IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

11 გვერდი V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EBR100, Subaru Forester s/tb
hyberlevan
გამოხმაურება Mar 19 2010, 21:38
გამოხმაურება #81


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




SHATUNICHI
კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV_თი თუ VTD ეა და TZ_თუ Active awd_ა ...
ასე მახსოვს და იმედია არ მეშლება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SHATUNICHI
გამოხმაურება Mar 19 2010, 21:47
გამოხმაურება #82


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,057
რეგისტრ.: 15-January 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 732




ციტატა(hyberlevan @ Mar 19 2010, 22:38) [snapback]106284[/snapback]
SHATUNICHI
კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV_თი თუ VTD ეა და TZ_თუ Active awd_ა ...
ასე მახსოვს და იმედია არ მეშლება wink.gif

გაიხარე სპასიბა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EBR100
გამოხმაურება Mar 20 2010, 00:07
გამოხმაურება #83


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




PAINKILLER
ვერ დაგეთანხმები smile.gif ყველაფერი წავიკითხე active awd ზე, CRV საერთოდ სხვა რამე აქვს, ეგ წინა ვედუშით დადის და როცა წინა პაკრიშკები 2 კრუგს აკეთებს ბუქსაობაში მერე ირთვება უკანა, 100% წინა არის სულ ისე, რაც სუბარუს დიფერენციალს შეეხება, active awd ს ნაკლები სნოსი აქვს, მოსახვევშიც არანაკლები შედეგი აქვს ტესტების დაკვირვებების შედეგად, 90/10 ზე არის მხოლოდ მაშინ, როდესაც ბუსტი არის მინუსებში, ტურბო გახსნილზე 50% არის უკან, 1700 ბრუნიდან 45% უკან არის, წინ 55%, გათვლილია მხოლოდ ეკონომიურობაზე, სხვა ყველა დანარჩენ სიტუაციაში სხვაობას ვერ იგრძნობ smile.gif ასეა ეს ამბავი smile.gif
P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 20 2010, 08:34
გამოხმაურება #84


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 20 2010, 09:33
გამოხმაურება #85


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 00:07) [snapback]106485[/snapback]
PAINKILLER
ვერ დაგეთანხმები smile.gif ყველაფერი წავიკითხე active awd ზე, CRV საერთოდ სხვა რამე აქვს, ეგ წინა ვედუშით დადის და როცა წინა პაკრიშკები 2 კრუგს აკეთებს ბუქსაობაში მერე ირთვება უკანა, 100% წინა არის სულ ისე, რაც სუბარუს დიფერენციალს შეეხება, active awd ს ნაკლები სნოსი აქვს, მოსახვევშიც არანაკლები შედეგი აქვს ტესტების დაკვირვებების შედეგად, 90/10 ზე არის მხოლოდ მაშინ, როდესაც ბუსტი არის მინუსებში, ტურბო გახსნილზე 50% არის უკან, 1700 ბრუნიდან 45% უკან არის, წინ 55%, გათვლილია მხოლოდ ეკონომიურობაზე, სხვა ყველა დანარჩენ სიტუაციაში სხვაობას ვერ იგრძნობ smile.gif ასეა ეს ამბავი smile.gif
P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები

მე არ მითქვია იგივეათქო, მაგის პონტშიათქო ვთქვი smile.gif

სხვა ყველაფერი ისეა როგორც დავწერე smile.gif

და ნაკლები სნოსი რასთან შედარებით თქვი, VTD-ს აშკარად უფრო ნაკლები სნოსი აქვს, და უფრო აქტიურად ზანოსობს smile.gif

მე ვთქვი რომ 90/10 არის გაზაშვებულზე (იასნია მაგ დროს ბუსტი მინუსშია) და როგორც კი რეზკად დააჭერ გაზს, ეგრევე 55/45-ს აკეთებს smile.gif 50%-ს ვერანაირად ვერ გადაიტანს უკან, ვიასკომუფტის გამო, 100% ბლოკირება არ შეუძლია მაგას, ყველგან წერია რომ მაქსიმუმ 55/45 შეუძლია smile.gif

და სხვაობა ნამდვილად იგრძნობა VTD-ს და Active AWD-ს შორის, მანევრი უკეთესი აქვს VTD-ს smile.gif

ეკონომიურობას რაც შეეხება, Active AWD გააკეთეს იმისთვის რომ ფორესტერი იაფფასიანი პარკეტნიკი ყოფილიყო, VTD უფრო ძვირიანი სისტემაა და მერე დააყენეს ფორესტერების ზოგიერთ პერფორმანს მოდელზე, თორემ მანამდე ეგ სისტემა იდგა იმპრეზებზე და ლეგასებზეც smile.gif

მეორე თაობის Active AWD ცოტა უფრო ჭკვიანია, უფრო სწრაფად გადააქვს თორქი უკანა ხიდზე და ESP სისტემის დახმარებით უფრო სტაბილურია მანქანა მოსახვევებშიც smile.gif

პრინციპში CR-V-ს ახალი თაობის AWD სისტემაც უფრო ჭკვიანია, წინა ბორბლების ბუქსაობას არ უცდის რომ უკანა ხიდი ჩართოს, უფრო მალე გადააქვს თორქი უკანაზეც smile.gif თუმცა მაინც 100% აქვს წინა ხიდზე როცა თანაბარი სიჩქარით მოძრაობს...


ციტატა(bako @ Mar 20 2010, 08:34) [snapback]106527[/snapback]
სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე biggrin.gif

რა მაჯობა, VTD რა არისო კითხულობდა და ავუხსენი smile.gif რაც მაგან ახლა წაიკითხა რუსულ და ინგლისური ფორუმებზე, მე ეგ ყველაფერი 3 წლის წინ მაქვს გადაქექილი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EBR100
გამოხმაურება Mar 20 2010, 09:57
გამოხმაურება #86


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი biggrin.gif არასდროს არ დავინტერესებულვარ რა სისტემა ქონდა სუბარუს და ვიკითხე, მაგრამ ამომწურავი პასუხი ვერ მივიღე, შევედი უცხოურ საიტებზე და თავის გრაფიკებიტ და ყველაფრით ვნახე და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რომ რაც დაწერე მთლად ეგრე არ არის, ტურბო გახსნილზე 50-50 აქვს smile.gif შენ ეს მითხარი smile.gif როცა მოსახვევში, მშრალზე, პირველში, ტურბოს გახსნი, უკან 45% ზანოსში დადგება? smile.gif წინ არ დაგავიწყდეს 55% არის smile.gif

The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 20 2010, 10:30
გამოხმაურება #87


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 09:57) [snapback]106538[/snapback]
შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი biggrin.gif არასდროს არ დავინტერესებულვარ რა სისტემა ქონდა სუბარუს და ვიკითხე, მაგრამ ამომწურავი პასუხი ვერ მივიღე, შევედი უცხოურ საიტებზე და თავის გრაფიკებიტ და ყველაფრით ვნახე და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რომ რაც დაწერე მთლად ეგრე არ არის, ტურბო გახსნილზე 50-50 აქვს smile.gif შენ ეს მითხარი smile.gif როცა მოსახვევში, მშრალზე, პირველში, ტურბოს გახსნი, უკან 45% ზანოსში დადგება? smile.gif წინ არ დაგავიწყდეს 55% არის smile.gif

The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels.

50/50 არ არის ჟოსტკი განაწილება, რეალურად 45/55 მიიღება, არ ვიცი ეგ ციტატა საიდან გამოაკოპირე, მაგრამ მე რაც წამიკითხავს, ვიასკომუფტიანი გადაცემა სულ ცოტა 5%-ს კარგავს smile.gif


რაც შეეხება ზანოსში ჩადგომას, მექანიკაზე მუდმივად 50/50 არის განაწილება მაგრამ ხოშიანად დგება ზანოსში, ეგ იმის გამო რომ უკანა ხიდზეც აქვს LSD wink.gif იგივე ხდება Active AWD-ს და VTD-ს შემთხვევაშიც, თუ VDC არა აქვს, თავისუფლად შეგიძლია გაუშვა ზანოსში თუ მოხვეულზე რეზკად ჩაადგავ გაზს smile.gif


აბა კიდევ გაქვს კითხვები? smile.gif


ლეგასიზე რაც თქვი, ჩათვალე რომ არ გამიგია საერთოდ, არა მგონია მაგაზე კამათი ღირდეს, მითუმეტეს რომ მსგავსი არასოდეს არაფერი მითქვამს და არც ვიტყვი, იეღოველები სხვა კლუბში იჩითებიან....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EBR100
გამოხმაურება Mar 20 2010, 10:41
გამოხმაურება #88


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 20 2010, 13:15
გამოხმაურება #89


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 10:41) [snapback]106556[/snapback]
დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის? smile.gif

ყველაფერი მოსულა თუ მოინდომებ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Mar 20 2010, 14:02
გამოხმაურება #90


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




ციტატა(EBR100 @ 20th March 2010 - 11:41) [snapback]106556[/snapback]
დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის?

კი მოსულა მარა შენ რო გიყვარს კრანების ტრიალი მასე მთლად რეკომენდირებული არაა და მითუემეეს სუბარუზე sad.gif
ელექტრო კონროლერი გინდა იტოგში wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 20 2010, 14:23
გამოხმაურება #91


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




დათო ჯერ შევაერთოთ ბუსტის მავენებელი და ვნახოთ რამდენზეა, მერე რესტრიქტორით გაკეთედება ეგ ამბავი......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება Mar 21 2010, 20:34
გამოხმაურება #92


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




ციტატა(EBR100 @ Mar 17 2010, 18:06) [snapback]105018[/snapback]
კი აირტრეკი მყავდა და CSB-ელიც ვიყავი, დავამთავრე smile.gif მადლობა wink.gif


გაუმარჯოს smile.gif

აირტრეკის ყიდვა მინდა ან ფორიკასი smile.gif შენ ორივე გყავდა და იქნებ მირჩიო?
დიდი განსხვავება არ უნდა იყოს წესით ხო, ერთი კლასის მანქანებია smile.gif

შენ რას იტყვი? კაია აირტრეკიდან სუბარუზე გადმოჯდომა? smile.gif

რამდენს გიწვავდა ის და ეს რამდენს გიწვავს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aleko
გამოხმაურება Mar 21 2010, 21:07
გამოხმაურება #93


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,174
რეგისტრ.: 29-May 09
მდებარ.: TIFLIS
მომხმარებელი № 120




გილოცავ! სტიკერი სასწრაფოდ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EBR100
გამოხმაურება Mar 21 2010, 22:51
გამოხმაურება #94


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




kline
აირტრეკი ჯობია smile.gif 12 ს წვავდა ნელი სიარულით, სალონი ბევრად დიდი აქვს აირტრეკს. მაგრამ მე ფორიკაც მომწონს, რბილი და ჩუმი მანქანაა. ფასში საკმაო სხვაობააა მაგრამ თუ ფული გაქვს აირტრეკი იყიდე, ოღონდ ტურბო smile.gif ფორიკაც ეგრე წვავს, აირტრეკი ბევრად მაგრად იდგა გზაზე, მოსახვევსიც ბევრად მაგრად შედის, მე STI ფორიკაც მყავდა და ვერ ის იდგა ისე როგორც აირტრეკი, აირტრეკი დაბალ აბაროტებზე ბევრად კარგად მიდის, თორქი 343 აქვს და საკმაოდ დაბლიდან იწყებს, ფასში დიდი სხვაობააა, კარგ აირტეკს 6500 მინიმუმ უნდა, ფორიკას 4ად დაითრევ smile.gif მე ფულის გამო გავყიდე აირტრეკი და ამ ფასად ჩემი აზრით საუკეტესო არჩევანი გავაკეთე, მაგარი კმაყოფილი ვარ ფორესტერის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 22 2010, 20:39
გამოხმაურება #95


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 21 2010, 23:51) [snapback]107105[/snapback]
kline
აირტრეკი ჯობია smile.gif 12 ს წვავდა ნელი სიარულით, სალონი ბევრად დიდი აქვს აირტრეკს. მაგრამ მე ფორიკაც მომწონს, რბილი და ჩუმი მანქანაა. ფასში საკმაო სხვაობააა მაგრამ თუ ფული გაქვს აირტრეკი იყიდე, ოღონდ ტურბო smile.gif ფორიკაც ეგრე წვავს, აირტრეკი ბევრად მაგრად იდგა გზაზე, მოსახვევსიც ბევრად მაგრად შედის, მე STI ფორიკაც მყავდა და ვერ ის იდგა ისე როგორც აირტრეკი, აირტრეკი დაბალ აბაროტებზე ბევრად კარგად მიდის, თორქი 343 აქვს და საკმაოდ დაბლიდან იწყებს, ფასში დიდი სხვაობააა, კარგ აირტეკს 6500 მინიმუმ უნდა, ფორიკას 4ად დაითრევ smile.gif მე ფულის გამო გავყიდე აირტრეკი და ამ ფასად ჩემი აზრით საუკეტესო არჩევანი გავაკეთე, მაგარი კმაყოფილი ვარ ფორესტერის.

აირტრეკი შემდეგი თაობაა, ძველ ფორიკას არც უნდა შეადარო, ტურბინიანი აირტრეკის კონკურენტი კროსსპორტია smile.gif XT და კროსსპორტი უკვე აირტრეკის ფასებში იყიდება და გემოვნების ამბავია რომელს აირჩევ smile.gif

სუბარუ უფრო სკრომნი ტიპია, ოფროუდზე უფრო დასტოინად იქცევა, დაჯე SF5 STi-ც (ეს ჩემი აზრია, თუმცა კროსსპორტზე ვერაფერს ვიტყვი ჯერ) და უფრო მარტივია მომსახურებაში smile.gif

ვიზუალურად ორივე ნორმალურია, დიზაინი მაინც გემოვნების საკითხია smile.gif კომპლექტაცია მე არ ვიცი როგორი აქვს აირტრეკს, კროსსპორტის კომპლექტაცია კი რაც ინტერნეტში წერია მხოლოდ ის ვიცი, რეალში მალე ვნახავ იმედია smile.gif


ესე იგი აღარ გყავს აირტრეკი რომ ჩემს კროსსპორტთან დავტესტო??




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Mar 22 2010, 22:31
გამოხმაურება #96


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




EBR100
იასნია უფრო კარგად იდგებოდა, კლირენსი 160 მმ აქვს, ესტებეს 200 აქვს, STi ფირიკას კიდე 170 biggrin.gif

ისე, რომელი გაასწრებს 402 მეტრზე ესტებე თუ მიცუ აირტრეკი? თორქი კი აქვს ბლომად, მარა მასა აქვს 100 კილოთი მეტი და დაბლებიდან ეწყება დათორქვა, ტვინტურბოა თუ ლოკოკინა ტურბინა უყენია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Mar 23 2010, 02:27
გამოხმაურება #97


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ციტატა(PAINKILLER @ 22nd March 2010 - 20:39) [snapback]107444[/snapback]
ესე იგი აღარ გყავს აირტრეკი რომ ჩემს კროსსპორტთან დავტესტო??


ციტატა(Baal @ 22nd March 2010 - 22:31) [snapback]107533[/snapback]
ისე, რომელი გაასწრებს 402 მეტრზე ესტებე თუ მიცუ აირტრეკი? თორქი კი აქვს ბლომად, მარა მასა აქვს 100 კილოთი მეტი და დაბლებიდან ეწყება დათორქვა, ტვინტურბოა თუ ლოკოკინა ტურბინა უყენია?


აგერ ბატონო ფაქტები. გინდა ტურბინიანების და გინდა უტურბინოების!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება Mar 23 2010, 22:07
გამოხმაურება #98


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




კლირენსი რა არის???? smile.gif

თორქი რა არის? smile.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Mar 23 2010, 22:09
გამოხმაურება #99


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ციტატა(kline @ 23rd March 2010 - 22:07) [snapback]107929[/snapback]
კლირენსი რა არის


იგივე პასადკა!!

ციტატა(kline @ 23rd March 2010 - 22:07) [snapback]107929[/snapback]
თორქი რა არის


იგივე მაბრუნებელი მომენტი!!


ბოდიში ოფისთვის თემის ავტორთან!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EBR100
გამოხმაურება Mar 24 2010, 00:12
გამოხმაურება #100


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




Vajika
სანამ გავყიდდი გავტესტე ახალ ფორესტერთან, 2003 წლის იყო, ავტომატი, 190მდე დაახლოებით 4 კუზაო მოვუგე, ძველმა ფორესტერმა მექანიკამ მესამეში გამასწრო კუზაოზე მეტი, მაგრამ მერე კატალიზატორი ამოვაგდე და ბევრად უკეთ დადიოდა, ნუ მერე აღარც გამიტესტია. რასაც ვუყურებ ეხლა აირტრეკს და ფორესტერს შორის, აჩქარებაში უპირატესობა აირტრეკს აქვს დაახლოებით 100მდე, ბევრად მაგრად იკრეფდა ადგილიდან, მაგრამ ფორესტერი თითქოს 100დან უკეთესად მიდის, ადგილიდან 400 მეტრს აირტრეკი მოუგებს ფორიკას, ხოდზე ჩაჭერით ფორიკა მოუგებს. მაგრამ მაინც სანამ არ გაიტესტება წესიერად ვერ გავიგებტ ვერაფერს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 გვერდი V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge