![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1381
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
Sturbo
ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1382
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
l@sh@
ბპ-ს მე ვასხამდი როვერში, 10/40 ნახევრად სინთეტიკას, 3000 ეგ არაა? და ძალიან კარგი იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1383
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 31 2010, 12:38) [snapback]111873[/snapback] Sturbo ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით? რა უნდა გაგეფუჭებინა კალე ბოლო თაობის ზეთია SM კლასიფიკაციის, ეგ არის ყველაზე უკეთესი კლასიფიკაცია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1384
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 31 2010, 12:38) [snapback]111873[/snapback] Sturbo ისა, მე SM -ს ვასხავ, 0-50-ს... ხოდა რამდენი ვქნა ჰა?! წინაზე 7500 გავიარე და იყო ბულკივით... ხოდა ნეტავ რამეს ხომ არ გავაფუჭებდი მაგით? ხუმრობ SM ით გაფუჭებული მანქანა მანახეთ ![]() უბრალოდ კონსტრუქტორები/ინჟინრები ჭკვიანი ხალხია და როცა 5/30 ზე იძლევიან რეკომენდაციას გათვლილი აქვთ ნასოსის მწარმოებლობა არხების გამტარუნარიანობა. ამიტომ 100 000 გადაცილებულ ძრავებზე 5/40 ოპტიმალურია ოდნავ სქელია და გაცვეთილ მატორს ნორმალური წნევის შენარჩუნებაში დაეხმარება. კიდევ ერთი თუ SL ან უფრო დაბალი კლასის ზეთზე ნამუშევარ ძრავში SM ს გაუშვებ 3-4 შეცვლა მაინც მაგარი შავი ფერის გამოვა რეცხავს და იმიტომ. უტურბინო ძრავებში SM ზეთი 10 000 ს უპრობლემოდ გაივლის ჩვენი ნაგავი ბეზინის და ექსპლუატაციის მძიმე პირობების გათვალისწინებით. ტურბინიანი 7-8 ათასი უპრბლემოდ - მე ეგრე ვცვლი, უკვე 230 000 ია ფრანგი პატრონები 12 000 ზე ცვლიდნენ. ცოცხალია, ჯამრთელია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1385
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Mar 30 2010, 17:02) [snapback]111484[/snapback] მე იმას ვამბობ რომ მთავარია ეწეროს SM იყოს შესაბამისი სიბლანტის 5/30 ან 5/40 და სინთეტიკაა თუ კომშის კამპოტი მნიშვნელობა აღარ აქვს შესაბამისად ცხრილიც ეგაა. მთავარია ხარისხი. ვინც რუსული იცის ეს http://www.zr.ru/archive/zr/2010/01/112.html გადაიკითხეთ და მიხვდებით რამხელა სხვაობა SL და SM შორის. Dimitriusi შელის 5/40 რომელია SM თუ SL ? SM ციტატა(Sturbo @ Mar 31 2010, 16:38) [snapback]112014[/snapback] ხუმრობ SM ით გაფუჭებული მანქანა მანახეთ ![]() უბრალოდ კონსტრუქტორები/ინჟინრები ჭკვიანი ხალხია და როცა 5/30 ზე იძლევიან რეკომენდაციას გათვლილი აქვთ ნასოსის მწარმოებლობა არხების გამტარუნარიანობა. ამიტომ 100 000 გადაცილებულ ძრავებზე 5/40 ოპტიმალურია ოდნავ სქელია და გაცვეთილ მატორს ნორმალური წნევის შენარჩუნებაში დაეხმარება. კიდევ ერთი თუ SL ან უფრო დაბალი კლასის ზეთზე ნამუშევარ ძრავში SM ს გაუშვებ 3-4 შეცვლა მაინც მაგარი შავი ფერის გამოვა რეცხავს და იმიტომ. უტურბინო ძრავებში SM ზეთი 10 000 ს უპრობლემოდ გაივლის ჩვენი ნაგავი ბეზინის და ექსპლუატაციის მძიმე პირობების გათვალისწინებით. ტურბინიანი 7-8 ათასი უპრბლემოდ - მე ეგრე ვცვლი, უკვე 230 000 ია ფრანგი პატრონები 12 000 ზე ცვლიდნენ. ცოცხალია, ჯამრთელია ![]() უკაცრავად მაგრამ 2002-2003 წლიან სუბარუებს რა უწერია მანუალში?SL თუ SM? მგონი SJ არა? ასე რომ უკეთესს რომ ჩაასხავ კი კარგია მაგრამ რეალურად დიდ ცვლილებებს ეს ძრავის მუშაობაზე არ გამოიწვევს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1386
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Dimitriusi
თურმე 20/50 იწარმოება ... ანუ 5/40 სქელია ვიდრე 5/30 და კიდევ უფრო სქელია 0/50 ![]() აი რატომ არიან კარგად კალე და რეზო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1387
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 19 რეგისტრ.: 29-March 10 მდებარ.: Tbilisi, digomi მომხმარებელი № 953 ![]() |
7,8 ზე ან აბაროტზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1388
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სუბარუს თუნდაც 2003 წლიანს უწერია მინიმალური კლასიფიკაცია SJდა იქვე უწერია რომ ზეთი უნდა ცვალო 7500 კმ ზე, მემგონი ტყულად არ დაწერდნენ ასეთ კილომეტრაჯს საჭირო რომ არ იყოს. იქვე ამითითებული, რომ თუ ძრავი მუშაობს ექსტრემალურ პირობებში, მაშინ ზეთი უნდ შეიცვალოს 3 ჯერ უფრო ხშირად. ახლა ვინ რას ვუვებით ზეთს იმის მიედვით ვცვალოთ. მე ლიჩნად Subaru 5w30 SMვასხამ და ვცვლი 5000 ზე, თუმცა შემიძLია შევცვალო 7500 -ც, მაგრამ ხშირად ვტვირთავ... 7500 არ გადავაცილებდი არცერთ შემთხვევაში, გინდაც long life და ათასი მაიმუნობა მესხას, ზეთი მარტო კ იარ ზეთავს, სხვა ფუნქციებიც აქვს, რომელიც დროთა განმავლობაში, გაცხელების და გაციების ციკლებისას, + დროის ფაქტორით მცირდება და 5 იანზე ვეღარ ასრულებს მოვალეობებს!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1389
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 167 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 629 ![]() |
მე ჩავასხი თეგეტაში ახალი ზეთი სინთეთიკა "დრაივი"..წავიდა 4 ლიტრი! ფასიც არ იყო ძვირი თავის შეცვლით და ფილტრით 72 გელა დაჯდა
![]() მყავს ფორიკა 2.0 ტურბო, 67K გარბენით.. ძრავი მუშაობს მშვიდად, მე კმაყოფილი ვარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1390
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1391
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(bako @ 31st March 2010 - 22:18) [snapback]112187[/snapback] სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი +1 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1392
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bako @ Mar 31 2010, 21:49) [snapback]112165[/snapback] სუბარუს თუნდაც 2003 წლიანს უწერია მინიმალური კლასიფიკაცია SJდა იქვე უწერია რომ ზეთი უნდა ცვალო 7500 კმ ზე, მემგონი ტყულად არ დაწერდნენ ასეთ კილომეტრაჯს საჭირო რომ არ იყოს. იქვე ამითითებული, რომ თუ ძრავი მუშაობს ექსტრემალურ პირობებში, მაშინ ზეთი უნდ შეიცვალოს 3 ჯერ უფრო ხშირად. ახლა ვინ რას ვუვებით ზეთს იმის მიედვით ვცვალოთ. მე ლიჩნად Subaru 5w30 SMვასხამ და ვცვლი 5000 ზე, თუმცა შემიძLია შევცვალო 7500 -ც, მაგრამ ხშირად ვტვირთავ... 7500 არ გადავაცილებდი არცერთ შემთხვევაში, გინდაც long life და ათასი მაიმუნობა მესხას, ზეთი მარტო კ იარ ზეთავს, სხვა ფუნქციებიც აქვს, რომელიც დროთა განმავლობაში, გაცხელების და გაციების ციკლებისას, + დროის ფაქტორით მცირდება და 5 იანზე ვეღარ ასრულებს მოვალეობებს! ძმურად სად შოულობ მაგ მანუალებს მითხარი ![]() დარჩა ნაგავი ბენზინი მაგრამ Subaru 5w30 SM ის 5000 კილომეტრზე შეცვლა აშკარად ფულის გადაყრაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1393
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 167 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 629 ![]() |
ციტატა(bako @ Mar 31 2010, 21:18) [snapback]112187[/snapback] სანამ მშვიდად მუშაობს შუპი კარგად შეამოწმე ცივზე სწორ ზედაპირზე და დაამატე 300-400 გრამი ![]() ცივზეც შევამოწმე, მაგრამ ნორმაშია..თუმცა ვიცი რომ 2.0 ტურბო ძრავაში 4.3 ლიტრი მიდის ნებისმიერი სინთეთიკა ზეთი რომ დავამატო შეიძლება? რომელი ზეთიც მისხია მხოლოდ 4 ლიტრიან კანისტრებშია და მაგის გულისთვის ღირს ყიდვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1394
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არავითარ შემთხვევაში არ შეურიო, ჩაასხი ზუტად იგივე და იყიდე ზუტად იქ, სადაც მაშინ ჩაასხი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1395
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 167 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 629 ![]() |
აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1396
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(MOSE @ Mar 31 2010, 21:40) [snapback]112221[/snapback] აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო? ![]() იყიდე და დაამატე არაა პრობლემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1397
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
akm777
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1398
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(MOSE @ Mar 31 2010, 22:40) [snapback]112221[/snapback] აუ 300 გრამისთვის 4 ლიტრი უნდა ვიყიდო? ![]() 4-იანიდა გადმოგისხავთ. ეგ არაა პრობლემა. ციტატა(karoche @ Mar 31 2010, 18:14) [snapback]112094[/snapback] Dimitriusi თურმე 20/50 იწარმოება ... ანუ 5/40 სქელია ვიდრე 5/30 და კიდევ უფრო სქელია 0/50 ![]() აი რატომ არიან კარგად კალე და რეზო ![]() 20/50 კი იწარმოება მაგრამ სინთეტიკური არა. არადა ნებისმიერი სიბლანტის ზეტის დამზადება შეიძლება სინთეტიკურის. უბრალოდ 20/50 ისეთ მოძველებურ მანქანებში იხმარება რომ სინთეტიკურის დამზადება საშინლად არაკომერციულია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1399
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ხალხნოუ
GDI-ში რა ზეთი ჩავასხა ??? ბაკო შენთან რა ზეთებია GDI-სთვის მატორი რო არ ააკაკანოს ისეთი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1400
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ჩვენთანაა mitsubishi genuine motor oil , ანუ იგივე, რაც იხმარება კონვეიერიდან იაპონიაში მიცუბიშიხ სერვის ცენტრებში.
200 წლამდე გამოსულებში ისმხმ,ება 5-30 და 200 წლის ზემოთ 5-20. ტალკაწელების ხმა ზუსტად რომ ან შესაცვლელმდა, ანა რასწორმა ზეთმა იცის, შეიძლება ჩაასხა სუპერ მუპერ ზეთი, მაგრა თუ თავისი არ იქნა ახმაურებს |
|
|
![]() ![]() |