოგი გამოდი იმდენად დამახინჯებული რომ ვერაფერს ვერ წაიკითხავ მოიცა კარობკაზე იძახი თუ აბს ზე ? კიდევ მე ისეთი სქემა მინდა რომ ორივე შინაზე კ ლაინზე და 5 ვოლტიანზე ერთდროულად (პარალელურად) იმუშაოს. ორი პორტით კი შეიძლება მაგრამ რაღაც უნივერსალურია საჭირო. ამიტომ ვფიქრობ არ ვიცი როგორ გამოვა. მაიხო ისე გამიგია RX ს ინვერსია უნდაო მართალია ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 5th August 2010 - 11:38) [snapback]163459[/snapback] მაიხო ისე გამიგია RX ს ინვერსია უნდაო მართალია ? კი ყველა ვარიანტში უნდა მაგრამ FTDI მიკროსქემაზე თუ ააწყობ არაფერი არ უნდა, თუ USB ->COM გადამყვანს აკეთებ მაშინ FTDI-ს შემდეგ ინვერტერი დგება და ჩვენს შემთხვევაში უბრალოდ არ დაუყენებ და პირდაპირ FTDI-ს RX/TX მიაერთებ მაგრამ აქ ეგ არაა მთავარი, აქ უფრო სოფტია მნიშვნელოვანი, დატჩიკების მისამართები, მათი მამრავლები და ასე შემდეგ. თორემ ეგ კაბელი მე უკვე აწყობილი მაქვს და შეგიძლია აღარ იწვალო. მითუმეტეს რომ კარობკის მონაცემებიც K-ლაინით მოდის ![]() აქ ჩაიხედე, http://forums.drom.ru/subaru/t1151202992.html რომელიღაც კონკრეტული მანქანისთვის გაკეთებილი აქვთ უკვე DAT ფაილი, მაგრამ უნივერსალური რომ იყოს და ყველა სუბარუზე წაიკითხოს ეს უკვე ბევრ მუშაობას მოითხოვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 5 2010, 13:32) [snapback]163512[/snapback] კი ყველა ვარიანტში უნდა მაგრამ FTDI მიკროსქემაზე თუ ააწყობ არაფერი არ უნდა, თუ USB ->COM გადამყვანს აკეთებ მაშინ FTDI-ს შემდეგ ინვერტერი დგება და ჩვენს შემთხვევაში უბრალოდ არ დაუყენებ და პირდაპირ FTDI-ს RX/TX მიაერთებ მაგრამ აქ ეგ არაა მთავარი, აქ უფრო სოფტია მნიშვნელოვანი, დატჩიკების მისამართები, მათი მამრავლები და ასე შემდეგ. თორემ ეგ კაბელი მე უკვე აწყობილი მაქვს და შეგიძლია აღარ იწვალო. მითუმეტეს რომ კარობკის მონაცემებიც K-ლაინით მოდის ![]() აქ ჩაიხედე, http://forums.drom.ru/subaru/t1151202992.html რომელიღაც კონკრეტული მანქანისთვის გაკეთებილი აქვთ უკვე DAT ფაილი, მაგრამ უნივერსალური რომ იყოს და ყველა სუბარუზე წაიკითხოს ეს უკვე ბევრ მუშაობას მოითხოვს ჩემთან არ მოდის K ლაინით კარობკის ველში მარტო 0000 ... ამიტომ RX/TX უნდა ცდა. ჩემი კაბელი მინდა გადავაკეთო ანუ რამე ტტლ ს დავამეტებ ბუფერის პონტში და K ს პარალელელურად 5 ვოლტიანშიც მივაწვდი RX/TX ს. იმედია როცა ECU ს არ მიმართავს სოფტი ჩუმად ზის და შინაზე რამე სისულელეს არ უშვებს. თუ უშვებს ცუდია რამე გადამრთველის დაყენება მომიწევს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 5th August 2010 - 13:53) [snapback]163519[/snapback] ჩემთან არ მოდის K ლაინით კარობკის ველში მარტო 0000 ... ამიტომ RX/TX უნდა ცდა. ჩემი კაბელი მინდა გადავაკეთო ანუ რამე ტტლ ს დავამეტებ ბუფერის პონტში და K ს პარალელელურად 5 ვოლტიანშიც მივაწვდი RX/TX ს. იმედია როცა ECU ს არ მიმართავს სოფტი ჩუმად ზის და შინაზე რამე სისულელეს არ უშვებს. თუ უშვებს ცუდია რამე გადამრთველის დაყენება მომიწევს არაფრის დამატება არ გინდა, იმდია FTDI-ზე გაქვს კაბელი აწყობილი, პირდაპირ გამოიყვანე მაქედან RX/TX და მიაერთე 4,5 პინებზე, შემთხვევით რამე რომ არ გააფუჭო 100 ომიანი წინაღობები ჩაუსვი. ისე თავის დასაზღვევად მე მგონი მაინც სჯობია გადამრთველის დაყენება საიდანაც გადართავ K-Line -> TTL ---------------------------------------- ახლა ერთი კითხვა მაქვს: შენ როგორ იცი ვესტგეითის აქტუატორის დუთი რაც მეტია მით მეტია წნევა თუ პირიქით. მე ყოველთვის მეგონა რომ დუთუ იმატებს მაშინ როცა საჭიროა ბუსტის დაგდება და იკლებს მაშინ როცა თაგეთ ბუსტი არაა მიღწეული. ამ წუთას დიდი კამათი მაქვს მაგაზე ლოგების ამბავში ყველაზე მეტად ავტორიტეტულ კაცთან და მიმტკიცებს რომ რაც უბრო მეტია დუთი მით უფრო გახსნილია სელენოიდი და შესაბამისად მით უფრო დაკეტილია ვესტგეითი და მეტია ბუსტიო, მომკალი და მის ავტორიტეტს და ცოდნას კი ვენდობი, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ |
|
|
![]() ![]() |