![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
გამარჯობათ! მყავს Subaru forester 2003 2.5xs, მანქანა ქვრებოდა როცა ვჩერდებოდი ან ვთქვათ შუქნიშანზე და ანთებდა At Oil Temp-ს ჩავაქრობდი დავქოქავდი და მერე ჩვეულებრივად, მითხრეს ტრანსმისიის ზეთის ბრალი იქნებაო შევცვალე ზეთი თეგეტაში ჩავასხი Motul Multi ATF ასევე თქვენი რჩევით შემდეგ გამოსწორდა, ეს დღეებია ისევ დაიწყო მითხრეს დროსელი გაწმინდეო გავწმინდე ეგეც. ახლა არ ქვრება მაგრამ რომ მივდივარ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის მაგრამ არ ქვრება და At Oil Temp ციმციმებს. გავაჩერებ ჩავაქრობ და სწორდება.
იქნებ ვინმემ იცოდეს რისი ბრალია და მირჩიოს რამე. ხო ბოხსებში ვერ ავალ ზუგდიდში ვცხოვრობ ![]() წინასწარ დიდი მადლობა!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს:
როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი... ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 20:56) [snapback]554436[/snapback] ჩემი მწირი ცოდნით დავწერ შესაძლო ვარიანტს: როცა მაგას ანთებს, ნიშნავს რომ კაროპკაში ზეთი დასაშვებზე მეტად ცხელდება. მაგას გამართული მანქანა ბევრი ბუქსაობის დროსაც ანთებს ხოლმე როცა ვერ გრილდება ზეთი... ახალ დაქოქილზე ცივზე ანთებს? თუ რო ცხელდება ძრავი მხოლოდ მაშინ? თუ ეგრეა, შესაძლოა კაროპკის ზეთის გაგრილებას აქვს დარხეული და ვერ გრილდება და მაგიტომ ხურდება... თუ სულ ანთია შესაძლოა იმ დაჩიკს ქონდეს გადებული რომელიც კაროპკაში ზეთის ტემპერატურას უყურებს ხო ვიცი ტემპერატურას რომ აჩვენებს, უფრო ხშირად მაშინ ანთებს როცა მანქანას გავახურებ და შემდეგ გავივილი რამოდენიმე კილომეტრს სიჩქარის სწრაფი მატებით(როგორც წესი სამსახურში მეჩქარება) სულ არ ანთია დაქოქვისას 1 წამით დარჩება და მერე ჩაქრება. დიაგნოსტიკაზე აბსოლიტურად არანაირი შეცდომა არ აქვს მანქანას. გაწევის პრობლემაც არ აქვს სიჩქარეებსაც ნორმალურად აგდებს თითმის არ იქრძნობა თუ ტახომეტრს არ დააკვირდი. ერთი ეგაა ზადნიში ჩაგდებისას ურტყამს და როგორც დავაკვირდი უმეტეს ფორესტერებს ეგრე აქვს.ადრე ქრებოდა ახლა დროსელის გაწმენდის შემდეგ არ ქრება მაგრამ ტახომეტრი თითქმის ბოლომდე ჩამოდის და შემდეგ იწყებს ციმციმს ეს ნათურა. გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(JIKO88 @ 23rd December 2013 - 21:34) [snapback]554439[/snapback] გაგრილების სისტემა როგორ შევამოწმო იცი? კომპიუტერით შეიძლება შემოწმება? ხო მადლობა გამოხმაურებისთვის როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია... წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება... აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 21:59) [snapback]554446[/snapback] როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია... წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება... აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა... პროვოდკები კარგია როგორც გარეგნულად ჩანს სილიკონისაა ჩამოყვა იქიდან და სვეჩები არ ვიცი. აბაროტების თამაში ხომ ამგრამ ამ ზეთის დაცჰიკს რაუნდა ვერ ვხვდები. გადავამოწმებ ძმა შენს ვერსიას... სხვა რა შეიძლება იყოს აზრზე არ ვარ. ერთმა მოხელემ მითხრა კლემა ხომ არ ჩაგიხნიაო მაგან იცის კარობკის კომპიუტერის არრევვაო და ეს რაშუაშია საერთოდ ვერ ვხვდები... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(JIKO88 @ 23rd December 2013 - 22:05) [snapback]554447[/snapback] ერთმა მოხელემ მითხრა კლემა ხომ არ ჩაგიხნიაო მაგან იცის კარობკის კომპიუტერის არრევვაო და ეს რაშუაშია საერთოდ ვერ ვხვდები... მაგ მოხელეს მანქანა შორიდანაც არ დაანახვო შემდგომში ![]() სხვა ვერსიას დაწერენ იმედია უფრო მცოდნე საზოგადოება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 22:36) [snapback]554457[/snapback] მაგ მოხელეს მანქანა შორიდანაც არ დაანახვო შემდგომში ![]() სხვა ვერსიას დაწერენ იმედია უფრო მცოდნე საზოგადოება ხო არა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Dec 23 2013, 21:59) [snapback]554446[/snapback] როგორც ვიცი მაგას თავისი პატარა რადიატორი უნდა ჰქონდეს წინა მხარეს, სდაც ტრუპკებით მიდის ზეთი და გრილდება და უკან ბრუნდება... ხოდა თუ ვერ გაიარა ზეთმა და ვერ გაგრილდა რო გაცხელდება აანთებს იასნა... ხელოსანმა უნდა ნახოს რა, ეგ ერთერთი ჩემი ვარაუდია... წესით ეგ დიაგნოსტიკაზე არ გამოჩნდება... აბაროტების თამაში ცუდმა სვეჩებმაც იცის, ან სვეჩის პროვოდკებმა თუ არ ვარგა... თავისი რადიატორი ფორესტერს არა მგონია ჰქონდეს, ძველ მოდელებზე მახსოვს რომ ძრავის რადიატორის ქვემოთ ჰქონდა ცალკე ტრუბკები ავტომატიკის ზეთის გასაგრილებლად, ანუ ძრავის რადიატორი აგრილებდა ავტომატიკის ზეთსაც, SG5-ზე არ ვიცი როგორ არის, არ დავკვირვებივარ, მგონი ისევ ძრავის რადიატორით უნდა გრილდებოდეს ![]() ლეგასებს ცალკე აქვს კარობკის ზეთის რადიატორი კრილოში გატანილი.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
აკუმლატორის ვოლტაჟს რამე კავშირი შეიძლება კონდეს ამ პრობლემასთან?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 139 რეგისტრ.: 18-September 13 მომხმარებელი № 3,681 ![]() |
არა ჯიქო
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ვერა ვერ მოვაგვარე.რავიცი აკუმლატორი მაქ ბანძი. დაქოქილზე 11ვ ანახებს. შევეშვებოდი მაგრამ მიქვრება და მოსახვევში ან საჭე რომ გამეჭედოს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 17:58) [snapback]556515[/snapback] აკუმლატორის ვოლტაჟს რამე კავშირი შეიძლება კონდეს ამ პრობლემასთან? რათქმაუნდა შეუძლია ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 18:27) [snapback]556520[/snapback] დაქოქილზე 11ვ ანახებს. ძალიან ცოტააა, ეგ არის მიზეზი. ![]() სუბარუს ელეკტროსისტემას არ უყვარს არასტაბილური ვოლტაჟი და მითუმეტეს ასეთი დაბალი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 30 2013, 18:53) [snapback]556528[/snapback] რათქმაუნდა შეუძლია ძალიან ცოტააა, ეგ არის მიზეზი. ![]() სუბარუს ელეკტროსისტემას არ უყვარს არასტაბილური ვოლტაჟი და მითუმეტეს ასეთი დაბალი. ვაა მართლა? მე ისე უბრალოდ დავსვი ეს შეკითხვა... კაია თუ ამის ბრალია გამოვცვლი აბა დენის წყაროს და ვნახავ... მადლობა!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(JIKO88 @ 30th December 2013 - 18:59) [snapback]556534[/snapback] კაია თუ ამის ბრალია გამოვცვლი აბა დენის წყაროს და ვნახავ... მადლობა!!! ალბათ უმჯობესი იქნება რომ ჯერ აკუმულატორი ითხოვო და ისე გასინჯო, შეიძლება დინამოს პრობლემა იყოს და მაგიტომაც კვდებოდეს აკუმულატორი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
JIKO88
კარობკის დიაგნოსტიკაზე მიიყვანე, შეიძლება რომელიმე სოლენოიდი იბრიდებოდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 30 2013, 19:04) [snapback]556540[/snapback] ალბათ უმჯობესი იქნება რომ ჯერ აკუმულატორი ითხოვო და ისე გასინჯო, შეიძლება დინამოს პრობლემა იყოს და მაგიტომაც კვდებოდეს აკუმულატორი ხო ყიდვამდე ეგრე ვიზამ, თუ ვოლტაჟია გამომწვევი მიზეზი აკუმლატორი იქნება ძველი აყენია და ისიც მეორადი... ციტატა(crimson @ Dec 30 2013, 20:48) [snapback]556626[/snapback] JIKO88 კარობკის დიაგნოსტიკაზე მიიყვანე, შეიძლება რომელიმე სოლენოიდი იბრიდებოდეს. დიაგნოსტიკაზე შეცდომა არ ამოაგდო არაფერი. ისე ზადნიში რომ ვაგდებ კარგად ურტყამს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 50 რეგისტრ.: 2-August 13 მომხმარებელი № 3,600 ![]() |
ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
ციტატა(M.B. @ Jan 14 2014, 19:31) [snapback]561730[/snapback] ხალასტოი აბაროტის რეგულატორი შეცვალე მერე დასბროსე და ყველაფერი ხუტიანზე იქნება. თუ გინდა ითხოვე და სინჯე 100% მაგის ბრალია და მაგ კარიკპის ზეთს კიდე იმიტო გინთერს რო აბაროტი გაქვს 400 ზე დაბლა. მაგას რო ჩაგიქვრება ცოტა დაქოქვას უნდა უჩირდეს ხო ეგრეა. ვცდი აბა გაიხარე. ისე ამ ბოლო დროს მიატოვა. ეფიქს ვასხამ და მიატოვა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 54 რეგისტრ.: 17-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,383 ![]() |
ორი კვირის წინ ააციმციმა ბიჭებო AT OIL TEMP ნათურამ გზაში, ავტობანზე საკმაოდ ჩქარა ვიარე ეგრევე გავაჩერე მანქანა გაზზე მყავს და გაზის ფილტრთან იყო ზეთი გამოჟონილი თითქოს. მოვხსენი ფილტრშიც ცოტა ზეთი იყო დავაგე ისევე. მერე აღარ აუნთია მეორე დღეს კაროპკის ზეთი შევცვალე თეგეტაში. ნორმალურად მუშაობდა დღეს ააციმციმა ისევე. გავაჩერე და რო ვნახე ისევ ის გაზის ფილტრთან იყო თითქოს ზეთივით გამოჟონილი. რო დავქოქე გავიარე ერთი ათი კილომეტრი არ აუნთია რისი ბრალი შეიძლება იყოს ბიჭებო დამეხმაროთ იქნება ვინმე სიჩქარეებში გადართვაზე არაფერი არ ეტყობა არც აგვიანებს არც ურტყამს.
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 54 რეგისტრ.: 17-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,383 ![]() |
თეგეტაში დიაგნოსტიკაზე Transfer Duty solenoid ამოაგდო. რა ჯდება მაგისი დვიჟენიები ხო არ იცით?
|
|
|
![]() ![]() |