![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback] როდის მერე ეწერა მანქანის პესიფიკაციაში თორქის დიაპაზონი? ყოველთვის წერია მაქსიმალურ თორქს რა აბაროტზე აღწევს. ოფიციალურ საიტზე მასე უწერია და მე რა ვიცი რა გითხრა აბა ![]() http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Veh...ifications.aspx ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback] გამოდის რომ 5000-ს აბაროტზე აქვს 400ნმ თორქი და არა 1300 აბაროტზე. დიზელი ხომ არ არის ეს დედანაქაჩი.. დიზელი რა შუაშია, 3.0 ძრავია 2 ტურბინით ![]() ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback] დიაპაზონი არა კვატი, 5500 აბაროტზე ამქვს მაქსიმულარი თორქი 340ნმრატომ უნდა ატრიალო მაშინ 5000-ები თუ 2000-ზე უკვე მაქსიმალური თორქი მაქვს? მდაა, არ მეგონა შენთან თუ ასეთ რამეზე მომიწევდა კამათი, საკუთარი მანქანის მონაცემებიც კი არ გცოდნია და მე რა გიყო ![]() აგერ არის B4 RSK-ს თორქის და სიმძლავრის დიაგრამა, 98 ბენზინზე (ავსტრალიური ვარიანტი) 320ნმ აქვს მაქსიმუმი 5000 აბაროტზე, მაგრამ 2000-იდან 6000-მდე სტაბილურად 300ნმ-ს ფარგლებშია ![]() ციტატა(Black Jo @ Apr 8 2014, 14:24) [snapback]586272[/snapback] მერე აზრი ხომ დევს ის რომ 1300-დან 400ნმ აქვს და 5000-მდე გრძელდება ეგ 400ნმ? სხვანაირად როგორ უნდა გაიგო აბა ეს პოსტი? დიაპაზონის ფორმულირება ასეთ ფორმაში არასწორია... ბმჭ-ოფიციალურ საიტს ეკამათები თუ სუბარუს ფორუმს? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 20-January 13 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 3,213 ![]() |
![]() ეს არის SUBARU BL5 TWIN SCROLL ტურბოს მუშაობის დიაპაზონი. ლურჯი დიაპაზონი არის ავტომატიკის, წყვეტილი ლურჯი არის მექანიკის. ანუ 2400 მაქსიმალური 343 NM აქვს, სადღაც 4000 ამდე იკავებს იგივე ნიუტონს, მერე ნელ ნელა მცირდება და მინიმუმს 280 NM იკავებს უკვე 6000 აბაროტზე. ეს მანქანაზეც შეიმჩნევა, მყავს და დანაკვირვები ვარ 2500 იდან სიცოცხლეს იწყებს. ხოლო BMW 335 რაც შეეხება 1300-5000 მდე 400nm უკავია. მერე ვარდება და თუ არ ვცდები სულ 5800 ატრიალებს მაქსიმალურს და 5800 ზე 320nm რჩება მინიმუმი. სწორად გიხსნით PAINKILLER. ნატარების მყავს 335 კუპე უკანა მოსტზე და წარმოუდგენელი აქსელერაცია აქვს. კარგ ხოდზე მყოფი 335 E46 M3 ჩვეულებრივად მოჭიმავს. TWIN SCROLL იც და ეს 335 BI TURBO იმიტომ მუშაობს მაქსიმალურ ნიუტონებზე დაბალ აბაროტზე რომ ეკონომიური იყოს მაგაზეა გათვლილი ძირითადათ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
PAINKILLER
გიმეორებ კიდევ ერთხელ მე შეკითხვა სულ სხვა რამეზე დაგისვი და სულ სხვა რამეს მპასუხობ. ციტატა(PAINKILLER @ 8th April 2014 - 23:38) [snapback]586405[/snapback] დიზელი რა შუაშია, 3.0 ძრავია 2 ტურბინით ყველაფერზე რაშუაშიას როგორ გაიძახი ციტატა(PAINKILLER @ 8th April 2014 - 23:38) [snapback]586405[/snapback] 320ნმ აქვს მაქსიმუმი 5000 აბაროტზე, მაგრამ 2000-იდან 6000-მდე სტაბილურად 300ნმ-ს ფარგლებშია არცერთი დიაგრამმა არ არის სტაბილური, ან იმატებს ან იკლებს... ნომრალურად დააკვირდი გრაფიკებს. |
|
|
![]() ![]() |