![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(GeoRacer @ Jan 5 2010, 11:10) [snapback]71970[/snapback] Baal ყოზბეგს აქეთ დაგალევინებ გამოიარე 1 რო დაიკარგე ![]() ბიჭო მაგაზე არაა ლაპარაკი მე გავიარე თუ ვერა და ასე შემდეგ. პროსტა მუშაობის პრინციპი მაინტერესებდა. ადგილზე ვიდექი და ვბუქსაობდი 1 წინა და 1 უკანა თვალით ხოდა ეგ მაინტერესებდა 4 ივე რატო არ დატრიალდა ხო AWD არის? თქვენგან მსმენია ისევე რომ არასოდეს ეთიიშებაო და ბლა ბლა ბლა ![]() ახლა აგიხსნი კარგად ![]() AWD არის მაგრამ სუბარუს AWD არ არის გათვლილი ყინულზე მოსრიალე კაპრონის საბურავებისთვის ![]() ![]() საქმე იმაშია რომ ცენტრალური ბლოკირება (თუნდაც ხელით ჩართული) + უკანა LSD არ არის საკმარისი იმისთვის რომ დაბალ სიჩქარეზე ძაან სრიალა ზედაპირზე შესძლო დაძვრა ![]() ![]() თუ 2 ბორბალი მაინც ტრიალებდა, მაგ ორივეს რომ ჰქონოდა ნორმალური მოჭიდება, ხოშიანად ივლიდი, მაგრამ კაპრონის საბურავებით ყინულზე სიარული რამ მოგაფიქრა? ![]() სუბარუს LSD და სხვა ბლოკირებები გათვლილია იმისთვის რომ მაღალ სიჩქარეზე შეინარჩუნო მანქანის მართვადობა ნებისმიერ ზედაპირზე, მთლად ყინული თუ არ არის და ნორმალური საბურავები თუ გიყენია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ყინულზე კაპრონებით კი არა, ერთმა გახსოვს 260 რო დაადებინა ყინულზე და მერე სტოლბას შეასკდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jan 5 2010, 11:22) [snapback]71984[/snapback] PAINKILLER ყინულზე კაპრონებით კი არა, ერთმა გახსოვს 260 რო დაადებინა ყინულზე და მერე სტოლბას შეასკდა ![]() ეგეც კაპრონებით იყო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 5th January 2010 - 11:17) [snapback]71979[/snapback] მაგრამ კაპრონის საბურავებით ყინულზე სიარული რამ მოგაფიქრა? ძალიან კარგად ვიარე ტუდა აბრატნა. პროსტა მერე იმენა გატესტვა მინდოდა მაინტერესებდა ამის ბლოკირება და ამბები და მაგიტომმ შევაგდე თოვლში და აღმართზე. ვიდეობი ვერაფრით გადავიტანე კომპში თორე განახებდით. გაჭედვით არსად გავჭედილვარ ხოშიანად ვიარე. არაა იმხელა თოვლი რო მომზადებული ზიმნი პაკრიშკებით და ჯაჭვებით წახვიდე გუდაურში ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 5th January 2010 - 11:17) [snapback]71979[/snapback] სუბარუს LSD და სხვა ბლოკირებები გათვლილია იმისთვის რომ მაღალ სიჩქარეზე შეინარჩუნო მანქანის მართვადობა ნებისმიერ ზედაპირზე, მთლად ყინული თუ არ არის და ნორმალური საბურავები თუ გიყენია ანუ ადგილზე ვერაფერს იზავ და ეგაა და ეგ ![]() Baal ციტატა(Baal @ 5th January 2010 - 11:22) [snapback]71984[/snapback] ყინულზე კაპრონებით კი არა, ერთმა გახსოვს 260 რო დაადებინა ყინულზე და მერე სტოლბას შეასკდა ეგ მეც მახსოვს. შენს ძმაკაცს მოუვიდა გოლფზე ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
GeoRacer
ებიჯო მე ზიმნები რო მიყენია მშვენივრად ვზანოსობ თოვლში, შენ ზანოსობა გინდა თუ გასრიალება? ![]() ციტატა ეგ მეც მახსოვს. შენს ძმაკაცს მოუვიდა გოლფზე სუბარუზე რო გაგასწრო იმპრეზაზე ფურგუნზე აბა ბიჯო, როგორ გამასწრო, მეორე კრუგზე დამეწია მგონი და მესამეზეც მეწეოდა მანქანა ადგილიდან რო არ დამეძრა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
Baal
ციტატა(Baal @ 5th January 2010 - 11:37) [snapback]71997[/snapback] აბა ბიჯო, როგორ გამასწრო, მეორე კრუგზე დამეწია მგონი და მესამეზეც მეწეოდა მანქანა რო არ ადგილიდან რო არ დამეძრა ![]() ![]() ციტატა(Baal @ 5th January 2010 - 11:37) [snapback]71997[/snapback] ებიჯო მე ზიმნები რო მიყენია მშვენივრად ვზანოსობ თოვლში, შენ ზანოსობა გინდა თუ გასრიალება? კარობკას არ აფუჭებს მერე ეგ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
GeoRacer
რა? თოვლში ზანოსობა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
ჩემი გამოცდილებით ვამბობ რო თოვლში ზანოსი და ბუქსაობა კლავს წამიერად ტურბინის შლანგს
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(GeoRacer @ 5th January 2010 - 11:10) [snapback]71970[/snapback] ბიჭო მაგაზე არაა ლაპარაკი მე გავიარე თუ ვერა და ასე შემდეგ. პროსტა მუშაობის პრინციპი მაინტერესებდა. ადგილზე ვიდექი და ვბუქსაობდი 1 წინა და 1 უკანა თვალით ხოდა ეგ მაინტერესებდა 4 ივე რატო არ დატრიალდა ხო AWD არის? თქვენგან მსმენია ისევე რომ არასოდეს ეთიიშებაო და ბლა ბლა ბლა პირველ გვერდზე დიიიდი ასეოებით დაგიწერე. მერე რა რო არ ტრიალებს. მაგ ბორბლებს ძალა მაინც ადგება. უბრალოდ მაგის ქვეშ ზედაპირი ისეთია რო მოჭიდება მეტია და არ ბუქსაობს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 5th January 2010 - 12:18) [snapback]72018[/snapback] მერე რა რო არ ტრიალებს. მაგ ბორბლებს ძალა მაინც ადგება. უბრალოდ მაგის ქვეშ ზედაპირი ისეთია რო მოჭიდება მეტია და არ ბუქსაობს მოჭიდება მეტიც რომ იყოს გაზს ხო ვადგავდი და მაინც არ იწყებდა ბუქსაობას. განა რა მოჭიდება აქვს კაპრონს თოვლზე რო ვერ დავაბუქსავე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
GeoRacer, სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა. ეს შენ არ დაწერე? ხოდა რასერჩი შენ თუ გინდა რომ 1000 აბაროტზე დაიბლოკოს ეგრე სადაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
GeoRacer
მე იმას გეუბნები რო მოორე ბორბალი ამ დროს უქმად არაა. ანუბევრს ჰგონია რომ რადგან არ ბუქსაობს საქმესაც არ აკეტებს. და ამიტოა გავრცელებული ბლოკირებების კულტი ![]() ჩემი ძველი ნივით ყველანაირი ბლოკირების გარეშე ავედი ისეთ ადგილას რო რავი. დიაგონალებიც იყო და ბევრი სხვა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
kaspera
ციტატა(kaspera @ 5th January 2010 - 12:43) [snapback]72039[/snapback] GeoRacer, სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა. ეს შენ არ დაწერე? ხოდა რასერჩი შენ თუ გინდა რომ 1000 აბაროტზე დაიბლოკოს ეგრე სადაა ადგილზე არა ძმაო. მერე სწორზე დავძარი და დაიწყო ბუქსაობა 2მა და ხო წავიდა მანქანა და ოდნავ რო ავიდა სიჩქარე მერე დაიწყო 4ივემ ბუქსაობა. მარა ადგილზე რო ვიდექი გაჭედილი აღმართზე და გაზა ვაძლევდი არ ბუქსაობდა 4ივე. PAINKILLER დამირეკე რა რო მოიცლი შენ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Jan 5 2010, 12:18) [snapback]72018[/snapback] პირველ გვერდზე დიიიდი ასეოებით დაგიწერე. მერე რა რო არ ტრიალებს. მაგ ბორბლებს ძალა მაინც ადგება. უბრალოდ მაგის ქვეშ ზედაპირი ისეთია რო მოჭიდება მეტია და არ ბუქსაობს. ეხლა მაიცა ![]() ![]() და ეგრეც უნდა იყოს ![]() ![]() როცა გაზს მეტად აძლევდა მერე სხვა ბორბლებიც იწყებდაო ტრიალს ![]() ეგ კიდევ არაფერია, აბა AUDI A4-ზე სცადოს იგივე, საერთოდ ვერ დაძრავს ადგილიდან, იმიტომ რომ TORSION-ის ტიპის ბლოკირებას აუცილებლად სჭირდება ერთერთ ბორბალზე თორქი, რომ დაიბლოკოს, თუ მოჭიდება ორივე ბორბალზე დაკარგულია, რაც არ უნდა გაზი მისცე, მხოლოდ 1 ბორბალი იტრიალებს მუდმივად, მეორე არც კი გაინძრევა ადგილიდან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 5th January 2010 - 11:14) [snapback]71971[/snapback] მექანიკიან სუბარუს ცენტრალურ დიფერეცნიალზე უყენია ვიაზკომუფტა (TYPE RA-ს გარდა, რომელსაც DCCD აქვს), ეგ კი მხოლოდ იმ შემთხვევაში იბლოკება თუ ხიდებს შორის ბრუნთა რიცხვი გარკვეულ ზღვარს მიაღწევს რაი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
მე დავიბენი უკვე თუ ორივე ბორბალზე მოჭიდებაა დაკარგული ერთი ბუქსაობს მაგრამ თოვლზე ორივე რომ დევს და 7000 აბაროტზეც ერთი ბუქსაობს ეს ნორმალურია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(kaspera @ Jan 5 2010, 12:53) [snapback]72049[/snapback] მე დავიბენი უკვე თუ ორივე ბორბალზე მოჭიდებაა დაკარგული ერთი ბუქსაობს მაგრამ თოვლზე ორივე რომ დევს და 7000 აბაროტზეც ერთი ბუქსაობს ეს ნორმალურია? წინა ხიდზე ნორმალურია, იმიტომ რომ ბლოკირება არა აქვს წინ ![]() უკანა ხიდზე კი გააჩნია კარობკას, მექანიკაზე ყველა ვარიანტში 2-ივე უნდა ტრიალებდეს, ლაპარაკია WRX-ებზე და RSK-ებზე ![]() ![]() აი ასე იქცევა კულაჩკოვი LSD ჰაერში აწეულ RSK-ზე : ავტომატიკაზე კი შეიძლება აბაროტი მაღალზე გქონდეს, მაგრამ კარობკა ნაკლებ თორქს გადასცემდეს ბორბალზე, თუ მოჭიდება საკმარისი არა აქვს, ამიტომ შეიძლება LSD-ს ბრუნების საკმარისი სხვაობა არ ჰქონდეს დასაბლოკად ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
კულაჩკოვის ეგ არ გავს. კულაჩკოვი საერთოდ სხვანაირად მუშაობს. რაც შეეხება არ ტრიალს მე საუბარი მაქ სრულიად ღია დიფერებზე. ცენტრალური ბლოკს გარეშე თუა მანქანა შეიძლება სულაც ერთი ბუქსაობდეს მარა დანარჩენი სამი მაინც ექაჩება მანქანას ამ ერთის ტოლი ძალით. უბრალოდ არ ბუქსაობენ. ხო და კიდე რაც შეეხება იმას რომ ლსდ თურმე რეზკად უნდა დაიბლოკოს და ეს არ ვარგა. არანაირად რეზკად არ დაიბლოკება. მაგას პროგრესირებადი ბლოკირების ხარისხი აქვს. უბრალოდ შენ რო ხედავ მეორე ბორბალიც რო დაბუქსავდა ის გგონია დაბლოკვის მომენტი. არა და მანამდეც უკვე გაზრდილ მომენტს გადასცემდა ამ ბორბალს. უბრალოდ მოჭიდება მეტი იყო და ვერ აბუქსავებდა. და ვაბშე მაგ ვიდეოში მე ვერაფერი შევატყე მაგ მანქანას ბლოკირების. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(nika @ 5th January 2010 - 13:31) [snapback]72071[/snapback] და ვაბშე მაგ ვიდეოში მე ვერაფერი შევატყე მაგ მანქანას ბლოკირების. ღია დიფზე პირიქით არ იტრიალებდა მეორე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Jan 5 2010, 13:31) [snapback]72071[/snapback] PAINKILLER კულაჩკოვის ეგ არ გავს. კულაჩკოვი საერთოდ სხვანაირად მუშაობს. რაც შეეხება არ ტრიალს მე საუბარი მაქ სრულიად ღია დიფერებზე. ცენტრალური ბლოკს გარეშე თუა მანქანა შეიძლება სულაც ერთი ბუქსაობდეს მარა დანარჩენი სამი მაინც ექაჩება მანქანას ამ ერთის ტოლი ძალით. უბრალოდ არ ბუქსაობენ. ხო და კიდე რაც შეეხება იმას რომ ლსდ თურმე რეზკად უნდა დაიბლოკოს და ეს არ ვარგა. არანაირად რეზკად არ დაიბლოკება. მაგას პროგრესირებადი ბლოკირების ხარისხი აქვს. უბრალოდ შენ რო ხედავ მეორე ბორბალიც რო დაბუქსავდა ის გგონია დაბლოკვის მომენტი. არა და მანამდეც უკვე გაზრდილ მომენტს გადასცემდა ამ ბორბალს. უბრალოდ მოჭიდება მეტი იყო და ვერ აბუქსავებდა. და ვაბშე მაგ ვიდეოში მე ვერაფერი შევატყე მაგ მანქანას ბლოკირების. გეთანხმები, ბლოკირების გარეშე ის დანარჩენი 3 კი გაექაჩება, მაგრამ თორქი არ ეყოფა რომ დაძრას ადგილიდან ![]() კულაჩკოვის რაც შეეხება, ყველა WRX-ზე, RSK-ზე და STI ფორესტერზე ეგეთი ბლოკირებაა უკან ![]() ![]() ვიაზკომუფტა რეზკად არც იბლოკება, ბრუნთა სხვაობა საკმაოდ უნდა გაიზარდოს რომ სილიკონი გახურდეს და გასქელდეს, რის მერეც ნაწილობრივი დაბლოკვა ხდება ![]() რაც შეეხება ის რომ დაბლოკვის მომენტი შეიძლება გამოგეპაროს, ეგ თუ მანქანა მოძრაობს მაგ შემთხვევაში, ადგილზე ვერანაირად ვერ გამოგეპარება დაბლოკვის მომენტი, ხომ უნდა დაიძრას მანქანა თუ საკმარისი თორქი მიდის ბორბლებზე და არც სრიალებს? ![]() და მაგ ვიდეოზე რა ვერ შეატყე, ხელით ვატრიალებ ერთ ბორბალს და მეორეც თითქმის სინქრონულად ტრიალებს, ბლოკირების გარეშე ეგ როგორ მოხდებოდა? ![]() ციტატა(mixa @ Jan 5 2010, 13:32) [snapback]72077[/snapback] ღია დიფზე პირიქით არ იტრიალებდა მეორე? ეგრე იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |