![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
მაგ თემაში სულ სხვა რამეზე მიდის საუბარი ![]() ეს თემა კი სულ სხვა რამეს პასუხობს ![]() შენ ის მითხარი: ღირს თუ არა კოლექტორის შეცვლა ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VADA
გააჩნია რა ტურბინაზე და რა ძალაზე და რა წნევაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 01:47) [snapback]600082[/snapback] გააჩნია რა ტურბინაზე და რა ძალაზე და რა წნევაზე აი, ეგ უკვე სხვა საქმეა. ![]() და ეგეთები კითხე VRZ100-ს ? პირდაპირ რო გამოუწერეთ შენ და ტაიპერამ, არ შეცვალოო ? ![]() TD05 16G აქვს. 1.5-ს რო აპირებს ჩაბერვას ვიცი და ძალას ნამდვილად ვერ ვიტყვი. სადღAც 300 ცხენზე ალბათ ძრავზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VADA
ვიციუ რა ტურბინაც აქვს მაგ წნევაზე ვერ ავა ![]() რომც გაძლოს დამიჯერე რო სტოკ კოლექტორზე უფრო კაი მასტი იქნება 1 2 სიცქარის გაგორებულიდან და სტარტიდან და ეხლა ეგ ის მანქანა არაა 100ებიოდან რო დააჭიროს და 200+ ზე რო იგრძნოს კოლექტორის პრიხოდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
გრაფიკს ხო ხედავ ? რამდენით გადაიწია სპულმა მაგასაც ხო ამჩნევ ? ისიც ხო შესამჩნევია როგორ ვარდება სტოკ კოლექტორზე სიმძლავრე მაღლებზე და როგორ მატულობს პერინის კოლექტორზე ? რა ტურბინაც არ უნდა იყოს და რა წნევაზეც არ უნდა უბერავდეს, პირველი-მეორე ნაღდად არ სჭირდება ამ კაცს. ეგ დაბლები, სჭირდება ავტომატიკას, რომ უცებ დასპულოს. მექანიკას კი სულ ერთ ადგილას ჰკიდია 300 აბაროტით ადრე დასპულავს თუ გვიან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
აივაჟიკას მაშინა ამას კოლექტოპრი რო ქონოდა დამიჯერე ტაიპერას ვერ გაასწრებდა იმიტომ ნახე სადაც უგებს იქ წააგებდადა მერე ვეღარ დაეწეოდა შენი პლიუსი რაცაა დაბლები ის უნდა გამოიყენო ყოველთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
ინტერესნი თემა გაგიხსნია ბატონო ლევან... თანაბარ კოლეკტორებზე გავიგე ყველაფერი, მაგრამ გასნხვავება რა არის არათანაბარ კოლეკტორსა და თანაბარს შორის გარდა ტრუბების სიგრძისა? უპირატესობა თანაბრის და არათანაბარის? რატომ მოყვება სტოკში სუბარუს არათანაბარი? ![]() ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:08) [snapback]600086[/snapback] აივაჟიკას მაშინა ამას კოლექტოპრი რო ქონოდა დამიჯერე ტაიპერას ვერ გაასწრებდა იმიტომ ნახე სადაც უგებს იქ წააგებდადა მერე ვეღარ დაეწეოდა კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა მექანიკას კი სულ ერთ ადგილას ჰკიდია 300 აბაროტით ადრე დასპულავს თუ გვიან. არ დაიჯერო იმიტომაც მსდია მერაბამ როცა გაუტესტე თავის მანქანაზე დასპულვას ვასწრებდიდა ვეღარ მეწეოდა 16G ეყენა 05 როგორც მახსოვს რასაც სპულშიუგებდი ეგ იყო ასევე კიდე რამოდენიმე დიდ ტურბინიანი ფორიკები სანამ დაისპულებოდნენ 3400 დან მე უკვე ფულ ბუსტზე ვიყავი ეგენიკიდე მაგ დროს იწყებდნენ რამის გახსნას მაგას დაუმატე კოლექტორის 400 500 აბაროტი და ეგაა ციტატა კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან დაბლებზე წააგებდა იმდენს რო მაღლებზე ვეღარ ამოქაჩავდა მაგ წაგებულს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან +1 გაცილებით კარგად ![]() Black Jo ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] მაგრამ გასნხვავება რა არის არათანაბარ კოლეკტორსა და თანაბარს შორის გარდა ტრუბების სიგრძისა? უპირატესობა თანაბრის და არათანაბარის? სტოკი ხო არათანაბარია ? არასტოკი კიდევ თანაბარი ? ჰოდა შეადარე ეხლა თანაბარი არათანაბარს და მიხვდები პასუხს ![]() ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] რატომ მოყვება სტოკში სუბარუს არათანაბარი? ალბათ იმიტომ, რომ დაბლებიდანვე დასპულოს, რაც სტოკი ტურბინისთვისაც კარგია. ალბათ, ეგრეა გაანგარისებული თავიდანვე, მაგრამ როცა მეტი გინდა მანქანისგან, ჯობია თანაბარი დაააყენო ![]() TRULOVI ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:13) [snapback]600088[/snapback] ასევე კიდე რამოდენიმე დიდ ტურბინიანი ფორიკები სანამ დაისპულებოდნენ 3400 დან მე უკვე ფულ ბუსტზე ვიყავი ეგენიკიდე მაგ დროს იწყებდნენ რამის გახსნას მაგას დაუმატე კოლექტორის 400 500 აბაროტი და ეგაა ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა გაცილებით კარგად ვერ წავიდოდა და აგიხსნი რატომაც 2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა მაგრამ აი რო ჩაადგან 130 დან 150 დან უკვე კოლექტორშეცვლილი გავა აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი მეც მეყენამარამე დიდ სიჩქარეზე ვერ მივდიოდი რამანქანებსაც 2 მანქანას ვასწრებდი აქეთ მასწრებდნენ 2 მანქანას მერე ![]() მარა აი 100ებიდან რო ვდგებოდით ანუ ზაან მაღლებიდან რაძი მუღამა გავდიოდიო ოღონდ ოდნავ ციტატა ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები. კოლექტპორიარ ეყენა უბრალოდ დიდი ტურბინა ეყენა მარა რააზრიაქვს მაგას გვიან გახსნა გვიან გახსნაა დაჟე დიდ ტურბინას უფრო უნდაამოექაჩა ვიდრე დიდ კოლექტორს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
მოდი აბა ამასაც დახედე ![]() იგივე პერინია შედარებული სტოკთან, რაც ზევით დავდე. ესეც კიდევ ერთი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VADA
მტავარია რეალურ შედეგს რას მოგცემს თორე იასნია ეხლა პერინს რო ეგ გრაფიკი ექნება მიდი ზეროსპორტის დადე კიდევ უფრო მაგარი სედეგიექნება მარა როცა შენ აყენებ VF23 რომელიც დენიკინის დროს გამოშვებულიადან დაიბუსტება ვაბსე 1,5 ზე ან არა რაშედეგს მოგცემს მე ვამბობ რო როცა გიყენია დიდი ტურბინა წნევას უბერავ 1,5+ ან თუნდაც 1.5 და 400+ცხენს ეთამაშები კაია კოლექტორი იმიტომ რო ნიზებს თუ დაკარგავ 400+ცხენზე ვერხზე ამოიღებ და 280 ცხენზე კიდე ნიზს რო კარგავ ვერხი აღარ გაქვს თან 180 მიდიხარ სულ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:27) [snapback]600093[/snapback] მარა როცა შენ აყენებ VF23 რომელიც დენიკინის დროს გამოშვებულიადან დაიბუსტება ვაბსე 1,5 ზე ან არა რაშედეგს მოგცემს VF23-ს მაღლები აქვს გაცილებით უკეთესი და მაგ დროს სტოკ კოლექტორზე რო დატოვო, ძაან ცუდ შედეგს მიიღებ. 1.5-ზე კი არა და 1.8-ზეც კარგად დაიბუსტებოდა ეგ ტურბინა ჩემს ხელში რო ყოფილიყო. ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:27) [snapback]600093[/snapback] მე ვამბობ რო როცა გიყენია დიდი ტურბინა წნევას უბერავ 1,5+ ან თუნდაც 1.5 და 400+ცხენს ეთამაშები კაია კოლექტორი იმიტომ რო ნიზებს თუ დაკარგავ 400+ცხენზე ვერხზე ამოიღებ და 280 ცხენზე კიდე ნიზს რო კარგავ ვერხი აღარ გაქვს თან 180 მიდიხარ სულ და იმაზე რატომ არ ფიქრობ, ეგ 400 ცხენი საით გაქვს ?დაბლებზე თუ მაღლებზე ? თუ ამას მნიშვნელობა არა აქვს ? ჯობია ერთი და იგივე მომენტი აიღო, როცა მხოლოდ კოლექტორის ცვლილებაზეა დამოკიდებული შედეგი. ეგეთი მომენტი კი შენ არ გქონია. არ დამდგარხარ ერთი და იგივე მანქანასთან კოლექტორის შეცვლამდე და მერე. ეგეთ მომენტზე არის დაფუძენბულ იეგ პერინის გრაფიკები. ჩემი მოგონილი კი არაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback] 2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა სტოკზე არ არის საუბარი ჯერესერთი, შევთანხმდეთ ამაზე, სტოკ ტურბოზე, სტოკ წნევაზე და ვაბშე სტოკ მანქანაზე რატომ უნდა შევცვალო კოლეკტორი გამაგებინე ერთი? ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback] აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი ვინ ვის ასწრებდა აქ ვერ გავიგე შენი სიტყვებიდან ![]() თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ... და მესამე რატომ დააპორტირეი გალოვკები? სტოკი არ გეყოფოდა? იგივეა აქაც, როცა ფლოუ იზრდება ასევე გამომსვლელსაც უნდა გაზრდა თორე ყველაფერი წყალში გადაყრილი გამოგივა, სტოკ კოლეკტორში როგორ უნდა გაატარო იმდენი ჰაერი რაც გათვლილი არ არის და არ ეტევა შენი დაპორტირებული გალოვკებიდან გამოსული? შესაბამისად მიაწვება ეგ ყველაფერი ისევ უკან შენს გალოვკებს. აუ გათენება მომიწევს როგორც ვატყობ მე ეხლა ამ დისკუსიაში ლაშასთან ჩემთან გაცილებით უფრო დიდი ტურბინა აყენია ვიდრე მერაბასთან ეყენა, ჩემი 4500 აბაროტზე უკავე გაცილებულია ყველანაირ ბუსტს და პახოდუ კოელკტორებიც შეცვლილი მაქვს, მერაბასი კიდევ 4000-ზე სპულავდა, რას უნდა დავაბრალოდ ეხლა მერაბას ტურბინას თუ სხვა რამეს? კოლეკტორი გამოცვლა კარგია როცა ფლოუ იზრდება, შესაბამისა ბუსტს ზრდი ესეიგი ფლოუსაც ზრდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:33) [snapback]600096[/snapback] როცა ფლოუ იზრდება ასევე გამომსვლელსაც უნდა გაზრდა ეხლა ერთი კითხვა მაქვს შენთან: სტოკი კოლექტორი რო დააპორტინგო, რას მიიღებ ? ![]() რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება სტოკთან შედარებით, მაგრამ არასტოკთან რო შეადარო რა იქნება ? აი, უკვე შენს კითხვასაც გავცემ მეორე მხრიდან პასუხს: დაპორტინგებული სტოკი (არათანაბარი) და არასტოკი (თანაბარი) ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(VADA @ 24th June 2014 - 02:36) [snapback]600098[/snapback] რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება სტოკთან შედარებით, მაგრამ არასტოკთან რო შეადარო რა იქნება ? ეხლა ნუ მეტყვი რომ ფლოუზეა ბაზარი.... ![]() სხვა რამ არის მანდ ეგრე მგონია მე ![]() ![]() ჩემის აზრით თანაბარ კოლეკტორებში უფრო მეტ მანძილს გადის ფლოუ ვიდრე არათანაბარში ერთი გალოვკიდან უფრო ადრე გადის ტურბინასთან არათანაბარში, შესაბამისად რატომღაც მგონია რომ სპულზე უფრო ადრე დაიწყებს გასვლას? შენ როგორ ფიქრობ არა? ![]() თანაბარი კიდევ პოზდნია უფრო, მაგრამ უფრო სტაბილურია ვერხებზე ეგრე მგონია მე, ვოტ ტაკ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
ციტატა თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ... ერთმანეთშიკიარ დადგნენ?> როსტა რო მიაყენეს დაანასტროიკეს გასინჯეს რო მოხსნეს მიანასტროიკეს დაგაინჯეს უფრო უკეტესი იყო სტოკი კოლექტორი მაჩურამ კიდე ძალითდასტუკა ის ძრავი 8Kზე არიყო ნასტროიკადა 8K დატრიალა მანამდე 5 თვე ყოველდღე ნათებასთან იყო კაროჩემე დავას არ ვაპირებ ვინც ტესტავდა და გაუტესტია რაღაც ეტაპზე სტოკი კოლექტორი ჯობია რაღაცეტაპზე არასტოკი მთავარია მანქანისგან რაგინდა დაბლებითუ მაღლები დამაღლებს რას ეძახითმე ვეძახი მაღლებს 240+ 300მდე როცა წახვალ იმიტომ რო ბანზე 300+ მიდის უკვე გაზები სუბარუთი კიდე ვერ წახვალ მაგ სიჩქარეზე მაქსიმუმ 230 240 გაუქაჩო ისიც იმიტომ რო დაბლებზე მოუგო ბევრიდა სანამ დაგეწევა წინ დარჩე დაბლებზე მეტი რო ვერ მოუგო კარგად ბრძანდებოდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:41) [snapback]600099[/snapback] ტუნინგოვი მიყენია მე ეხლა და არათანაბარი და რა მერე მაგით, თანაბარი რატომ სჯობს ეგ დამისაბუთე აი, ეგ მაინტერესებს მეც, მაგრამ ჯერ დასაბუთებული პასუხი ვერ მივიღე მაგაზე ![]() სპულზე ადრე გავა, მაგრამ მაღლებზე იგივე მოუვა, რაც სტოკს. თანაბარი კი უკეთესად იქცევა მაღლებზე. აი, ნახე, ბოლო სურათი რო დავდე. ფურცელია გადაღებული. აბარტოების მიხედვით წერია თორქი. როცა არათანაბარზე 3500-ზე 488 აქვს, თანაბარზე 420-ია. მაგრამ პლიუს 500 აბაროტზე არათAნაბარს 536 აქვს და თანაბარს 565. საკმაოდ დიდი ნახტომია. მერე დააკვირდი, არათანაბრი კოლექტორის შემთხვევაში თორქის ვარდნა გვაქვს 5000 აბაროტიდან, როცა თანაბარი კოლექტორის შემთხვევაში ვარდნა 6000 აბაროტზეა. თან არათანარის შემთხვევაში 5000 აბაროტზე როცა გვაქვს 507 ერთეული, თანაბარი კოლექტორის დროს 502 ერთეულია 6500 აბაროტზე. ეს კიდევ უფრო დიდი განსხვავებაა, ჰო ? ჰოდა თანაბარი სიგრზის კოლექტორი ყოველთვის ჯობია არათანაბარს, გინდა სტოკი ეძახე და გინდა ტუნინგოვი ![]() |
|
|
![]() ![]() |