IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> უცნაური პრობლემა, კლიმატის ჩართვის შემთხვევაში ძრავი ქვრება
Sturbo
გამოხმაურება May 9 2010, 18:55
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(benito_musolini @ May 9 2010, 16:30) [snapback]130763[/snapback]
Sturbo
ზუსტ სიმპტომებს დავწერ: ცხელ ძრავზე მანქანის დაქოქვის დროს აბაროტი დგება 0.5 ზე,საკმარისია ერთხელ მივცე გაზი სწორდება და დგება 0.6-0.7 ზე.რაც შეეხება D-ში ძიგძიგი არ შეიმჩნევა თითქოს,მაგრამ მომენტებში როგორ ვთქვა ძრავს ,,ჩავარდნები" აქვს,ანუ მემენტებში წაუპერებოებს.სტაბილურად თითქოს არ მუშაობს.სუბარუს მცოდნე თუ არის ვინმე და შეუძლია დახმარება მაღარიჩი ჩემზე იყოს. პირველ რიგში მაინც უნდა გამოვცვალო სვეჩები თუმცა ისიც არ ვიცი რომლები დავაყენო.ირიდიუმი არ მირჩიეს პლატინა მირჩიეს.


სვეჩები NGK - PFR6B ან DENSO - PK20PR-P8 ტურბინიანზე. უტურბინოს პლატინაც არ უნდა ჩვეულებრივი NGK ც შეიძლება.
აბაროტი 0.5 ზე იმაზე მეტყველებს რომ დრორელი + ხალასტოის რეგულატორი კარგ გაწმენდას ითხოვს და მეტი არაფერი. იყიდე ერთი ბალობჩიკი
კარბ ქლინერი და გაწმინდე ან გააწმენდინე. დაგეხმარებოდი მაგრამ დროის უქონლობის გამო ........
P.S. დროსელზე აყენია TPS სენსორი შავი ფერის პლასტმასის კოლოფი შტეკერით ეგ ნიგთი დროსელიდან არ მოხსნათ. მაგის გაწმენდა შეუძლებელია უკან დაყენებას კი უკვე კომპიუტერით გასწორება დაჭირდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 9 2010, 19:02
გამოხმაურება #42


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(benito_musolini @ May 9 2010, 16:30) [snapback]130763[/snapback]
Sturbo
ზუსტ სიმპტომებს დავწერ: ცხელ ძრავზე მანქანის დაქოქვის დროს აბაროტი დგება 0.5 ზე,საკმარისია ერთხელ მივცე გაზი სწორდება და დგება 0.6-0.7 ზე.რაც შეეხება D-ში ძიგძიგი არ შეიმჩნევა თითქოს,მაგრამ მომენტებში როგორ ვთქვა ძრავს ,,ჩავარდნები" აქვს,ანუ მემენტებში წაუპერებოებს.სტაბილურად თითქოს არ მუშაობს.სუბარუს მცოდნე თუ არის ვინმე და შეუძლია დახმარება მაღარიჩი ჩემზე იყოს. პირველ რიგში მაინც უნდა გამოვცვალო სვეჩები თუმცა ისიც არ ვიცი რომლები დავაყენო.ირიდიუმი არ მირჩიეს პლატინა მირჩიეს.

ჯერ კაბელები შეამოწმეთ, შეიძლება გადააქვს სადმე და ეგ ჩავარდნები მაგის ბრალია....


სვეჩები კი ირიდიუმებიც მიდის და პლატინაც, გააჩნია ბიუჯეტს, პლატინა უფრო ძვირია მაგრამ უფრო გამძლეც არის smile.gif


და ეგ 0.5-იანი აბაროტები ნაღდია თუ ისევ ტახომეტრის პირველი მეტკა გეშლება?

წინა გვერდებზეც გიწერია რაღაცეები და ბოლოსდაბოლოს რა სიმპტომები აქვს შენს მანქანას შეგიძლია ზუსტად ახსნა??


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benito_musolini
გამოხმაურება May 9 2010, 22:33
გამოხმაურება #43


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 19
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,048




ციტატა(PAINKILLER @ 9th May 2010 - 20:02) [snapback]130807[/snapback]
ეგ 0.5-იანი აბაროტები ნაღდია თუ ისევ ტახომეტრის პირველი მეტკა გეშლება?

წინა გვერდებზეც გიწერია რაღაცეები და ბოლოსდაბოლოს რა სიმპტომები აქვს შენს მანქანას შეგიძლია ზუსტად ახსნა??

არა აბაროტები არ მეშლება.ნოლის მერე პირველ დანაყოფზე ანუ 0.5 ზე დგება. ეგ არის დაქოქვის შემდეგ პირველი სიმპტომი.პირველივე გაზის მიცემის შემდეგ სწორდება.თუმცა ხალასტოი ხოდზე ანუ როცა ძრავი მუშაობს 0.7 აბაროტზე მომენტებში აქვს ,,ჩავარდნები" ანუ წაუბერებოებს.თითქოს უმნიშვნელოდ მაგრამ დაკვირვების შედეგად შეიმჩნევა.
რაც შეეხება სხვა სიმპტომებს ერთხელ გააკეთა თუმცა მაინც მგონია რომ უყურადღებოდ დატოვება არ შეიძლება.ცხელ ძრავზე დაქოქვის დროს ჩავრთე კლიმატი(გაზი არ მიმიცია) ამ დროს P ში ძრავს პერებოი დაეწყო და რამოდენიმე წამში ჩაქრა ძრავი.(ჩემ გაოცებას საზღვარი არ ქონდა,ავტომატიკა რომ ჩამიქრა)

Sturbo
მადლობა მაგ სვეჩებს დავაყენებ,მაინც პლატინას ვიყიდი დიდხანს თუ ძლებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge