IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2009, 11:47
გამოხმაურება #501


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ Oct 22 2009, 13:21) [snapback]45404[/snapback]
მე პირადად არ ჩავასხავ გამოსარეცხს ძრავში , სუბარის ძრავში 1 ლიტრამდე ზეთი რჩება , ცოტას გაგითცელებს ის გამოსარეცხიანი 1 ლიტრი ახალ ჩასხმულ ზეთს , და რათ გინდათ რო რეცხავთ რაც კედელზეა იმას ვერ მოაშორებ მაინც , უბრალოთ ზეთი უნდა იცვალოს დროულად და ეგ არის და ეგ ,
გამოსარეცხმა შეიძლება ზეთის კანალიც გაწედოს ასე რომ ჩემი რჩევაა მოეშვით ,
მე რასაც ვასხავ პრისატკებია ძრავისთვის და თან სერიოზულად მუშაობს
ეს ამცირებს ხახუნის ძალას , თუ პატენტები არ შემოყარეს ,დატესტილია მატორისტტა ფედერაციაში

საშკა ლოხვიცკი ჩარხავს ვალებს ბარადასთან და სერიოზული სპეციალისტია, რაც აცლ-ის კლადიშებს აქვს ზედაპირული ნაკიპი თითქმის იგივეს აკეთებსო

ეგ მოლიბდენის პრისადკები ზოგიერთ ზეთში უკვე ჩასხმულია smile.gif ძირითადად პოლუსინთეტიკებში ასხავენ მაგას, მე ადრე მაზდაში ვასხავდი ლიქუიმოლის პოლუსინთეტიკას მოლიბდენის პრისადკებით და ხოშიანად დადიოდა smile.gif პრინციპში სინთეტური ზეთის სჯობია პრისადკებიანი პოლუსინთეტიკის ჩასხმას, მაგრამ მანდ უკვე ფასის ამბავია smile.gif

კარგ ძრავში არანაირი პრისადკების ჩასხმა არ არის საჭირო smile.gif იაპონური ძრავები კი უმეტესობა ეგეთია wink.gif


ხოდა ჩემი რჩევაა, ჩაასხით სინთეტიკა, ოფიციალურ დილერთან smile.gif მაგალითად წერეთლის 67-ში ENEOS, ან ვაკე-საბურთალოზე MOTUL smile.gif

და დროულად გამოცვალეთ ზეთი smile.gif


თუ რამე ნაგავი ზეთი იყო ჩასხმული მანქანაში, მაშინ უბრალოდ რამე სანდო ფირმის პოლუსინთეტიკა გაუშვით და სადღაც 2000-ზე გამოცვალეთ, ოღონდ არ აგაზავოთ ძალიან smile.gif ეგ ყველაზე კარგი გამორეცხვაა ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 22 2009, 12:00
გამოხმაურება #502


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2009 - 12:47) [snapback]45418[/snapback]
კარგ ძრავში არანაირი პრისადკების ჩასხმა არ არის საჭირო იაპონური ძრავები კი უმეტესობა ეგეთია


ესეიგი შენ იძახი რო აზრი არ ქვა პრისატკის ჩასხმს ?
დატესტილია და შედეგი აჩვენა ცვეთას ამცირებს მეტი რა ქნას , კი არ იზახიან რო მატორს აღგიდგენთო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mtiuli
გამოხმაურება Oct 22 2009, 12:04
გამოხმაურება #503


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,635
რეგისტრ.: 22-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 40




ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2009 - 12:47) [snapback]45418[/snapback]
ჩაასხით სინთეტიკა, ოფიციალურ დილერთან მაგალითად წერეთლის 67-ში ENEOS

ორი თვე იქნება რაც ჩავასხი ენეოსი წერთლის 67-ში ვიყიდე და მაგარი ნაგავი გამოდგა მოკლებით არ მოუკლია მაგრამ რაც ეგ ზეთი ჩავასხი იმ დღიდან ძრავი ვერ მუშაობს ისე როგორც გამოცვლამდე მუშაიობდა რაღაც აფორიაქებული მუშაობს ეხლა მოტული მაქვს და იმას ვძუძგავ და ვნახოთ როგორ იმუშავბს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 22 2009, 12:15
გამოხმაურება #504


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მე ისევ სუბარუს ზეთს ვთხლიშავ , რაღაც გაამათლა ეხლა რო მისხია მშვენივრათ არის , თან ზამთარი მოდის და იმუშავებს
3000 გავიარე უკვე და ახალ აწყობილ ძრავზე 200 გრამი არ მოუკლია , თან ვიგაზავე ბლომად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 22 2009, 13:12
გამოხმაურება #505


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(SUB 300 @ Oct 22 2009, 13:15) [snapback]45432[/snapback]
მე ისევ სუბარუს ზეთს ვთხლიშავ , რაღაც გაამათლა ეხლა რო მისხია მშვენივრათ არის , თან ზამთარი მოდის და იმუშავებს
3000 გავიარე უკვე და ახალ აწყობილ ძრავზე 200 გრამი არ მოუკლია , თან ვიგაზავე ბლომად


და რა ჯდება ეგ ზეთი ??
სად იყიდე ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 22 2009, 13:22
გამოხმაურება #506


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ადრე გუდვილში ვიყიდე 95 ლარი 4 ლიტრიანი ბალონი, ფასდაკლება იყო და 3 ვბალონი ავიღე , მამაჩემის უტურბინო ფორიკასჰიც ეგ ასხია და რავი მუსაიობს მშვენივრათ
maxouni მითხრა შეიზლება გაიჩითოს კარგ ფასშიო და ველოდები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2009, 14:57
გამოხმაურება #507


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ Oct 22 2009, 14:00) [snapback]45423[/snapback]
ესეიგი შენ იძახი რო აზრი არ ქვა პრისატკის ჩასხმს ?
დატესტილია და შედეგი აჩვენა ცვეთას ამცირებს მეტი რა ქნას , კი არ იზახიან რო მატორს აღგიდგენთო smile.gif

პრისადკები საჭიროა ნაცვეთ ძრავში, როცა ზეთს სჭამს და კომპრესია დაბალი აქვს smile.gif

როცა ძრავი წესრიგშია, კარგი ხარისხის სინთეტიკა არის ყველაზე საუკეთესო ცვეთის საწინააღმდეგო საშუალება smile.gif

ციტატა(mtiuli @ Oct 22 2009, 14:04) [snapback]45425[/snapback]
ორი თვე იქნება რაც ჩავასხი ენეოსი წერთლის 67-ში ვიყიდე და მაგარი ნაგავი გამოდგა მოკლებით არ მოუკლია მაგრამ რაც ეგ ზეთი ჩავასხი იმ დღიდან ძრავი ვერ მუშაობს ისე როგორც გამოცვლამდე მუშაიობდა რაღაც აფორიაქებული მუშაობს ეხლა მოტული მაქვს და იმას ვძუძგავ და ვნახოთ როგორ იმუშავბს

რა ზეთი ჩაასხი კონკრეტულად? სინთეტიკა?

აფორიაქებული ძრავი როგორია? biggrin.gif

მაგარი ნაგავი ზეთი მე ვიცი როგორიც არის და 2 თვეც ვერ გაძლებდა, შენ კი ამბობ რომ საერთოდ არ იკლებსო...



და მაგათი ზეთი ნამდვილად ორიგინალია, ეგენი ოფიციალური დისტრიბუტორები არიან

http://www.eneos.ge

http://www.eneos.eu/distributorinfo/index.html


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 22 2009, 16:54
გამოხმაურება #508


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2009 - 15:57) [snapback]45474[/snapback]
პრისადკები საჭიროა ნაცვეთ ძრავში, როცა ზეთს სჭამს და კომპრესია დაბალი აქვს

როცა ძრავი წესრიგშია, კარგი ხარისხის სინთეტიკა არის ყველაზე საუკეთესო ცვეთის საწინააღმდეგო საშუალება

100 000 ზე რო 70 პროცენტი ზრავები ისტუკება ეგ რას ნიშნავს? smile.gif
პრისატკა მარტო ზეთის ჭამის საწინააღმდეგო და კოლცოსი კი არ არის სხვადასხვა დანიშნულებაც აქვს
მე რასაც ვიძახი არის კლადიშს რო მოუარო და ნაკლები ცვეთა ქონდეს+ გილზსაც , კოლცოსაც , ანუ ხახუნის ძალას ამცირებს , შატუნი რო დაჭერილია ვალზე 0.01 შატკა უნდა ქონდეს რო კლადიში არ შეგიჭამოს , იმ 1მეასედში არის ზეთი და ქმნის ბალიშს( 1 მეასედი არის ,მილიმეტრი დავყოთ 100-ად და ავიღოთ 1ნაწილი , ეს იმისთვის ვინც არ სწავლობდა წილადებს biggrin.gif ) ზეთი თუ არ ვარგა მიუხედავად იმისა რომ ახალია შეიზლება ძრავმა მოგცეს კაკუნის ხმა და არ იმუშაოს ნორმალურად რასაც იძახის mtiuli , რო გამოცვლის ზეთს ნახე როგორ დაწყნარდება ძრავი , რაც მატორები დავშალე მეტი წილი შატუნზე აქვს პრობლემა , და მივედი იმ დასკვნამდე რომ წნევა უნდა მოუმატო ძეთის ნასოს , ფილტრმა რო გაუძლოს და არ გასკდეს ალუმინის უნდა გაკეთდეს , რეკლმამას ნამდვილად არ უკეთებ მაგ პრისატკებს მაგრამ რაც ვიცი ის არის რომ კარგათ მუშაობს თუ არ გააფუჭეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Oct 22 2009, 19:17
გამოხმაურება #509


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 22 2009, 16:57) [snapback]45474[/snapback]
პრისადკები საჭიროა ნაცვეთ ძრავში, როცა ზეთს სჭამს და კომპრესია დაბალი აქვს smile.gif

როცა ძრავი წესრიგშია, კარგი ხარისხის სინთეტიკა არის ყველაზე საუკეთესო ცვეთის საწინააღმდეგო საშუალება smile.gif
რა ზეთი ჩაასხი კონკრეტულად? სინთეტიკა?

აფორიაქებული ძრავი როგორია? biggrin.gif

მაგარი ნაგავი ზეთი მე ვიცი როგორიც არის და 2 თვეც ვერ გაძლებდა, შენ კი ამბობ რომ საერთოდ არ იკლებსო...
და მაგათი ზეთი ნამდვილად ორიგინალია, ეგენი ოფიციალური დისტრიბუტორები არიან

http://www.eneos.ge

http://www.eneos.eu/distributorinfo/index.html

ზეთი ყველგან ერთდაიგივეა, დისტრიბიუცია მთელ საქართველოზე ერთდაიგივეა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2009, 23:32
გამოხმაურება #510


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ Oct 22 2009, 18:54) [snapback]45493[/snapback]
PAINKILLER

100 000 ზე რო 70 პროცენტი ზრავები ისტუკება ეგ რას ნიშნავს? smile.gif
პრისატკა მარტო ზეთის ჭამის საწინააღმდეგო და კოლცოსი კი არ არის სხვადასხვა დანიშნულებაც აქვს
მე რასაც ვიძახი არის კლადიშს რო მოუარო და ნაკლები ცვეთა ქონდეს+ გილზსაც , კოლცოსაც , ანუ ხახუნის ძალას ამცირებს , შატუნი რო დაჭერილია ვალზე 0.01 შატკა უნდა ქონდეს რო კლადიში არ შეგიჭამოს , იმ 1მეასედში არის ზეთი და ქმნის ბალიშს( 1 მეასედი არის ,მილიმეტრი დავყოთ 100-ად და ავიღოთ 1ნაწილი , ეს იმისთვის ვინც არ სწავლობდა წილადებს biggrin.gif ) ზეთი თუ არ ვარგა მიუხედავად იმისა რომ ახალია შეიზლება ძრავმა მოგცეს კაკუნის ხმა და არ იმუშაოს ნორმალურად რასაც იძახის mtiuli , რო გამოცვლის ზეთს ნახე როგორ დაწყნარდება ძრავი , რაც მატორები დავშალე მეტი წილი შატუნზე აქვს პრობლემა , და მივედი იმ დასკვნამდე რომ წნევა უნდა მოუმატო ძეთის ნასოს , ფილტრმა რო გაუძლოს და არ გასკდეს ალუმინის უნდა გაკეთდეს , რეკლმამას ნამდვილად არ უკეთებ მაგ პრისატკებს მაგრამ რაც ვიცი ის არის რომ კარგათ მუშაობს თუ არ გააფუჭეს

ზეთის დანიშნულება ზუსტად ეგ არის რომ ცვეთისგან დაიცვას ძრავი, კარგი ხარისხის სინთეთიკა უკვე შეიცავს ისეთ კომპონენტებს რომლებიც ძრავის ყველა ნაწილში ნორმალურ სმაზკას უზრუნველყოფენ და ხახუნს ამცირებენ საკმაოდ დიდი დიაპაზონის ტემპერატურულ და დატვირთვის რეჟიმებში smile.gif

ეგ პრისადკები კი ძირითადად მინერალურ საფუძველზე დამზადებულ ზეთებში ისხმება, რომლებიც უფრო ძველი და უკვე საკმაოდ გაცვეთილი ძრავებისთვის არის განკუთვნილი smile.gif პოლუსინთეტიკაც მინერალურ ნედლეულზე მზადდება და დანამატებით აქვს მიცემული უკეთესი თვისებები ვიდრე სუფთა მინერალურ ზეთს აქვს... ეგ მოლიბდენის პრისადკაც ერთერთი დანამატია smile.gif

ასე რომ თუ სინთეტიკას ასხავ, სჯობია უმაღლესი ხარისხის და ბრენდის პროდუქცია გამოიყენო, ყველანაირი სხვა დანამატების გარეშე smile.gif


და 100.000-ზე რომ ისტუკება ძრავი, ეგ იმას ნიშნავს რომ დიდი ნაგრუზკის პირობებში ზეთის გამოცვლას აგვიანებდნენ ან არასწორ ზეთს ასხავდნენ (ეს უფრო ნაკლებად სავარაუდოა) smile.gif ყველა კი არ კითხულობს მანქანის მანუალს, იაპონიაშიც კი ...

ციტატა(akm777 @ Oct 22 2009, 21:17) [snapback]45520[/snapback]
ზეთი ყველგან ერთდაიგივეა, დისტრიბიუცია მთელ საქართველოზე ერთდაიგივეა

ხო ნუ, ვინც G&M Autoparts-იდან იღებს, ესე იგი ორიგინალ ზეთებს ყიდის, მაგრამ ხომ შეიძლება გაყალბებულსაც ყიდიდეს ვინმე, აქ ჩამოსხმულს wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Oct 22 2009, 23:49
გამოხმაურება #511


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 23 2009, 01:32) [snapback]45538[/snapback]
ზეთის დანიშნულება ზუსტად ეგ არის რომ ცვეთისგან დაიცვას ძრავი, კარგი ხარისხის სინთეთიკა უკვე შეიცავს ისეთ კომპონენტებს რომლებიც ძრავის ყველა ნაწილში ნორმალურ სმაზკას უზრუნველყოფენ და ხახუნს ამცირებენ საკმაოდ დიდი დიაპაზონის ტემპერატურულ და დატვირთვის რეჟიმებში smile.gif

ეგ პრისადკები კი ძირითადად მინერალურ საფუძველზე დამზადებულ ზეთებში ისხმება, რომლებიც უფრო ძველი და უკვე საკმაოდ გაცვეთილი ძრავებისთვის არის განკუთვნილი smile.gif პოლუსინთეტიკაც მინერალურ ნედლეულზე მზადდება და დანამატებით აქვს მიცემული უკეთესი თვისებები ვიდრე სუფთა მინერალურ ზეთს აქვს... ეგ მოლიბდენის პრისადკაც ერთერთი დანამატია smile.gif

ასე რომ თუ სინთეტიკას ასხავ, სჯობია უმაღლესი ხარისხის და ბრენდის პროდუქცია გამოიყენო, ყველანაირი სხვა დანამატების გარეშე smile.gif
და 100.000-ზე რომ ისტუკება ძრავი, ეგ იმას ნიშნავს რომ დიდი ნაგრუზკის პირობებში ზეთის გამოცვლას აგვიანებდნენ ან არასწორ ზეთს ასხავდნენ (ეს უფრო ნაკლებად სავარაუდოა) smile.gif ყველა კი არ კითხულობს მანქანის მანუალს, იაპონიაშიც კი ...
ხო ნუ, ვინც G&M Autoparts-იდან იღებს, ესე იგი ორიგინალ ზეთებს ყიდის, მაგრამ ხომ შეიძლება გაყალბებულსაც ყიდიდეს ვინმე, აქ ჩამოსხმულს wink.gif

არამგონია, ელიავაზე არ ვიცი მაგრამ მაღაზიებში დარცმუნებული ვარ, რომ არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 23 2009, 10:16
გამოხმაურება #512


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მოკლედ შენი თქმით ესე გამოდის რომ პრისატკის დამატებს არანაირი მნიშვნელობა და აზრი არ აქვს სინთეთიკასში ,
რავქნა მე ვერ დაგეთანხმები ასეთია ჩემი კომემტარი biggrin.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 23rd October 2009 - 01:32) [snapback]45538[/snapback]
და 100.000-ზე რომ ისტუკება ძრავი, ეგ იმას ნიშნავს რომ დიდი ნაგრუზკის პირობებში ზეთის გამოცვლას აგვიანებდნენ ან არასწორ ზეთს ასხავდნენ (ეს უფრო ნაკლებად სავარაუდოა) ყველა კი არ კითხულობს მანქანის მანუალს, იაპონიაშიც კი ...


ზეთზე არის დამოკიდებული კი ბატონო , მაგრამ რაც არ უნდა კარგი ზეთი ასხა 200 000 ვერ გაივლი სუბარუთი ან 100 000 მანქანიდან იქნება 3 სულ , ისიც 1 კვირაში დასტუკდება biggrin.gif
რესურსი არ აქვს ამ ძრავს და არ არის გათვლილი მეტზე , მე სრულიად მაკმაყოფილებს და ყოველ 100 000 გავაკეთებ ძრავს და მაინც ჩავასხავ პრისატკას biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mtiuli
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:37
გამოხმაურება #513


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,635
რეგისტრ.: 22-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 40




მოკლედ დღეს გამოვცვალე ზეთი ამაყად გამოუშვი ენეოსის ბანძი ზეთი და ჩავასხი მოტული და ჩემპიონის ფილტრი მივცხე

შედეგი: მანქანა რადიკალურად შეიცვალა ძრავიც დაწყნარდა და თანაბრად მუშაობს დეგენერატობა ენეოსის შემდეგ თან პორშინის კაკუნიც თითქოს გაიქრო ყოველ შემთხვევაში მე ესე მგონია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Oct 26 2009, 18:50
გამოხმაურება #514


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




SUB 300
რაც მანქანები მყოლია ყველაზე პრისატკებსვასხავდი და გეთანხმებიკაი რამეა. კმაყოფილიც ვარ. მე ვიურტისას ვასხავდი, ალბათ მაგაზე კარგებიც არის... თუმცა არც მაგის უკმაყოფილო ვიყავი...
მარა ეს რას ნიშნავს?
ციტატა(SUB 300 @ 22nd October 2009 - 18:54) [snapback]45493[/snapback]
100 000 ზე რო 70 პროცენტი ზრავები ისტუკება ეგ რას ნიშნავს?

ციტატა(SUB 300 @ 23rd October 2009 - 12:16) [snapback]45570[/snapback]
რესურსი არ აქვს ამ ძრავს და არ არის გათვლილი მეტზე , მე სრულიად მაკმაყოფილებს და ყოველ 100 000 გავაკეთებ ძრავს და მაინც ჩავასხავ პრისატკას

მე რო მანქანა ჩამომდის კაკრას 100მდე აქვს გარბენი და რაგამოდის რო მანქანა ჯერ არ ჩამომსვლია და სტუკზეა უკვე? ჩემ გარშემო ყველას ვისაც სუბარუ ყავს 90% 100 000 ის ზევით პრაბეგით ყავს და არავისია დასტუკული და ისეთიც ვიცი რო 30 000 იანი დასტუკა. 100 000 სუბარუს მატორის რესურსი გინდა პრისატრკით და გინდა მის გარეშე ცოტა სასაცილოთ მეჩვენება და თუ არაა სასაცილო და მართლა მასეა მაშინ აბა ის დრო ყოფილა თავის მოკვლის სტრატეგია დავისახო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 26 2009, 19:17
გამოხმაურება #515


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




hyberlevan
რო ჩამოვა შენი მანქანა და ფოთიდან წამოხვალ 10 წუთი იარე 7 ათასი აბაროტით და მერე გაიგებ ვარგა თუ არა შენი მანქანის ძრავი და შენთვითონ გადაწყვიტე რას იზავ მერე , მომაკვდავს ასპირინი ვერ უშველის და შენ თუ ფიქრობ რო ან ხმას გააჩუმებ პრისატკით ან კლადიშს ამოავსებ ძალიან ცდები , როცა ძრავში ნაწილები კარგია და ასხავ პისატკას მისი მოხმარების ვადას ახანძლივებ მეტი არაფერი,
ციტატა(hyberlevan @ 26th October 2009 - 20:50) [snapback]46389[/snapback]
ჩემ გარშემო ყველას ვისაც სუბარუ ყავს 90% 100 000 ის ზევით პრაბეგით ყავს და არავისია დასტუკული

ძრავებს პრობლემები აქვს 2000 წლამდე გამოშვებებს ,განთქმული 4 პორშინი თუ გაგიგია biggrin.gif , მთავარია რამდენს ატრიალებ და როგორ დადიხარ , ზოგს ტახომეტრი 5მდეც არ აყავს ასე რომ მაგასაც დიდი მნიშვნელობა აქვს , ეს ძრავი სხვანაირათ არის გათვლილი და რაც უნდა იყოს იმას აკეთებს სრულიად კარგათ, ჩვენ ვამუშავებთ ნახევრად სპორტულ რეჟიმში , ვასხავთ გაურკვეველი წარმოების ზეთს და ბენზინს რომელიც არ ვარგა ამ ტიპის ძრავისთვის , სუპერს რო ასხავ ისც არ არის ის რაც უნდა იყოს ანუ იქაურ რეგულარს ასხავ biggrin.gif შეფერილს biggrin.gif
მეროორც დავდივარ ამ სიარულით 70 000 გამატაროს და სრულიად კმაყოფილი ვიქნები whistle2.gif ტუ ტუ ტუ და cool.gif ჩემი ხელით აწყობილი მშვენივრათ მუშაობს 7000 აბაროტზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Oct 26 2009, 19:30
გამოხმაურება #516


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 21:17) [snapback]46394[/snapback]
მომაკვდავს ასპირინი ვერ უშველის და შენ თუ ფიქრობ რო ან ხმას გააჩუმებ პრისატკით ან კლადიშს ამოავსებ ძალიან ცდები , როცა ძრავში ნაწილები კარგია და ასხავ პისატკას მისი მოხმარების ვადას ახანძლივებ მეტი არაფერი,

ეგ რა შუაშია? ეგ ისეც მგონი ყველამ იცის
ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 21:17) [snapback]46394[/snapback]
რო ჩამოვა შენი მანქანა და ფოთიდან წამოხვალ 10 წუთი იარე 7 ათასი აბაროტით და მერე გაიგებ ვარგა თუ არა შენი მანქანის ძრავი და შენთვითონ გადაწყვიტე რას იზავ მერე

დარწმუნებული ვარ მასე რო ვქნა ნამდვილად აღარ ივარგებს. რო ჩამვალ ჯერ ზეთს შევცვლი + პილტრებს + შევაერთებ კომპზე და რამე თუ არ ამოაგდო ისეთი და შემდგომი რამოდენი მღის მერეც რამე წუნი თუ ვერ შევატყვე მანქანას მერე ვიზამ მასე smile.gif
ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 21:17) [snapback]46394[/snapback]
ძრავებს პრობლემები აქვს 2000 წლამდე გამოშვებებს

ჩემი 2000 იანია (ფორეტსერი) უკან შედარებით ახალი ფარებით როა. ანუ ეგ კაია ვიდრე ძველები?
ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 21:17) [snapback]46394[/snapback]
მთავარია რამდენს ატრიალებ და როგორ დადიხარ , ზოგს ტახომეტრი 5მდეც არ აყავს ასე რომ მაგასაც დიდი მნიშვნელობა აქვს ,

მეც მაგას ვიძახი.... 30 ათასზე დასტუკებულიც მინახია მეთქი biggrin.gif



უი იქნება ვინმემ ამიხსნას ვაკესაბურთალოზე მოტულის ზეთს რო ახსენებთ როგორ ვიპოვო სადაა? არ ვიცი ეგ მაღაზია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 26 2009, 19:49
გამოხმაურება #517


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კომპიუტერი მანდ არაფერ შუაშია და ვერაფერს გაიგებ ძრავისას , ჩემი 3 დღეს დაისტუკა ძეთ-ფილტრგამოცვლილი 4 Bქნდა გრეიდი , ძმაკაცის ლეგასი ფოთიდან რო მოდიოდა მაშინ დაისტუკა , მამაჩემის უტურბინოს თითქმის 100 000 აქვს გავლილი და იდეალურად მიშაობს ხმაც კი არ აქვს არაფრის,
ციტატა(hyberlevan @ 26th October 2009 - 21:30) [snapback]46402[/snapback]
ჩემი 2000 იანია (ფორეტსერი) უკან შედარებით ახალი ფარებით როა. ანუ ეგ კაია ვიდრე ძველები?

კი ეგრე იძახიან მე ვერ გეტყვი დაზუსტებით , ვინ იყო პატრონი და როგორ უვლიდა მაგაზეა დამოკიდებული
ვაკე საბურთალოზე სანამ დაეშვები სვეტაფორთან მარჯვნივ არის მაღაზია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Oct 26 2009, 22:17
გამოხმაურება #518


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




SUB 300
ოკ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gvarama
გამოხმაურება Oct 29 2009, 10:28
გამოხმაურება #519


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8
რეგისტრ.: 28-October 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 505




მოგესამებით, კეთილი იყოს ჩემი შემოსვლა ფორუმზე, მყავს 1998 წლიანი ფორიკა, ახალი ჩამოყვანილია იაპონიიდან, გარბენი აქვს 104, ზეთი ჩავასხი არალის 10/40, ღირდა ამ გარბენზე, თუ სინთეტიკა უნდა ჩამესხა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 29 2009, 10:37
გამოხმაურება #520


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




სინთეტიკა უნდა ჩაგესხა ყველა ვარიანტში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge