![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
Guests ![]() |
რა მაინტერსებს იცით: გასღების პულტით (არა სიგნალიზაციის!) როცა კეტავ მანქანას მაშინ აკუმულატორს ჯაფა ადგას????
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(jangula @ Jan 29 2010, 22:22) [snapback]84871[/snapback] რა მაინტერსებს იცით: გასღების პულტით (არა სიგნალიზაციის!) როცა კეტავ მანქანას მაშინ აკუმულატორს ჯაფა ადგას???? კი ადგას. მოკლედ დილით ერთხელ მაინც თუ ვერ დაქოქა შესაცვლელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ამ თემას ქვია ხმა ძრავში, რა ვიღონოთ?
მოძებნეთ შესაბამისი თემა და იქ განიხილეთ პრობლემა რამდენჯერ უნდა დაიწეროს გაფთხილება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
jangula
Matador SUBARFAN S/20 Sturbo რატომ აოფებთ ხალხო? აბა თემის სათაურს გადახედეთ და მერე თქვენ პოსტებს, არ ხართ დასავორნები? ველი პასუხს... |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#145
|
Guests ![]() |
shota
მე ბოდიში ბატონო. ვინაიდან თემა ჩემი გახსნილი იყო აღარ დავიწყე სხვა თემის ძებნა. თან ძრავას ხომ ეხებოდა არა საუბარი, არ იქოქება მანქანა ![]() თუ დასავორნი ვარ, მხოლოდ მე დამვორნეთ. პ.ს არ გაეშვა ალბათ ბენზონასოია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
რა ვიცი ვცდილობდი ადმიანს დავეხმარო მეთქი!რა თემაც ტრიალებდა შესაბამისათ მაგაზე დავწერე მეც მქონდა ეგეთი შემთხვევა და დავწერე რა მოხდა ხალხნო რა გჭირთ ნაღდათ ვერ მივხდი გაოფება რაში მდგომარეობს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUBARFAN S/20 @ 30th January 2010 - 22:22) [snapback]85116[/snapback] რა მოხდა ხალხნო რა გჭირთ ნაღდათ ვერ მივხდი გაოფება რაში მდგომარეობს ახლა აქ მეტს აღარ გავაგრძელებ და იმაში მდგომარეობს რომ შემოვა ადამიანი რომელსაც ძრავში ხმა აქვს, დაიყყებს კითხვას და მერე 3 გვერდი უნდა იკითხოს ბენზონასოსებზე. თამის ავტორობას არანაირი მნიშვნელობა არა აქვს, პოსტი უნდა შეესაბამებოდეს თემის შინაარსს თორემ ეგრე მე თემებს თითქმის არ ვხსნი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
მოგესალმებით!!!
უკვე ორი კვირაა რაც მყავს ახალი ჩამოყვანილი ფორესტერი. 1999 2.0 უტირბინო 87500 გარბენი. ჩამოვიდა თუ არა გამოვცვალე ზეთი ( ენეოსი 5w30), ასევე გამოვცვალე ფილტრები. რემნის გამოცვლასაც ამ დრეებსი ვაპირებ. მოგეხსებნებათ ეს დღეები საკმაოდ აცივდა, ამანაც არ დააყოვნა და სასტიკად აკაკნდა ცივზე. შეთბება თუ არა ეგრევე კარგავს ამ ხმას. ბევრი ვიკითხე ამ "საფირმო" ხმის შესახებ. http://www.endwrench.com/pdf/engine/EngineNoiseInfoS01.pdf აი ამას თვით სუბარუ, გვეუბნევა. თითქოს ეს ნორმალურია და მომაკვდინებელი არ არის. თუმცა აქ ჩემი ავტოს ძრავი ნახსენები არ არის. როგორც მივხვდი 2.2 ამერიკული ვარიანტია. ვინმემ თუ იცის რა სხვაობაა 2.2 ამერიკულ და 2.0 იაპონურ ძრავებს შორის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
სუბარუს ძრავები აწყობილია მინიმალური ზაზორებით , დასაშვები თუ არის 2 მეასედი და ცვეთის შედეგად ავიდა 6 - 8 მეასედამდე უკვე კაკუნებს , პორშინი დადის ცილინდრში და ხმას გამოსცემს სანამ არ გათბება და არ გაფართოვდება , თუ ზაზორი მეტია უკვე გათბობაც აღარ შველის და დატვირთვის შემთხვევაში იწყებს გილზის ჭამას ,
ციტატა(satman @ 30th January 2010 - 23:21) [snapback]85148[/snapback] ვინმემ თუ იცის რა სხვაობაა 2.2 ამერიკულ და 2.0 იაპონურ ძრავებს შორის? მხოლოდ და მხოლოდ კუბატურაა სხვაობა და კომპრესია , კომპრესია არის იმის მიხედვით თუ რა ბენზინზეა გათვლილი უმჯობესია ძრავი გაათბო და ისე იმოძრაო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Jan 30 2010, 23:47) [snapback]85153[/snapback] სუბარუს ძრავები აწყობილია მინიმალური ზაზორებით , დასაშვები თუ არის 2 მეასედი და ცვეთის შედეგად ავიდა 6 - 8 მეასედამდე უკვე კაკუნებს , პორშინი დადის ცილინდრში და ხმას გამოსცემს სანამ არ გათბება და არ გაფართოვდება , თუ ზაზორი მეტია უკვე გათბობაც აღარ შველის და დატვირთვის შემთხვევაში იწყებს გილზის ჭამას , მხოლოდ და მხოლოდ კუბატურაა სხვაობა და კომპრესია , კომპრესია არის იმის მიხედვით თუ რა ბენზინზეა გათვლილი უმჯობესია ძრავი გაათბო და ისე იმოძრაო დიდი მადლობა პასუხისთვის. ისე რაც წავიკითხე აქა იქ, მანქანები კარგი ზეთის და საწვავის ჩასხმის შემთხვევაში წლობიტ დადის ამ პეობლემით. ძალიან ცოტა წერს იმას რომ ზრავი გახსნა. თუმცა ასეთებიც არიან. ციტატა(SUB 300 @ Jan 30 2010, 23:47) [snapback]85153[/snapback] მხოლოდ და მხოლოდ კუბატურაა სხვაობა და კომპრესია , კომპრესია არის იმის მიხედვით თუ რა ბენზინზეა გათვლილი უმჯობესია ძრავი გაათბო და ისე იმოძრაო კი თავის თავად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
აგერ ცოცხალი მაგალითი ვარ.
3 წელია დავდივარ. ძრავს ვიყენებ ბოლომდე ვაგაზავებ და ყვეალფერი. უბრალოდ კარგ ზეთს ვასხამ და დილას კარგათ ვათბობ. ეგაა და ეგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(satman @ Jan 30 2010, 23:57) [snapback]85158[/snapback] დიდი მადლობა პასუხისთვის. ისე რაც წავიკითხე აქა იქ, მანქანები კარგი ზეთის და საწვავის ჩასხმის შემთხვევაში წლობიტ დადის ამ პეობლემით. ძალიან ცოტა წერს იმას რომ ზრავი გახსნა. თუმცა ასეთებიც არიან. კი თავის თავად. არაფერს რისი მადლობა ბენზინი არის პირველი მტერი , ზეთს და ფილტრს თუ კარგათ შეარჩევ არის ნორმალური ხარისხის კაკუნით ივლი მაგრამ დიდ დატვირთვებზე თუ ამუშავებ დიდხანს ვერ გაძლებს , როდესაც კაკუნებს ცხელზე, მაღალ აბაროტებზე უკვე პორშინი ბალანს კარგავს და შატუნის კლადიშს ჭამს მე რაც მინახავს ყველა ძრავზე შატუნის კლადიში ისტუკება ციტატა(RACKER @ 31st January 2010 - 00:06) [snapback]85170[/snapback] დილას კარგათ ვათბობ ეგ არის მთავარი შოთი , გათბება და დადგება ზაზორზე , როცა უკვე აღარ ყოფნის გასაფართოვებლად გათბობა აი მაშინ იწყებს დატვირთვაზე ბლოკის ან უფრო მეტად პორშინის ჭამას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Jan 31 2010, 00:16) [snapback]85175[/snapback] არაფერს რისი მადლობა ბენზინი არის პირველი მტერი , ზეთს და ფილტრს თუ კარგათ შეარჩევ არის ნორმალური ხარისხის კაკუნით ივლი მაგრამ დიდ დატვირთვებზე თუ ამუშავებ დიდხანს ვერ გაძლებს , როდესაც კაკუნებს ცხელზე, მაღალ აბაროტებზე უკვე პორშინი ბალანს კარგავს და შატუნის კლადიშს ჭამს მე რაც მინახავს ყველა ძრავზე შატუნის კლადიში ისტუკება ეგ არის მთავარი შოთი , გათბება და დადგება ზაზორზე , როცა უკვე აღარ ყოფნის გასაფართოვებლად გათბობა აი მაშინ იწყებს დატვირთვაზე ბლოკის ან უფრო მეტად პორშინის ჭამას იმედია ცხელ კაკუნამდე საქმე არ მივა. კიდევ ერთი შეკითხვა- ცოტა სქელი ზეთი ხომ არ უნდა ჩამესხა, 5-40 ან თუგინდ 10-40 (?????) რომ ჩამოვიდა აშკარად ნაკლები ხმა ქონდა. მე მომეჩვენა, რომ ზეთის გამოცვლის შემდეგ უფრო აკაკნადა. (ცივზე) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რა ზეთი ესხა და რა ჩაასხი? შეიძლება გადაახურე? გადახურებით სულ ახალი მატორის პორშინი შეიძლება ააკაკუნო!!! 5-30 უწერია სუბარუს, 5-40 ზეც მაგრა მUშაობს, 10-40 უწერია მხოლოდ დიდი დატვირთვის და ძაან ცხელი კლიმატური პირობების შემთხვევაში.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
კონტეინერიდან რო გამოვიკვანე საერთოდ არ ქონდა ხმა.მერე რაიონში ჩავედი გარეთ გავაჩერე დილით მაგარი ყინვა იყო რო დავქოქე კარგად იკაკუნა,დგეს თბილოდა და საერთოდ აგარ ქონდა ხმა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
ერთ ერთ ფორუმზე წავაწყდი აი ასეთ მოსაზრებს.
Импреза 1.6 110т.км пробег реальный, поставлялась для Европы. К 85 тыс. км. начало постукивать, до этого заливалось на 5w40 Мобил. Я начал заливать 10w60 Кастрюль. Все стуки ушли, субъективно звучание движка стало лучше, На этом масле машина прошла 30 тыс. и все супер. http://subaru-russia.ru/forum/index.php?PA...7&PAGEN_1=2 можно ездить на 5W30 и 5W40 и даже без масла (только с ER Shocked), ради бога, но Subaru предполагает и провоцирует на тяжелую эксплуатацию, что 10W50 10W60 -это оптимальное масло если Вы любите крутить движок до отсечки. თქვენი აზრი ამსთან დაკავშირებით??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
satman
ამერიკულია შენი მანქანა? უტურბინო იაპონური მანქანები მსგავსი პრობლემით ჯერ არ შეგვხვედრია, ტურბინიანები კი ბატონო, თუმცა ბევრი ამას პრობლემად ნაკლებად აღიქვავს რადგან რამდენიმე წუთის გათბობა უნდა ი ვსიო... ამერიკულ მანქანებზე ძირითადად თვით ამერიკელების უგულობის შედეგები აისახება მათ მანქანებზე, დიდი შანსია ვინმემ უზეთოდ ან თუნდაც უწყლოდ იარა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
ციტატა(shota @ Feb 2 2010, 15:50) [snapback]86328[/snapback] satman ამერიკულია შენი მანქანა? უტურბინო იაპონური მანქანები მსგავსი პრობლემით ჯერ არ შეგვხვედრია, ტურბინიანები კი ბატონო, თუმცა ბევრი ამას პრობლემად ნაკლებად აღიქვავს რადგან რამდენიმე წუთის გათბობა უნდა ი ვსიო... ამერიკულ მანქანებზე ძირითადად თვით ამერიკელების უგულობის შედეგები აისახება მათ მანქანებზე, დიდი შანსია ვინმემ უზეთოდ ან თუნდაც უწყლოდ იარა... არა იაპონელია. ალბათ უგულო იაპონელი იყო წინა პატრონი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
satman
ვააა, საინტერესოა, რა შეფასებით ჩამოვიდა მანქანა? ისე ერტ ჩვენ მეგობარს ქონდა მსგავსი პრობლემა ს20-ზე, ეგონა ძრავი კაკუნობდა ამ დროს კი რემნის დამჭიმის შპილკა აღმოჩნდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 24-January 10 მომხმარებელი № 755 ![]() |
ციტატა(shota @ Feb 2 2010, 16:00) [snapback]86333[/snapback] satman ვააა, საინტერესოა, რა შეფასებით ჩამოვიდა მანქანა? ისე ერტ ჩვენ მეგობარს ქონდა მსგავსი პრობლემა ს20-ზე, ეგონა ძრავი კაკუნობდა ამ დროს კი რემნის დამჭიმის შპილკა აღმოჩნდა ![]() 3.5 B შეფასებით ისე ეგ ვერსია ზაზაზ ერთ მომენტში წამოცდა, მაგრამ მაგის მოტორისტმა არა პორშენიაო. რა მაინტერესებს, დამჭიმის შპილკის ხმაური გათბობისას ჩერდებოდა??? |
|
|
![]() ![]() |