გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
May 29 2015, 13:30
გამოხმაურება
#4681
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(karlo-fan @ 29th May 2015 - 13:20) [snapback]658891[/snapback] 2) მაქსიმალური თორქი მაქვს 3600-ზე 3) მაქსიმალური სიმძლავრე მაქვს 6000-ზე ამის გჯერა? დინოს ფურცელი დადე თორემ დაგვორნავ შენი მანქანა რომ სტოკი არ არის და დანასტროიკებულია ეგ დაგავიწყდა უკვე? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 29 2015, 13:37
გამოხმაურება
#4682
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th May 2015 - 14:30) [snapback]658896[/snapback] ამის გჯერა? დინოს ფურცელი დადე თორემ დაგვორნავ მერე ვიდეოს გადავიღებ ბუსტის დაჩიკიც რომ ჩანდეს |
|
|
|
May 29 2015, 13:40
გამოხმაურება
#4683
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(karlo-fan @ 29th May 2015 - 14:37) [snapback]658898[/snapback] სტოკიც ხო ვიყავი? 2 წლის წინ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 29 2015, 13:46
გამოხმაურება
#4684
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
ციტატა(giogio725 @ May 29 2015, 13:23) [snapback]658892[/snapback] https://www.youtube.com/watch?v=e_nPkxDLjQo პატარა რეკლამა გადავიღეთ 20 ისთვის საგაზაოდ ვემზადებით და თუ ვინმეს გაგიჩნდებათ სურვილი ჩამოსვლის შეგიძლიათ მობრძანდეთ დეტალები პრიზებთან და ყველაფერთან დაკავშირებით რო იქნება დაზუსტებული თემასაც გავხსნი საღოლ გიო მაგრად ხოდავთ მაქეთ პონტებს ძნ მინდა წამოსვლა პრსტა $$$$$$$$$ თემააა რა |
|
|
|
May 29 2015, 17:15
გამოხმაურება
#4685
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
karlo-fan
მაგ გრაფიკზე ბუსტი მოდის ქვევით 4500-დან, როგორც თორქი. ანუ თორქი მოქმედებაშია დაბლებიდანვე. სიმძლავრე კი მხოლოდ მაღლებზე გამოდის წინა პლანზე. თორქი საჭიროა იმისთვის, რომ ადვილად აკრიფოს სიჩქარე მანქანამ. სიმძლავრე კი ეხმარება მაქსიმალური სიჩქარის განვითარებაში. PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 29th May 2015 - 12:37) [snapback]658873[/snapback] 5500-ზე AVCS-ები ეხმარება რომ ცოტა დასტაბილურდეს თორქი რაის 5500 ??? თუ არ ვცდები, AVCS სისტემა ზუსტად რომ თორქის განვითარებაში და ტურბინის მალე დასპულვაში ეხმარება ლეგასს. |
|
|
|
May 29 2015, 22:38
გამოხმაურება
#4686
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 |
მე ვს tvaradze ს ბლ5
პირველ ზაეზდზე ბლ5 მარტოა მე პასაჟირით ვარ მერე ჩაისვა იმანაც კაცი -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
|
May 29 2015, 22:44
გამოხმაურება
#4687
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VADA @ 29th May 2015 - 18:15) [snapback]658921[/snapback] თუ არ ვცდები, AVCS სისტემა ზუსტად რომ თორქის განვითარებაში და ტურბინის მალე დასპულვაში ეხმარება ლეგასს. არა რა შუაშია ტურბინის დასპულვა, AVCS კლაპნების გადაფარვას აკეთებს მაღალ აბაროტებზე რომ უფრო თავისუფლად იმოძრავოს ჰაერმა (თუ რაც არის, ნაზავი ანუ) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 29 2015, 22:45
გამოხმაურება
#4688
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
მოკლედ არ ვიცი მე რას იზამს ნასტროიკის მერე, მარა მექანიკის ტურბინით სულ გამხეცდა ჩემი ლეგასი.
მანამდეც არ ვუჩიოდი ხოდს, ახლა სულ სხვაა, საინტერესოა ვინმესთან დადგომა თან მეშინია არ დავსტუკო უნასტროიკოდ |
|
|
|
May 29 2015, 22:49
გამოხმაურება
#4689
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(MaRgE @ May 29 2015, 23:38) [snapback]658954[/snapback] მე ვს tvaradze ს ბლ5 პირველ ზაეზდზე ბლ5 მარტოა მე პასაჟირით ვარ მერე ჩაისვა იმანაც კაცი tvaradze-ს რა აქვს გაკეთებული Non-Stock რომ გიწერია? ციტატა(WESHAPO @ May 29 2015, 23:45) [snapback]658957[/snapback] მოკლედ არ ვიცი მე რას იზამს ნასტროიკის მერე, მარა მექანიკის ტურბინით სულ გამხეცდა ჩემი ლეგასი. მანამდეც არ ვუჩიოდი ხოდს, ახლა სულ სხვაა, საინტერესოა ვინმესთან დადგომა თან მეშინია არ დავსტუკო უნასტროიკოდ ხვალ თუ მოვახერხე ერთი ორი ჩავაჭიროთ, არაფერი მოუვა ბუსტაპი არ გაგიკეთებია და სტუკი რამ უნდა გამოიწვიოს, 1 ბარს 6000 აბაროტზე თუ უძლებს, 7000-ზეც გაუძლებს, აგრანიჩიწელს არ ჩაგიხსნია და სხვა ყველაფერი ნორმაში აქვს ძრავს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 29 2015, 23:01
გამოხმაურება
#4690
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
ციტატა ხვალ თუ მოვახერხე ერთი ორი ჩავაჭიროთ, არაფერი მოუვა ბუსტაპი არ გაგიკეთებია და სტუკი რამ უნდა გამოიწვიოს, 1 ბარს 6000 აბაროტზე თუ უძლებს, 7000-ზეც გაუძლებს, აგრანიჩიწელს არ ჩაგიხსნია და სხვა ყველაფერი ნორმაში აქვს ძრავს smile.gif რავიცი აბა? ბუსტის პიკის ვორნი 1,25 მიყენია და სულ წრიპინი გაუდის, ადრე ეგრე არ იყო, დღეს კიდე ვნახე და 1.4 ადის პიკებში. მოკლედ რა.... დავდგეთ იტოგში. |
|
|
|
May 29 2015, 23:05
გამოხმაურება
#4691
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 269 რეგისტრ.: 20-January 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 4,958 |
WESHAPO
ყაზბეგზე ამ საღამოს შენ იყავი ხო ხო არ მეშლება? |
|
|
|
May 29 2015, 23:06
გამოხმაურება
#4692
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
LEGABRO
კი ვიყავი. |
|
|
|
May 29 2015, 23:06
გამოხმაურება
#4693
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 29th May 2015 - 23:44) [snapback]658956[/snapback] არა რა შუაშია ტურბინის დასპულვა, AVCS კლაპნების გადაფარვას აკეთებს მაღალ აბაროტებზე რომ უფრო თავისუფლად იმოძრავოს ჰაერმა (თუ რაც არის, ნაზავი ანუ) ხუმრობ ? AVCS არ არის შექმნილი მაღალი აბაროტებისთვის. ის მუშაობს დაბალ აბაროტებზე. ნაზავი ქმნის გამონაბოლქვს, რის ხარჯზეც ისპულება ტურბინა. ეს გადაიკითხე http://www.wrxtuners.com/forums/f103/avcs-faq-28052/ მე კი უბრალოდ ციტატას დავაკოპირებ: Одноместный AVCS позволяет 40 градусов заранее на впускном кулачка, в сочетании с фиксированной выхлопной кулачок. Что дает Переменная перекрытие 0 до 40 градусов. Двойной AVCS позволяет более ограничены 30 градусов всасываемого кулачка заранее, в сочетании с 40 градусов выхлопных кулачка ретард. В сочетании двух позволяет на общую переменной перекрытия -17 градусов (без перекрытия) до 53 степени перекрытия. Вы не только получить больше перекрытие, но для данного перекрытия вас также есть возможность перемещать общую синхронизацию кулачка. Короче говоря, двойной AVCS позволяет немного быстрее катушку, и немного больше крутящего момента низко. ჩავთვალე, რომ რუსულად უფრო გასაგები იქნებოდა ისე, საინტერესოა, რომელ მოდელებში არის AVCS და რომელში კიდევ Dual AVCS. |
|
|
|
May 29 2015, 23:15
გამოხმაურება
#4694
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ May 30 2015, 00:01) [snapback]658965[/snapback] PAINKILLER რავიცი აბა? ბუსტის პიკის ვორნი 1,25 მიყენია და სულ წრიპინი გაუდის, ადრე ეგრე არ იყო, დღეს კიდე ვნახე და 1.4 ადის პიკებში. მოკლედ რა.... დავდგეთ იტოგში. პიკები მეც 1.2-ზე მიყენია და სულ წრიპინებს რამდენჯერაც ჩავადგამ ბოლომდე, სტოკ ვიხლოპზეც მასე იყო და ახლაც მასეა, სანამ შუაწელს გამოვცვლიდი 1.45-ს მიჩვენებდა მაქსიმალურ პიკს ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:06) [snapback]658968[/snapback] ისე, საინტერესოა, რომელ მოდელებში არის AVCS და რომელში კიდევ Dual AVCS. ლეგასებს DUAL აქვს ისევე როგორც GDB-ს ფორესტერებს და WRX-ებს აქვს მარტო ვპუსკნოი კლაპნებზე ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:06) [snapback]658968[/snapback] AVCS არ არის შექმნილი მაღალი აბაროტებისთვის. ის მუშაობს დაბალ აბაროტებზე. ნაზავი ქმნის გამონაბოლქვს, რის ხარჯზეც ისპულება ტურბინა.ეს გადაიკითხეhttp://www.wrxtuners.com/forums/f103/avcs-faq-28052/მე კი უბრალოდ ციტატას დავაკოპირებ:Одноместный AVCS позволяет 40 градусов заранее на впускном кулачка, в сочетании с фиксированной выхлопной кулачок. Что даетПеременная перекрытие 0 до 40 градусов.Двойной AVCS позволяет более ограничены 30 градусов всасываемого кулачка заранее, в сочетании с 40 градусов выхлопных кулачка ретард.В сочетании двух позволяет на общую переменной перекрытия -17 градусов (без перекрытия) до 53 степени перекрытия. Вы не толькополучить больше перекрытие, но для данного перекрытия вас также есть возможность перемещать общую синхронизацию кулачка.Короче говоря, двойной AVCS позволяет немного быстрее катушку, и немного больше крутящего момента низко. ეგ ვიღაც ფორუმზე რაღაცეებს ბოდიალობს მე რა ვიცი ვინაა აგერ ეს წაიკითხე, ორიგინალში, სუბარუს ოფიციალურ საიტზე http://drive2.subaru.com/Win05_WhatsInside.htm დაბლებზე კლაპნების გადაფარვა საერთოდ არ ხდება და ძრავი მუშაობს ჩვეულებრივ რეჟიმში თითქოს AVCS საერთოდ არც ჰქონია, შესაბამისად ზღაპარია ეგ რომ დაბლებზე თორქს უმატებს და რამე DUAL AVCS-ს უფრო მეტი გადაფარვის საშუალება აქვს და მაგის ხარჯზე სიმძლავრეც მეტი აქვს ძრავს ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:06) [snapback]658968[/snapback] AVCS არ არის შექმნილი მაღალი აბაროტებისთვის. ის მუშაობს დაბალ აბაროტებზე. ნაზავი ქმნის გამონაბოლქვს, რის ხარჯზეც ისპულება ტურბინა. საიდან იგონებ ეგეთ რამეებს? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 29 2015, 23:21
გამოხმაურება
#4695
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
VADA
ლევან, AVCS იშიფრება როგორც automatic valve control system. და მოქმედების სისტემით წააგავს HONDA ს VTEC ს , DUAL AVCS კი ორვალიან ვიტეკს, მე როგორც ორი Hონდის პატრონი გეუბნები რომ ეს სისტემა მუშაობს მაღალ ბრუნებზე,(4500+) ანუ აპოზნებს ზაჟიგანიას და უფრო მეტად აღებს შემშვებ და გამშვებ კლაპნებს, ერთვალიანი მარტო შემშვებს და ორვალიანი გამშვებსაც. ეგრეა AVCS იც. |
|
|
|
May 29 2015, 23:36
გამოხმაურება
#4696
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
PAINKILLER
და სად წერია მაგ ლინკზე რომ მხოლოდ მაღალ აბაროტზე მუშაობს AVCS ??? AVCS მოქმედებაში მოდის, როგორც კი გაზის პედალს შეეხები. ციტატა(PAINKILLER @ 30th May 2015 - 00:15) [snapback]658969[/snapback] საიდან იგონებ ეგეთ რამეებს? ეგეთი ### გამოხტომებით, უბრალოდ აზრი ეკარგება შენთან კამათს საერთოდ, დამიჯერე. რამე ჭკვიანურს თუ იტყვი, უკეთესი იქნება შენთვის. WESHAPO ზურა ბატონო, კლაპნების რეგულირების შესაძლებლობა ბევრნაირია. ამიტომაც დაარქვა ზოგმა V-tec, ზოგმა VVTi და ზოგმა ვანუსი. არ გეკამათები მაგაზე, რომ ჰონდაზე ვიტეკი მაღლებზე იხსნება. კი ბატონო, ეგრეა. 5500 აბაროტიდან მოდის მოქმედებაში. აი, AVCS კი სულ სხვა სისტემაა, თუმცა V-tec-ივით კლაპნებს არეგულირებს. Single AVCS-ს შეუძლია 40 გრადუსამდე დააპოზდნოს შემშვები. Dual AVCS-ს კი მუშაობის უფრო დიდი დიაპაზონი გააჩნია, რადგან გამშვებ კლაპნებსაც არეგულირებს. დაპოზდნება, ნიშნავს თორქის მატებას. თორქი კი დაბლებისაა კი იცი |
|
|
|
May 29 2015, 23:50
გამოხმაურება
#4697
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,546 რეგისტრ.: 27-March 14 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 4,130 |
ციტატა(TRULOVI @ May 29 2015, 14:46) [snapback]658902[/snapback] საღოლ გიო მაგრად ხოდავთ მაქეთ პონტებს ძნ მინდა წამოსვლა პრსტა $$$$$$$$$ თემააა რა კი საინტერესო სანახაობა იქნება ელექტრონული მუსიკა დიჯეებითურთ 2 დღიანი ივენთია ერთი დღე მოტო დრაგი და დრიფტ შოუ მეორე მანქანების დრაგი მინდა კარგი სუბარუები გაიჩითონ ,სუბარუმ და ევომ რომ მომიგოს არ მეწყინება |
|
|
|
May 30 2015, 00:00
გამოხმაურება
#4698
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
კიდევ ერთ ლინკს დავდებ:
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=134854 ვისაც აინტერესებს, გადაიკითხავს და აზრსაც გამოიტანს. |
|
|
|
May 30 2015, 00:45
გამოხმაურება
#4699
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:36) [snapback]658972[/snapback] ეგეთი ### გამოხტომებით, უბრალოდ აზრი ეკარგება შენთან კამათს საერთოდ, დამიჯერე. რამე ჭკვიანურს თუ იტყვი, უკეთესი იქნება შენთვის. და შენთან კამათი რამდენად აზრიანია როცა ასეთ რამეს წერ? ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:06) [snapback]658968[/snapback] ნაზავი ქმნის გამონაბოლქვს, რის ხარჯზეც ისპულება ტურბინა. რა კავშირშია AVCS-თან ის რაც ამ წინადადებაში გიწერია?? უბრალოდ რაღაც გინდოდა დაგეწერა და დაწერე, ამიტომ ზუსტად შენთან კამათს არა აქვს აზრი ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:36) [snapback]658972[/snapback] Single AVCS-ს შეუძლია 40 გრადუსამდე დააპოზდნოს შემშვები. Dual AVCS-ს კი მუშაობის უფრო დიდი დიაპაზონი გააჩნია, რადგან გამშვებ კლაპნებსაც არეგულირებს.დაპოზდნება, ნიშნავს თორქის მატებას. თორქი კი დაბლებისაა კი იცი აი სად წაიკითხე რომ AVCS აპოზდნებს 40 გრადუსით შემშვებ კლაპანს?? ციტატა(VADA @ 30th May 2015 - 00:06) [snapback]658968[/snapback] Двойной AVCS позволяет более ограничены 30 градусов всасываемого кулачка заранее, в сочетании с 40 градусов выхлопных кулачка ретард გუგლის ამ ბანძი თარგმანიდანაც კარგად იკითხება რომ გამშვები კლაპნების დაპოზდნება შეულია (DUAL AVCS-ს მხოლოდ), და შემშვების პირიქით უფრო ადრე გახსნა, მუღამი ზუსტად მაგაშია რომ კლაპნების გადაფარვა მოხდეს, შემშვები რომ დააპოზდნო რანაირად მოხდება გადაფარვა ან რასთან უნდა გადაიფაროს? აგერ შენ დადებულ ლინკზე რა წერია, ეგ მაინც წაიკითხე There are three computer maps that are used depending on the conditions to provide maximum valve timing for stable idling, improved fuel consumption in the medium speed range and maximum power at high engine speed and load. ანუ AVCS უზრუნველყოფს ხალასტოი ხოდის სტაბილურობას, საშუალო აბაროტებზე საწვავის ეკონმიურობას და მაღალ აბაროტებზე მაქსიმალურ სიმძლავრეს ხოდა ამის მერე შენ კიდევ კამათზე ფიქრობ? ზოგჯერ მგონია რომ ნაციონალი ხარ ერთხელ მაინც აღიარე რომ შეცდი, დამიჯერე არ ტეხავს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 30 2015, 07:54
გამოხმაურება
#4700
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 |
PAINKILLER
პრიამიკი აქ განაკკეთები -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
|
![]() ![]() |