IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

19 გვერდი V  « < 17 18 19  
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ტურბინიანი ძრავი, და მისი ტუნინგი
RACKER
გამოხმაურება Apr 6 2011, 23:18
გამოხმაურება #361


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




კუმშვა ვარდება თU ბევრის დაბუსტვა გინდა მაშIნ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 6 2011, 23:24
გამოხმაურება #362


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 7th April 2011 - 00:18) [snapback]254489[/snapback]
კუმშვა ვარდება თU ბევრის დაბუსტვა გინდა მაშIნ

და თუ პორშინების დადუღებაც არ გინდა მაშინ.... ბენზინის ნაკლებობებსაც აიტანს კოვკები მომენტებში თავისუფლად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 7 2011, 12:24
გამოხმაურება #363


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 7th April 2011 - 00:24) [snapback]254492[/snapback]
და თუ პორშინების დადუღებაც არ გინდა მაშინ.... ბენზინის ნაკლებობებსაც აიტანს კოვკები მომენტებში თავისუფლად

მარტო ატანაზე ხომ არაა?
ცოტა ბენზინი ნიშნავს იმას რომ სმესის წვის სიჩქარე დიდია და სმესი ბოლომდე იწვის მანამდე, სანამ პროშინი ბოლომდე დაბლა ჩავა, შედეგად ვიღებთ დეტონაციას და უფედურებას. კარგი, დავუშვათ პორშინმა გაუძლო, არ აზერი აქვს არასწორად დანასტროიკებული მანქანის გაკოვანნებას? მე მგონი სჯობია რომ სმესი/ზაჟიგანია/ბუსტი სწორად დაანასტროიკო და მერე იფიქრო იმაზე თუ რა რამდენს გაუძლებს.
იმიტომ რომ ეგ ვისეკოს კოვანნი პორშინები თუ გათვლილია 600 ცხენზე ეს იმას ნიშნავს რომ ეს 600 ცხენი ოპტიმალური ნასტროიკის პირობეშია.
რომ ავიღოთ დავუშვათ 20 გრამი ბენზინი და გამოვთვალოთ რომ ამ 20 გრამ ბენზინს შეუძლია 1400 კილოჯოულის მოცემა ერთ ბრუნზე, ანუ ესაა მისი პოტენციური ენერგია. ჩვენ ისკრას თუ მივცემთ სწორ ადგილას, ამ 1400 კილოჯოულიდან 1200 დაიხარჯება ძრავის მიერ 600 ცხენისძალის განვითარებაში და 200 ძრავის ნაწილების გაცვეთაში. არასწორ ადგილას ისკრით შეგვიძლია მივიღოთ ის რომ ამ 14000 კილოჯოულიდან 2500 დაიხარჯოს 120 ცხენი გამომუშავებაზე და დანარჩენი ძრავის ნაწილების ცვეთაზე, რაც რა თქმა უნდა ძრავს შუაზე გააპობს.
ასე რომ მარტო მატორი არ წყვეტს ყველაფერს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 7 2011, 12:31
გამოხმაურება #364


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




მათალია ბატონი მახო
კოვანი პორშინი უპირატესობას მოგცემს მაშინ როცა ბევრს უბერავ და შესაბამისად პორშინზე და გილზზეც დაწოლა დიდი მოდის.
ან კიდე ატლივებს როცა გაძლევს biggrin.gif
ან კიდე ცილინდრში რო კიტრის ნათალი მოხვდება. biggrin.gif
კოვანებს თU ჩაყრი გილზიც კარგი გინდა მაშინ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2011, 13:49
გამოხმაურება #365


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




maxouni
RACKER
ხოდა ეგ უთხარი მერე მეც, სხვა მეტი არაფელი.... კოვანების დაყენება, კუმშვის ოდნავ დაგდება, სმესის ნასტროიკა, ბენზონასოსი, და ბუსტის მომატება..... ამ ჩამონათვალში იმ ბიუჯეტში ეტევა რაც აქვს..... მეტი თუ მოეთხოვება მანქანას მეტი ბიუჯეტიც უნდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 7 2011, 14:39
გამოხმაურება #366


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ციტატა(RACKER @ Apr 7 2011, 12:31) [snapback]254646[/snapback]
მათალია ბატონი მახო
კოვანი პორშინი უპირატესობას მოგცემს მაშინ როცა ბევრს უბერავ და შესაბამისად პორშინზე და გილზზეც დაწოლა დიდი მოდის.
ან კიდე ატლივებს როცა გაძლევს biggrin.gif
ან კიდე ცილინდრში რო კიტრის ნათალი მოხვდება. biggrin.gif
კოვანებს თU ჩაყრი გილზიც კარგი გინდა მაშინ

ანუ გილზებიც დამჭირდება ?
ციტატა
და ბუსტის მომატება..... ამ ჩამონათვალში იმ ბიუჯეტში ეტევა რაც აქვს..... მეტი თუ მოეთხოვება მანქანას მეტი ბიუჯეტიც უნდა

ანუ ბუსტის მომატება აუცილებელი პირობაა რომ ძრავმა კარგად იმუშაოს? თუ კოვანებს შეუძლია რო უბრალოდ მაღალი ბუსტი აიტანოს ?

ციტატა(maxouni @ Apr 7 2011, 12:24) [snapback]254640[/snapback]
მარტო ატანაზე ხომ არაა?
ცოტა ბენზინი ნიშნავს იმას რომ სმესის წვის სიჩქარე დიდია და სმესი ბოლომდე იწვის მანამდე, სანამ პროშინი ბოლომდე დაბლა ჩავა, შედეგად ვიღებთ დეტონაციას და უფედურებას. კარგი, დავუშვათ პორშინმა გაუძლო, არ აზერი აქვს არასწორად დანასტროიკებული მანქანის გაკოვანნებას? მე მგონი სჯობია რომ სმესი/ზაჟიგანია/ბუსტი სწორად დაანასტროიკო და მერე იფიქრო იმაზე თუ რა რამდენს გაუძლებს.
იმიტომ რომ ეგ ვისეკოს კოვანნი პორშინები თუ გათვლილია 600 ცხენზე ეს იმას ნიშნავს რომ ეს 600 ცხენი ოპტიმალური ნასტროიკის პირობეშია.
რომ ავიღოთ დავუშვათ 20 გრამი ბენზინი და გამოვთვალოთ რომ ამ 20 გრამ ბენზინს შეუძლია 1400 კილოჯოულის მოცემა ერთ ბრუნზე, ანუ ესაა მისი პოტენციური ენერგია. ჩვენ ისკრას თუ მივცემთ სწორ ადგილას, ამ 1400 კილოჯოულიდან 1200 დაიხარჯება ძრავის მიერ 600 ცხენისძალის განვითარებაში და 200 ძრავის ნაწილების გაცვეთაში. არასწორ ადგილას ისკრით შეგვიძლია მივიღოთ ის რომ ამ 14000 კილოჯოულიდან 2500 დაიხარჯოს 120 ცხენი გამომუშავებაზე და დანარჩენი ძრავის ნაწილების ცვეთაზე, რაც რა თქმა უნდა ძრავს შუაზე გააპობს.
ასე რომ მარტო მატორი არ წყვეტს ყველაფერს

სმესს ვანასტროიკებ ისედაც ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2011, 15:01
გამოხმაურება #367


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(AnDreee @ 7th April 2011 - 15:39) [snapback]254704[/snapback]
ანუ ბუსტის მომატება აუცილებელი პირობაა რომ ძრავმა კარგად იმუშაოს? თუ კოვანებს შეუძლია რო უბრალოდ მაღალი ბუსტი აიტანოს ?

არა, აუცილებელი არ არის, მაშინ კოვანნი პორშნები ზუსტად იმ კუმშვის უნდა დაითრიო ეხლა რაც აქვს შენს იმპრეზას და ბუსტს იგივეს დატოვებ, სმეს მიანასტროიკებ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 7 2011, 15:38
გამოხმაურება #368


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




კუმშვის დაგდება რას მაძლევს ანუ დეტონაციას თავს ავარიდებ მაგით ? თუ ეგრეა მაშინ ისევ ჯობია რო დავაგდო კუმშვა და ბუსტი გავზარდო. თუ დადებითი არაფერი აქვს მაშინ აზრრს ვერ ვხედავ კუმშვის დაგდების დაჟე უარესიც იქნება ტურბინა რო სუ გაჭინთული იმუშავებს მაღალ ბუსტზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2011, 15:44
გამოხმაურება #369


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




AnDreee
არიდებით კი აარიდებ თავს ოღონდ მაღალ ბუსტზე, თუ 1.2 ბარზე მეტს არ დაბუსტავ, მაშინ არ დააგდო, მაშინ მაქსიმალურად უნდა შეეცადო სმესის გასწორება, აცეტონსაც გაურევ და 1.2 ბარზე იქნება კვიცივით.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 7 2011, 15:58
გამოხმაურება #370


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ხოდა თუ არ აარიდებს აბა რისთვის არი საჭირო რას აკეთEბს ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2011, 16:49
გამოხმაურება #371


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




AnDreee
აარიდებს თავს თქო, რატომ არის ამრიკული მანქანები რომ ნავთი რომ ჩაასხა მაინც რომ დადის, იმიტომ რომ დაბალი კუმშვაა აქვს, აქედან გამომდინარე ძალაც ნაკლები გაქვს, ამისთვის აიღეს ამერიკელებმა და ძალას მოცულობით მოუმატეს, 5-6 ლიტრიანი მატორებით რომ დადიან smile.gif

ანუ ჩევნს მანქანებს 100 ოცტანობის ბენიზნი უნდა, ეს იმას ნიშნავს რომ როცა ჰაერი იკუმშება ცილინდრში მაქსიმალურად უნდა შეიკუმშოს რომ აფეთქება მოხერხდეს სრული და სიმძლავრე მოქცეს მაქსიმალური, როცა ასეთ მანქანას დაბალ ოცტანიანს ბენზინს მიართმევ სანამ პორშინი ავა მაღლა და შეკუმშავს ჰაერს და ბენზინს მანამდე ალდება ეგ შედი ბენზინი იმიტომ რომ სხვა ტემპერატურაზე ალდება, აქედან გამომდინარე გაძლევს დეტონაციას, პორშინი მიდის ზემოთ და ბოლომდე გაშლილი ჯერ კიდევ არ არის და უცებ ალდება ბენზინი და უკან აწვება ამ შენ პორშინს............ ცოტა გაუგებრად შეიძლება ავხსენი.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 7 2011, 16:54
გამოხმაურება #372


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




აჰააა ეხლა გასაგებია smile.gif და მომეწონა იდეა მაგრამ დაახლოებით 1.2 ბუსტის ნაირად რო იაროს რამდენზე დაჭირდება დაბუსტვა? 1.7 ზე ? მერე მანდ უკვე მეორე პრობლემა დგება ტურბინის ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2011, 17:04
გამოხმაურება #373


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(AnDreee @ 7th April 2011 - 17:54) [snapback]254757[/snapback]
1.7 ზე

არა ტო რა 1.7 ბარი შაყირობ გაფრინდები, ამხელა რათ უნდა მაქსიმუმ ალბათ 1.4 ბარამდე, დასათვლელია ყველაფერი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 გვერდი V  « < 17 18 19
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge