![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
karoche
არმესმის ეგ ლოგიკა და რავნქნა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
forika
აბა ლოგიკა?? მე მხოლოდ ტექნიკური ექსპლოატაციის წესების მიხედვით როგორც არის იმას ვწერ, ლოგიკა არაფერ შუაშია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(karoche @ Mar 7 2010, 13:01) [snapback]100510[/snapback] ძრავი იგივე დგას, მხოლოდ უტურბინოდ და შესაბამისად ბენზინი ისევ 98 უნდა აუცილებლად და ეკონომია არ იქნება არანაირად, რატომღა უნდა თქვა უარი ტურბინაზე? მაშინ როცა ფასი თითქმის ერთია ეს ლოგიკა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
უტურბინო ლეგასიმ უნდა დაწვას 11-13ლიტრა ქალაქში და ტურბინიანი კი წვავს 16-დან უსასრლობამდეო
![]() ბოდიშით ოფისთვის -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
forika
მანდ არის ასეთი ლოგიკა, გამომდინარე ფორესტერების შემთხვევიდან, როცა უტურბინო ფორესტერს ვყიდულობთ იმისათვის რომ შეგვეძლოს რეგულარის ჩასხმა, რომელიც იაფია უფრო ვიდრე სუპერი, და თან პლიუს ცოტა ნაკლები დაწვას ეს იაფი ბენზინიც, ჯამში უკვე რაღაც ეკონომია გამოდის სულ სხვა შემთხვევაა ლეგასი, იმ მოდელებში რომელზეც ახლა ჩვენ გვიწევს საუბარი, ძრავი დგას იგივე, მხოლოდ უტურბინოდ, აქედან გამომდინარე ბენზინის ეკონომია მხოლოდ წვის შემცირებით უნდა მივიღოთ, და ბენზინის ოქტანობას ვერ შევცვლით, თუმცა ლეგასი მძიმეა და კიდევ საკითხავია იგივე ბენზინს ტურბინიანით მეტს დაწვავ თუ უტურბინოთი, რომელიც დატვირთვის შემთხვევაში ჩვენს პირობებში მეტსაც კი დაწვავს, რადგან უფრო გაუჭირდება ვიდრე ტურბინიანს ![]() აქედან გამომდინარე, ეგ მოდელი უტურბინო ლეგასი იგივეს დაწვავს რასაც წვავს ტურბინიანი ფორიკა, თუ არადა ჩაატარეთ ექსპერიმენტები და ნახავთ ![]() ბაჩოს უნდა ეკონომიის მიღწევა ამ ყიდვა-გაყიდვის შემდეგ, თუ იგივე შედეგი მიიღო დარჩება გულაცრუებული, ამიტომ მტკიცედ ვურჩევ იყიდოს უტურბინო ფორიკა, თუმცა არც მანდაა დიდი ეკონომია მაგრამ მაინც რა, ბენზინს მაინც ჩაასხავ უშიშრად იაფიანს... Achi ძირითადი მიზეზი ამ თემაში ამის განხილვის ისაა რომ მთავარია ტურბინიან ფორიკაზე ნაკლები დაუწვას ახალმა მანქანამ ბაჩოს, და ამის მიღწევა უტურბინო ლეგასის ყიდვით არ მოხდება, თორემ ტურბინიანი ლეგასი რომ კიდევ მეტს წვავს ვიდრე ტურბინიანი ფორიკა ეგ ცნობილია ჩემთვის ისევე როგორც ის საკითხები რაზეც უკვე ვისაუბრე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
karoche
წვა როგორ ფასდება? სიმძიმე/ცხენის ძალები ხო? უტურბინო ლეგასი აკმაყოფილებს მაგ მოთხოვნას ეკონომიის მხრივ ![]() ისე პრემიუმიც მიდის არაა პრობლემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს
![]() ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ? -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
მანდ მარტო ეგეც არააა ტურბინიანს საუკეთესო ზეთი, ტაიმერი, თან სეკვენტალ ტურბოა რაც ცოტა "კაპრიზნი მატორია"
![]() ![]() თემის ავტორს კი როგორც მივხვდი ეკონომია და ნაკლები პრობლემები უნდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
forika
კი, პრემიუმიც მიდის და რეგულარიც, დაჟე დიზელიც შეიძლება ჩაასხა ![]() ტურბინიანებშიც ასხამენ პრემიუმს, და მუშაობს, თუმცა არ შეიძლება, მე ერთი წვეთი არ ჩამისხამს არასდროს ეკოს სუპერის გარდა ზოგი რეგულარსაც ასხამს მართლაც ტურბინიანში, და მერე ძრავს აკეთებს, ასეა რა ეს ცხოვრება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
Achi
ვერ დაგეთანხმები უტურბინო ფორიკათი უფრო ჩქარა დავდიოდი 2.5ით ვიდრე ეხლა ჩემი იმპრეზით იმიტო რო ბევრს წვავს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
ციტატა(iPod @ Mar 7 2010, 13:41) [snapback]100548[/snapback] Achi ვერ დაგეთანხმები უტურბინო ფორიკათი უფრო ჩქარა დავდიოდი 2.5ით ვიდრე ეხლა ჩემი იმპრეზით იმიტო რო ბევრს წვავს ![]() ![]() ან კისერი გაქვს დაჭიმული იმპრეზას აჩქარებით და ამიტომ ეხლა ნელა დადიხარ ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მოკლედ მე კიდევ ერთხელ და საბოლოოდ ხაზს ვუსვამ მთავარ გარემოებას რის გამოც აქ ამაზე ვსაუბრობ, ეს კავშირშია ბაჩოს მიზანთან და ამიტომ არის ნაკლებად ოფი
ბაჩოს უნდა ეკონომიის მიღწევა ამ ცვლილებით თორემ უმაგრესი და უკუკლესი მანქანა ყავს ![]() და საგრძნობ ეკონომიას მიაღწევს უტურბინო ფორიკის ყიდვით და ვერანაირად უტურბინო ლეგასის ყიდვით მე მოვრჩი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(karoche @ Mar 7 2010, 13:41) [snapback]100547[/snapback] forika კი, პრემიუმიც მიდის და რეგულარიც, დაჟე დიზელიც შეიძლება ჩაასხა ![]() კაი ეგააა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
შუქი ჩაქრა ჩემთან ქარიშხლის გამო და რეები მომხდარა ამასობაში ვა ?
![]() ესეიგი, მოკლედ რომ ვთქვა , თქვენი საუბრიდან გამომდინარე, თუ ის ფაქტი რომ ლეგასით ეკონომიას დიდათ ვერ ვიგრძნობ და თუ ისიც მართალია რომ მაგასაც მაღალი ოქტანობის საწვავი ჭირდება , მაშინ ჩემთვის აზრი არ ქონია მაგის ყიდვას. მე სუბარუდან სხვა მანქანაზე არ გადავჯდები და რაც მთავარია თქვენ ვერ შეგელევით. არც ისე ვარ რომ გული ავიცრუე ჩემს მანქანაზე და გინდათუარა უნდა გავყიდო მეთქი. უბრალოდ მინდა გამოვიყენო ის გარემოება, რომ სამსახურში უფასოდ შემიძლია საწვავი ჩავისხა, სამწუხაროდ მხოლოდ რეგულარი გვაქვს და ამის ხარჯზე ეკონომია გავაკეთო. ამისთვის მანქანაც შესაბამისი მირჩევნია, რისთვისაც ატმო ფორიკაზე შევაჩერე არჩევანი, ლეგასის გამოჩენამ მომხიბლა თან კარგ ფასადაა და რომარა თქვენი კომენტარები ხომ შეიძლება უფრო დიდი დილემის წინაშე დავდგარიყავი. ამიტომაც მიხარია თქვენი აზრის მოსმენა და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამისათვის , მაგრამ karoche შენ ნამდვილად დარწმუნებული ხარ იმაში რასაც ამბობ ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Forik
მე ყოველთვის დარწმუნებული ვარ იმაში რასაც გადაწყვეტით ვამბობ ![]() ![]() კონკრეტულად შენ რომელ თემას გულისხმობ? 155 ცხენიან ლეგასის რომ 98 ბენზინი ჭირდება და რეგულარი არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება მაგაში დარწმუნება არ დარწმუნება არავის არაფერში გვარგია, ეგ უბრალოდ ქარხნული მონაცემია ![]() აგერ ნახე 155 ცხენიანი ლეგასის მონაცემები... http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_b4/g_1998_546/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
გაიხარე , თორე თანხა რომ მჭეროდა დაუფიქრებლად ვიყიდიდი, გამოდის რომ ისევ ატმოფორიკა უნდა ვეძიო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(Forik @ Mar 7 2010, 00:59) [snapback]100403[/snapback] კაკო, როგორ ხარ? ![]() მონაცემები მომწერე რა და ფოტოები თუ გაქვს დაყარე თუ გაქვს ესეც გავყიდე დღეს უნდა გამოსულიყავი მაგარი მანქანა იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Achi @ Mar 7 2010, 14:38) [snapback]100545[/snapback] შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს ![]() ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ? ჰაა, აბა რა ხდება აქ? ![]() იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს ![]() წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 ![]() თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს ![]() ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ ![]() ციტატა(Forik @ Mar 7 2010, 16:29) [snapback]100582[/snapback] შუქი ჩაქრა ჩემთან ქარიშხლის გამო და რეები მომხდარა ამასობაში ვა ? ![]() ესეიგი, მოკლედ რომ ვთქვა , თქვენი საუბრიდან გამომდინარე, თუ ის ფაქტი რომ ლეგასით ეკონომიას დიდათ ვერ ვიგრძნობ და თუ ისიც მართალია რომ მაგასაც მაღალი ოქტანობის საწვავი ჭირდება , მაშინ ჩემთვის აზრი არ ქონია მაგის ყიდვას. მე სუბარუდან სხვა მანქანაზე არ გადავჯდები და რაც მთავარია თქვენ ვერ შეგელევით. არც ისე ვარ რომ გული ავიცრუე ჩემს მანქანაზე და გინდათუარა უნდა გავყიდო მეთქი. უბრალოდ მინდა გამოვიყენო ის გარემოება, რომ სამსახურში უფასოდ შემიძლია საწვავი ჩავისხა, სამწუხაროდ მხოლოდ რეგულარი გვაქვს და ამის ხარჯზე ეკონომია გავაკეთო. ამისთვის მანქანაც შესაბამისი მირჩევნია, რისთვისაც ატმო ფორიკაზე შევაჩერე არჩევანი, ლეგასის გამოჩენამ მომხიბლა თან კარგ ფასადაა და რომარა თქვენი კომენტარები ხომ შეიძლება უფრო დიდი დილემის წინაშე დავდგარიყავი. ამიტომაც მიხარია თქვენი აზრის მოსმენა და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამისათვის , მაგრამ karoche შენ ნამდვილად დარწმუნებული ხარ იმაში რასაც ამბობ ? ![]() ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება ![]() ![]() მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Mar 8 2010, 00:30) [snapback]100770[/snapback] ჰაა, აბა რა ხდება აქ? ![]() იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს ![]() წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 ![]() თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს ![]() ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ ![]() ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება ![]() ![]() მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა ![]() ![]() ესეც მე ვარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მე ეს მომეწონა განსაკუთრებით
![]() ციტატა ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს და მეორე ციტატა რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე მე ვილაპარაკე იმაზე თუ რა რას მოითხოვს სპეციფიკაციით და ჩვენთან ვინ რას ვშვებით სხვა ამბავია ![]() დანარჩენს ნახავს ბაჩო თუ იყიდის უტურბინო ლეგასის და კიდევ, პეინ, მიპასუხე რა ამაზონის შესახებ სანთლების თემაში |
|
|
![]() ![]() |