![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback] მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე ეგ ტურბინიანებზე ამბობენ სციპლნიის პრობლემას,დასტარტვის დროს დიდი ნაგრუზკა ადგება კვადროს ხარჯზე და მალე ერხევა. ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback] ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ. ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 16:48) [snapback]241848[/snapback] მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად ხო მარტო პირველში აქვს 55/45 D-ში როცააა 90/10 მე როგორც მახსოვს,მაგრამ ეგ SF5-ზე VTD-კარობკების გარდა. დანარჩენს ჩემზე გამოცდილი ხალხი გიპასუხებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
D იც 55/45 ზეა,უბრალოდ დაძვრის მომენტშია 90/10 ი
1 ი უბრალოდ მაგრად ბლოკავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ.
ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 17:28) [snapback]241866[/snapback] ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს... ხო ეგ მე არ ვიცი,ჩემთვისაც პირველი იყო ავტომატი მაგრამ D-ში არასოდეს ჩამიქვრია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ Mar 8 2011, 16:37) [snapback]241871[/snapback] ხო ეგ მე არ ვიცი,ჩემთვისაც პირველი იყო ავტომატი მაგრამ D-ში არასოდეს ჩამიქვრია ![]() ![]() +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(A-KO @ Mar 8 2011, 17:28) [snapback]241866[/snapback] მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს... კოლოფს დააზიანებ ეგ იგივეა მოძრაობისას რო ჩააქრო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
აუჰ! დამამივიდეთ რა!...
![]() გავაჩერე ჩავაქრე.. მერე ვტოვებ სიჩქაეში...ამ შემთხვევაში P-ში. შავ დღეში აღმოვჩნები ესეიგი მალე ხო? ბრძენი წინაპრები გვყავდა, შეჩხვეულს ნუ გადააჩვევ, მიუჩვეველს ნუ მიაჩვევო რომ ამბობდნენ... მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
მაპატიეთ ოფისთვის:
მაგრამ საერთოდ ხალხი როგორ ეჩვევა ავტომატს მიკვირს, თავის ჭკუაზე რომ რთავს სიჩქარეს ცოტა არ იყოს და ვერ ვიტან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 8th March 2011 - 17:28) [snapback]241866[/snapback] ჩაქრობის დროს ყველაზე კარგია,გააჩერო N ნეიტრალურში გადაიტანო და რუჩნიკი ამოწიო,ამის შემდეგ გადააგდებ P-ში და ჩააქრობ. ნუ ეს კლასიკური ვარიანტია, მაგრამ რა გაფუჭდება D-შიჩაქრობისას? ვერ მივეჩვიე რა ჯერ ავტომატს... როგორც უნდა გააჩერო კი გცოდნია და D-ში რაღატო უნდა ჩააქრო? ჯერ გააჩერე მანქანა, აუშვი პედლებს ფეხი და მერე გამოაძრე გასაღები ![]() ![]() ციტატა(A-KO @ 9th March 2011 - 00:46) [snapback]242049[/snapback] მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი.... მეც მყავდა ავტომატი და მექანიკაზე გადავედი, თუმცა ჩაქრობის თემას არასდროს შევუწუხებივარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(mixa @ Mar 9 2011, 02:22) [snapback]242077[/snapback] და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები? კარობკას ადგება ძალა. N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(mixa @ 9th March 2011 - 02:22) [snapback]242077[/snapback] და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები? მანუალში უწერია დახრა თუ 5 გრადუსზე მეტია მარტო P-ში არ დატოვოთო, თუ სწორედ მახსოვს ![]() ციტატა(nugo85 @ 9th March 2011 - 02:27) [snapback]242078[/snapback] კარობკას ადგება ძალა. N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(chrdili @ 9th March 2011 - 02:56) [snapback]242079[/snapback] თუ დაკვირვებიხარ პატარა დახრაზე P-ში რომ ჩაადგო რუჩნიკის გარეშე, ძალა ადგება და დაძრვისას სხვა პოზიციაში გადართვა უჭირს სელექტორს. +1 მე ვარ დაკვირვებული ან რა საჭიროა მკითხაობა მასე ჯობია და გააკეთეთ რა ისე როგორც ჯობია რა საჭიროა სიახლეების მოგონება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 9th March 2011 - 00:46) [snapback]242049[/snapback] აუჰ! დამამივიდეთ რა!... ნუ რა ვქნა ვერ დავამუღამე... გავაჩერე ჩავაქრე.. მერე ვტოვებ სიჩქაეში...ამ შემთხვევაში P-ში. შავ დღეში აღმოვჩნები ესეიგი მალე ხო? ბრძენი წინაპრები გვყავდა, შეჩხვეულს ნუ გადააჩვევ, მიუჩვეველს ნუ მიაჩვევო რომ ამბობდნენ... მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი.... ეხლა მივხვდი, D-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(chrdili @ Mar 9 2011, 03:00) [snapback]242081[/snapback] ეხლა მივხვდი, P-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა ![]() ![]() P-ში კია არა D-ში ან N-ში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ 9th March 2011 - 03:02) [snapback]242082[/snapback] P-ში კია არა D-ში ან N-ში ხო D-ში ვიგულისხმე რა, შემეშალა უბრალოდ...ჩავასწორებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(chrdili @ 9th March 2011 - 03:00) [snapback]242081[/snapback] შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა ხო ეგ კაი შენიშვნაა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 721 რეგისტრ.: 23-January 11 მდებარ.: sofeli gamarjveba მომხმარებელი № 1,779 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ Mar 9 2011, 01:27) [snapback]242078[/snapback] კარობკას ადგება ძალა. +++++100 მეც ზუსტად მასე ვშვები და ვიცირომ ყველაზე ნაღდი ვარიანტი მასეა ბევრისგან ვიცი და ისეც რომ დააკვირდე ეგრე ვნდა რაა ჯერ N რუჩნიკი ტორმუზს ვუშვებთ ფეხს მერე P და ვაქროფთ.
N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ისე კარგად არ დავკვირვებივარ მარა D ში როცა მანქანა არ ქვრება ანუ ზამოკი ბოლომდე არ გადადის და P და N გარდა არცერთ ში არ იქოქება და თქვენთნაც ეგრეა? მგონი რო არ დავკვირვებივარ
|
|
|
![]() ![]() |