IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

7 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> შევცვალოთ თუ არა კოლექტორები ?
VADA
გამოხმაურება Jun 23 2014, 23:44
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:

შევცვალო თუ არა კოლექტორი ?
რას მომცემს ?

ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი:

სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით

მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას.

ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი.
თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან.




ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის.




ესეც სხვა


იმედია პლიუსებს ვხედავთ smile.gif მაგრამ აქვს მინუსიც:

1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც.

2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა smile.gif მაგრამ ვისაც ტვინსკროლი ტურბინა აქვს, მისთვის აუცილებელია კოლექტორის შეცვლა. ტურბინის უკეთესი მუშაობისთვის. თან ხმის არც თუ დიდი ცვლილება შეიმჩნევა ამ დროს smile.gif


საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ.






P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 00:32
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=9191

არის მაგაზე თემა შეუერთე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 00:40
გამოხმაურება #3


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI

მაგ თემაში სულ სხვა რამეზე მიდის საუბარი smile.gif

ეს თემა კი სულ სხვა რამეს პასუხობს smile.gif

შენ ის მითხარი: ღირს თუ არა კოლექტორის შეცვლა ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 00:47
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




VADA
გააჩნია რა ტურბინაზე და რა ძალაზე და რა წნევაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 00:54
გამოხმაურება #5


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 01:47) [snapback]600082[/snapback]
გააჩნია რა ტურბინაზე და რა ძალაზე და რა წნევაზე


აი, ეგ უკვე სხვა საქმეა. smile.gif


და ეგეთები კითხე VRZ100-ს ? პირდაპირ რო გამოუწერეთ შენ და ტაიპერამ, არ შეცვალოო ? smile.gif

TD05 16G აქვს. 1.5-ს რო აპირებს ჩაბერვას ვიცი და ძალას ნამდვილად ვერ ვიტყვი. სადღAც 300 ცხენზე ალბათ ძრავზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:04
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




VADA
ვიციუ რა ტურბინაც აქვს მაგ წნევაზე ვერ ავა wink.gif ან თუ ავა გაყრის ნაწილებს

რომც გაძლოს დამიჯერე რო სტოკ კოლექტორზე უფრო კაი მასტი იქნება 1 2 სიცქარის გაგორებულიდან და სტარტიდან


და ეხლა ეგ ის მანქანა არაა 100ებიოდან რო დააჭიროს და 200+ ზე რო იგრძნოს კოლექტორის პრიხოდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:08
გამოხმაურება #7


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI

გრაფიკს ხო ხედავ ? რამდენით გადაიწია სპულმა მაგასაც ხო ამჩნევ ? ისიც ხო შესამჩნევია როგორ ვარდება სტოკ კოლექტორზე სიმძლავრე მაღლებზე და როგორ მატულობს პერინის კოლექტორზე ?

რა ტურბინაც არ უნდა იყოს და რა წნევაზეც არ უნდა უბერავდეს, პირველი-მეორე ნაღდად არ სჭირდება ამ კაცს. ეგ დაბლები, სჭირდება ავტომატიკას, რომ უცებ დასპულოს. მექანიკას კი სულ ერთ ადგილას ჰკიდია 300 აბაროტით ადრე დასპულავს თუ გვიან.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:08
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307






აივაჟიკას მაშინა ამას კოლექტოპრი რო ქონოდა დამიჯერე ტაიპერას ვერ გაასწრებდა იმიტომ ნახე სადაც უგებს იქ წააგებდადა მერე ვეღარ დაეწეოდა


შენი პლიუსი რაცაა დაბლები ის უნდა გამოიყენო ყოველთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:10
გამოხმაურება #9


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




VADA
ინტერესნი თემა გაგიხსნია ბატონო ლევან...

თანაბარ კოლეკტორებზე გავიგე ყველაფერი, მაგრამ გასნხვავება რა არის არათანაბარ კოლეკტორსა და თანაბარს შორის გარდა ტრუბების სიგრძისა? უპირატესობა თანაბრის და არათანაბარის? რატომ მოყვება სტოკში სუბარუს არათანაბარი? smile.gif

ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:08) [snapback]600086[/snapback]
აივაჟიკას მაშინა ამას კოლექტოპრი რო ქონოდა დამიჯერე ტაიპერას ვერ გაასწრებდა იმიტომ ნახე სადაც უგებს იქ წააგებდადა მერე ვეღარ დაეწეოდა

კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:13
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
მექანიკას კი სულ ერთ ადგილას ჰკიდია 300 აბაროტით ადრე დასპულავს თუ გვიან.


არ დაიჯერო იმიტომაც მსდია მერაბამ როცა გაუტესტე თავის მანქანაზე დასპულვას ვასწრებდიდა ვეღარ მეწეოდა 16G ეყენა 05 როგორც მახსოვს რასაც სპულშიუგებდი ეგ იყო

ასევე კიდე რამოდენიმე დიდ ტურბინიანი ფორიკები სანამ დაისპულებოდნენ 3400 დან მე უკვე ფულ ბუსტზე ვიყავი ეგენიკიდე მაგ დროს იწყებდნენ რამის გახსნას მაგას დაუმატე კოლექტორის 400 500 აბაროტი და ეგაა


ციტატა
კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან


დაბლებზე წააგებდა იმდენს რო მაღლებზე ვეღარ ამოქაჩავდა მაგ წაგებულს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:17
გამოხმაურება #11


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback]
კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან


+1

გაცილებით კარგად smile.gif



Black Jo

ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback]
მაგრამ გასნხვავება რა არის არათანაბარ კოლეკტორსა და თანაბარს შორის გარდა ტრუბების სიგრძისა? უპირატესობა თანაბრის და არათანაბარის?

სტოკი ხო არათანაბარია ? არასტოკი კიდევ თანაბარი ? ჰოდა შეადარე ეხლა თანაბარი არათანაბარს და მიხვდები პასუხს smile.gif


ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback]
რატომ მოყვება სტოკში სუბარუს არათანაბარი?


ალბათ იმიტომ, რომ დაბლებიდანვე დასპულოს, რაც სტოკი ტურბინისთვისაც კარგია. ალბათ, ეგრეა გაანგარისებული თავიდანვე, მაგრამ როცა მეტი გინდა მანქანისგან, ჯობია თანაბარი დაააყენო smile.gif

TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:13) [snapback]600088[/snapback]
ასევე კიდე რამოდენიმე დიდ ტურბინიანი ფორიკები სანამ დაისპულებოდნენ 3400 დან მე უკვე ფულ ბუსტზე ვიყავი ეგენიკიდე მაგ დროს იწყებდნენ რამის გახსნას მაგას დაუმატე კოლექტორის 400 500 აბაროტი და ეგაა


ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:21
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
გაცილებით კარგად


ვერ წავიდოდა და აგიხსნი რატომაც


2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა


მაგრამ აი რო ჩაადგან 130 დან 150 დან უკვე კოლექტორშეცვლილი გავა


აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი


მეც მეყენამარამე დიდ სიჩქარეზე ვერ მივდიოდი რამანქანებსაც 2 მანქანას ვასწრებდი აქეთ მასწრებდნენ 2 მანქანას მერე sad.gif 1 2 სიჩქარე

მარა აი 100ებიდან რო ვდგებოდით ანუ ზაან მაღლებიდან რაძი მუღამა გავდიოდიო ოღონდ ოდნავ

ციტატა
ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები.


კოლექტპორიარ ეყენა უბრალოდ დიდი ტურბინა ეყენა მარა რააზრიაქვს მაგას გვიან გახსნა გვიან გახსნაა დაჟე დიდ ტურბინას უფრო უნდაამოექაჩა ვიდრე დიდ კოლექტორს wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:23
გამოხმაურება #13


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI

მოდი აბა ამასაც დახედე



იგივე პერინია შედარებული სტოკთან, რაც ზევით დავდე.


ესეც კიდევ ერთი

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:27
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




VADA
მტავარია რეალურ შედეგს რას მოგცემს თორე იასნია ეხლა პერინს რო ეგ გრაფიკი ექნება მიდი ზეროსპორტის დადე კიდევ უფრო მაგარი სედეგიექნება მარა როცა შენ აყენებ VF23 რომელიც დენიკინის დროს გამოშვებულიადან დაიბუსტება ვაბსე 1,5 ზე ან არა რაშედეგს მოგცემს




მე ვამბობ რო როცა გიყენია დიდი ტურბინა წნევას უბერავ 1,5+ ან თუნდაც 1.5 და 400+ცხენს ეთამაშები კაია კოლექტორი იმიტომ რო ნიზებს თუ დაკარგავ 400+ცხენზე ვერხზე ამოიღებ და 280 ცხენზე კიდე ნიზს რო კარგავ ვერხი აღარ გაქვს თან 180 მიდიხარ სულ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:32
გამოხმაურება #15


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:27) [snapback]600093[/snapback]
მარა როცა შენ აყენებ VF23 რომელიც დენიკინის დროს გამოშვებულიადან დაიბუსტება ვაბსე 1,5 ზე ან არა რაშედეგს მოგცემს

VF23-ს მაღლები აქვს გაცილებით უკეთესი და მაგ დროს სტოკ კოლექტორზე რო დატოვო, ძაან ცუდ შედეგს მიიღებ. 1.5-ზე კი არა და 1.8-ზეც კარგად დაიბუსტებოდა ეგ ტურბინა ჩემს ხელში რო ყოფილიყო.

ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:27) [snapback]600093[/snapback]
მე ვამბობ რო როცა გიყენია დიდი ტურბინა წნევას უბერავ 1,5+ ან თუნდაც 1.5 და 400+ცხენს ეთამაშები კაია კოლექტორი იმიტომ რო ნიზებს თუ დაკარგავ 400+ცხენზე ვერხზე ამოიღებ და 280 ცხენზე კიდე ნიზს რო კარგავ ვერხი აღარ გაქვს თან 180 მიდიხარ სულ

და იმაზე რატომ არ ფიქრობ, ეგ 400 ცხენი საით გაქვს ?დაბლებზე თუ მაღლებზე ? თუ ამას მნიშვნელობა არა აქვს ?



ჯობია ერთი და იგივე მომენტი აიღო, როცა მხოლოდ კოლექტორის ცვლილებაზეა დამოკიდებული შედეგი. ეგეთი მომენტი კი შენ არ გქონია. არ დამდგარხარ ერთი და იგივე მანქანასთან კოლექტორის შეცვლამდე და მერე.

ეგეთ მომენტზე არის დაფუძენბულ იეგ პერინის გრაფიკები. ჩემი მოგონილი კი არაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:33
გამოხმაურება #16


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback]
2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა

სტოკზე არ არის საუბარი ჯერესერთი, შევთანხმდეთ ამაზე, სტოკ ტურბოზე, სტოკ წნევაზე და ვაბშე სტოკ მანქანაზე რატომ უნდა შევცვალო კოლეკტორი გამაგებინე ერთი?

ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback]
აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი

ვინ ვის ასწრებდა აქ ვერ გავიგე შენი სიტყვებიდან biggrin.gif

თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ...

და მესამე რატომ დააპორტირეი გალოვკები? სტოკი არ გეყოფოდა? იგივეა აქაც, როცა ფლოუ იზრდება ასევე გამომსვლელსაც უნდა გაზრდა თორე ყველაფერი წყალში გადაყრილი გამოგივა, სტოკ კოლეკტორში როგორ უნდა გაატარო იმდენი ჰაერი რაც გათვლილი არ არის და არ ეტევა შენი დაპორტირებული გალოვკებიდან გამოსული? შესაბამისად მიაწვება ეგ ყველაფერი ისევ უკან შენს გალოვკებს.

აუ გათენება მომიწევს როგორც ვატყობ მე ეხლა ამ დისკუსიაში ლაშასთან

ჩემთან გაცილებით უფრო დიდი ტურბინა აყენია ვიდრე მერაბასთან ეყენა, ჩემი 4500 აბაროტზე უკავე გაცილებულია ყველანაირ ბუსტს და პახოდუ კოელკტორებიც შეცვლილი მაქვს, მერაბასი კიდევ 4000-ზე სპულავდა, რას უნდა დავაბრალოდ ეხლა მერაბას ტურბინას თუ სხვა რამეს?

კოლეკტორი გამოცვლა კარგია როცა ფლოუ იზრდება, შესაბამისა ბუსტს ზრდი ესეიგი ფლოუსაც ზრდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:36
გამოხმაურება #17


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:33) [snapback]600096[/snapback]
როცა ფლოუ იზრდება ასევე გამომსვლელსაც უნდა გაზრდა


ეხლა ერთი კითხვა მაქვს შენთან: სტოკი კოლექტორი რო დააპორტინგო, რას მიიღებ ? smile.gif

რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება სტოკთან შედარებით, მაგრამ არასტოკთან რო შეადარო რა იქნება ?

აი, უკვე შენს კითხვასაც გავცემ მეორე მხრიდან პასუხს: დაპორტინგებული სტოკი (არათანაბარი) და არასტოკი (თანაბარი) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:41
გამოხმაურება #18


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(VADA @ 24th June 2014 - 02:36) [snapback]600098[/snapback]
რა თქმა უნდა უკეთესი იქნება სტოკთან შედარებით, მაგრამ არასტოკთან რო შეადარო რა იქნება ?

ეხლა ნუ მეტყვი რომ ფლოუზეა ბაზარი.... biggrin.gif

სხვა რამ არის მანდ ეგრე მგონია მე biggrin.gif ტუნინგოვი მიყენია მე ეხლა და არათანაბარი და რა მერე მაგით, თანაბარი რატომ სჯობს ეგ დამისაბუთე biggrin.gif

ჩემის აზრით თანაბარ კოლეკტორებში უფრო მეტ მანძილს გადის ფლოუ ვიდრე არათანაბარში ერთი გალოვკიდან უფრო ადრე გადის ტურბინასთან არათანაბარში, შესაბამისად რატომღაც მგონია რომ სპულზე უფრო ადრე დაიწყებს გასვლას? შენ როგორ ფიქრობ არა? biggrin.gif

თანაბარი კიდევ პოზდნია უფრო, მაგრამ უფრო სტაბილურია ვერხებზე ეგრე მგონია მე, ვოტ ტაკ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:43
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




Black Jo
ციტატა
თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ...


ერთმანეთშიკიარ დადგნენ?>

როსტა რო მიაყენეს დაანასტროიკეს გასინჯეს რო მოხსნეს მიანასტროიკეს დაგაინჯეს უფრო უკეტესი იყო სტოკი კოლექტორი

მაჩურამ კიდე ძალითდასტუკა ის ძრავი 8Kზე არიყო ნასტროიკადა 8K დატრიალა მანამდე 5 თვე ყოველდღე ნათებასთან იყო




კაროჩემე დავას არ ვაპირებ ვინც ტესტავდა და გაუტესტია რაღაც ეტაპზე სტოკი კოლექტორი ჯობია რაღაცეტაპზე არასტოკი მთავარია მანქანისგან რაგინდა დაბლებითუ მაღლები


დამაღლებს რას ეძახითმე ვეძახი მაღლებს 240+ 300მდე როცა წახვალ იმიტომ რო ბანზე 300+ მიდის უკვე გაზები

სუბარუთი კიდე ვერ წახვალ მაგ სიჩქარეზე მაქსიმუმ 230 240 გაუქაჩო ისიც იმიტომ რო დაბლებზე მოუგო ბევრიდა სანამ დაგეწევა წინ დარჩე დაბლებზე მეტი რო ვერ მოუგო კარგად ბრძანდებოდე

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:48
გამოხმაურება #20


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:41) [snapback]600099[/snapback]
ტუნინგოვი მიყენია მე ეხლა და არათანაბარი და რა მერე მაგით, თანაბარი რატომ სჯობს ეგ დამისაბუთე


აი, ეგ მაინტერესებს მეც, მაგრამ ჯერ დასაბუთებული პასუხი ვერ მივიღე მაგაზე smile.gif


სპულზე ადრე გავა, მაგრამ მაღლებზე იგივე მოუვა, რაც სტოკს. თანაბარი კი უკეთესად იქცევა მაღლებზე.

აი, ნახე, ბოლო სურათი რო დავდე. ფურცელია გადაღებული. აბარტოების მიხედვით წერია თორქი.

როცა არათანაბარზე 3500-ზე 488 აქვს, თანაბარზე 420-ია. მაგრამ პლიუს 500 აბაროტზე არათAნაბარს 536 აქვს და თანაბარს 565. საკმაოდ დიდი ნახტომია.
მერე დააკვირდი, არათანაბრი კოლექტორის შემთხვევაში თორქის ვარდნა გვაქვს 5000 აბაროტიდან, როცა თანაბარი კოლექტორის შემთხვევაში ვარდნა 6000 აბაროტზეა. თან არათანარის შემთხვევაში 5000 აბაროტზე როცა გვაქვს 507 ერთეული, თანაბარი კოლექტორის დროს 502 ერთეულია 6500 აბაროტზე.
ეს კიდევ უფრო დიდი განსხვავებაა, ჰო ?

ჰოდა თანაბარი სიგრზის კოლექტორი ყოველთვის ჯობია არათანაბარს, გინდა სტოკი ეძახე და გინდა ტუნინგოვი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge