![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 12 2010, 14:43) [snapback]75487[/snapback] მოუხსნელად გაწმენდა გამოიწვევს სხვა რამეების დაბინძურებას, მაგალითად სვეჩების ![]() არა, თუ ინჟექტორებს მოუხსნელად გაწმინდავ, სჯობია სვეჩები მერე შეცვალო ![]() ![]() კაი რა თუ არ იცი ნუ ამბობ მასე!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jan 13 2010, 14:28) [snapback]75968[/snapback] კაი რა თუ არ იცი ნუ ამბობ მასე!!! აბა შენ მითხარი როგორ არის მაშინ ![]() ინჟექტორებიდან ნაგავი სად მიდის? რა თქმა უნდა ცილინდრებში, მათ შორის სვეჩებზეც..... თუ საწმენდი სითხე ბაკში ჩაასხი, ფილტრიდანაც გამოიტანს ნაგავს და სად წავა ის ნაგავი მერე??? და ფილტრში რომ ნაგავი იქნება, მაგდენი ნაგავი ინჟექტორებში ვერასოდეს მოხვდება თუ ფილტრი საერთოდ ჩახსნილი არ გაქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში ![]() ![]() ![]() ![]() თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას. მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს : უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა. სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს. გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
maxouni
მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jan 13 2010, 17:46) [snapback]76057[/snapback] საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში! ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში ![]() ![]() ![]() ![]() თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი ![]() ![]() ![]() არაფერი ახსნა არ მჭირდება, მე გამიწმენდია მატორი ეგეთი შლანგების ჩახსნით ![]() ![]() ![]() ![]() და საერთოდ ეგ მეთოდი მთლად ეფექტურიც არ არის, თუ ინჟექტორი კარგად არ ატარებს, ვერც ის სითხე ვერ გავა ნორმალურად და შესაბამისად ვერც გაიწმინდება... ბაკში საწმენდი სითხის ჩასხმა კი პირდაპირ კავშირშია ბენზინის ფილტრის გამოცვლასთან, ჭუჭყი ფილტრიდან პირდაპირ ინჟექტორებში წავა, მსხვილი ზომის ნაგავი კი გაიჭედება კიდეც ![]() ციტატა(maxouni @ Jan 13 2010, 18:49) [snapback]76106[/snapback] bondzgi1 ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას. მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს : უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა. სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს. გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია. ვეთანხმები ![]() ![]() ადგილზე გაზაობა კი მატორის გადახურებას და შემდეგ ცუდ ამბებს გამოიწვევს ![]() ციტატა(zimbo @ Jan 13 2010, 20:00) [snapback]76131[/snapback] maxouni მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა. მგონი რაღაც ულტრაზვუკით წმინდავენ, ან რამე სპეციალურ საწმენდ სითხეში დებენ საკმაოდ დიდი ხნით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 13 2010, 17:49) [snapback]76106[/snapback] bondzgi1 ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას. მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს : უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა. სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს. გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია. მახო აბა სერვის ცენტრებში ხომ ამ დოკებით ასუფთავებენ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(zimbo @ Jan 13 2010, 20:00) [snapback]76131[/snapback] maxouni მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა. მაგას რა პროცედურა უნდა. 1 ცალი კარბქლინერი სპრეი + 12 ვოლტი 5 ამპერი კვების წვარო + რეზისტორი 5-10 ომი ალბათ . მიასხავ დაკეტილზე. ჩაურთავ ძავვას გაიხსნება კიდევ მიასხავ მაგრათ (სასურველია რეზინის შლანგი შესაბამისი დიამეტრის რომ ქლინერმა პირდაპირ ინჟექტორში გაიაროს წნევით). დააცდი ნახევარ საათს ყველაფერს გაიმეორებ. სულ ეგაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 14 2010, 14:43) [snapback]76411[/snapback] მაგას რა პროცედურა უნდა. 1 ცალი კარბქლინერი სპრეი + 12 ვოლტი 5 ამპერი კვების წვარო + რეზისტორი 5-10 ომი ალბათ . მიასხავ დაკეტილზე. ჩაურთავ ძავვას გაიხსნება კიდევ მიასხავ მაგრათ (სასურველია რეზინის შლანგი შესაბამისი დიამეტრის რომ ქლინერმა პირდაპირ ინჟექტორში გაიაროს წნევით). დააცდი ნახევარ საათს ყველაფერს გაიმეორებ. სულ ეგაა. მაგას უნდა დაამატო იმპულსების გენერატირი, შეგიძლია უმარტივეს 555 ტაიმერზე ააწყო, მაგრამ ამით ზუსტად ვერ ზომავ იმპულსის სიგანეს, მოხსნილ ინჟექტორებს ააწყობ ჩვეყლებრივ წნევის რეიკაზე, სადაც აბრატკაც აყენია(ოღონდ რეგულირებადი) და ბენზონასოსიც , აი ისეთივე როგორც ზემოთ იყო აღწერილი. ყველა ინჟექტორზე ერთდროულად აწვდი იმპულსებს, ინჟექტორები გამწმენდ სითხეს ასხამს მენზურებში, თუ იცი ინჟექტორის პარამეტრები ითვლი იმპუსებს და დაიანგარიშებ რამდენი მილილიტრი უნდა ჩამოასხას , თუ არ იცი უბრალოდ უყურებ რომ ყველამ თანაბარი რაოდენობა ჩაასხას და სითხეს ატარებ მანამ, სანამ ყველა ერთ გამტარუანობაზე არ მივა, (ყველა ერთნაირედ ხომ ვერ გაიჭედებოდა?) აი ესაა ინჟექტორის სრულყოფილი გაწმენდა, როცა შედეგს ხედავ, ანუ ასე რწმუნდები რომ სითხემ თავის საქმე გააკეთა და ნამდვილად ყველა გაწმენდილია. სუბარუს ინჟუქტორები ისეთი კონსტრუქციისაა რომ მათი გაჭედვა საკმაოდ რთული ამბავია, იშვიათად შეხვდებით გაჭედილს. ჰო და კიდევ ერთი: მოხსნილ ინჟექტორზე თვალით ხედავ გამოფრქვეული ჭავლის გეომეტრიას, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, რამეთუ დეტონაცია დამოკიდებულია არა მარტო ნაზავის თანაფარდობაზე, არამედ ამ ნაზავის ტურბულენტობაზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 14 2010, 16:00) [snapback]76448[/snapback] მაგას უნდა დაამატო იმპულსების გენერატირი, შეგიძლია უმარტივეს 555 ტაიმერზე ააწყო, მაგრამ ამით ზუსტად ვერ ზომავ იმპულსის სიგანეს, მოხსნილ ინჟექტორებს ააწყობ ჩვეყლებრივ წნევის რეიკაზე, სადაც აბრატკაც აყენია(ოღონდ რეგულირებადი) და ბენზონასოსიც , აი ისეთივე როგორც ზემოთ იყო აღწერილი. ყველა ინჟექტორზე ერთდროულად აწვდი იმპულსებს, ინჟექტორები გამწმენდ სითხეს ასხამს მენზურებში, თუ იცი ინჟექტორის პარამეტრები ითვლი იმპუსებს და დაიანგარიშებ რამდენი მილილიტრი უნდა ჩამოასხას , თუ არ იცი უბრალოდ უყურებ რომ ყველამ თანაბარი რაოდენობა ჩაასხას და სითხეს ატარებ მანამ, სანამ ყველა ერთ გამტარუანობაზე არ მივა, (ყველა ერთნაირედ ხომ ვერ გაიჭედებოდა?) აი ესაა ინჟექტორის სრულყოფილი გაწმენდა, როცა შედეგს ხედავ, ანუ ასე რწმუნდები რომ სითხემ თავის საქმე გააკეთა და ნამდვილად ყველა გაწმენდილია. სუბარუს ინჟუქტორები ისეთი კონსტრუქციისაა რომ მათი გაჭედვა საკმაოდ რთული ამბავია, იშვიათად შეხვდებით გაჭედილს. ჰო და კიდევ ერთი: მოხსნილ ინჟექტორზე თვალით ხედავ გამოფრქვეული ჭავლის გეომეტრიას, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, რამეთუ დეტონაცია დამოკიდებულია არა მარტო ნაზავის თანაფარდობაზე, არამედ ამ ნაზავის ტურბულენტობაზე. ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე მე მარტივ ეფექტურ და იაფ ვარიანტს გთავაზობდი. ინჟექტორის გაჭედილობის ხარისხის დადგენა ზედ მანქანაზეც შეიძლება : უყურებ აბაროტს სკანერით იწერ ფურცელზე თიშავ სათითაოდ და იწერ ჩვენებებს ანუ აბაროტის ვარდნას მერე ანალიზი. ან რა უნდა გაიჭეგოს ინჟექტორში ქვა თუ ტოტი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 14 2010, 16:20) [snapback]76465[/snapback] ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე მე მარტივ ეფექტურ და იაფ ვარიანტს გთავაზობდი. ინჟექტორის გაჭედილობის ხარისხის დადგენა ზედ მანქანაზეც შეიძლება : უყურებ აბაროტს სკანერით იწერ ფურცელზე თიშავ სათითაოდ და იწერ ჩვენებებს ანუ აბაროტის ვარდნას მერე ანალიზი. ან რა უნდა გაიჭეგოს ინჟექტორში ქვა თუ ტოტი ![]() ![]() საკმაოდ სერიოზულად იჭედება სუბარუს ინჟექტორებიც ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 14th January 2010 - 16:20) [snapback]76465[/snapback] ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე პულსაცია ყველა ვარიანტში გინდა, ისე პირდაპირ მიშვებულზე მიცდია და იმპულსებითაც, იმპულსებით ბევრად უფრო ეფექტურია, 555 მიკროსქემა სემიჩკაა, მაგის აწყობა 5 ლარიც არ გაჯდება თავის პლატიან შაბლონიანად. ციტატა(PAINKILLER @ 14th January 2010 - 16:38) [snapback]76475[/snapback] საკმაოდ სერიოზულად იჭედება სუბარუს ინჟექტორებიც ტოტია თუ ქვა თუ რაც არის, ბაალის იმპრეზას ჰქონდა ერთ ინჟექტორზე მაგარი ნაგავი, საერთოდ არ მუშაობდა, გააწმენდინა და ამუშავდა კაცო მე ხომ არ მითქვამს საერთოდ არ იჭედებათქო? ძალიან იშვიათი მოვლენაა და თამამად ვიტყვი რომ ფაქტოურად ყველაზე მეტად არგაჭედვადი ინჟექტორი აქვს სუბარუს. |
|
|
![]() ![]() |