IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 38 39 40 41 42 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:16
გამოხმაურება #781


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:00) [snapback]59309[/snapback]
ეგ სუბარუს ცენტრი არაა, და იმიტომ იყიდება რომ სუბარუსია biggrin.gif რათ უნდა ამას კითხვა. ჩემი მანქანა რო იყოს ჩემი სათადარიგო და გამომყავდეს მხოლოდ საგაზაოდ და გასართობად ცავასხამდი ელფს, მარა ახლა მგონია რო იგივე წრეზე წავალთ კამათში biggrin.gif

სუბარუს ზეთები ძირითადად სუბარუს ცენტრებში იყიდება smile.gif საქართველოს არ ვგულისხმობ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:21
გამოხმაურება #782


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ესეიგი, მყავს უტურბინო ფორესტერი, ტახომეტრს 4 ზე მეტს არ ვუშვებ ზემოთ, არასდროს და ყოველთვის 5 ზე ვცვლი ზეთს, მაქსიმუმ 6, ისიც ამ 5 000 გასავლელად მჭირდება საშუალოდ 8 თვე. ხოდა რა ხდება ახლა გადავიკითხე მთელი თემა, რო არა ე.წ. მე4 ცილინდრი ჩავასამდი შელს, რომელიც გამოცდილი მაქვს თითქმის 6 მანქანაზე და არც ერთზე ჩემი სიარულის მანერით პრობლემა არ შემქმნია, არც აორთქლებულა და არც გამქრალა არასდროს, თან ყველაზე მაგარი ისაა რო ლიტრში დაახლოებით 15 ლარს ვიხდიდი თუ არ მეშლება. რო დავუკვირდი, მანქანა რომელიც ზუსტად 2 ჯერ ძვირი დამიჯდა ვიდრე ეს მანქანა ვასხამდი 2 ჯერ იაფ ზეთს და მუშაობდა გამართულად.
ხოდა აი ლოგიკას ვერ ვხედავ, მანქანაში რომელიც 2 ჯერ იაფია რატო უნდა ჩავასხა 2 ჯერ ძვირი ზეთი?? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:22
გამოხმაურება #783


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ხო, მევთქვი საქართველო თქო, გამიკვირდა biggrin.gif:D:D

ეჰ, ნეტა გვქონდეს ცენტრი sad.gif



ეს არის SUBARU SM 5W30

Протокол испытаний:
1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849
2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63
3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36
4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3
5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23
6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220
7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38
8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89

ეს კიდე მოტული 300V 5w30

Физико-химические данные
Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30
Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,871
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 11 mm2/s
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 65 mm2/s
Индекс вязкости, ASTM D2270: 162
Вязкость HTHS при 150°С (302°F), ASTM D4741: 3,61 mPa.s
Температура вспышки, ASTM D92: 218°C / 424°F
Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F
Щелочное число, ASTM D2896: 11,3 mg KOH/g


es kide motil 8100 5w30

Физико-химические данные
Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30
Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,852
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 9,9 mm2/s
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 57,7 mm2/s
Индекс вязкости, ASTM D2270: 159
Температура вспышки, ASTM D92: 226°C / 439°F
Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F
Щелочное число, ASTM D2896: 10,3 mg KOH/g

როგორც ხედავთ ვიაზკოსტის ინდექსი ყველაზე მარალი სუბარუს ზეთს აქვს, ასევე ზეთის დენადობის დაკარგვის ყველაზე დაბალი მაცვენებელი აქვს სუბარუს ორიგინალ ზეთს, ხო ხედავთ რომ ფაქტია. ერთადერთი უკეტესი მაცვნებელი სუბარუს ზეთთან შეფარდებით აქვს 8100 სერიის ზეთ, და ეს არის აალების ტემპერატურა 226 გრადუსი სუბარუს 220 გრადუსის წინააღმდეგ. ეს ფაქტორი მოქმედებს ზეთის წვაზე და შემდგომში მატორშI და სხვადასხვა კანალებში ცარჩენაზე.

კიდევ ერთი ფაქტი, "სჰელოცჰნოე ცჰისლო". ეს ინდექსი განსაზგვრავს ზეტში იმ მინარევების არსებობას, რომელიც ხელოვნურად უნარჩუნებენ მას სტაბილურობას და სხვადასხვა ვიასკოსტის კოეფიციენტებს. რაც მეტია ეს მიანრევები, მით მეტია სჰელოცჰნოე ცჰისლო და აქ ხედავთ რომ სუბარუს ზეთს ეგ ყველაზე ცოტა აქვს. ეს მინარევები ზოგადად უფრო მეტი აქვს ზთს, რომელსაც მეტი აქვს სიბლანტის კოეფიციენტების აერეალი, ანუ რაც დიდია სხვაობა პირველ და მეორე კოეფიციენტს შორის. ეს მიანრევები ადვილად იჭედებიან სხვადასხვა ვიჭრო კანალებში, შატუნების საზეთ კანალებში და ასევე ტურბინაში, ამ გაჭედვას კოკსაცია ქვია და იცით რა შედეგამდეც მივყავათ (სტუკი მეოთხე ცილინდრზე და ტურბინის ჰიდროპაჩევნიკის დაბრედვა)

ეხლა თვითონ გადაწყვიტეთ და ცაასხათ. გინდა სინთეტიკა, გინდა მინერალი, გინდა შარდი, მე ვახამ იმას, რომელსაც საუკეთესო მონაცემები აქვს და რომელსაც მირჩებს სუბარუს კორპორაცია.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:29
გამოხმაურება #784


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mishaj @ Dec 4 2009, 10:21) [snapback]59321[/snapback]
ესეიგი, მყავს უტურბინო ფორესტერი, ტახომეტრს 4 ზე მეტს არ ვუშვებ ზემოთ, არასდროს და ყოველთვის 5 ზე ვცვლი ზეთს, მაქსიმუმ 6, ისიც ამ 5 000 გასავლელად მჭირდება საშუალოდ 8 თვე. ხოდა რა ხდება ახლა გადავიკითხე მთელი თემა, რო არა ე.წ. მე4 ცილინდრი ჩავასამდი შელს, რომელიც გამოცდილი მაქვს თითქმის 6 მანქანაზე და არც ერთზე ჩემი სიარულის მანერით პრობლემა არ შემქმნია, არც აორთქლებულა და არც გამქრალა არასდროს, თან ყველაზე მაგარი ისაა რო ლიტრში დაახლოებით 15 ლარს ვიხდიდი თუ არ მეშლება. რო დავუკვირდი, მანქანა რომელიც ზუსტად 2 ჯერ ძვირი დამიჯდა ვიდრე ეს მანქანა ვასხამდი 2 ჯერ იაფ ზეთს და მუშაობდა გამართულად.
ხოდა აი ლოგიკას ვერ ვხედავ, მანქანაში რომელიც 2 ჯერ იაფია რატო უნდა ჩავასხა 2 ჯერ ძვირი ზეთი?? biggrin.gif

სწორი ლოგიკაა smile.gif

უტურბინო ფორესტერში შეიძლება პოლუსინთეტიკის ჩასხმა, მითუმეტეს თუ 4000 აბაროტზე ზემოთ არ ატრიალებ smile.gif

მაგრამ ეგ პოლუსინთეტიკა აუცილებელი არაა რომ ორიგინალი SUBARU იყოს, 2-ჯერ ძვირი არ უნდა ჩაასხა ნამვდილად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:33
გამოხმაურება #785


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




mishaj
კამაზი ძვირია მარა იაფიანი ზეთი უნდა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 4 2009, 10:03
გამოხმაურება #786


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




mishaj
აიღე და ენეოსი ჩაასხი და 5-6 ათასზე გამოცვალე smile.gif მე მასე ვაკეთებ biggrin.gif

bako
ეგლა ეგრე თუ მივსდიეთ მაშინ მოტულის V300 0W20 აიღე, 177 აქვს ვიასკოსტის ინდექსი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 10:30
გამოხმაურება #787


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არა, მე ერთნაირები შევადარე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 4 2009, 10:45
გამოხმაურება #788


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




PAINKILLER
Baal
ენეოს ჩავასხამ და 5 გამოვცვლი, მადლობ რჩევისთვის smile.gif

mixa

მერსედეს აკრტოსთან შედარებით მერვედი ფასი ღირს და ზეთიც მერვედი ფასის უნდა smile.gif ასე რომ გააჩნია რას ადარებ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 15:02
გამოხმაურება #789


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:22) [snapback]59324[/snapback]
ხო, მევთქვი საქართველო თქო, გამიკვირდა biggrin.gif:D:D

ეჰ, ნეტა გვქონდეს ცენტრი sad.gif
ეს არის SUBARU SM 5W30

Протокол испытаний:
1 Плотность при 20 С, кг/куб.м; ГОСТ 3900-85; = 849
2 Вязкость кинематическая при 40 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 57,63
3 Вязкость кинематическая при 100 С, сСт; ГОСТ 33-2000; = 10,36
4 Индекс вязкости; ГОСТ 25371-97; = 170,3
5 Щелочное число, мг КОН/г; ГОСТ 11362-96; = 6,23
6 Температура вспышки, С; ГОСТ 4333-87; = 220
7 Температура потери текучести, С; ГОСТ 20287-91; = -38
8 Зольность сульфатная, %; ГОСТ 12417-94; = 0,89

ეს კიდე მოტული 300V 5w30

Физико-химические данные
Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30
Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,871
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 11 mm2/s
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 65 mm2/s
Индекс вязкости, ASTM D2270: 162
Вязкость HTHS при 150°С (302°F), ASTM D4741: 3,61 mPa.s
Температура вспышки, ASTM D92: 218°C / 424°F
Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F
Щелочное число, ASTM D2896: 11,3 mg KOH/g
es kide motil 8100 5w30

Физико-химические данные
Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30
Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,852
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 9,9 mm2/s
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 57,7 mm2/s
Индекс вязкости, ASTM D2270: 159
Температура вспышки, ASTM D92: 226°C / 439°F
Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F
Щелочное число, ASTM D2896: 10,3 mg KOH/g

როგორც ხედავთ ვიაზკოსტის ინდექსი ყველაზე მარალი სუბარუს ზეთს აქვს, ასევე ზეთის დენადობის დაკარგვის ყველაზე დაბალი მაცვენებელი აქვს სუბარუს ორიგინალ ზეთს, ხო ხედავთ რომ ფაქტია. ერთადერთი უკეტესი მაცვნებელი სუბარუს ზეთთან შეფარდებით აქვს 8100 სერიის ზეთ, და ეს არის აალების ტემპერატურა 226 გრადუსი სუბარუს 220 გრადუსის წინააღმდეგ. ეს ფაქტორი მოქმედებს ზეთის წვაზე და შემდგომში მატორშI და სხვადასხვა კანალებში ცარჩენაზე.

კიდევ ერთი ფაქტი, "სჰელოცჰნოე ცჰისლო". ეს ინდექსი განსაზგვრავს ზეტში იმ მინარევების არსებობას, რომელიც ხელოვნურად უნარჩუნებენ მას სტაბილურობას და სხვადასხვა ვიასკოსტის კოეფიციენტებს. რაც მეტია ეს მიანრევები, მით მეტია სჰელოცჰნოე ცჰისლო და აქ ხედავთ რომ სუბარუს ზეთს ეგ ყველაზე ცოტა აქვს. ეს მინარევები ზოგადად უფრო მეტი აქვს ზთს, რომელსაც მეტი აქვს სიბლანტის კოეფიციენტების აერეალი, ანუ რაც დიდია სხვაობა პირველ და მეორე კოეფიციენტს შორის. ეს მიანრევები ადვილად იჭედებიან სხვადასხვა ვიჭრო კანალებში, შატუნების საზეთ კანალებში და ასევე ტურბინაში, ამ გაჭედვას კოკსაცია ქვია და იცით რა შედეგამდეც მივყავათ (სტუკი მეოთხე ცილინდრზე და ტურბინის ჰიდროპაჩევნიკის დაბრედვა)

ეხლა თვითონ გადაწყვიტეთ და ცაასხათ. გინდა სინთეტიკა, გინდა მინერალი, გინდა შარდი, მე ვახამ იმას, რომელსაც საუკეთესო მონაცემები აქვს და რომელსაც მირჩებს სუბარუს კორპორაცია.

საქმეც მაგაშია რომ ეგ პარამეტრები რაც შენ დაწერე, შეესაბამება სპეციფიკაციას, იმიტომ რომ 5w30 პარამეტრების ზეთი დიდად არ უნდა განსხვავდებოდეს ერთმანეთისგან, ვისი წარმოებაც არ უნდა იყოს smile.gif

სინთეტიკის და პოლუსინთეტიკის სხვაობა კი ძირითადად იმაშია რომ სადაც სინთეტიკა 10.000-ს გაგატარებს, იქ პოლუსინთეტიკა 7000-ზე უნდა გამოცვალო smile.gif ეგ ჩვეულებრივ რეჟიმიში, თუ ხშირად გაზაობ, მაშინ პოლუსინთეტიკის გამოცვლა მოგიწევს 5000-ზე მაინც, როცა სინტეტიკა 8000-9000-ს გაგატარებს უპრობლემოდ smile.gif

მინარევები სინთეტიკაში არის მხოლოდ ცვეთის საწინააღმდეგო... დენადობას და ტემპერატურის მედეგობას თვითონ მოლეკულური სტრუქტურა უზრუნველყოფს, რომელიც სინთეზის დროს არის განსაზღვრული smile.gif

განსხვავებით პოლუსინთეტიკისგან, სადაც სუფთა სინთეტური შემადგენლობა მაქსიმუმ 30%-ია, ხშირ შემთხვევაში კი 10%-ს არ აჭარბებს smile.gif ანუ დანარჩენი 70-90% მინერალია რომელსაც სხვადასხვა ფიზიკური ზემოქმედებით (ჰიდროკრეკინგი, ჰიდროიზომერიზაცია - წყალბადის ატომების შეყვანა მოლეკულურ სტრუქტურაში) აქვს პარამეტრები გაუმჯობესებული, მაგრამ გამძლეობა აქვს შედარებით დაბალი ვიდრე სინთეტურ ზეთებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Dec 4 2009, 18:28
გამოხმაურება #790


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




ეს ზეთი იშოვება აქ?
Silkolene Pro S 10W-50 Ester Synthetic Oil

ერთ ინგლისელ ოილმენს ვკითხე და იმან მირჩია tongue.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 4 2009, 18:32
გამოხმაურება #791


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




NetDevil
იშოვება თუ არა არ ვიცი, მაგრამ ესტერის ტექნილოგიაზე დამზადებული რო კარგია ეგ კი ვიცი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shako_tevzuka
გამოხმაურება Dec 4 2009, 18:55
გამოხმაურება #792


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




დღეს აღმოვაჩIნე ელიავაზე სეცქტორ 2 ში,მშვენიერი იაპონური ზეთების მაღაზია.იყიდება როგორც სუბარუს ასევე ნისანის და ა.შ. მუშაობს ჩვენი წევრი ბაკო.ვაჯაზე როა იაპონური ზეთების მაღაზია, იმის ფილიალია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Dec 4 2009, 19:00
გამოხმაურება #793


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




ციტატა(mixa @ Dec 4 2009, 10:33) [snapback]59334[/snapback]
mishaj
კამაზი ძვირია მარა იაფიანი ზეთი უნდა biggrin.gif

სამაგიეროდ 25 ლიტრა ჩადის მაშ laugh.gif blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Dec 4 2009, 19:06
გამოხმაურება #794


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




bako
ციტატა(bako @ 2nd December 2009 - 12:29) [snapback]58603[/snapback]
ეს იმას ნIშნავს რომ გაწევაშიც ვერ იქნება სიეთი როგორიც საჭიროა, მეტი ბენზინის წვა ნIშნავს ნაკლებ КПД და ნაკლებ გაწევას, ნაკლებ პრაკაჩივაემოსწს სისტემში.

მე როგორც ვხვდები პროსტა გვევასება რომ აი უფრო სქელი ზეთი გვისხია, ჰე ჰეეეე, სუბარუს ინჯინრებს ვაჯობეთ მოფიწრებაში, ჰე ჰეეეე, კრუტოები ვართ. დაახლეობით ეგეთი პონტი გამოდის რა

ეჰეჰეჰე smile.gif
მე უნდა ვასხა 10W60 კაკ რაზ smile.gif
ჩემი მანქანისთვის არ არის პრობლემა smile.gif






ყველას საყურადღებოდ smile.gif
ჩემი სულ გაზაობით დადის და უყვარს ეგეთი ზეთი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 21:23
გამოხმაურება #795


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(shako_tevzuka @ Dec 4 2009, 19:55) [snapback]59648[/snapback]
დღეს აღმოვაჩIნე ელიავაზე სეცქტორ 2 ში,მშვენიერი იაპონური ზეთების მაღაზია.იყიდება როგორც სუბარუს ასევე ნისანის და ა.შ. მუშაობს ჩვენი წევრი ბაკო.ვაჯაზე როა იაპონური ზეთების მაღაზია, იმის ფილიალია

ვა, ბაკო ელიავაზე ჩითავს? იამატო და რამე? smile.gif მეთქი რა თავგამოდებით იცავს მაგათ შემოტანილ ზეთებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 4 2009, 21:45
გამოხმაურება #796


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Dec 4 2009, 10:16) [snapback]59319[/snapback]
სუბარუს ზეთები ძირითადად სუბარუს ცენტრებში იყიდება smile.gif საქართველოს არ ვგულისხმობ wink.gif

ეგ არ დაიჯერო პარიზში სუბარუს ცენტრში კასტროლს ასხავდნენ ბირკა დღემდე მიმაგრებულია, სხვათაშორის 5W-40 ს.
ისე საინტერესოა ამდენი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან და ზეთის ბირკა არცერთს შერჩა საინტერესოა რას ასხავდნენ იაპონელები ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 23:45
გამოხმაურება #797


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Dec 4 2009, 22:45) [snapback]59750[/snapback]
ეგ არ დაიჯერო პარიზში სუბარუს ცენტრში კასტროლს ასხავდნენ ბირკა დღემდე მიმაგრებულია, სხვათაშორის 5W-40 ს.
ისე საინტერესოა ამდენი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან და ზეთის ბირკა არცერთს შერჩა საინტერესოა რას ასხავდნენ იაპონელები ?

ჩემს RSK-ზე ENEOS-ის ბირკა იყო მიკრული smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 5 2009, 11:35
გამოხმაურება #798


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ენეოსი ყველაზე პოპულარული ზეთია იაპონიში და ძირითადად ეგ ასხია ხოლმე.

მე ადრეც ვთქვი რომ მანდ ვმუშაობ თქო და ეხლა რა გაგიკვირდათ smile.gif . იმიტომ ვიცავ, რომ ვიგძენი რამდენად მოუხდა ჩემ მანქანას და სხვაასც ვურჩევ. აბა თურქეთიდან შემოყრილ ნაგავს ან საექსორტოდ გაკეთებულ ზეთს ვერ გავუწევდი რეკომენდაციას ვერანაიარად.
აი ეხლა მართლა მაგარ ხოდზეა და მინდა DIME დავუდგე RA ზე, მაგრა მაინტერესებს. ზეთის შეცვლის შემდეგ გამიგიჯდა მატორი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 7 2009, 09:14
გამოხმაურება #799


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 5 2009, 12:35) [snapback]59885[/snapback]
ზეთის შეცვლის შემდეგ გამიგიჯდა მატორი smile.gif

ზეთის გამოცვლა ყოველთვის მასე მოქმედებს ძრავზე smile.gif მითუმეტეს რომ ახლა ზამთარია და დაბალი სიბლანტის ზეთზე უფრო კარგად მუშაობს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Dec 7 2009, 09:47
გამოხმაურება #800


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




საინტერესოა ენეოსი რა დამიჯდება თავის ფილტრით stb-ი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge