![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ May 29 2009, 20:00) [snapback]6808[/snapback] ხვალისთვის სქემებს ვარჩევ და ასეთ რამეს წავაწყდი: RHD DOHC და RHD DOHC turbo sqemebi. განსხვავებულებია. არსებობს არატურბო DOHჩ ძრავები? კი როგორ არა. იაპონური ტ25 არის არატურბო 2.5 DOHC ძველი ამერიკული ძრავებიც ეგეთია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
სხვაობა ბაკის ორ სქემას შორის არის ის, რომ ერთს აწერია F/G®-01, მეორეს - E/G(RTB)-02. ეს რას ნიშნავს, ხომ არ იცით?
სხვაობა ამ ნომრებშია, ორივეს აქვს dohc turbo ს სქემა. მაგრამ ამ ორიდან რომელი უნდა ავიღო, გაუგებარია. ბლიად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 30th May 2009 - 00:04) [snapback]6810[/snapback] ძველი ამერიკული ძრავებიც ეგეთია. ჩემი იყო ეგეთი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
სხვაობა ამ ნომრებშია, ორივეს აქვს dohc turbo ს სქემა. მაგრამ ამ ორიდან რომელი უნდა ავიღო, გაუგებარია. ბლიად.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 30th May 2009 - 00:13) [snapback]6819[/snapback] მაგრამ ამ ორიდან რომელი უნდა ავიღო, გაუგებარია. ბლიად. პირველი აიღე.... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
გავერკვიე მგონი, ელექტრიკობას ვიწყებ. საკაიფო ლოგიკაა, შემიყვარდა სქემების გარჩევა
მოკლედ ბორტკომპიუტერის სპიდო და ბაკი მიერთებულია. დარჩა ინჟექტორზე დასმა. მინდა დავსვა ეკუზე, მაგრამ ის სქემები, რომლებიდანა დავსვი სპიდო-ბაკი, არ ემთხვევა ეკუს შტეკერებს. 2000იან ეკუზე არის 3 ცალი 32 პინიანი შტეკერი, მასეთი აქამდე გამოყენებულ სქემებში არ არის. თქვენგან მიღებული ინფო შეიძლება ძალიან სასარგებლო აღმოჩნდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 30th May 2009 - 18:26) [snapback]6838[/snapback] მოკლედ ბორტკომპიუტერის სპიდო და ბაკი მიერთებულია. დარჩა ინჟექტორზე დასმა. მინდა დავსვა ეკუზე, მაგრამ ის სქემები, რომლებიდანა დავსვი სპიდო-ბაკი, არ ემთხვევა ეკუს შტეკერებს. 2000იან ეკუზე არის 3 ცალი 32 პინიანი შტეკერი, მასეთი აქამდე გამოყენებულ სქემებში არ არის. თქვენგან მიღებული ინფო შეიძლება ძალიან სასარგებლო აღმოჩნდეს. F4-A ნახე ![]() ![]() ![]() ![]() ოღონდ ხომ იცი, მერე უნდა მასწავლო როგორ მივუდგე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
მოკლედ ბორტკომპი დადგა, ყველა სიგნალს კითხულობს. დარჩა დანასტროიკება, ამას სჭირდება საწვავზე წითლია ანთება, ბოლომდე გავსევა და ისე წითელზე დაყვანა.
განსაკუთრებული მადლობა მატადორს და პეინას, მაგათი დახმარების გარეშე ეს როდის მოგვარდებოდა, უცნობია. დეტალებს დავდებ მოგვიანებით, ეხლა გასასვლელი ვარ. მაგრამ, პეინას შემოთავაზებული სქემები შეგიძლიათ გამოიყენოთ პრიბორებისთვის, ეკუსთვის არა (ყოველშემთხვევაში ჩემი მოდელისთვის). მატადორის ზემოთ დაგდებული სქემა შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეკუსთვის. 2000იან ს/ტბ ზე მიდის ნახაზი F4-A, ეკუს აქვს სამი შტეკერი, სამივე 32 პინიანია. ამ სქემაზე "რაზიომები" ნაჩვენებია ასე რომ ვთქვათ ეკუზე, და არა შტეკერების, რომლებიც სარკის ეფექტით იღებენ ეკუს კონტაქტებს. ეკუმდე მისვლა მარტივია, საჭიროა ხალიჩის გადაძრობა მგზავრის (და არა მძღოლის) ფეხებთან და იქ ჯერ ხუფის მოხსნა, შემდეგ კი საჭიროების შემთხვევაში - თვითონ ეკუსიც. ეკუს სურათი გადაღებული მაქვს, დავდებ. ტრექშენ კონტროლის კომპი ყოფილა მძღოლის მხარე ტორპედოს ქვეშ პრედახრანიტელების უკან. მაგაზე ექსპერიმენტები ალბად მოგვიანებით ![]() http://myforester.ru/forums/index.php?showtopic=144 აქ არის რაღაც ინფო ამ კომპის დაყენებაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
giogagnidze
შენი ეშხით მეც დავშალე მანქანა და მივაერთე ეკუზე ტურბო-ტაიმერი ![]() მაგარია რა!!! დღეს კარგი საქმე გავაკეთეთ მე და შენ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
http://www.multitronics.ru/products/ri500/
ამ კომპიუტერზე რას იტყვით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ May 30 2009, 22:27) [snapback]6982[/snapback] giogagnidze შენი ეშხით მეც დავშალე მანქანა და მივაერთე ეკუზე ტურბო-ტაიმერი ![]() მაგარია რა!!! დღეს კარგი საქმე გავაკეთეთ მე და შენ ![]() მერე როგორია?? გაზომე აჩქარებები და ამბები? ![]() ![]() ავტომატური ტაიმერი ჩაირთო ხოშიანად? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
giogagnidze
2.5 -იანი DOHC არაა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
PAINKILLER
დღეს ან ხვალ აჩქარებებს და ამბებს გავზომავ. აქამდე სულ თავიდან მივარდებოდა. ერთი კვირა არ ვიყავი სამშობლოში და ისეთი მომენატრა მანქანის ტარება, მეტი არ შეიძლება. ეხლა რომ დავჯდები, შეიძლება ისევ ტარებით გავერთო და კომპი დამავიწყდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Jul 12 2009, 13:00) [snapback]19634[/snapback] PAINKILLER დღეს ან ხვალ აჩქარებებს და ამბებს გავზომავ. აქამდე სულ თავიდან მივარდებოდა. ერთი კვირა არ ვიყავი სამშობლოში და ისეთი მომენატრა მანქანის ტარება, მეტი არ შეიძლება. ეხლა რომ დავჯდები, შეიძლება ისევ ტარებით გავერთო და კომპი დამავიწყდეს. საბოლოოდ კმაყოფილი ხარ კომპით? სიზუსტის ამბავი როგორ არის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
სიზუსტის ამბავში შემიძლია გითხრა კილმეტრაჟის თვილს ამბავი. დაკალიბრების მერე ერთი ერთში ითვლის. ანუ სპიდომეტრით 1000 კმ გავიარე, კომპა დაწერა 1005, მერე შედიხარ დაკალიბრების მენიუსი და ეუბნები, რეალურად 1000 კმ გავიარეო და კოეფციენტს გადაითვლის და მაგის მერე ერთი ერთში ზომავს. მანუალის მიხედვით კომპის ცდომილება 1-2% წერია. მაგრამ ცალკე ინეტში წავიკიხე, რომ სპიდომეტრი თვითონ 5%იანი სიზუსტით მუშაობს საშუალოდ. ასე რომ კომპი უფრო სწორად ითვლის, თუ სპიდომეტრი, კიდე საკითხავია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
წვის სიზუსტე მაინტერესებს ყველაზე მეტად იმიტომ, რომ მაგის ძირითადი მიზანი ეგაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
წვის სიზუსტე სპიდომეტრის სიზუსტესთან არის კავშირი. ინჟექტორებიდან აღებული სიგნალით ითვლის რამდენი დაიხარჯა და სპიდომეტრიდან ირებს ინფოს რა მანძილზე დაიხარჯა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
კაი ხანი გავიდა ამ ბორტ კომპის დაყენების შემდეგ და დიდი მინუსი უნდა დავწერო მის შესახებ. საშუალო წვას ანგარიშობს ფაქტიურად ბოლო 50 კმ-ის მიხედვით. მაგალითად ბოლო დანიშვნიდან 175 ლიტრი ჩავასხსი, გავაირე 1250 კმ, ანუ 14 ლიტრზე ოდნავ მეტი წვა გამოდის და ბორტ კომპი აჩვენებს 16.5 ლიტრს, იმიტომ რომ ბოლოს ვიარე საცობში და ბოლო კმ-ებმა ააგდო მაჩვენებელი ზემოთ.
რაც მომწონს ამ დევაისში არის რეალური, ონლაინ წვა. ამ ბოლო დროს მაგასაც ნაკლებად ვუყურებ. მოკრელ გასართობად კარგი რამე იყო დაყენების მომენტში და რეალურ წვას ისე, სტატისტიკისთვის თუ შევხედავ წელიწადში ორჯერ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზიგადად ყველა ტრიპ კომპი იტყუება. რომელსაც პრიპსაც არ უნდა ჰკითხო კონდიციონერი რომ გაქვს ჩართული და შუშები რომ გაქვს ჩამოწეული მანქანა ერთნაირად წვავს, მაგრამ სინამდვილეში კონდიციონერით მეტს წვავს.
კიდევ უამრავი მაგალითის მოყვანა შეიძლება სადაც ტრიპი იტყუება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Nov 25 2009, 15:19) [snapback]55379[/snapback] კაი ხანი გავიდა ამ ბორტ კომპის დაყენების შემდეგ და დიდი მინუსი უნდა დავწერო მის შესახებ. საშუალო წვას ანგარიშობს ფაქტიურად ბოლო 50 კმ-ის მიხედვით. მაგალითად ბოლო დანიშვნიდან 175 ლიტრი ჩავასხსი, გავაირე 1250 კმ, ანუ 14 ლიტრზე ოდნავ მეტი წვა გამოდის და ბორტ კომპი აჩვენებს 16.5 ლიტრს, იმიტომ რომ ბოლოს ვიარე საცობში და ბოლო კმ-ებმა ააგდო მაჩვენებელი ზემოთ. რაც მომწონს ამ დევაისში არის რეალური, ონლაინ წვა. ამ ბოლო დროს მაგასაც ნაკლებად ვუყურებ. მოკრელ გასართობად კარგი რამე იყო დაყენების მომენტში და რეალურ წვას ისე, სტატისტიკისთვის თუ შევხედავ წელიწადში ორჯერ ![]() ხოდა მაგიტომაც არ აყენებენ იაპონელები ბორტკომპიუტერს ქარხნულად, პრაქტიკული გამოყენება რომ ნაკლები აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |