ვყიდი ჩემს impreza STI 2001წლის გამოშვება, 89600 კმ ორიგინალი გარბენით, ძრავი კოვკაა შოთა ექიმის მიერ აწყობილი 2.2 სტროკერი, 9K-ს ატრიალებს თავისუფლად, აწყობის მერე გავლილი აქვს დაახლოებით 30K, სულ ჩემს ხელშია აბკატკაც მე გავატარე, არ მიწვალებია, ტურბინა აყენია VF 34 VII ვერსია STI Cpec C იდეალურ მდგომარეობაში, ასევე აყენია VIII ვერსია STI Cpec C-ს რულევოი ქვიქსტერინგი. DeatschWerks-ის ბენზინის ტუმბო, Blitz - SUS Power-ს ახალი ჰაერის ფილტრი გადატიხრული. ოხრად მასები

, HKS-ის ორიგინალი ბლოუ. ოილქეჩი, ვოზდუხამერი გაუქმებულია და ჩაწეილია ორი მეპი, დანასტროიკებულია რათქმაუნდა ჩვენთან. თუ ვინმეს მეტის ამოღება უნდა ამ მანქანიდან ესძრავი მზადაა დიდი ტურბინისათვისაც და ფრონტალურისთვისაც, უბერეთ რამდენიც გაგიხარდებათ

, დაუნფაიფი აწყობილია 3.5 ინჩი, შუაწელი და ბოლო ბაჩოკი ფუჯიტსუბო, გამოუშიგნავ-უწვალებელი, დაუფაიფზე აყენია ელექტრო დროსელი გადასახსნელად, რომელიც იმართება სალონიდან. ეს რაც შეეხებოდა ძრავის განყოფილებას. სალონში დამონტაჟებულია STI-ს 260კმ/სთ და 10K დეშბორდი, 2 HKS DB Chrono 60mm-იანი ბუსტისა და წყლის მაჩვენებელი და pivot speed meter-v, დელიმიტერია G სენსორითა და აჩქარების ჩვენებით...., რომლებიც განთავსებულია ზეროსპორტის პოდში და 2 ნონეიმი მაგრამ საკმაოდ ზუსტი ზეთის წნევისა და ტემპერატურის მაჩვენებელი დეშბორდთან, ასევე მეპების სწრაფად გადამრთველი ღილაკები საჭიდან და ერთიც ცალკე ღილაკი მუდმივად გადასართველად, მომოს ორიგინალი საჭე, უკანა ზედა რასპორკა საკმაოდ იშვიათი ფორმის რომელიც სალონშია სავარძლის უკან და არა საბარგულში. საკმაოდ კაი საუნდი. დაკიდების სისტემა აბსოლიტურად ყველაფრის რეგულირებით, უკანა ერთ შაისს აქვს ცოტა ხმა. ვიზუალს რაც შეეხება: უკანა მხარე VII ვერსიისაა ფარები, შიტოკი, ზედა პატარა სპოილერი და გვერდითი კარნიზები. 25 მმ-იანი სპეისერები და 17'-ანი 7ჟ WEDS SPORT RACING კოვანნი ძალიან მსუბუქი დისკები. PIAA-ს ტუმანნიკები, მოყვება ასევე STI-ს ქარხნული ხუფებიც.
ფასი როგორც არის ასე 6500$
ან გაიცვლება თქვენგან 3500$ დამატებით
არაფერი ცალკე არ იყიდება და არ იცვლება, ძალიან გთხოვთ მასეთი თხოვნით ნურავინ მომმართავს!!!
ესეც თავად ლურჯა:













