![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#221
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:25) [snapback]683910[/snapback] 5-იან კარობკაზე VTD მუშაობს 45/55-ის პრინციპით და 4-იან ავტომატზე 90/10-ის პრინციპით საიდან იგონებ ეგეთ რამეს???? VTD არის ხვასტავიკში და კარობკა 5-იანი იქნება თუ 4-იანი არანაირი მნIშნველობა არა აქვს, კროსსპორტის ან იმპრეზის VTD ზუსტად იგივეა რაც აუთბექის ან LEGACY GT SPEC B-ს ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:25) [snapback]683910[/snapback] 97-ებიდან VTD აქვთ ზოგიერთებს და არა ყველას და რა მერე?? ეგ ყოველთვის მასე იყო, VTD კარობკა დგებოდა შედარებით ძლიერ ძრავიან (3.0 ან ტურბინიანი) სუბარუებზე, უბრალო მოდელებზე A-AWD დგებოდა 2014 წლამდე, მერე უკვე ვარიატორებზე გადავიდნენ 90/10 განაწილებით VTD კარობკა არასოდეს გამოსულა, წინა გვერდზე შენ თვითონ დადე სურათები რა განსხვავებაა A-AWD და VTD კარობკას შორის და ზუსტად ეგ ეწერა რომ ძირითადი სხვაობა არის ცენტრალური დიფერენციალი რომელიც 45/55-ზე ანაწილებს, ანუ მექანიკური დიფერენციალი აქვს VTD-ს, განსხვავებით A-AWD სისტემისა სადაც დიფერენციალი საერთოდ არ არსებობს Active AWD სისტემაზე უკანა ხიდის მთლიანად გათიშვა არის შესაძლებელი დამცველის ჩაყენებით, VTD კარობკაზე ხიდი მუდმივად ჩართულია, ისევე როგორც მექანიკაზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#222
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
დავდე ზევით ლინკი და თუ გადაიკითხავ, კარგს იზამ. 4-იან კარობკაზე იგივე, როგორც 5-იანზეა, არის მხოლოდ 2001წლიდან გამოშვებულ იმპრეზა WRX-ებში. როგორიც კარლოს ყავდა. ფორესტერების 4-იანი კარობკების VTD კი სხვანაირად მუშაობს და ახლოსაც ვერ მივა აუთბექთან. ეგრე რომ იყოს, აუთბექმა 2.5-იანი ძრავით იგივენაირად უნდა დაძლიოს დიაგონალკა, როგორც 3.0-მა, მაგრამ ვერა. ამის ვიდეოც დავდე. ეხლა არა თქვა VDC არა აქვს და მაგიტომო. ცნობისთვის, გამავლობისთვის ჯობია, რომ VDC საერთოდ გამოირთოს. ამაზე კი რუსულ ფორუმებზეც კი წერენ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#223
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,163 რეგისტრ.: 22-March 11 მომხმარებელი № 1,922 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jan 8 2016, 21:09) [snapback]683674[/snapback] buta17 5-ში არარესტაილინგ მოახერხებ 3.0 ძრავით ცოტა მეტი გარბენით. WRX_STI VTD რომ იყოს, VDC-ც იქნებოდა ![]() კაი თუ VTD ც არაა რა ტიპის კარობკაა მაშინ ან ხიდებს შორის % ული გადანაწილება რამდენი აქვს სად ვნახო :| ? -------------------- (S)სასტიკად (T) თე...ლი (I) იაპოშკა =))))
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#224
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:37) [snapback]683915[/snapback] ფორესტერების 4-იანი კარობკების VTD კი სხვანაირად მუშაობს და ახლოსაც ვერ მივა აუთბექთან. შეცდომაში ხარ შესული და რით დაგეხმარო არ ვიცი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#225
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,163 რეგისტრ.: 22-March 11 მომხმარებელი № 1,922 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 8 2016, 22:13) [snapback]683681[/snapback] კაკრაზ პირიქითაა ![]() ზუსტად მასეა ![]() 5-იანი კარობკა ყველა VTD დიფერეციალით არის, ყოველ შემთხვევაში 2008 წლამდე ნაღდად მასეა, მერე არ ვიცი რა მანქანა გყავს აბა გამახსენე ![]() 5-სიჩქარიანი ლეგასი ყველა VTD კარობკით არის აუთბექი მყავს ოღონდ სედანი ამერიკული 3.0 და დაბლა სადაც VDC ღილაკი უნდ იყოს გაუქმებულია და მარტო დვორნიკების სპირალის კნოპკა აქვს რო არ მიეყნიოს დვორნიკები შუშას რავი ეხლა დიდ თოვლში არ მივლია მაგრამ წყნეთი კოჯორის პირობებეში სადაც დავტესტე ვაბშე არსად არ გამაჩერა ყინულზეც მაგრად იდგა და დიდ ტალახშიც ჯერ არ მყოლია არსად -------------------- (S)სასტიკად (T) თე...ლი (I) იაპოშკა =))))
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#226
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WRX_STI @ 10th January 2016 - 22:40) [snapback]683916[/snapback] კაი თუ VTD ც არაა რა ტიპის კარობკაა მაშინ ან ხიდებს შორის % ული გადანაწილება რამდენი აქვს სად ვნახო :| ? რა მანქანა გყავს, რამდენისიჩქარიანი კარობკა აქვს? ციტატა(WRX_STI @ 10th January 2016 - 22:42) [snapback]683918[/snapback] აუთბექი მყავს ოღონდ სედანი ამერიკული 3.0 3.0 აუთბექზე 5-იანი ავტომატი დგას VTD სისტემით, ნებისმიერზე!!! (ამერიკული, იაპონური, სულ ერთია) ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 22:37) [snapback]683915[/snapback] ეგრე რომ იყოს, აუთბექმა 2.5-იანი ძრავით იგივენაირად უნდა დაძლიოს დიაგონალკა, როგორც 3.0-მა, მაგრამ ვერა. ამის ვიდეოც დავდე. ეხლა არა თქვა VDC არა აქვს და მაგიტომო. ცნობისთვის, გამავლობისთვის ჯობია, რომ VDC საერთოდ გამოირთოს. ამაზე კი რუსულ ფორუმებზეც კი წერენ. 2.5 აუთბექებს (90%-ს მაინც) არა აქვს VTD, არამედ აქვს Active AWD, ზუსტად ისევე როგორც უტურბინო ფორესტერებს! აი კაკრაზ VDC რომელსაც აქვს (2.5 აუთბექი იგულისხმება და ასევე უტურბინო ფორესტერიც), ზუსტად იგივენაირად დაძლევს დიაგონალკას როგორც 3.0 აუთბექი, იმიტომ რომ ერთიდაიგივე VTD ხიდები აქვს და გამავლობაში კაკრაზ VDC ეხმარება დიაგონალკაზე, რუსულ ფორუმებზე სად წაიკითხე მაგის საწინააღმდეგო ეგ ნაღდად არ ვიცი, მაგრამ ზუსტად ვიცი რომ დიაგონალკას ერთადერთი VDC სისტემა თუ გაუმკლავდება, ჩვეულებრივი VTD-ს დიდი შანსი აქვს რომ დაეკიდოს 2 ბორბალზე, ამის მაგალითებიც ბევრი მინახავს ![]() ეს ვიდეო რაც დადე, აქ უბრალო 2,5 აუთბექია A-AWD სისტემით, უტურბინო ფორესტერებსაც იგივე უყენია, და დიაგონალკაზე ეგრევე დებილდება, იმიტომ რომ ფაქტიურად წინავედუში ხდება ეგ მანქანა როცა 1 ბორბალი ჰაერშია -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#227
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:47) [snapback]683919[/snapback] აი კაკრაზ VDC რომელსაც აქვს (2.5 აუთბექი იგულისხმება და ასევე უტურბინო ფორესტერიც), ზუსტად იგივენაირად დაძლევს დიაგონალკას როგორც 3.0 აუთბექი VDC გამორთულით თუ როგორც ვიდეოშია ეგრე გადადის დიაგონალკებზე აზრი არ აქვს 3.0 თან შედარებას,ბორბალს ვერ ძრავს და თრექშენმა თუ ცენტრალური დიფერენციალი ვერ გადასცემს სათანადო თორქს როგორ გგონია თრექშენის დახმარებით გადაიტანს? ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:47) [snapback]683919[/snapback] და გამავლობაში კაკრაზ VDC ეხმარება დიაგონალკაზე, რუსულ ფორუმებზე სად წაიკითხე მაგის საწინააღმდეგო ეგ ნაღდად არ ვიცი, მაგრამ ზუსტად ვიცი რომ დიაგონალკას ერთადერთი VDC სისტემა თუ გაუმკლავდება, ჩვეულებრივი VTD-ს დიდი შანსი აქვს რომ დაეკიდოს 2 ბორბალზე, ამის მაგალითებიც ბევრი მინახავს მაგ სისტემამ შეიძლება ისეთ დიაგონალებზე უშველოს სადაც ცოტა სწრაფად სიარული შეუძლებელია თორემ ზოგადად ტალახში ან ღრმა თოვლში პირველი მიზეზი ეგ სისტემა იქნება რომელიც ჩაგტოვებს ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:55) [snapback]683919[/snapback] ეს ვიდეო რაც დადე, აქ უბრალო 2,5 აუთბექია A-AWD სისტემით, უტურბინო ფორესტერებსაც იგივე უყენია, და დიაგონალკაზე ეგრევე დებილდება, იმიტომ რომ ფაქტიურად წინავედუში ხდება ეგ მანქანა როცა 1 ბორბალი ჰაერშია აბა ამდენი ხანი მე და ეს კაცი რაზე ვმსჯელობთ სიმთვრალეს რომ აბრალებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#228
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 22:56) [snapback]683921[/snapback] თუ როგორც ვიდეოშია ეგრე გადადის დიაგონალკებზე აზრი არ აქვს 3.0 თან შედარებას,ბორბალს ვერ ძრავს და თრექშენმა თუ ცენტრალური დიფერენციალი ვერ გადასცემს სათანადო თორქს როგორ გგონია თრექშენის დახმარებით გადაიტანს? VDC დგას მხოლოდდამხოლოდ VTD კოლოფიან სუბარუებზე, ამის გამეორებამ უკვე დამღალა ![]() VTD კი ერთნაირია 2.5 აუთბექზეც და 3.0-ზეც ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 22:57) [snapback]683921[/snapback] მაგ სისტემამ შეიძლება ისეთ დიაგონალებზე უშველოს სადაც ცოტა სწრაფად სიარული შეუძლებელია თორემ ზოგადად ტალახში ან ღრმა თოვლში პირველი მიზეზი ეგ სისტემა იქნება რომელიც ჩაგტოვებს მყოლია თექშენიანი მანქანა და ვიცი რასაც ვამბობ,ერთი ზედმეტი ბორბლის ამობუქსავება და ეგრევე დააგდო აბაროტები და დარჩი ადგილზე უკვე დავწერე რომ VDC სისტემა VTD კარობკის გარეშე არ დგება სუბარუებზე, შესაბამისად ხიდები + თრექშენი ერთდროულად მუშაობს ნებისმიერ სიტუაციაში ![]() ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 22:57) [snapback]683921[/snapback] აბა ამდენი ხანი მე და ეს კაცი რაზე ვმსჯელობთ სიმთვრალეს რომ აბრალებ სიმთვრალეს იმიტომ ვაბრალებ რომ 2.5 აუთბექის VTD სხვანაირად ეჩვენება 3.0-ისგან, არადა ერთია ზუსტად ![]() და VDC-ც მოყვება კომპლექტში ![]() ნუ მაკამათებთ ისეთ რამეზე რაც ნებისმიერმა სუბაროლოგმა უნდა იცოდეს ზეპირად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#229
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(misho0 @ 10th January 2016 - 22:57) [snapback]683921[/snapback] მაგ სისტემამ შეიძლება ისეთ დიაგონალებზე უშველოს სადაც ცოტა სწრაფად სიარული შეუძლებელია თორემ ზოგადად ტალახში ან ღრმა თოვლში პირველი მიზეზი ეგ სისტემა იქნება რომელიც ჩაგტოვებს მყოლია თექშენიანი მანქანა და ვიცი რასაც ვამბობ,ერთი ზედმეტი ბორბლის ამობუქსავება და ეგრევე დააგდო აბაროტები და დარჩი ადგილზე არ არის ეგრე. VDC თორქს აგდებს მოშნად და დიდად უშლის ხელს მანქანას გამავლობაში. PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:58) [snapback]683922[/snapback] VDC დგას მხოლოდდამხოლოდ VTD კოლოფიან სუბარუებზე, ამის გამეორებამ უკვე დამღალა ისა და რა მაინტერესებს, ფორესტერებეზე რატომ არ არის VDC თუ VTD კარობკები მაგათზეც დგას ? ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:58) [snapback]683922[/snapback] VTD კი ერთნაირია 2.5 აუთბექზეც და 3.0-ზეც ზევით დაწერე ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:55) [snapback]683919[/snapback] ეს ვიდეო რაც დადე, აქ უბრალო 2,5 აუთბექია A-AWD სისტემით და როგორ არის უბრალო 2.5 აუთბექი A-AWD სისტემით თუ მაგათზე VTD კარობკა აყენია და თან 3.0-ის მსგავსი ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#230
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 23:07) [snapback]683923[/snapback] ისა და რა მაინტერესებს, ფორესტერებეზე რატომ არ არის VDC თუ VTD კარობკები მაგათზეც დგას ? სრულიად ლოგიკური შეკითხვაა, მიკვირს აქამდე არ გაგიჩნდა ![]() პასუხიც მარტივია, VDC არის ფორესტერებზე ოღონდ ოფციონალურად, ანუ ზოგს უყენია და ზოგს არა ![]() დაჟე SF5 ფორესტერებიც გამოდიოდა VTD+VDC კომბინაციით, მინდიას ჰყავდა თუ არ ვცდები, და კიდევ კალეს ჰყავდა ადრე ![]() ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 23:07) [snapback]683923[/snapback] და როგორ არის უბრალო 2.5 აუთბექი A-AWD სისტემით თუ მაგათზე VTD კარობკა აყენია და თან 3.0-ის მსგავსი ? ტროლაობ??? ![]() კიდევ ერთხელ დავწერ სიტყვასიტყვით და თუ კიდევ ვერ გაიგებ, მე ვეღარ გიშველი ნამდვილად: 2.5 აუთბექების უმეტესობას (ისევე როგორც უტურბინო ფორესტერების უმეტესობას) უყენია Active-AWD სისტემა, მხოლოდ ზოგიერთ მოდელებს (ჩათვალე სპეც ზაკაზით) უყენია VTD+VDC სისტემა, რომელიც ზუსტად ისეთივეა რაც 3,0 აუთბექებზე მაგ ვიდეოზე კი არის სრულიად სტანდარტული 2.5 აუთბექი რომლესაც Active AWD აქვს და არანაირად არ უყენია VTD ან VDC ახლა გასაგებია? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#231
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 23:18) [snapback]683924[/snapback] პასუხიც მარტივია, VDC არის ფორესტერებზე ოღონდ ოფციონალურად, ანუ ზოგს უყენია და ზოგს არა იგივენაირად, როგორც VTD არის ფორესტერისთვის: 1000-ში ერთი ![]() მანუალშიც წერია თურმე ![]() "Pressing the switch to deactivate the Vehicle Dynamics Control system can facilitate the following operations: - a standing start on a steeply sloping road with a snowy, gravel-covered, or otherwise slippery surface - extrication of the vehicle when its wheels are stuck in mud or deep snow" |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#232
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 23:27) [snapback]683925[/snapback] იგივენაირად, როგორც VTD არის ფორესტერისთვის: 1000-ში ერთი ყველა ტურბინიან კროსსპორტს აქვს VTD, ანუ 1000-ში 1000-ს !!! თუ არ გჯერა, შეგიძლია ჩამოუარო საქაართველოში არსებულ ყველა ტურბინიან კროსსპორტს და კარობკის კოდი შეუმოწმო ![]() ![]() ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 23:27) [snapback]683925[/snapback] მანუალშიც წერია თურმე "Pressing the switch to deactivate the Vehicle Dynamics Control system can facilitate the following operations:- a standing start on a steeply sloping road with a snowy, gravel-covered, or otherwise slippery surface- extrication of the vehicle when its wheels are stuck in mud or deep snow" ციტატა(VADA @ 10th January 2016 - 23:07) [snapback]683923[/snapback] არ არის ეგრე. VDC თორქს აგდებს მოშნად და დიდად უშლის ხელს მანქანას გამავლობაში. და რა შუაშია ტალახში და თოვლში ჩარჩენა დიაგონალკასთან?? რა თქმა უნდა ღრმა ტალახში VDC ვერანაირად ვერ გიშველის დიაგონალკაზე კი ნებისმიერი VDC სისტემიანი სუბარუ აჯობებს სხვა სუბარუს რომელსაც VDC არა აქვს, მექანიკასაც მათ შორის (შეიძლება DCCD-იანს ვერ აჯობოს, რომელსაც ორივე ხიდზე აქვს მექანიკური ბლოკირება) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#233
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 22:55) [snapback]683919[/snapback] აი კაკრაზ VDC რომელსაც აქვს (2.5 აუთბექი იგულისხმება და ასევე უტურბინო ფორესტერიც), ზუსტად იგივენაირად დაძლევს დიაგონალკას როგორც 3.0 აუთბექი, იმიტომ რომ ერთიდაიგივე VTD ხიდები აქვს პიენ შენ რაღა მოგივიდა, VTD ხიდი რომ არაა და კარობკაა ? ამ კარობკის კოდიც TV თი იწყება, და გადაცემა აქვთ 45-55 , თუ 60 -40. ხოლო ჩვეულებრივისა, ანუ რომელიც 2.5 აუთბექებზე და ფორესტერებზე დგას კარობკის კოდი იწყება TZ _თი. 90-10 გადაცემით. VDC სისტემა ტორმუზით ბორბლის დაბლოკვაა მგონი და კარობკასთან საერთოდ რა კავშირი აქვს არ ვიცი. მე სხვა შეკითხვა დავსვი, როგორ გავარჩიოთ ყიდვისას თქო. და როგორც ჩანს მართლა საჭეზე ორივე მხარეს კნოპკები რომელასაც აქვს ეგაა VDC იანი. უბრალოდ აუქციონის სურათებში ხშირად არ ჩანს და ეგაა პრობლემა. ბიფორვარდზე კია მარა მანდ ნაყიდი მანქანა რამდენად სანდოა ეგაა კიდევ საკითხავი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#234
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 11th January 2016 - 07:28) [snapback]683934[/snapback] მე სხვა შეკითხვა დავსვი, როგორ გავარჩიოთ ყიდვისას თქო. და როგორც ჩანს მართლა საჭეზე ორივე მხარეს კნოპკები რომელასაც აქვს ეგაა VDC იანი. უბრალოდ აუქციონის სურათებში ხშირად არ ჩანს და ეგაა პრობლემა. ბიფორვარდზე კია მარა მანდ ნაყიდი მანქანა რამდენად სანდოა ეგაა კიდევ საკითხავი. ბიფორვარდზეც იშოვება კარგი მანქანები, მთავარია აუქციონის ფურცელი ნახო ![]() ციტატა(xrinco @ 11th January 2016 - 07:28) [snapback]683934[/snapback] VDC სისტემა ტორმუზით ბორბლის დაბლოკვაა მგონი და კარობკასთან საერთოდ რა კავშირი აქვს არ ვიცი. არის კარობკასთან კავშირში, A-AWD კარობკაზე არ დგებოდა VDC სისტემა, მხოლოდ VTD კარობკაზე ციტატა(xrinco @ 11th January 2016 - 07:28) [snapback]683934[/snapback] პიენ შენ რაღა მოგივიდა, VTD ხიდი რომ არაა და კარობკაა ? ამ კარობკის კოდიც TV თი იწყება, და გადაცემა აქვთ 45-55 , თუ 60 -40. ხოლო ჩვეულებრივისა, ანუ რომელიც 2.5 აუთბექებზე და ფორესტერებზე დგას კარობკის კოდი იწყება TZ _თი. 90-10 გადაცემით. მე არაფერი მომივიდა, მე ეგ ყველაფერი დიდი ხანია ვიცი ![]() VTD ხიდია რომელიც შესაბამის კარობკაში დგას, TV კოდით გამოდის მხოლოდ 4 სიჩქარიანი VTD კარობკები, 5-იანებს სხვა კოდი აქვს და ყველა 5-იანი კარობკა რომელიც 2008 წლამდე ლეგასზე/აუთბექზე დგას არის VTD სისტემის, 2009-იდან უკვე არ ვიცი როგორ არის... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#235
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
მგონი ვდც სისტემიან აუთბექებსაც ვტდ კარობკები აქვთ ამ მანქანის ვინკოდის სურათს თუ დავუჯერებთ. და ხიდთა შორის გადაცემა როგორი აქვთ საინტერესოა
http://www.beforward.jp/subaru/outback/bf488970/id/595752/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#236
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 11th January 2016 - 10:39) [snapback]683946[/snapback] მგონი ვდც სისტემიან აუთბექებსაც ვტდ კარობკები აქვთ ამ მანქანის ვინკოდის სურათს თუ დავუჯერებთ ზუსტად მაგის ახსნას ვცდილობ უკვე მეოთხე გვერდია, გავიქაფე ენა თუ თითები ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 23:01) [snapback]683922[/snapback] VDC დგას მხოლოდდამხოლოდ VTD კოლოფიან სუბარუებზე, ამის გამეორებამ უკვე დამღალა ![]() ციტატა(xrinco @ 11th January 2016 - 10:39) [snapback]683946[/snapback] და ხიდთა შორის გადაცემა როგორი აქვთ საინტერესოა ყველა VTD კარობკას აქვს 45/55 განაწილება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#237
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 11 2016, 11:55) [snapback]683959[/snapback] ზუსტად მაგის ახსნას ვცდილობ უკვე მეოთხე გვერდია, გავიქაფე ენა თუ თითები ![]() ![]() ყველა VTD კარობკას აქვს 45/55 განაწილება ![]() გაიხარე თუ მართლა მასეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#238
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
დავიღალე კითხვით და ერთი კითხვა დამრჩა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#239
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 23:43) [snapback]683926[/snapback] თუ არ გჯერა, შეგიძლია ჩამოუარო საქაართველოში არსებულ ყველა ტურბინიან კროსსპორტს და კარობკის კოდი შეუმოწმო და თუ კარობკის კოდით VTD-ს გამოცნობა არ იცი, მაშინ საერთოდ რაღაზე მეკამათები? მჯერა კი არა და მაგას ვამბობ რამდენი ხანია კროსებს აქვთ VTD და მანამდე ვერსიებს, შენებურად რომ ვთქვათ, ოფციაში მხოლოდ ![]() გინდ ჰქონია ოფციაში და გინდა არა. ეგრე ფორესტერებს ტყავის სალონიც აქვთ ოფციაში, მაგრამ რამდენი ფორესტერი გინახავს ტყავის სალონით LL Bean ვერსიის გარდა ??? 2.5-იან აუთბექეშიც ეგრეა. უფრო მეტი შანსია LL Bean ვერსიებზე დგებოდეს VTD კარობკა. 3.0-ებს კი ყველას აქვს. ციტატა(PAINKILLER @ 10th January 2016 - 23:43) [snapback]683926[/snapback] და რა შუაშია ტალახში და თოვლში ჩარჩენა დიაგონალკასთან?? ბოდიში პეინ, მე მეგონა დიაგონალკა მარტო ასფალტზე და ისიც ქალაქში შეიძლება შეგხვდეს. სადაც თოვლი და ტალახია, იქ დიაგონალკას რა უნდა ჰო ? დაძვრაც არ სჭირდება. რაზგონი უნდა აიღო და გადალახავ, ჰო ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#240
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 12th January 2016 - 11:36) [snapback]684033[/snapback] მანამდე ვერსიებს, შენებურად რომ ვთქვათ, ოფციაში მხოლოდ არაფერი მსგავსი არ მითქვამს, რატომ მაბრალებ? ![]() მანამდე ვერსიებში თუ SF კუზაოს გულისხმობ, მანდ მოდელზეა დამოკიდებული, VTD აქვთ STI II ყველას აბსოლუტურად (კროსსპორტის პონტში), უბრალო S/TB-ებში ოფციაა, STi (I) ფორესტერს არც ოფციაში არ მოყვება VTD ციტატა(VADA @ 12th January 2016 - 11:36) [snapback]684033[/snapback] ოფციაში კია, მაგრამ იმდენად იშვიათად აყენებენ, ყიდვა რომ გინდოდეს, ტურბინიან აუთბექს უფრო ადვილად მონახავ საყიდლად. ციტატა(VADA @ 12th January 2016 - 11:36) [snapback]684033[/snapback] 2.5-იან აუთბექეშიც ეგრეა. უფრო მეტი შანსია LL Bean ვერსიებზე დგებოდეს VTD კარობკა. 3.0-ებს კი ყველას აქვს. იშვიათობაზე არ მიკამათია არასოდეს და არც ახლა ვაპირებ ![]() ციტატა(VADA @ 12th January 2016 - 11:36) [snapback]684033[/snapback] ბოდიში პეინ, მე მეგონა დიაგონალკა მარტო ასფალტზე და ისიც ქალაქში შეიძლება შეგხვდეს. სადაც თოვლი და ტალახია, იქ დიაგონალკას რა უნდა ჰო ? დაძვრაც არ სჭირდება. რაზგონი უნდა აიღო და გადალახავ, ჰო ? შენთვის თუ ოფროუდი მხოლოდ ღრმა ტალახი და თოვლია, მაშინ სუბარუ საერთოდ არც უნდა გყავდეს ![]() და იქ სადაც სუბარუებით დადიან, აუცილებელი არაა ნახევარი მეტრი ტალახი და 1 მეტრი თოვლი იყოს, იმიტომ რომ ეგეთ გზაზე სუბარუების 90% ჩარჩება უიმედოდ თუ კიდევ გინდა ამ თემაზე კამათის გაგრძელება, მე გამოგეთიშები სამწუხაროდ, კამათი კამათის გამო არ მიზიდავს მაინცდამაინც... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |