![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3041
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 77 რეგისტრ.: 6-March 11 მომხმარებელი № 1,885 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3042
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 28th September 2011 - 22:44) [snapback]314367[/snapback] ჩაასხით მხოლოდ მოტულის 5W40, ტურბინიანისთვის სასურველია 300V ან თუ არა და 8100 Xcess, გააჩნია ფინანსურ შესაძლებლობებს smile.gif 5-30 x clean-ი არა? Zurab1982 თქვენ ყიდით მაგ ზეთს? ფასი რა აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3043
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 77 რეგისტრ.: 6-March 11 მომხმარებელი № 1,885 ![]() |
ციტატა(GRINGO @ Sep 29 2011, 01:34) [snapback]314442[/snapback] PAINKILLER 5-30 x clean-ი არა? Zurab1982 თქვენ ყიდით მაგ ზეთს? ფასი რა აქვს? კი, ჩვენ ვყიდით. 1 ლიტრი ღირს 20 ლარი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3044
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(GRINGO @ Sep 29 2011, 01:34) [snapback]314442[/snapback] PAINKILLER 5-30 x clean-ი არა? ტურბინიანზე არა, პრინციპში არც ატმოსფერულზე არ ღირს ასეთი თხელი ზეთის ჩასხმა.... მითუმეტეს 45+ გრადუსიან ზაფხულში -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3045
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 09:56) [snapback]314481[/snapback] ტურბინიანზე არა, პრინციპში არც ატმოსფერულზე არ ღირს ასეთი თხელი ზეთის ჩასხმა.... მითუმეტეს 45+ გრადუსიან ზაფხულში +11111111111. მე მესხა 2 თვე სადღაც, შარშან გაზაფხულზე და საშინლად არ მომწონა. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3046
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 08:56) [snapback]314481[/snapback] ტურბინიანზე არა, პრინციპში არც ატმოსფერულზე არ ღირს ასეთი თხელი ზეთის ჩასხმა.... მითუმეტეს 45+ გრადუსიან ზაფხულში რას ლაპარაკობ ![]() ![]() თუ გაზაობ და მანქნანას სულ სხვა რეჟიში ამუშავებ მაშინ კი ვიცით რაც უნდა ჩAესხას. ხოდა მგაზე მილიონჯერ ვიკამათEთ და ეხლა თAვიდან აღAრ დვიწყოთ. სუბარუს "ქარხნული" ზეთEბი მხოლოდ 5w30 -ით და დაჟე უფრო თხელით 0W20 ვისკოსტით იყიდება. შეგიძლია ნახოთ აქ: http://www.subaruofkeene.com/synthetic-oil.htm http://www.benningtonsubaru.com/subaru-synthetic-oil.htm Zurab1982 მაგ ზეთის TDS თუ გაქვთ სადავ ვისკოსტებიც წერია აი ეს არის X-Clean-ის TDS http://www.motul.com/system/product_descri....pdf?1290086771 PROPERTIES Viscosity grade SAE J 300 5W-30 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.847 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 70.8 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 12.0 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s Viscosity index ASTM D2270 166 Pour point ASTM D97 -36°C / -32.8°F Flash point ASTM D92 230°C / 446°F Sulfated ash ASTM D874 0.79% weight TBN ASTM D2896 7.4 mg KOH/g |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3047
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 10:49) [snapback]314487[/snapback] და მეორეც 5/30 არის სუბარუს ქარხნული მოთხოვნა სუბარუს მოთხოვნაში გასაგებად უწერია ტემპერატურის დიაპაზონი, სადაც 40+ გრადუსზე უკვე აღარ არის რეკომენდებული ![]() 5W40 არის საქართველოს პირობებში ოპტიმალური ზეთი, უკვე წლებია ამას ვიმეორებ და თუ დამიჯერებთ კარგი იქნება.... ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 10:49) [snapback]314487[/snapback] ზაფხულში მხოლოდ ტემპერატურული რეჟიმის გამო ვურჩEვდით უმეტესობას 5/40-ს. აბა მე რის გამო ვთქვი ? ![]() ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 10:49) [snapback]314487[/snapback] 300V-ს თუ უყურებ მაგ სერიაში 5/40 უნდა კიბატონო, მაგრამ ეგ სულ სხვა ზეთია სხვა დანიშნულებით და არ უნდა შეადარო 8100 კაი რაა, უკვე მარაზმში გადადის ეს ყველაფერი, რას ჰქვია სხვა დანიშნულების ზეთი???? მე მხოლოდ ერთი დანიშნულება ვიცი - ძრავის დაზეთვა ..... საჭმელად ეგ არ გამოდგება და ![]() ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 10:49) [snapback]314487[/snapback] სუბარუს "ქარხნული" ზეთEბი მხოლოდ 5w30 -ით და დაჟე უფრო თხელით 0W20 ვისკოსტით იყიდება. შეგიძლია ნახოთ აქ: http://www.subaruofkeene.com/synthetic-oil.htm მანდ 2011 წლის მოდელებზეა ლაპარაკი, აქ რომელს ჰყავს ახალი ფორესტერი? ![]() და ეგ საიტი სუბარუს ოფიციალური საიტი არ არის, ეგ არის ამერიკის ჩრდილოეთ შტატებში და კანადაში მოქმედი დილერის საიტი, სადაც დამემოწმებით რომ ტემპერატურა ბევრად დაბალია ვიდრე საქართველოში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3048
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
აგერ არის მოტულის კატალობი და ვისაც რა გინდათ ის ჩაასხით
![]() http://ew5.earlweb.com/search.php?site=41&...&category=6 -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3049
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 09:56) [snapback]314493[/snapback] 5W40 არის საქართველოს პირობებში ოპტიმალური ზეთი, უკვე წლებია ამას ვიმეორებ და თუ დამიჯერებთ კარგი იქნება.... ნამდვილად არ დაგიჯერებ ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 09:56) [snapback]314493[/snapback] მანდ 2011 წლის მოდელებზეა ლაპარაკი, აქ რომელს ჰყავს ახალი ფორესტერი? კარგად თუ წაიკითხავ ისიც წერია რომ ყველა წლისაზე მიდისო ![]() და ძველი შეფუთვაში რომ იყო გაიხსენე აბა რა ეწერა ??? ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 09:56) [snapback]314493[/snapback] კაი რაა, უკვე მარაზმში გადადის ეს ყველაფერი, რას ჰქვია სხვა დანიშნულების ზეთი???? მე მხოლოდ ერთი დანიშნულება ვიცი - ძრავის დაზეთვა ..... საჭმელად ეგ არ გამოდგება და (მიუხედავად იმისა რომ ქოქოსის ქერქისგან კეთდება) ხოდა მაგ ნეხვს თAვიდან ნუღA გაქექავ, ვისაც რა უნდა ის ასხას, მაგრამ საქართველოში 5/40 არის იდეალურიო - მაგის ძAხილი სრული აბსურდია და ხალხის შეცდომაში შეყვანა. ერთი ფაქტი მაინც დამისახელე (გარდა ზაფხულის პაპანაქება სიცხისა) თუ რატომ უნდა ჩAვასხა გამართულ. ძრაში 5/40 და არა 5/30 ??? ერთი ნორმალურად არგუმენტირებული ფაქტი მაინც თQვი ნორმალური პირობებში მოთხოვნილზე სქელი ზეთის ჩAსხმა სხვა თუ არაფერი წვას ზრდის და დეტალების უფრო სწრაფ გაცვეთAს იწვევს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3050
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
შელის საიტზე ზეთის შერჩევის მენიუში არის შესაძლებლობა, რომ მიუთითო ქვეყანა.
საქართველოს პირობებში სუბარუების აბსოლუტური უმრავლესობისათვის რეკომენდებული ზეთის ტიპი არის 5W-30. http://www.shell.com/home/products_service..._lubematch.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3051
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 77 რეგისტრ.: 6-March 11 მომხმარებელი № 1,885 ![]() |
ციტატა(crimson @ Sep 29 2011, 09:49) [snapback]314487[/snapback] PAINKILLER რას ლაპარაკობ ![]() ![]() თუ გაზაობ და მანქნანას სულ სხვა რეჟიში ამუშავებ მაშინ კი ვიცით რაც უნდა ჩAესხას. ხოდა მგაზე მილიონჯერ ვიკამათEთ და ეხლა თAვიდან აღAრ დვიწყოთ. სუბარუს "ქარხნული" ზეთEბი მხოლოდ 5w30 -ით და დაჟე უფრო თხელით 0W20 ვისკოსტით იყიდება. შეგიძლია ნახოთ აქ: http://www.subaruofkeene.com/synthetic-oil.htm http://www.benningtonsubaru.com/subaru-synthetic-oil.htm Zurab1982 მაგ ზეთის TDS თუ გაქვთ სადავ ვისკოსტებიც წერია აი ეს არის X-Clean-ის TDS http://www.motul.com/system/product_descri....pdf?1290086771 PROPERTIES Viscosity grade SAE J 300 5W-30 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.847 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 70.8 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 12.0 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s Viscosity index ASTM D2270 166 Pour point ASTM D97 -36°C / -32.8°F Flash point ASTM D92 230°C / 446°F Sulfated ash ASTM D874 0.79% weight TBN ASTM D2896 7.4 mg KOH/g ასეთი მონაცემები PROFIX-ზე არ მაქვს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3052
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 11:16) [snapback]314500[/snapback] ნამდვილად არ დაგიჯერებ რას ეძახი ერთი მაგ საქართველოს პირობებს ? ტემპერატურა ადის მაღლა ზაფხულში, ცუდი ბენზინია და დაბინძურებული ჰავა, სხვა აქ დინოზავრები და უცხოპლანეტელები არ დარბიან, ხოდა ზაფხულის თEმა გავიარეთ, დანარჩEნი ორი კიდევ დაბინძურებული ჰაერი და ცუდი ბენზინი მხოლოდ ზეთის გამოცვლის ინტერვალის დაჩQარებას მიგვითითებს და არა სიბლანტის გაზრდაზე, მითუმეტეს X-Clean-ს ბევრად ძლიერი გამორეცხვის საშუალება და უნარი აქვს ვიდრე 5W40 X-Cess. ასე რომ ნუ ატრაკებ რა... კაი ბატონო, მე ჩემთვის კიდევ გავატრაკებ, თქვენ კი დასტუკული მატორები არემონტეთ ![]() ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 11:16) [snapback]314500[/snapback] კარგად თუ წაიკითხავ ისიც წერია რომ ყველა წლისაზე მიდისო და ძველი შეფუთვაში რომ იყო გაიხსენე აბა რა ეწერა ??? მანუალში ყოველთვის მითითებულია ახალი ძრავი ან 100.000-მდე გარბენზე, ანუ გარანტიას რაც ექვემდებარება ![]() 100.000-ის ზემოთ (ან თუნდაც 100.000-მდე ოღონდ ნაგაზავებზე) თხელი ზეთის ჩასხმა, მითუმეტეს ტურბინიანზე, ჩემი აზრით სარისკოა, შეგიძლიათ არ დაეთანხმოთ ჩემს აზრს ![]() ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 11:16) [snapback]314500[/snapback] ხოდა მაგ ნეხვს თAვიდან ნუღA გაქექავ, ვისაც რა უნდა ის ასხას, მაგრამ საქართველოში 5/40 არის იდეალურიო - მაგის ძAხილი სრული აბსურდია და ხალხის შეცდომაში შეყვანა. ერთი ფაქტი მაინც დამისახელე (გარდა ზაფხულის პაპანაქება სიცხისა) თუ რატომ უნდა ჩAვასხა გამართულ. ძრაში 5/40 და არა 5/30 ??? ერთი ნორმალურად არგუმენტირებული ფაქტი მაინც თQვი ნორმალური პირობებში მოთხოვნილზე სქელი ზეთის ჩAსხმა სხვა თუ არაფერი წვას ზრდის და დეტალების უფრო სწრაფ გაცვეთAს იწვევს წვის ზრდას გამოიწვევს მაქსიმუმ 200 გრამით, ვითომ ეგ საკმარისი არგუმენტია იმისთვის რომ ტურბინიან ძრავში შედარებით დაბალი ტემპერატურული რეჟიმის ზეთი ჩავასხათ??? მე არ გავრისკავ მაგის გამო, ვისაც უნდა იმან გარისკოს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3053
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2011 - 11:09) [snapback]314530[/snapback] თქვენ კი დასტუკული მატორები არემონტეთ ვერანაირ საფუძვლიან არგუმენტს ვერ გვისახელებ ბოკაჯან ხოდა ქალივით მაინც ნუღA გვწყევლი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3054
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 30th September 2011 - 10:59) [snapback]314931[/snapback] ვერანაირ საფუძვლიან არგუმენტს ვერ გვისახელებ ბოკაჯან მე თვითონ ვარ არგუმენტი ![]() კაი, წავედი, მერე კიდევ დავაკოპირებ ჩემს პოსტებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3055
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 30th September 2011 - 10:10) [snapback]314933[/snapback] მე თვითონ ვარ არგუმენტი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3056
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 301 რეგისტრ.: 4-December 10 მომხმარებელი № 1,669 ![]() |
ხალხო, BP-ის ჩამოსასხმელი ზეთები რომ არის აღმაშენებელზე, ვისოლის ბენზოგასამართ სადგურზე, ხო არ ჩაგისხიათ ეგ ზეთი ვინმეს და თუ ჩაგისხიათ როგორია?. ზოგადად როგორი ზეთებია ბიპის ზეთები? რა უჭირს უტურბინოზე რომ ჩავასხა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3057
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(rasmusi @ 12th October 2011 - 21:50) [snapback]319245[/snapback] რა უჭირს უტურბინოზე რომ ჩავასხა? რა ძალა გაქვს რო? ![]() ჩაასხი მოტული და იგორავე შენ გემოზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3058
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Oct 13 2011, 13:58) [snapback]319469[/snapback] რა ძალა გაქვს რო? ![]() ჩაასხი მოტული და იგორავე შენ გემოზე. +87 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3059
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ნეტა ისე გაზაობდეთ მართლა რასაც გაზაობა ჰქვია რაააა.....
ეხლა ლიჩნად მე ვასხამ ჩამოსასხმელ მოტულის ზეთს 10-40 x-cess თუ x-clean ეგეც არვიცი ![]() 5-40 300V ზეთის ჩასხმას ჩემი აზრით ქალაქში მოსიარულე მანქანისთვის ვფიქრობ დიდი სისულელეა, ჯერესერთი დიდი თანხას იხდი, მეორე ზეთის შესაძლებლობლები არ მჟღავნდება მაქსიმალურად..... როგორც გასაკვირი არ უნდა იყოს ახლახან გასულ ზაფხულში და ეხლა მომავალ ზამთარში ჯერ ჯერობით ტემპერატურათა სხვაობას თვითონ ზეთი იძლევა გასკდეს 2 გრადუსს..... არ გაზაობთ ხალხნო თქვენ რასაც ჰქვია გაზაობა და იტყუებთ თავს იმიტომ რომ კარგს და ძვირიანს ზეთს ჩავასხამ და ძრავი არ დაისტუკება ![]() კიდევ ერთ კომენტარს გავაკეთებ 300V-სთან დაკავშირებით, ეგ ზეთI მესხა როდესაც ჩემმა ძრავმა ხმა აიკიდა, სულ 2000 კმ მქონდა გავლილი, მაგრამ ყოველ დღე ნათებასთან დავდიოდი და 10-15-ჯერ ვდგებოდი ყოველ დღე სხვა მანქანებთან ზედიზედ, აი ასე გავატარე ეგ 2000 კმ 300V-ზე, ხოდა როცა ხმა აიკიდა ძრავმა ზეთის დონეც შევამოწმე და აღმოჩნდა რომ ზეთი აღარ იყო, მინიმუმზე იდგა......300V-ს თვისებაა ეს, ზეთმა დაკარგა თავისი თვისება და დაიწყო აორთქლება..... მაგის მერე რაც დავიწყე 10-40 ჩასხმა 5000კმ-ის მერე იწყებს მოკლებას ისიც 100-200 გრამით, ამ ზეთსაც ვაწვალებ, მაგრამ უკეთ მადგია ქალაქის პირობებისთვის, უბრალოდ ცივზე გაახურებ ზეთს 60 გრადუსს რომ მიაღწევს ვიძრები და კიდევ 10 წუთი ვგორაობ სანამ 80 გრადუსზე არ ავა, რადგან ძრავის ზეთი კი გახურდა მაგრამ ტრანსმისიის ზეთს არ უნდა გახურება? ტრანსმისიის ზეთის სიბლანტეც ხომ ვაბშე მაზუტივით არის 75-90 არის, ამას უფრო მეტი დრო უნდა რომ გახურდეს და ტრანსმისიის დეტალები კარგად სმაზკოს..... ზაფხულში უნდა ჩაისხას 5-40 და ზამთარში კიდევ 5-30 მაგრამ ზამთარ ზაფხულ ჩვენს კლიმატზე 5-40 იდეალურად მუშაობს ეს ჩემი დაკვირებებიდან გამომდინარე............ იტოგში მე 300V არ ჩავასხამ ქალაქში სასიარულოდ...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3060
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(crimson @ 29th September 2011 - 11:16) [snapback]314500[/snapback] (გარდა ზაფხულის პაპანაქება სიცხისა) თუ რატომ უნდა ჩAვასხა გამართულ ძრაში 5/40 და არა 5/30 ??? ერთი ნორმალურად არგუმენტირებული ფაქტი მაინც თQვი ![]() კოტე მე გეტყვი კარგ არგუმენტს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |