![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,266 რეგისტრ.: 16-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 635 ![]() |
ნიკი: badri
სახელი:ბადრი გვარი:ხალათიანი მანქანა: Nissan Skyline ECR33 წელი: 1996 ფერი: იისფერი - Purple Beast გარბებნი 112 000კმ დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 1997 ECR33 RB25DET ძრავი სტოკი ხელდაუდებელი, სპორტული ცეპლენია გადაკეთებული ინთეიქი ტურბო კკრ480 ფრონტალური ქულერი ტოპ მაუნთი, გამშვები კოლექტორი 3 ინჩიანი დაუნპაიპი ტურბოდან სულ ბოლო ბაჩოკამდე HKS ბლოუ ოფი Greddy Oil Catch Tank Apexi PowerFC - კომპიუტერი Bosch 044 300l/ph ბენზონასოსი BlitZ Dual SBC Spec-s – ბუსტ კონტროლერი 4 რუკის ჩაწერის ფუნქციით BlitZ -ის ტურბო ტაიმერი შევროლე კორვეტის ბაბინები გაგრილებით Blitz DTT Blits მუდმივი ჰაერის ფილტრი Vinci-ის ფირმის დაჩიკები - ვოლტი, ზეთის ტემპერატურა და ბუსტი GT-R-ის პაროგები GT-R-ის უკანა სპოილერი GT-R-ის რასპორკები ძრავში და საბარგულში Bilstein-ის პადვესკა Farmas DB-V Series Rims 9jj/8jj -დისკები RS-R Exhaust- ვიხლოპი 1.5 Way LSD - ბლოკირება მუშოაბს 14.5 PSI / 1 Bar. სიმძლავრე 380 WHP / 490 NM -საბურავზე, ფულ ბუსტი 4300 აბაროტზე ![]() ![]() ჯერ ჯერობით წვიმაში მომიწია სიარული გუშინ ვიყიდე ამიტომ ვერ ვნახე მანქანის ძალა, როგორც კი ბუსტზე დაჯდება არ აქვს მნიშვნელობა რომელი სიჩქარეა ეგრევე ბუქსაობს |
|
|