![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3001
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ძაან დიდხანს ხალასტოიზე გაცხელება ცუდია ზეთისვის, კოლცოებს დატვირთვა არ ადგება, არ ეჭირებიან კარგად კედლებს და ბევრი საწვავი ხვდება ზეთში. რაც ზეთის გაფუჭებას იწვევს. რატოა რო ადრე უნდა იცვალოს ზეთი თუ მოკლე მანძილებზე დადიხარ ხშირი გათბობებით? იმიტომ რომ ზეთში მოხვედრილ ბენზინს ვერ აორთქლებ ზეთის მუშა ტემპერატურაზე დიდხანს სიარულით. ამიტომაა ყველაზე იდეალური რეჟიმი ზეთისთვის ტრასებზე სიარული, და არა ქალაწში მოძრაობა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3002
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
bako
და რამდენი წუთია საკმარისი უსაფრთხოდ გასათბობად?? ![]() მე სადრაც 5 წუთი ვათბობ ძრავს და მერე ვიძრები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3003
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Motul 300V Le Mans
20W-60 PROPERTIES Viscosity grade SAE J 300 20W-60 Density à 20°C (68°F) ASTM D1298 0.884 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 170 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 22.9 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 7.17 mPa.s Viscosity grade ASTM D2270 162 Point d’écoulement ASTM D97 -33°C / -27°F Flash point ASTM D92 222°C / 431°F TBN ASTM D2896 11.7 mg KOH/g დ ეს ზეთი მოსპობს ვკლადიშებს თუ არა აგაზავე ისე როგორც ლემანზე. Nasoic-ზე ზეთის ანალიზი გააკეთეს რაღაც ნავაროჩენ იმპრეზაზე რომელიც ტრეკზე გადიოდა კვირაში ერთხელ დანარჩენი დრო ქალაქში და ზეთის ანალიზმა აჩვენა ალუმინი და MG არ ვიცი რაქვია და იქვე ეწერა რომ ეგ ვკალდიშების და ცილინდრების სტრუჟკიდანააო. ეხლა თქვენ გამოიტანეთ დასკვები. სიბლანტე რამხელაა 100 გრადუსზე ოეეეეეეე Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 22.9 mm²/s მასეთი სიბლანტე თითქმის ცივზე აქქვს 5-30-ს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3004
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
მე არ ვძრავ სანამ ბრუნი 800 არ დგება ამ დროს წყალიც ნორმაზეა აწეული, მაგრამ მიყენია ზეთის წნევის დაჩიკი აი წნევა კი არაა ნორმაზე, დგას სადღაც 2.0 ზე, სტანდარტულად 1.6 მიჩვენებს გახურებულზე, ანუ ტემპერატურაც არ დგას ნორმაზე და ზეთი ცივია, სადღაც 5 წუთის მერე დგება წნევა და ტემპერატურა ნორმაზე:
ნუ აგაზავებთ მანქანას ახალდაძრულზე როცა წყალი და აბაროტი ნორმაზეა და გვგონია რომ ყველაფერი უკვე გახურებულია ამ დროს ზეთის წნევა და ტემპერატურა ნორმის ფარგლებში არაა ეს მონაცემები აქვს მოტულ 5/40 რაც ეხლა მისხია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3005
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
kaspera
ციტატა(kaspera @ 20th September 2011 - 13:56) [snapback]311444[/snapback] მე არ ვძრავ სანამ ბრუნი 800 არ დგება ამ დროს წყალიც ნორმაზეა აწეული, მაგრამ მიყენია ზეთის წნევის დაჩიკი აი წნევა კი არაა ნორმაზე, დგას სადღაც 2.0 ზე, სტანდარტულად 1.6 მიჩვენებს გახურებულზე, ანუ ტემპერატურაც არ დგას ნორმაზე და ზეთი ცივია, სადღაც 5 წუთის მერე დგება წნევა და ტემპერატურა ნორმაზე: ნუ აგაზავებთ მანქანას ახალდაძრულზე როცა წყალი და აბაროტი ნორმაზეა და გვგონია რომ ყველაფერი უკვე გახურებულია ამ დროს ზეთის წნევა და ტემპერატურა ნორმის ფარგლებში არაა ეს მონაცემები აქვს მოტულ 5/40 რაც ეხლა მისხია მე როცა ვქოქავ ბრუნი დგება 1100-1200. როცა წყალს მიჩვენებს რომ უკვე გახურებულია ჩამოდის 800-900-ზე. გაზაობის მერე კი დგას 500-600 ბრუნზე ხალასტოიზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3006
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ხოდა ნუ ჩააჭერ როცა ეგ ყველაფერი ნორმაზე დგას, ზეთი არაა საბრძოლო განწყობაზე+5 წუთი მაინც უნდა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3007
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Sep 20 2011, 13:56) [snapback]311443[/snapback] Motul 300V Le Mans 20W-60 PROPERTIES Viscosity grade SAE J 300 20W-60 Density à 20°C (68°F) ASTM D1298 0.884 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 170 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 22.9 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 7.17 mPa.s Viscosity grade ASTM D2270 162 Point d’écoulement ASTM D97 -33°C / -27°F Flash point ASTM D92 222°C / 431°F TBN ASTM D2896 11.7 mg KOH/g დ ეს ზეთი მოსპობს ვკლადიშებს თუ არა აგაზავე ისე როგორც ლემანზე. Nasoic-ზე ზეთის ანალიზი გააკეთეს რაღაც ნავაროჩენ იმპრეზაზე რომელიც ტრეკზე გადიოდა კვირაში ერთხელ დანარჩენი დრო ქალაქში და ზეთის ანალიზმა აჩვენა ალუმინი და MG არ ვიცი რაქვია და იქვე ეწერა რომ ეგ ვკალდიშების და ცილინდრების სტრუჟკიდანააო. ეხლა თქვენ გამოიტანეთ დასკვები. სიბლანტე რამხელაა 100 გრადუსზე ოეეეეეეე Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 22.9 mm²/s მასეთი სიბლანტე თითქმის ცივზე აქქვს 5-30-ს ![]() მერე ვინ ასხავს ქალაქში 20W60-ს??? ყველგან ვამბობ რომ ეს საგონკაო ზეთია, ძალიან ბლანტია და იმიტომ ![]() 5W40 ნორმალურია ქალაქში სიარულისთვის, გინდა 300V იყოს და გინდა X-cess ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3008
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
PAINKILLER
არა გავიგე მაგრამ მაინც დავწერე კიდევ ერთხელ რომ ვინმემ შემთხვევით არ ჩაასხას ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3009
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Sep 20 2011, 15:28) [snapback]311485[/snapback] PAINKILLER არა გავიგე მაგრამ მაინც დავწერე კიდევ ერთხელ რომ ვინმემ შემთხვევით არ ჩაასხას ![]() ![]() გასაგებია, მაგრამ მე ის ვერ გავიგე, რატომ არ უნდა ჩავასხა 300V 5W40 ქალაქში? !!! ვინმემ ამიხსნას ნორმალურ ტექნიკურ ენაზე, თავისი ლინკებით და ამბებით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3010
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ჰოო საინტერესო საუბარი წავიდა
მეც მინდა ზეთის წნევა და ტემპერატურის დაჩიკი ისე, ზეტის რადიატორი ვიყიდე ადრე, იასნია არ დამიყენებია, იმას მოყვა სენდვიცი მაგ დაჩიკების დასაყენებელი უნდა ვიფიქრო ამ თემაზე )) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3011
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
აი ეს არის 300V-ს ოფიციალური დოკუმენტაცია
http://www.motul.ru/system/product_descrip....pdf?1290086771 სადაც წერია რომ: TYPE OF USE Racing cars with naturally aspirated or turbocharged engines, race engines operating in a wide range of rpm and temperatures : race on tracks, single brand races, rallyes, uphill races… Engine producing medium fuel dilution in the oil. და RECOMMENDATIONS Oil change : according to your own use. ასევე ეს არის მოტულის ოფიციალური საიტის ფაქი: http://www.motul.ru/ge/en/community/223 სადაც გვეუბნებიან რომ: 300V Motorsport, 8100 or 6100? Which oil should I choose? 300V oils are specially formulated for racing. Motul thus provides the general public with lubricants developed for racing teams. These lubricants are sufficiently resistant to withstand very high temperatures, provide the best possible lubrication, reduce friction, etc. In a nutshell, they meet the very stringent requirements of racing. 8100, 6100 … have been formulated for the greatest reliability in ordinary daily use: starting your car every morning, driving in stop-and-go traffic to work, driving back home in the evening, and having an oil change done as least often as possible. Ordinary daily use requirements are entirely different from those of racing. MOTUL 8100 and 6100 have been formulated so that you can comply with the OEM's recommended oil change period without any trouble in ordinary daily use conditions. და ზეთის შეცვლის ინტერვალზე ამას: Period between oil changes The period between oil changes depends on how frequently you use your car and also on the way you drive. For ordinary daily driving, you should follow the OEM's recommendations. If you demand a lot of your engine, in other words if you go driving on a track or participate in runs, you should shorten the period between oil changes with respect to the OEM's recommendations. Similarly, if your engine has been modified or tuned, you can no longer follow the OEM's recommendations. In this case also, you should shorten the period between oil changes. Therefore, once you use your car on a track, for runs or racing, you should use a high performance lubricant such as 300V Motorsport for instance. დანარჩენი დასკვნა თქვენთვითონვე გამოიტანეთ. ესეც რუსული სტატია 300V-სთან დაკავშირებით: ზევით კამათი იყო იმაზე, რომ 300V გაჯერებულია უამრავი პრისადკებით რომელიც დიდი დატვირთვების დროს იწვება და ამიტომაა, რომ რეისინგ ზეთი აუცილებლად ყოველ შეჯიბრის და დიდი დატვირთვის მერე უნდა გამოიცვალოს, მაგრამ სტატიაში სულ სხვანაირადაა გაშიფრული - 300ვ-ს უნიკალური ტექნოლოგიის საფუძველზე ამ ზეთს არ ჭირდება უამრავი პრისადკა განსხვავებით სხვა ფირმის რეისინგ ზეთებისა, და ამიტომაც 300ვ შესაძლებელია რომ დიდი ხნით ისარგებლო და ქალაქში მოგაზავე რეჟიმის მანქანაშიც თამამად გესხას... Автоспорт - это отличный способ для апробации новых технологий. Здесь, в режимах запредельных нагрузок отлично проявляются все плюсы и минусы новых продуктов. И техническое партнёрство с ведущими спортивными «конюшнями» позволяет MOTUL быть на самом пике технологического прогресса. Именно из-за своих уникальных характеристик Motul в мире авто, мото и водного спорта широко известно. Motul используют в следующих гоночных сериях: Toyota Racing Development, Japan GT, Formula Renault, NISMO NISSAN, Japan GT - Coloni Motorsport, Formula 3, SUBARU WRT, World Rally championship, SUBARU STI, PRODRIVE, Ferrari 550 Maranello, Le Mans 24H, FIA GT, Coloni Motorsport, Formula 3000 (open wheel cars) - French GT - Ruffier Events, Porsche GT, Larbre Competition, Le Mans I 24H, FIA GT, Yamaha MotoGP, Suzuki MotoGP, Suzuki MX, Alsare SuperBike, Alsare SuperSport, National Moto endurance, Suzuki MX, Deletang endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha MX. линейка <b>моторных масел «300V». - Эта линейка - гордость и венец творения MOTUL.</b> Практически единственное масло в мире, в основе которого нет ни капли нефтепродуктов, а есть лишь молекулы, синтезированные из растительного сырья -кокоса или рапса. Такой продукт является полностью синтетическим маслом, созданным по технологии «двойных эстеров» - Double Ester Technology - то есть полимерные плюс комплексные эстеры. Технология эстеров пришла в индустрию автомобильных смазок из аэрокосмической промышленности. Эстеры - это сложные эфиры, которые получаются путём органического синтеза жирных кислот растительного происхождения и спирта. То есть эстеры не имеют ничего общего с нефтью, а сырьём для них служит копра кокосовых орехов или рапс. Их наиболее полезное свойство - это высокая полярность, благодаря которой масло, сделанное на основе эстеров, образует на двигателе очень устойчивую защитную плёнку, запаса прочности которой хватит даже для максимальных режимов автоспорта. <b>Другое преимущество эстеров</b> - это стабильные вязкостные характеристики. Все всесезонные масла, минеральные или сделанные по наиболее популярной технологии ПАО имеют в своём составе загущающую присадку, которая постепенно разрушается при повышенных температурах, и масло становится маловязким, то есть теряет свои смазывающие свойства. А в эстерных маслах эта присадка присутствует в минимальных количествах, и если она разрушится, вязкостные свойства масла критически не изменятся. В производстве наиболее технологичных профессиональных продуктов MOTUL пошёл ещё дальше. Здесь мы используем технологию двойных эстеров. Это комбинация отдельных эстеров между собой, которая даёт маслу дополнительные свойства. Технология очень сложная и очень дорогостоящая, но результат с лихвой оправдывает вложенные средства. Огромным преимуществом синтетического масла на основе эстеров является наличие несмываемой масляной пленки. Ведь молекулы эстеров отрицательно заряжены, и они отлично притягиваются к металлическим поверхностям двигателя - в кристаллической решетке металлов преобладают положительные ионы! Таким образом, проблема «сухого» пуска и связанного с ним износа двигателя, при применении такого масла полностью исчезает! Аналогично - не страшны мотору и перегрузки в критических режимах. Масляная пленка держится на деталях двигателя столь прочно, что «смыть» ее термическими нагрузками или сверхдавлением также невозможно. Вязкость такого масла неизменна на протяжении всего межсервисного интервала. Скажем, если полусинтетику среднего класса рекомендуется заменять через 5-6 тысяч километров, поскольку пакет синтетических присадок за это время просто испаряется из минеральной основы, то масло из линейки 300V не теряет своих свойств на протяжении 15 и более тысяч километров. - Казалось бы, если технология Double Ester Technology столь перспективна, почему масла, созданные на основе двойных эстеров, активно не предлагаются ведущими производителями масел ? Почему, когда MOTUL предлагает продукт на основе двойных эстеров, остальные в лучшем случае добавляют несколько процентов такого масла? В производстве масел на основе эстеров есть существенные трудности. Во-первых, добыча растительного сырья сложнее и дороже, чем добыча нефти. Во-вторых, эстеры - это вещества, которые активно взаимодействуют с резиновыми уплотнителями. У MOTUL есть патентованная технология, которая позволяет свести эту активность к минимуму, а в маслах, сделанных по технологии двойных эстеров, её вообще нет. У конкурентов таких технологий нет, поэтому те немногие производители, кто использует технологию эстеровых добавок (у MOTUL всё базовой масло на 100% эстеровое), стараются это не афишировать. Пока конкурентами не будет создано подобного «противоядия», 100% синтетические масла MOTUL 300V будут вне конкуренции. Следует помнить - большинство производителей моторных масел одновременно занимаются и нефтедобычей, и вынуждены куда-то девать ту самую минеральную масляную основу, которая неизбежно образуется в процессе перегонки нефти. Вот и появляются на наших прилавках т. н. гидрокрекинговые масла - часто их бессовестно именуют синтетическими, хотя по сути они - минеральные масла высокой степени очистки. Кроме того, покупая канистру масла с именитым лэйблом, почти никогда нельзя быть уверенным в качестве товара, произведенного, быть может, где-нибудь в Египте, не говоря уж о прямых подделках - в канистре вполне может оказаться осветленный «автол». Сервисмены могут рассказать вам много историй, когда новые авто умирали у них на глазах, хотя в двигатель заливалось вполне приличное «синтетическое» масло, многократно прославленное рекламой. А у MOTUL таких проблем нет-нефть компания сама не добывает, свои синтетические масла, в том числе и 300V производит на единственном заводе в Обервилье, Франция, сеть дистрибьюторов, дилеров и даже розничных продавцов - открыта и строго контролируется. Во избежание подделки автомобильные моторные масла серии 300V фасуются в двухлитровые канистры с высокой степенью защиты, и более того - им присваивается индивидуальный цвет или аромат! Серия 300V включает в себя как моторные масла для автомобилей, так и смазочные материалы для мототехники. Вязкостный ряд масел для автомобилей линейки включает в себя номиналы 0W20, 5W30,5W40,10W40,15W50,20W60 - технология Double Ester Technology легко позволяет синтезировать синтетическое масло любой вязкости. Масла линейки 300V настолько надежно защищают двигатель, что по праву считаются «спортивными». Так, масло 15W50 заливается в агрегаты болидов «Формулы-1», а масло 20W60 защищает моторы участников 24-часовых гонок Le Mans. Масла выдерживают как кратковременные «ударные» термические нагрузки, так и непрерывную работу в течении многочасовых постоянных напряжений. Масла же с меньшими уровнями вязкости с огромным успехом применяются в обычных автомобилях.. Для мототехники в линейке MOTUL 300V предлагается необычно маловязкое масло 5W30 - для «кроссовых» условий движения. Кроме того, предлагаются масла с вязкостью 5w40, 10W40, 15W50. Мотомасла этой линейки ощутимо дороже автомобильных за счет специфического пакета присадок. Еще одним доказательством открытости и клиентоориентированности политики MOTUL служит честно заявленная температура холодного пуска. Пока конкуренты пишут в паспортах абсолютно бесполезную «температуру застывания» -49, -55, и даже -57С, MOTUL приводит для масла 0W20 температуру - 42С. При исправном автомобиле и адекватном морозу аккумуляторе автомобиль успешно заведется именно при -42С. А вот к значению температуры застывания, что любят приводить иные и лукавые производители, традиционно надо прибавить 10-15С, и только тогда можно получить температуру реального пуска. - Кто раз попробовал заливать масла MOTUL 300V в свои автомобили, ни о чем другом и слышать не хотят! У кого угорало масло по литру на 5000 км, те, перейдя на MOTUL, о доливке забыли. У кого шумно и с напрягом работал мотор, были приятно удивлены улучшением работы двигателя. И не мудрено - в составе масла уже есть модификатор трения! Масла, произведенные MOTUL, с запасом превосходят все последние требования и стандарты. Они с успехом и совершенно безопасно могут применяться на самых современных автомобилях, включая «проблемные» и требовательные к качеству масла моторы типа D4, NEO и так далее. Но не только. Видавшим виды авто они также способны скрасить старость - ведь высочайшие качества масла MOTUL автоматически соответствуют и более ранним стандартам! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3012
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 113 რეგისტრ.: 22-August 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,183 ![]() |
გამარჯობათ.ერთი სეკითხვა მაქ ტუ შეგიზლიატ რო მითხრათ?2 კვირაა რაც მყავს ტურბინიანი ლეგასი და ზეტი სად შევცვალო ტერიტორიულად?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3013
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(kaxa19821 @ 20th September 2011 - 19:44) [snapback]311563[/snapback] გამარჯობათ.ერთი სეკითხვა მაქ ტუ შეგიზლიატ რო მითხრათ?2 კვირაა რაც მყავს ტურბინიანი ლეგასი და ზეტი სად შევცვალო ტერიტორიულად? აქ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4265 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3014
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 113 რეგისტრ.: 22-August 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,183 ![]() |
ადრე 540 მყავდა BMW და ნებისმიერ ზეთს ვასხავდი და ამაში ცოტა ავიჭერი რა.ტურბინიანს სხვანაირად უნდა მოვლაო და მაგიტო ვკითხულობ მაგას
ბოქსები ვიცი სადაცაა ზმა და მანდ ავალ მადლობა რჩევისთვის გლდანელი ვარ და ისეტი სამსახური მაქ რო ფიზიკურად ვერ ვიცლი იქ გასასვლელად და აქეთ ხო არ იცი ახლოს სადმე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3015
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წყლის ისარი რო დაიძრება დაძარი მანქანაც, მაღალი ბრუნის გარეშე იარე დაბალი გაზით, გათბობასთან ერთად რა თქმა უნდა დატვირთვა შეგიძლია მოუმატო,
ზეთის 80 გრადუსამდე გათბობას ზამთარში უნდა სადღაც 7-10 კილომეტრის გავლა. ანუ იდეაში დაახლოებით 15კმ უნდა გაიარო რო რედლაინამდე ატრიალო ზიანის გარეშე. V300 რაც შეეხება აღიარებულია და კარგი სტატიაა რაც დაიდო, მაგრამ ტყუილად არ უწერია თვითOნ მოტულს, რო მხოლოდ საგაზაოა, ყოველდღიურ მანქანაზე არაა რეკომენდირებული. სავარაუდოდ იმიტომ, რომ ის თვისებები რაც ყოველდღიური ქალაქში სასიარულო ზეთს უნდა მოკლებული აქვს შეზეთვის მაქსიმალური ეფექტის მისაღწევად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3016
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 113 რეგისტრ.: 22-August 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,183 ![]() |
მადლობა რჩევისთვის კიდე რაგაც რო შეგეკიტხოთ შეიაზლება?
გაზაობისას მიხურებს ტინა მარცხენა აპორნის და მაგაზე ვის მივაკითხო ან რისი ბრალი იქნება ბოლი გასდის ხოლმე სასტიკად რა ტარმაჯენია აქ უეჭველი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3017
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
კარგი სტატიაა ძალიან სასარგებლო დასკვნები შეიძლება გამოვიტანოთ ![]() მაგრამ blow-by-გაზებს მაინც ნუ დავივიწყებთ, რომელიც ბევრია ჩვენს ტურბინიან ძრავებში. გაზები და ბენზინი კიდე ზეთს აუპატიურებს. ამიტომ მე მაინც 5-ზე მეტს არ ვატარებ. თუ ვაგაზავებ სასწაულად 4-ზე გამოვცვლი. რეისინგ ზეთი კიდევ წერია მანდ რომ Так, масло 15W50 заливается в агрегаты болидов «Формулы-1», а масло 20W60 защищает моторы участников 24-часовых гонок Le Mans. ჩვეულებრივ მანქანაზე ეგ არანაირად არ არის საჭირო. იმჰო. შეიძლება მავნებელიც იყოს. მე ასე ვფიქრობ რავიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3018
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(bako @ 20th September 2011 - 20:00) [snapback]311568[/snapback] წყლის ისარი რო დაიძრება დაძარი მანქანაც, მაღალი ბრუნის გარეშე იარე დაბალი გაზით, გათბობასთან ერთად რა თქმა უნდა დატვირთვა შეგიძლია მოუმატო, ზეთის 80 გრადუსამდე გათბობას ზამთარში უნდა სადღაც 7-10 კილომეტრის გავლა. ანუ იდეაში დაახლოებით 15კმ უნდა გაიარო რო რედლაინამდე ატრიალო ზიანის გარეშე. +მილიონი. ტყვილა ადგილზე დგომას და ზეთის გათბობის ლოდინს აზრი არ აქვს. ეგ კი არა უამრავი მწარმოებელი (BMW, Volkswagen, AUDI) პირდაპირ წერს მანუალში, დაქოქვიდან 2-3 წუთში შეგიძლია დაძრა მანქანა. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3019
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
აბაროტი რო ეცემა მმაშინ მივდივარ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3020
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ზეთი კაი მარა, სუბარუს ძრავის გამძლეობაზე ცალკე თემა ხომ არ გაგვეხსნა?
სადაც რჩევები იქნებოდა როგორ მოვუაროთ ძრავს? მემგონი კარგი საინფორმაციო თემა გამოვიდოდა |
|
|
![]() ![]() |