![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2841
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
GRINGO
თეორიულად და ლოგიკურადაც ეგრეა. გეთანხმები... მეტი გაუფილიტრავი ზეთი გაივლის სისტემაში როცა დაბალი ბაიპასი აქვს. ცივზე განსაკუთრებით, და მაღალ აბაროტებზე 45 ლიტრა წუთში 5000 ბრუნზე 43 psi-ზე ეგ არის დაახლოებით 3 ბარი. 85 psi-ზე ეხსნება უკვე პერეპუსკნოი კლაპანი და ზეთს ისევ უკან აბრუნებს კარტერში იმტორო მაგხელა წნევას ვერ უძლებს. მაღალი წნევა შეიძლება შეიქმნას ცივზე. წარმოიდგინე ზეთის მაგივრად რამე სქელი სითხე რომ ჩაასხა ჟელეს პონტში, (ცუდი შედარებაა ვიცი). ზეთის ნასოსმა მაქსიმლაური დატვირთვაზე უნდა იმუშაოს რომ შექმნას 45ლწ-ში დინება ანუ ცირკულირება მიიღოს მაღალი და არა წნევა, რომ ამ სითხემ ერთ წუთში მოიაროს მთელი სისტემა 10-ჯერ ![]() ლოგიკურად ეს რათქმაუნდა შეუძლებელია იმიტომ რომ ამ სითხეს მაღალი სიმკვირვე აქვს და ვერანაირი წნევის ხარჯზე ის ამ მაჩვენებელს ვერასდროს ვერ მიაღწევს. ამიტომ არის bypass სარქველი საჭირო როცა ცივია ზეთი ის იმდენად სქელია რომ დიდ წნევის დიფერენციალს ქმნის ფილტრამდე და ფილტრის შემდეგ. სუბარუს იმხელა სიმძლავრის ნასოსი უყენია რომ დიდ დიფერენციალს ქმნის განსაკუთრებით ცივზე. როცა წნევათაშორის სხვაობა გადააჭარბებს 1.5 ბარს. სარქველი იხსნება და ზეთი გადის პირდაპირ მატორში. ფილტრი აღარ უქმნის მას წინაღობას და გაუფილტრავი ზეთი ხვდება მატორში. ამიტომ არის საშიში დაბალი წნევის სარქველი. ანუ ცივზე უფრო მეტი ზეთი გაივლის ფილტრის ავლით. ასევე მაღალ ბრუნზე 7000-8000 ბრუნზე თუ მიაღზია მაქსიმალურ ზღვარს და წეთს უკვე უკან ღვრის პერეპუსკნოი კლაპანი (ბაიპასში არ აგერიოს ეს 85psi-ზე იხსნება) მაშინაც შეიძლება იმხელა დიფერენციალი შეიქმნას (ცხელზეც) რომ 1.0 ბარს მიაღწიოს და გაუფილტრავი ზეთი წავა ისევ ძრავში. რაც შეეხება სხვა ფილტრებს. შეიძლება მათ ქონდეთ 30 psi, 2bar ბაიპასი მაგრამ იმხელა წინაღობა ქონდეს რომ ამ 2 ბარს მომენტალურად აღწევდეს ანუ უხარისხო ელემენტი ქონდეს, ან ზომაში იყოს პატარაა და რაც პატარააა ფილტრი მით მეტი წინაღობა შექმნას და ადრე გაუშვას გაუფილტრავი ზეთი. აი წარმოიდგინე რომ სუბარუს ფილტრი მაგივრად დაუყენე პორშეს ფილტრი, რომელსაც სუბარუზე ბევრად პატარა გამფილტრავი ელემენტი აქვს ფილტრში, მაგრამ 23 პსი აქვს. ეგ არ ნიშანვს იმას, რომ აუცილებლად ზუსტად მაშინ გაიხსნება ბაიპასი როცა საჭიროა. ანუ გამტარობა აქვთ სხვადასხვა და შეიძლება მთელ დატვირთვაზე რომ მუშაობს ნასოსი 45 ლიტრი წ-ში, მაშინ ვერ გაუძლოს ამ ფილტრმა ამხელა დინებას და დიდიიი დიფერენციალური წნევა შექმნას რადგან ეს ფილტრი უხარისხოა ![]() ამ თემიდან გამომდინარე გადავწყვიტე რომ მარტო ორიგინალი ფილტრი ჯდება სპეციფიკაციებში და ასევე სუბარუს მეირ ავტორიზებული სელერები დანარჩენი სხვა არის პრაქტიკის და გამოცდილების მიხედვით შერჩეული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2842
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
gentoo
ეგ მე მიპასუხე ალბათ და არა გრინგოს ![]() ვიცი რომ გაუფილტრავი ზეთი წავა უფრო ადრე დაბალი წნევის სარქველის შემთხვევაში, ეგ იგულისხმებოდა და არ დამიკონკრეტებია, თუმცა თუ 1.5 ბარის შემთხვევაში შეიძლება გაუფილტრავმა იაროს, დიდი არაფერი მოხდება 1 ბარზეც თუ ივლის ![]() ციტატა GRINGO ნაკლებ წნევაზე კლაპანის გახსნამ და ჩამომცლელი კლაპანის არარსებობამ რომ ძრავი დაბრიდოს რა გასაკვირია? და თუ მაინც გრინგოს უპასუხე, მაშინ დათოს ასე ვუპასუხებ, იმ სარქველის გახსნას ძრავის გადარჩენის დანიშნულება აქვს და არა დაბრედვის, ასე რომ კითხვა ჩემი აზრით უადგილოა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2843
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
karoche
მოიცა რას ამაბობ. ძრავში ყველაზე მეტი ცვეთა და დატვირთვა მოდის ცივზე. მაგ დროს ხდება ყველაზე მეტი იზნოსი. მაგ დროს იწყებს კაკუნს - ცივზე. მაგ დროს ჭირდება ყველაზე მეტად სუფთა ზეთი. ზეტის ფილტრი გამოიგონეს 50 წლებში მანამდე პრიმიტული სეტკები ქონდათ და ზეთის შეცვლის ინტევალი 5000 კმ-ზე ბევრად ნაკლები იყო. უფილტროდ რომ იარო ძალიან მალე მოკლავ ძრავს. ძრავს იცავს პერეპუსკნოი კლაპანი 85 -პსი-ზე და ფილტრის უპირველესი დანიშნულებაა ზეთის გაფილტრვა და არა ძრავის დაცვა. გალადანიესგან ![]() ეგ რომ გაიჭეოს მაშინ იცავს ძრავს. ანუ ცირკულირებას მაინც ახენს. და სუბარუმ 20psi-ზე გათვალა ეგ სისტემა 3 psi დატოვა მარჟა მაინც ნა ვსიაკი სლუჩაი. და ზუსტად გათვალეს ეს წნევა. 23 psi ნასოსის გამფილტრავი ელემენტის და მისი გამტარუნარიანობის შესაბამისად შეეარჩიეს მერე 23 psi ბაიპასის წნევაც ![]() ყველა ფაქტორი უნდა გაითვალისწინო თუ გინდა ამ სისტემის შემქმნელის რეკომენდაციები დაიცვა. მარა 23 psi არ შველის საქმეს. აქედან გამომდინარე შეიძლება 1ბარიც არ აშავებდეს საქმეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2844
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ძრავი ცვეთას ძირითდად განიცდის ცივზე დაქოქვა მUშაობისას და მაღალ აბაროტზე და თუ მაშინაც მოაკელი ზეთის გაფილტრვრის უნარი...
აქ ბევრი სწორი პოსტი დაიწერა, კარგია რო თვითონ მივხვდებით რა ჯობია ჩვენი მანქანისთვის და არ მივენდობით უბრალო ნათქვამებს რო ეს კარგია და ამაზე პრობლემა არ გვქონია, ამას აყენებდა სულ და ასე შემდეგ. კიდე ერთხელ ვიტყვი, ინტრიგანი არ ვარ და ვცდილობ რო ნაკლები შეცდომა დავუშვათ ექსპლუატაციაში და დავეხმაროთ ერთმანეთს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2845
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
gentoo
"პერეპუსკნოი" ანუ გადამშვები იცავს ზედმეტი წნევისგან, შიმშილი პირიქით პროცესია ცივზე კიდევ მართლა იმხელა სიბლანტე ხომ არ აქვს ზეთს რაც პროცესის აღსაწერად თეორიულ მსჯელობაში გამოიყენე ![]() 5ჭ30 საკმაოდ თხელია ცივზეც და არანაირად არ გაუჭირდება სიბლანტის გამო ფილტრში გავლა და ჩემი აზრით ძაან ვუღრმავდებით რა, დამიჯერეთ სუბარუ ძალიან განსაკუთრებულიც არ არის რომ ასეთი სხვაობების გამო რამე სერიოზული მოხდეს... ჩემი მანქანების კონკრეტული გამოცდილებიდან ვამბობ, ერთს ჩამოყვა ორიგინალი ფილტრი, რომლის სარქველიც საკმაოდ ძნელად იღება, ტაიპM-ს კიდევ ჩამოყვა ფილტრი, რომლის სარქველიც ისევე ადვილად იხსნება როგორც 6 ლარიანი ფილტრის სარქველი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2846
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არადა განსაკუთრებულია, საკმაოდ სუსტი მატორი აქვს იმისთვის, რომ მწარმოებლის მოთხოვნები არ გავითვალისწინოთ. და დამიჯერე, 5-30 -ც კი საკმაოდ სქელია იმისთვის რომ ფილტრში ბოლომდე გაიაროს სანამ კარგად გაცხელდება
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2847
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
bako
განსაკუთრებული არის, ძაან განსაკუთრებული არა და ცივზე თუ ვინმე მაღალ ბრუნზე ამუშავებს არ ვიცი, თავის რეჟიმში ტრიალისას ცივიც კარგად გაივლის, არ არის ეგრე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2848
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მაშინ უნდა ელოდო სანამ ზეთი გაცხელდება 60 გრადუსზე მაინც და მერე დაძრა მანქანა.
მაშინ უნდა ელოდო სანამ ზეთი გაცხელდება 60 გრადუსზე მაინც და მერე დაძრა მანქანა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2849
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
0-30 მისხია მეც სულ.
იმიტორო 10-30 საკმაოდ სქელია, ამასთან შედარებით. ტიპი ვიცი ვინც თავის ფერარი ენცოში 0-20 ასხავს თუმცა მანუალი ეუბნება 5-30-ჯობიაო... ჩაღრმავება არა და გააზრება რამის და მსჯელობა თუნდაც იმიტომ რომ რაიმე ახალი გაიგო მაგაში ცუდი არაფერია. ![]() მე პირადად არ ვუღრმავდები ძაან. ეხლაც ჩვეულებრივი ფილტრი მიყენია და არ ვნერვიულობ მაგაზე საერთოდ. მოვა დრო და დავაყენებ ორგინალ ფილტრს. მადლობა ამისთვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2850
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
bako
მე 60 კი არა, სანამ ბოლომდე არ გაცხელდება მანამდე არ ვძრავ, ახლაც კი, ანუ ზაფხულში, 5 წუთამდე ველოდები gentoo 0-30 სად იშოვე? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2851
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
karoche
სად ყველაგან იშოვება გაიარე თბილისში და ნახავ. შენ ძმაკაცს კითხე ![]() პ.ს მომიკითხე რო ნახავ. იცი რომელზეც ვამბობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2852
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
gentoo
გუშინაც ვნახე, მაგრამ ფილტრებზე გვქონდა საუბარი და არა ზეთებზე ![]() და ნამდვილად 0-30 გისხია და არა 5-30? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2853
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
karoche
კი 5-30 ვასხავდი და ეხლა 0-30 გადავედი. აქაც იშოვება თუ კარგად დაძებნი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2854
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
gentoo
შოვნით მართლაც არაფერია უშოვნელი, მაგრამ რაც უფრო დიდ ტემპერატურულ დიაპაზონზეა ზეთი გათვლილი მით ნაკლებად მდგრადია, ანუ ჯობია უფრო ახლოს იყოს რიცხვები რა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2855
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
karoche
დავგორავ მცირე დისტაციებზე ზრავი ვერც ასწრებს გახურებას ხანდახნ. ტრეკზე მე არ დავდივარ და ძირითადად საცობებშიი ვდგავარ. რათმინდა სპეც ზეთი ოლეინა რო ჩავასხა ისე ნელა დავდივარ და ისე ცოტას რო მაინც არაფერი მოუვა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2856
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ეს ყველაფერი რაც დაწერეთ გასაგებია, მე მაქვს 2 კითხვა:
1. სად ვიშოვო სუბარუს ორიგინალი ფილტრი 2. PureOne PL14460 ამაზე რა აზრის ხართ http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=JD...4506.m270.l1313 აი ამ ფილტრებიდან ისე ვიყიდდი ერთერტს რომ ეჭვიც არაფერში შემეპარებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2857
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
kaspera
ციტატა(kaspera @ 26th June 2011 - 14:35) [snapback]285842[/snapback] 2. PureOne PL14460 ამაზე რა აზრის ხართ http://www.amazon.com/gp/product/compatibi...=au_pf_dp_chart ძაან იაფია ... ჩამონათვალში ყველა სუბარუ წერია. მაგრამ EJ205 არსად ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2858
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
კაროჩე დავიღალე კითხვით და ფორუმებში ქექვით
მიყენია აი ეს ფილტრი http://www.sumoparts.com/oilchangekit-1.aspx მისხია ეს ზეთი http://yamato.ge/NISSAN_10W-50 შეცვლა რომ მომიწევს ისევ იგივეთი შევცვლი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2859
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(karoche @ Jun 26 2011, 12:59) [snapback]285823[/snapback] bako მე 60 კი არა, სანამ ბოლომდე არ გაცხელდება მანამდე არ ვძრავ, ახლაც კი, ანუ ზაფხულში, 5 წუთამდე ველოდები gentoo 0-30 სად იშოვე? ![]() ![]() წყლის სტრელკა რო დადგება შუაში არ ნIშნავს რო ზეთი ცხელია. მაგ დროს წყალ იდგას 65 გრადუსზე. ციტატა(kaspera @ Jun 26 2011, 16:35) [snapback]285874[/snapback] კაროჩე დავიღალე კითხვით და ფორუმებში ქექვით მიყენია აი ეს ფილტრი http://www.sumoparts.com/oilchangekit-1.aspx მისხია ეს ზეთი http://yamato.ge/NISSAN_10W-50 შეცვლა რომ მომიწევს ისევ იგივეთი შევცვლი. ფილტრი სწორია, ზეთიც სწორია თუ კოვანნი ვკლადიშები გიყენია დიდი ზაზორებით, თუარადა სქელია ციტატა(kaspera @ Jun 26 2011, 14:35) [snapback]285842[/snapback] ეს ყველაფერი რაც დაწერეთ გასაგებია, მე მაქვს 2 კითხვა: 1. სად ვიშოვო სუბარუს ორიგინალი ფილტრი 2. PureOne PL14460 ამაზე რა აზრის ხართ http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=JD...4506.m270.l1313 აი ამ ფილტრებიდან ისე ვიყიდდი ერთერტს რომ ეჭვიც არაფერში შემეპარებოდა იაფი რატოა ეგ ფილტრი? 6 დოლარი ღირს. 5 დოლარი ღირს ამერიკაში ორიგინალი. ეს ჩვენთან აქვს ყველაფერს გაბერილი ფასები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2860
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 26th June 2011 - 17:10) [snapback]285887[/snapback] წყლის სტრელკა რო დადგება შუაში არ ნIშნავს რო ზეთი ცხელია. მაგ დროს წყალ იდგას 65 გრადუსზე. +1 წყალი რომ 90-95 გრადუსზეა მაშინ იწყებს ზეთის ტემპერატურა მატებას ანუ 50 გრადუსიდან..... ჩემთან ეგრეა რაც ზეთის ტემპერატურის დაჩიკი დავაყენე.. ![]() |
|
|
![]() ![]() |