IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> რას ვიყიდი, 4500$ ად
forika
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:18
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




karoche



არმესმის ეგ ლოგიკა და რავნქნა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:19
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




forika
აბა ლოგიკა??
მე მხოლოდ ტექნიკური ექსპლოატაციის წესების მიხედვით როგორც არის იმას ვწერ, ლოგიკა არაფერ შუაშია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:23
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(karoche @ Mar 7 2010, 13:01) [snapback]100510[/snapback]
ძრავი იგივე დგას, მხოლოდ უტურბინოდ და შესაბამისად ბენზინი ისევ 98 უნდა აუცილებლად და ეკონომია არ იქნება არანაირად, რატომღა უნდა თქვა უარი ტურბინაზე? მაშინ როცა ფასი თითქმის ერთია



ეს ლოგიკა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:30
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




უტურბინო ლეგასიმ უნდა დაწვას 11-13ლიტრა ქალაქში და ტურბინიანი კი წვავს 16-დან უსასრლობამდეო biggrin.gif ყველა მაგას წერს drom.ru-ზე და თუნდაც ორივეში სუპერი ასხა, უტურბინო მაინც ეკონომიური იქნება ყველა ვარიანტში.

ბოდიშით ოფისთვის


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:33
გამოხმაურება #25


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




forika
მანდ არის ასეთი ლოგიკა, გამომდინარე ფორესტერების შემთხვევიდან, როცა უტურბინო ფორესტერს ვყიდულობთ იმისათვის რომ შეგვეძლოს რეგულარის ჩასხმა, რომელიც იაფია უფრო ვიდრე სუპერი, და თან პლიუს ცოტა ნაკლები დაწვას ეს იაფი ბენზინიც, ჯამში უკვე რაღაც ეკონომია გამოდის

სულ სხვა შემთხვევაა ლეგასი, იმ მოდელებში რომელზეც ახლა ჩვენ გვიწევს საუბარი, ძრავი დგას იგივე, მხოლოდ უტურბინოდ, აქედან გამომდინარე ბენზინის ეკონომია მხოლოდ წვის შემცირებით უნდა მივიღოთ, და ბენზინის ოქტანობას ვერ შევცვლით, თუმცა ლეგასი მძიმეა და კიდევ საკითხავია იგივე ბენზინს ტურბინიანით მეტს დაწვავ თუ უტურბინოთი, რომელიც დატვირთვის შემთხვევაში ჩვენს პირობებში მეტსაც კი დაწვავს, რადგან უფრო გაუჭირდება ვიდრე ტურბინიანს smile.gif ნუ ეს ბოლო ჩემი მოსაზრებაა

აქედან გამომდინარე, ეგ მოდელი უტურბინო ლეგასი იგივეს დაწვავს რასაც წვავს ტურბინიანი ფორიკა, თუ არადა ჩაატარეთ ექსპერიმენტები და ნახავთ wink.gif

ბაჩოს უნდა ეკონომიის მიღწევა ამ ყიდვა-გაყიდვის შემდეგ, თუ იგივე შედეგი მიიღო დარჩება გულაცრუებული, ამიტომ მტკიცედ ვურჩევ იყიდოს უტურბინო ფორიკა, თუმცა არც მანდაა დიდი ეკონომია მაგრამ მაინც რა, ბენზინს მაინც ჩაასხავ უშიშრად იაფიანს...

Achi
ძირითადი მიზეზი ამ თემაში ამის განხილვის ისაა რომ მთავარია ტურბინიან ფორიკაზე ნაკლები დაუწვას ახალმა მანქანამ ბაჩოს, და ამის მიღწევა უტურბინო ლეგასის ყიდვით არ მოხდება, თორემ ტურბინიანი ლეგასი რომ კიდევ მეტს წვავს ვიდრე ტურბინიანი ფორიკა ეგ ცნობილია ჩემთვის ისევე როგორც ის საკითხები რაზეც უკვე ვისაუბრე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:36
გამოხმაურება #26


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




karoche


წვა როგორ ფასდება?

სიმძიმე/ცხენის ძალები ხო?

უტურბინო ლეგასი აკმაყოფილებს მაგ მოთხოვნას ეკონომიის მხრივ wink.gif

ისე პრემიუმიც მიდის არაა პრობლემა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:38
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს smile.gif ტურბინიანი მანქანა როცა გყავს, ტარების მანერაც შესაბამისი გაქვს და ხშირად მოგყავს ტურბინა (ლეგასის შემთხვევაში 2 ტურბინა) მუშაობაში, ამ დროს კი საწვავს საკმაოდ დიდი რაოდენობით მიირთმევს მანქანა. უტურბინო როცა გყავს არც პრეტენზია გაქვს მერე ვიღაც იეღოვას პატრონები გაამწარო და ასწავლო ჭკუა, ამიტომ გაცილებით წყნარად დადიხარ რაც შესაბამისად ხელს უწყობს ბენზინის ეკონომიურად მოხმარებას.

ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას

და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ?


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:40
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




მანდ მარტო ეგეც არააა ტურბინიანს საუკეთესო ზეთი, ტაიმერი, თან სეკვენტალ ტურბოა რაც ცოტა "კაპრიზნი მატორია" wink.gif ნუ აშკარად ტურბინიანს მეტი პრობლემა აქ რა საერტო ჯამში ლეგასზეც და ფორიკაზეც wink.gif


თემის ავტორს კი როგორც მივხვდი ეკონომია და ნაკლები პრობლემები უნდა wink.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:41
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




forika
კი, პრემიუმიც მიდის და რეგულარიც, დაჟე დიზელიც შეიძლება ჩაასხა biggrin.gif მაგრამ გააჩნია რა შედეგი ექნება

ტურბინიანებშიც ასხამენ პრემიუმს, და მუშაობს, თუმცა არ შეიძლება, მე ერთი წვეთი არ ჩამისხამს არასდროს ეკოს სუპერის გარდა
ზოგი რეგულარსაც ასხამს მართლაც ტურბინიანში, და მერე ძრავს აკეთებს, ასეა რა ეს ცხოვრება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:41
გამოხმაურება #30


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




Achi
ვერ დაგეთანხმები უტურბინო ფორიკათი უფრო ჩქარა დავდიოდი 2.5ით ვიდრე ეხლა ჩემი იმპრეზით იმიტო რო ბევრს წვავს sad.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:45
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




ციტატა(iPod @ Mar 7 2010, 13:41) [snapback]100548[/snapback]
Achi
ვერ დაგეთანხმები უტურბინო ფორიკათი უფრო ჩქარა დავდიოდი 2.5ით ვიდრე ეხლა ჩემი იმპრეზით იმიტო რო ბევრს წვავს sad.gif biggrin.gif


ან კისერი გაქვს დაჭიმული იმპრეზას აჩქარებით და ამიტომ ეხლა ნელა დადიხარ laugh.gif


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:47
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




მოკლედ მე კიდევ ერთხელ და საბოლოოდ ხაზს ვუსვამ მთავარ გარემოებას რის გამოც აქ ამაზე ვსაუბრობ, ეს კავშირშია ბაჩოს მიზანთან და ამიტომ არის ნაკლებად ოფი

ბაჩოს უნდა ეკონომიის მიღწევა ამ ცვლილებით თორემ უმაგრესი და უკუკლესი მანქანა ყავს smile.gif
და საგრძნობ ეკონომიას მიაღწევს უტურბინო ფორიკის ყიდვით და ვერანაირად უტურბინო ლეგასის ყიდვით
მე მოვრჩი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:51
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(karoche @ Mar 7 2010, 13:41) [snapback]100547[/snapback]
forika
კი, პრემიუმიც მიდის და რეგულარიც, დაჟე დიზელიც შეიძლება ჩაასხა biggrin.gif მაგრამ გააჩნია რა შედეგი ექნება




კაი ეგააა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Mar 7 2010, 15:29
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




შუქი ჩაქრა ჩემთან ქარიშხლის გამო და რეები მომხდარა ამასობაში ვა ?biggrin.gif

ესეიგი, მოკლედ რომ ვთქვა , თქვენი საუბრიდან გამომდინარე, თუ ის ფაქტი რომ ლეგასით ეკონომიას დიდათ ვერ ვიგრძნობ და თუ ისიც მართალია რომ მაგასაც მაღალი ოქტანობის საწვავი ჭირდება , მაშინ ჩემთვის აზრი არ ქონია მაგის ყიდვას.
მე სუბარუდან სხვა მანქანაზე არ გადავჯდები და რაც მთავარია თქვენ ვერ შეგელევით. არც ისე ვარ რომ გული ავიცრუე ჩემს მანქანაზე და გინდათუარა უნდა გავყიდო მეთქი. უბრალოდ მინდა გამოვიყენო ის გარემოება, რომ სამსახურში უფასოდ შემიძლია საწვავი ჩავისხა, სამწუხაროდ მხოლოდ რეგულარი გვაქვს და ამის ხარჯზე ეკონომია გავაკეთო. ამისთვის მანქანაც შესაბამისი მირჩევნია, რისთვისაც ატმო ფორიკაზე შევაჩერე არჩევანი, ლეგასის გამოჩენამ მომხიბლა თან კარგ ფასადაა და რომარა თქვენი კომენტარები ხომ შეიძლება უფრო დიდი დილემის წინაშე დავდგარიყავი. ამიტომაც მიხარია თქვენი აზრის მოსმენა და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამისათვის , მაგრამ karoche შენ ნამდვილად დარწმუნებული ხარ იმაში რასაც ამბობ ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 7 2010, 15:55
გამოხმაურება #35


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




Forik
მე ყოველთვის დარწმუნებული ვარ იმაში რასაც გადაწყვეტით ვამბობ biggrin.gif რაშიც არ ვარ დარწმუნებული იმაზე კითხვის ნიშნით ვსაუბრობ ხოლმე smile.gif

კონკრეტულად შენ რომელ თემას გულისხმობ? 155 ცხენიან ლეგასის რომ 98 ბენზინი ჭირდება და რეგულარი არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება მაგაში დარწმუნება არ დარწმუნება არავის არაფერში გვარგია, ეგ უბრალოდ ქარხნული მონაცემია smile.gif და პრემიუმის ჩასხმა კიდევ ... ეგრე ბევრი ტურბინიანშიც ასხავს პრემიუმს...

აგერ ნახე 155 ცხენიანი ლეგასის მონაცემები...

http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_b4/g_1998_546/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Mar 7 2010, 15:58
გამოხმაურება #36


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




გაიხარე , თორე თანხა რომ მჭეროდა დაუფიქრებლად ვიყიდიდი, გამოდის რომ ისევ ატმოფორიკა უნდა ვეძიო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Mar 7 2010, 23:55
გამოხმაურება #37


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(Forik @ Mar 7 2010, 00:59) [snapback]100403[/snapback]
კაკო, როგორ ხარ? smile.gif

მონაცემები მომწერე რა და ფოტოები თუ გაქვს დაყარე თუ გაქვს

ესეც გავყიდე დღეს უნდა გამოსულიყავი მაგარი მანქანა იყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 8 2010, 00:30
გამოხმაურება #38


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Achi @ Mar 7 2010, 14:38) [snapback]100545[/snapback]
შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს smile.gif ტურბინიანი მანქანა როცა გყავს, ტარების მანერაც შესაბამისი გაქვს და ხშირად მოგყავს ტურბინა (ლეგასის შემთხვევაში 2 ტურბინა) მუშაობაში, ამ დროს კი საწვავს საკმაოდ დიდი რაოდენობით მიირთმევს მანქანა. უტურბინო როცა გყავს არც პრეტენზია გაქვს მერე ვიღაც იეღოვას პატრონები გაამწარო და ასწავლო ჭკუა, ამიტომ გაცილებით წყნარად დადიხარ რაც შესაბამისად ხელს უწყობს ბენზინის ეკონომიურად მოხმარებას.

ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას

და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ?


ჰაა, აბა რა ხდება აქ? biggrin.gif


იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს biggrin.gif)

წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 smile.gif

თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს biggrin.gif


ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ wink.gif



ციტატა(Forik @ Mar 7 2010, 16:29) [snapback]100582[/snapback]
შუქი ჩაქრა ჩემთან ქარიშხლის გამო და რეები მომხდარა ამასობაში ვა ?biggrin.gif

ესეიგი, მოკლედ რომ ვთქვა , თქვენი საუბრიდან გამომდინარე, თუ ის ფაქტი რომ ლეგასით ეკონომიას დიდათ ვერ ვიგრძნობ და თუ ისიც მართალია რომ მაგასაც მაღალი ოქტანობის საწვავი ჭირდება , მაშინ ჩემთვის აზრი არ ქონია მაგის ყიდვას.
მე სუბარუდან სხვა მანქანაზე არ გადავჯდები და რაც მთავარია თქვენ ვერ შეგელევით. არც ისე ვარ რომ გული ავიცრუე ჩემს მანქანაზე და გინდათუარა უნდა გავყიდო მეთქი. უბრალოდ მინდა გამოვიყენო ის გარემოება, რომ სამსახურში უფასოდ შემიძლია საწვავი ჩავისხა, სამწუხაროდ მხოლოდ რეგულარი გვაქვს და ამის ხარჯზე ეკონომია გავაკეთო. ამისთვის მანქანაც შესაბამისი მირჩევნია, რისთვისაც ატმო ფორიკაზე შევაჩერე არჩევანი, ლეგასის გამოჩენამ მომხიბლა თან კარგ ფასადაა და რომარა თქვენი კომენტარები ხომ შეიძლება უფრო დიდი დილემის წინაშე დავდგარიყავი. ამიტომაც მიხარია თქვენი აზრის მოსმენა და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამისათვის , მაგრამ karoche შენ ნამდვილად დარწმუნებული ხარ იმაში რასაც ამბობ ? smile.gif

ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება smile.gif ვაბშე სხვა კლასის მანქანაა, იმენნა smile.gif


მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი

რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა smile.gif წვის ამბავშიც სხვაობა არაა, განსაკუთრებით ტრასაზე, ლეგასი უფრო ეკონომიურია აეროდინამიკის ხარჯზე, წონა ერთი აქვთ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 8 2010, 00:40
გამოხმაურება #39


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(PAINKILLER @ Mar 8 2010, 00:30) [snapback]100770[/snapback]
ჰაა, აბა რა ხდება აქ? biggrin.gif
იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს biggrin.gif)

წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 smile.gif

თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს biggrin.gif
ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ wink.gif
ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება smile.gif ვაბშე სხვა კლასის მანქანაა, იმენნა smile.gif
მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი

რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა smile.gif წვის ამბავშიც სხვაობა არაა, განსაკუთრებით ტრასაზე, ლეგასი უფრო ეკონომიურია აეროდინამიკის ხარჯზე, წონა ერთი აქვთ wink.gif



ესეც მე ვარ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Mar 8 2010, 00:46
გამოხმაურება #40


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




მე ეს მომეწონა განსაკუთრებით smile.gif

ციტატა
ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს

და მეორე
ციტატა
რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე


მე ვილაპარაკე იმაზე თუ რა რას მოითხოვს სპეციფიკაციით და ჩვენთან ვინ რას ვშვებით სხვა ამბავია smile.gif

დანარჩენს ნახავს ბაჩო თუ იყიდის უტურბინო ლეგასის

და კიდევ, პეინ, მიპასუხე რა ამაზონის შესახებ სანთლების თემაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge