![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
კეთილო ხალხო, ერთი ეს ამბავიც ამიხსენი როგორაა...
ეხლა თბილისის ფორუმს ვკითხულობდი, მანქანების თემას და მოკლედ ეს ჩვენი უტურბინო ფორესტერი 2.0 ძრავით, განსაკუთრებით ავტომატები სასაცილოდ აქვთ აგდებულია. ტრალიერს თუ ჩაუდგები ტრასაზე გასწრება დაივიწყეო, გომბორზე 1.6-იანი ოპელები თავისუფლად ასწრებენო და ა.შ. და ა.შ. :) ხოდა მე კი არ ვაპირებ შეჯიბრებებში მონაწილეობას, არც ტრასაზე თავის გაგიჟებას, მაგრამ ტრაილერს რო უსაფრთხოდ გაუსწრო კაცმა საკუთარი 2.0-იანი უტურბინო ფორიკათი შესაძლებელია? თუ უნდა დავივიწყო სამუდამოდ ეგ ამბავი..? :) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
irakli7
ღადაობ? ნორმალურად დადის გააჩნია რას ითხოვ მანქანისგან მაგ ფორუმზე ბევრი ქლიბია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
ციტატა(sti type ra @ 15th September 2015 - 22:31) [snapback]671510[/snapback] ბევრს არაფერს არ ვითხოვ. დავწერე კიდეც - მკაცრად საოჯახო მანქანა, რომელიც უნდა მოემსახუროს ოჯახს 3 პატარა ბავშვით, შესაბამისი სივრცით ბარგისთვის და მინიმუმ 2 საბავშვო სავარძლისთვის... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
ზალიან მაგარი მანქანებია მითუმეტეს ოჯახისთვის და უგზოობაშიც სერიოზულია.....პირადი გამოცდილებიდან გეუბნები...
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(irakli7 @ 15th September 2015 - 22:24) [snapback]671505[/snapback] კეთილო ხალხო, ერთი ეს ამბავიც ამიხსენი როგორაა... ეხლა თბილისის ფორუმს ვკითხულობდი, მანქანების თემას და მოკლედ ეს ჩვენი უტურბინო ფორესტერი 2.0 ძრავით, განსაკუთრებით ავტომატები სასაცილოდ აქვთ აგდებულია. ტრალიერს თუ ჩაუდგები ტრასაზე გასწრება დაივიწყეო, გომბორზე 1.6-იანი ოპელები თავისუფლად ასწრებენო და ა.შ. და ა.შ. ![]() ![]() იქაც დავწერე და აქაც გაგიმეორებ, საკმაოდ კარგი მანქანაა, ნუ აყვები ტურბინიან მანქანებზე შეყვარებულ ხალხს ![]() ![]() ![]() ციტატა(sti type ra @ 15th September 2015 - 22:31) [snapback]671510[/snapback] ღადაობ? ნორმალურად დადის ჩვენი ფორუმელი დასცინის უტურბინოს, ვადა, კაცს გული აუცრუა, ისეთები დაწერა იქ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
WEDMAK
ikaveru83 მადლობა ხალხო... თბილისის ფორუმზე მე არ დამიწერია, მაგრამ წაკითხვაც მეყო... ![]() არც ვაპირებ აცრუებას, ჩამოყალიბებული სუბაროიდი გავხდი... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
sti type ra
ჰა მეთქი ბიჭო ![]() ikaveru83 რაო, ტყუილი ვთქვი რამე ? ![]() irakli7 აი, მართალი გითხრა აგერ ჩვენმა იუზერმა. როცა ჩამოვა შენი მანქანა, იარე ცოტა ხანი. როცა კარგად შეეჩვევი, მერე გვითხარი და ტურბინიანით გაგასეირნებთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(VADA @ 16th September 2015 - 09:58) [snapback]671557[/snapback] რაო, ტყუილი ვთქვი რამე ? ტყუილი არა, მაგრამ კაცს გული გაუხეთქე, აბგონზე ვერ გახვალო ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
კაი რა ლევან, არ უნდა კაცს გაზაობა და დანარჩენისთვის კიდე რაც ამ კაცს უნდა ხოშიანია უტურბინო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ikaveru83
კი, ბოლომდე თუ გაწურავს, გავა აბგონზე, მა რაა ? მარა მე დაიწყება ჩივილი, იგივეს მიწვავს რამდენსაც ტურბინიანიო და რათ მინდოდა უტურბინოო ![]() WESHAPO მარტო გასწრობანა არაა ზურა. სად რო 186 თორქით წამოიკიდებ გრუზს და სად კიდევ 310 ნმ-ით. სიმძლავრე მარტო სისწრაფეს არ ნიშნავს. თორქიც გაცილებით მეტი აქვს ტურბინიანს. რაც გამავლობაში ზუსტად რომ საჭიროა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(VADA @ 16th September 2015 - 10:25) [snapback]671565[/snapback] მარტო გასწრობანა არაა ზურა. სად რო 186 თორქით წამოიკიდებ გრუზს და სად კიდევ 310 ნმ-ით. სიმძლავრე მარტო სისწრაფეს არ ნიშნავს. თორქიც გაცილებით მეტი აქვს ტურბინიანს. რაც გამავლობაში ზუსტად რომ საჭიროა. VADA ნუ აურიე კაცს გონება ![]() რა მოთხოვნებიც აქვს, მაგას ყველაფრით აკმაყოფილებს X20 და აბგონებზეც ნორმალურად გადის, ნორმალურად რა, ისევე როგორ ნებისმიერი ავტომობილი თავის კლასში... გასაგებია რომ ტურბინიანი უფრო სწრაფია, მაგრამ უფრო ძვირი შესანახია... irakli7 ძალიან კარგი მანქანაა და მაგრად გასიამოვნებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
ციტატა(VADA @ Sep 16 2015, 09:58) [snapback]671557[/snapback] irakli7 აი, მართალი გითხრა აგერ ჩვენმა იუზერმა. როცა ჩამოვა შენი მანქანა, იარე ცოტა ხანი. როცა კარგად შეეჩვევი, მერე გვითხარი და ტურბინიანით გაგასეირნებთ ![]() როცა მაგისი ასაკი იყო მაშინ სხვები მყავდა... აი იმ მუღამს რო გისწორებდა შენ ტურბინიანი რისთვისაც მოგწონს... ![]() ![]() ციტატა(VADA @ Sep 16 2015, 10:25) [snapback]671565[/snapback] კი, ბოლომდე თუ გაწურავს, გავა აბგონზე, მა რაა ? მარა მე დაიწყება ჩივილი, იგივეს მიწვავს რამდენსაც ტურბინიანიო და რათ მინდოდა უტურბინოო ![]() ამაზე აბა რა გითხრა, მგონი არავინ შემიწუხებია ჯერ ჩივილით ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sti type ra WEDMAK ikaveru83 VADA WESHAPO karlo-fan მადლობა ბიჭებო გამოხმაურებისთვის... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
irakli7
ციტატა(irakli7 @ 16th September 2015 - 13:34) [snapback]671595[/snapback] მაგრამ თუ ისეთია რო ტრაილერს ან გავასწრებ ან ვერა, ხოო მაშინ მაგარი მიჭამია და ვერ გამიგია... დამშვიდდი, არ ინერვიულო, ზუსტად იგივენაირია რაც სხვა 2,0 ცოტა აქეთ ცოტა იქით. ანუ ზოგზე უკეთესი და ზოგზე უარესი საშუალო დონის 2,0-ია 137 ცხენით და თავის წონას ძალიან ნორმალურად ერევა. არ უნდა შეადარო რასაკვირველია ტურბინიანს უნდა შეადარო რაიმე სხვა 2,0 მანქანას რელაობა ეგაა და ცეერვეზე უკეთ თუ არა უარესად ნაღდად არ დადის, იოს ბევრად ჯობია სისწრაფეში, აირტრეკსაც და მეტი რავი რა. ჩვეულებრივი მანქანაა ძალიან ჩვეულებრივი ძრავითა და სიმძლავრით, ასხი კარგი ზეთი და ამუშავე პრემიუმზე (სუპერზე ნუ მოიკლავ თავს არ უნდა რა) ძალიან დიდხანს და ერთგულად გემსახურება, დაჟე იმდენხანს და ისე კარგად რო თვითონაც გაკვირვებული დარჩები. წარმატებები!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#174
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Sep 16 2015, 13:50) [snapback]671598[/snapback] irakli7 დამშვიდდი, არ ინერვიულო, ზუსტად იგივენაირია რაც სხვა 2,0 ცოტა აქეთ ცოტა იქით. ანუ ზოგზე უკეთესი და ზოგზე უარესი საშუალო დონის 2,0-ია 137 ცხენით და თავის წონას ძალიან ნორმალურად ერევა. არ უნდა შეადარო რასაკვირველია ტურბინიანს უნდა შეადარო რაიმე სხვა 2,0 მანქანას რელაობა ეგაა და ცეერვეზე უკეთ თუ არა უარესად ნაღდად არ დადის, იოს ბევრად ჯობია სისწრაფეში, აირტრეკსაც და მეტი რავი რა. ჩვეულებრივი მანქანაა ძალიან ჩვეულებრივი ძრავითა და სიმძლავრით, ასხი კარგი ზეთი და ამუშავე პრემიუმზე (სუპერზე ნუ მოიკლავ თავს არ უნდა რა) ძალიან დიდხანს და ერთგულად გემსახურება, დაჟე იმდენხანს და ისე კარგად რო თვითონაც გაკვირვებული დარჩები. წარმატებები!!! აი შენ გაიხარე რა... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#175
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(irakli7 @ 16th September 2015 - 14:10) [snapback]671601[/snapback] აი შენ გაიხარე რა... ზუსტად აღწერე ის რაც მე მჭირდება - საშუალო დონის სტანდარტული მანქანა. ჰონდას (ცრვ) ვიცნობ ასე თუ ისე, იოს კიდე უკეთესად. კარგი ქენი მაგათ რო შეადარე. მოკლედ იდელაური და ზედგამოჭრილია ჩემთვის... მადლობა დიდი... ცეერვეს და იოს მერე იგრძნობ რომ მანქანაში ზიხარ, მანევრი, უსაფრთხოება, გამავლობა... ნახე როგორ პატივს გცემს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#176
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
irakli7
არა ვარ ახალგაზრდა, მაგრამ ჯერჯერობით ტურბინიანი მისწორებს. ![]() ციტატა(irakli7 @ 16th September 2015 - 13:34) [snapback]671595[/snapback] მთავარი მოთხოვნები: სივრცე საბარგულში, მაღალი კლირენსი შედარებით, 4X4, ასე თუ ისე კარგი გამავლობა საშუალო დონის უგზოობისთვის და თოვლისთვის. ამ მოთხოვნებს, აუთბექი უფრო დაგიკმაყოფილებდა 3.0-იანი ძრავით. სივრცეც დიდი აქვს, მაღალი კლირენსიც აქვს, მაგრამ ცოტათი გრძელი შიტოკები აფუჭებს და 4X4 სისტემა აუთბექს გაცილებით უკეთესი აქვს. კომფორტითაც უკეთესია და ნავაროტკებიც უფრო მეტი აქვს. ეგეც მყავს მთაში საჯაჯგუროდ ![]() რატომღაც, როცა ტურბინიანზე ვიწყებ ლაპარაკს, ასოცირდება სისწრაფესთან. არა და ბევრჯერ მითქვია და კიდევ ერთხელ დავწერ: სიმძლავრე, არ ნიშნავს მხოლოდ სისწრაფეს ! კამაზს საკმაოდ მძლავრი ძრავი გააჩნია და დამერწმუნე, სუბარუ ვერაფრით მივა მასთან სიძლიერეში, მაგრამ სისწრაფეში ძალიან მოიკოჭლებს იგივე სუბარუსთან ![]() ანუ ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის აკეთებ არჩევანს, იმის და მიხედვით, თუ რა სიმძლავრის მანქანა გჭირდება. ანუ უტურბინო უფრო სუსტია, არა მხოლოდ სისწრაფეში, სიმძლავრეშიც. სიმძლავრე მარტო ცხენები არაა. მეორე პარამეტრიც ახლავს ყოველთვის ძრავს: თორქი ! რომელიც იზომება ნიუტონმეტრებით. ეს პარამეტრი კი ყოველთვის უფრო მეტს ამბობს ძრავის შესახებ, ვიდრე მხოლოდ ცხენი. გამავლობაში კი გაცილებით მეტ როლს თამაშობს ძრავის თორქი, ვიდრე ცხენი. მოვლის მხრივ, კი მე თუ მკითხავ, ორივეს ერთნაირად თუ მოუვლი, ორივე მოგემსახურება დიდი ხანი. აქ უბრალოდ ერთი განსხვავებაა: თუ უტურბინოს მოუვლი ისე, როგორც ტურბინიანს, მოგემსახურება როგორც უტურბინო. იმიტომ, რომ ტურბინიანის შესაძლებლობები არა აქვს. თუ ტურბინიანს მოუვლი ისევე, როგორც უტურბინოს, მოგემსახურება როგორც უტურბინო. რადგან, ტურბინიანის თვისებებს მოუკლავ შესაბამისი მოვლით. მაგრამ ტურბინიანს თუ მოუვლი როგორც მას შეეფერება, მოგემსახურება როგორც ტურბინიანი, რომელიც თავის თავში უტურბინოსაც მოიცავს. რადგან ყველა ასპექტში ჯობია ტურბინიანს და უკეთესად შეუძლია გააკეთოს ის, რასაც უტურბინო აკეთებს თავისი შესაძლებლობებიდან გამმდინარე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#177
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
ციტატა(VADA @ Sep 16 2015, 15:49) [snapback]671610[/snapback] irakli7 არა ვარ ახალგაზრდა, მაგრამ ჯერჯერობით ტურბინიანი მისწორებს. ![]() ამ მოთხოვნებს, აუთბექი უფრო დაგიკმაყოფილებდა 3.0-იანი ძრავით. სივრცეც დიდი აქვს, მაღალი კლირენსიც აქვს, მაგრამ ცოტათი გრძელი შიტოკები აფუჭებს და 4X4 სისტემა აუთბექს გაცილებით უკეთესი აქვს. კომფორტითაც უკეთესია და ნავაროტკებიც უფრო მეტი აქვს. ეგეც მყავს მთაში საჯაჯგუროდ ![]() რატომღაც, როცა ტურბინიანზე ვიწყებ ლაპარაკს, ასოცირდება სისწრაფესთან. არა და ბევრჯერ მითქვია და კიდევ ერთხელ დავწერ: სიმძლავრე, არ ნიშნავს მხოლოდ სისწრაფეს ! კამაზს საკმაოდ მძლავრი ძრავი გააჩნია და დამერწმუნე, სუბარუ ვერაფრით მივა მასთან სიძლიერეში, მაგრამ სისწრაფეში ძალიან მოიკოჭლებს იგივე სუბარუსთან ![]() ანუ ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის აკეთებ არჩევანს, იმის და მიხედვით, თუ რა სიმძლავრის მანქანა გჭირდება. ანუ უტურბინო უფრო სუსტია, არა მხოლოდ სისწრაფეში, სიმძლავრეშიც. სიმძლავრე მარტო ცხენები არაა. მეორე პარამეტრიც ახლავს ყოველთვის ძრავს: თორქი ! რომელიც იზომება ნიუტონმეტრებით. ეს პარამეტრი კი ყოველთვის უფრო მეტს ამბობს ძრავის შესახებ, ვიდრე მხოლოდ ცხენი. გამავლობაში კი გაცილებით მეტ როლს თამაშობს ძრავის თორქი, ვიდრე ცხენი. მოვლის მხრივ, კი მე თუ მკითხავ, ორივეს ერთნაირად თუ მოუვლი, ორივე მოგემსახურება დიდი ხანი. აქ უბრალოდ ერთი განსხვავებაა: თუ უტურბინოს მოუვლი ისე, როგორც ტურბინიანს, მოგემსახურება როგორც უტურბინო. იმიტომ, რომ ტურბინიანის შესაძლებლობები არა აქვს. თუ ტურბინიანს მოუვლი ისევე, როგორც უტურბინოს, მოგემსახურება როგორც უტურბინო. რადგან, ტურბინიანის თვისებებს მოუკლავ შესაბამისი მოვლით. მაგრამ ტურბინიანს თუ მოუვლი როგორც მას შეეფერება, მოგემსახურება როგორც ტურბინიანი, რომელიც თავის თავში უტურბინოსაც მოიცავს. რადგან ყველა ასპექტში ჯობია ტურბინიანს და უკეთესად შეუძლია გააკეთოს ის, რასაც უტურბინო აკეთებს თავისი შესაძლებლობებიდან გამმდინარე. ხო ასაკს ეხლა შევხედე... ![]() ![]() მადლობა ვრცელი პასუხისთვის. აუთბექს რაც შეეხება, ცოტა გვიან ვნახე ეგ ვარიანტი, მაგრამ რაღაც თვალში არ მომივიდა სიმართლე გითხრა, თან სიგრძის გამო რაღაც მომეჩვენა, რომ დიდად გამავლობაში ვერ ივარგებდა მიუხედავად უფრო სრულყოფილი 4X4 სისტემისა და ბოლოს მაინც ფორესტერზე შევჩერდი. რავი შეიძლება ეგ ჯობდა ჩემთვის. დანარჩენი ძრავაზე რაც თქვი პრინციპში ყველაფერში გეთანხმები. კიდევ არის ერთი მომენტი - ძრავის რესურსი, რომელიც რაღაცატომ ჩავთვალე რომ უტურბინოს უფრო მეტი ექნებოდა, თან ესეც მირჩიეს ირგვლივ. ეს რესურსის საკითხი საკმაოდ მნიშვნელოვანი მგონია, როცა 10-12 წლის მანქანებზეა ლაპრაკი 100 და მეტი გარბენით, რასაც რეალურად ჩვენ ვყიდულობთ ხოლმე. თორემ ახალი მანქანის ყიდვაზე რო იყოს საქმე, მაშინ ალბათ სხვანაირად იფიქრებდა კაცი. ნუ საბოლოოდ რაც არის ეს გამოვიდა, თან ეს უტურბინო შემხვდა საკმაოდ კარგ ვარიანტში და ბევრი აღარც მიფიქრია. დანარჩენს ცხოვრება აჩვენებს, თუ არა და გამოცვლი კაცი ბოლო-ბოლო. მაგრამ ისე სიმართლე გითხრა მანქანა ჯერ არ ჩამოსულა და უკვე გამოცვლაზე ვიფიქრო ნამდვილად არ მინდა. მოკლედ დრო გვაჩვენებს რა.. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#178
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
irakli7
არა მგონია ჩემთვის ტურბინიანის მუღამი დამთავრდეს ოდესმე ![]() ციტატა(irakli7 @ 16th September 2015 - 16:23) [snapback]671621[/snapback] თან ეს უტურბინო შემხვდა საკმაოდ კარგ ვარიანტში და ბევრი აღარც მიფიქრია. თუ თვლი რომ კარგა ვარიანტად შეგხვდა, მაშინ რაც არ უნდა ბევრი ვილაპარაკოთ, ეს ჯობია თუ ის, არაფერი შეიცვლება მაგითი. ჩამოვა და რაღაც დროის მერე მიხვდები, თუ როგორ აკმაყოფილებს შენს მოთხოვნებს. თუ უფრო მეტი გინდა, მერე მოსინჯავ სხვასაც. რაც შეეხება რესურს, ბევრი ტურუბინოც მინახავს დასტუკული. სტატისტიკურად რომ მიუდგე, 60%-40%-ზეა სტუკი ტურბინიანებსა და უტრუბინოებს შორის. რესურსის მხრივ, 3.0 ძრავი ჯობია კიდევ ტურუბინო 2.0-საც და ტურბინიანსაც. ცეპზეა ძრავი და შექმინილია ზუსტად რომ რესურსისთვის. პლიუს სიმძლავრეც იმხელა აქვს, რომ ტურბინიან ფორიკებსაც არ უდებს ტოლს, თუ სისწრაფე გინდა მაინცდამაინც ![]() თუმცა, ჩემი გადმოსახედიდან, უგზოობისთვის ყველაზე იდეალური ვარიანტია: ფორესტერის კუზაო 3.0 ძრავით. ცოტა დალიფტული და MT საბურავებით. იმედია, ერთხელაც მოვაგდებ რამე მსგავსს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#179
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
VADA
ლევან ბატონო 3,0 ძრავზე როცა საუბრობ რატო გავიწყდება რომ თითქმის 2-ჯერ ხარჯიანია ეგ ყველაფერში და თან მოდი სიმართლე ვთქვათ არც ისე გამძლე გამოდგა საბოლოოდ როგორც ადრე ვფიქრობდით, ბევრი მინახია ეგენიც მისტუკული. 3.0-ის მინუსები 2,0-თან (უტურბინოსთან) -მეტი სვეჩები, -მეტი ზეთი, -სუპერი ბენზინი, -წვა ბევრად მეტი, + სიმძლავრე. ასე რომ ვის რა მოთხოვნები აქვს იმის მიხედვით მიიღებს ალბათ გადაწყვეტილებას. და კიდევ ერთი - ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის იმ უგზოობაზე რისი მაქსიმუმიც შეიძლება ფორესტერმა დაძლიოს ის თორქი რაც აქვს სრულიად ყოფნის უტურბინოს და არაფერში ჭირდება ზედმეტი, მითუფრო იმის გათვალისწინებით, რომ იმ სიმძლავრეს ვერ გამოიმუშავებ თუ ტურბინა არ დაატრიალე და უგზოობაზე ძაან მეეჭვება ბუსტზე გასული მანქანით გევლოთ რომელიმეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#180
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
levanisan
თავად ბატონო, მესამე მანქანა მყავს 3.0-იანი ძრავით და არაა ეგრე პრობლემური როგორც იძახი. ამერიკული ტრიბეკები თუ ისტუკება, მაგას ნუ მოახვევ იაპონურ 3.0-ებს. მით უფრო, როცა, პირველ რიგში, გარბენით განსხვავდება ამ 2 ქვეყნიდან ჩამოსული მანქანები. რაც შეეხებვა მინუსებს, ნაწილობრივ გეთანხმები თუ ეგ მინუსად ჩაითვლება. 2 ცალი სვეჩით მეტი უნდა და 1.300 ლიტრით მეტი ზეთი. წვით კი იგივეს წვავს, რამდენსაც ტურბინიანი ავტომატი. და პლიუსები დაგავიწყდა: 1. სიმძლავრე (ეგ ერთი დაწერე მხოლოდ) 2. საკმაოდ დიდი რესურსი აქვს 2.0-სგან გასნხვავებით. 3. ცეპზეა და ყოველ 50K-ზე რემნის შეცვლა არ სჭირდება. 4. გაცილებით უკეთესი 4X4 სისტემა აქვს, ვიდრე ფორესტერს. 5. წვავს იმდენივეს (ქალაქშიც და ტრასაზეც) რამდენსაც ტურბინიანი ფორესტერი და სტოკი-სტოკზე საკმაოდ ადგილად შეიძლება აჯობოს კიდეც სისწრაფეში. ციტატა(levanisan @ 16th September 2015 - 17:56) [snapback]671630[/snapback] და კიდევ ერთი - ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის იმ უგზოობაზე რისი მაქსიმუმიც შეიძლება ფორესტერმა დაძლიოს ის თორქი რაც აქვს სრულიად ყოფნის უტურბინოს და არაფერში ჭირდება ზედმეტი, მითუფრო იმის გათვალისწინებით, რომ იმ სიმძლავრეს ვერ გამოიმუშავებ თუ ტურბინა არ დაატრიალე და უგზოობაზე ძაან მეეჭვება ბუსტზე გასული მანქანით გევლოთ რომელიმეს. დაახლეობით იგივეს ამბობ, როგორსაც ჩემი მეზობელი არმენა: რათ უნდა მწვადს შამფური, ტაფაზეც კარგად იწვებაო. ![]() კარგი რა, თუ უფრო მეტი სიმძლავრე მაქვს, უფრო თამამად არ გავივლი დაბრკოლებას ? თუ მაინცდამაინც პრედელზე უნდა ვამუშაო ძრავი და იმაზე მეტი არ მოვინდომო, რასაც 2.0 მთავაზობს ? და კიდევ, მივლია ტურბინიანი ფორესტერით მთაში და არანაირი დისკომფორტი არ მქონია უგზოობაზე ტურბინის ტრიალისას. ის კი არა და მექანიკით ვიყავი. და რაც შეეხება გადაწყვეტილებებს, არანაირი პრეტენზია არა მაქვს, რომ აუცილებლად ჩემს ნათქვამს უნდა დაუჯეროს ადამიანმა ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |