![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#781
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:00) [snapback]59309[/snapback] ეგ სუბარუს ცენტრი არაა, და იმიტომ იყიდება რომ სუბარუსია ![]() ![]() სუბარუს ზეთები ძირითადად სუბარუს ცენტრებში იყიდება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#782
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
ესეიგი, მყავს უტურბინო ფორესტერი, ტახომეტრს 4 ზე მეტს არ ვუშვებ ზემოთ, არასდროს და ყოველთვის 5 ზე ვცვლი ზეთს, მაქსიმუმ 6, ისიც ამ 5 000 გასავლელად მჭირდება საშუალოდ 8 თვე. ხოდა რა ხდება ახლა გადავიკითხე მთელი თემა, რო არა ე.წ. მე4 ცილინდრი ჩავასამდი შელს, რომელიც გამოცდილი მაქვს თითქმის 6 მანქანაზე და არც ერთზე ჩემი სიარულის მანერით პრობლემა არ შემქმნია, არც აორთქლებულა და არც გამქრალა არასდროს, თან ყველაზე მაგარი ისაა რო ლიტრში დაახლოებით 15 ლარს ვიხდიდი თუ არ მეშლება. რო დავუკვირდი, მანქანა რომელიც ზუსტად 2 ჯერ ძვირი დამიჯდა ვიდრე ეს მანქანა ვასხამდი 2 ჯერ იაფ ზეთს და მუშაობდა გამართულად.
ხოდა აი ლოგიკას ვერ ვხედავ, მანქანაში რომელიც 2 ჯერ იაფია რატო უნდა ჩავასხა 2 ჯერ ძვირი ზეთი?? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#783
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხო, მევთქვი საქართველო თქო, გამიკვირდა
![]() ეჰ, ნეტა გვქონდეს ცენტრი ![]() ეს არის SUBARU SM 5W30 Протокол испытаний: 1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849 2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63 3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36 4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3 5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23 6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220 7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38 8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89 ეს კიდე მოტული 300V 5w30 Физико-химические данные Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30 Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,871 Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 11 mm2/s Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 65 mm2/s Индекс вязкости, ASTM D2270: 162 Вязкость HTHS при 150°С (302°F), ASTM D4741: 3,61 mPa.s Температура вспышки, ASTM D92: 218°C / 424°F Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F Щелочное число, ASTM D2896: 11,3 mg KOH/g es kide motil 8100 5w30 Физико-химические данные Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30 Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,852 Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 9,9 mm2/s Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 57,7 mm2/s Индекс вязкости, ASTM D2270: 159 Температура вспышки, ASTM D92: 226°C / 439°F Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F Щелочное число, ASTM D2896: 10,3 mg KOH/g როგორც ხედავთ ვიაზკოსტის ინდექსი ყველაზე მარალი სუბარუს ზეთს აქვს, ასევე ზეთის დენადობის დაკარგვის ყველაზე დაბალი მაცვენებელი აქვს სუბარუს ორიგინალ ზეთს, ხო ხედავთ რომ ფაქტია. ერთადერთი უკეტესი მაცვნებელი სუბარუს ზეთთან შეფარდებით აქვს 8100 სერიის ზეთ, და ეს არის აალების ტემპერატურა 226 გრადუსი სუბარუს 220 გრადუსის წინააღმდეგ. ეს ფაქტორი მოქმედებს ზეთის წვაზე და შემდგომში მატორშI და სხვადასხვა კანალებში ცარჩენაზე. კიდევ ერთი ფაქტი, "სჰელოცჰნოე ცჰისლო". ეს ინდექსი განსაზგვრავს ზეტში იმ მინარევების არსებობას, რომელიც ხელოვნურად უნარჩუნებენ მას სტაბილურობას და სხვადასხვა ვიასკოსტის კოეფიციენტებს. რაც მეტია ეს მიანრევები, მით მეტია სჰელოცჰნოე ცჰისლო და აქ ხედავთ რომ სუბარუს ზეთს ეგ ყველაზე ცოტა აქვს. ეს მინარევები ზოგადად უფრო მეტი აქვს ზთს, რომელსაც მეტი აქვს სიბლანტის კოეფიციენტების აერეალი, ანუ რაც დიდია სხვაობა პირველ და მეორე კოეფიციენტს შორის. ეს მიანრევები ადვილად იჭედებიან სხვადასხვა ვიჭრო კანალებში, შატუნების საზეთ კანალებში და ასევე ტურბინაში, ამ გაჭედვას კოკსაცია ქვია და იცით რა შედეგამდეც მივყავათ (სტუკი მეოთხე ცილინდრზე და ტურბინის ჰიდროპაჩევნიკის დაბრედვა) ეხლა თვითონ გადაწყვიტეთ და ცაასხათ. გინდა სინთეტიკა, გინდა მინერალი, გინდა შარდი, მე ვახამ იმას, რომელსაც საუკეთესო მონაცემები აქვს და რომელსაც მირჩებს სუბარუს კორპორაცია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#784
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mishaj @ Dec 4 2009, 10:21) [snapback]59321[/snapback] ესეიგი, მყავს უტურბინო ფორესტერი, ტახომეტრს 4 ზე მეტს არ ვუშვებ ზემოთ, არასდროს და ყოველთვის 5 ზე ვცვლი ზეთს, მაქსიმუმ 6, ისიც ამ 5 000 გასავლელად მჭირდება საშუალოდ 8 თვე. ხოდა რა ხდება ახლა გადავიკითხე მთელი თემა, რო არა ე.წ. მე4 ცილინდრი ჩავასამდი შელს, რომელიც გამოცდილი მაქვს თითქმის 6 მანქანაზე და არც ერთზე ჩემი სიარულის მანერით პრობლემა არ შემქმნია, არც აორთქლებულა და არც გამქრალა არასდროს, თან ყველაზე მაგარი ისაა რო ლიტრში დაახლოებით 15 ლარს ვიხდიდი თუ არ მეშლება. რო დავუკვირდი, მანქანა რომელიც ზუსტად 2 ჯერ ძვირი დამიჯდა ვიდრე ეს მანქანა ვასხამდი 2 ჯერ იაფ ზეთს და მუშაობდა გამართულად. ხოდა აი ლოგიკას ვერ ვხედავ, მანქანაში რომელიც 2 ჯერ იაფია რატო უნდა ჩავასხა 2 ჯერ ძვირი ზეთი?? ![]() სწორი ლოგიკაა ![]() უტურბინო ფორესტერში შეიძლება პოლუსინთეტიკის ჩასხმა, მითუმეტეს თუ 4000 აბაროტზე ზემოთ არ ატრიალებ ![]() მაგრამ ეგ პოლუსინთეტიკა აუცილებელი არაა რომ ორიგინალი SUBARU იყოს, 2-ჯერ ძვირი არ უნდა ჩაასხა ნამვდილად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#785
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
mishaj
კამაზი ძვირია მარა იაფიანი ზეთი უნდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#786
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
mishaj
აიღე და ენეოსი ჩაასხი და 5-6 ათასზე გამოცვალე ![]() ![]() bako ეგლა ეგრე თუ მივსდიეთ მაშინ მოტულის V300 0W20 აიღე, 177 აქვს ვიასკოსტის ინდექსი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#787
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არა, მე ერთნაირები შევადარე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#788
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
PAINKILLER
Baal ენეოს ჩავასხამ და 5 გამოვცვლი, მადლობ რჩევისთვის ![]() mixa მერსედეს აკრტოსთან შედარებით მერვედი ფასი ღირს და ზეთიც მერვედი ფასის უნდა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#789
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:22) [snapback]59324[/snapback] ხო, მევთქვი საქართველო თქო, გამიკვირდა ![]() ეჰ, ნეტა გვქონდეს ცენტრი ![]() ეს არის SUBARU SM 5W30 Протокол испытаний: 1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849 2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63 3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36 4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3 5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23 6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220 7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38 8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89 ეს კიდე მოტული 300V 5w30 Физико-химические данные Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30 Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,871 Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 11 mm2/s Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 65 mm2/s Индекс вязкости, ASTM D2270: 162 Вязкость HTHS при 150°С (302°F), ASTM D4741: 3,61 mPa.s Температура вспышки, ASTM D92: 218°C / 424°F Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F Щелочное число, ASTM D2896: 11,3 mg KOH/g es kide motil 8100 5w30 Физико-химические данные Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30 Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,852 Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 9,9 mm2/s Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 57,7 mm2/s Индекс вязкости, ASTM D2270: 159 Температура вспышки, ASTM D92: 226°C / 439°F Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F Щелочное число, ASTM D2896: 10,3 mg KOH/g როგორც ხედავთ ვიაზკოსტის ინდექსი ყველაზე მარალი სუბარუს ზეთს აქვს, ასევე ზეთის დენადობის დაკარგვის ყველაზე დაბალი მაცვენებელი აქვს სუბარუს ორიგინალ ზეთს, ხო ხედავთ რომ ფაქტია. ერთადერთი უკეტესი მაცვნებელი სუბარუს ზეთთან შეფარდებით აქვს 8100 სერიის ზეთ, და ეს არის აალების ტემპერატურა 226 გრადუსი სუბარუს 220 გრადუსის წინააღმდეგ. ეს ფაქტორი მოქმედებს ზეთის წვაზე და შემდგომში მატორშI და სხვადასხვა კანალებში ცარჩენაზე. კიდევ ერთი ფაქტი, "სჰელოცჰნოე ცჰისლო". ეს ინდექსი განსაზგვრავს ზეტში იმ მინარევების არსებობას, რომელიც ხელოვნურად უნარჩუნებენ მას სტაბილურობას და სხვადასხვა ვიასკოსტის კოეფიციენტებს. რაც მეტია ეს მიანრევები, მით მეტია სჰელოცჰნოე ცჰისლო და აქ ხედავთ რომ სუბარუს ზეთს ეგ ყველაზე ცოტა აქვს. ეს მინარევები ზოგადად უფრო მეტი აქვს ზთს, რომელსაც მეტი აქვს სიბლანტის კოეფიციენტების აერეალი, ანუ რაც დიდია სხვაობა პირველ და მეორე კოეფიციენტს შორის. ეს მიანრევები ადვილად იჭედებიან სხვადასხვა ვიჭრო კანალებში, შატუნების საზეთ კანალებში და ასევე ტურბინაში, ამ გაჭედვას კოკსაცია ქვია და იცით რა შედეგამდეც მივყავათ (სტუკი მეოთხე ცილინდრზე და ტურბინის ჰიდროპაჩევნიკის დაბრედვა) ეხლა თვითონ გადაწყვიტეთ და ცაასხათ. გინდა სინთეტიკა, გინდა მინერალი, გინდა შარდი, მე ვახამ იმას, რომელსაც საუკეთესო მონაცემები აქვს და რომელსაც მირჩებს სუბარუს კორპორაცია. საქმეც მაგაშია რომ ეგ პარამეტრები რაც შენ დაწერე, შეესაბამება სპეციფიკაციას, იმიტომ რომ 5w30 პარამეტრების ზეთი დიდად არ უნდა განსხვავდებოდეს ერთმანეთისგან, ვისი წარმოებაც არ უნდა იყოს ![]() სინთეტიკის და პოლუსინთეტიკის სხვაობა კი ძირითადად იმაშია რომ სადაც სინთეტიკა 10.000-ს გაგატარებს, იქ პოლუსინთეტიკა 7000-ზე უნდა გამოცვალო ![]() ![]() მინარევები სინთეტიკაში არის მხოლოდ ცვეთის საწინააღმდეგო... დენადობას და ტემპერატურის მედეგობას თვითონ მოლეკულური სტრუქტურა უზრუნველყოფს, რომელიც სინთეზის დროს არის განსაზღვრული ![]() განსხვავებით პოლუსინთეტიკისგან, სადაც სუფთა სინთეტური შემადგენლობა მაქსიმუმ 30%-ია, ხშირ შემთხვევაში კი 10%-ს არ აჭარბებს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#790
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ეს ზეთი იშოვება აქ?
Silkolene Pro S 10W-50 Ester Synthetic Oil ერთ ინგლისელ ოილმენს ვკითხე და იმან მირჩია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#791
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
NetDevil
იშოვება თუ არა არ ვიცი, მაგრამ ესტერის ტექნილოგიაზე დამზადებული რო კარგია ეგ კი ვიცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#792
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
დღეს აღმოვაჩIნე ელიავაზე სეცქტორ 2 ში,მშვენიერი იაპონური ზეთების მაღაზია.იყიდება როგორც სუბარუს ასევე ნისანის და ა.შ. მუშაობს ჩვენი წევრი ბაკო.ვაჯაზე როა იაპონური ზეთების მაღაზია, იმის ფილიალია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#793
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(mixa @ Dec 4 2009, 10:33) [snapback]59334[/snapback] mishaj კამაზი ძვირია მარა იაფიანი ზეთი უნდა ![]() სამაგიეროდ 25 ლიტრა ჩადის მაშ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#794
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
bako
ციტატა(bako @ 2nd December 2009 - 12:29) [snapback]58603[/snapback] ეს იმას ნIშნავს რომ გაწევაშიც ვერ იქნება სიეთი როგორიც საჭიროა, მეტი ბენზინის წვა ნIშნავს ნაკლებ КПД და ნაკლებ გაწევას, ნაკლებ პრაკაჩივაემოსწს სისტემში. მე როგორც ვხვდები პროსტა გვევასება რომ აი უფრო სქელი ზეთი გვისხია, ჰე ჰეეეე, სუბარუს ინჯინრებს ვაჯობეთ მოფიწრებაში, ჰე ჰეეეე, კრუტოები ვართ. დაახლეობით ეგეთი პონტი გამოდის რა ეჰეჰეჰე ![]() მე უნდა ვასხა 10W60 კაკ რაზ ![]() ჩემი მანქანისთვის არ არის პრობლემა ![]() ყველას საყურადღებოდ ![]() ჩემი სულ გაზაობით დადის და უყვარს ეგეთი ზეთი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#795
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(shako_tevzuka @ Dec 4 2009, 19:55) [snapback]59648[/snapback] დღეს აღმოვაჩIნე ელიავაზე სეცქტორ 2 ში,მშვენიერი იაპონური ზეთების მაღაზია.იყიდება როგორც სუბარუს ასევე ნისანის და ა.შ. მუშაობს ჩვენი წევრი ბაკო.ვაჯაზე როა იაპონური ზეთების მაღაზია, იმის ფილიალია ვა, ბაკო ელიავაზე ჩითავს? იამატო და რამე? ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#796
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 4 2009, 10:16) [snapback]59319[/snapback] სუბარუს ზეთები ძირითადად სუბარუს ცენტრებში იყიდება ![]() ![]() ეგ არ დაიჯერო პარიზში სუბარუს ცენტრში კასტროლს ასხავდნენ ბირკა დღემდე მიმაგრებულია, სხვათაშორის 5W-40 ს. ისე საინტერესოა ამდენი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან და ზეთის ბირკა არცერთს შერჩა საინტერესოა რას ასხავდნენ იაპონელები ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#797
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 4 2009, 22:45) [snapback]59750[/snapback] ეგ არ დაიჯერო პარიზში სუბარუს ცენტრში კასტროლს ასხავდნენ ბირკა დღემდე მიმაგრებულია, სხვათაშორის 5W-40 ს. ისე საინტერესოა ამდენი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან და ზეთის ბირკა არცერთს შერჩა საინტერესოა რას ასხავდნენ იაპონელები ? ჩემს RSK-ზე ENEOS-ის ბირკა იყო მიკრული ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#798
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ენეოსი ყველაზე პოპულარული ზეთია იაპონიში და ძირითადად ეგ ასხია ხოლმე.
მე ადრეც ვთქვი რომ მანდ ვმუშაობ თქო და ეხლა რა გაგიკვირდათ ![]() აი ეხლა მართლა მაგარ ხოდზეა და მინდა DIME დავუდგე RA ზე, მაგრა მაინტერესებს. ზეთის შეცვლის შემდეგ გამიგიჯდა მატორი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#799
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 5 2009, 12:35) [snapback]59885[/snapback] ზეთის შეცვლის შემდეგ გამიგიჯდა მატორი ![]() ზეთის გამოცვლა ყოველთვის მასე მოქმედებს ძრავზე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#800
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
საინტერესოა ენეოსი რა დამიჯდება თავის ფილტრით stb-ი?
|
|
|
![]() ![]() |