IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

9 გვერდი V  « < 7 8 9  
Reply to this topicStart new topic
> SSM2 სკანერი, ECU დიაგნოსტიკა
Sturbo
გამოხმაურება Aug 6 2010, 08:01
გამოხმაურება #161


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Aug 5 2010, 14:13) [snapback]163534[/snapback]
არაფრის დამატება არ გინდა, იმდია FTDI-ზე გაქვს კაბელი აწყობილი, პირდაპირ გამოიყვანე მაქედან RX/TX და მიაერთე 4,5 პინებზე, შემთხვევით რამე რომ არ გააფუჭო 100 ომიანი წინაღობები ჩაუსვი.
ისე თავის დასაზღვევად მე მგონი მაინც სჯობია გადამრთველის დაყენება საიდანაც გადართავ K-Line -> TTL
----------------------------------------
ახლა ერთი კითხვა მაქვს:
შენ როგორ იცი ვესტგეითის აქტუატორის დუთი რაც მეტია მით მეტია წნევა თუ პირიქით.
მე ყოველთვის მეგონა რომ დუთუ იმატებს მაშინ როცა საჭიროა ბუსტის დაგდება და იკლებს მაშინ როცა თაგეთ ბუსტი არაა მიღწეული.
ამ წუთას დიდი კამათი მაქვს მაგაზე ლოგების ამბავში ყველაზე მეტად ავტორიტეტულ კაცთან და მიმტკიცებს რომ რაც უბრო მეტია დუთი მით უფრო გახსნილია სელენოიდი და შესაბამისად მით უფრო დაკეტილია ვესტგეითი და მეტია ბუსტიო, მომკალი და მის ავტორიტეტს და ცოდნას კი ვენდობი, მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ


ლოგიდან აშკარად ჩანს რომ დუთის მომატებით ECU ებრძვის ბუსტს ანუ მეტზე ხსნის აქტუატორს ანუ თარჯეთს რომ არ გაცდეს ჩალიჩობს. რაც მე ლოგი მინახავს ეგრეა. როცა ჩემი ტურბინა მოკვდა სოლენოიდი სულ 0 ზე ეგდო ადრე ჩაწერილ ლოგებში კი დუთი 50 % ურტყავდა ანუ ბოლოს ტურბინა თარჯეთ წნევაზე უკვე ვეღარ გადიოდა.

ჩემი აზრით პრინციპი ასეთია : წნევა რესტრიქტორი გაცვლით აწვება აქტუატორს თუ სოლენოიდი ბოლომდე ჩაკეტილია 0.5 ბარი მოერევა აქტუატორის პრუჟინას და დარჩება ამ დონეზე ანუ სტაბილურად 0.5 ი. თუ დავიწყებთ სოლენოიდის გახსნას ანუ აქტუატორზე მოვახდენთ წნევის ვარდნას რაც გამოიწვევს ბუსტის ზრდას.

ანუ ლოგიკურად გამოდის რომ 0 დუთი ლოგიში არის ბოლომდე გახსნილი სოლენოიდი = 100 % ტურბინის მწარმოებლობას .
სოლენოიდის დუთი 100 % = ბოლომდე ჩაკეტილი სოლენოიდი ანუ 0.5 ბარი მაქსიმუმ ბუსტი.

მოკლედ ტესტერი უნდა და გამოჩნდება ხალასტიუზე ღიაა სოლენოიდი თუ დაკეტილი. ან უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა. მე შენ გეთანხმები მაგრამ გადავამოწმებ რავიცი შეიძლება ოროვე ვცდებით. ეგ სოლენოიდი იდეაში ოვერბუსტის წინააღმდეგ აყენია და არა ბუსტის მოსამატებლად მთავარი ეგაა.

როგორც ყოველთვის მახო მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Aug 6 2010, 08:13
გამოხმაურება #162


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ციტატა(Sturbo @ Aug 6 2010, 09:01) [snapback]163725[/snapback]
ლოგიდან აშკარად ჩანს რომ დუთის მომატებით ECU ებრძვის ბუსტს ანუ მეტზე ხსნის აქტუატორს ანუ თარჯეთს რომ არ გაცდეს ჩალიჩობს. რაც მე ლოგი მინახავს ეგრეა. როცა ჩემი ტურბინა მოკვდა სოლენოიდი სულ 0 ზე ეგდო ადრე ჩაწერილ ლოგებში კი დუთი 50 % ურტყავდა ანუ ბოლოს ტურბინა თარჯეთ წნევაზე უკვე ვეღარ გადიოდა.

ჩემი აზრით პრინციპი ასეთია : წნევა რესტრიქტორი გაცვლით აწვება აქტუატორს თუ სოლენოიდი ბოლომდე ჩაკეტილია 0.5 ბარი მოერევა აქტუატორის პრუჟინას და დარჩება ამ დონეზე ანუ სტაბილურად 0.5 ი. თუ დავიწყებთ სოლენოიდის გახსნას ანუ აქტუატორზე მოვახდენთ წნევის ვარდნას რაც გამოიწვევს ბუსტის ზრდას.

ანუ ლოგიკურად გამოდის რომ 0 დუთი ლოგიში არის ბოლომდე გახსნილი სოლენოიდი = 100 % ტურბინის მწარმოებლობას .
სოლენოიდის დუთი 100 % = ბოლომდე ჩაკეტილი სოლენოიდი ანუ 0.5 ბარი მაქსიმუმ ბუსტი.

მოკლედ ტესტერი უნდა და გამოჩნდება ხალასტიუზე ღიაა სოლენოიდი თუ დაკეტილი. ან უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა. მე შენ გეთანხმები მაგრამ გადავამოწმებ რავიცი შეიძლება ოროვე ვცდებით. ეგ სოლენოიდი იდეაში ოვერბუსტის წინააღმდეგ აყენია და არა ბუსტის მოსამატებლად მთავარი ეგაა.

როგორც ყოველთვის მახო მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი .

აი თქვენს გაბაასებას ვენაცვალე მეე რაა. მესწავლა ეს ფხლიზიკა და ქიმია ხო გავიგებდი რას ლაპარაკობთ biggrin.gif ბოდიში ოფიზა მარა კაი ხანია ვითმენ ამათზე პოსტი დამეწერა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 6 2010, 08:43
გამოხმაურება #163


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(xrinco @ Aug 6 2010, 09:13) [snapback]163726[/snapback]
აი თქვენს გაბაასებას ვენაცვალე მეე რაა. მესწავლა ეს ფხლიზიკა და ქიმია ხო გავიგებდი რას ლაპარაკობთ biggrin.gif ბოდიში ოფიზა მარა კაი ხანია ვითმენ ამათზე პოსტი დამეწერა biggrin.gif


მეგობარო ხელ ნუ გვიშლით biggrin.gif თუ რამის თქმა გინდა გამოდი დაფასთან, ცარცი მადვე დევს biggrin.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 6 2010, 11:13
გამოხმაურება #164


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 09:01) [snapback]163725[/snapback]
მართალი ხარ რაც უფრო მეტია დუთი უფრო მეტადაა ჩაკეტილი სოლენოიდი და უფრო დაბალია ბუსტი

მეც ეგრე ვიცი, მაგრამ მართლა ისეთი ავტორიტეტი მიმტკიცებს საწინააღმდეგოს რომ დავეჭვდი,
როგორც მითხრა 0= ბოლომდე დაკეტილს და 100= ბოლომდე გახსნილსო, ჰო და უნდა გადავამოწმო როგორც თქვი:
ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 09:01) [snapback]163725[/snapback]
უბრალოდ ჩავხსნი შლანგს და შევუბერავ თუ ღიაა ჰაერი გავა და ეგაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 6 2010, 12:22
გამოხმაურება #165


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Aug 6 2010, 12:13) [snapback]163759[/snapback]
მეც ეგრე ვიცი, მაგრამ მართლა ისეთი ავტორიტეტი მიმტკიცებს საწინააღმდეგოს რომ დავეჭვდი,
როგორც მითხრა 0= ბოლომდე დაკეტილს და 100= ბოლომდე გახსნილსო, ჰო და უნდა გადავამოწმო როგორც თქვი:


მახო მგონი ორივე ვცდებოდით http://jp-tuning.ru/tuning/index.php?ELEMENT_ID=2130 .
ანუ თუ სოლენოიდი დაიბრიდება ან მავთული გაწყდება 0.5 დსრჩება და არა ოვერბუსტი ერთგვარი დაცვაა. ამიტომ როგორც ჩანს ეგ დუთი აჩვენებს ECU დაბერვის ხასიათზეა თუ არა და სადამდე მიუშვებს ტურბინას.
მე სულ ავიხლართე წეღან ლოგი ვნახე 1300 RPM ზე 0.11 ბარი და 82 % ვესტგეითი ეჭირა - ეს რაღა ჯანდაბაა რა ბუსტი მოუნდა 1300 ????
თუმცა მეორე ლოგიც ვიპოვე სადაც ოვერბუსტს დუტის შემცირებით ებრძოდა და გამოსდიოდა (ნაწილობრივ). საინტერესო ისაა რომ ჩემ მანქანაზე 50-60 % ზე მეტი არ მინახავს STB ს ლოგში 90 % იც მინახავს როგორც ჩანს ეგ 30-40 % ჩემი დაკარგული 70 ცხენია.

შევუბერავ მაინც რა იცი რა ხდება wink.gif .

ესეც საფლავის ქვა biggrin.gif ამერიკული გრანიტია NASIOC

This finally brings us to what a wastegate duty cycle is. A WGDC is simply a percentage of a set amount of time (say a couple of milli seconds) that the diaphragm will work with the spring to build boost. So higher wastegate duty cycles means the wastegate will stay closed longer, thus making more boost.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 20 2010, 10:02
გამოხმაურება #166


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ამერიკული ქვების რა გითხრა მაგრამ მე შევუბერე smile.gif
ჰო და სანამ დუთი 0-ია, სელენოიდი დაკეტილია და როგორც კი >0 გახსნილი.
ესეც პირველი H6-ის ლოგი საქართველოში
http://cid-ad040ff8e8fdf7ad.office.live.co...2020h27m14s.csv
კალე, წაიღე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 20 2010, 12:38
გამოხმაურება #167


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ 6th August 2010 - 12:22) [snapback]163774[/snapback]
ანუ თუ სოლენოიდი დაიბრიდება ან მავთული გაწყდება 0.5 დსრჩება და არა ოვერბუსტი ერთგვარი დაცვაა. ამიტომ როგორც ჩანს ეგ დუთი აჩვენებს ECU დაბერვის ხასიათზეა თუ არა და სადამდე მიუშვებს ტურბინას.
მე სულ ავიხლართე წეღან ლოგი ვნახე 1300 RPM ზე 0.11 ბარი და 82 % ვესტგეითი ეჭირა - ეს რაღა ჯანდაბაა რა ბუსტი მოუნდა 1300 ????
თუმცა მეორე ლოგიც ვიპოვე სადაც ოვერბუსტს დუტის შემცირებით ებრძოდა და გამოსდიოდა (ნაწილობრივ). საინტერესო ისაა რომ ჩემ მანქანაზე 50-60 % ზე მეტი არ მინახავს STB ს ლოგში 90 % იც მინახავს როგორც ჩანს ეგ 30-40 % ჩემი დაკარგული 70 ცხენია.

Wastgate Solenioid Duty Cycle მე ყოველთვის მეგონა სოლენოიდის გახსნის დრო, რეალურად მასეც უნდა იყოს, რაც უფრო მაღალი ბუსტი გინდა მიიღო, უფრო მეტად უნდა გახსნა სოლენოიდი, ანუ ვეისტგეიტის პრუჟინას წნევა შეუმცირო smile.gif

1300 აბაროტზე შენ რა გგონია ბუსტი არ არსებობს? შენ ხო TF035 გიყენია... smile.gif 0.11 ბარი სრულიად შესაძლებელია 1300 აბაროტზე, 82% CYCLE კი პრაქტიკულად სულ გახსნილი სოლენოიდია smile.gif 50-60%-ზე მეტი არც იქნებოდა შენთან, ბუსტი 0.7-ს არ ცდება როგორც ვიცი smile.gif S/TB-ზე კი 0.9-მდე ადის სტაბილურად, ეგეც შენი 90% DUTY smile.gif

სოლენოიდი თუ იბრიდება, სავარაუდო დაკეტილ მდგომარეობაში უნდა დარჩეს (ია ტაკ დუმაიუ), შესაბამისად DUTY იქნება 0, ანუ ბუსტი მხოლოდ ვეისტგეიტის პრუჟინაზე იქნება დამოკიდებული, რაც სტოკში 0.5 ბარს ნიშნავს smile.gif

აი სოლენოიდის შლანგი თუ დაიბრიდა, ოვერბუსტი მაშინ იქნება (გამოცდილი მაქვს biggrin.gif )


ციტატა(maxouni @ Sep 20 2010, 10:02) [snapback]175276[/snapback]
ამერიკული ქვების რა გითხრა მაგრამ მე შევუბერე smile.gif
ჰო და სანამ დუთი 0-ია, სელენოიდი დაკეტილია და როგორც კი >0 გახსნილი.
ესეც პირველი H6-ის ლოგი საქართველოში
http://cid-ad040ff8e8fdf7ad.office.live.co...2020h27m14s.csv
კალე, წაიღე

მეც მაინტერესებს კალეს ლოგი smile.gif მაგის მატორს ელექტროდროსელი აქვს ხო?? გუშინ ვეკითხებოდი და არ ვიციო biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Jan 26 2012, 18:45
გამოხმაურება #168


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




maxouni
მახო აბა გადაავლე თვალი, თუ არ დაგეზარება smile.gif.

http://www.link.ge/file/372483/full.csv.html


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 26 2012, 19:40
გამოხმაურება #169


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ლამბდა შეცვალე, მკვდარია ბოლომდე.
სცეპლენიას მიხედე ან კარობკას თორემ დარტყმები აქვს და მატორს დეტონაციები ჰგონია.
ამ ყველაფრის მერე თუ ხალასტოიზე ისევ ასე დარჩა ზალასტოის რეგულატორი, ეძებეთ ჰაერის მოპარვის კერა ან დროსელი დაარეგულირეთ, ან ბაიპასი შეცვალეთ.
ლოგში პრაქტიკულად არ ჩანს პირველი ტურბინის მუშაობის რეჟიმი. აუცილებლად ჩაწერეთ მესამე სიჩქარეზე 1500 ბრუნიდან რედლაინამდე ბოლომდე ჩადგმული გაზით, რედლაინზე გაახალატოვე და გააჩერე რომ ხალასტოიზე იმუშავოს 15-20 წამი.
ჩაიწერეთ ნოკ სიგნალი და წინა ლამბდის რიჩ სიგნალი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 26 2012, 20:19
გამოხმაურება #170


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Niklolozi
აჰა. ხო ვამბობდი. მხეცია მეთქი. ლამდის ვოლტაჟზე სულ არ შემიხედია biggrin.gif
აი დეტონაციები რომ კარობკის ბრალია biggrin.gif
ეგ უკვე ზეპიზდეც ინტელექტუალურ საზღვრებს ცდება.
ლიკები მოვძებნოთ დაგეხმარები მოდი.

რიჩი და ნოკი არ ჩანს რატომღაც sad.gif RR-ის ბრალია ალბათ
idle step რამდენზე უნდა იყოს?
მეტჯერ აღარ ჩავერევი თქვენ თემაში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Jan 26 2012, 21:01
გამოხმაურება #171


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




maxouni
ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback]
ლამბდა შეცვალე, მკვდარია ბოლომდე.

მაგაზე და ვოზდუხამერზე მქონდა ეჭვი და შევცვლი ლამბადას smile.gif.
ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback]
სცეპლენიას მიხედე

ამის ბრალი იქნება (იმედია) პრობლემა აქვს და ეგეც მოგვარდება 1 კვირაში. ველოდები Clutch kit-ს.

ციტატა(maxouni @ 26th January 2012 - 20:40) [snapback]358327[/snapback]
ლოგში პრაქტიკულად არ ჩანს პირველი ტურბინის მუშაობის რეჟიმი. აუცილებლად ჩაწერეთ მესამე სიჩქარეზე 1500 ბრუნიდან რედლაინამდე ბოლომდე ჩადგმული გაზით, რედლაინზე გაახალატოვე და გააჩერე რომ ხალასტოიზე იმუშავოს 15-20 წამი.
ჩაიწერეთ ნოკ სიგნალი და წინა ლამბდის რიჩ სიგნალი.

ამასაც ჩავიწერ და ვნახოთ smile.gif.


gentoo
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 20:45) [snapback]358331[/snapback]
აი დეტონაციები რომ კარობკის ბრალია biggrin.gif
ეგ უკვე ზეპიზდეც ინტელექტუალურ საზღვრებს ცდება.

რომ გადავხედე ლოგს სიჩქარის გადართვის დროს არის -2 knock.
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 20:45) [snapback]358331[/snapback]
ლიკები მოვძებნოთ დაგეხმარები მოდი.

ამ შაბათს ან კვირას შეგეხმიანები და ვაწვალოთ ჩემი მანქანის შლანგები laugh.gif wink.gif.


P.S. მე უფრო მეტ ცუდს ველოდი. ხო ისე ლამბადას ჩანაწერი რომელია მაგ ლოგში?


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 26 2012, 21:43
გამოხმაურება #172


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Niklolozi
ხო 4500-დან 5000 დეა ნოკის კორექშენი,
მაგრამ ეგ არ ნიშნავს რომ ზუსტად მაგ დროსაა ნოკი.
ეგ შეიძლება წინასწარ დაისწავლა რომ გარკვეულ აბაროტზე ნოკია აქვს და კორექციას უკეთებს.
თვითონ ეგ ფანტომური ნოკი შეიძლება უფრო მაღლა იყოს. გადართვის დროს. ჰოდა მაგას არ მიჩვენებს ზუსტად რაომღაც რომრაიდერი.

როგორც დაგვიწერეს იმას მივყვეთ ზუსტად (გამოცდილია)

მესამეში გაზგაყრილი არ მინდოდა პირველივე ჯერზე ეგეთი დატვირთვა მანქანის, რაიცი რაჭირს.
O2 voltage არის.
ლოგი, ვაკუუმები.
ლამბდა,
კოლოფი.
ისედაც ნორმალურ ხოდზე იყო, ამეებს რომ გააკეთებ, კომპს დასბროსავ და იქნები მთლად ჯანებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:00
გამოხმაურება #173


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 21:19) [snapback]358331[/snapback]
რიჩი და ნოკი არ ჩანს რატომღაც RR-ის ბრალია ალბათ

სვიშების ტაბია პარამეტრების თავზე და წ იქნება
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 21:19) [snapback]358331[/snapback]
idle step რამდენზე უნდა იყოს?

30
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 22:43) [snapback]358401[/snapback]
ეგ შეიძლება წინასწარ დაისწავლა რომ გარკვეულ აბაროტზე ნოკია აქვს და კორექციას უკეთებს.

ეგ ნასწავლი არაა, ეგ მიმდინარეა, ნასწავლს ლერნინგი ჰქვია და ეგ მანქანა მაგს არ გეტყვის, დეფინიშენები არ არის.
კორექცია მარტო გადართვისას აქვს და იმიტომაც ვაბრალებ სცეპლენიას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:07
გამოხმაურება #174


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni


maxouni

თუ არ გეზარება მითხარი maf emulalotor-ზე დოკუმენტაციას სად ნახულობ.
ვაპირებ ჩამოტანას, ვაიდბენდი მაინც დამჭირდება ხო ყველა ვარიანტში?

მივაყენოთ და დავანასტოიკოთ რა, უმაფოდ დავდივარ ეხლა. ტოესტ გამიფუჭდა და ვერ დავდივარ.
რთული პროცესია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:09
გამოხმაურება #175


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:07) [snapback]358521[/snapback]
თუ არ გეზარება მითხარი maf emulalotor-ზე დოკუმენტაციას სად ნახულობ.

აგერაა http://www.turbo-garage.com.ua/garage/techinfo/EManual2.doc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:12
გამოხმაურება #176


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:07) [snapback]358521[/snapback]
მივაყენოთ და დავანასტოიკოთ რა, უმაფოდ დავდივარ ეხლა. ტოესტ გამიფუჭდა და ვერ დავდივარ.
რთული პროცესია?


ელქტროობა თუ გამართული გაქვს ნახევარდღიანი მუშაობა მაინც ჭირდება. ვადას მანქანაზე ლამის კვირები გადაყვნენ, ხან სად ხტებოდა პრობლემა და ხან სად. მთAვარია ელექტროობა იყოს 5-იანზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:14
გამოხმაურება #177


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




crimson
რა ჯდება მაგის გაკეტება?

დეტონაციის დაჩიკზე ერთდება ხო თუ დამატებით რამე უნდა კიდე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jan 26 2012, 23:18
გამოხმაურება #178


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(gentoo @ 27th January 2012 - 00:14) [snapback]358526[/snapback]
რა ჯდება მაგის გაკეტება?

მაგ საკითხზე მახოს დაუპიემე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 გვერდი V  « < 7 8 9
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge