![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 5 2010, 14:13) [snapback]163534[/snapback] არაფრის დამატება არ გინდა, იმდია FTDI-ზე გაქვს კაბელი აწყობილი, პირდაპირ გამოიყვანე მაქედან RX/TX და მიაერთე 4,5 პინებზე, შემთხვევით რამე რომ არ გააფუჭო 100 ომიანი წინაღობები ჩაუსვი. ისე თავის დასაზღვევად მე მგონი მაინც სჯობია გადამრთველის დაყენება საიდანაც გადართავ K-Line -> TTL ---------------------------------------- ახლა ერთი კითხვა მაქვს: შენ როგორ იცი ვესტგეითის აქტუატორის დუთი რაც მეტია მით მეტია წნევა თუ პირიქით. მე ყოველთვის მეგონა რომ დუთუ იმატებს მაშინ როცა საჭიროა ბუსტის დაგდება და იკლებს მაშინ როცა თაგეთ ბუსტი არაა მიღწეული. ამ წუთას დიდი კამათი მაქვს მაგაზე ლოგების ამბავში ყველაზე მეტად ავტორიტეტულ კაცთან და მიმტკიცებს რომ რაც უბრო მეტია დუთი მით უფრო გახსნილია სელენოიდი და შესაბამისად მით უფრო დაკეტილია ვესტგეითი და მეტია ბუსტიო, მომკალი და მის ავტორიტეტს და ცოდნას კი ვენდობი, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ ლოგიდან აშკარად ჩანს რომ დუთის მომატებით ECU ებრძვის ბუსტს ანუ მეტზე ხსნის აქტუატორს ანუ თარჯეთს რომ არ გაცდეს ჩალიჩობს. რაც მე ლოგი მინახავს ეგრეა. როცა ჩემი ტურბინა მოკვდა სოლენოიდი სულ 0 ზე ეგდო ადრე ჩაწერილ ლოგებში კი დუთი 50 % ურტყავდა ანუ ბოლოს ტურბინა თარჯეთ წნევაზე უკვე ვეღარ გადიოდა. ჩემი აზრით პრინციპი ასეთია : წნევა რესტრიქტორი გაცვლით აწვება აქტუატორს თუ სოლენოიდი ბოლომდე ჩაკეტილია 0.5 ბარი მოერევა აქტუატორის პრუჟინას და დარჩება ამ დონეზე ანუ სტაბილურად 0.5 ი. თუ დავიწყებთ სოლენოიდის გახსნას ანუ აქტუატორზე მოვახდენთ წნევის ვარდნას რაც გამოიწვევს ბუსტის ზრდას. ანუ ლოგიკურად გამოდის რომ 0 დუთი ლოგიში არის ბოლომდე გახსნილი სოლენოიდი = 100 % ტურბინის მწარმოებლობას . სოლენოიდის დუთი 100 % = ბოლომდე ჩაკეტილი სოლენოიდი ანუ 0.5 ბარი მაქსიმუმ ბუსტი. მოკლედ ტესტერი უნდა და გამოჩნდება ხალასტიუზე ღიაა სოლენოიდი თუ დაკეტილი. ან უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა. მე შენ გეთანხმები მაგრამ გადავამოწმებ რავიცი შეიძლება ოროვე ვცდებით. ეგ სოლენოიდი იდეაში ოვერბუსტის წინააღმდეგ აყენია და არა ბუსტის მოსამატებლად მთავარი ეგაა. როგორც ყოველთვის მახო მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 6 2010, 09:01) [snapback]163725[/snapback] ლოგიდან აშკარად ჩანს რომ დუთის მომატებით ECU ებრძვის ბუსტს ანუ მეტზე ხსნის აქტუატორს ანუ თარჯეთს რომ არ გაცდეს ჩალიჩობს. რაც მე ლოგი მინახავს ეგრეა. როცა ჩემი ტურბინა მოკვდა სოლენოიდი სულ 0 ზე ეგდო ადრე ჩაწერილ ლოგებში კი დუთი 50 % ურტყავდა ანუ ბოლოს ტურბინა თარჯეთ წნევაზე უკვე ვეღარ გადიოდა. ჩემი აზრით პრინციპი ასეთია : წნევა რესტრიქტორი გაცვლით აწვება აქტუატორს თუ სოლენოიდი ბოლომდე ჩაკეტილია 0.5 ბარი მოერევა აქტუატორის პრუჟინას და დარჩება ამ დონეზე ანუ სტაბილურად 0.5 ი. თუ დავიწყებთ სოლენოიდის გახსნას ანუ აქტუატორზე მოვახდენთ წნევის ვარდნას რაც გამოიწვევს ბუსტის ზრდას. ანუ ლოგიკურად გამოდის რომ 0 დუთი ლოგიში არის ბოლომდე გახსნილი სოლენოიდი = 100 % ტურბინის მწარმოებლობას . სოლენოიდის დუთი 100 % = ბოლომდე ჩაკეტილი სოლენოიდი ანუ 0.5 ბარი მაქსიმუმ ბუსტი. მოკლედ ტესტერი უნდა და გამოჩნდება ხალასტიუზე ღიაა სოლენოიდი თუ დაკეტილი. ან უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა. მე შენ გეთანხმები მაგრამ გადავამოწმებ რავიცი შეიძლება ოროვე ვცდებით. ეგ სოლენოიდი იდეაში ოვერბუსტის წინააღმდეგ აყენია და არა ბუსტის მოსამატებლად მთავარი ეგაა. როგორც ყოველთვის მახო მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი . აი თქვენს გაბაასებას ვენაცვალე მეე რაა. მესწავლა ეს ფხლიზიკა და ქიმია ხო გავიგებდი რას ლაპარაკობთ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Aug 6 2010, 09:13) [snapback]163726[/snapback] აი თქვენს გაბაასებას ვენაცვალე მეე რაა. მესწავლა ეს ფხლიზიკა და ქიმია ხო გავიგებდი რას ლაპარაკობთ ![]() ![]() მეგობარო ხელ ნუ გვიშლით ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 09:01) [snapback]163725[/snapback] მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი მეც ეგრე ვიცი, მაგრამ მართლა ისეთი ავტორიტეტი მიმტკიცებს საწინააღმდეგოს რომ დავეჭვდი, როგორც მითხრა 0= ბოლომდე დაკეტილს და 100= ბოლომდე გახსნილსო, ჰო და უნდა გადავამოწმო როგორც თქვი: ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 09:01) [snapback]163725[/snapback] უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 6 2010, 12:13) [snapback]163759[/snapback] მეც ეგრე ვიცი, მაგრამ მართლა ისეთი ავტორიტეტი მიმტკიცებს საწინააღმდეგოს რომ დავეჭვდი, როგორც მითხრა 0= ბოლომდე დაკეტილს და 100= ბოლომდე გახსნილსო, ჰო და უნდა გადავამოწმო როგორც თქვი: მახო მგონი ორივე ვცდებოდით http://jp-tuning.ru/tuning/index.php?ELEMENT_ID=2130 . ანუ თუ სოლენოიდი დაიბრიდება ან მავთული გაწყდება 0.5 დსრჩება და არა ოვერბუსტი ერთგვარი დაცვაა. ამიტომ როგორც ჩანს ეგ დუთი აჩვენებს ECU დაბერვის ხასიათზეა თუ არა და სადამდე მიუშვებს ტურბინას. მე სულ ავიხლართე წეღან ლოგი ვნახე 1300 RPM ზე 0.11 ბარი და 82 % ვესტგეითი ეჭირა - ეს რაღა ჯანდაბაა რა ბუსტი მოუნდა 1300 ???? თუმცა მეორე ლოგიც ვიპოვე სადაც ოვერბუსტს დუტის შემცირებით ებრძოდა და გამოსდიოდა (ნაწილობრივ). საინტერესო ისაა რომ ჩემ მანქანაზე 50-60 % ზე მეტი არ მინახავს STB ს ლოგში 90 % იც მინახავს როგორც ჩანს ეგ 30-40 % ჩემი დაკარგული 70 ცხენია. შევუბერავ მაინც რა იცი რა ხდება ![]() ესეც საფლავის ქვა ![]() This finally brings us to what a wastegate duty cycle is. A WGDC is simply a percentage of a set amount of time (say a couple of milli seconds) that the diaphragm will work with the spring to build boost. So higher wastegate duty cycles means the wastegate will stay closed longer, thus making more boost. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ამერიკული ქვების რა გითხრა მაგრამ მე შევუბერე
![]() ჰო და სანამ დუთი 0-ია, სელენოიდი დაკეტილია და როგორც კი >0 გახსნილი. ესეც პირველი H6-ის ლოგი საქართველოში http://cid-ad040ff8e8fdf7ad.office.live.co...2020h27m14s.csv კალე, წაიღე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 12:22) [snapback]163774[/snapback] ანუ თუ სოლენოიდი დაიბრიდება ან მავთული გაწყდება 0.5 დსრჩება და არა ოვერბუსტი ერთგვარი დაცვაა. ამიტომ როგორც ჩანს ეგ დუთი აჩვენებს ECU დაბერვის ხასიათზეა თუ არა და სადამდე მიუშვებს ტურბინას. მე სულ ავიხლართე წეღან ლოგი ვნახე 1300 RPM ზე 0.11 ბარი და 82 % ვესტგეითი ეჭირა - ეს რაღა ჯანდაბაა რა ბუსტი მოუნდა 1300 ???? თუმცა მეორე ლოგიც ვიპოვე სადაც ოვერბუსტს დუტის შემცირებით ებრძოდა და გამოსდიოდა (ნაწილობრივ). საინტერესო ისაა რომ ჩემ მანქანაზე 50-60 % ზე მეტი არ მინახავს STB ს ლოგში 90 % იც მინახავს როგორც ჩანს ეგ 30-40 % ჩემი დაკარგული 70 ცხენია. Wastgate Solenioid Duty Cycle მე ყოველთვის მეგონა სოლენოიდის გახსნის დრო, რეალურად მასეც უნდა იყოს, რაც უფრო მაღალი ბუსტი გინდა მიიღო, უფრო მეტად უნდა გახსნა სოლენოიდი, ანუ ვეისტგეიტის პრუჟინას წნევა შეუმცირო ![]() 1300 აბაროტზე შენ რა გგონია ბუსტი არ არსებობს? შენ ხო TF035 გიყენია... ![]() ![]() ![]() ![]() სოლენოიდი თუ იბრიდება, სავარაუდო დაკეტილ მდგომარეობაში უნდა დარჩეს (ია ტაკ დუმაიუ), შესაბამისად DUTY იქნება 0, ანუ ბუსტი მხოლოდ ვეისტგეიტის პრუჟინაზე იქნება დამოკიდებული, რაც სტოკში 0.5 ბარს ნიშნავს ![]() აი სოლენოიდის შლანგი თუ დაიბრიდა, ოვერბუსტი მაშინ იქნება (გამოცდილი მაქვს ![]() ციტატა(maxouni @ Sep 20 2010, 10:02) [snapback]175276[/snapback] ამერიკული ქვების რა გითხრა მაგრამ მე შევუბერე ![]() ჰო და სანამ დუთი 0-ია, სელენოიდი დაკეტილია და როგორც კი >0 გახსნილი. ესეც პირველი H6-ის ლოგი საქართველოში http://cid-ad040ff8e8fdf7ad.office.live.co...2020h27m14s.csv კალე, წაიღე მეც მაინტერესებს კალეს ლოგი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ლამბდა შეცვალე, მკვდარია ბოლომდე.
სცეპლენიას მიხედე ან კარობკას თორემ დარტყმები აქვს და მატორს დეტონაციები ჰგონია. ამ ყველაფრის მერე თუ ხალასტოიზე ისევ ასე დარჩა ზალასტოის რეგულატორი, ეძებეთ ჰაერის მოპარვის კერა ან დროსელი დაარეგულირეთ, ან ბაიპასი შეცვალეთ. ლოგში პრაქტიკულად არ ჩანს პირველი ტურბინის მუშაობის რეჟიმი. აუცილებლად ჩაწერეთ მესამე სიჩქარეზე 1500 ბრუნიდან რედლაინამდე ბოლომდე ჩადგმული გაზით, რედლაინზე გაახალატოვე და გააჩერე რომ ხალასტოიზე იმუშავოს 15-20 წამი. ჩაიწერეთ ნოკ სიგნალი და წინა ლამბდის რიჩ სიგნალი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Niklolozi
აჰა. ხო ვამბობდი. მხეცია მეთქი. ლამდის ვოლტაჟზე სულ არ შემიხედია ![]() აი დეტონაციები რომ კარობკის ბრალია ![]() ეგ უკვე ზეპიზდეც ინტელექტუალურ საზღვრებს ცდება. ლიკები მოვძებნოთ დაგეხმარები მოდი. რიჩი და ნოკი არ ჩანს რატომღაც ![]() idle step რამდენზე უნდა იყოს? მეტჯერ აღარ ჩავერევი თქვენ თემაში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback] ლამბდა შეცვალე, მკვდარია ბოლომდე. მაგაზე და ვოზდუხამერზე მქონდა ეჭვი და შევცვლი ლამბადას ![]() ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback] სცეპლენიას მიხედე ამის ბრალი იქნება (იმედია) პრობლემა აქვს და ეგეც მოგვარდება 1 კვირაში. ველოდები Clutch kit-ს. ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback] ლოგში პრაქტიკულად არ ჩანს პირველი ტურბინის მუშაობის რეჟიმი. აუცილებლად ჩაწერეთ მესამე სიჩქარეზე 1500 ბრუნიდან რედლაინამდე ბოლომდე ჩადგმული გაზით, რედლაინზე გაახალატოვე და გააჩერე რომ ხალასტოიზე იმუშავოს 15-20 წამი. ჩაიწერეთ ნოკ სიგნალი და წინა ლამბდის რიჩ სიგნალი. ამასაც ჩავიწერ და ვნახოთ ![]() gentoo ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 20:45) [snapback]358331[/snapback] აი დეტონაციები რომ კარობკის ბრალია biggrin.gif ეგ უკვე ზეპიზდეც ინტელექტუალურ საზღვრებს ცდება. რომ გადავხედე ლოგს სიჩქარის გადართვის დროს არის -2 knock. ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 20:45) [snapback]358331[/snapback] ლიკები მოვძებნოთ დაგეხმარები მოდი. ამ შაბათს ან კვირას შეგეხმიანები და ვაწვალოთ ჩემი მანქანის შლანგები ![]() ![]() P.S. მე უფრო მეტ ცუდს ველოდი. ხო ისე ლამბადას ჩანაწერი რომელია მაგ ლოგში? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Niklolozi
ხო 4500-დან 5000 დეა ნოკის კორექშენი, მაგრამ ეგ არ ნიშნავს რომ ზუსტად მაგ დროსაა ნოკი. ეგ შეიძლება წინასწარ დაისწავლა რომ გარკვეულ აბაროტზე ნოკია აქვს და კორექციას უკეთებს. თვითონ ეგ ფანტომური ნოკი შეიძლება უფრო მაღლა იყოს. გადართვის დროს. ჰოდა მაგას არ მიჩვენებს ზუსტად რაომღაც რომრაიდერი. როგორც დაგვიწერეს იმას მივყვეთ ზუსტად (გამოცდილია) მესამეში გაზგაყრილი არ მინდოდა პირველივე ჯერზე ეგეთი დატვირთვა მანქანის, რაიცი რაჭირს. O2 voltage არის. ლოგი, ვაკუუმები. ლამბდა, კოლოფი. ისედაც ნორმალურ ხოდზე იყო, ამეებს რომ გააკეთებ, კომპს დასბროსავ და იქნები მთლად ჯანებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 21:19) [snapback]358331[/snapback] რიჩი და ნოკი არ ჩანს რატომღაც RR-ის ბრალია ალბათ სვიშების ტაბია პარამეტრების თავზე და წ იქნება ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 21:19) [snapback]358331[/snapback] idle step რამდენზე უნდა იყოს? 30 ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 22:43) [snapback]358401[/snapback] ეგ შეიძლება წინასწარ დაისწავლა რომ გარკვეულ აბაროტზე ნოკია აქვს და კორექციას უკეთებს. ეგ ნასწავლი არაა, ეგ მიმდინარეა, ნასწავლს ლერნინგი ჰქვია და ეგ მანქანა მაგს არ გეტყვის, დეფინიშენები არ არის. კორექცია მარტო გადართვისას აქვს და იმიტომაც ვაბრალებ სცეპლენიას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#174
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
maxouni თუ არ გეზარება მითხარი maf emulalotor-ზე დოკუმენტაციას სად ნახულობ. ვაპირებ ჩამოტანას, ვაიდბენდი მაინც დამჭირდება ხო ყველა ვარიანტში? მივაყენოთ და დავანასტოიკოთ რა, უმაფოდ დავდივარ ეხლა. ტოესტ გამიფუჭდა და ვერ დავდივარ. რთული პროცესია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#175
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:07) [snapback]358521[/snapback] თუ არ გეზარება მითხარი maf emulalotor-ზე დოკუმენტაციას სად ნახულობ. აგერაა http://www.turbo-garage.com.ua/garage/techinfo/EManual2.doc |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#176
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:07) [snapback]358521[/snapback] მივაყენოთ და დავანასტოიკოთ რა, უმაფოდ დავდივარ ეხლა. ტოესტ გამიფუჭდა და ვერ დავდივარ. რთული პროცესია? ელქტროობა თუ გამართული გაქვს ნახევარდღიანი მუშაობა მაინც ჭირდება. ვადას მანქანაზე ლამის კვირები გადაყვნენ, ხან სად ხტებოდა პრობლემა და ხან სად. მთAვარია ელექტროობა იყოს 5-იანზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#177
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
რა ჯდება მაგის გაკეტება? დეტონაციის დაჩიკზე ერთდება ხო თუ დამატებით რამე უნდა კიდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#178
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:14) [snapback]358526[/snapback] რა ჯდება მაგის გაკეტება? მაგ საკითხზე მახოს დაუპიემე |
|
|
![]() ![]() |