გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Sep 16 2015, 11:27
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,163 რეგისტრ.: 22-March 11 მომხმარებელი № 1,922 |
ციტატა(PAINKILLER @ Sep 16 2015, 10:24) [snapback]671564[/snapback] საქმე იმაშია რომ შენს მანქანაზე დგას სრულიად ჩვეულებრივი ლეგასის პადვესკა, ანუ არაფერი განსაკუთრებული არ არის, აუთბექზე პასადკა რეალურად აწეულია საბურავების და სპეციალური პრასტავკების ხარჯზე რომელიც კუზაოს და პადვესკას შორის არის დაყენებული სტოკ ლეგასს და აუთბექს შორის პასადკის სხვაობა არის 5სმ (ლეგასი 15სმ, აუთბექი 20სმ), აქედან 2 სანტიმეტრზე მეტი საბურავზე მოდის (215/45 vs 215/55), დანარჩენი 3 სანტიმეტრი კი ზუსტად იმ პრასტავკებზე შენ თუ რეალურად გინდა დასწიო პასადკა (საბურავების გამოცვლა ბუნებრივად იგულისხმება), ან დაბალი პრუჟინები უნდა დააყენო, ან მთლიანად რეგულირებადი სპორტული პადვესკა პრასტავკების მოხსნაც შეიძლება, თუმცა ეგ უფრო ხარჯიანი იქნება ყველაზე მარტივი მაინც სპორტული პადვესკის დაყენებაა, თან შენს გემოზე დაარეგულირებ სიმაღლესაც და სიგრუბესაც BP5-ების პატრონებს ტყუილად გაქვთ იმედი რომ აუთბექის პადვესკის დაყენებით პასადკა მოგემატებათ აგერ უფრო დეტალურად ამ თემაშია განხილული რეალური მაგალითი, როგორ ასწია ბატონმა ვაჟიკამ თავისი ფურგონი აუთბექზე უფრო მაღლა http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=16208 ეს ყველაფერი გასაგებია ანუ რა გამოდის თუ სპორტულ პადვესკას არ დავაყენებ ისე აზრი არ აქ არაფერს ? აი ჩვეულებრივი სედანი ლეგასის პრუჟინა და ამორტიზატორი რო დადგეს ჩემსაზე და ესენი მოვხსნა არ დაიწევს სედანის დონეზე ? ეგ მიანტერესებს თუ არ დაიწევს მაშინ რაზე ვცვლი გამოდის აზრი არ აქვს -------------------- (S)სასტიკად (T) თე...ლი (I) იაპოშკა =))))
|
|
|
|
Sep 16 2015, 12:23
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WRX_STI @ Sep 16 2015, 12:27) [snapback]671588[/snapback] ეს ყველაფერი გასაგებია ანუ რა გამოდის თუ სპორტულ პადვესკას არ დავაყენებ ისე აზრი არ აქ არაფერს ? აი ჩვეულებრივი სედანი ლეგასის პრუჟინა და ამორტიზატორი რო დადგეს ჩემსაზე და ესენი მოვხსნა არ დაიწევს სედანის დონეზე ? ეგ მიანტერესებს თუ არ დაიწევს მაშინ რაზე ვცვლი გამოდის აზრი არ აქვს ხომ უკვე ვთქვი რომ ჩვეულებრივი პადვესკა დგას აუთბექზეც, უბრალოდ მაღალი საბურავები უყენია და კუზაო არის აწეული პრასტავკებით ტურბინიანის პადვესკაც რომ დააყენო, თუ იგივე საბურავებს დატოვებ პასადკა თითქმის არ დაიწევს, სპეც B-ს შემთხვევაში უბრალოდ დაგრუბდება (GT-ს რბილი პადვესკა აქვს შედარებით) გამოცვლას აზრი აქვს თუ რეგულირებად პადვესკას დააყენებ, ანუ სტოკზე უფრო ქვემოთ ჩამოსწევ და საბურავებსაც უფრო თხელს დააყენებ, მაგ შემთხევაში რეალურად დაიწევს პასადკა, და შენ თვითონ დააყენებ რა სიმაღლეზეც გინდა ან ვაბშე მანქანა გამოცვალე და ჩვეულებრივი ლეგასი დაითრიე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Sep 16 2015, 14:07
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,163 რეგისტრ.: 22-March 11 მომხმარებელი № 1,922 |
ციტატა(PAINKILLER @ Sep 16 2015, 13:23) [snapback]671593[/snapback] ხომ უკვე ვთქვი რომ ჩვეულებრივი პადვესკა დგას აუთბექზეც, უბრალოდ მაღალი საბურავები უყენია და კუზაო არის აწეული პრასტავკებით ტურბინიანის პადვესკაც რომ დააყენო, თუ იგივე საბურავებს დატოვებ პასადკა თითქმის არ დაიწევს, სპეც B-ს შემთხვევაში უბრალოდ დაგრუბდება (GT-ს რბილი პადვესკა აქვს შედარებით) გამოცვლას აზრი აქვს თუ რეგულირებად პადვესკას დააყენებ, ანუ სტოკზე უფრო ქვემოთ ჩამოსწევ და საბურავებსაც უფრო თხელს დააყენებ, მაგ შემთხევაში რეალურად დაიწევს პასადკა, და შენ თვითონ დააყენებ რა სიმაღლეზეც გინდა ან ვაბშე მანქანა გამოცვალე და ჩვეულებრივი ლეგასი დაითრიე ეხლა გასაგებია ყველაფერი მაშინ დახურე თემა და რეგულირებადისთვის მოვაგროვებ ფულს -------------------- (S)სასტიკად (T) თე...ლი (I) იაპოშკა =))))
|
|
|
|
![]() ![]() |