გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Mar 17 2010, 21:07
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 |
მეც ჰაერის ფილტრტან დაკავშირებული პრობლემა მაქვს, მანქანას ვერ ვქოქავდი. მოკლედ 3 კვირის წინ სჰევცვალე ფილტრები რაგაცეები ჰოდა დგეს ვანხე რო ჰაერის ფილტრის კრიშკა არ იჯდა რაა კარგად, ქვედა მხარე არ იჯდა ფილტრი ჩანდა (უტურბინო ფორიკაზე) მოკლედ მოვხსენი მარა ვერც მე ჩავსვი როგორც საჭირო იყო ისე, და მივაყენე ისევ ძველებურად მარა მანქანა არ დაიქოქა, უფრო სწორად დაიქოქებოდა და 5 წამში ქვრებოდა. სამჯერ ვცადე მარა არ დაიქოქა რაა, მერე მოვხსენი ისევ ვიჩალიჩე რაღაცა და ჩავსვი საკაიფოდ, როგოც საჭირო იყო და დაიქოქა, მარა ეხლა რაშია საქმე, რო ვქოქავ, გაზს რო არ ვაძლევ ეგრე, ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე.
მოკლედ რას ფიქრობთ ამ მოვლენასთან დაკავშირებით. |
|
|
|
Mar 17 2010, 21:18
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 |
ციტატა(tsubaru @ 17th March 2010 - 21:07) [snapback]105226[/snapback] ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე. აი ზუსტად ადრე ჰქონდა მაშინ საქმე ცუდად. ტახომეტრი გახურებულ მატორზე, ხალასტოი აბაროტზე უნდა უდგეს 0.7-ზე |
|
|
|
Mar 17 2010, 21:19
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(tsubaru @ Mar 17 2010, 22:07) [snapback]105226[/snapback] მეც ჰაერის ფილტრტან დაკავშირებული პრობლემა მაქვს, მანქანას ვერ ვქოქავდი. მოკლედ 3 კვირის წინ სჰევცვალე ფილტრები რაგაცეები ჰოდა დგეს ვანხე რო ჰაერის ფილტრის კრიშკა არ იჯდა რაა კარგად, ქვედა მხარე არ იჯდა ფილტრი ჩანდა (უტურბინო ფორიკაზე) მოკლედ მოვხსენი მარა ვერც მე ჩავსვი როგორც საჭირო იყო ისე, და მივაყენე ისევ ძველებურად მარა მანქანა არ დაიქოქა, უფრო სწორად დაიქოქებოდა და 5 წამში ქვრებოდა. სამჯერ ვცადე მარა არ დაიქოქა რაა, მერე მოვხსენი ისევ ვიჩალიჩე რაღაცა და ჩავსვი საკაიფოდ, როგოც საჭირო იყო და დაიქოქა, მარა ეხლა რაშია საქმე, რო ვქოქავ, გაზს რო არ ვაძლევ ეგრე, ტახომეტრი ჩამოდის 1-ს ქვემოთ არადა ადრე 1ზე ჩერდებოდა ხოლმე. მოკლედ რას ფიქრობთ ამ მოვლენასთან დაკავშირებით. თუ ტახომეტრი 1000 ზე ქვემოთ ჩამოდის და 700 სის მიდამოებში ჩრდება შეგიძლია მშვიდად დაიძინო |
|
|
|
Mar 17 2010, 21:22
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 |
აუ თქვენ გაიხარეთ რაა, მთელი საღამოა ამაზე ვნერვიულობ
|
|
|
|
May 13 2010, 19:04
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(Matador @ Feb 19 2010, 23:02) [snapback]94158[/snapback] ცუდი ბენზინი, არასრული წვა, სვეჩების უვარგისობა და ბენზინის ფილტრის არგამოუცვლელობა აი ზუსტად ამაზე ვეძებდი თემას მაგრამ ვერ მივაგენი და აი აქ კი წამოიწყეს ლაპარაკი, ჩემ მანქანას აქვს ასეთი პრობლემა, დილით რომ ვქოქავ იქოქება უპრობლემოდ, მერე ბენზინის სუნია მანამ სანამ არ გახურდება ძრავი ბოლომდე...ბენზინს ეკო-ს ვასხამ სუპერს, სვეჩები ჯერ არ გამომიცვლია, გაწევაში პრობლემა არ აქვს, მაგრამ აი ხანდახან ძალიან იშვიათად აკეთებს ასეთ რამეს, რომ დავაყენებ საღამოს მანქანას მერე არ იქოქება, ცოტა დიდხანს რო დავატრიალებ სტარტერს მერე იქოქება და მუშაობს........დილით ცივზე კიდევ ხანდახან აბაროტებს ერთ ორჟერ წაუთამაშებს,ჩამოვა ჩაქრობის პირამდე და ისევ აგდეებს და მერე წყნარდება.....რა შეიძლება იყოს? 2000 წლიანი ლეგასი ბლიტზენი მყავს...... |
|
|
|
May 13 2010, 21:48
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(Black Jo @ May 13 2010, 20:04) [snapback]132476[/snapback] აი ზუსტად ამაზე ვეძებდი თემას მაგრამ ვერ მივაგენი და აი აქ კი წამოიწყეს ლაპარაკი, ჩემ მანქანას აქვს ასეთი პრობლემა, დილით რომ ვქოქავ იქოქება უპრობლემოდ, მერე ბენზინის სუნია მანამ სანამ არ გახურდება ძრავი ბოლომდე...ბენზინს ეკო-ს ვასხამ სუპერს, სვეჩები ჯერ არ გამომიცვლია, გაწევაში პრობლემა არ აქვს, მაგრამ აი ხანდახან ძალიან იშვიათად აკეთებს ასეთ რამეს, რომ დავაყენებ საღამოს მანქანას მერე არ იქოქება, ცოტა დიდხანს რო დავატრიალებ სტარტერს მერე იქოქება და მუშაობს........დილით ცივზე კიდევ ხანდახან აბაროტებს ერთ ორჟერ წაუთამაშებს,ჩამოვა ჩაქრობის პირამდე და ისევ აგდეებს და მერე წყნარდება.....რა შეიძლება იყოს? 2000 წლიანი ლეგასი ბლიტზენი მყავს...... ბენზინის სუნს რაც შეეხება საშიში არაფერია ლამდა ცოტა დაიღალა ალბათ და გვიან გადის მუშა რეჟიმზე. სტარტელის დიდხანს ტრიალში ალბათ 2-3 წამს გულისხმობ ეგაც არაფერი სერიოზული მაგრამ ბენზინის წნევის გაზომვა და ლოგის ჩაწერა არ აწყენდა. რაც შეეხება აბაროტის თამაშს მაგას დროსელის და ხალასტოის რეგულატორის გაწმენდა უშველის ასევე არა გამორიცხული რომ საღამოს დაქოქვაც გამოასწოროს. |
|
|
|
May 14 2010, 11:39
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(Sturbo @ 13th May 2010 - 22:48) [snapback]132529[/snapback] მაგრამ ბენზინის წნევის გაზომვა და ლოგის ჩაწერა არ აწყენდა მადლობა რჩევისთვის, გავწმინდავ რომ მოვიცლი, და ბენზინის წნევა ვიცი რაც არის, მაგრამ აი ლოგის ჩაწერა რას ნიშნავს და სად უნდა გავაკეთო ეს? |
|
|
|
![]() ![]() |