გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
May 9 2010, 18:55
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(benito_musolini @ May 9 2010, 16:30) [snapback]130763[/snapback] Sturbo ზუსტ სიმპტომებს დავწერ: ცხელ ძრავზე მანქანის დაქოქვის დროს აბაროტი დგება 0.5 ზე,საკმარისია ერთხელ მივცე გაზი სწორდება და დგება 0.6-0.7 ზე.რაც შეეხება D-ში ძიგძიგი არ შეიმჩნევა თითქოს,მაგრამ მომენტებში როგორ ვთქვა ძრავს ,,ჩავარდნები" აქვს,ანუ მემენტებში წაუპერებოებს.სტაბილურად თითქოს არ მუშაობს.სუბარუს მცოდნე თუ არის ვინმე და შეუძლია დახმარება მაღარიჩი ჩემზე იყოს. პირველ რიგში მაინც უნდა გამოვცვალო სვეჩები თუმცა ისიც არ ვიცი რომლები დავაყენო.ირიდიუმი არ მირჩიეს პლატინა მირჩიეს. სვეჩები NGK - PFR6B ან DENSO - PK20PR-P8 ტურბინიანზე. უტურბინოს პლატინაც არ უნდა ჩვეულებრივი NGK ც შეიძლება. აბაროტი 0.5 ზე იმაზე მეტყველებს რომ დრორელი + ხალასტოის რეგულატორი კარგ გაწმენდას ითხოვს და მეტი არაფერი. იყიდე ერთი ბალობჩიკი კარბ ქლინერი და გაწმინდე ან გააწმენდინე. დაგეხმარებოდი მაგრამ დროის უქონლობის გამო ........ P.S. დროსელზე აყენია TPS სენსორი შავი ფერის პლასტმასის კოლოფი შტეკერით ეგ ნიგთი დროსელიდან არ მოხსნათ. მაგის გაწმენდა შეუძლებელია უკან დაყენებას კი უკვე კომპიუტერით გასწორება დაჭირდება. |
|
|
|
May 9 2010, 19:02
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(benito_musolini @ May 9 2010, 16:30) [snapback]130763[/snapback] Sturbo ზუსტ სიმპტომებს დავწერ: ცხელ ძრავზე მანქანის დაქოქვის დროს აბაროტი დგება 0.5 ზე,საკმარისია ერთხელ მივცე გაზი სწორდება და დგება 0.6-0.7 ზე.რაც შეეხება D-ში ძიგძიგი არ შეიმჩნევა თითქოს,მაგრამ მომენტებში როგორ ვთქვა ძრავს ,,ჩავარდნები" აქვს,ანუ მემენტებში წაუპერებოებს.სტაბილურად თითქოს არ მუშაობს.სუბარუს მცოდნე თუ არის ვინმე და შეუძლია დახმარება მაღარიჩი ჩემზე იყოს. პირველ რიგში მაინც უნდა გამოვცვალო სვეჩები თუმცა ისიც არ ვიცი რომლები დავაყენო.ირიდიუმი არ მირჩიეს პლატინა მირჩიეს. ჯერ კაბელები შეამოწმეთ, შეიძლება გადააქვს სადმე და ეგ ჩავარდნები მაგის ბრალია.... სვეჩები კი ირიდიუმებიც მიდის და პლატინაც, გააჩნია ბიუჯეტს, პლატინა უფრო ძვირია მაგრამ უფრო გამძლეც არის და ეგ 0.5-იანი აბაროტები ნაღდია თუ ისევ ტახომეტრის პირველი მეტკა გეშლება? წინა გვერდებზეც გიწერია რაღაცეები და ბოლოსდაბოლოს რა სიმპტომები აქვს შენს მანქანას შეგიძლია ზუსტად ახსნა?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
May 9 2010, 22:33
გამოხმაურება
#43
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 19 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,048 |
ციტატა(PAINKILLER @ 9th May 2010 - 20:02) [snapback]130807[/snapback] ეგ 0.5-იანი აბაროტები ნაღდია თუ ისევ ტახომეტრის პირველი მეტკა გეშლება? წინა გვერდებზეც გიწერია რაღაცეები და ბოლოსდაბოლოს რა სიმპტომები აქვს შენს მანქანას შეგიძლია ზუსტად ახსნა?? არა აბაროტები არ მეშლება.ნოლის მერე პირველ დანაყოფზე ანუ 0.5 ზე დგება. ეგ არის დაქოქვის შემდეგ პირველი სიმპტომი.პირველივე გაზის მიცემის შემდეგ სწორდება.თუმცა ხალასტოი ხოდზე ანუ როცა ძრავი მუშაობს 0.7 აბაროტზე მომენტებში აქვს ,,ჩავარდნები" ანუ წაუბერებოებს.თითქოს უმნიშვნელოდ მაგრამ დაკვირვების შედეგად შეიმჩნევა. რაც შეეხება სხვა სიმპტომებს ერთხელ გააკეთა თუმცა მაინც მგონია რომ უყურადღებოდ დატოვება არ შეიძლება.ცხელ ძრავზე დაქოქვის დროს ჩავრთე კლიმატი(გაზი არ მიმიცია) ამ დროს P ში ძრავს პერებოი დაეწყო და რამოდენიმე წამში ჩაქრა ძრავი.(ჩემ გაოცებას საზღვარი არ ქონდა,ავტომატიკა რომ ჩამიქრა) Sturbo მადლობა მაგ სვეჩებს დავაყენებ,მაინც პლატინას ვიყიდი დიდხანს თუ ძლებს. |
|
|
|
![]() ![]() |