![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1441
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 9 2010, 20:04) [snapback]115719[/snapback] ჩათვალი ხინჯი დარჩენილი გაქვს გულში ![]() სუბარუს წიგნში ჩახედე ![]() ვააა, რა წიგნია ასეთი, სულ რომ მაგაში გვახედებ, კარაბადინია? ![]() ციტატა(Kastera @ Apr 10 2010, 23:08) [snapback]116185[/snapback] 5-50 რა დურბინდია??? სინთეთიკაა ალბათ არა ? სინთეტიკაა 100%, სხვა ვერც იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1442
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
ერთ 1000KMზე მეც მიწევს გამოცვლა და ისევ 8100 ვგლიჯო ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1443
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(iPod @ Apr 10 2010, 23:57) [snapback]116223[/snapback] ერთ 1000KMზე მეც მიწევს გამოცვლა და ისევ 8100 ვგლიჯო ? მე შენს მატორს 300V-ს გარდა არაფერს გავაკარებდი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1444
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Apr 11 2010, 00:04) [snapback]116230[/snapback] მე შენს მატორს 300V-ს გარდა არაფერს გავაკარებდი ![]() მე ვიცი რო 8100 ჯობს ჩემ პონტში სასიარულოდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1445
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(iPod @ Apr 11 2010, 14:33) [snapback]116423[/snapback] მე ვიცი რო 8100 ჯობს ჩემ პონტში სასიარულოდ ხო, 8100 ჯობია შენ გქონდეს, მაგის პოტენციალს ვერ ამოწურავ, 8 ზე მეტს მაინც ვერც იმითი ვერ გაატარაებ, დროთა განმავლობაში ბენზინი ცადის ზეთში, ნამწვავები, იბრიდება ზეთი და კაი პონტში თუ გინდა იყო ნახევარ წელში შეცვლა მაინც დაგჭირდება, თან 8100 მეტ ციკლს გაუძლებს ვიდრე 300V. კი, მონაცემებით ჯობია ის, ამგრამ შენ შემთხვევაში მართალი ხარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1446
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
bako
ბაკოოო ზეთზე და ფილტრზე გაარკვიე რამე ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1447
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 11 2010, 16:47) [snapback]116462[/snapback] ხო, 8100 ჯობია შენ გქონდეს, მაგის პოტენციალს ვერ ამოწურავ, 8 ზე მეტს მაინც ვერც იმითი ვერ გაატარაებ, დროთა განმავლობაში ბენზინი ცადის ზეთში, ნამწვავები, იბრიდება ზეთი და კაი პონტში თუ გინდა იყო ნახევარ წელში შეცვლა მაინც დაგჭირდება, თან 8100 მეტ ციკლს გაუძლებს ვიდრე 300V. კი, მონაცემებით ჯობია ის, ამგრამ შენ შემთხვევაში მართალი ხარ ![]() 4000K გავიარე 1000საც გავივლი და შევუცვლი ბევერი ხო არ იქენბა? მირჩევნია მალე შევუცვალო და უსაფრთხოდ ვგრძნობდე თავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1448
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 11 2010, 16:47) [snapback]116462[/snapback] ხო, 8100 ჯობია შენ გქონდეს, მაგის პოტენციალს ვერ ამოწურავ, 8 ზე მეტს მაინც ვერც იმითი ვერ გაატარაებ, დროთა განმავლობაში ბენზინი ცადის ზეთში, ნამწვავები, იბრიდება ზეთი და კაი პონტში თუ გინდა იყო ნახევარ წელში შეცვლა მაინც დაგჭირდება, თან 8100 მეტ ციკლს გაუძლებს ვიდრე 300V. კი, მონაცემებით ჯობია ის, ამგრამ შენ შემთხვევაში მართალი ხარ ![]() რატომ ვერ გაატარებს 8000-ზე მეტს??? მე გამიტარებია 12.000 და საკმაოდ კარგ მდგომარეობაში იყო ზეთი როცა ჩამოვასხი... ![]() ![]() და 8100 უფრო მეტ ციკლს გაუძლებს, ეგ რას ნიშნავს?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1449
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Apr 9 2010, 16:51) [snapback]115636[/snapback] ზამთარში მაინცდამაინც კარგი არაა ეგეთი სქელი ზეთი, ზაფხულში შეიძლება, მითუმეტეს თუ აგაზავებ ![]() მეც 12.000 გავატარე და რომ გამოვცვალე ისევ ჰქონდა სიბლანტე და ფერიც ნორმალური ![]() W-ს წინ რომ ციფრია, ეგ არის დაბალ ტემპერატურაზე დენადობის მაჩვენებელი, ანუ მაგას მნიშვნელობა აქვს მხოლოდ დაქოქვისთვის, რაც უფრო დაბალია ეგ ციფრი, მით უფრო დაბალ ტემპერატურაზე შეგიძლია დაქოქო მანქანა ადვილად, როგორც კი ოდნავ მაინც გათბება მატორი, მერე უკვე სიბლანტეს აქვს მნიშნველობა, ანუ მეორე ციფრს ![]() დაბალზე კი არადა ზოგადად დენადობის მაჩვენებელია. მეორე ციფრი კი რას ნიშნავს იცით? ეს არის კინემატიკური სიბლანტის კლასი 100 გრადუსზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1450
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ხალხო, ნუ ივიწყებთ, რომ 6 თვეში უნდა შეცვალოთ მაინც, რამდენიც არ უნდა გაატაროთ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1451
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
karoche
მე წელიწადი ვიცოდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1452
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Apr 12 2010, 12:16) [snapback]116923[/snapback] ხალხო, ნუ ივიწყებთ, რომ 6 თვეში უნდა შეცვალოთ მაინც, რამდენიც არ უნდა გაატაროთ ![]() სხვა მანქანებზე არ ვიცი და სუბარუს რეკომენდაციით ყოველ წელიწადს უნდა გამოცვალო ![]() ციტატა(Baal @ Apr 12 2010, 12:18) [snapback]116927[/snapback] karoche მე წელიწადი ვიცოდი ![]() ხო, ეგრეა, სუბარუს მანუალში მასე წერია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1453
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(iPod @ Apr 11 2010, 18:53) [snapback]116492[/snapback] 4000K გავიარე 1000საც გავივლი და შევუცვლი ბევერი ხო არ იქენბა? მირჩევნია მალე შევუცვალო და უსაფრთხოდ ვგრძნობდე თავს ![]() თუ მოკლე მანძილებზე დადიხარ, გიწევს ხშირი დაქოქვა ცივ მატორზე, თან ხშირად აგაზავებ მაშინ შეცვალე 5 ზე, თუ სულ გაზაობ შეცვალე უფრო მალეც. თუ ამ ზემოცამოთვლილ კრიტერიუმებში არ ჯდები, მაშინ 7, მაქსიმუმ 8. (მე ასე ვიზამდი) ციტატა(SUB 300 @ Apr 11 2010, 18:44) [snapback]116490[/snapback] bako ბაკოოო ზეთზე და ფილტრზე გაარკვიე რამე ? ზდრასტი შოთა. ფილტრზე წავიკითხე ინტერნტში დავქექე და მოკლედ ჩვენ ძრავებს თურმე არ ჭირდება ზეთის დამჭერი კლაპანი იმიტომ, რომ ფილტრი ქვემოთ დგას და ყოველთვის სავსეა ზეთით. მთავარია ქონდეს გადამშვები კლაპანი, რომელიც მაღალ აბაროტზე თუ ზეთმა ვერ გაიარა ფილტრში საკმარისი წნევით, ან თუ ფილტრი გაიბიდნა რომ გაიღოს და მატორი არ მიასტუკო. და ეხლა მივხვი რატომ არის ზოგ ერთიდაიგივე ზომის ფილტრებში ფასში სხვაობა, კლაპნიანები 5-10 ლარით მეტი ღირს, ეხლა მოვტვინე ![]() ზეთზე კიდე ვერაფერს გეტყვი, ვიკითხე მეორე მაღაზიაშიც და ეგეთი რაღაც არ გვქონია ეს ერთი წელიაო. შეგეხმიანები რამდენიმე დღეში, ფილტრის შედარებაც მიდან, გავჭრი მანამდე. შენახული გაქვს ძველ იგაჭრილები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1454
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ფილტრები მე მაქვს შენახული
იაპონიიდან მოყოლილი, პრემიუმში ნაყიდი გერმანული, და მანი სააკაძის, თუმცა ამას 1000კმ-ზე მეტი არ უმუშავია, და ღირს გასაფუჭებლად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1455
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაჭრილები გაქვს შენახული??
მე ამ დღეებში გავჭრი pitwork-ს, ვერ მოვიცალე რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1456
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
გასაჭრელები მაქვს შენახული
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1457
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 12 2010, 22:00) [snapback]117237[/snapback] ფილტრზე წავიკითხე ინტერნტში დავქექე და მოკლედ ჩვენ ძრავებს თურმე არ ჭირდება ზეთის დამჭერი კლაპანი იმიტომ, რომ ფილტრი ქვემოთ დგას და ყოველთვის სავსეა ზეთით. მთავარია ქონდეს გადამშვები კლაპანი, რომელიც მაღალ აბაროტზე თუ ზეთმა ვერ გაიარა ფილტრში საკმარისი წნევით, ან თუ ფილტრი გაიბიდნა რომ გაიღოს და მატორი არ მიასტუკო. და ეხლა მივხვი რატომ არის ზოგ ერთიდაიგივე ზომის ფილტრებში ფასში სხვაობა, კლაპნიანები 5-10 ლარით მეტი ღირს, ეხლა მოვტვინე ![]() ზეთზე კიდე ვერაფერს გეტყვი, ვიკითხე მეორე მაღაზიაშიც და ეგეთი რაღაც არ გვქონია ეს ერთი წელიაო. შეგეხმიანები რამდენიმე დღეში, ფილტრის შედარებაც მიდან, გავჭრი მანამდე. შენახული გაქვს ძველ იგაჭრილები? ყველა იაპონურ ფილტრს აქვს ორმაგი კლაპანი, 5-6 ფილტრი მაქვს იაპონური სახში და ყველა ორმაგი კლაპნით არის სად წაიკითხე დადე აბა ლონკი რაც შეეხება ზეთს ლიტრიანით რო განახე, იმ ზეთს 200 კმ არ ქონდა გავლილი , მერე გამახსენდა მანქანაში ბევრი იყო ჩასხმული, გადმოუშვი და პრისატკა ჩავასხი სოფელში წასვლის წინ , ეს პირველი შემთხვევა არ არის ბიჭებმაც მომწერეს და იმიტომ გეუბნები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1458
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Baal
PAINKILLER მე მგონი ამ შემთხვევაში სუბარუს მანუალი კი არა, ზეთის მანუალია საჭირო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1459
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_filter
აი აქაა ფილტრზე კარგი ინფო, და VALVEs განყოპილებაში წერია რომ კლაპანი ჭირდება იმისთვის, რომ ფილტრიდან არ ჩამოვიდეს ზეთიო და დაქოქვისას მშრალზე არ იმუშაოს ცოტა ხანიო. ჩვენ შემთხვეი ფულტრი დაბლა დგას რეზბით ზემოთ და ზეთი არასდროს არ ჩამოვა ფილტრიდან, გარშოკივითაა მოკლედ რო ვთქვათ ![]() ზეთი კიდე მე მგონია რორ რეაქციაში შევიდა ალბათ პრისადკის ქიმიურ დანამატებთან, ტყულად არ წერენ ინტერნეტში სტატიებში, კვლევებში და ყველგა (გარდა პრისდკების მწარმეობლები) რომ არ იხმაროთ პრისადკებიო, სარისკოაო, რეაქციაში შეიძლება შევიდესო, პახოდუ ფილტრებს ჭედავსო მაგრაო. თორემ მართლა ყველაზე ბანძი ირანული ზეთი რო ჩაასხა ის არ გაწყალდებოდა მითუმეტეს 200-500 და თუნდაც 1000 კმ ზე. მანდ რაღაც იაღლიში მოხდა. იმათმაც ხო არ შეურიეს რამე? რა ესხათ მანამდე? აგერ წერია პრისადკებზეც, რატო და როგორ,ა გერ წერია ზეთების შერევაზე, ჩამატებაზე, მოკლედ ევურცევ ყველას გადაიკითხოს, ვინაცა რ იცის ზეტებზე და ვისაც გონია რო იცის ზეთებზე. http://avtomaslo.info/vse-o-dopolnitelnyih-prisa-/index.php |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1460
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
ზეთი მაქვს გამოსაცვლელი და თან ზაფხული მოდის და რომელს მირჩევთ? აქამდე მე სულ შელს ვხმარობდი 5w30 -ს ...მეტი არაფერი ჩამისხია....
|
|
|
![]() ![]() |