![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3721
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
Bukuti
ციტატა(Bukuti @ 3rd March 2013 - 15:29) [snapback]467823[/snapback] Legacy Bl5 2005 2.0 Turbo, გარბენი 100-მდე აქვს, მდგომარეობაც კარგი აქვს, ქალაქის პირობებისვის. რომელი ჩავასხა კაცურად დაწერე და დამასვენე რა, დავიღალე X-Clean 5X30 თუ 5X40X-Cess 5X40 ქალაქში საკატაოდ 5W30 X-Clean ზაფხულის პერიოდში 5W40 X-cess ცოტა შედარებით ევროპიც ცივ ქვეყნებშI მუდმივად 5/3 იქსქლინს გამოიყენებდი და იქნებოდი ბედნიერი, აქ ჩვენ სიცხეებშI ცოტა სარისკოა ტურბინიან ძრავზე ზაფხულობით 5/30-ის გამოყენება და ამიტომ ჯობია 5/40 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3722
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 ![]() |
crimson
გასაგებია დიდი მადლობა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3723
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ვინაიდან 5/30 იქსქლინი შედარებით ძვირი ღირს ვიდრე 5/40 იქსცესი, ამიტომ ძალიან ბევრი ადამიანი (თითQმის უმეტესობა) ზამთAრზაფხულს ხმარობენ 5/40 იქცესს. რომელის ზამთAრში ხმარების მინუსები არის ის, რომ შეიძლება წვამ მოიმატოს მანქანაზე ოდნავ (ალბათ 0.5-0.7 ლიტრით) და ასევე შედარებით გვიან (4-5 წუთით) მიიღოს ზეთმა სამუშაო მდგომარეობა.
მაგრამ ჩვენთAნ უმეტესობა დადის 1998-2003 წლიანი მანქანებით, რომლის ძრავშიც ვკლადიშის ზაზორი ქარხნულთან შედარებით უკვე ოდნავ გაზრდილი იქნება (ამას ყურით ვერ გაიგებ) და ამიტომ ამ შემთხვევაში ის 5/40-იც იდეალური გამოდის ზამთAრში. შენ ახალი მანქანა გყავს და ამიტომ ჯობია ეხლა 5/30 იქსქლინის ხმარება ეს ზეთი ალბათ უმეტესობამ არ იცის, რადგან მარტო იაპონიაში ყიდიან მაგრამ ჩვენც თუ მოგვცეს ამის ჩAმოტანის უფლება ძალიან მაგარი იქნება (თუმცაღA მაგის შანსი ძალიან ცოტაა ![]() http://www.sti.jp/e/news/2011/11026.html ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3724
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 ![]() |
crimson
ძაან ადამიანურ ენაზე და გასაგებად ახსენი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3725
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
crimson
მე ჩემს უტურბინო ძრავში 75000 აქ გარბენი და ჩავასხი თეგეტას 5/30 ეკოენერჯი 8100-იო ესე მითხრეს, შევცვალო ეხლა და 5/40 ჩავასხა თუ რას მირჩევ კოტე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3726
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 3rd March 2013 - 15:54) [snapback]467836[/snapback] მე ჩემს უტურბინო ძრავში 75000 აქ გარბენი და ჩავასხი თეგეტას 5/30 ეკოენერჯი 8100-იო ესე მითხრეს, შევცვალო ეხლა და 5/40 ჩავასხა თუ რას მირჩევ კოტე? კი ჯობია მერე შეცვალო 8100 სერია ზოგადად მოტულის სინთეტიკურ ზეთEბის ჯგუფია. ეკონერჯის ხმარებისგან 5-6- და უფრო დიდი წლოვანების მანქანში ხმარებისგან თAვის შეკავება ჯობია, რადგან მაგ ზეთის შემადგენლობა ისეა გათვლილი რომ ძრავმა იმუშაოს უფრო ეკონომიურად და ეკოლოგიურად, რაც ძრავის დაცვის შემცირების ხარჯზე ხდება, კონკრეტულად SAPS(Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur) აქტიური ნივთიერებების შემცირებით. ამას თვითონ მოტული "ECO" აბრევიატურით აღნიშნავს. "X" ჯობია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3727
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
crimson
გაიხარე ისე კი გაზზე მყავს და არ დაუკლია საერთოდ 6000 გავიარე, ეხლა თუ მოვხვდი თქვენკენ შემოვალ და მანდ შევცვლი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3728
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ციტატა(crimson @ Mar 3 2013, 14:52) [snapback]467833[/snapback] ძალიან მაგარი ზეთი ჩაანს : | იმედია ოდესმე გვექნება ((( კოტე მე მესხაა ამ ახალი BL5 მექანიკაში ტურბინიანი ძრავით არის 103000 აქვს გარბენი MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 ეს მესხა იტოქში და დღეს შევცვალე ზეთი 2700 კმ გავიარე და ჩავასხი MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 ადერე მომიწიაა 5X40 ზეე გადასვლა ვითომ ? :| |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3729
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ისე სუბარუს და საუბედუროდ თანამედროვე ზეთები უფრო ეკოლოგიურობის მოთხოვებიტ მზადდება რაც როგორც კოტემ თქვა სხვა ფუნქციების ხარჯზე ხდება. მე იმასაც ვფიქრობ სლ ჩასხმა ხო არ ჯობია სმ და მითუმეტეს სნ?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3730
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
კაგით რა 5w30 -ითაც რომ იგაზაო რა?
წნევას დაკარგავს? გაბანძდება? დაისტუკება? ვინმეს გიგაზავიათ 5W30-ით და დაისტუკა? არ გვაქვს ჩვენ იმხელა სიმძლავრე და ტემპერატურა ძრავში რო დავსტუკოთ.. ცოტა ჩქარი ტრეკი თუა ზეტი გრილდება ისედაც. 120-130 რომ ადის ეგ არაფერია ჩემი აზრით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3731
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არა, შემავალი ზეთი 130 გრადუსზე უკვე ბევრია
![]() იკაიფე სანამ გრილ კარტერს შეეხება და კულერს სანამ გაივლის მანამდე რაარის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3732
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
კანალზე გაზომე შენც ვა. დეფი ხო გაქ? ჩემი დეფის ქონდა დამაგრძელებელი რომელიც ბლოკზე მთავარ მაგისტრალზე დგას. შემავალი უნდა ნახო. აბა ვკლადიშზე შენ ტემპერატურას ვერ ნახავ ვერასდროს. ბლოკში არის ისეთი ადგილები რომელიც ძააააააალიან ცხედლება და იმ ადგილებში როცა წყალი გაივლის იმ კონკრეტულ ადგილას შეიძლება დუღილიც განიცადოს. microboiling, მაგრამ საერთო ტემეპრატურა წყლის 100-ზე დაბლა გქონდეს. მანდ მომენტში შეიძლება 250-ს აარტყას მერე რა. მაგიტომ იყენებენ ზეტს. რომ არ იწვება, არ დუღს მაგ ტემეპატურაზე. აი კარტერში თუ 140-160 გაქვს მუდმივად მაშინ იწყებს ზეთი ოქსიდაციას. მთავარი რა არის იცით? ყველა ვგაზაობთ ხო? ტრეკზე შენ ხო გაზაობ. ხო აგდის 130 -ზე. დასტუკე? ეხლა რომ გაიგო რომ გამომავალი ვკლადიშის მერე 550 გრადუსზე აგდის რას იზავ? აღარ იგაზავებ? თუ 500$-იან გაგრილებას ჩადგავ და 550- 130 -ზე ჩამოიყვან. პროსტა ყველაფერს ვარაუდის დონეზე რო ვაკეთებთ მაგაზე მეშლება ნერვები. რამეს კი არ ვამტკიცებ ან რაღაც უბრალოდ მინდა ვიცოდე კონკრეტული ფაქტები და არა წარმოდგენით ![]() მიზეზი და შედეგი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3733
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რაც ტრეკზე ვნახე იმის მერე გაგრილების ჩადგმას ვაპირებ
![]() თუ ტემპერატურა უაზროდ მაღალია, სქელი ზეთი პრობლემას ვერ მოგიგვარებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3734
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ზეთის ტემპერატურის დაჩიკი არ მაქვს მაგრამ 140 მდე მაინც ავიყვანდი გუშინ ისე ვიარეე არ დამისვენებია მანქან სულ უწურავდი 70 კმ ისე ვიარეე შეუსვენებლიივ და ბოლოს კაპოტი რო ავხადეე დუღარეეე გამოდიოდაა ძრავიდააააან
![]() ციტატა(crimson @ Mar 3 2013, 14:52) [snapback]467833[/snapback] ძალიან მაგარი ზეთი ჩაანს : | იმედია ოდესმე გვექნება ((( კოტე მე მესხაა ამ ახალი BL5 მექანიკაში ტურბინიანი ძრავით არის 103000 აქვს გარბენი MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 ეს მესხა იტოქში და დღეს შევცვალე ზეთი 2700 კმ გავიარე და ჩავასხი MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 ადერე მომიწიაა 5X40 ზეე გადასვლა ვითომ ? :| |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3735
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
არაუშავს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3736
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბაკო მაღალი წყლის ტემპერატურა აუცილებლად ცუდს ნიშნავს. სისტემა მუშაობს. ანუ წყალს გადმოაქვს ზეთიდან სიმხურვალე და მერე უშვებს ატმოსფეროში. რო არ ცხელდებოდეს აი მაშინ იქნებოდა პრობლემა...
არ გაგექცეს ეს ტემპერატურა და იყოს სტაბილური თუნდაც 130 და რა მოუვა? მასე ზამთარში რო დავდივარ 70 გრადუსს ვერ ვაცილებ წყლის ტემპერატურას. ზაფხულში 100-110-იც შეიძლება და კი არ გავრბივარ ზეთის გაგრილების საყიდლად წყნარად ვაგრძელებ სიარულს. თან იგაზაო თან ტემპერატურა არ ავიდეს მაღლა ეგრე სადაა. ტიპებს ვიცნობ ცვეტში 5 წელზე მეტი რეგულარულად დადიან ტრეკზე გაზაობენ. მართალია სქელ ზეთს ასხვაენ მარა მაინც. RS-dziii ეგ ზეთი იგივე მოტულის ორმაგი ესტერების ტექნოლოგიით არის შემუშავებული. რაც 1971 წლიდან დაიწყეს კეთება ზუსტად იმნაირი. სტი-ისთვის არამგონია სპეციალურად ცალკე ბაჩონკებში ასხავდეს ზეთს მოტული. უბრალოდ ნაკლეიკა აქვს მირტყნული იგივე 300V-ეა ეგ. ყველაფერს რა ჯობია იცით დაწეროთ რა ზეთს ასხავთ შეჯიბრზე. რა ტემპერატურას აღწევთ რა წნევას და ყველაზე მთავარი შედეგი. კარგი. ზეთის გაგრილების არ ქონამ რა შეიძლება გამოიწვიოს? იქნებ დაწეროთ. ოღონდ ისევ ჰაერიდან მოტანილი რესურს ამცირებს არ გვინდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3737
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 4th March 2013 - 00:43) [snapback]467980[/snapback] ზეთის გაგრილების არ ქონამ რა შეიძლება გამოიწვიოს? იქნებ დაწეროთ. ოღონდ ისევ ჰაერიდან მოტანილი რესურს ამცირებს არ გვინდა. წირპლი იცის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3738
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 6-March 13 მომხმარებელი № 3,297 ![]() |
2.0 ტურბო 200 აქვს გარბენი, რომელ ზეთს მირჩევთ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3739
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gigalo
5 40 მოტული თუ მატორს ხმარაააქვს დაარ კაკუნობს ზოგი გასაჩუმებლად სქელ ზეთს ასხავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3740
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 6-March 13 მომხმარებელი № 3,297 ![]() |
არ კაკუნობს, სანამ ვიყიდიდი თეგეტაში მივიყვანე და შევამოწმე.
|
|
|
![]() ![]() |