IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუ ფორესტერი, პრობლემა
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 13 2010, 13:28
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 12 2010, 14:43) [snapback]75487[/snapback]
მოუხსნელად გაწმენდა გამოიწვევს სხვა რამეების დაბინძურებას, მაგალითად სვეჩების wink.gif
არა, თუ ინჟექტორებს მოუხსნელად გაწმინდავ, სჯობია სვეჩები მერე შეცვალო smile.gif თუ ბაკში გაუშვებ საწმენდ სითხეს, მაშინ აუცილებლად წინასწარ ბენზინის ფილტრი უნდა გამოიცვალოს, თორემ მთელი ნაგავი რაც ფილტრში იქნება, წავა ინჟექტორებში და შეიძლება უარესად გაჭედოს smile.gif

კაი რა თუ არ იცი ნუ ამბობ მასე!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 13 2010, 15:48
გამოხმაურება #42


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 13 2010, 14:28) [snapback]75968[/snapback]
კაი რა თუ არ იცი ნუ ამბობ მასე!!!

აბა შენ მითხარი როგორ არის მაშინ smile.gif


ინჟექტორებიდან ნაგავი სად მიდის? რა თქმა უნდა ცილინდრებში, მათ შორის სვეჩებზეც.....


თუ საწმენდი სითხე ბაკში ჩაასხი, ფილტრიდანაც გამოიტანს ნაგავს და სად წავა ის ნაგავი მერე??? და ფილტრში რომ ნაგავი იქნება, მაგდენი ნაგავი ინჟექტორებში ვერასოდეს მოხვდება თუ ფილტრი საერთოდ ჩახსნილი არ გაქვს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 13 2010, 16:46
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif დედა ეს რავა წამოგცდა რომ ჭუჭყი სვეჩებში იჭედება? ამასთან ერთად ის სითხე თავისი იდეალური აალებით სვეჩებსაც ათეთრებს , ანუ ასუFთავებს ზედმეტი ნაგავისაგან
თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი biggrin.gif biggrin.gif cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 13 2010, 17:49
გამოხმაურება #44


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას.
მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს :
უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა.
სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს.
გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა
სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jan 13 2010, 19:00
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




maxouni
მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 13 2010, 19:12
გამოხმაურება #46


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 13 2010, 17:46) [snapback]76057[/snapback]
საერთოდ აგიხსნი ეხლა ინჯეკტორების მოუხსნელად გაწმენდის არს!!!! უნდა ჩაიხსნას ძრავში მიმავალი და ძრავიდან გამომავალი ბენზინის ხაზები, მიმავალში ერთდება აგრეგატი, თუ გინდა უბრალო ბენზო ნასოსი, პლიუს წნევის რეგულატორი რედუქტორი, აბრატკა მიიღებ იგივე ავზში საიდანაც ტუმბავ ბენზო ნასოსით, გამწმენდ სითხეთ იყენებ ვიურტის გამწმენდ სითხეს ან რამე ნორმალურ ბრენდის გამოშვებულს. ქოქავ მანქანას და ამუშავებ სადღაც 15-20 წუთი, 0.5 ლიტრზე მეტი არ გეხარჯება, თუ ძაან არ არის გაჭედილი შეგიძლია გამწმენდი სითხე გააზავო ბენზინში!
ამის შემდეგ ჩემო PAINKILLER ბენზინი თავის ნაგვიანა იწვება და არა სკვაზნოიზე გადის და იჭედება სვეჩებში biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif დედა ეს რავა წამოგცდა რომ ჭუჭყი სვეჩებში იჭედება? ამასთან ერთად ის სითხე თავისი იდეალური აალებით სვეჩებსაც ათეთრებს , ანუ ასუFთავებს ზედმეტი ნაგავისაგან
თუ გინდა მეორე ვარიანტზეც ვილაპარაკოთ ბაკში ჩასასხმელზე , მაგრამ ამაზე მერე ეხლა მეზარება ამდენი წერა და კამათი biggrin.gif biggrin.gif cool.gif

არაფერი ახსნა არ მჭირდება, მე გამიწმენდია მატორი ეგეთი შლანგების ჩახსნით smile.gif მაგრამ ეგ ნაგავი არც ისე კარგად არ იწვის, სვეჩებზე მაინც დარჩება გარკვეული რაოდენობა smile.gif იდეალური აალება კი ბენზინს ეხება და არა ნაგავს wink.gif და ჭუჭყი კი არ იჭედება სვეჩებში, მაგ ნაგვის წვის შედეგად მიღებული მური და უბედურება რჩება სვეჩებზე, მითუმეტეს თუ თუ ინჟექტორები ძალიან დაბინძურებულია smile.gif

და საერთოდ ეგ მეთოდი მთლად ეფექტურიც არ არის, თუ ინჟექტორი კარგად არ ატარებს, ვერც ის სითხე ვერ გავა ნორმალურად და შესაბამისად ვერც გაიწმინდება...


ბაკში საწმენდი სითხის ჩასხმა კი პირდაპირ კავშირშია ბენზინის ფილტრის გამოცვლასთან, ჭუჭყი ფილტრიდან პირდაპირ ინჟექტორებში წავა, მსხვილი ზომის ნაგავი კი გაიჭედება კიდეც wink.gif

ციტატა(maxouni @ Jan 13 2010, 18:49) [snapback]76106[/snapback]
bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას.
მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს :
უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა.
სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს.
გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა
სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია.

ვეთანხმები smile.gif საერთოდ ხალასტოიზე მატორის დიდი ხნით მუშაობა ლამბდას და კატალიზატორს მაგრა ურხევს, მითუმეტეს ეგეთი საწმენდი საშუალებებით გაჯერებული ბენზინზე თუ მუშაობს smile.gif

ადგილზე გაზაობა კი მატორის გადახურებას და შემდეგ ცუდ ამბებს გამოიწვევს smile.gif

ციტატა(zimbo @ Jan 13 2010, 20:00) [snapback]76131[/snapback]
maxouni
მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა.

მგონი რაღაც ულტრაზვუკით წმინდავენ, ან რამე სპეციალურ საწმენდ სითხეში დებენ საკმაოდ დიდი ხნით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 14 2010, 12:41
გამოხმაურება #47


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(maxouni @ Jan 13 2010, 17:49) [snapback]76106[/snapback]
bondzgi1
ყველა ვარიანტში ჯობია მოხსნა, დაყენებულზე ვერ გაზომავ წარმადობას.
მაშინ გამწმენდი აპარატი შემდეგნაირი უნდა იყოს :
უნდა ითვლიდეს ინჟექტორების გახსნის ჯამურ დროს და გრამის სიზუსტიტთ უნდა გაზომო დახარჯული სითხის რაოდენობა, მერე გაიგებ ბოლომდე გაიწმინდა თუ არა.
სვეჩებს რაც შეეხება : მოუხსნელ მატორზე გაწმენდა ფაქტიურად ანახევრებს სევჩების სიცოცხლის ხანგრძლივობას და არა მარტო სვეჩების, ასევე კატალიზატორს და ლამბდასაც უმოკლებს სიცოცხლეს.
გარდა ამისა, მატორს თუ ხალასტოიზე ამუშავებ ინჟექტორები იმდენა მცირე ინტერვალით იხსნება რომ ფაქტიურად ბოლომდეც ვერ ასწრებს გახსნას და შესაბამისად კარგად ვერ იწმინდება, ხოლო თუ აგაზავებ, მაშინ არ მატორისთვისაა სახარბიელო ამ გამწმენდზე მუშაობა
სითხე ვიურტს ვინსი სჯობია, მაგაზე უკეთესი ჯერ არ გამოსულა, უბრალოდ არ იშოვება და ძვირია.

მახო აბა სერვის ცენტრებში ხომ ამ დოკებით ასუფთავებენ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 14 2010, 13:43
გამოხმაურება #48


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(zimbo @ Jan 13 2010, 20:00) [snapback]76131[/snapback]
maxouni
მოხსნილი იჟეკტორი როგორ უნდა გაწმინდო? მეც მაინტერესებს ეგ პროცედურა.

მაგას რა პროცედურა უნდა. 1 ცალი კარბქლინერი სპრეი + 12 ვოლტი 5 ამპერი კვების წვარო + რეზისტორი 5-10 ომი ალბათ .
მიასხავ დაკეტილზე. ჩაურთავ ძავვას გაიხსნება კიდევ მიასხავ მაგრათ (სასურველია რეზინის შლანგი შესაბამისი დიამეტრის რომ ქლინერმა პირდაპირ ინჟექტორში გაიაროს წნევით). დააცდი ნახევარ საათს ყველაფერს გაიმეორებ. სულ ეგაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 14 2010, 15:00
გამოხმაურება #49


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ Jan 14 2010, 14:43) [snapback]76411[/snapback]
მაგას რა პროცედურა უნდა. 1 ცალი კარბქლინერი სპრეი + 12 ვოლტი 5 ამპერი კვების წვარო + რეზისტორი 5-10 ომი ალბათ .
მიასხავ დაკეტილზე. ჩაურთავ ძავვას გაიხსნება კიდევ მიასხავ მაგრათ (სასურველია რეზინის შლანგი შესაბამისი დიამეტრის რომ ქლინერმა პირდაპირ ინჟექტორში გაიაროს წნევით). დააცდი ნახევარ საათს ყველაფერს გაიმეორებ. სულ ეგაა.

მაგას უნდა დაამატო იმპულსების გენერატირი, შეგიძლია უმარტივეს 555 ტაიმერზე ააწყო, მაგრამ ამით ზუსტად ვერ ზომავ იმპულსის სიგანეს, მოხსნილ ინჟექტორებს ააწყობ ჩვეყლებრივ წნევის რეიკაზე, სადაც აბრატკაც აყენია(ოღონდ რეგულირებადი) და ბენზონასოსიც , აი ისეთივე როგორც ზემოთ იყო აღწერილი. ყველა ინჟექტორზე ერთდროულად აწვდი იმპულსებს, ინჟექტორები გამწმენდ სითხეს ასხამს მენზურებში, თუ იცი ინჟექტორის პარამეტრები ითვლი იმპუსებს და დაიანგარიშებ რამდენი მილილიტრი უნდა ჩამოასხას , თუ არ იცი უბრალოდ უყურებ რომ ყველამ თანაბარი რაოდენობა ჩაასხას და სითხეს ატარებ მანამ, სანამ ყველა ერთ გამტარუანობაზე არ მივა, (ყველა ერთნაირედ ხომ ვერ გაიჭედებოდა?)
აი ესაა ინჟექტორის სრულყოფილი გაწმენდა, როცა შედეგს ხედავ, ანუ ასე რწმუნდები რომ სითხემ თავის საქმე გააკეთა და ნამდვილად ყველა გაწმენდილია.
სუბარუს ინჟუქტორები ისეთი კონსტრუქციისაა რომ მათი გაჭედვა საკმაოდ რთული ამბავია, იშვიათად შეხვდებით გაჭედილს.

ჰო და კიდევ ერთი: მოხსნილ ინჟექტორზე თვალით ხედავ გამოფრქვეული ჭავლის გეომეტრიას, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, რამეთუ დეტონაცია დამოკიდებულია არა მარტო ნაზავის თანაფარდობაზე, არამედ ამ ნაზავის ტურბულენტობაზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 14 2010, 15:20
გამოხმაურება #50


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Jan 14 2010, 16:00) [snapback]76448[/snapback]
მაგას უნდა დაამატო იმპულსების გენერატირი, შეგიძლია უმარტივეს 555 ტაიმერზე ააწყო, მაგრამ ამით ზუსტად ვერ ზომავ იმპულსის სიგანეს, მოხსნილ ინჟექტორებს ააწყობ ჩვეყლებრივ წნევის რეიკაზე, სადაც აბრატკაც აყენია(ოღონდ რეგულირებადი) და ბენზონასოსიც , აი ისეთივე როგორც ზემოთ იყო აღწერილი. ყველა ინჟექტორზე ერთდროულად აწვდი იმპულსებს, ინჟექტორები გამწმენდ სითხეს ასხამს მენზურებში, თუ იცი ინჟექტორის პარამეტრები ითვლი იმპუსებს და დაიანგარიშებ რამდენი მილილიტრი უნდა ჩამოასხას , თუ არ იცი უბრალოდ უყურებ რომ ყველამ თანაბარი რაოდენობა ჩაასხას და სითხეს ატარებ მანამ, სანამ ყველა ერთ გამტარუანობაზე არ მივა, (ყველა ერთნაირედ ხომ ვერ გაიჭედებოდა?)
აი ესაა ინჟექტორის სრულყოფილი გაწმენდა, როცა შედეგს ხედავ, ანუ ასე რწმუნდები რომ სითხემ თავის საქმე გააკეთა და ნამდვილად ყველა გაწმენდილია.
სუბარუს ინჟუქტორები ისეთი კონსტრუქციისაა რომ მათი გაჭედვა საკმაოდ რთული ამბავია, იშვიათად შეხვდებით გაჭედილს.

ჰო და კიდევ ერთი: მოხსნილ ინჟექტორზე თვალით ხედავ გამოფრქვეული ჭავლის გეომეტრიას, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, რამეთუ დეტონაცია დამოკიდებულია არა მარტო ნაზავის თანაფარდობაზე, არამედ ამ ნაზავის ტურბულენტობაზე.

ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე მე მარტივ ეფექტურ და იაფ ვარიანტს გთავაზობდი. ინჟექტორის გაჭედილობის ხარისხის დადგენა ზედ მანქანაზეც შეიძლება : უყურებ აბაროტს სკანერით იწერ ფურცელზე თიშავ სათითაოდ და იწერ ჩვენებებს ანუ აბაროტის ვარდნას მერე ანალიზი.
ან რა უნდა გაიჭეგოს ინჟექტორში ქვა თუ ტოტი biggrin.gif რამე ფისის მაგვარი იქნება მაგას კი კარბქლინერი მოერევა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 14 2010, 15:38
გამოხმაურება #51


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 14 2010, 16:20) [snapback]76465[/snapback]
ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე მე მარტივ ეფექტურ და იაფ ვარიანტს გთავაზობდი. ინჟექტორის გაჭედილობის ხარისხის დადგენა ზედ მანქანაზეც შეიძლება : უყურებ აბაროტს სკანერით იწერ ფურცელზე თიშავ სათითაოდ და იწერ ჩვენებებს ანუ აბაროტის ვარდნას მერე ანალიზი.
ან რა უნდა გაიჭეგოს ინჟექტორში ქვა თუ ტოტი biggrin.gif რამე ფისის მაგვარი იქნება მაგას კი კარბქლინერი მოერევა biggrin.gif

საკმაოდ სერიოზულად იჭედება სუბარუს ინჟექტორებიც smile.gif ტოტია თუ ქვა თუ რაც არის, ბაალის იმპრეზას ჰქონდა ერთ ინჟექტორზე მაგარი ნაგავი, საერთოდ არ მუშაობდა, გააწმენდინა და ამუშავდა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 14 2010, 16:12
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 14th January 2010 - 16:20) [snapback]76465[/snapback]
ნუ შენ ეხლა კალკულატორისგან კომპიუტერი ააწყვე

პულსაცია ყველა ვარიანტში გინდა, ისე პირდაპირ მიშვებულზე მიცდია და იმპულსებითაც, იმპულსებით ბევრად უფრო ეფექტურია,
555 მიკროსქემა სემიჩკაა, მაგის აწყობა 5 ლარიც არ გაჯდება თავის პლატიან შაბლონიანად.
ციტატა(PAINKILLER @ 14th January 2010 - 16:38) [snapback]76475[/snapback]
საკმაოდ სერიოზულად იჭედება სუბარუს ინჟექტორებიც ტოტია თუ ქვა თუ რაც არის, ბაალის იმპრეზას ჰქონდა ერთ ინჟექტორზე მაგარი ნაგავი, საერთოდ არ მუშაობდა, გააწმენდინა და ამუშავდა

კაცო მე ხომ არ მითქვამს საერთოდ არ იჭედებათქო? ძალიან იშვიათი მოვლენაა და თამამად ვიტყვი რომ ფაქტოურად ყველაზე მეტად არგაჭედვადი ინჟექტორი აქვს სუბარუს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge