IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> At Oil Temp ციმციმებს!!!, Subaru forester 2003 2.5xs
JIKO88
გამოხმაურება Dec 23 2013, 18:54
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




გამარჯობათ! მყავს Subaru forester 2003 2.5xs, მანქანა ქვრებოდა როცა ვჩერდებოდი ან ვთქვათ შუქნიშანზე და ანთებდა At Oil Temp-ს ჩავაქრობდი დავქოქავდი და მერე ჩვეულებრივად, მითხრეს ტრანსმისიის ზეთის ბრალი იქნებაო შევცვალე ზეთი თეგეტაში ჩავასხი Motul Multi ATF ასევე თქვენი რჩევით შემდეგ გამოსწორდა, ეს დღეებია ისევ დაიწყო მითხრეს დროსელი გაწმინდეო გავწმინდე ეგეც. ახლა არ ქვრება მაგრამ რომ მივდივარ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის მაგრამ არ ქვრება და At Oil Temp ციმციმებს. გავაჩერებ ჩავაქრობ და სწორდება.
იქნებ ვინმემ იცოდეს რისი ბრალია და მირჩიოს რამე.
ხო ბოხსებში ვერ ავალ ზუგდიდში ვცხოვრობ smile.gif
წინასწარ დიდი მადლობა!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Dec 23 2013, 19:56
გამოხმაურება #2


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს:

როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი...

ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 23 2013, 20:34
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 20:56) [snapback]554436[/snapback]
ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს:

როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი...

ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს

ხო ვიცი ტემპერატურას რომ აჩვენებს, უფრო ხშირად მაშინ ანთებს როცა მანქანას გავახურებ და შემდეგ გავივილი რამოდენიმე კილომეტრს სიჩქარის სწრაფი მატებით(როგორც წესი სამსახურში მეჩქარება) სულ არ ანთია დაქოქვისას 1 წამით დარჩება და მერე ჩაქრება. დიაგნოსტიკაზე აბსოლიტურად არანაირი შეცდომა არ აქვს მანქანას. გაწევის პრობლემაც არ აქვს სიჩქარეებსაც ნორმალურად აგდებს თითმის არ იქრძნობა თუ ტახომეტრს არ დააკვირდი. ერთი ეგაა ზადნიში ჩაგდებისას ურტყამს და როგორც დავაკვირდი უმეტეს ფორესტერებს ეგრე აქვს.ადრე ქრებოდა ახლა დროსელის გაწმენდის შემდეგ არ ქრება მაგრამ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის და შემდეგ იწყებს ციმციმს ეს ნათურა. გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Dec 23 2013, 20:59
გამოხმაურება #4


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(JIKO88 @ 23rd December 2013 - 21:34) [snapback]554439[/snapback]
გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის

როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია...

წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება...

აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 23 2013, 21:05
გამოხმაურება #5


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 21:59) [snapback]554446[/snapback]
როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია...

წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება...

აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა...

პროვოდკები კარგია როგორც გარეგნულად ჩანს სილიკონისაა ჩამოყვა იქიდან და სვეჩები არ ვიცი. აბაროტების თამაში ხომ ამგრამ ამ ზეთის დაცჰიკს რაუნდა ვერ ვხვდები. გადავამოწმებ ძმა შენს ვერსიას... სხვა რა შეიძლება იყოს აზრზე არ ვარ. ერთმა მოხელემ მითხრა კლემა ხომ არ ჩაგიხნიაო მაგან იცის კარობკის კომპიუტერის არრევვაო და ეს რაშუაშია საერთოდ ვერ ვხვდები... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Dec 23 2013, 21:36
გამოხმაურება #6


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(JIKO88 @ 23rd December 2013 - 22:05) [snapback]554447[/snapback]
ერთმა მოხელემ მითხრა კლემა ხომ არ ჩაგიხნიაო მაგან იცის კარობკის კომპიუტერის არრევვაო და ეს რაშუაშია საერთოდ ვერ ვხვდები...

მაგ მოხელეს მანქანა შორიდანაც არ დაანახვო შემდგომში biggrin.gif

სხვა ვერსიას დაწერენ იმედია უფრო მცოდნე საზოგადოება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 23 2013, 21:40
გამოხმაურება #7


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 22:36) [snapback]554457[/snapback]
მაგ მოხელეს მანქანა შორიდანაც არ დაანახვო შემდგომში biggrin.gif

სხვა ვერსიას დაწერენ იმედია უფრო მცოდნე საზოგადოება

ხო არა biggrin.gif თუ არიცოდა რამე ჭკვიანური მაინც ეთქვა. გაიხარე ძმაო მადლობა! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 23 2013, 21:42
გამოხმაურება #8


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 21:59) [snapback]554446[/snapback]
როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია...

წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება...

აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა...


თავისი რადიატორი ფორესტერს არა მგონია ჰქონდეს, ძველ მოდელებზე მახსოვს რომ ძრავის რადიატორის ქვემოთ ჰქონდა ცალკე ტრუბკები ავტომატიკის ზეთის გასაგრილებლად, ანუ ძრავის რადიატორი აგრილებდა ავტომატიკის ზეთსაც, SG5-ზე არ ვიცი როგორ არის, არ დავკვირვებივარ, მგონი ისევ ძრავის რადიატორით უნდა გრილდებოდეს smile.gif




ლეგასებს ცალკე აქვს კარობკის ზეთის რადიატორი კრილოში გატანილი....



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 30 2013, 16:58
გამოხმაურება #9


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




აკუმლატორის ვოლტაჟს რამე კავშირი შეიძლება კონდეს ამ პრობლემასთან?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
popo07
გამოხმაურება Dec 30 2013, 17:10
გამოხმაურება #10


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 139
რეგისტრ.: 18-September 13
მომხმარებელი № 3,681




არა ჯიქოbiggrin.gif ვოლტაჟი რა შუაშია biggrin.gif კიდე ვერ მოაგვარე ეგ პრობლემა? biggrin.gif შეეშვი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 30 2013, 17:27
გამოხმაურება #11


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ვერა ვერ მოვაგვარე.რავიცი აკუმლატორი მაქ ბანძი. დაქოქილზე 11ვ ანახებს. შევეშვებოდი მაგრამ მიქვრება და მოსახვევში ან საჭე რომ გამეჭედოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 30 2013, 17:53
გამოხმაურება #12


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 17:58) [snapback]556515[/snapback]
აკუმლატორის ვოლტაჟს რამე კავშირი შეიძლება კონდეს ამ პრობლემასთან?

რათქმაუნდა შეუძლია

ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 18:27) [snapback]556520[/snapback]
დაქოქილზე 11ვ ანახებს.

ძალიან ცოტააა, ეგ არის მიზეზი. wink.gif

სუბარუს ელეკტროსისტემას არ უყვარს არასტაბილური ვოლტაჟი და მითუმეტეს ასეთი დაბალი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 30 2013, 17:59
გამოხმაურება #13


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(Black Jo @ Dec 30 2013, 18:53) [snapback]556528[/snapback]
რათქმაუნდა შეუძლია
ძალიან ცოტააა, ეგ არის მიზეზი. wink.gif

სუბარუს ელეკტროსისტემას არ უყვარს არასტაბილური ვოლტაჟი და მითუმეტეს ასეთი დაბალი.

ვაა მართლა? მე ისე უბრალოდ დავსვი ეს შეკითხვა... კაია თუ ამის ბრალია გამოვცვლი აბა დენის წყაროს და ვნახავ... მადლობა!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 30 2013, 18:04
გამოხმაურება #14


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 18:59) [snapback]556534[/snapback]
კაია თუ ამის ბრალია გამოვცვლი აბა დენის წყაროს და ვნახავ... მადლობა!!!

ალბათ უმჯობესი იქნება რომ ჯერ აკუმულატორი ითხოვო და ისე გასინჯო, შეიძლება დინამოს პრობლემა იყოს და მაგიტომაც კვდებოდეს აკუმულატორი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Dec 30 2013, 19:48
გამოხმაურება #15


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




JIKO88

კარობკის დიაგნოსტიკაზე მიიყვანე, შეიძლება რომელიმე სოლენოიდი იბრიდებოდეს.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Dec 30 2013, 19:52
გამოხმაურება #16


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(Black Jo @ Dec 30 2013, 19:04) [snapback]556540[/snapback]
ალბათ უმჯობესი იქნება რომ ჯერ აკუმულატორი ითხოვო და ისე გასინჯო, შეიძლება დინამოს პრობლემა იყოს და მაგიტომაც კვდებოდეს აკუმულატორი

ხო ყიდვამდე ეგრე ვიზამ, თუ ვოლტაჟია გამომწვევი მიზეზი აკუმლატორი იქნება ძველი აყენია და ისიც მეორადი...

ციტატა(crimson @ Dec 30 2013, 20:48) [snapback]556626[/snapback]
JIKO88

კარობკის დიაგნოსტიკაზე მიიყვანე, შეიძლება რომელიმე სოლენოიდი იბრიდებოდეს.

დიაგნოსტიკაზე შეცდომა არ ამოაგდო არაფერი. ისე ზადნიში რომ ვაგდებ კარგად ურტყამს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M.B.
გამოხმაურება Jan 14 2014, 18:31
გამოხმაურება #17


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 50
რეგისტრ.: 2-August 13
მომხმარებელი № 3,600




ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JIKO88
გამოხმაურება Jan 21 2014, 09:12
გამოხმაურება #18


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 3-November 13
მდებარ.: zugdidi
მომხმარებელი № 3,718




ციტატა(M.B. @ Jan 14 2014, 19:31) [snapback]561730[/snapback]
ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს

ხო ეგრეა. ვცდი აბა გაიხარე. ისე ამ ბოლო დროს მიატოვა. ეფიქს ვასხამ და მიატოვა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
david198558
გამოხმაურება Aug 24 2014, 12:01
გამოხმაურება #19


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 54
რეგისტრ.: 17-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,383




ორი კვირის წინ ააციმციმა ბიჭებო AT OIL TEMP ნათურამ გზაში, ავტობანზე საკმაოდ ჩქარა ვიარე ეგრევე გავაჩერე მანქანა გაზზე მყავს და გაზის ფილტრთან იყო ზეთი გამოჟონილი თითქოს. მოვხსენი ფილტრშიც ცოტა ზეთი იყო დავაგე ისევე. მერე აღარ აუნთია მეორე დღეს კაროპკის ზეთი შევცვალე თეგეტაში. ნორმალურად მუშაობდა დღეს ააციმციმა ისევე. გავაჩერე და რო ვნახე ისევ ის გაზის ფილტრთან იყო თითქოს ზეთივით გამოჟონილი. რო დავქოქე გავიარე ერთი ათი კილომეტრი არ აუნთია რისი ბრალი შეიძლება იყოს ბიჭებო დამეხმაროთ იქნება ვინმე სიჩქარეებში გადართვაზე არაფერი არ ეტყობა არც აგვიანებს არც ურტყამს. sad.gif, სად მივიყვანო იქნება მირჩიოთ რამეეეეე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
david198558
გამოხმაურება Aug 25 2014, 17:03
გამოხმაურება #20


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 54
რეგისტრ.: 17-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,383




თეგეტაში დიაგნოსტიკაზე Transfer Duty solenoid ამოაგდო. რა ჯდება მაგისი დვიჟენიები ხო არ იცით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge