გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
May 30 2015, 09:10
გამოხმაურება
#4701
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
WESHAPO
რუსთავში თუ მოხვდები გავტესტოთ ბატონო ზურა...PAINKILLER Nაციონალია არაა, კომუნისტია მამალი შენ რაღა მოგივიდა კაცო,ჭკვიანი კაცი მგონიხარ და ეხლა გაგახსენდა რო გურული ხარ კაცო? |
|
|
|
May 30 2015, 09:49
გამოხმაურება
#4702
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
გუშინ ნათებასტან მაგარი გაზები ყოფილა ტო
|
|
|
|
May 30 2015, 11:51
გამოხმაურება
#4703
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
PAINKILLER
AVCS პირდაპირ მოქმედებს სმესზე და შენ თუ ფიქრობ რომ არაფერ შუაშია ძრავის მუშაობასთან და ტურბინასთან, საღოლ! მსგავსი სისულელე ჯერ არ გამიგია. უბრალოდ, რომ ჩააფურთხო ბიჭო ბაკში, ისიც კი იმოქმედებს სმესზე, წვაზე და გაწევაზე და AVCS სისტემა არაფერ შუაში ყოფილა თურმე ... ხალასტოიზე საერთოდ არ ირთვება AVCS ცნობისთვის. |
|
|
|
May 30 2015, 13:53
გამოხმაურება
#4704
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
VADA
ეს ჩემი დაწერილია? There are three computer maps that are used depending on the conditions to provide maximum valve timing for stable idling, improved fuel consumption in the medium speed range and maximum power at high engine speed and load. AVCS სმესზე მოქმედებსო ამბობ და იქვე ამბობ რომ ყველაფერი მოქმედებსო სმესზე, ანუ რა გამოდის AVCS-იც მოქმედებს სმესზე მაგრამ რა დოზით და რა პრინციპით ეგ არ გითქვამს მასე ტურბინა რომ მოქმედებს სმესზე ეგრე არაფერი მოქმედებს, მაგრამ შეგიძლია თქვა ის რომ ტურბინა სმესის გასაუმჯობესებლად არსებობს? ხო უაზრობა გამოვა? სმესს აკონტროლებს კომპიუტერი, რომელიც ასევე აკონტროლებს AVCS სისტემასაც და ტურბინასაც, ბუნებრივია როცა მაღალ აბაროტებზე კლაპნების გადაფარვა დიდია, უფრო თავისუფლად მოძრაობს ჰაერი ძრავში, ტურბინასაც მეტი ჰაერის შეტანის საშუალება აქვს, ანუ ფლოუ იმატებს, შესაბამისად სმესიც მაგ ფლოუს მიხედვით იქნება შედგენილი, და არა მარტო სმესი, ასევე ზაჟიგანიაც AVCS კი ძირითაად მაღალ აბაროტებზე იძლევა ეფექტს, დაბლებზე კლაპნების გადაფარვა მცირეა და მხოლოდ ეკონომიურობის/ეკოლოგიურობის ხარისხს უმატებს მე მეტს აღარ დავწერ, ვისაც არ სჯერა რასაც მე ვწერ, შეუძლია გადაიკითხოს ინტერნეტში შესაბამისი ინფორმაცია არსებობს ოფიციალურ საიტზეც მათ შორის, თუ კიდევ ვერ მიხვდება, მე ვერაფრით დავეხმარები, რაც დასაწერი იყო უკვე დავწერე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 30 2015, 14:02
გამოხმაურება
#4705
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,153 რეგისტრ.: 17-May 13 მომხმარებელი № 3,442 |
wrx თან გატესტვა არვის გინდათ სტოკთან?
|
|
|
|
May 30 2015, 15:01
გამოხმაურება
#4706
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
barnow001
სად გყავს? რუსტავში მყავს შამილა და მანდეთ თუ მოხვდები გავტესტოთ |
|
|
|
May 30 2015, 15:29
გამოხმაურება
#4707
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,153 რეგისტრ.: 17-May 13 მომხმარებელი № 3,442 |
ციტატა(giorguna22 @ May 30 2015, 16:01) [snapback]659018[/snapback] barnow001 სად გყავს? რუსტავში მყავს შამილა და მანდეთ თუ მოხვდები გავტესტოთ ტბილისში,ოკ დაწერე რომ მოხვდები აქეთ და გავტესტოთ |
|
|
|
May 30 2015, 16:40
გამოხმაურება
#4708
|
|
![]() STI-010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 783 რეგისტრ.: 7-May 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,086 |
მე გაგიტესტავ გინდა?ოთხშაბათს ჩამოვალ თბილისში და ვცადოთ.სტოკია შენი?
|
|
|
|
May 30 2015, 16:58
გამოხმაურება
#4709
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,153 რეგისტრ.: 17-May 13 მომხმარებელი № 3,442 |
ციტატა(xmx829 @ May 30 2015, 17:40) [snapback]659028[/snapback] მე გაგიტესტავ გინდა?ოთხშაბათს ჩამოვალ თბილისში და ვცადოთ.სტოკია შენი? კი სტოკია,ცვდოთ რომ მოხვდები აქეთ |
|
|
|
May 30 2015, 17:55
გამოხმაურება
#4710
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
TRULOVI
დღეს არაფერი იჩითება? მინდა გავტესტო ხოდი |
|
|
|
May 31 2015, 22:49
გამოხმაურება
#4711
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
PAINKILLER
შენი მანქანის AVCS-ის ლოგირება გაკეთებული გაქვს ??? უბრალოდ რამდენიმე გრაფიკს დავდებ ![]() ![]() ჩადგმისას როგორი მაღალი კუთხე უჭირავს AVCS-ს ხედავ ? 4000-ის მერე ქვევით მოდის და 6000-ზე 0-ს უტოლდება. ნეტავ რატომ ??? (Engine Load-ს დააკვირდი) დაახლოებით იგივე ხდება პირველ გრაფიკზეც. ![]() სხვადასხვა ფერებში აღნიშნულია კუთხის განსხვავებული გრადუსი. აი, ნასტროიკის მერე კი უფრო განსხვავებული სურათის მიღება შეიძლება. თუმცა, Dual AVCS-ის ნასტროიკა ყოველთვის ჯობია უკეთესი შედეგისთვის. |
|
|
|
Jun 1 2015, 09:19
გამოხმაურება
#4712
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
WESHAPO
არ მეგონა ბარნოვის ვეერიქსი თუ გაჯობებდა ტო აშკარად სტოკ ტურბოზე უფრო კაი ჯანზე იყო შენი მანქანა |
|
|
|
Jun 1 2015, 09:23
გამოხმაურება
#4713
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
TRULOVI
ვააა... ის სტოკია? |
|
|
|
Jun 1 2015, 09:46
გამოხმაურება
#4714
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VADA @ 31st May 2015 - 23:49) [snapback]659167[/snapback] ჩადგმისას როგორი მაღალი კუთხე უჭირავს AVCS-ს ხედავ ? 4000-ის მერე ქვევით მოდის და 6000-ზე 0-ს უტოლდება. ნეტავ რატომ ??? (Engine Load-ს დააკვირდი)დაახლოებით იგივე ხდება პირველ გრაფიკზეც. ეგ არის შემსვლელი AVCS-ის გრაფიკი და როგორც ჩანს ეგ მხოლოდ ეკონომიის/ეკოლოგიის მიზნით მუშაობს, ანუ EGR-ის ფუნქციას ასრულებს დაბალ აბაროტებზე, მაღლებზე ეგ ისედაც არც არის საჭირო გამოდის რომ ჩვეულებრივი AVCS სიმძლავრეზე ფაქტიურად არც მოქმედებს, იმიტომაც აქვს WRX-ებს და ტურბინიან SG5-ებს დაბალი სიმძლავრე, მეც მიკვირდა AVCS-იან ძრავზე მეტი სიმძლავრე რატომ ვერ ამოიღეს, თურმე ეგ მხოლოდ ეკონომიის მიზნით ჰქონია DUAL AVCS უკვე სიმძლავრესაც ზრდის, იმის ხარჯზე რომ გამსვლელ კლაპანს უფრო დიდხანს სტოვებს გახსნილს მაღალ აბაროტებზე, როგორც ჩანს სიმძლავრეზე ეგ უფრო მოქმედებს ციტატა(VADA @ 31st May 2015 - 23:49) [snapback]659167[/snapback] შენი მანქანის AVCS-ის ლოგირება გაკეთებული გაქვს ??? საერთოდ არ გამიკეთებია ლოგირება ჩემს მანქანაზე შენ რომ 3.0 გყავდა, მაგის ლოგირება გაგიკეთებია? მაგასაც DUAL AVCS-იანი ძრავი აქვს ციტატა(TRULOVI @ Jun 1 2015, 10:19) [snapback]659185[/snapback] WESHAPO არ მეგონა ბარნოვის ვეერიქსი თუ გაჯობებდა ტო აშკარად სტოკ ტურბოზე უფრო კაი ჯანზე იყო შენი მანქანა მექანიკა WRX-თან დადგა? ციტატა(giorguna22 @ Jun 1 2015, 10:23) [snapback]659187[/snapback] TRULOVI ვააა... ის სტოკია? სტოკი არაა ეგ აშკარად, პრიამიკი ჰქონია გაკეთებული თან მექანიკაა -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jun 1 2015, 09:47
გამოხმაურება
#4715
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
giorguna22
ვიხლოპი აყენია რა სხვა არაფერი PAINKILLER პრიამიკიაქ გაკეტებული 0.7 ბარიან ავტომატიკა ვეერიიქსტან 2 მანქანას გადის ეგ მექანიკა ვეერიქსი |
|
|
|
Jun 1 2015, 10:17
გამოხმაურება
#4716
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 250 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,412 |
ბაჩოკზე საილენსერს რომ ვხსნი მანქანას ხოდი ეკარგება
საილენსერ გაკეთებულზე გიჟივით დადის, არადა პირიქით არ უნდა იყოს? სფ5 სტი ავტომატს გავუტესტე და 2 კორპუსით გავასწარი, მერე იმ სტი-მ რავ4 3.5 sports დაუდგა და გაასწრო გუშინ იმ რავ4 გავუტესტე საილენსერ მოხსნილზე და როვნად ვიარეთ , ხოდზე ვხვდებოდი რომ ჩემი მანქანა ვერ მიდიოდა |
|
|
|
Jun 1 2015, 10:21
გამოხმაურება
#4717
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
leto
ეფექტი ეკარგება თორე ხოდიარ დაეკარგება |
|
|
|
Jun 1 2015, 10:26
გამოხმაურება
#4718
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 250 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,412 |
TRULOVI
ხომაგრამ ბიჯო იმ რავ4 სთვის უეჭველი უნდა გამესწრო და როვნად ვიარეთ140 მდე ,170 ზე ოდნავ ცხვირი გავუწიე მაგრამ აზრი აღარ ქონდა რომელ სტი საც გავასწარი ის ამ რავ4 ასწრებს |
|
|
|
Jun 1 2015, 10:32
გამოხმაურება
#4719
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback] ეგ არის შემსვლელი AVCS-ის გრაფიკი და როგორც ჩანს ეგ მხოლოდ ეკონომიის/ეკოლოგიის მიზნით მუშაობს, ანუ EGR-ის ფუნქციას ასრულებს დაბალ აბაროტებზე, მაღლებზე ეგ ისედაც არც არის საჭირო კი ბატონო ეგრეა. EGR-ის ფუნქცია კი ისაა, რომ ხელს უწყობს წვის კამერიდან ნამწვავის გამოდევნას. რაც თავის მხრივ ტურბინის დატრიალებას უწყობს ხელს. არაფერს აკეთEბს მაღლებზე და შესაბამისად არც არის მოქმედებაში მაღლებზე. მაგის ნასტროიკით შესაძლებელია ტურბინის დასპულვის აბაროტის ცოტათი ქვევით ჩამოწევა, მაგრამ დიდი ვერაფერი. თუმცა ზოგისთვის 200 ერთეული აბაროტიც საქმეა ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback] DUAL AVCS უკვე სიმძლავრესაც ზრდის, იმის ხარჯზე რომ გამსვლელ კლაპანს უფრო დიდხანს სტოვებს გახსნილს მაღალ აბაროტებზე, როგორც ჩანს სიმძლავრეზე ეგ უფრო მოქმედებს Dual AVCS იკვე დონეა, მაგრამ სტოკში დიდად არ განსხვავდება, მაგრამ მინაავს Dual AVCS დანასტროიკებულის ლოგი და თითქმის 7000-მდე მისდევდა. ციტატა(PAINKILLER @ 1st June 2015 - 10:46) [snapback]659196[/snapback] შენ რომ 3.0 გყავდა, მაგის ლოგირება გაგიკეთებია? მაგასაც DUAL AVCS-იანი ძრავი აქვს 3.0-ებს დუალები აქვს ყველას და პლიუს ლეგასის Spec ვერსიებს. ამიტომაც არის Spec ვერსია უკეთ დადის, ვიდრე GT ვერსია. თუმცა ბევრი მხოლოდ ტურბინას აბრალებს ამას არა და დაბლებს რომ კარგად დაიწყებ, საშუალო აბაროტზეც კარგად რომ გახვალ, მაღლებზეც თავისთავად უკეთ იგრძნობს თავს მანქანა. ეხლაც მყავს 3.0, მაგრამ ვერ მივიყვანე ლოგირებამდე და ნასტროიკამდე. 2.5-იან უტურბინო ძრავზე კი კიდევ განსხვავებული სისტემა აყენია, რომელსაც AVLS დაარქვეს. ანუ Active valve lift system. ეს უკვე უფრო ჰგავს ჰონდის V-tec-ის სისტემას. |
|
|
|
Jun 1 2015, 11:29
გამოხმაურება
#4720
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(leto @ Jun 1 2015, 11:17) [snapback]659203[/snapback] ბაჩოკზე საილენსერს რომ ვხსნი მანქანას ხოდი ეკარგება საილენსერ გაკეთებულზე გიჟივით დადის, არადა პირიქით არ უნდა იყოს? სფ5 სტი ავტომატს გავუტესტე და 2 კორპუსით გავასწარი, მერე იმ სტი-მ რავ4 3.5 sports დაუდგა და გაასწრო გუშინ იმ რავ4 გავუტესტე საილენსერ მოხსნილზე და როვნად ვიარეთ , ხოდზე ვხვდებოდი რომ ჩემი მანქანა ვერ მიდიოდა სავარაუდოდ შენი ბაჩოკი გამოშიგნულია ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback] პლიუს ლეგასის Spec ვერსიებს აი ეს ვერ გავიგე, რომელ სპეც ვერსიებს?? ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback] ამიტომაც არის Spec ვერსია უკეთ დადის, ვიდრე GT ვერსია SPEC B-ს თუ გულისხმობ ზუსტად იგივე ძრავი უყენია რაც GT-ს, არანაირი სხვაობა არ არის ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback] თუმცა ბევრი მხოლოდ ტურბინას აბრალებს ამას ტურბინაც ზუსტად იგივე უყენია SPEC B-ს აქვს მოკლე ხიდი და სავარაუდოდ კომპის სხვა პრაშივკა (თუმცა მაგაში არ ვარ დარწმუნებული), ასევე უფრო ჟოსტკი პადვესკა სტოკში, მეტი სხვაობა არ არის GT-სთან შედარებით მეც უბრალო GT მყავს და შენი აზრით ჩემს ძრავს DUAL AVCS არ უნდა ჰქონდეს? ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback] დაბლებს რომ კარგად დაიწყებ, საშუალო აბაროტზეც კარგად რომ გახვალ, მაღლებზეც თავისთავად უკეთ იგრძნობს თავს მანქანა. კროსსპორტის ძრავი დაბლებზეც და საშუალო აბაროტებზეც კარგად გრძნობს თავს მაგრამ მაღლებზე კვდება, ზუსტად პატარა ტურბინის გამო ციტატა(VADA @ 1st June 2015 - 11:32) [snapback]659210[/snapback] კი ბატონო ეგრეა. EGR-ის ფუნქცია კი ისაა, რომ ხელს უწყობს წვის კამერიდან ნამწვავის გამოდევნას. რაც თავის მხრივ ტურბინის დატრიალებას უწყობს ხელს ამაშიც შეგედავები, EGR-ის ფუნქცია არის ნამწვის ნაწილობრივ შებრუნება შემშვებ კოლექტორში და შემდეგი ისევ ცილინდრში სადაც უკვე გაგრილებული ნამწვის შერევა ხდება ჰაერთან და მავნე გამონაბოლქვის შემცირებას უწყობს ხელს, სამაგიეროდ ძრავის ეფექტურობა ეცემა. ტურბინის დატრიალებასთან ნაღდად არ არის კავშირში EGR კლაპნის მუშაობა EGR-ს პირიქით აუქმებენ ზოგჯერ როცა ძრავის სიმძლავრის მაქსიმუმის ამოღება უნდათ შენს დადებულ გრაფიკზეც (2008 USDM STI) კარგად ჩანს რომ შემშვები კლაპანი მთლიანად იხურება 5500 აბაროტზე როცა გამშვები კლაპანი ისევ ღიად რჩება, რაც ზუსტად ეხმარება ნამწვის თავისუფლად გამოდევნაში და სიმძლავრეც იმატებს მაგ დროს
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() ![]() |