IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> უცნაური პრობლემა, კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში ძრავი ქვრება
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:34
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




მოგესალმებით ყველას!
მოკლედ მყავს სუბარუ ლეგასი RSK.აქვს ასეთი პრობლემა:ადგილზე დაქოქილზე კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში
რამოდენიმე წამში ძრავი ქვრება.კლიმატის ჩართვის გარეშე პრობლემა არ აქვს,შესაბამისად მოძრაობაშიც არანაირი პლობლემა არ შეიმჩნევა.თუ გქონიათ ასეთი პრობლემა ვინმეს იქმებ მირჩიოთ,რა შეიძლება იყოს ამის გამომწვევი მიზეზი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:41
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




დააკვირდი აბა კონდიციონერი რო ირთვება მაშინ შვება მაგას?
შეიძლება კომპრესორს აქ დარხეული. კონდიციონერის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:42
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ანუ თავისი აბაროტებით, რომ მუშაობს მაშინ ქვრება ადგილზე? არ გიცდია აბაროტები მოგემატებინა ადგილზე და გენახა ისე?

მაგით იმას მაინც გავიგებთ უმოძრაობისას უჩნდება ეგ პრობლემა თუ დაბალ გაზზე!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:47
გამოხმაურება #4


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




ანუ მოძრაობაში,კონდიციონერი კარგად მუშაობს და პრობლემა არ აქვს.რაც შეეხება ადგილზე მანქანის დაქოქვის დროს პარკინში აბაროტები დგას სტაბილურად და არ თამაშობს.კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში ისმის ხმა(სავარაუდოდ კომპრესორის) კონდიციონერი იწყებს მუშაობას და აბაროტები რამოდენიმე წამში იწყებს თამაშს და ძრავი იწყებს ქრობას,რამოდენიმე წამი იმუშავებს 0.2-0.3 აბაროტზე და ქრება ძრავი.....ასეთია ძირითადი სიმპტომები....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:48
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




benito_musolini
სავარაუდოდ კომპრესორის ბრალია.
ამას ასე წეპირად ვერ იტყვი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:51
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ციტატა(benito_musolini @ 30th April 2010 - 17:47) [snapback]127045[/snapback]
0.2-0.3 აბაროტზე და ქრება ძრავი.....ასეთია ძირითადი სიმპტომები....


ამ მომენტში გაზის მომატება ალბათ შველის და აღარ ქვრება ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:52
გამოხმაურება #7


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




RACKER
ხელოსანს ვაჩვენე და სვეჩებიაო....კომპრესორის ჩართვის დროს ძალა ადგება და მაგიტომ ქვრება ძრავიო...რამდენად რეალურია?

Vajika
აბაროტების მომატების შემთხვევაში აგარ ქვრება ძრავი....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:53
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




benito_musolini
სვეჩებს თუ მაგ დონეზე აქ დარხეული რომ ქვრება კონდიციონერის დატვირთვაზე ეგ ისედაც უნდა შეატყო მაშინ.
პერებოივით ექნება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:55
გამოხმაურება #9


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




RACKER
სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია?
ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 17:57
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




benito_musolini
არა ცოტა დაბალია 0.6-0.7 უნდა იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 18:00
გამოხმაურება #11


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




RACKER
პირველ რიგში უნდა შევცვალო მაშინ სვეჩები...170 მითხრეს ცენტრში და რამდენად რეალური ფასია? ასეთი ძვირია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 18:15
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




benito_musolini
ძალიან ძვირია.
ძალიან რო ჩამოიტანო მაქსიმუმ 100 ლარი დაგიჯდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Apr 30 2010, 18:44
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




benito_musolini
მანქანას გაწევა ნორმალური აქვს? იქნებ ბენზინის ფილტრია გაჭედილი ან ინჟექტორები და საწვავი ნორმალურად ვერ მიეწოდება? რა საწვავი გისხია?

ანუ მაგ ხაზთან დგას ისარი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 30 2010, 20:13
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(benito_musolini @ 30th April 2010 - 19:00) [snapback]127053[/snapback]
170 მითხრეს ცენტრში და რამდენად რეალური ფასია? ასეთი ძვირია?


ცენტრში??? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 21:31
გამოხმაურება #15


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




chrdili
არა,მაგ ხაზის ზედა მომდევნო ხაზთან...ნოლის შემდგომი ზოლი 0.5 აბაროტს ნიშნავს? და კიდევ ერთი: შენ დადებულ სურათზეც ჩანს,კაროპკასთან აქვს ღილაკი POWER A\T HOLD და ეგ რა ღილაკია ხომ არ იცი?


Matador
ცენტრს ეძახიან, თუმა როგორც ვიცი სუბარუს ცენტრი საქართველოში არ არის..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Apr 30 2010, 21:35
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(benito_musolini @ 30th April 2010 - 22:29) [snapback]127110[/snapback]
ნოლის შემდგომი ზოლი 0.5 აბაროტს ნიშნავს?
კი

ციტატა(benito_musolini @ 30th April 2010 - 22:29) [snapback]127110[/snapback]
POWER A\T HOLD და ეგ რა ღილაკია ხომ არ იცი?

http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...51&hl=power
http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=773&hl=hold
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება Apr 30 2010, 21:42
გამოხმაურება #17


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




chrdili
მადლობა,მაგ ღილაკის ფუნქციაც გასაგებია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 30 2010, 23:03
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 18:55) [snapback]127051[/snapback]
RACKER
სუბარუ 2 დგეა შევიძინე და მაშინ აქვე გკითხავ: ხალასტოი ხოდზე აბაროტები 0.4-0.5 დგას სტაბილურად და ეს ნორმალურია?
ზოგადად პერებოი თითქოს არ შეიმჩნევა.


სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება.
0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Apr 30 2010, 23:08
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ხვალე შეკრებაზე მოდი და ვნახავთ,შეიძლება კომპრესორის ბრალიც იყოს ან დროსელის და ხალასტოი ხოდის დაჩიკის. ნახვა უნდა მოკლედ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 23:22
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 1 2010, 00:03) [snapback]127152[/snapback]
სვეჩები და 170 ლარი მოიცდის უბრალოდ ხალასტოის რეგულატორი და დროსელი გაწმინდე/გააწმენდინე და გამოსწორდება.
0.4-0.5 იმას ნიშნავს რომ ძრავი ნორმალური აბაროტის დაჭერას/რეგულირებას ვერ ახერხებს ასე რომ კონდენციონერის ჩართვისას სიმძლავრე აღარ ყოფნის და ქვრება.

მეც ხალასტოი ხოდის რეგულატორი მგონია, მაგარი დაბინძურებული იქნება და ჰაერს არ ატარებს ხალასტოი ხოდზე ალბათ smile.gif

ციტატა(benito_musolini @ Apr 30 2010, 19:00) [snapback]127053[/snapback]
RACKER
პირველ რიგში უნდა შევცვალო მაშინ სვეჩები...170 მითხრეს ცენტრში და რამდენად რეალური ფასია? ასეთი ძვირია?

მაგ ცენტრში შენი მანქანის სვეჩები არცერთ ვარიანტში არ ექნებათ, დაგიყენებენ რაღაც 5 ლარიან სვეჩებს და აგახევენ 100$-ს, 2 დღეში კი მაგ 5 ლარიანი სვეჩების გამო დაგებრიდება მატორი.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge