![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
საღოლ პეინ, მაგარი დოკუმენტია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
დღეს ეს ამოაგდო შოტას კომპზე ჩემმა მანქანამ
HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1) და ლამბდაა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(iPod @ Jul 21 2009, 02:03) [snapback]22249[/snapback] დღეს ეს ამოაგდო შოტას კომპზე ჩემმა მანქანამ HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1) და ლამბდაა ? აჰა, ლამბდის აბაგრევის კონტურშია პრობლემაო.... პრავოდკა შეამოწმე აბა... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#104
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
მამენტ შეიძლება არც იყოს პრობლემა. მანდ წერია რომ მაღალი ძაბვა არისო. სრულიად შესაძლებელია ბენზინის პონტში იყოს ეგ. თან კომპი რომ დავასბროსე ეგრევე ჩაქვრა ჩეკი. ანუ მიმდინარე ერორი არ არის არადა მანქანა აშკარად გუდავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jul 21 2009, 11:53) [snapback]22277[/snapback] PAINKILLER მამენტ შეიძლება არც იყოს პრობლემა. მანდ წერია რომ მაღალი ძაბვა არისო. სრულიად შესაძლებელია ბენზინის პონტში იყოს ეგ. თან კომპი რომ დავასბროსე ეგრევე ჩაქვრა ჩეკი. ანუ მიმდინარე ერორი არ არის არადა მანქანა აშკარად გუდავს Heater Control Circuit მგონი ლამბდის აბაგრევია და ბენზინთან კავშირში არ უნდა იყოს.... ცივზე გუდავს თუ ცხელზეც? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
PAINKILLER
ორივე პონტში. დაბალ აბაროტზე რო ჩამოდის გაზს რო ვაჭერ თავიდან უჭირს და მერე ჩვეულებრივად.. გუშინ წინ ვაფშე ისე გაგუდა სიარულის დროს მესამე სიჩქარიდან მეორეში რო ჩამოვიტანე კინაღამ ჩაქრა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მანუალში პირდაპირ წერია რა უნდა ქნა კოდს რომ წაიკითხავ, ანუ იქ აღწერილია სადენებიდან დაწყებული ECU-მდე როგორ მიდიხარ და შანსი არაა არ გაკეთდეს თუ არ გეზარება სქემების გარჩევა და ჩალიჩი.
მე გუშინ გავარჩიე ჩემი მანქანის სქემები (მასების გადამოწმება მინდა) და დაახლოებით 6-7 საათი მოვანდომე. ჩალიჩს ალბათ კიდევ ერთი მაგდენი დასჩირდება, იმიტომ რომ მე დააცლოებით 30 წერტილი მაქვს შესამოწმებელი და შენთან სულ 2 საათის საქმე იქნება თავის სქემების გარჩევიანად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
მე არ მეხერხება ეგეთი რაღაცეები ჩემი რო ვიცი უარეს ვუზამ და ვის მივუყვანო ?
დავაშლევინე ტორმუზზე.. შლანგია გამოსაცვლელი ტორმუზის და ეხლა რა მაინბტერესებს ძველი მდოელის ხო წავა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
ციტატა(iPod @ Jul 21 2009, 18:39) [snapback]22301[/snapback] მე არ მეხერხება ეგეთი რაღაცეები ჩემი რო ვიცი უარეს ვუზამ და ვის მივუყვანო ? დავაშლევინე ტორმუზზე.. შლანგია გამოსაცვლელი ტორმუზის და ეხლა რა მაინბტერესებს ძველი მდოელის ხო წავა ? ეგრე იყო ჩემიც გუდავდა ![]() ![]() ![]() ნეტში ვნახე ეს: Oxygen (A/F) Sensor Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1) What does that mean? A P0032 DTC (diagnostic trouble code) refers to the O2 sensor (oxygen sensor) located on Bank 1 in front of the catalytic converter. There is also an oxygen sensor behind the converter which is Sensor #2. This O2 sensor #1 may also be refered to as an air/fuel ratio sensor since on some vehicles it is. The sensor detects the amount of oxygen in the exhaust gas compared to the outside air and then vehicle's computer adjusts the air/fuel ratio going into the engine. The sensor is less effective when the exhaust gas temperature is low, so it includes a heater which is activated to help get better readings from the O2 sensor. Essentially this P0032 code means that the resistance of the heater circuit is higher than normal. In some cases, that resistance level must be higher than 10 A to trigger the DTC code. Note, this code is very similar in nature to P0031, P0051, and P0052 http://www.obd-codes.com/p0032 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
თუ გამათბობეია ლამბდის ეგ დილაობით გახურებს ხოლმე.
თავიდან ახალ დაქოქილზე თორე მერე რომ გათბება მატორი რაღა გათბობა უნდა დავითას მანქანა კი სულ გუდავს სხვა რაღაცა იქნება. სვეჩები ან პრაოდკა მგონია მე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
RACKER
იტოგში ჩემმა რო გაგუდა ძაან მაგრად ეგ ტორმუზის ამბავში იქნება უეჭველი მარა ეგ არაფერს არ შველის ადრეც გუდავდა მაინც გაზზე და ისევ რჩება ეგ პრობლემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 4-September 09 მომხმარებელი № 354 ![]() |
გამარჯობათ!!! მყავს SUBARU BAJA რომელსაც მატორის კრისჰკის პრაკლადკიდან ზეთი გასდის, მჭირდება ამ პრაკლადკების ყიდვა იქნებ მირჩიოთ სად ვიყიდო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
შენ უფრო სვეჩის სალნიკები გაქვს გამოსაცვლელი
rockauto.com-ზე კატალოგში ნახე შენი მოდელი და განყოფილებაში- ignition იპოვე spark plug tube seal, ეგრე ქვია მაგ სალნიკს. ფორესტერის 2,75$ ღირც ცალი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 5th September 2009 - 12:00) [snapback]31662[/snapback] ფორესტერის 2,75$ ღირც ცალი იგივე იქნება აბსოლუტურად... რაზიომები ერთნაირია, ერთი და იგივე სვეჩი მიდის და... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
მოგესალმებით ყველას,მოკლედ თავი მოგაბეზრეთ CHEEK EGINE-ზე საუბრით მაგრამ სხვა გზა არ მაქვს თქვენი დახმარება მჭირდება,როგორც იქნა კოდი 66 გამოსწორდა მაგრამ 33 ვერაფერი მოვუხერხე რაას მირჩევთ ვის მივმართო ან როგორ მოვიქცე წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(legacy @ Sep 17 2009, 00:53) [snapback]35286[/snapback] მოგესალმებით ყველას,მოკლედ თავი მოგაბეზრეთ CHEEK EGINE-ზე საუბრით მაგრამ სხვა გზა არ მაქვს თქვენი დახმარება მჭირდება,როგორც იქნა კოდი 66 გამოსწორდა მაგრამ 33 ვერაფერი მოვუხერხე რაას მირჩევთ ვის მივმართო ან როგორ მოვიქცე წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის აგერ ამ დოკუმენტში არის აღწერა ![]() http://bin.ge/file/51190/DiagnosisEGI.pdf.html 33 კოდი არის Vehicle Speed Sensor Line ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(legacy @ 16th September 2009 - 23:53) [snapback]35286[/snapback] მოგესალმებით ყველას,მოკლედ თავი მოგაბეზრეთ CHEEK EGINE-ზე საუბრით მაგრამ სხვა გზა არ მაქვს თქვენი დახმარება მჭირდება,როგორც იქნა კოდი 66 გამოსწორდა მაგრამ 33 ვერაფერი მოვუხერხე რაას მირჩევთ ვის მივმართო ან როგორ მოვიქცე წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის მოიცა. მაგ კოდს როდის გიგდებს? ორივე შტეკერს რომ შეაერთებ მაშინ ხომ არა? თუ ეგრე დაიკიდე, ეგრეც უნდა იყოს თუ მაგ დროს დაქოქე და არ გაიარე დიგნოსტიკის წესების მიხედვით. არადიაგნოსტიკის პირობებში ანთია ჩეკი? თუ ანთია ჯერ შეამოწმე მაგ მანქანას შემთხვევით სიჩქარის დელიმიტერი ხომ არ ეყენა და ხომ არ მოხსნეს, ან ახლა ხომ არ უყენია? თუ უყენია ჯერ მაგის შეერთება შეამოწმე მერე ECU-დან სიჩქარის დატჩიკამდე კაბელი და კონტაქტები შეამოწმე და თუ ყველაფერი წესრიგშია მერე შეცვალე სპიდომეტრის დატჩიკი. მაგანაც თუ არ უშველა მერე ჯვარი გწერია და ECU უნდა შეიცვალოს. ისე 66 კოდს რა უქენი? სხვასაც გაუზიარე გამოცდილება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 17 2009, 01:34) [snapback]35296[/snapback] მოიცა. მაგ კოდს როდის გიგდებს? ორივე შტეკერს რომ შეაერთებ მაშინ ხომ არა? თუ ეგრე დაიკიდე, ეგრეც უნდა იყოს თუ მაგ დროს დაქოქე და არ გაიარე დიგნოსტიკის წესების მიხედვით. არადიაგნოსტიკის პირობებში ანთია ჩეკი? თუ ანთია ჯერ შეამოწმე მაგ მანქანას შემთხვევით სიჩქარის დელიმიტერი ხომ არ ეყენა და ხომ არ მოხსნეს, ან ახლა ხომ არ უყენია? თუ უყენია ჯერ მაგის შეერთება შეამოწმე მერე ECU-დან სიჩქარის დატჩიკამდე კაბელი და კონტაქტები შეამოწმე და თუ ყველაფერი წესრიგშია მერე შეცვალე სპიდომეტრის დატჩიკი. მაგანაც თუ არ უშველა მერე ჯვარი გწერია და ECU უნდა შეიცვალოს. ისე 66 კოდს რა უქენი? სხვასაც გაუზიარე გამოცდილება. ალბათ სადმე ვაკუუმის შლანგი იყო გამომძრვრალი, ან გახეული, მაქსიმუმ რომელიმე სოლენოიდი ახურებდა, სხვა არა მგონია რამე იყოს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
66 კოდი ადვილად გასწორდა ტურბინის შლანგი იყო გახეული და ჰაერეს იპარავდა ეს ყველაფერი შოთას(sub300) დახმარებით გაკეთდა გაწევაც მოემატა მაგარამ ჩეკი ისევ ამინთო თან როცა ჩეკს ანთებს კვდება მანქანა აგარ მიდის რო შევამოცმე 33 კოდი ამომიგდო,მერე მითხრეს რო ორი დაჩიკი უყენია ორივე კარობკაზე ერთი სიჩქარის მაჩვენებელიაო მეორე კი ინფორმაციას აწვდის ვოზდუხამერს და კომპიუტერს მაგრამ მე რო შევხედე კარობკას უამრავი დაჩიკი უყენია მერე ჯაოკენში მივიყვანე ხელოსანთან და იმან ვაბშე აზზე არ ვარო სად რა დაჩიკი აყენიაო ვისთან მივიYვანო რო გაარკვიონ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(legacy @ 17th September 2009 - 09:44) [snapback]35343[/snapback] ისევ ამინთო თან როცა ჩეკს ანთებს კვდება მანქანა აგარ მიდის რო შევამოცმე 33 კოდი ამომიგდო,მერე მითხრეს რო ორი დაჩიკი უყენია ორივე კარობკაზე ერთი სიჩქარის მაჩვენებელიაო მეორე კი ინფორმაციას აწვდის ვოზდუხამერს და კომპიუტერს მაგრამ მე რო შევხედე კარობკას უამრავი დაჩიკი უყენია მერე ჯაოკენში მივიყვანე ხელოსანთან და იმან ვაბშე აზზე არ ვარო სად რა დაჩიკი აყენიაო ვისთან მივიYვანო რო გაარკვიონ? მე მეგულება ერთ კაცთან ეგ დატჩიკი და იმედია შემოგეხმიანება ![]() მოკლედ სანამ და ტჩინკს გამოცვლიდე ყველა ვარიანტში გაყვანილობა შეამოწმე ან შეამოწმებინე. ეგ დატჩიკები მართლაც 2 ცაქლი უყენია. მანუალჩი თს ჩახედავ , კარობკის სექციაში ზუსტად ნახავ. ორივე კარობკის უკანა მხარიკენ აყენია , მარცხენა მხარეს, პირდაპირ ხიდთაშორის დიფერენციალზე დგას. მანდ კიდევ დგას დიფერენვციალის დამბლოკველი სელენოიდი და ეგაა სულ. ასე რომ მანუალი ->კაბელის შემოწმება ECU-დან დატჩიკებამდე -> დატჩიკის შეცვლა. მაგის მცოდნე ელექტრიკს თბილისში ვერ ნახავ, ასე რომ ჯობია შენ თვითონ ნახე მანუალში რომ ხელოსანს ასცავლო ![]() |
|
|
![]() ![]() |