![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Mar 8 2010, 01:46) [snapback]100785[/snapback] მე ეს მომეწონა განსაკუთრებით ![]() და მეორე მე ვილაპარაკე იმაზე თუ რა რას მოითხოვს სპეციფიკაციით და ჩვენთან ვინ რას ვშვებით სხვა ამბავია ![]() დანარჩენს ნახავს ბაჩო თუ იყიდის უტურბინო ლეგასის, ხოდა საქმეც მაგაშია, STi ფორიკა პრემიუმზეც მშვენივრად გრძნობდა თავს, B4 RSK-ც ![]() და ატმოსფორიკაში პრემიუმს იმიტომ კი არ ვასხავდი რომ ბევრი ფული მქონდა, იმიტომ რომ რეგულარზე არც ისეთი ეკონომია გამოდიოდა, ნაგავ ბენზინს რომ ასხავ (ოქტანობასთან კავშირში არაა) მერე ფილტრების და სვეჩების ცვლაზე და პრისკის გაწმენდაზე გეხარჯება მეტი ფული ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
რა დამაჯერებლად საუბრობ პეინ , სულ ამიბნიეთ თვგზა რა
![]() კაკო რა ბედი გაქვს შენ ტო, 1 დღეში 2 მანქანა მიაყიდა კაცმა , მე კიდევ ერთი ვერ გამიყიდია 3 თვეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(Forik @ 8th March 2010 - 02:55) [snapback]100799[/snapback] კაკო რა ბედი გაქვს შენ ტო, 1 დღეში 2 მანქანა მიაყიდა კაცმა , მე კიდევ ერთი ვერ გამიყიდია 3 თვეა ჩამოუყარე კილომეტრაჟი და შენც გაყიდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Forik @ Mar 8 2010, 02:55) [snapback]100799[/snapback] რა დამაჯერებლად საუბრობ პეინ , სულ ამიბნიეთ თვგზა რა ![]() კაკო რა ბედი გაქვს შენ ტო, 1 დღეში 2 მანქანა მიაყიდა კაცმა , მე კიდევ ერთი ვერ გამიყიდია 3 თვეა ![]() რატო აგიბნიეთ თავგზა, მე ვამბობ რაც რეალურია, ლეგასიც მყოლია, STI ფორიკაც და ატმო ფორიკაც ![]() დაითრიე ატმო ლეგასი და არ ინანებ ნამდვილად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ჩემი რჩევაც ეგ იქნება დაითრიე ლეგასი ბევრად კომფორტულია უფრო დახვეწილი და ახალგაზრდულია რა ფორესტერთან შედარებით თან 155 ცხენი არა ძაან ცოტა
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
მოდი ესე გავაგრძელოთ ატმო ლეგასი და ატმო ფორიკა შევადაროთ , ჩამოვწეროთ პლუსები და მინუსები . მე თვალი გადავავცალე სპეცფიკაცია-მონაცემებს , მაგრამ მაინტერესებს პრაქტიკაში როგორია პირადი გამოცდილებიდან გამომდინარე. პირველ რიგში დავიწყებ , რას ვიგებ დაწეული კლირენსის ხარჯზე ?
1. მეტი აეროდინამიკა 2. ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
Forik
2. დიზაინი 3. ბევრად კარგი სალონი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
მეტი ცხენის ძალები 155, 137 წინააღმდეგ
მეტი კომფორტი ( ბევრდ ხარისხიანი სალონი) ვიდიც უფრო ძერსი აქ. კაროცე შენ თუ მართლა კლინერსის ამბავი გაწუხებს ფორიკა ჯობს იასნა ისე არსებობს ლეგასი რომელსაც 137 ცხენი აქ და რეგულარზე მუშაობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ძრავი მაინტერესებს, სიმძლავრე გასაგებია, გამძლეობა და მოვლაზე რას დავამატებთ ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
გამძლეობა რა! უტურბინოა და თუ მოუვლი გაივლი ნახევარმილიონს ალბათ უპრობლემოთ.
მოვლა კაი ზეთი ჩაასხი (თუმცა უტურბინოა და ნორმლურ ზეთსაც აიტანს) და შეცვალე ყველაფერი თავის დროზე და ეგააა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
Forik
ლანკასტერზე არ გიფიქრია?? ფორესტერის და ლეგასი არის ერთ მანქანაში გაერთიანებული, ძრავი აქვს 2.5 ან 3.0. თუ ლეგასის კომფორტი გინდა და ფორესტერის კლირენსი მემგონი იდეალური ვარიანტი ლანკასტერია. http://www.autopatrul.ru/aj-2LIFOIkBEy3O50Y.htm ესეთი მაგალითად. (კონკრეტულად ეს არა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 8 2010, 10:14) [snapback]100815[/snapback] ჩამოუყარე კილომეტრაჟი და შენც გაყიდი ![]() და ვინ გითხრა კილომეტრები რო ჩამოუყარე ერთს ქონდა 125 მეორეს 140 მესამეს 112 პროსტა იაფად ვყიდი და ეგაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ხალხნო რა მაინტერესებს, ფორიკას წინა რასპორკები თუ დაჯდება ლეგასზე , მითუმეტეს თუ გავითვალისწინებთ რომ ჩემს ზერო სპორტის რასპორკებს რეგულიროვიჩნი სიგრძე აქვს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Forik @ Mar 8 2010, 16:42) [snapback]100905[/snapback] მოდი ესე გავაგრძელოთ ატმო ლეგასი და ატმო ფორიკა შევადაროთ , ჩამოვწეროთ პლუსები და მინუსები . მე თვალი გადავავცალე სპეცფიკაცია-მონაცემებს , მაგრამ მაინტერესებს პრაქტიკაში როგორია პირადი გამოცდილებიდან გამომდინარე. პირველ რიგში დავიწყებ , რას ვიგებ დაწეული კლირენსის ხარჯზე ? 1. მეტი აეროდინამიკა 2. ? 2. ბევრად უკეთესი კომფორტი (შუმაიზოლაცია, დიდი სალონი, უკეთესი სავარძლები, დაშბორდი, და ა.შ.) 3. ბევრად უკეთესი დიზაინი 4. სისწრაფე ![]() ციტატა(mishaj @ Mar 8 2010, 17:11) [snapback]100913[/snapback] Forik ლანკასტერზე არ გიფიქრია?? ფორესტერის და ლეგასი არის ერთ მანქანაში გაერთიანებული, ძრავი აქვს 2.5 ან 3.0. თუ ლეგასის კომფორტი გინდა და ფორესტერის კლირენსი მემგონი იდეალური ვარიანტი ლანკასტერია. http://www.autopatrul.ru/aj-2LIFOIkBEy3O50Y.htm ესეთი მაგალითად. (კონკრეტულად ეს არა ![]() ლანკასტერი ისეთი ძვირია, მაგის ფასად ცალკე ლეგასის და ცალკე ფორიკას იყიდი ![]() ციტატა(Forik @ Mar 8 2010, 17:50) [snapback]100919[/snapback] ხალხნო რა მაინტერესებს, ფორიკას წინა რასპორკები თუ დაჯდება ლეგასზე , მითუმეტეს თუ გავითვალისწინებთ რომ ჩემს ზერო სპორტის რასპორკებს რეგულიროვიჩნი სიგრძე აქვს მიდის 100% ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
PAINKILLER
ლანკასტერი 98 დან 2003 მდე, აუთბექებია ძვირი, საშუალოდ 100 -150 000 იენი გამოდის სტატისტიკით 2.5 იან ძრავზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mishaj @ Mar 8 2010, 18:30) [snapback]100932[/snapback] PAINKILLER ლანკასტერი 98 დან 2003 მდე, აუთბექებია ძვირი, საშუალოდ 100 -150 000 იენი გამოდის სტატისტიკით 2.5 იან ძრავზე. ხო მაგრამ 2.5-იანი ძრავით და 1500 კილო წონით ეკონომიური აღარ გამოვა, ტურბინიანი ფორიკას პონტში დაწვავს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
PAINKILLER
ნუ ეგ სწორია, გეთანხმები, სამაგიეროდ ტურბო რო არ გაქვს შეგრძნება მაინც გაქვს რო ცოტას წვავ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
mishaj
შენ სად მოგილოცო ეგ მითხარი ეხლა ჰა?! ![]() თუ ჯერ არ აბაზრებ? ![]() ციტატა(akm777 @ 8th March 2010 - 17:42) [snapback]100917[/snapback] და ვინ გითხრა კილომეტრები რო ჩამოუყარე ერთს ქონდა 125 მეორეს 140 მესამეს 112 პროსტა იაფად ვყიდი და ეგაა კაკოოო... ეგეთები და კიდევ "პლიტა მატორი", "8 ლიტრი წვა", "რული ადვილად გადადის", "კონტეინერში გააფუჭეს" და ა.შ რუსთავშიიიი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
ავტომატი ლეგასისი და ტურბო მექანიკა ლეგასი ერთნაირად წვავენ.ნორმალურად სიარულს ვგულისხმობ.მე მყავს ტურბო და ჩემს ბიძაშვილს ატმო.ხოდა 14 ს უწვავს მე კიდევ ნაკლებსაც ვაწვევინებ თუ მინდა.ასე რომ რატომ უნდა იყიდო ატმო როცა ტურბო ძალიან მაგარია
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 8 2010, 18:50) [snapback]100945[/snapback] კაკოოო... ეგეთები და კიდევ "პლიტა მატორი", "8 ლიტრი წვა", "რული ადვილად გადადის", "კონტეინერში გააფუჭეს" და ა.შ რუსთავშიიიი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "რეგულარზე მუშაობს" გამოგჩა ![]() |
|
|
![]() ![]() |