IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

420 გვერდი V  « < 234 235 236 237 238 > »   
Reply to this topicStart new topic
> კლავიატურით გაზაობა (სეზონი IV)
giorguna22
გამოხმაურება May 30 2015, 09:10
გამოხმაურება #4701


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




WESHAPO

რუსთავში თუ მოხვდები გავტესტოთ ბატონო ზურა...PAINKILLER

Nაციონალია არაა, კომუნისტია მამალი biggrin.gifVADA
შენ რაღა მოგივიდა კაცო,ჭკვიანი კაცი მგონიხარ და ეხლა გაგახსენდა რო გურული ხარ კაცო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება May 30 2015, 09:49
გამოხმაურება #4702


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




გუშინ ნათებასტან მაგარი გაზები ყოფილა ტო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება May 30 2015, 11:51
გამოხმაურება #4703


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




PAINKILLER


AVCS პირდაპირ მოქმედებს სმესზე და შენ თუ ფიქრობ რომ არაფერ შუაშია ძრავის მუშაობასთან და ტურბინასთან, საღოლ! მსგავსი სისულელე ჯერ არ გამიგია.

უბრალოდ, რომ ჩააფურთხო ბიჭო ბაკში, ისიც კი იმოქმედებს სმესზე, წვაზე და გაწევაზე და AVCS სისტემა არაფერ შუაში ყოფილა თურმე ...




ხალასტოიზე საერთოდ არ ირთვება AVCS ცნობისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 30 2015, 13:53
გამოხმაურება #4704


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




VADA

ეს ჩემი დაწერილია?


There are three computer maps that are used depending on the conditions to provide maximum valve timing for stable idling, improved fuel consumption in the medium speed range and maximum power at high engine speed and load.




AVCS სმესზე მოქმედებსო ამბობ და იქვე ამბობ რომ ყველაფერი მოქმედებსო სმესზე, ანუ რა გამოდის AVCS-იც მოქმედებს სმესზე მაგრამ რა დოზით და რა პრინციპით ეგ არ გითქვამს smile.gif


მასე ტურბინა რომ მოქმედებს სმესზე ეგრე არაფერი მოქმედებს, მაგრამ შეგიძლია თქვა ის რომ ტურბინა სმესის გასაუმჯობესებლად არსებობს? ხო უაზრობა გამოვა?



სმესს აკონტროლებს კომპიუტერი, რომელიც ასევე აკონტროლებს AVCS სისტემასაც და ტურბინასაც, ბუნებრივია როცა მაღალ აბაროტებზე კლაპნების გადაფარვა დიდია, უფრო თავისუფლად მოძრაობს ჰაერი ძრავში, ტურბინასაც მეტი ჰაერის შეტანის საშუალება აქვს, ანუ ფლოუ იმატებს, შესაბამისად სმესიც მაგ ფლოუს მიხედვით იქნება შედგენილი, და არა მარტო სმესი, ასევე ზაჟიგანიაც smile.gif



AVCS კი ძირითაად მაღალ აბაროტებზე იძლევა ეფექტს, დაბლებზე კლაპნების გადაფარვა მცირეა და მხოლოდ ეკონომიურობის/ეკოლოგიურობის ხარისხს უმატებს






მე მეტს აღარ დავწერ, ვისაც არ სჯერა რასაც მე ვწერ, შეუძლია გადაიკითხოს ინტერნეტში შესაბამისი ინფორმაცია არსებობს ოფიციალურ საიტზეც მათ შორის, თუ კიდევ ვერ მიხვდება, მე ვერაფრით დავეხმარები, რაც დასაწერი იყო უკვე დავწერე


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barnow001
გამოხმაურება May 30 2015, 14:02
გამოხმაურება #4705


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,153
რეგისტრ.: 17-May 13
მომხმარებელი № 3,442




wrx თან გატესტვა არვის გინდათ სტოკთან? rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorguna22
გამოხმაურება May 30 2015, 15:01
გამოხმაურება #4706


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




barnow001

სად გყავს? რუსტავში მყავს შამილა და მანდეთ თუ მოხვდები გავტესტოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barnow001
გამოხმაურება May 30 2015, 15:29
გამოხმაურება #4707


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,153
რეგისტრ.: 17-May 13
მომხმარებელი № 3,442




ციტატა(giorguna22 @ May 30 2015, 16:01) [snapback]659018[/snapback]
barnow001

სად გყავს? რუსტავში მყავს შამილა და მანდეთ თუ მოხვდები გავტესტოთ

ტბილისში,ოკ დაწერე რომ მოხვდები აქეთ და გავტესტოთ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xmx829
გამოხმაურება May 30 2015, 16:40
გამოხმაურება #4708


STI-010
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 783
რეგისტრ.: 7-May 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,086




მე გაგიტესტავ გინდა?ოთხშაბათს ჩამოვალ თბილისში და ვცადოთ.სტოკია შენი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barnow001
გამოხმაურება May 30 2015, 16:58
გამოხმაურება #4709


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,153
რეგისტრ.: 17-May 13
მომხმარებელი № 3,442




ციტატა(xmx829 @ May 30 2015, 17:40) [snapback]659028[/snapback]
მე გაგიტესტავ გინდა?ოთხშაბათს ჩამოვალ თბილისში და ვცადოთ.სტოკია შენი?

კი სტოკია,ცვდოთ რომ მოხვდები აქეთ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება May 30 2015, 17:55
გამოხმაურება #4710


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




TRULOVI
დღეს არაფერი იჩითება? მინდა გავტესტო ხოდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება May 31 2015, 22:49
გამოხმაურება #4711


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




PAINKILLER

შენი მანქანის AVCS-ის ლოგირება გაკეთებული გაქვს ???



უბრალოდ რამდენიმე გრაფიკს დავდებ





ჩადგმისას როგორი მაღალი კუთხე უჭირავს AVCS-ს ხედავ ? 4000-ის მერე ქვევით მოდის და 6000-ზე 0-ს უტოლდება. ნეტავ რატომ ??? (Engine Load-ს დააკვირდი)
დაახლოებით იგივე ხდება პირველ გრაფიკზეც.




სხვადასხვა ფერებში აღნიშნულია კუთხის განსხვავებული გრადუსი.




აი, ნასტროიკის მერე კი უფრო განსხვავებული სურათის მიღება შეიძლება. თუმცა, Dual AVCS-ის ნასტროიკა ყოველთვის ჯობია უკეთესი შედეგისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 1 2015, 09:19
გამოხმაურება #4712


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




WESHAPO
არ მეგონა ბარნოვის ვეერიქსი თუ გაჯობებდა ტო აშკარად სტოკ ტურბოზე უფრო კაი ჯანზე იყო შენი მანქანა



Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorguna22
გამოხმაურება Jun 1 2015, 09:23
გამოხმაურება #4713


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




TRULOVI

ვააა... ის სტოკია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 1 2015, 09:46
გამოხმაურება #4714


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VADA @ 31st May 2015 - 23:49) [snapback]659167[/snapback]
ჩადგმისას როგორი მაღალი კუთხე უჭირავს AVCS-ს ხედავ ? 4000-ის მერე ქვევით მოდის და 6000-ზე 0-ს უტოლდება. ნეტავ რატომ ??? (Engine Load-ს დააკვირდი)დაახლოებით იგივე ხდება პირველ გრაფიკზეც.



ეგ არის შემსვლელი AVCS-ის გრაფიკი და როგორც ჩანს ეგ მხოლოდ ეკონომიის/ეკოლოგიის მიზნით მუშაობს, ანუ EGR-ის ფუნქციას ასრულებს დაბალ აბაროტებზე, მაღლებზე ეგ ისედაც არც არის საჭირო smile.gif


გამოდის რომ ჩვეულებრივი AVCS სიმძლავრეზე ფაქტიურად არც მოქმედებს, იმიტომაც აქვს WRX-ებს და ტურბინიან SG5-ებს დაბალი სიმძლავრე, მეც მიკვირდა AVCS-იან ძრავზე მეტი სიმძლავრე რატომ ვერ ამოიღეს, თურმე ეგ მხოლოდ ეკონომიის მიზნით ჰქონია smile.gif


DUAL AVCS უკვე სიმძლავრესაც ზრდის, იმის ხარჯზე რომ გამსვლელ კლაპანს უფრო დიდხანს სტოვებს გახსნილს მაღალ აბაროტებზე, როგორც ჩანს სიმძლავრეზე ეგ უფრო მოქმედებს




ციტატა(VADA @ 31st May 2015 - 23:49) [snapback]659167[/snapback]
შენი მანქანის AVCS-ის ლოგირება გაკეთებული გაქვს ???


საერთოდ არ გამიკეთებია ლოგირება ჩემს მანქანაზე


შენ რომ 3.0 გყავდა, მაგის ლოგირება გაგიკეთებია? მაგასაც DUAL AVCS-იანი ძრავი აქვს smile.gif

ციტატა(TRULOVI @ Jun 1 2015, 10:19) [snapback]659185[/snapback]
WESHAPO
არ მეგონა ბარნოვის ვეერიქსი თუ გაჯობებდა ტო აშკარად სტოკ ტურბოზე უფრო კაი ჯანზე იყო შენი მანქანა


მექანიკა WRX-თან დადგა?




ციტატა(giorguna22 @ Jun 1 2015, 10:23) [snapback]659187[/snapback]
TRULOVI

ვააა... ის სტოკია?



სტოკი არაა ეგ აშკარად, პრიამიკი ჰქონია გაკეთებული smile.gif



თან მექანიკაა


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 1 2015, 09:47
გამოხმაურება #4715


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




giorguna22
ვიხლოპი აყენია რა სხვა არაფერი

PAINKILLER
პრიამიკიაქ გაკეტებული


0.7 ბარიან ავტომატიკა ვეერიიქსტან 2 მანქანას გადის ეგ მექანიკა ვეერიქსი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leto
გამოხმაურება Jun 1 2015, 10:17
გამოხმაურება #4716


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 250
რეგისტრ.: 10-July 14
მომხმარებელი № 4,412




ბაჩოკზე საილენსერს რომ ვხსნი მანქანას ხოდი ეკარგება
საილენსერ გაკეთებულზე გიჟივით დადის, არადა პირიქით არ უნდა იყოს?
სფ5 სტი ავტომატს გავუტესტე და 2 კორპუსით გავასწარი, მერე იმ სტი-მ რავ4 3.5 sports დაუდგა და გაასწრო
გუშინ იმ რავ4 გავუტესტე საილენსერ მოხსნილზე და როვნად ვიარეთ , ხოდზე ვხვდებოდი რომ ჩემი მანქანა ვერ მიდიოდა rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 1 2015, 10:21
გამოხმაურება #4717


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




leto
ეფექტი ეკარგება თორე ხოდიარ დაეკარგება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leto
გამოხმაურება Jun 1 2015, 10:26
გამოხმაურება #4718


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 250
რეგისტრ.: 10-July 14
მომხმარებელი № 4,412




TRULOVI
ხომაგრამ ბიჯო იმ რავ4 სთვის უეჭველი უნდა გამესწრო და როვნად ვიარეთ140 მდე ,170 ზე ოდნავ ცხვირი გავუწიე მაგრამ აზრი აღარ ქონდა
რომელ სტი საც გავასწარი ის ამ რავ4 ასწრებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 1 2015, 10:32
გამოხმაურება #4719


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback]
ეგ არის შემსვლელი AVCS-ის გრაფიკი და როგორც ჩანს ეგ მხოლოდ ეკონომიის/ეკოლოგიის მიზნით მუშაობს, ანუ EGR-ის ფუნქციას ასრულებს დაბალ აბაროტებზე, მაღლებზე ეგ ისედაც არც არის საჭირო


კი ბატონო ეგრეა. EGR-ის ფუნქცია კი ისაა, რომ ხელს უწყობს წვის კამერიდან ნამწვავის გამოდევნას. რაც თავის მხრივ ტურბინის დატრიალებას უწყობს ხელს. არაფერს აკეთEბს მაღლებზე და შესაბამისად არც არის მოქმედებაში მაღლებზე. მაგის ნასტროიკით შესაძლებელია ტურბინის დასპულვის აბაროტის ცოტათი ქვევით ჩამოწევა, მაგრამ დიდი ვერაფერი. თუმცა ზოგისთვის 200 ერთეული აბაროტიც საქმეა smile.gif


ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback]
DUAL AVCS უკვე სიმძლავრესაც ზრდის, იმის ხარჯზე რომ გამსვლელ კლაპანს უფრო დიდხანს სტოვებს გახსნილს მაღალ აბაროტებზე, როგორც ჩანს სიმძლავრეზე ეგ უფრო მოქმედებს


Dual AVCS იკვე დონეა, მაგრამ სტოკში დიდად არ განსხვავდება, მაგრამ მინაავს Dual AVCS დანასტროიკებულის ლოგი და თითქმის 7000-მდე მისდევდა.

ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback]
შენ რომ 3.0 გყავდა, მაგის ლოგირება გაგიკეთებია? მაგასაც DUAL AVCS-იანი ძრავი აქვს

3.0-ებს დუალები აქვს ყველას და პლიუს ლეგასის Spec ვერსიებს. ამიტომაც არის Spec ვერსია უკეთ დადის, ვიდრე GT ვერსია. თუმცა ბევრი მხოლოდ ტურბინას აბრალებს ამას smile.gif
არა და დაბლებს რომ კარგად დაიწყებ, საშუალო აბაროტზეც კარგად რომ გახვალ, მაღლებზეც თავისთავად უკეთ იგრძნობს თავს მანქანა.
ეხლაც მყავს 3.0, მაგრამ ვერ მივიყვანე ლოგირებამდე და ნასტროიკამდე.



2.5-იან უტურბინო ძრავზე კი კიდევ განსხვავებული სისტემა აყენია, რომელსაც AVLS დაარქვეს. ანუ Active valve lift system.
ეს უკვე უფრო ჰგავს ჰონდის V-tec-ის სისტემას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 1 2015, 11:29
გამოხმაურება #4720


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(leto @ Jun 1 2015, 11:17) [snapback]659203[/snapback]
ბაჩოკზე საილენსერს რომ ვხსნი მანქანას ხოდი ეკარგება
საილენსერ გაკეთებულზე გიჟივით დადის, არადა პირიქით არ უნდა იყოს?
სფ5 სტი ავტომატს გავუტესტე და 2 კორპუსით გავასწარი, მერე იმ სტი-მ რავ4 3.5 sports დაუდგა და გაასწრო
გუშინ იმ რავ4 გავუტესტე საილენსერ მოხსნილზე და როვნად ვიარეთ , ხოდზე ვხვდებოდი რომ ჩემი მანქანა ვერ მიდიოდა rolleyes.gif


სავარაუდოდ შენი ბაჩოკი გამოშიგნულია smile.gif







ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback]
პლიუს ლეგასის Spec ვერსიებს


აი ეს ვერ გავიგე, რომელ სპეც ვერსიებს??

ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback]
ამიტომაც არის Spec ვერსია უკეთ დადის, ვიდრე GT ვერსია


SPEC B-ს თუ გულისხმობ ზუსტად იგივე ძრავი უყენია რაც GT-ს, არანაირი სხვაობა არ არის smile.gif
ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback]
თუმცა ბევრი მხოლოდ ტურბინას აბრალებს ამას


ტურბინაც ზუსტად იგივე უყენია smile.gif



SPEC B-ს აქვს მოკლე ხიდი და სავარაუდოდ კომპის სხვა პრაშივკა (თუმცა მაგაში არ ვარ დარწმუნებული), ასევე უფრო ჟოსტკი პადვესკა სტოკში, მეტი სხვაობა არ არის GT-სთან შედარებით






მეც უბრალო GT მყავს და შენი აზრით ჩემს ძრავს DUAL AVCS არ უნდა ჰქონდეს? smile.gif SPEC B-ს ძრავი ზუსტად იგივეა დანამდვილებით ვიცი

ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback]
დაბლებს რომ კარგად დაიწყებ, საშუალო აბაროტზეც კარგად რომ გახვალ, მაღლებზეც თავისთავად უკეთ იგრძნობს თავს მანქანა.



კროსსპორტის ძრავი დაბლებზეც და საშუალო აბაროტებზეც კარგად გრძნობს თავს მაგრამ მაღლებზე კვდება, ზუსტად პატარა ტურბინის გამო smile.gif

ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback]
კი ბატონო ეგრეა. EGR-ის ფუნქცია კი ისაა, რომ ხელს უწყობს წვის კამერიდან ნამწვავის გამოდევნას. რაც თავის მხრივ ტურბინის დატრიალებას უწყობს ხელს



ამაშიც შეგედავები, EGR-ის ფუნქცია არის ნამწვის ნაწილობრივ შებრუნება შემშვებ კოლექტორში და შემდეგი ისევ ცილინდრში სადაც უკვე გაგრილებული ნამწვის შერევა ხდება ჰაერთან და მავნე გამონაბოლქვის შემცირებას უწყობს ხელს, სამაგიეროდ ძრავის ეფექტურობა ეცემა. ტურბინის დატრიალებასთან ნაღდად არ არის კავშირში EGR კლაპნის მუშაობა

EGR-ს პირიქით აუქმებენ ზოგჯერ როცა ძრავის სიმძლავრის მაქსიმუმის ამოღება უნდათ



შენს დადებულ გრაფიკზეც (2008 USDM STI) კარგად ჩანს რომ შემშვები კლაპანი მთლიანად იხურება 5500 აბაროტზე როცა გამშვები კლაპანი ისევ ღიად რჩება, რაც ზუსტად ეხმარება ნამწვის თავისუფლად გამოდევნაში და სიმძლავრეც იმატებს მაგ დროს smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

420 გვერდი V  « < 234 235 236 237 238 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge