IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> შევცვალოთ თუ არა დაუნფაიფი ???
VADA
გამოხმაურება Jun 29 2014, 15:32
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




სტოკ დაუნფაიფს, ტურიბნის ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ აქვს კედელი, რაც ხელს უშლის გამონაბოლქვის სწრაფ გადინებას. დუნფაიფის შეცვლის ძირითადი მიზეზი არის, ამ ხელის შემშლელი ფაქტორის მოცილება და კატალიზატორის მოშორებაც. რაც თავის მხრივ კიდევ მეტად უწყობს ხელს გამდინარე გაზების სწრაფად გასვლას.
თუმცა არის ისეთი ტუნინგოვი დაუნფაიფები, რომელთაც აქვთ კატალიზატორი, მაგრამ სტოკისგან გასხვავებით შედარებით მსხვილი ნახვრეტები აქვს. რის ხარჯზეც სტოკთან შედარებით მაინც უკეთესად ატარებს გამონაბოლქვს.

ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია. მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას.

ამბობენ, რომ დაუნფაიფის შეცვლით, ცხენის ძალები მატულობს 15-20 ერთეულით ძრავზე. თუმცა ეს საკამათო თემაა და ყველა მანქანაზე ეგრე არ იქნება.

დაუნფაიფს ძირითადად აკეთებენ მსუბუქი რკინისგან, ან უჟანგავი რკინისგან. რა თქმა უნდა კოროზიისადმი მედეგობა მსუბუქ რკინას უფრო ნაკლები აქვს, მაგრამ გაცილებით მსუბუქია, ვიდრე ნერჟავეიკა.
რომელი ჯობია და რატომ, ეგ უკვე თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ იმის მიხედვით, თუ რა გირჩევნიათ smile.gif


ძირითადად არი 4 სახის ტუნინგოვი დაუნფაიფი. რომლებიც განსხვავდებიან ვესტგეითის კლაპანთან კედლის ურთიერთობით smile.gif




პირველ სურათზე ნაჩვენებია სტოკი დაუნფაიფი. ანუ მთლიანად დახურული.
მეორე სურათზე არის მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი.
მესამე სურათზე არის იგივე მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი შუაში არსებული კედლით. რომელიც ხელს უშლის ვესტგეითიდან გამოსულ გამონაბოლქვს ეგრევე შეერიოს ჰაერის ძირითად მასას. ანუ ის ერევა ცოტა ქვევით დაუნფაიფში. სადაც უკვე კარგავს გამომსვლელ წნევას და იმდენად ხელს არ უშლის ჰაერის მთავარ ნაკადს, როგორც შეუშლიდა უფრო მოკლე მანძილზე.
მეოთხე სურათზე კი ნაჩვენებია ეგრეთწოდებული Twin Dump ტიპის დაუნფაიფი. სადაც ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ ჩამონტაჟებულია ცალკე მილი, რომლის საშუალებით ვესტგეითის კლაპნიდან გამოსული გამონაბოლქვი გადის. ეს მილი შეიძლება ცოტა ქვევით შედიოდეს დუნფაიფში, ან კიდევ საერთოდ ჰაერში რჩებოდეს.

ალბათ, გასაგებია რომ მესამე და მეოთხე ტიპის დაუნფაიფები უფრ მისაღებია, ვიდრე პირველი და მეორე ტიპისა.

დაუნფაიფები, გარდა ზემოთ ნაჩვენები ტიპებისა, არსებობს კატალიზატორიანი და უკატალიზატორო. ასევე განსხვავდებიან ტრუბის დიამეტრით: 2.5, 3.0 და 3.5 ინჩიანი.
3.0 და 3.5 ინჩიანი დაუნფაიფი დგება მანქანებზე, რომლებიც გაანგარიშებული 400hp+ ცხენებისთვის. უფრო ნაკლებისთვის კი 2.5-იც მისაღები დიამეტრია.


ამ ჯერზე ეგრე იყოს და შემდეგში გაგრძელებას შემოგთავაზებთ მთლიანი ვიხლოპის შეკერვის ტექნოლოგიის სახით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sti type ra
გამოხმაურება Jun 29 2014, 17:12
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,514
რეგისტრ.: 21-February 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,552




VADA
Cdebi levan

Meeqvse versiamde yvelas tanabari sigrdzis daunfaifi aq

Impreza gdb-s yvelas odnav grdzeli daunfaifi aq

Marto is gansxvavebaa gdb imprezis daunfaifebshi ro meshvide versias sxvanairi samagri aq turbinastan imitoro singlskrolia

Merves da mecxres tvinskroli aq turbinastan odnav sxvanairad aq forma da dirkebi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Jun 29 2014, 17:49
გამოხმაურება #3


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ჩემს ხტ ზე დაუნფაიფის შეცვლის მერე მოხდა ის რომ თავისი პატარა სტოკი ლოკოკინა რომელიც 4500 მერე კვდებოდა,6000მდე უბერავდა საკაიფოდ და ხოდზეც ძაალიან შეეტყო რა თქმაუნდა. დაუნფაიფი ჰკს მაქვს ღია ვეისტგეიტით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 29 2014, 19:00
გამოხმაურება #4


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




sti type ra

და რაში ვცდები ? smile.gif

რაც თქვი
ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback]
Meeqvse versiamde yvelas tanabari sigrdzis daunfaifi aq

ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback]
Impreza gdb-s yvelas odnav grdzeli daunfaifi aq


არანარად არ განსხვავდება ჩემი ნათქვამდან
ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback]
ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია.


პირადად მაქვს შედარებული მეექვსე ვერსია იმპრეზის, ჩემი ფორიაკს დაუნფაიფი და მესამე ვერსია იმპრეზის დაუნფაიფი. ჩემი და მეექვსესი თანაბარი იყო, მესამე ვერსიისა კი მოკლე.


და ლეგასს ტვნსკროლი არა აქვს ???
ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback]
მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას.



შენ თუ სინგლსკროლის დაუნფაფს ტვინსკროლისგან ასხვავებ, ბოდიში ბატონო და მაგ განსხვავებაზე არც გამიმახვილებია ყურადღება. რადგან დაუნფაიფის ფორმები უფრო მნიშვნელოვანი მგონია ამ შემთხვევაში wink.gif


xrinco
კოლექტორების თემაში კი დავწერე და აქაც ვიტყვი. ფაქტიურად ერთად შევცვალე კოლექტორი და გადავაკეთე დაუნფაიფი. ვესტგეითთან მილი ჩავაყენე. შედეგი, როცა ვბუსტავდი სტროგად 0.9–ს. ანუ ყველანაირი პიკების გარეშე. შეცვლის მერე ბუსტი ჩამოვიდა 0.7–ზე.
გავტესტე მეგობრის ფორიკასთან. რომელთანაც შეცვლამდე დაბლებზე დავდიოდი როვნად და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა. შეცვლის მერეც იგივე იყო შედეგი: მესამის ბოლომდე როვნად ვიყავით და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა.

ანუ ბუსტი დაეცა 0.2 ბარით, მაგრამ ხოდი არ მოკლებია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 29 2014, 21:55
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ვადა შენ რამე ახალი მოსაწევი გააძრე თუ რა ბაზარია? biggrin.gif
რა თეორიებს აყალიბებ ბიჯო სირცხვილია მარცხვენ რაიონული მაშტაბით biggrin.gif
გრძელი მოკლე დაუნფაიფი არაფერს არ ცვლის. გადაბმა სად ექნება არააქ მნიშვნელობა.
დაუნფაფიი კიდე რაც უფრო დიდია ტურბინიანი მანქანა კეთესად დადის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 29 2014, 21:59
გამოხმაურება #6


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER

სიცხე მაქვს 2 დღეა და ა შედეგი biggrin.gif

მეორე თემა არ წაგიკიტხია ჯერ ? biggrin.gif


ციტატა(RACKER @ 29th June 2014 - 22:55) [snapback]601209[/snapback]
გრძელი მოკლე დაუნფაიფი არაფერს არ ცვლის. გადაბმა სად ექნება არააქ მნიშვნელობა.


გრძელი სადაა კაი და მოკლე სად ივარგებს, მაი ქე ვიცი მარა აქანე არაფერი მიწერია მაგდაგვარი რო გრძელი დაუნფაიფი კარგი და მოკლე არ ვარგაო. ან პირიქით. უბრალოდ ავღნიშნე, რომელ მოდელზე როგორი დგას smile.gif

ციტატა(RACKER @ 29th June 2014 - 22:55) [snapback]601209[/snapback]
დაუნფაფიი კიდე რაც უფრო დიდია ტურბინიანი მანქანა კეთესად დადის.

არაა ძამა მასე. სტოკი ტურბინისთვის კაია, როცა ადიდებს დაუნფაიფს, მაგრამ არც ნამეტანი ვარგა. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jun 29 2014, 22:03
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




დაუნფაიფის შეცვლა აუცილებელია?
















































biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 29 2014, 23:53
გამოხმაურება #8


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(xrinco @ Jun 29 2014, 18:49) [snapback]601188[/snapback]
ჩემს ხტ ზე დაუნფაიფის შეცვლის მერე მოხდა ის რომ თავისი პატარა სტოკი ლოკოკინა რომელიც 4500 მერე კვდებოდა,6000მდე უბერავდა საკაიფოდ და ხოდზეც ძაალიან შეეტყო რა თქმაუნდა. დაუნფაიფი ჰკს მაქვს ღია ვეისტგეიტით.



მეც იგივეს ვატყობ ჩემს მანქანას, ბუსტი უფრო მაღალ აბაროტებზე უჭირავს ჯიგრულად, ჩემიც HKS-ია, კატალიზატორიანი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leto
გამოხმაურება Jul 25 2014, 14:49
გამოხმაურება #9


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 250
რეგისტრ.: 10-July 14
მომხმარებელი № 4,412




VADA
სტოკ დაუნფაიფს რომ პლიანეცი წაეჭრას და ვესტგეიტის ადგილას ტოკარმა ამოჭრას და პატარა ტრუბა გაუშვა , როგორც მე 4 სურათზეა აღნიშნული
პლიანეცს აქვს მაგხელა ადგილი?
ანუ სტოკი დაუნფაიფის პლიანეცი თუ გამოდგება საჩალიჩოდ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 25 2014, 20:18
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(leto @ Jul 25 2014, 15:49) [snapback]606170[/snapback]
VADA
სტოკ დაუნფაიფს რომ პლიანეცი წაეჭრას და ვესტგეიტის ადგილას ტოკარმა ამოჭრას და პატარა ტრუბა გაუშვა , როგორც მე 4 სურათზეა აღნიშნული
პლიანეცს აქვს მაგხელა ადგილი?
ანუ სტოკი დაუნფაიფის პლიანეცი თუ გამოდგება საჩალიჩოდ


კი სტოკი ფლიანეცი შეგიძლია ამოჭრა, უმეტესობა მასე აკეთებს smile.gif















მაგრამ სტოკი დაუნპაიპის გადაკეთებას აზრი არა აქვს, დიამეტრი აქვს პატარა, 3" მინიმუმ უნდა იყოს ტრუბა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Jul 25 2014, 21:40
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




დაუნპაიპი შვება თავისას, მაგ. ჩემთან მერაბას ANS 555 აქვს დაუნპაიპი ცალკე გამომავალი ვეისგეიტით, მარა მე მგონი, ეგ კაია მარტო მაღალ სიმძლავრეზე და აბაროთზე, განტვირთვა უკეთესია, და ხმაც ჟიგრული, 400HP ის და 8000 აბაროტის მერე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leto
გამოხმაურება Jul 25 2014, 21:54
გამოხმაურება #12


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 250
რეგისტრ.: 10-July 14
მომხმარებელი № 4,412




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 25th July 2014 - 21:18) [snapback]606228[/snapback]
მაგრამ სტოკი დაუნპაიპის გადაკეთებას აზრი არა აქვს, დიამეტრი აქვს პატარა, 3" მინიმუმ უნდა იყოს ტრუბა

გადაკეთება არ მინდა ახალს გავაკეთებინებ კატალიზატორამდე 3 ინჩიანს როგორც მე4 სურატზეა
უბრალოდ პლიანეცს გამოვიყენებ სტოკს
ისე დაუნფაიფის გადაკეთებას აზრი აქვს თუ კატალიაზატორს დავტოვებ?
WESHAPO
ციტატა(WESHAPO @ 25th July 2014 - 22:40) [snapback]606240[/snapback]
მარა მე მგონი, ეგ კაია მარტო მაღალ სიმძლავრეზე და აბაროთზე, განტვირთვა უკეთესია, და ხმაც ჟიგრული, 400HP ის და 8000 აბაროტის მერე

ესეიგი გამოდის რომ აზრი არ აქ მე რისი გაკეთებასაც ვაპირებ
მე მაგხელა სიმძლავრე არანაირად არ მექნება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 25 2014, 22:55
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




WESHAPO
მაგხელა ცხენზე უკვე ექსტერნალ გეიტია საჭირო და არა აქტუატორი ასე რომ ეგ ისედაც გამოვა გარეთ

ინტერნალზე თუ დააყენებ უბრალოდ ხმა გექნება სხვანაირი და ვსიო მარა უფროი მალე დაცლის კაია ოBშიში

leto
რა გინდ აჩამოვიდეს და აგაწყობინებ ამ დაუნფაიფს რა დრამებს დგავ ჰა? დაუჯერე ბებერ გვარდიას სხვარამეებზე იფიქრე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 25 2014, 23:46
გამოხმაურება #14


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback]
ესეიგი გამოდის რომ აზრი არ აქ მე რისი გაკეთებასაც ვაპირებმე მაგხელა სიმძლავრე არანაირად არ მექნება


არა შენ ვერ გაიგე, ვეშაპო სხვა რამეზე ამბობდა, ცალკე რომ გამოდის ტრუბა ჰაერში ვეისტგეიტიდან, მაგას გულისხმობდა smile.gif ეგ შენ არ გჭირდება ნამდვილად, უბრალოდ მაგ ვეისტგეიტს ისევ დაუნაპიპში ჩააბრუნებ როგორც სხვა წუნინგოვი დაუნპაიპებს აქვს smile.gif

ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback]
ისე დაუნფაიფის გადაკეთებას აზრი აქვს თუ კატალიაზატორს დავტოვებ?


არანაირი აზრი არ ექნება, კატალიზატორი უნდა გააუქმო


ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback]
გადაკეთება არ მინდა ახალს გავაკეთებინებ კატალიზატორამდე 3 ინჩიანს როგორც მე4 სურატზეაუბრალოდ პლიანეცს გამოვიყენებ სტოკს



კატალიზატორები ვაბშე უნდა მოხსნა, მთლიანი ტრუბა გაუშვი შუაწელთან smile.gif






აი ასეთი უნდა გააკეთო



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leto
გამოხმაურება Jul 26 2014, 09:47
გამოხმაურება #15


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 250
რეგისტრ.: 10-July 14
მომხმარებელი № 4,412




TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 25th July 2014 - 23:55) [snapback]606254[/snapback]
რა გინდ აჩამოვიდეს და აგაწყობინებ ამ დაუნფაიფს რა დრამებს დგავ ჰა?

ჩუვაკ თეორიულად ცოდნას ვიძენ, ცოტა რამ ვიცოდე ამ მანქანის შესახებ, ყველა ახალბედა ესეა ვისაც მანქანა უყვარს, შენც ესე იყავი smile.gif


PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback]
არა შენ ვერ გაიგე, ვეშაპო სხვა რამეზე ამბობდა, ცალკე რომ გამოდის ტრუბა ჰაერში ვეისტგეიტიდან, მაგას გულისხმობდა ეგ შენ არ გჭირდება ნამდვილად, უბრალოდ მაგ ვეისტგეიტს ისევ დაუნაპიპში ჩააბრუნებ როგორც სხვა წუნინგოვი დაუნპაიპებს აქვს


ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback]
არანაირი აზრი არ ექნება, კატალიზატორი უნდა გააუქმო

ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback]
კატალიზატორები ვაბშე უნდა მოხსნა, მთლიანი ტრუბა გაუშვი შუაწელთან

გასაგებია ყველაფერი
მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidok27
გამოხმაურება Jun 27 2015, 07:39
გამოხმაურება #16


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 18
რეგისტრ.: 9-June 15
მომხმარებელი № 5,378




სტოკ ტურბინაზე ვფირობ კატალიზატორის ამოღებაც საკმარისი იქნება
ბრენდს თუ დააყენებთ რა თქმა უნდა აჯობებს მაგრმაამ სვარკით საჩალიჩოდ მგონი არ ღირს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don Karleone
გამოხმაურება Jul 11 2015, 11:00
გამოხმაურება #17


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 65
რეგისტრ.: 3-June 15
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 5,355




რა მნიშვნელობა აქვს, ბრენდი თუ სვარკით საჩალიჩოდ. ერთი და იგივე ფუნქციაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorguna22
გამოხმაურება Jul 11 2015, 11:09
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




VADA
ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 22:59) [snapback]601212[/snapback]
მეოთხე სურათზე კი ნაჩვენებია ეგრეთწოდებული Twin Dump ტიპის დაუნფაიფი. სადაც ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ ჩამონტაჟებულია ცალკე მილი, რომლის საშუალებით ვესტგეითის კლაპნიდან გამოსული გამონაბოლქვი გადის. ეს მილი შეიძლება ცოტა ქვევით შედიოდეს დუნფაიფში, ან კიდევ საერთოდ ჰაერში რჩებოდეს.


ძალიან კარგი smile.gif ძუსტად ეგეთ მაქვს მე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mamulo
გამოხმაურება Nov 3 2015, 12:59
გამოხმაურება #19


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 844
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: Zestafoni
მომხმარებელი № 869




ვინ აკეთებს სტოკი დაუნფაიფი რო გადავაკეთო სადაა კაი ხელოსანი?

კატალიზატორიც რო გავაუო დაჩიკს რა უნდა უყო ანუ ეგეც უნდა გაუქმდეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Nov 3 2015, 13:24
გამოხმაურება #20


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




mamulo


598 202 991 ლევანი. თემქაზეა.

დაჩიკის ბოლტს ამოჭრის და ახალ დაუნფაიფზე მიგისვარკებს. კატალიზატორსაც გამოყრის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge