![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#4281
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 19:05) [snapback]654576[/snapback] G.I.G.A თუ გაზზეა და უტურბინოა დაიკიდე 10 ზე შეცვალე..იმედია სინთეტიკას ასხამ კი 5/30 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4282
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ციტატა(G.I.G.A @ 29th April 2015 - 19:07) [snapback]654577[/snapback] კი 5/30 თხელია ნამეტანი 40 არ გირჩევნია? მანუალს ჩახედე მაინც მაგრამ ჩემსაზე +40 გრადუსამდე უწერია 30 ინდექსიანი..ჩვენთან მეტია ხოლმე ხშირად თან დატვირთვებზე სულ გააწყალებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4283
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 20:13) [snapback]654585[/snapback] თხელია ნამეტანი 40 არ გირჩევნია? მანუალს ჩახედე მაინც მაგრამ ჩემსაზე +40 გრადუსამდე უწერია 30 ინდექსიანი..ჩვენთან მეტია ხოლმე ხშირად თან დატვირთვებზე სულ გააწყალებს 30-ს 40-თან შედარებით მარტო ტემპერატურა განასხვავებს? გარდა ტემპერატურისა რა განსხვავებაა მაგ ინდექსებს შორის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4284
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ციტატა(G.I.G.A @ 29th April 2015 - 21:28) [snapback]654592[/snapback] 30-ს 40-თან შედარებით მარტო ტემპერატურა განასხვავებს? გარდა ტემპერატურისა რა განსხვავებაა მაგ ინდექსებს შორის ფაქტობრივად ერთი და იგივე თვისებებისაა,უბრალოდ 40 ინდექსი ოდნავ ბლანტია და მაღალი ტემპერატურისადმი უფრო მედეგია ეს ზოგადად ზეთის თვისებებზე სულაც არაა დამოკიდებული კონკრეტული მწარმოებლის მანუალში უნდა ჩაიხედო კონკრეტული ზეთI რომელ ტემპერატურულ დაშვებებზე აქვს გათვლილი თორემ სუბარუში თუ + 40 გრადუსამდე გამოიყენება 30 ინდექსის ზეთი მიცუბისშმა შეიძლება 30 გრადუსამდე მისცეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4285
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 21:58) [snapback]654599[/snapback] ფაქტობრივად ერთი და იგივე თვისებებისაა,უბრალოდ 40 ინდექსი ოდნავ ბლანტია და მაღალი ტემპერატურისადმი უფრო მედეგია ეს ზოგადად ზეთის თვისებებზე სულაც არაა დამოკიდებული კონკრეტული მწარმოებლის მანუალში უნდა ჩაიხედო კონკრეტული ზეთI რომელ ტემპერატურულ დაშვებებზე აქვს გათვლილი თორემ სუბარუში თუ + 40 გრადუსამდე გამოიყენება 30 ინდექსის ზეთი მიცუბისშმა შეიძლება 30 გრადუსამდე მისცეს ტემპერატურებთან დაკავშირებით ვერ ვერკვევი. ანუ მაგ დროს გარეთა ტემპერატურას გულისხმობ? აბა ძრავის ტემპერატურა 80-ზე მეტია ყოველთვის. და თუ გარეთა ტემპერატურას გულისხმობ მაგას რა აზრი აქვს, დაქოქილი მანქანა თუ გაგრილების სისტემა კაია ძრავში ხო ერთი ტემპერატურაა ზამთარშიც და ზაფხულშიც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4286
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
გარეთა ტემპერატურაა იმ გარემოსი, სადაც მანქანა მუშაობს
![]() რაც შეეხება ხშირ გამოცვლას ეს დამოკიდებულია ექსპლუატაციის პირობებზე. ქალაქში, საცობებში და იამკიან გზებზე, როცა ხშირი გაჩერება და დაძვრაა საჭირო მანქანა რთულ პირობებში მუშაობს, ამიტომ ხშირად უნდა გამოიცვალოს მე 8000 კმზე ვცვლი თორემ თანამედროვე ზეთები 15000 მარტივად იტანს ტექმომსახურების ნორმატივები ნორმალურ პირობებში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4287
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(w202mb @ Apr 29 2015, 23:10) [snapback]654612[/snapback] გარეთა ტემპერატურაა იმ გარემოსი, სადაც მანქანა მუშაობს ![]() რაც შეეხება ხშირ გამოცვლას ეს დამოკიდებულია ექსპლუატაციის პირობებზე. ქალაქში, საცობებში და იამკიან გზებზე, როცა ხშირი გაჩერება და დაძვრაა საჭირო მანქანა რთულ პირობებში მუშაობს, ამიტომ ხშირად უნდა გამოიცვალოს მე 8000 კმზე ვცვლი თორემ თანამედროვე ზეთები 15000 მარტივად იტანს ტექმომსახურების ნორმატივები ნორმალურ პირობებში ეს რა ცხრილია? კარგად დააკვირდი. გჯერა მაგისი რაც მანდ 5-30,5-40,5-50-ზე წერია? არქტიკის ზეთები ყოფილა მაშინ მაგენი... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4288
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა.
თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი 5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო 30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4289
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 07:48) [snapback]654625[/snapback] ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა. თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი 5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო 30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო ანუ რა გამოდის, ჩვენ პირობებში 5/40 უნდა გამოვიყენოთ? ანუ 5/30 გამოდის ზამთარში საქართველოს პირობებში ნორმალურია და 5/40 ზაფხულის პირობებში. მიტო რომ თუ 30 გამოიყენება +20_25-ზე, ლოგიკურად ზაფხულში ჩვენთან მეტია. და თუ ასეა, მაინტერესებს როცა უკვე 5/40-ს ჩაასხავ მანქანაში მერე როგორც ვიცი 5/30 დაბრულება აღარაა რეკომენდირებული ძრავისთვის. ამ შემთხვევაში შეიძლება რაღაც დონის ჭამა დაიწყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4290
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(G.I.G.A @ 30th April 2015 - 08:27) [snapback]654627[/snapback] და თუ ასეა, მაინტერესებს როცა უკვე 5/40-ს ჩაასხავ მანქანაში მერე როგორც ვიცი 5/30 დაბრულება აღარაა რეკომენდირებული ძრავისთვის. ამ შემთხვევაში შეიძლება რაღაც დონის ჭამა დაიწყოს. საერთოდ ჩვენზე რთული კლიმატის პეირობებში ცვლიან ხოლმე ზეთ ზამთარ-ზაფხულ 5/30 მეტნაკლებად დასაშვებია თბილისისათვის. კახეთში ალბათ არ გამოდგებოდა ![]() მე მანამდე Tucson მყავდა და იქ 5/40 ვასხამდი (55 000 გარბენზეც კი) Forester-ში 5/30 ვასხამ (უფრო სწორედ მაგას მისხამენ სენა-ავტოში) 40-დან 30-ზე დაბრუნასთან დაკავშირებით მეც გამიგია საუბარი, მარგამ არა მგონია მასე იყოს. მორიგი მითია. ლოგიკურად რატომ არ უნდა შეიძლებოდეს? რას უშავებს რო? ზეთის შერევა ისედაც ხდება გამოცვლიას და როგრო შეიძლება ზეთმა "ზაზორები" გაზარდოს? ისე როცა კილომეტრაჟი ემატება სინთეტიკიდან ნახევარსინთეტიკაზე უნდა გადახვიდე, რომ ზეთის ჭამა შეამცირო. 5/30 დან 5/40-ზე გადასვლა არაფერს წყვიტავს ბევრს, უბრალოდ სიბლანტეა აქვს 5/40 მეტი +20-+25 С-ზე და ამიტომ ნაკლები იკარგება, თუმცა ეს შეზეთვაზეც მოქმედებს უარყოფითად. ხოდა როცა 'კაპიტალკას" მიუახლოვდება ძრავი მერე მინერალიც უნდა ჩაასხა ![]() არსებობს 5W30 Semisinthetic motor oil და ასევე არსებობს 5W30 Mineral motor oil |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4291
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 09:34) [snapback]654631[/snapback] 40-დან 30-ზე დაბრუნასთან დაკავშირებით მეც გამიგია საუბარი, მარგამ არა მგონია მასე იყოს. მორიგი მითია. ლოგიკურად რატომ არ უნდა შეიძლებოდეს? რას უშავებს რო? ზეთის შერევა ისედაც ხდება გამოცვლიას და როგრო შეიძლება ზეთმა "ზაზორები" გაზარდოს? ჩემ მანქანაზე გამოცდილი მაქვს როცა გადავედი 5/40-ზე ჭამა გაჩერდა და პირიქით რა ხდება მეც მარტო სხვისი ნათქვამიდან ვიცი, თუმცა ის სხვა სტაჯიანი იყო და განათლებული ზეთების ამბავში. მოკლეთ საინტერესო და გასათვალისწინებელი რაგაცეები დაწერე ნამდვილად, მადლობა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4292
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
w202mb
მეგობარო ეგ ცხრილები აშკარად არ შეესაბამება რეალობას ![]() ![]() ხოლო რომ ვამბობ ზეთის ტემპერატურისადმი თვისებების კი არა კონკრეტული ძრავის და მერე მწარმოებლის მიერ რეკომენდირებული სკალა გამოიყენეთ თქო სწორედ ამიტომ ვამბობ ![]() ესაა ამერიკული 3.0 აუთბეკის მანუალიდან..ჩემსას იაპონური მოყვა და იქაც იგივე წერია,მგონი 10-50 ცაა იაპონურში G.I.G.A 5-30 ს სავარაუდოდ იმიტომ გიჭამდა რომ ზაფხულში ჯერ ისედაც ცხელა და არ შეიძლება,ნაგრუზკაზე საერთოდ გაწყალდა და დაკარგა თვისებები თორემ ნამდვილად არაა ისეთი სხვაობა რომ ძრავი ზეთს ჭამდეს და 40 ინდექსით ჩანაცვლებამ უშველოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4293
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 07:48) [snapback]654625[/snapback] ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა. თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი 5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო 30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო არასწორია მაგ ცხრილი. აი აქ პირველ გვერდზე ,პირველივე პოსტში არის სწორი ცხრილი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4294
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(w202mb @ 30th April 2015 - 09:34) [snapback]654631[/snapback] ისე როცა კილომეტრაჟი ემატება სინთეტიკიდან ნახევარსინთეტიკაზე უნდა გადახვიდე, რომ ზეთის ჭამა შეამცირო. 5/30 დან 5/40-ზე გადასვლა არაფერს წყვიტავს ბევრს, უბრალოდ სიბლანტეა აქვს 5/40 მეტი +20-+25 С-ზე და ამიტომ ნაკლები იკარგება, თუმცა ეს შეზეთვაზეც მოქმედებს უარყოფითად. ხოდა როცა 'კაპიტალკას" მიუახლოვდება ძრავი მერე მინერალიც უნდა ჩაასხა ))) აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!! არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4295
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
შევეცდები გაგცეთ პასუხი რიგრიგობით
![]() ცხრილი ინტერნეტიდანაა, შეიძლება ვიკამათოთ მის სისწორეზე, მაგრამ მაგ ცხრილის დანიშნულება იყო მეჩვენებინა გ.ი.გ.ა.-სთვის რომ გარე ტემპერატურაზე და ზეთის მახასიათბლების კავშირზე იყო საუბარი. მე მისხია 5/30 იმიტომ რომ მწარმოებლის რეკომენდაციაა. ამაზე არავინ არ კამათობს რაც შეეხება ზეთის მახასიათებლების შეცვლას, როცა ჭამს: იგივე ტიპის (სინთეტიკა) უფრო სქელის ჩასხმა როცა ჭამს დასაფიქრებელია. იმიტომ, რომ ჭამა გამოწვეულია "ზაზორების" გაფართოებითა და "პრაკლადგების" დაძველებით. ამიტომ თუ "ზაზორში" ზეთი არ ეტევა რა გარანტიაა, რომ სხვა ადგილებში აღწევს ე.ი. იგი მთლად კარგად ვერ მუშაობს შეზეთვისას. ეს ჩემი აზრია. ციტატა(levanisan @ 30th April 2015 - 14:23) [snapback]654680[/snapback] აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!! არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან... მადლობელი დაგრჩები თუ ამიხსნი ანდ დამიდებ ლინკს. მართლა მაინტერსებს. ის რომ სინთეტიკა ჯობია ყველას მაგაზე 2 აზრი არაა, მაგრამ ნახევარსინთეტიკას და მინერალურს გააჩნია უფრო დაბალი წვის მახასიათებელი (რუსულად угараемость) რაც ამცირებს ხარჯს ძველ მანქანებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4296
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
სუბარუზე ძალიან მალე ცვდება შატუნის კლადიში
თუ ვინმეს გაინტერესებთ ამობძანდით ბოქსებში და განახებთ დაუსტუკავი ძრავის კლადიშებს ან თუ ვინმეს სურვილი გაქვთ გადამოწმების , სიამუვნებით გადავამოწმებ თქვენთან ერთად დაუსტუკავ მანქანაზე შატუნის კლადიშს თუ კლადიში კარგ მდგომარეობაში იქნება ჩემ თავზე ვიღებ მთლიან ხარჯებს თუ არადა სტანდარტულად გადაიხდით ძრავის რემონტის თანხას თავის ნაწილებიანად შატუნზე ზედა კლადიში ცვდება ძალიან მალე , შატუნზე ქვედა ყბის კლადიში კი ქარხნულ ზომაში რჩება გაცვეთილ და ქარხნულ კლადიშში სხვაობა 2 მეასედია ზაზორის გაზდის შემთხვევაში თხელი ზეთი ვერ უზრუნველყოფს ზეთის ბალიშშს და მუშა სვლის დროს დატვირთვა მოდის შატუნის ზედა კლადიშზე თავიდან რო ავიცილოთ ხახუნის ძალით გამოწვეული ცვეთა ვასხავთ 5-40 ვინც გაზაობს უფრო სქელ ზეტს ვურჩევდი ზაფხულში , მთავარია ძრავი გაახუროთ სათანადოდ , თერმოსტატი უნდა იყოს გახსნილი და იგაზავე რამდენიც გინდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4297
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეს თემა უკვდავია თავისი ახალ-ახალი მარგალიტებით
![]() ციტატა(w202mb @ 30th April 2015 - 15:11) [snapback]654692[/snapback] ის რომ სინთეტიკა ჯობია ყველას მაგაზე 2 აზრი არაა, მაგრამ ნახევარსინთეტიკას და მინერალურს გააჩნია უფრო დაბალი წვის მახასიათებელი (რუსულად угараемость) რაც ამცირებს ხარჯს ძველ მანქანებზე. წვით ყველა ზეთი იწვის რომელიც ცილინდრზე რჩება პორშინის გაწევის შემდეგ. არ აქვს მნიშვნელობა რომელია, სინთეტიკაა თუ სხვა რამე. ციტატა(levanisan @ 30th April 2015 - 14:23) [snapback]654680[/snapback] აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!! არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან... მართალი ხარ w202mb მეგობარო, 20 და 25 გრადუსებზე ზეთის სიბლანტეს არავინ არ ზომავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4298
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 1 2015, 01:28) [snapback]654788[/snapback] სუბარუზე ძალიან მალე ცვდება შატუნის კლადიში თუ ვინმეს გაინტერესებთ ამობძანდით ბოქსებში და განახებთ დაუსტუკავი ძრავის კლადიშებს ან თუ ვინმეს სურვილი გაქვთ გადამოწმების , სიამუვნებით გადავამოწმებ თქვენთან ერთად დაუსტუკავ მანქანაზე შატუნის კლადიშს თუ კლადიში კარგ მდგომარეობაში იქნება ჩემ თავზე ვიღებ მთლიან ხარჯებს თუ არადა სტანდარტულად გადაიხდით ძრავის რემონტის თანხას თავის ნაწილებიანად შატუნზე ზედა კლადიში ცვდება ძალიან მალე , შატუნზე ქვედა ყბის კლადიში კი ქარხნულ ზომაში რჩება გაცვეთილ და ქარხნულ კლადიშში სხვაობა 2 მეასედია ზაზორის გაზდის შემთხვევაში თხელი ზეთი ვერ უზრუნველყოფს ზეთის ბალიშშს და მუშა სვლის დროს დატვირთვა მოდის შატუნის ზედა კლადიშზე თავიდან რო ავიცილოთ ხახუნის ძალით გამოწვეული ცვეთა ვასხავთ 5-40 ვინც გაზაობს უფრო სქელ ზეტს ვურჩევდი ზაფხულში , მთავარია ძრავი გაახუროთ სათანადოდ , თერმოსტატი უნდა იყოს გახსნილი და იგაზავე რამდენიც გინდა შოთა,2,0 უტურბინოზეც მალე ცვდება ზედა ვკლადიში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4299
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback] მეგობარო, 20 და 25 გრადუსებზე ზეთის სიბლანტეს არავინ არ ზომავს ეგ იზომება 40 და 100 გრადუსებზე. მე არ მითქვამს რომ 25-ზე იზომება. 25 გარე ტემპერატურაა, რომლის დროსაც ზეთი ავლენს გაკრვეულ თვისებს. და ამ თვისებებს. ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback] მართალი ხარ შეიძლება, მაგრამ სასურველია ამის დადასტურება ან ლოგიკური არგუმენტითით ან ლინკით ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback] ვით ყველა ზეთი იწვის რომელიც ცილინდრზე რჩება პორშინის გაწევის შემდეგ. არ აქვს მნიშვნელობა რომელია, სინთეტიკაა თუ სხვა რამე. არც მაგაზე არ ვკამათობ, უბრლოდ სინთეტიკა უფრო აორთქლებადია თავისი შემადგენლობით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4300
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(w202mb @ 1st May 2015 - 16:18) [snapback]654861[/snapback] 25 გარე ტემპერატურაა, რომლის დროსაც ზეთი ავლენს გაკრვეულ თვისებს. და ამ თვისებებს. რეალურად გაზაობის დროს ზეთის ტემპერატურა 110 გრადუსზე მაღლაც ადის და მთავარია მაგ დროს შეინარჩუნოს თვისებები და არ მოეკითხოს თორე ძრავსაც მოეკითხება ეგრევე... |
|
|
![]() ![]() |