გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Mar 19 2010, 21:38
გამოხმაურება
#81
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 |
SHATUNICHI
კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV_თი თუ VTD ეა და TZ_თუ Active awd_ა ... ასე მახსოვს და იმედია არ მეშლება |
|
|
|
Mar 19 2010, 21:47
გამოხმაურება
#82
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,057 რეგისტრ.: 15-January 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 732 |
ციტატა(hyberlevan @ Mar 19 2010, 22:38) [snapback]106284[/snapback] SHATUNICHI კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV_თი თუ VTD ეა და TZ_თუ Active awd_ა ... ასე მახსოვს და იმედია არ მეშლება გაიხარე სპასიბა. |
|
|
|
Mar 20 2010, 00:07
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
PAINKILLER
ვერ დაგეთანხმები P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები |
|
|
|
Mar 20 2010, 08:34
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე
|
|
|
|
Mar 20 2010, 09:33
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 00:07) [snapback]106485[/snapback] PAINKILLER ვერ დაგეთანხმები P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები მე არ მითქვია იგივეათქო, მაგის პონტშიათქო ვთქვი სხვა ყველაფერი ისეა როგორც დავწერე და ნაკლები სნოსი რასთან შედარებით თქვი, VTD-ს აშკარად უფრო ნაკლები სნოსი აქვს, და უფრო აქტიურად ზანოსობს მე ვთქვი რომ 90/10 არის გაზაშვებულზე (იასნია მაგ დროს ბუსტი მინუსშია) და როგორც კი რეზკად დააჭერ გაზს, ეგრევე 55/45-ს აკეთებს და სხვაობა ნამდვილად იგრძნობა VTD-ს და Active AWD-ს შორის, მანევრი უკეთესი აქვს VTD-ს ეკონომიურობას რაც შეეხება, Active AWD გააკეთეს იმისთვის რომ ფორესტერი იაფფასიანი პარკეტნიკი ყოფილიყო, VTD უფრო ძვირიანი სისტემაა და მერე დააყენეს ფორესტერების ზოგიერთ პერფორმანს მოდელზე, თორემ მანამდე ეგ სისტემა იდგა იმპრეზებზე და ლეგასებზეც მეორე თაობის Active AWD ცოტა უფრო ჭკვიანია, უფრო სწრაფად გადააქვს თორქი უკანა ხიდზე და ESP სისტემის დახმარებით უფრო სტაბილურია მანქანა მოსახვევებშიც პრინციპში CR-V-ს ახალი თაობის AWD სისტემაც უფრო ჭკვიანია, წინა ბორბლების ბუქსაობას არ უცდის რომ უკანა ხიდი ჩართოს, უფრო მალე გადააქვს თორქი უკანაზეც ციტატა(bako @ Mar 20 2010, 08:34) [snapback]106527[/snapback] სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე რა მაჯობა, VTD რა არისო კითხულობდა და ავუხსენი -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Mar 20 2010, 09:57
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი
The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels. |
|
|
|
Mar 20 2010, 10:30
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 09:57) [snapback]106538[/snapback] შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels. 50/50 არ არის ჟოსტკი განაწილება, რეალურად 45/55 მიიღება, არ ვიცი ეგ ციტატა საიდან გამოაკოპირე, მაგრამ მე რაც წამიკითხავს, ვიასკომუფტიანი გადაცემა სულ ცოტა 5%-ს კარგავს რაც შეეხება ზანოსში ჩადგომას, მექანიკაზე მუდმივად 50/50 არის განაწილება მაგრამ ხოშიანად დგება ზანოსში, ეგ იმის გამო რომ უკანა ხიდზეც აქვს LSD აბა კიდევ გაქვს კითხვები? ლეგასიზე რაც თქვი, ჩათვალე რომ არ გამიგია საერთოდ, არა მგონია მაგაზე კამათი ღირდეს, მითუმეტეს რომ მსგავსი არასოდეს არაფერი მითქვამს და არც ვიტყვი, იეღოველები სხვა კლუბში იჩითებიან.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Mar 20 2010, 10:41
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის?
|
|
|
|
Mar 20 2010, 13:15
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 10:41) [snapback]106556[/snapback] დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის? ყველაფერი მოსულა თუ მოინდომებ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Mar 20 2010, 14:02
გამოხმაურება
#90
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 |
ციტატა(EBR100 @ 20th March 2010 - 11:41) [snapback]106556[/snapback] დაბუსტვა მოსულა ამ წითელი მაცივრის? კი მოსულა მარა შენ რო გიყვარს კრანების ტრიალი მასე მთლად რეკომენდირებული არაა და მითუემეეს სუბარუზე ელექტრო კონროლერი გინდა იტოგში |
|
|
|
Mar 20 2010, 14:23
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
დათო ჯერ შევაერთოთ ბუსტის მავენებელი და ვნახოთ რამდენზეა, მერე რესტრიქტორით გაკეთედება ეგ ამბავი......
|
|
|
|
Mar 21 2010, 20:34
გამოხმაურება
#92
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 17 2010, 18:06) [snapback]105018[/snapback] კი აირტრეკი მყავდა და CSB-ელიც ვიყავი, დავამთავრე გაუმარჯოს აირტრეკის ყიდვა მინდა ან ფორიკასი დიდი განსხვავება არ უნდა იყოს წესით ხო, ერთი კლასის მანქანებია შენ რას იტყვი? კაია აირტრეკიდან სუბარუზე გადმოჯდომა? რამდენს გიწვავდა ის და ეს რამდენს გიწვავს |
|
|
|
Mar 21 2010, 21:07
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,174 რეგისტრ.: 29-May 09 მდებარ.: TIFLIS მომხმარებელი № 120 |
გილოცავ! სტიკერი სასწრაფოდ!
|
|
|
|
Mar 21 2010, 22:51
გამოხმაურება
#94
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
kline
აირტრეკი ჯობია |
|
|
|
Mar 22 2010, 20:39
გამოხმაურება
#95
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 21 2010, 23:51) [snapback]107105[/snapback] kline აირტრეკი ჯობია აირტრეკი შემდეგი თაობაა, ძველ ფორიკას არც უნდა შეადარო, ტურბინიანი აირტრეკის კონკურენტი კროსსპორტია სუბარუ უფრო სკრომნი ტიპია, ოფროუდზე უფრო დასტოინად იქცევა, დაჯე SF5 STi-ც (ეს ჩემი აზრია, თუმცა კროსსპორტზე ვერაფერს ვიტყვი ჯერ) და უფრო მარტივია მომსახურებაში ვიზუალურად ორივე ნორმალურია, დიზაინი მაინც გემოვნების საკითხია ესე იგი აღარ გყავს აირტრეკი რომ ჩემს კროსსპორტთან დავტესტო?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Mar 22 2010, 22:31
გამოხმაურება
#96
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
EBR100
იასნია უფრო კარგად იდგებოდა, კლირენსი 160 მმ აქვს, ესტებეს 200 აქვს, STi ფირიკას კიდე 170 ისე, რომელი გაასწრებს 402 მეტრზე ესტებე თუ მიცუ აირტრეკი? თორქი კი აქვს ბლომად, მარა მასა აქვს 100 კილოთი მეტი და დაბლებიდან ეწყება დათორქვა, ტვინტურბოა თუ ლოკოკინა ტურბინა უყენია? |
|
|
|
Mar 23 2010, 02:27
გამოხმაურება
#97
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 |
ციტატა(PAINKILLER @ 22nd March 2010 - 20:39) [snapback]107444[/snapback] ესე იგი აღარ გყავს აირტრეკი რომ ჩემს კროსსპორტთან დავტესტო?? ციტატა(Baal @ 22nd March 2010 - 22:31) [snapback]107533[/snapback] ისე, რომელი გაასწრებს 402 მეტრზე ესტებე თუ მიცუ აირტრეკი? თორქი კი აქვს ბლომად, მარა მასა აქვს 100 კილოთი მეტი და დაბლებიდან ეწყება დათორქვა, ტვინტურბოა თუ ლოკოკინა ტურბინა უყენია? აგერ ბატონო ფაქტები. გინდა ტურბინიანების და გინდა უტურბინოების!! |
|
|
|
Mar 23 2010, 22:07
გამოხმაურება
#98
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 |
კლირენსი რა არის????
თორქი რა არის? |
|
|
|
Mar 23 2010, 22:09
გამოხმაურება
#99
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 |
ციტატა(kline @ 23rd March 2010 - 22:07) [snapback]107929[/snapback] კლირენსი რა არის იგივე პასადკა!! ციტატა(kline @ 23rd March 2010 - 22:07) [snapback]107929[/snapback] თორქი რა არის იგივე მაბრუნებელი მომენტი!! ბოდიში ოფისთვის თემის ავტორთან! |
|
|
|
Mar 24 2010, 00:12
გამოხმაურება
#100
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
Vajika
სანამ გავყიდდი გავტესტე ახალ ფორესტერთან, 2003 წლის იყო, ავტომატი, 190მდე დაახლოებით 4 კუზაო მოვუგე, ძველმა ფორესტერმა მექანიკამ მესამეში გამასწრო კუზაოზე მეტი, მაგრამ მერე კატალიზატორი ამოვაგდე და ბევრად უკეთ დადიოდა, ნუ მერე აღარც გამიტესტია. რასაც ვუყურებ ეხლა აირტრეკს და ფორესტერს შორის, აჩქარებაში უპირატესობა აირტრეკს აქვს დაახლოებით 100მდე, ბევრად მაგრად იკრეფდა ადგილიდან, მაგრამ ფორესტერი თითქოს 100დან უკეთესად მიდის, ადგილიდან 400 მეტრს აირტრეკი მოუგებს ფორიკას, ხოდზე ჩაჭერით ფორიკა მოუგებს. მაგრამ მაინც სანამ არ გაიტესტება წესიერად ვერ გავიგებტ ვერაფერს |
|
|
|
![]() ![]() |