IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 98 99 100 101 102 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 12:56
გამოხმაურება #1981


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Jun 9 2010, 12:43) [snapback]145438[/snapback]
PAINKILLER
ბიჯო შენ ტანკს იმხელა პრაბეგი აქ 10 კი არა ყოველ 2-ზე უნდა ცვალო. wink.gif

აი პრაბეგზე კაკრაზ არანაირად არ არის დამოკიდებული ზეთის ცვლის ინტერვალი wink.gif

ტაკ შტო პროვოკაციებს არ ვიყოთ wink.gif



თურმე მინერალი და სინთეტიკა ერთი პერიოდულობით უნდა ცვალო, ეგეთი რამე არასოდეს არ მომისმენია.......

ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 12:50) [snapback]145448[/snapback]
ეგ ყველაფერი გავიგე... და თუ მასეა მეც მიკვირს უფრო თხელი რატო უნდა ჩაასხა მარა ეს კატალოგი ჩვენი დაწერილი ხო არაა?
Make SUBARU
Model Forester 2.0 Turbo 4WD
Capacity (ltr) 4.5

Best 8100 X-clean C3 5W-30
Better 8100 Eco-nergy 5W-30
Good 8100 X-cess 5W-40

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...mp;vehicle=7709
ხოდა დავიჯერო მოტულის ინჟინერებმა მაგდენი არ იციან? ანუ ვერ ვიგებ რატო უწერიათ მაშინ მასე?

იგივე საიტზე შეგიძლია ცოტა ქვემოთ ჩამოხვიდე და ნახო კომენტარები სადაც უწერიათ რომ უფრო მაღალ ტემპერატურაზე ან ნაგრუზკაზე რეკომენდებულია უფო სქელი ზეთის ჩასხმა, მაგალითად 10W30, 10W40 wink.gif


c. Alternative recommendations, >2000: <-30°C to >40°C, 5W-30; -20°C to >40°C, 10W-30; -20°C to >40°C, 10W-40

უბრალოდ აქ მეტობა-ნაკლებობის ნიშნები აქვთ არეული, უნდა იყოს ასე:

<-30°C to <40°C, 5W-30; -20°C to <40°C, 10W-30; -20°C to >40°C, 10W-40


ანუ ჩვენს პირობებში (ძაან ყინვების გარდა) რეკომენდებულია 10W40-ის ჩასხმა, რომელიც ჩვენთან რატომღაც არ იყიდება (სეზონური ზეთია და გასაღება ნაკლები ექნება) smile.gif

სამაგიეროდ იყიდება 300V 15W50 wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:02
გამოხმაურება #1982


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




8100 X-clean 5W-30 - C3
რეკომენდაციებში უწერია:
Рекомендации
Renault/Nissan-Fiat-Kia/Hyundai-Suzuki-SsangYong

და 8100 Eco-nergy 5W-30
მასეთი ჩამონათვალი ვაფშე არ აქვს biggrin.gif

და მერე კატალოგში მანც ორივე უწერია სუბარუს biggrin.gif

მოკლედ არამგონია რო ტყულად დაეწერათ და ცოტა ცოტა შედეგებიც მალე გამოჩდება smile.gif
ერთი ის ვიცი რო რო ჩავასხით მანქანის ხმა აშკარად შეიცვალა და მაგარი რბილად დაიწყო მუშაობა... შელი ესხა მანამდე 5-30... არც იმის უკმაყოფილო ვიყავი...
ეხლა სვეჩებსაც მივაცვლი მალე და მერე უკეთ გამოჩდება კიდე ბევრი რამე როცა დარწმუნებუი ვიქნები რო წვის სისტემა მწყობრშია smile.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 13:56) [snapback]145451[/snapback]
ანუ ჩვენს პირობებში (ძაან ყინვების გარდა) რეკომენდებულია 10W40-ის ჩასხმა, რომელიც ჩვენთან რატომღაც არ იყიდება (სეზონური ზეთია და გასაღება ნაკლები ექნება)

ხოდა რაც არაა იმას ვერ ჩავასხავ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:06
გამოხმაურება #1983


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 13:02) [snapback]145463[/snapback]
8100 X-clean 5W-30 - C3
რეკომენდაციებში უწერია:
Рекомендации
Renault/Nissan-Fiat-Kia/Hyundai-Suzuki-SsangYong

და 8100 Eco-nergy 5W-30
მასეთი ჩამონათვალი ვაფშე არ აქვს biggrin.gif

და მერე კატალოგში მანც ორივე უწერია სუბარუს biggrin.gif

მოკლედ არამგონია რო ტყულად დაეწერათ და ცოტა ცოტა შედეგებიც მალე გამოჩდება smile.gif
ერთი ის ვიცი რო რო ჩავასხით მანქანის ხმა აშკარად შეიცვალა და მაგარი რბილად დაიწყო მუშაობა... შელი ესხა მანამდე 5-30... არც იმის უკმაყოფილო ვიყავი...
ეხლა სვეჩებსაც მივაცვლი მალე და მერე უკეთ გამოჩდება კიდე ბევრი რამე როცა დარწმუნებუი ვიქნები რო წვის სისტემა მწყობრშია smile.gif
ხოდა რაც არაა იმას ვერ ჩავასხავ smile.gif

ამიტომ უნდა ჩაასხა 5W40, უფრო უინვერსალური ზეთია, ზამთარშიც გამოგადგება wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:15
გამოხმაურება #1984


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 12:50) [snapback]145448[/snapback]
ეგ ყველაფერი გავიგე... და თუ მასეა მეც მიკვირს უფრო თხელი რატო უნდა ჩაასხა მარა ეს კატალოგი ჩვენი დაწერილი ხო არაა?
Make SUBARU
Model Forester 2.0 Turbo 4WD
Capacity (ltr) 4.5

Best 8100 X-clean C3 5W-30
Better 8100 Eco-nergy 5W-30
Good 8100 X-cess 5W-40

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...mp;vehicle=7709
ხოდა დავიჯერო მოტულის ინჟინერებმა მაგდენი არ იციან? ანუ ვერ ვიგებ რატო უწერიათ მაშინ მასე?



ხოდა მაგიტომაც წერია 1 ადგილზე X clean.

მაგის ჩასხმას 5-40 ჩავასხამდი, ზამთარში კარგი იქნება კი


მინერალური და ჰიდროკრეკინგით დამზადებული ზეთები სულ სხვადასხვააა, ჰიდროკრეკინგი API-მ გადაიყვანა სინთეტიკურ ზეთებში. ჰიდროკრეკინგს მინერალთან მხოლოდ ის აერთიანებს, რომ ორივე ნავთობიდან მიიღება, ისევე როგორც სინთეტიკების 95%. V300 რათქმაუნდა სხვა თემაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:32
გამოხმაურება #1985


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




კარგით რა რამდენს დემაგოგობთ smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:34
გამოხმაურება #1986


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ხო, ისედაც ცოტა არ ვართ ქართველები, მოვუაროთ ერთმენთს. სუბარუები ბევრი არიან და დაისტუკონ, არაფერი უჭირთ, გაწყდებიან ცოტათი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:35
გამოხმაურება #1987


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 13:15) [snapback]145483[/snapback]
ხოდა მაგიტომაც წერია 1 ადგილზე X clean.

მაგის ჩასხმას 5-40 ჩავასხამდი, ზამთარში კარგი იქნება კი
მინერალური და ჰიდროკრეკინგით დამზადებული ზეთები სულ სხვადასხვააა, ჰიდროკრეკინგი API-მ გადაიყვანა სინთეტიკურ ზეთებში. ჰიდროკრეკინგს მინერალთან მხოლოდ ის აერთიანებს, რომ ორივე ნავთობიდან მიიღება, ისევე როგორც სინთეტიკების 95%. V300 რათქმაუნდა სხვა თემაა

8100-იც ესტერებისგან მიიღება, ნავთობის ფუძე თითქმის არა აქვს wink.gif

300V უფრო დახვეწილი ტექნოლოგიით კეთდება.....


5W40 არის ყველაზე უნივერსალური ზეთი ჩვენს პირობებში, თუ სასტიკად არ გაზაობ smile.gif თუ იმენნა გონკებზე გამოდიხარ და გაზზე ფეხს არ უშვებ, მაშინ 20W60 უნდა გაუშვა, ან სულ ცოტა 15W50, რა თქმა უნდა 300V smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2010, 13:40
გამოხმაურება #1988


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ისე WRC მანქანაში 5w40 ასხამდნენ და მგონი საკმარისი უნდა იყოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 15:16
გამოხმაურება #1989


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 13:40) [snapback]145505[/snapback]
ისე WRC მანქანაში 5w40 ასხამდნენ და მგონი საკმარისი უნდა იყოს smile.gif

WRC-ში თხელი ზეთი უფრო აწყობთ, მატორი უფრო თავისუფლად ტრიალებს, და იქ ზეთს ცვლიან ყოველ ზაეზდზე biggrin.gif მაგრამ მატორის გახურების პრობლემები მაინც აქვთ ხოლმე wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:05
გამოხმაურება #1990


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




bako
ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ???

Helix Ultra Extra 5W-30
SAE Viscosity grade 5W-30
Kinematic Viscosity ASTM D 445
at 40°C mm2/s 67.9
at 100°C mm2/s 11.8
Viscosity Index ISO 2909 170
Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848
Pour Point °C ISO 3016 -39.0


ACEA: A3/B4/C2/C3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:05
გამოხმაურება #1991


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




PAINKILLER
ყოველ ზაეზდზე არ ცვლიან, ამონიტორინგებენ, თუ ნიტო პონტია ეგრევე ცვლიან.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:06
გამოხმაურება #1992


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:05) [snapback]145572[/snapback]
bako
ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ???

Helix Ultra Extra 5W-30
SAE Viscosity grade 5W-30
Kinematic Viscosity ASTM D 445
at 40°C mm2/s 67.9
at 100°C mm2/s 11.8
Viscosity Index ISO 2909 170
Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848
Pour Point °C ISO 3016 -39.0
ACEA: A3/B4/C2/C3

მშვენიერია, მითუმეტეს ეგ ზეთი 100% სინთეტიკაა smile.gif ოღონდ მე მაინც 5W40-ს გირჩევდი smile.gif

Shell Helix Ultra 5W-40
Полностью синтетическое масло экстра-класса с максимальным уровнем моющих характеристик для современных двигателей легковых автомобилей. Обеспечивает высшую защиту при активной езде. Единственное масло, рекомендованное Ferrari. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л.

Спецификации и допуски: API SM/CF, ACEA A3/B4, BMW Longlife-01, Ferrari, MB 229.5, Porsche, [Renault RN 0710], VW 502.00/505.00/503.01, АвтоВАЗ, [FIAT 9.55535 Z2, PSA E], отвечает требованиям японских двигателей


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:12
გამოხმაურება #1993


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback]
ოღონდ მე მაინც 5W40-ს გირჩევდი

აცივდება ეხლა მალე და იყოს 5წ30 smile.gif

PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback]
отвечает требованиям японских двигателей


ეს 5წ30-ზე არ უწერია ??? საიდან აიღე ეგ ციტატა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:13
გამოხმაურება #1994


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:08) [snapback]145575[/snapback]
აცივდება ეხლა მალე და იყოს 5წ30 smile.gif

ხო, ახლა ციკლონი შემოვა ჩრდილოეთიდან და -20 იქნება ტემპერატურა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:14
გამოხმაურება #1995


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




crimson

ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback]
АвтоВАЗ


ეს უკვე კარგის მანიშნებელია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:15
გამოხმაურება #1996


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:12) [snapback]145575[/snapback]
PAINKILLER
ეს 5წ30-ზე არ უწერია ??? საიდან აიღე ეგ ციტატა


http://www.shell.com.ru/home/content/rus/p...ew/helix_ultra/


Shell Helix Ultra Extra 5W-30
Полностью синтетическое масло экстра-класса на основе новейшей технологии Shell. Отвечает требованиям самых современных бензиновых и дизельных двигателей, в т.ч. с каталитическими нейтрализаторами и сажевыми фильтрами. Обеспечивает максимальную чистоту и длительный интервал между заменами. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л.

Спецификации и допуски: превосходит требования ACEA C2/C3 (A3/B4), MB 229.51/229.31, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, VW 504.00/507.00, Porsche C 30, [FIAT 9.55535 S1, PSA B71 2290]



ციტატა(mishaj @ Jun 9 2010, 16:14) [snapback]145578[/snapback]
crimson
ეს უკვე კარგის მანიშნებელია biggrin.gif

რუსეთისთვის არის ეგ ინფორმაცია, შესაბამისად მნიშნველოვანიც არის wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:33
გამოხმაურება #1997


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:05) [snapback]145572[/snapback]
bako
ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ???

Helix Ultra Extra 5W-30
SAE Viscosity grade 5W-30
Kinematic Viscosity ASTM D 445
at 40°C mm2/s 67.9
at 100°C mm2/s 11.8
Viscosity Index ISO 2909 170
Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848
Pour Point °C ISO 3016 -39.0
ACEA: A3/B4/C2/C3



მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!!

საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას

მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები.

ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:48
გამოხმაურება #1998


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 16:33) [snapback]145585[/snapback]
მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!!

საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას

მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები.

ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ

არადა კაკრაზ LONG LIFE ტექნოლოგიაა smile.gif

Shell Helix Ultra Extra 5W-30
Полностью синтетическое масло экстра-класса на основе новейшей технологии Shell. Отвечает требованиям самых современных бензиновых и дизельных двигателей, в т.ч. с каталитическими нейтрализаторами и сажевыми фильтрами. Обеспечивает максимальную чистоту и длительный интервал между заменами. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л.

Спецификации и допуски: превосходит требования ACEA C2/C3 (A3/B4), MB 229.51/229.31, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, VW 504.00/507.00, Porsche C 30, [FIAT 9.55535 S1, PSA B71 2290]



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dimitriusi
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:56
გამოხმაურება #1999


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 154
რეგისტრ.: 12-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 621




ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 17:33) [snapback]145585[/snapback]
მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!!

საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას

მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები.

ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ



ხოოო.გამძლეობას რაც შეეხება...
ამის მაჩვენებელი არის სიბლანტის ინდექსი.(170 აქვს ამ ზეთს).
საკმაოდ მაღალი მაჩვენებელია. სხვათაშორის ეს მაჩვენებელი მოტულის 5-30-ს აქვს 157.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2010, 16:58
გამოხმაურება #2000


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




Протокол испытаний:
1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849
2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63
3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36
4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3
5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23
6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220
7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38
8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89

ეს სუბარუა.

ისე მიკვირს ამ მონაცემებიდან გამომდინარე მოტული რატომ მუშაობს კაგრად biggrin.gif ან მუშაობს რო ამათზე კარგად? არამგონია. გავმეორდები, V300 ცალკე თემაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 98 99 100 101 102 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge