![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,485 რეგისტრ.: 31-July 12 მდებარ.: რუსთავი :-) მომხმარებელი № 2,844 ![]() |
2003 ამერიკულ უტურბინოზე მაქვს შემდეგი პრობლემა, სიარულის დროს ნელ ნელა კვდება, და ბოლოს 2000 აბაროტამდეც ვერ აყავს, ამ დროს ნეიტრალზე რო გადამაქ და გაზს ჩავაჭერ 3000-3500 აბაროტამდე ძლივს აყავს, ხან 4500 მდე აყავს, რო გავაჩერებ და პარკინგში ჩავაგდებ მაინც იგივეს შვება. ბენზინის ფილტრი შევცვალე და თითქოს ცოტა გამოსწორდა მარა 2 კმ ის მერე ისევ იგივე ქნა დაახლოებით. კარობკა წესით არ უნდა იყოს რადგან პარკინგშიც უჭირს და ნეიტრალშიც. დიაგნოსტიკაზე მყავდა რაკერასთან და მაშინ გაიგიჟა თავი და ჩვეულებრივად ამუშავდა
![]() რომპეტროლის პრემიუმზე დადის მხოლოდ ბოლო 10000 კმ. დაახლოებით 15000 აქვს სვეჩებს გავლილი. დროსელი არ გამიწმენდია და კატალიზატორიც ადგილზეა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 3-June 15 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 5,357 ![]() |
მაგ მხრივ ლაითი პრობლემა მეც მაქვს: ცივზე დაქოქვის მერე 1-ზე რომ იწყებს ტახომეტრის ისარი ჩამოსვლას, იწყებს თამაშს, მატორსაც ეტყობა ხმაზე. დროსელის გაწმენდა უნდა (არადა, ზაფხულში გავწმინდე) თუ სვეჩებს მივხედო? წვას უმატა ამ ზამთარში მაგრად. 2.0 (უტურბინო) ლამის 16 ლიტრზე ავიდა.
|
|
|