![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1981
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Jun 9 2010, 12:43) [snapback]145438[/snapback] PAINKILLER ბიჯო შენ ტანკს იმხელა პრაბეგი აქ 10 კი არა ყოველ 2-ზე უნდა ცვალო. ![]() აი პრაბეგზე კაკრაზ არანაირად არ არის დამოკიდებული ზეთის ცვლის ინტერვალი ![]() ტაკ შტო პროვოკაციებს არ ვიყოთ ![]() თურმე მინერალი და სინთეტიკა ერთი პერიოდულობით უნდა ცვალო, ეგეთი რამე არასოდეს არ მომისმენია....... ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 12:50) [snapback]145448[/snapback] ეგ ყველაფერი გავიგე... და თუ მასეა მეც მიკვირს უფრო თხელი რატო უნდა ჩაასხა მარა ეს კატალოგი ჩვენი დაწერილი ხო არაა? Make SUBARU Model Forester 2.0 Turbo 4WD Capacity (ltr) 4.5 Best 8100 X-clean C3 5W-30 Better 8100 Eco-nergy 5W-30 Good 8100 X-cess 5W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...mp;vehicle=7709 ხოდა დავიჯერო მოტულის ინჟინერებმა მაგდენი არ იციან? ანუ ვერ ვიგებ რატო უწერიათ მაშინ მასე? იგივე საიტზე შეგიძლია ცოტა ქვემოთ ჩამოხვიდე და ნახო კომენტარები სადაც უწერიათ რომ უფრო მაღალ ტემპერატურაზე ან ნაგრუზკაზე რეკომენდებულია უფო სქელი ზეთის ჩასხმა, მაგალითად 10W30, 10W40 ![]() c. Alternative recommendations, >2000: <-30°C to >40°C, 5W-30; -20°C to >40°C, 10W-30; -20°C to >40°C, 10W-40 უბრალოდ აქ მეტობა-ნაკლებობის ნიშნები აქვთ არეული, უნდა იყოს ასე: <-30°C to <40°C, 5W-30; -20°C to <40°C, 10W-30; -20°C to >40°C, 10W-40 ანუ ჩვენს პირობებში (ძაან ყინვების გარდა) რეკომენდებულია 10W40-ის ჩასხმა, რომელიც ჩვენთან რატომღაც არ იყიდება (სეზონური ზეთია და გასაღება ნაკლები ექნება) ![]() სამაგიეროდ იყიდება 300V 15W50 ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1982
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
8100 X-clean 5W-30 - C3
რეკომენდაციებში უწერია: Рекомендации Renault/Nissan-Fiat-Kia/Hyundai-Suzuki-SsangYong და 8100 Eco-nergy 5W-30 მასეთი ჩამონათვალი ვაფშე არ აქვს ![]() და მერე კატალოგში მანც ორივე უწერია სუბარუს ![]() მოკლედ არამგონია რო ტყულად დაეწერათ და ცოტა ცოტა შედეგებიც მალე გამოჩდება ![]() ერთი ის ვიცი რო რო ჩავასხით მანქანის ხმა აშკარად შეიცვალა და მაგარი რბილად დაიწყო მუშაობა... შელი ესხა მანამდე 5-30... არც იმის უკმაყოფილო ვიყავი... ეხლა სვეჩებსაც მივაცვლი მალე და მერე უკეთ გამოჩდება კიდე ბევრი რამე როცა დარწმუნებუი ვიქნები რო წვის სისტემა მწყობრშია ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 13:56) [snapback]145451[/snapback] ანუ ჩვენს პირობებში (ძაან ყინვების გარდა) რეკომენდებულია 10W40-ის ჩასხმა, რომელიც ჩვენთან რატომღაც არ იყიდება (სეზონური ზეთია და გასაღება ნაკლები ექნება) ხოდა რაც არაა იმას ვერ ჩავასხავ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1983
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 13:02) [snapback]145463[/snapback] 8100 X-clean 5W-30 - C3 რეკომენდაციებში უწერია: Рекомендации Renault/Nissan-Fiat-Kia/Hyundai-Suzuki-SsangYong და 8100 Eco-nergy 5W-30 მასეთი ჩამონათვალი ვაფშე არ აქვს ![]() და მერე კატალოგში მანც ორივე უწერია სუბარუს ![]() მოკლედ არამგონია რო ტყულად დაეწერათ და ცოტა ცოტა შედეგებიც მალე გამოჩდება ![]() ერთი ის ვიცი რო რო ჩავასხით მანქანის ხმა აშკარად შეიცვალა და მაგარი რბილად დაიწყო მუშაობა... შელი ესხა მანამდე 5-30... არც იმის უკმაყოფილო ვიყავი... ეხლა სვეჩებსაც მივაცვლი მალე და მერე უკეთ გამოჩდება კიდე ბევრი რამე როცა დარწმუნებუი ვიქნები რო წვის სისტემა მწყობრშია ![]() ხოდა რაც არაა იმას ვერ ჩავასხავ ![]() ამიტომ უნდა ჩაასხა 5W40, უფრო უინვერსალური ზეთია, ზამთარშიც გამოგადგება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1984
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Jun 9 2010, 12:50) [snapback]145448[/snapback] ეგ ყველაფერი გავიგე... და თუ მასეა მეც მიკვირს უფრო თხელი რატო უნდა ჩაასხა მარა ეს კატალოგი ჩვენი დაწერილი ხო არაა? Make SUBARU Model Forester 2.0 Turbo 4WD Capacity (ltr) 4.5 Best 8100 X-clean C3 5W-30 Better 8100 Eco-nergy 5W-30 Good 8100 X-cess 5W-40 http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...mp;vehicle=7709 ხოდა დავიჯერო მოტულის ინჟინერებმა მაგდენი არ იციან? ანუ ვერ ვიგებ რატო უწერიათ მაშინ მასე? ხოდა მაგიტომაც წერია 1 ადგილზე X clean. მაგის ჩასხმას 5-40 ჩავასხამდი, ზამთარში კარგი იქნება კი მინერალური და ჰიდროკრეკინგით დამზადებული ზეთები სულ სხვადასხვააა, ჰიდროკრეკინგი API-მ გადაიყვანა სინთეტიკურ ზეთებში. ჰიდროკრეკინგს მინერალთან მხოლოდ ის აერთიანებს, რომ ორივე ნავთობიდან მიიღება, ისევე როგორც სინთეტიკების 95%. V300 რათქმაუნდა სხვა თემაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1985
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
კარგით რა რამდენს დემაგოგობთ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1986
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხო, ისედაც ცოტა არ ვართ ქართველები, მოვუაროთ ერთმენთს. სუბარუები ბევრი არიან და დაისტუკონ, არაფერი უჭირთ, გაწყდებიან ცოტათი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1987
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 13:15) [snapback]145483[/snapback] ხოდა მაგიტომაც წერია 1 ადგილზე X clean. მაგის ჩასხმას 5-40 ჩავასხამდი, ზამთარში კარგი იქნება კი მინერალური და ჰიდროკრეკინგით დამზადებული ზეთები სულ სხვადასხვააა, ჰიდროკრეკინგი API-მ გადაიყვანა სინთეტიკურ ზეთებში. ჰიდროკრეკინგს მინერალთან მხოლოდ ის აერთიანებს, რომ ორივე ნავთობიდან მიიღება, ისევე როგორც სინთეტიკების 95%. V300 რათქმაუნდა სხვა თემაა 8100-იც ესტერებისგან მიიღება, ნავთობის ფუძე თითქმის არა აქვს ![]() 300V უფრო დახვეწილი ტექნოლოგიით კეთდება..... 5W40 არის ყველაზე უნივერსალური ზეთი ჩვენს პირობებში, თუ სასტიკად არ გაზაობ ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1988
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ისე WRC მანქანაში 5w40 ასხამდნენ და მგონი საკმარისი უნდა იყოს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1989
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 13:40) [snapback]145505[/snapback] ისე WRC მანქანაში 5w40 ასხამდნენ და მგონი საკმარისი უნდა იყოს ![]() WRC-ში თხელი ზეთი უფრო აწყობთ, მატორი უფრო თავისუფლად ტრიალებს, და იქ ზეთს ცვლიან ყოველ ზაეზდზე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1990
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
bako
ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ??? Helix Ultra Extra 5W-30 SAE Viscosity grade 5W-30 Kinematic Viscosity ASTM D 445 at 40°C mm2/s 67.9 at 100°C mm2/s 11.8 Viscosity Index ISO 2909 170 Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848 Pour Point °C ISO 3016 -39.0 ACEA: A3/B4/C2/C3 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1991
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ყოველ ზაეზდზე არ ცვლიან, ამონიტორინგებენ, თუ ნიტო პონტია ეგრევე ცვლიან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1992
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:05) [snapback]145572[/snapback] bako ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ??? Helix Ultra Extra 5W-30 SAE Viscosity grade 5W-30 Kinematic Viscosity ASTM D 445 at 40°C mm2/s 67.9 at 100°C mm2/s 11.8 Viscosity Index ISO 2909 170 Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848 Pour Point °C ISO 3016 -39.0 ACEA: A3/B4/C2/C3 მშვენიერია, მითუმეტეს ეგ ზეთი 100% სინთეტიკაა ![]() ![]() Shell Helix Ultra 5W-40 Полностью синтетическое масло экстра-класса с максимальным уровнем моющих характеристик для современных двигателей легковых автомобилей. Обеспечивает высшую защиту при активной езде. Единственное масло, рекомендованное Ferrari. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л. Спецификации и допуски: API SM/CF, ACEA A3/B4, BMW Longlife-01, Ferrari, MB 229.5, Porsche, [Renault RN 0710], VW 502.00/505.00/503.01, АвтоВАЗ, [FIAT 9.55535 Z2, PSA E], отвечает требованиям японских двигателей -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1993
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback] ოღონდ მე მაინც 5W40-ს გირჩევდი აცივდება ეხლა მალე და იყოს 5წ30 ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback] отвечает требованиям японских двигателей ეს 5წ30-ზე არ უწერია ??? საიდან აიღე ეგ ციტატა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1994
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:08) [snapback]145575[/snapback] აცივდება ეხლა მალე და იყოს 5წ30 ![]() ხო, ახლა ციკლონი შემოვა ჩრდილოეთიდან და -20 იქნება ტემპერატურა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1995
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
crimson
ციტატა(PAINKILLER @ 9th June 2010 - 17:06) [snapback]145574[/snapback] АвтоВАЗ ეს უკვე კარგის მანიშნებელია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1996
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:12) [snapback]145575[/snapback] PAINKILLER ეს 5წ30-ზე არ უწერია ??? საიდან აიღე ეგ ციტატა http://www.shell.com.ru/home/content/rus/p...ew/helix_ultra/ Shell Helix Ultra Extra 5W-30 Полностью синтетическое масло экстра-класса на основе новейшей технологии Shell. Отвечает требованиям самых современных бензиновых и дизельных двигателей, в т.ч. с каталитическими нейтрализаторами и сажевыми фильтрами. Обеспечивает максимальную чистоту и длительный интервал между заменами. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л. Спецификации и допуски: превосходит требования ACEA C2/C3 (A3/B4), MB 229.51/229.31, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, VW 504.00/507.00, Porsche C 30, [FIAT 9.55535 S1, PSA B71 2290] ციტატა(mishaj @ Jun 9 2010, 16:14) [snapback]145578[/snapback] crimson ეს უკვე კარგის მანიშნებელია ![]() რუსეთისთვის არის ეგ ინფორმაცია, შესაბამისად მნიშნველოვანიც არის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1997
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jun 9 2010, 16:05) [snapback]145572[/snapback] bako ბაკო ესაა შელის მონაცემები და რას იტყოდი რეალურად სუბარიკასთვის ??? Helix Ultra Extra 5W-30 SAE Viscosity grade 5W-30 Kinematic Viscosity ASTM D 445 at 40°C mm2/s 67.9 at 100°C mm2/s 11.8 Viscosity Index ISO 2909 170 Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 0.848 Pour Point °C ISO 3016 -39.0 ACEA: A3/B4/C2/C3 მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!! საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები. ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1998
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 16:33) [snapback]145585[/snapback] მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!! საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები. ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ არადა კაკრაზ LONG LIFE ტექნოლოგიაა ![]() Shell Helix Ultra Extra 5W-30 Полностью синтетическое масло экстра-класса на основе новейшей технологии Shell. Отвечает требованиям самых современных бензиновых и дизельных двигателей, в т.ч. с каталитическими нейтрализаторами и сажевыми фильтрами. Обеспечивает максимальную чистоту и длительный интервал между заменами. Упаковка: 1л, 4л, 20л, 209л. Спецификации и допуски: превосходит требования ACEA C2/C3 (A3/B4), MB 229.51/229.31, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, VW 504.00/507.00, Porsche C 30, [FIAT 9.55535 S1, PSA B71 2290] -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1999
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 9 2010, 17:33) [snapback]145585[/snapback] მშვენიერი მონაცემები აქვს, მიდის როგორც API, ისე ACEA სტანდარტით. 5-40 ზე არ არის საჭირო ამ შემთხევაში იმიტომ, რომ უკვე ამ 30 ში ჩადებულია სიბლანტის ზაპასი, თუ სუბარუს აქვს 10.5, მაგას აქვს აგერ ბატონო 11.8. ეს ზეთი სისქით 5-40 ს უახლოვდება!!! საინტერესოა რა ტემპერატურაზე იწყებს აალებას მთავარია ეგ არ იყოს long lifde ტექნოლოგია. როგორც წესი ლონგ ლაიფ ზეთები მაღალ დატვირთვებზე უფრო ადვიად კარგავენ საექსპლუატაციო თვისებებს ვიდრე "ჩვეულებრივები", თორე ჩვეუელბრივი მოხმარებისთვის, ასე რომ ვთქვათ ადამაინური სიარულისთვის მართლა მეტს ატარებენ ვიდრე სხვები. ეს ერთი მხარეა და მეორე ისაა როგორ გაუძლებს ნაგრუზკებს, ანუ რამდენად შეინარჩუნებს საწყის მონაცემებს ექსპლუატაციის სხვადასხვა პირობებში, რაზეც dimitrius ი უფრო ადეკვატურ პასუხს გაგცემთ ხოოო.გამძლეობას რაც შეეხება... ამის მაჩვენებელი არის სიბლანტის ინდექსი.(170 აქვს ამ ზეთს). საკმაოდ მაღალი მაჩვენებელია. სხვათაშორის ეს მაჩვენებელი მოტულის 5-30-ს აქვს 157. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2000
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
Протокол испытаний:
1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849 2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63 3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36 4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3 5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23 6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220 7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38 8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89 ეს სუბარუა. ისე მიკვირს ამ მონაცემებიდან გამომდინარე მოტული რატომ მუშაობს კაგრად ![]() |
|
|
![]() ![]() |