IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V  « < 4 5 6  
Closed TopicStart new topic
> ნატახტარი "DRAG RACE"
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 8 2014, 22:38
გამოხმაურება #101


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback]
როდის მერე ეწერა მანქანის პესიფიკაციაში თორქის დიაპაზონი? ყოველთვის წერია მაქსიმალურ თორქს რა აბაროტზე აღწევს.



ოფიციალურ საიტზე მასე უწერია და მე რა ვიცი რა გითხრა აბა smile.gif

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Veh...ifications.aspx




ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback]
გამოდის რომ 5000-ს აბაროტზე აქვს 400ნმ თორქი და არა 1300 აბაროტზე. დიზელი ხომ არ არის ეს დედანაქაჩი..


დიზელი რა შუაშია, 3.0 ძრავია 2 ტურბინით smile.gif

ციტატა(Black Jo @ 8th April 2014 - 13:34) [snapback]586264[/snapback]
დიაპაზონი არა კვატი, 5500 აბაროტზე ამქვს მაქსიმულარი თორქი 340ნმრატომ უნდა ატრიალო მაშინ 5000-ები თუ 2000-ზე უკვე მაქსიმალური თორქი მაქვს?


მდაა, არ მეგონა შენთან თუ ასეთ რამეზე მომიწევდა კამათი, საკუთარი მანქანის მონაცემებიც კი არ გცოდნია და მე რა გიყო biggrin.gif


აგერ არის B4 RSK-ს თორქის და სიმძლავრის დიაგრამა, 98 ბენზინზე (ავსტრალიური ვარიანტი)

320ნმ აქვს მაქსიმუმი 5000 აბაროტზე, მაგრამ 2000-იდან 6000-მდე სტაბილურად 300ნმ-ს ფარგლებშია




ციტატა(Black Jo @ Apr 8 2014, 14:24) [snapback]586272[/snapback]
მერე აზრი ხომ დევს ის რომ 1300-დან 400ნმ აქვს და 5000-მდე გრძელდება ეგ 400ნმ? სხვანაირად როგორ უნდა გაიგო აბა ეს პოსტი?

დიაპაზონის ფორმულირება ასეთ ფორმაში არასწორია...


ბმჭ-ოფიციალურ საიტს ეკამათები თუ სუბარუს ფორუმს? biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leviko56
გამოხმაურება Apr 9 2014, 23:39
გამოხმაურება #102


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 20-January 13
მდებარ.: ქუთაისი
მომხმარებელი № 3,213





ეს არის SUBARU BL5 TWIN SCROLL ტურბოს მუშაობის დიაპაზონი. ლურჯი დიაპაზონი არის ავტომატიკის, წყვეტილი ლურჯი არის მექანიკის. ანუ 2400 მაქსიმალური 343 NM აქვს, სადღაც 4000 ამდე იკავებს იგივე ნიუტონს, მერე ნელ ნელა მცირდება და მინიმუმს 280 NM იკავებს უკვე 6000 აბაროტზე. ეს მანქანაზეც შეიმჩნევა, მყავს და დანაკვირვები ვარ 2500 იდან სიცოცხლეს იწყებს. ხოლო BMW 335 რაც შეეხება 1300-5000 მდე 400nm უკავია. მერე ვარდება და თუ არ ვცდები სულ 5800 ატრიალებს მაქსიმალურს და 5800 ზე 320nm რჩება მინიმუმი. სწორად გიხსნით PAINKILLER. ნატარების მყავს 335 კუპე უკანა მოსტზე და წარმოუდგენელი აქსელერაცია აქვს. კარგ ხოდზე მყოფი 335 E46 M3 ჩვეულებრივად მოჭიმავს.
TWIN SCROLL იც და ეს 335 BI TURBO იმიტომ მუშაობს მაქსიმალურ ნიუტონებზე დაბალ აბაროტზე რომ ეკონომიური იყოს მაგაზეა გათვლილი ძირითადათ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 10 2014, 11:50
გამოხმაურება #103


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




PAINKILLER
გიმეორებ კიდევ ერთხელ მე შეკითხვა სულ სხვა რამეზე დაგისვი და სულ სხვა რამეს მპასუხობ.

ციტატა(PAINKILLER @ 8th April 2014 - 23:38) [snapback]586405[/snapback]
დიზელი რა შუაშია, 3.0 ძრავია 2 ტურბინით

ყველაფერზე რაშუაშიას როგორ გაიძახი

ციტატა(PAINKILLER @ 8th April 2014 - 23:38) [snapback]586405[/snapback]
320ნმ აქვს მაქსიმუმი 5000 აბაროტზე, მაგრამ 2000-იდან 6000-მდე სტაბილურად 300ნმ-ს ფარგლებშია

არცერთი დიაგრამმა არ არის სტაბილური, ან იმატებს ან იკლებს... ნომრალურად დააკვირდი გრაფიკებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  « < 4 5 6
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge