IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ავტომატური გადაცემათა კოლოფი, ხმარების წესები
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი dry.gif ) და დიდად არ დავინტერესებულვარ მათი ხმარებით. ჩემს ახლანდელ ფორესტერს, (რომელის შეძენაში თქვენი რჩევები დიდად დამეხმარა და კიდევ ერთხელ მადლობა) ავტომატური კოლოფი აქვს, სამწუხაროდ ნორმალური მანქანა და მექანიკა ვერ ვნახე.. unsure.gif აქ ვკითხულობდი თემებს და ვერ ვნახე ჩემს კითხვებზე პასუხი. მინდა გითხრათ, რომ წინა ფორესტერს, (ამერიკული 1999წ L) რომელიც 4 წელი მყავდა, მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე rolleyes.gif
მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი:
შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში
მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო
ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო?
ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ?
წინასწარ მადლობა განათლებისთვის
ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი
პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია wink.gif ის მაგარი "პოზნია"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback]
მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე

ეგ ტურბინიანებზე ამბობენ სციპლნიის პრობლემას,დასტარტვის დროს დიდი ნაგრუზკა ადგება კვადროს ხარჯზე და მალე ერხევა.
ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback]
ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო?

ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ.
ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback]
მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად

ხო მარტო პირველში აქვს 55/45 D-ში როცააა 90/10 მე როგორც მახსოვს,მაგრამ ეგ SF5-ზე VTD-კარობკების გარდა.

დანარჩენს ჩემზე გამოცდილი ხალხი გიპასუხებს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:59
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




D იც 55/45 ზეა,უბრალოდ დაძვრის მომენტშია 90/10 ი
1 ი უბრალოდ მაგრად ბლოკავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 16:28
გამოხმაურება #4


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ.
ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 8 2011, 16:37
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 17:28) [snapback]241866[/snapback]
ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს...

ხო ეგ მე არ ვიცი,ჩემთვისაც პირველი იყო ავტომატი მაგრამ D-ში არასოდეს ჩამიქვრია smile.gif რა მიჩვევა მაგას უნდა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Mar 8 2011, 16:39
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(nugo85 @ Mar 8 2011, 16:37) [snapback]241871[/snapback]
ხო ეგ მე არ ვიცი,ჩემთვისაც პირველი იყო ავტომატი მაგრამ D-ში არასოდეს ჩამიქვრია smile.gif რა მიჩვევა მაგას უნდა smile.gif

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 8 2011, 16:45
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(A-KO @ Mar 8 2011, 17:28) [snapback]241866[/snapback]
მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს...



კოლოფს დააზიანებ ეგ იგივეა მოძრაობისას რო ჩააქრო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 23:46
გამოხმაურება #8


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




აუჰ! დამამივიდეთ რა!... rolleyes.gif ნუ რა ვქნა ვერ დავამუღამე...
გავაჩერე ჩავაქრე.. მერე ვტოვებ სიჩქაეში...ამ შემთხვევაში P-ში. შავ დღეში აღმოვჩნები ესეიგი მალე ხო?
ბრძენი წინაპრები გვყავდა, შეჩხვეულს ნუ გადააჩვევ, მიუჩვეველს ნუ მიაჩვევო რომ ამბობდნენ...
მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRINGO
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:00
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,121
რეგისტრ.: 5-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 67




მაპატიეთ ოფისთვის:
მაგრამ საერთოდ ხალხი როგორ ეჩვევა ავტომატს მიკვირს, თავის ჭკუაზე რომ რთავს სიჩქარეს ცოტა არ იყოს და ვერ ვიტან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:10
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 17:28) [snapback]241866[/snapback]
ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ.
ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს...

როგორც უნდა გააჩერო კი გცოდნია და D-ში რაღატო უნდა ჩააქრო? ჯერ გააჩერე მანქანა, აუშვი პედლებს ფეხი და მერე გამოაძრე გასაღები smile.gif მოგსდევს ვინმე? biggrin.gif

ციტატა(A-KO @ 9th March 2011 - 00:46) [snapback]242049[/snapback]
მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი....

მეც მყავდა ავტომატი და მექანიკაზე გადავედი, თუმცა ჩაქრობის თემას არასდროს შევუწუხებივარ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:22
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:27
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(mixa @ Mar 9 2011, 02:22) [snapback]242077[/snapback]
და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები?

კარობკას ადგება ძალა.

N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:56
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(mixa @ 9th March 2011 - 02:22) [snapback]242077[/snapback]
და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები?

მანუალში უწერია დახრა თუ 5 გრადუსზე მეტია მარტო P-ში არ დატოვოთო, თუ სწორედ მახსოვს smile.gif, დიდი ძალა რო არ დაადგეს და არ გატეხოს. თუ დაკვირვებიხარ პატარა დახრაზე P-ში რომ ჩაადგო რუჩნიკის გარეშე, ძალა ადგება და დაძრვისას სხვა პოზიციაში გადართვა უჭირს სელექტორს.
ციტატა(nugo85 @ 9th March 2011 - 02:27) [snapback]242078[/snapback]
კარობკას ადგება ძალა.

N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 9 2011, 01:59
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(chrdili @ 9th March 2011 - 02:56) [snapback]242079[/snapback]
თუ დაკვირვებიხარ პატარა დახრაზე P-ში რომ ჩაადგო რუჩნიკის გარეშე, ძალა ადგება და დაძრვისას სხვა პოზიციაში გადართვა უჭირს სელექტორს.

+1

მე ვარ დაკვირვებული

ან რა საჭიროა მკითხაობა მასე ჯობია და გააკეთეთ რა ისე როგორც ჯობია რა საჭიროა სიახლეების მოგონება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Mar 9 2011, 02:00
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(A-KO @ 9th March 2011 - 00:46) [snapback]242049[/snapback]
აუჰ! დამამივიდეთ რა!... ნუ რა ვქნა ვერ დავამუღამე...
გავაჩერე ჩავაქრე.. მერე ვტოვებ სიჩქაეში...ამ შემთხვევაში P-ში. შავ დღეში აღმოვჩნები ესეიგი მალე ხო?
ბრძენი წინაპრები გვყავდა, შეჩხვეულს ნუ გადააჩვევ, მიუჩვეველს ნუ მიაჩვევო რომ ამბობდნენ...
მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი....

ეხლა მივხვდი, D-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა wink.gif, ისე გაზზე გადაყვანის თემა არის აქ, და ორჯერ უფრო ეკონომიურიც არი როგორც წერენ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 9 2011, 02:02
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(chrdili @ Mar 9 2011, 03:00) [snapback]242081[/snapback]
ეხლა მივხვდი, P-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა wink.gif, ისე გაზზე გადაყვანის თემა არის აქ, და ორჯერ უფრო ეკონომიურიც არი როგორც წერენ wink.gif

P-ში კია არა D-ში ან N-ში biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Mar 9 2011, 02:03
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(nugo85 @ 9th March 2011 - 03:02) [snapback]242082[/snapback]
P-ში კია არა D-ში ან N-ში

ხო D-ში ვიგულისხმე რა, შემეშალა უბრალოდ...ჩავასწორებ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 9 2011, 02:04
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




ციტატა(chrdili @ 9th March 2011 - 03:00) [snapback]242081[/snapback]
შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა

ხო ეგ კაი შენიშვნაა smile.gif მოერიდეთ D-ში ჩაქრობას wink.gif არაა კარობკისთვის სასურველი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TIX-100
გამოხმაურება Mar 9 2011, 07:41
გამოხმაურება #19


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 721
რეგისტრ.: 23-January 11
მდებარ.: sofeli gamarjveba
მომხმარებელი № 1,779




ციტატა(nugo85 @ Mar 9 2011, 01:27) [snapback]242078[/snapback]
კარობკას ადგება ძალა.

N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია smile.gif
+++++100 მეც ზუსტად მასე ვშვები და ვიცირომ ყველაზე ნაღდი ვარიანტი მასეა ბევრისგან ვიცი და ისეც რომ დააკვირდე ეგრე ვნდა რაა ჯერ N რუჩნიკი ტორმუზს ვუშვებთ ფეხს მერე P და ვაქროფთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Mar 9 2011, 08:12
გამოხმაურება #20


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ისე კარგად არ დავკვირვებივარ მარა D ში როცა მანქანა არ ქვრება ანუ ზამოკი ბოლომდე არ გადადის და P და N გარდა არცერთ ში არ იქოქება და თქვენთნაც ეგრეა? მგონი რო არ დავკვირვებივარ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge