![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#201
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
რა შუაშია კარობკასთან ვცდ,ჩვეულებრივი თრექშენ კონტროლია,შეიძლება მარტო ამ ტიპის კარობკებზეა მაგრამ ზოგადად თრექშენია რა..
ჩემ 3.0 ლეგასს არ აქვს ვდც მაგრამ ჩვეულებრივი 5 სიჩქარიანი ვტდ კარობკა აქვს ძაანაც ნუ გაალეგენდებთ ვტდ და ვდც-ს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#202
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ციტატა(misho0 @ 8th January 2016 - 22:53) [snapback]683692[/snapback] გამავლობასთან რა შუაშია რა დიფერენციალი იქნება მთავარია ბლოკავდეს გამავლობაში საკმაოდ დიდი განსხვავებაა ცენტრალურ ბლოკირებიანსა და უბლოკირებო მანქანებს შორის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#203
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
VADA
Aადგილზე ვენინგის 550 აუტოკომს 500$ აქვს+490კონტეინერ+700$ განბაჟება 2.5 800$ 3.0 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#204
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 191 რეგისტრ.: 7-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 797 ![]() |
გამარჯობათ
ერთი პრობლემა დამეწყო, აუთბექი მყავს 3.0 კალოტკების შეცვლის მერე ხანდახან ციმციმს იწყებს აბს-ის, მოცურების-ის და სპორტ რეჯიმის ნათურები მანქანას ჩავაქრობ დავქოქავ და ქვრება ნათურები, ყოფილა დღეში 4-5-ჯერ აუნთია, ყოფილა დღეები საერთოდ არ აუნთია ქონიათ ვინმეს ესეთი შემთხვევა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#205
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jan 8 2016, 22:38) [snapback]683686[/snapback] PAINKILLER VTD მოიცავს VDC-სო და ანუ პირიქითაც არის ? VTD არანაირად არ მოიცავს VDC-ს, ყველა ტურბინიან კროსსპორტს და იმპრეზას აქვს VTD კარობკა, მაგრამ VDC ძალიან იშვიათად აქვს ციტატა(buta17 @ 8th January 2016 - 22:42) [snapback]683688[/snapback] ბიელებზე ყველას აქვს გვერდით ვიდისის ღIლაკი. სულ ყველას. სედანსაც, ვაგონსაც და ა.შ.. აუთბექებსაც. მე რო ვაგონი მყავდა იმას გვერდით ჰქონდა და ინთებოდა ქრებოდა. რესტაილინგებზეც ეგრეა ერთი მაინც მანახეთ ეგ ქარხნული ღილაკი ლეგასზე როგორია, ან სურათები მაინც არ მოგეპოვებათ?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#206
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(ProLook @ 9th January 2016 - 10:48) [snapback]683724[/snapback] გამარჯობათ ერთი პრობლემა დამეწყო, აუთბექი მყავს 3.0 კალოტკების შეცვლის მერე ხანდახან ციმციმს იწყებს აბს-ის, მოცურების-ის და სპორტ რეჯიმის ნათურები მანქანას ჩავაქრობ დავქოქავ და ქვრება ნათურები, ყოფილა დღეში 4-5-ჯერ აუნთია, ყოფილა დღეები საერთოდ არ აუნთია ქონიათ ვინმეს ესეთი შემთხვევა სავარაუდოს ნაცვეთი აქ აბეესის დაჩიკს თავზე, უნდა გაწმინდოთ და ნახოთ მერე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#207
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
PAINKILLER
აგერ პეინ, ქვემოთ აუდიოს ფოტო რო სჩანს იქაა მარჯვენა ქვედა კუთხეში.. ეგრე აქვს მაგ თაობას ყველა კუზაოს. http://www.beforward.jp/subaru/outback/bf488970/id/595752/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#208
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(misho0 @ 8th January 2016 - 22:53) [snapback]683692[/snapback] რა შუაშია კარობკასთან ვცდ,ჩვეულებრივი თრექშენ კონტროლია,შეიძლება მარტო ამ ტიპის კარობკებზეა მაგრამ ზოგადად თრექშენია რა.. საქმეც მაგაშია რომ VDC უბრალო თრექშენ-კონტროლი არ არის, ძრავის მუშაობასაც აკონტროლებს ეგ სისტემა (ისევე როგორც SI Drive), კარობკის და ხიდების მუშაობასაც და კაკრაზ VTD კარობკაზეა ადაპტირებული, ჩვეულებრივ A-AWD კარობკას თორქის გადატანის შეზღუდული საშუალებები აქვს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#209
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 191 რეგისტრ.: 7-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 797 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ Jan 9 2016, 12:04) [snapback]683735[/snapback] სავარაუდოს ნაცვეთი აქ აბეესის დაჩიკს თავზე, უნდა გაწმინდოთ და ნახოთ მერე... გაიხარე, მოვსინჯავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#210
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 9th January 2016 - 13:08) [snapback]683738[/snapback] საქმეც მაგაშია რომ VDC უბრალო თრექშენ-კონტროლი არ არის, ძრავის მუშაობასაც აკონტროლებს ეგ სისტემა (ისევე როგორც SI Drive), კარობკის და ხიდების მუშაობასაც და კაკრაზ VTD კარობკაზეა ადაპტირებული, ჩვეულებრივ A-AWD კარობკას თორქის გადატანის შეზღუდული საშუალებები აქვს ![]() ზოგადად კიდევ ყველა თრექშენ კონტროლის სისტემა აკონტროლებს ძრავის მუშაობას ![]() რა ვიცი მე მაინც ჩვეულებრივი თრექშენი მგონია,ვნახე მაგისი მუშაობა და ვიცი რაცაა..მერსედესის ESP პონტია მაგრამ დიფერენციალებში არაფერი არ ხდება საინტერესო ![]() VADA ციტატა(VADA @ 8th January 2016 - 23:33) [snapback]683704[/snapback] გამავლობაში საკმაოდ დიდი განსხვავებაა ცენტრალურ ბლოკირებიანსა და უბლოკირებო მანქანებს შორის. ბლოკირებიანს და უბლოკოს შორის კი მაგრამ სუბარუს AWD მგონი ყველა ბლოკავს,არის ისეთი სუბარუ რომელიმე ღერძმა რომ დაკარგოს მოჭიდება და მარტო მაგან დაიწყოს ტრიალი? ეს ყველაფერი მართვადობისათვის თორემ ისე 50/50 არაფერი ჯობია აუთბეკზე კიდევ ჩEმი აზრი მხოლოდ H6 არის..გარდა იმისა რომ ბევრი დამატებითი ნავაროტკა მოყვება.ლეგასზე უარესი აეროდინამიკისა და დიდი საბურავების მქონე მანქანაზე მაგაზე ნაკლები რავი აბა,თან თუ ცოტა გზიდანაც უნდა გადაუხვიო ეგ 2.5 არამგონია გაგისწორდეს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#211
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ESP კიდევ სხვა რამეა და 3.0-ებს აქვთ ვიცი. ფორესტერებს იშვიათად რომ ცენტრალური ბლოკირება ჰქონდეთ. მაგიტომაც არის, დიაგონალკების გადალახვა უჭირთ. შეაგდე შენი მანქანა დიაგონალზე და ნახავ თუ აქვს ცენტრალური ბლოკირება. კიდევ მონახე განსხვავება AWD-სა და 4WD-ის შორის და მიხვდები ჭეშმარიტად ბლოკირებული ხიდისგან რითი განსხვავდება AWD ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#212
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
VADA
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 11:56) [snapback]683837[/snapback] misho0 ESP კიდევ სხვა რამეა და 3.0-ებს აქვთ ვიცი. ფორესტერებს იშვიათად რომ ცენტრალური ბლოკირება ჰქონდეთ. მაგიტომაც არის, დიაგონალკების გადალახვა უჭირთ. შეაგდე შენი მანქანა დიაგონალზე და ნახავ თუ აქვს ცენტრალური ბლოკირება. კიდევ მონახე განსხვავება AWD-სა და 4WD-ის შორის და მიხვდები ჭეშმარიტად ბლოკირებული ხიდისგან რითი განსხვავდება AWD ზოგადად დიაგონალზე ცენტრ ბლოკი არ ისინჯება ![]() ჩემ მანქანას დიაგონალები კი არა ნებისმიერი რელიეფი აქვს მოვლილი და 100% აქვს ცენტრ ბლოკი.. AWD და 4WD შორის რა სხვაობაა კარგად ვიცი ![]() ![]() მოკლედ რომ შევაჯამოთ,3.0 აუთბეკს აქვს VTD კარობკა,2.5-ს არა...გარდა იმისა რომ 3.0-ს LSD ხიდი მოყვება იგივე ხიდით რომ 2.5 იყოს გამავლობაში რა სხვაობა გვექნება? ძრავის სიმძლავრეს და თრექშენს არ ვგულისხმობ,ჩისტა ცენტრ დიფერენციალების სხვაობა მაინტერესებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#213
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 20:31) [snapback]683886[/snapback] ალი ღერძი ყინულზე რომ მოხვდეს და მეორე ასფალტზე,აი თუ მარტო ყინულზე მყოფი დატრიალდა მშინაა ცუდად საქმე ეგ უკვე ხიდის ბლოკირება. ვთქვათ და უკანა ხიდი დაბუქსავდა და წინა ხიდი ეჭიდება, თუ ცენტრალური ბლოკირება არ არსებობს, წინა ხიდიდან თორქს ვერ გადმოიტანს მანქანა უკანა ხიდზე. შესაბამისად, შეიძლება ვერ დაძრას მხოლოდ წინა ხიდმა მანქანა. ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 20:31) [snapback]683886[/snapback] ანუ არის ეგეთი სუბარუებიც რომლებსაც შეიძლება რომელიმე სიტუაციაში მარტო უკანა ან მარტო წინა დატრიალდეს? კი, არის და მაგას გეუბნები ზუსტად ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 20:31) [snapback]683886[/snapback] არამედ მუდმივად ჩართულ 4X4 სისტემას და ჩართვად წინა ხიდს შორის არის სხვაობა AWD-ის LSD სხვა სისტემით ბლოკავს და 4WD-ის ხიდი კიდევ სხვანაირად იბლოკება. ამაშია განსხვავება ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 20:31) [snapback]683886[/snapback] მოკლედ რომ შევაჯამოთ,3.0 აუთბეკს აქვს VTD კარობკა,2.5-ს არა...გარდა იმისა რომ 3.0-ს LSD ხიდი მოყვება იგივე ხიდით რომ 2.5 იყოს გამავლობაში რა სხვაობა გვექნება? ჩვეულებრივი LSD აქვს 2.5-საც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#214
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
VADA
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 21:20) [snapback]683895[/snapback] ეგ უკვე ხიდის ბლოკირება. ვთქვათ და უკანა ხიდი დაბუქსავდა და წინა ხიდი ეჭიდება, თუ ცენტრალური ბლოკირება არ არსებობს, წინა ხიდიდან თორქს ვერ გადმოიტანს მანქანა უკანა ხიდზე. შესაბამისად, შეიძლება ვერ დაძრას მხოლოდ წინა ხიდმა მანქანა. ხიდის ბლოკირება რანაირად მთლიან ღერძს ვგულისხმობ,ხიდს ანუ ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 21:20) [snapback]683895[/snapback] კი, არის და მაგას გეუბნები ზუსტად სირცხვილი სუბარუს AWD-ს ![]() ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 21:20) [snapback]683895[/snapback] AWD-ის LSD სხვა სისტემით ბლოკავს და 4WD-ის ხიდი კიდევ სხვანაირად იბლოკება. ამაშია განსხვავება საერთოდ არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს ცენტრ დიფერენციალი რა ტიპის არის ხიდის LSD-ზე,მითუმეტეს ცენტრ დიფერენციალი ვერანაირად ვერ ერევა LSD დაბლოკვაში AWD მონტერო სპორტი მყავს და ჩვეულებრივი პაჯეროს LSD ხიდი უყენია.. ანუ პრაქტიკულად ერთი საერთო აზრი რაც გამოიტანე რომ თურმე მანამდე იმდენად ბანძი დიფერენციალი ეყენა ცენტრში სუბარუს რომ სრულ ბლოკირებას ვერ ახდენდა და ეხლანდელი VTD სწორედ მაგის გამოა პრიორიტეტული..არადა ზოგს რომ კითხო ფორესტერზე ამისი ხიდებიო,მიდი მოვდივარო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#215
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 21:25) [snapback]683897[/snapback] ხიდის ბლოკირება რანაირად მთლიან ღერძს ვგულისხმობ,ხიდს ანუ რანაირად და მანქანას აქვს 2 ხიდი: წინა და უკანა. თითო ხიდზე არის 3 ბორბალი. წინა ხიდი ბლოკავს წინა 2 ხიდს და უკანა ხიდი კი ბლოკავს უკანა 2 ბორბალს. ხიდთაშორისი ბლოკირება, იგივე ცენტრალური ბლოკირება კი ბლოკავს ორივე ხიდს ერთდროულად, ანუ 4-ვე ბორბალს. ეგრე ვისწავლე და რა ვიცი, მგონი სწორად ვიცი ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 21:25) [snapback]683897[/snapback] სირცხვილი სუბარუს AWD-ს სირცხვილი რატო ? აუმჯობესებენ თანდათან ![]() აი, ეს გადააიკითხე: http://legacygt.com/forums/showthread.php/...empt-48112.html ამას ამბობენ VTD-ზე. It has the MPT (multi plate transfer) clutch aka VTC as found in the Active AWD system but it also has a planetary-type center differential and a Rear LSD. The center differential provides the ability to have a default torque split of 45/55 front/rear (as against the 90/10 split in Active AWD). In every other aspect it is similar to the Active AWD in that it anticipates wheel slippage instead of reacting to it as in the case of a MT. We can say the the VTD is an advanced Active AWD system Available with 4EAT on Impreza WRX Available with 5EAT on Outback XT, Outback 3.0R, Legacy GT ესეც ვიზუალური განსხვავება ![]() მარჯვნივ არის VTD ამ სურათზე კი ნახავ იმ მცირე განსხვავებას, რაც არის Active AWD-სა და VTD-ის შორის. ![]() ეს ვიდეო ნახე რატომღაც W/O VDC უწერია, მაგრამ VTD-ც არა აქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#216
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
VADA
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 21:49) [snapback]683898[/snapback] რანაირად და მანქანას აქვს 2 ხიდი: წინა და უკანა. თითო ხიდზე არის 3 ბორბალი. წინა ხიდი ბლოკავს წინა 2 ხიდს და უკანა ხიდი კი ბლოკავს უკანა 2 ბორბალს. ხიდთაშორისი ბლოკირება, იგივე ცენტრალური ბლოკირება კი ბლოკავს ორივე ხიდს ერთდროულად, ანუ 4-ვე ბორბალს. ეგრე ვისწავლე და რა ვიცი, მგონი სწორად ვიცი ხოდა მეც ვამბობ რომ მე ხომ ღერძი ვახსენე და არა ნახევარ ღერძი,ანუ მთლიანი ხიდი ვიგულისხმე და ხიდის ბლოკირებაა საჭიროო,ანუ წინა და უკანა ხიდები ვიგულისხმე ცალ ცალკე 2 ბორბალი გინდოდა გეთქვა ალბათ ნუ გამოდის საკმაოდ უკან ყოფილა სუბარუ,აბა აუდის რომ სისტემა აქვს ეგეთამდე 22 საუკუნეში თუ მივიდნენ კარგია,ტორსენის ბლოკირებადი დიფერენციალები და სიყვარულობები,თან ნამდვილი კვადრო ისე კი არა ცალი ბორბალი დარჩა და დარჩი სადმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#217
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 11:56) [snapback]683837[/snapback] ფორესტერებს იშვიათად რომ ცენტრალური ბლოკირება ჰქონდეთ. მაგიტომაც არის, დიაგონალკების გადალახვა უჭირთ. რას არ იტყვი ხოლმე ![]() ცენტრალური ბლოკირება ყველა სუბარუს აქვს ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 21:56) [snapback]683905[/snapback] ნუ გამოდის საკმაოდ უკან ყოფილა სუბარუ,აბა აუდის რომ სისტემა აქვს ეგეთამდე 22 საუკუნეში თუ მივიდნენ კარგია,ტორსენის ბლოკირებადი დიფერენციალები და სიყვარულობები,თან ნამდვილი კვადრო ისე კი არა ცალი ბორბალი დარჩა და დარჩი სადმე ვერ გავიგე სად უკან არის სუბარუ?? ვადა ალბათ ნასვამია ან პახმელიაზეა, აბა რომელი ფხიზელი სუბაროლოგი დაწერს იმას რომ სუბარუს ცენტრალური ბლოკირება არა აქვსო ![]() ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 21:49) [snapback]683898[/snapback] აუმჯობესებენ თანდათან კაი რა კაი რა, რეებს წერ არ გრცხვენია? ![]() VTD კარობკა სუბარუმ პირველა დააყენა 1997 წელს და VDC 1 წლის მერე, იგივე წლებში გამოიყენეს DCCD მაგის მერე AWD სისტემაში არაფერი შეცვლილა SI DRIVE უბრალოდ არის VDC სისტემის გაუმჯობესებული ვარიანტი + მერე დაამატეს SI Cruise და Eyesight და ეგ ყველაფერი არის დამატებითი უსაფრთხოებისთვის და კომფორტისთვის, ხიდების სისტემა იგივე დარჩა რაც იყო 20 წლის წინ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#218
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 21:56) [snapback]683905[/snapback] ნუ გამოდის საკმაოდ უკან ყოფილა სუბარუ,აბა აუდის რომ სისტემა აქვს ეგეთამდე 22 საუკუნეში თუ მივიდნენ კარგია,ტორსენის ბლოკირებადი დიფერენციალები და სიყვარულობები,თან ნამდვილი კვადრო ისე კი არა ცალი ბორბალი დარჩა და დარჩი სადმე ნუ ცუდი არ არის ![]() იხვეწება ეგ სისტემა თანდათან. ახალი ვერსია ფორესტერებიც მაგ სისტემაზე გადავიდნენ უკვე. PAINKILLER ფორესტერის ცენტრალური ახლოსაც ვერ მოვა აუთბექის VTD-სთან და აზრი ქონის ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#219
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:17) [snapback]683908[/snapback] ფორესტერის ცენტრალური ახლოსაც ვერ მოვა აუთბექის VTD-სთან და აზრი ქონის ??? ვაახ, გამაგიჟებ რააა ![]() VTD არის VTD და ფორესტერზეც იგივეა, იმპრეზაზეც და აუთბექზეც, კარგი რა მართლა რა, ასეთ რამეს შენგან არ მოველოდი.... ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:17) [snapback]683908[/snapback] ახალი ვერსია ფორესტერებიც მაგ სისტემაზე გადავიდნენ უკვე. რომელი ახალი ვერსია ფორესტერები გადავიდნენ, რა სისტემაზე??? ზოგჯერ მგონია სპეციალურად ამბობ ასეთ რაღაცეებს ![]() მილიონჯერ არის გადაღეჭილი ამ ფორუმზე სუბარუს AWD-ები და მათი სხვაობები, თემაც არის გახსნილი ამისთვის, გადაიკითხე მაინც ხოლმე ზოგჯერ... http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=7358 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#220
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:21) [snapback]683909[/snapback] VTD არის VTD და ფორესტერზეც იგივეა, იმპრეზაზეც და აუთბექზეც, კარგი რა მართლა რა, ასეთ რამეს შენგან არ მოველოდი.... 97-ებიდან VTD აქვთ ზოგიერთებს და არა ყველას. პლიუს 5-იან კარობკაზე VTD მუშაობს 45/55-ის პრინციპით და 4-იან ავტომატზე 90/10-ის პრინციპით. განსხვავებას თუ ვერ ხედავ, კარგად ყოფილა შენი საქმე ![]() |
|
|
![]() ![]() |