IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
Sh.Burduli
გამოხმაურება Mar 17 2010, 21:07
გამოხმაურება #21


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 726
რეგისტრ.: 27-February 10
მდებარ.: Varketili
მომხმარებელი № 857




მეც ჰაერის ფილტრტან დაკავშირებული პრობლემა მაქვს, მანქანას ვერ ვქოქავდი. მოკლედ 3 კვირის წინ სჰევცვალე ფილტრები რაგაცეები ჰოდა დგეს ვანხე რო ჰაერის ფილტრის კრიშკა არ იჯდა რაა კარგად, ქვედა მხარე არ იჯდა ფილტრი ჩანდა (უტურბინო ფორიკაზე) მოკლედ მოვხსენი მარა ვერც მე ჩავსვი როგორც საჭირო იყო ისე, და მივაყენე ისევ ძველებურად მარა მანქანა არ დაიქოქა, უფრო სწორად დაიქოქებოდა და 5 წამში ქვრებოდა. სამჯერ ვცადე მარა არ დაიქოქა რაა, მერე მოვხსენი ისევ ვიჩალიჩე რაღაცა და ჩავსვი საკაიფოდ, როგოც საჭირო იყო და დაიქოქა, მარა ეხლა რაშია საქმე, რო ვქოქავ, გაზს რო არ ვაძლევ ეგრე, ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე.

მოკლედ რას ფიქრობთ ამ მოვლენასთან დაკავშირებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Mar 17 2010, 21:18
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ციტატა(tsubaru @ 17th March 2010 - 21:07) [snapback]105226[/snapback]
ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე.


აი ზუსტად ადრე ჰქონდა მაშინ საქმე ცუდად. ტახომეტრი გახურებულ მატორზე, ხალასტოი აბაროტზე უნდა უდგეს 0.7-ზე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 17 2010, 21:19
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(tsubaru @ Mar 17 2010, 22:07) [snapback]105226[/snapback]
მეც ჰაერის ფილტრტან დაკავშირებული პრობლემა მაქვს, მანქანას ვერ ვქოქავდი. მოკლედ 3 კვირის წინ სჰევცვალე ფილტრები რაგაცეები ჰოდა დგეს ვანხე რო ჰაერის ფილტრის კრიშკა არ იჯდა რაა კარგად, ქვედა მხარე არ იჯდა ფილტრი ჩანდა (უტურბინო ფორიკაზე) მოკლედ მოვხსენი მარა ვერც მე ჩავსვი როგორც საჭირო იყო ისე, და მივაყენე ისევ ძველებურად მარა მანქანა არ დაიქოქა, უფრო სწორად დაიქოქებოდა და 5 წამში ქვრებოდა. სამჯერ ვცადე მარა არ დაიქოქა რაა, მერე მოვხსენი ისევ ვიჩალიჩე რაღაცა და ჩავსვი საკაიფოდ, როგოც საჭირო იყო და დაიქოქა, მარა ეხლა რაშია საქმე, რო ვქოქავ, გაზს რო არ ვაძლევ ეგრე, ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე.

მოკლედ რას ფიქრობთ ამ მოვლენასთან დაკავშირებით.

თუ ტახომეტრი 1000 ზე ქვემოთ ჩამოდის და 700 სის მიდამოებში ჩრდება შეგიძლია მშვიდად დაიძინო biggrin.gif . აი 1 ზე რომ ჩერდებოდა მაშინ ჭირდა რაღაც.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sh.Burduli
გამოხმაურება Mar 17 2010, 21:22
გამოხმაურება #24


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 726
რეგისტრ.: 27-February 10
მდებარ.: Varketili
მომხმარებელი № 857




აუ თქვენ გაიხარეთ რაა, მთელი საღამოა ამაზე ვნერვიულობ biggrin.gif თან სახელოსნოც დახურული იყო რო ვინმესთვის მეჩვენებინა, აი ხელა კი გული დამიმიშვიდდა. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 13 2010, 19:04
გამოხმაურება #25


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Matador @ Feb 19 2010, 23:02) [snapback]94158[/snapback]
ცუდი ბენზინი, არასრული წვა, სვეჩების უვარგისობა და ბენზინის ფილტრის არგამოუცვლელობა wink.gif



აი ზუსტად ამაზე ვეძებდი თემას მაგრამ ვერ მივაგენი და აი აქ კი წამოიწყეს ლაპარაკი, ჩემ მანქანას აქვს ასეთი პრობლემა, დილით რომ ვქოქავ იქოქება უპრობლემოდ, მერე ბენზინის სუნია მანამ სანამ არ გახურდება ძრავი ბოლომდე...ბენზინს ეკო-ს ვასხამ სუპერს, სვეჩები ჯერ არ გამომიცვლია, გაწევაში პრობლემა არ აქვს, მაგრამ აი ხანდახან ძალიან იშვიათად აკეთებს ასეთ რამეს, რომ დავაყენებ საღამოს მანქანას მერე არ იქოქება, ცოტა დიდხანს რო დავატრიალებ სტარტერს მერე იქოქება და მუშაობს........დილით ცივზე კიდევ ხანდახან აბაროტებს ერთ ორჟერ წაუთამაშებს,ჩამოვა ჩაქრობის პირამდე და ისევ აგდეებს და მერე წყნარდება.....რა შეიძლება იყოს? 2000 წლიანი ლეგასი ბლიტზენი მყავს......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 13 2010, 21:48
გამოხმაურება #26


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Black Jo @ May 13 2010, 20:04) [snapback]132476[/snapback]
აი ზუსტად ამაზე ვეძებდი თემას მაგრამ ვერ მივაგენი და აი აქ კი წამოიწყეს ლაპარაკი, ჩემ მანქანას აქვს ასეთი პრობლემა, დილით რომ ვქოქავ იქოქება უპრობლემოდ, მერე ბენზინის სუნია მანამ სანამ არ გახურდება ძრავი ბოლომდე...ბენზინს ეკო-ს ვასხამ სუპერს, სვეჩები ჯერ არ გამომიცვლია, გაწევაში პრობლემა არ აქვს, მაგრამ აი ხანდახან ძალიან იშვიათად აკეთებს ასეთ რამეს, რომ დავაყენებ საღამოს მანქანას მერე არ იქოქება, ცოტა დიდხანს რო დავატრიალებ სტარტერს მერე იქოქება და მუშაობს........დილით ცივზე კიდევ ხანდახან აბაროტებს ერთ ორჟერ წაუთამაშებს,ჩამოვა ჩაქრობის პირამდე და ისევ აგდეებს და მერე წყნარდება.....რა შეიძლება იყოს? 2000 წლიანი ლეგასი ბლიტზენი მყავს......


ბენზინის სუნს რაც შეეხება საშიში არაფერია ლამდა ცოტა დაიღალა ალბათ და გვიან გადის მუშა რეჟიმზე. სტარტელის დიდხანს ტრიალში ალბათ 2-3 წამს გულისხმობ ეგაც არაფერი სერიოზული მაგრამ ბენზინის წნევის გაზომვა და ლოგის ჩაწერა არ აწყენდა. რაც შეეხება აბაროტის თამაშს მაგას დროსელის და ხალასტოის რეგულატორის გაწმენდა უშველის ასევე არა გამორიცხული რომ საღამოს დაქოქვაც გამოასწოროს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 14 2010, 11:39
გამოხმაურება #27


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Sturbo @ 13th May 2010 - 22:48) [snapback]132529[/snapback]
მაგრამ ბენზინის წნევის გაზომვა და ლოგის ჩაწერა არ აწყენდა



მადლობა რჩევისთვის, გავწმინდავ რომ მოვიცლი, და ბენზინის წნევა ვიცი რაც არის, მაგრამ აი ლოგის ჩაწერა რას ნიშნავს და სად უნდა გავაკეთო ეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge