IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 43 44 45 46 47 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:20
გამოხმაურება #881


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




მე გამოვცვალე, ენეოსის 5W-30 ჩავასხი, 1 კვირაა დავდივარ და რავი ნორმალურად დადის რა, სტუკი არ აუკიდებია ჯერ biggrin.gif
პროსტა ზეთის გამომცვლელები შემხვდენ აი ძალიან ლეღვები რა
ზეთის შეცვლისას ერთ-ერთი მიახტა ეგრევე რადიატორს და კრიშკის მოხსნა დააპირა, რო მივარდი რას აკეთებ მეთქი ამასობაში, ქვემოდან ტიპმა თავი გამოყო და ზეთის ფილტრი არ მიდისო, რაც აყენია ეგ დატოვე მეთქი, ზეთი ჩაასხეს და წამოვედი. ცოტა ხნის მერე კაპოტი გავხსენი და ყურადღება მიიქცია კარობკის ზეთის ფილტრმა რომელიც თავისი სისუფთავით "უშნოთ" მომხვდა თვალში. აქედან გამომდინარე შემიძლია ვთვა რომ ძრავის ფილტრის მაგივრად კარობკის ფირლრი მომიხსნეს. ნუცუბიძეზე საბაგიროს ასახვევთან ზეთი არ შეცვალოთ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:23
გამოხმაურება #882


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




mishaj
biggrin.gif biggrin.gif დააა რას არ გაიგებს კაცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:24
გამოხმაურება #883


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




mishaj
ტოპსპიდის გვერსზე ბენზინკალონკასთან რომ ცვლიან ზეთებს მაგაზე ამბობ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:29
გამოხმაურება #884


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




RACKER


კარპორტს რო გაცდები, საბაგირომდე არ მისული, ვაჟას ჩასახვევთან დაახლოებით, მოიკის გვერდით.

კარპორტში ვაპირებდი შეცვლას პროსტა იქ სასწაული რიგი იყო და ამ ბოქსში კიდე არავინ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:30
გამოხმაურება #885


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(mishaj @ Dec 21 2009, 23:20) [snapback]66423[/snapback]
მე გამოვცვალე, ენეოსის 5W-30 ჩავასხი, 1 კვირაა დავდივარ და რავი ნორმალურად დადის რა, სტუკი არ აუკიდებია ჯერ biggrin.gif
პროსტა ზეთის გამომცვლელები შემხვდენ აი ძალიან ლეღვები რა
ზეთის შეცვლისას ერთ-ერთი მიახტა ეგრევე რადიატორს და კრიშკის მოხსნა დააპირა, რო მივარდი რას აკეთებ მეთქი ამასობაში, ქვემოდან ტიპმა თავი გამოყო და ზეთის ფილტრი არ მიდისო, რაც აყენია ეგ დატოვე მეთქი, ზეთი ჩაასხეს და წამოვედი. ცოტა ხნის მერე კაპოტი გავხსენი და ყურადღება მიიქცია კარობკის ზეთის ფილტრმა რომელიც თავისი სისუფთავით "უშნოთ" მომხვდა თვალში. აქედან გამომდინარე შემიძლია ვთვა რომ ძრავის ფილტრის მაგივრად კარობკის ფირლრი მომიხსნეს. ნუცუბიძეზე საბაგიროს ასახვევთან ზეთი არ შეცვალოთ smile.gif

წესით მდის კარპკაზე მატორის ფილტრი biggrin.gif biggrin.gif მე ვიცნობ ხელოსნებს რომლებმაც წაიყვანეს . ტელეფონი გინდა ? მერე კარობკა მოკვდა მაგრამ ხომ წაიყანეს ესაა მთავარი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 21 2009, 22:32
გამოხმაურება #886


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Dec 21 2009, 23:30) [snapback]66433[/snapback]
წესით მდის კარპკაზე მატორის ფილტრი biggrin.gif biggrin.gif მე ვიცნობ ხელოსნებს რომლებმაც წაიყვანეს . ტელეფონი გინდა ? მერე კარობკა მოკვდა მაგრამ ხომ წაიყანეს ესაა მთავარი.

კარობკის ფილტრი განსხვავებულია, უეჭველი დაბრიდავდა ,, ეგ ჯერ არ გამიჭრია biggrin.gif
თუ შეცვლის ვინმე არ გადააგდოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Dec 21 2009, 23:44
გამოხმაურება #887


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




აბსოლუტურად სხვადასხვა რამეა, უბრალოდ ზომითაა იდენტური, მაგრამ კოლოფისას წითლად აწერია "AT FILTER" wink.gif

მიშა??? შენ კიდევ, ნუცუბიძეზე იყავი და გრეკოში არ შეხვედი შესაცვლელად? კაი რა... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 22 2009, 08:24
გამოხმაურება #888


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




Matador

ვპერვიე სლიშუ smile.gif ზეთის ფილტრი მაქვს დარჩენილი ჯაპანპართზის, ახალია პროსტა კარობკაზეა მინადები biggrin.gif თუ დაგჭირდება შემეხმიანე და მოგცემ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 22 2009, 14:52
გამოხმაურება #889


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რას არ გაიგებს კაცი smile.gif

ისე აქ ტემპერატურულ რეჯიმებზე რომ საუბრობთ ერთი რაღაც გაითვალისწინეთ, რომ მატორისთვის არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა ზაფხულია თუ ზამთარუ, უბრალოდ თერმოსტატი ან უფრო ხშირად იქნება გახსნილი, ან უფრო იშვიათად და კარტერი ან უფრო მეტად გაგრილდება ან ნაკლებად. ზუსტად ეს გაგრილება იძლევა დაახლოებით 10 გრადუს სხვაობას ზეთის ტემპერატურისას ზამთარსა და ზაფხულს შორის, ამიტომ კიდევ ერთხელ გირჩევთ, ნუ ჩაასსსხამ თ ეგეთი მაღალი ვიასკოსტის ზეთს სუბარუში იმის გამო რომ ზაფხულია და ზეთის სტაბილურმა ტემპერატურამ მოიმატა 10 გრადუსით, ანდა თუნდაც იმის გამო რომ მარალ აბაროტებზე ატარებთ მანქანას. განა რამდენ ხანს ატარებთ მაღალ აბაროტზე, ანდა რამდენ ხანს გაქვთ გაზი გაყრილი ბოლომდე მაგალითად 10 წუთის განმავლობაში? მერე ამბობენ ისტუკება და სუსტიაო, დაისტუკება აბა რა იქნება თუ ვერ გააკაჩავებს ზეთს მეოთხე ვკლადიშში smile.gif

სუბარუს ძალიან გარკვევით უწერია რომ მაქსიმალური სიბლანტე, რაც უნდა იქნას გამოყენებული ეს არის 10-40, ახლა ქართულ პონტში კი ვიფიქრებთ სადაც 40, იქაც 50 და 60-იო, მარა მე არ ვიზამ მაგას არასდროს, სანამ მხოლოდ საგაზაოდ არ მეყოლება მანქანა ან და არგუმენტებიც მაქვს რატომაც.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 22 2009, 16:22
გამოხმაურება #890


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 22 2009, 15:52) [snapback]66752[/snapback]
რას არ გაიგებს კაცი smile.gif

ისე აქ ტემპერატურულ რეჯიმებზე რომ საუბრობთ ერთი რაღაც გაითვალისწინეთ, რომ მატორისთვის არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა ზაფხულია თუ ზამთარუ, უბრალოდ თერმოსტატი ან უფრო ხშირად იქნება გახსნილი, ან უფრო იშვიათად და კარტერი ან უფრო მეტად გაგრილდება ან ნაკლებად. ზუსტად ეს გაგრილება იძლევა დაახლოებით 10 გრადუს სხვაობას ზეთის ტემპერატურისას ზამთარსა და ზაფხულს შორის, ამიტომ კიდევ ერთხელ გირჩევთ, ნუ ჩაასსსხამ თ ეგეთი მაღალი ვიასკოსტის ზეთს სუბარუში იმის გამო რომ ზაფხულია და ზეთის სტაბილურმა ტემპერატურამ მოიმატა 10 გრადუსით, ანდა თუნდაც იმის გამო რომ მარალ აბაროტებზე ატარებთ მანქანას. განა რამდენ ხანს ატარებთ მაღალ აბაროტზე, ანდა რამდენ ხანს გაქვთ გაზი გაყრილი ბოლომდე მაგალითად 10 წუთის განმავლობაში? მერე ამბობენ ისტუკება და სუსტიაო, დაისტუკება აბა რა იქნება თუ ვერ გააკაჩავებს ზეთს მეოთხე ვკლადიშში smile.gif

სუბარუს ძალიან გარკვევით უწერია რომ მაქსიმალური სიბლანტე, რაც უნდა იქნას გამოყენებული ეს არის 10-40, ახლა ქართულ პონტში კი ვიფიქრებთ სადაც 40, იქაც 50 და 60-იო, მარა მე არ ვიზამ მაგას არასდროს, სანამ მხოლოდ საგაზაოდ არ მეყოლება მანქანა ან და არგუმენტებიც მაქვს რატომაც.

და აბა 10W50 ორიგინალი სუბარუს ზეთი რისთვის არის? smile.gif

აგერ ბატონო ამონაწერი იმპრეზას მანუალიდან:






--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Dec 23 2009, 10:18
გამოხმაურება #891


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ჩემს ენეოსს შეცვლის დრო მოუვიდა (5000კმ) და ცივზე შევამჩნიე რომ რითმულ კაკუნს იწყებს. ანუ ცივზე აკაკანდება, გაჩერდება, აკაკანდება გაჩერდებ. იმედი მაქვს რომ ზეთის ბრალია. ეხლა ვიყავი იამატოში და მითხრეს, რომ სუბარუს ზეთი რაც არისო, პოლუსინტეტიკა (თუ არ ვცდები 5/30 მითხრეს) და მეთქი არც მინდა, სინტეტიკა მინდა თქო და მირჩიეს ჰონდას 5/40, აწერია გოლდ, სინტეტიკა. მონაცემებში უწერია რომ ტურბინიან მანქანებზე 7500 კმ აქვს რესურსიო. ფილტრიც მანდ ვიყიდე, რაღაც ნვაროჩენი უპაკოვკით არის. 4.5 ლიტრი + ფილტრი დამიჯდა 170 ლარამდე. თან 7500 არადა 6000 მაინც თუ ვატარე, ცუდი ფასი არ არის.

ენეოსს აღარ ჩავასხავ. ისე ამ იამატოში მითხრეს, იაპონური წარმოების ენეოსის დილერები ჩვენ ვართო, რაღაც ბარათი მაჩვენეს, მალე შემოვიტანთო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 23 2009, 10:26
გამოხმაურება #892


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(giogagnidze @ Dec 23 2009, 11:18) [snapback]67258[/snapback]
ჩემს ენეოსს შეცვლის დრო მოუვიდა (5000კმ) და ცივზე შევამჩნიე რომ რითმულ კაკუნს იწყებს. ანუ ცივზე აკაკანდება, გაჩერდება, აკაკანდება გაჩერდებ. იმედი მაქვს რომ ზეთის ბრალია. ეხლა ვიყავი იამატოში და მითხრეს, რომ სუბარუს ზეთი რაც არისო, პოლუსინტეტიკა (თუ არ ვცდები 5/30 მითხრეს) და მეთქი არც მინდა, სინტეტიკა მინდა თქო და მირჩიეს ჰონდას 5/40, აწერია გოლდ, სინტეტიკა. მონაცემებში უწერია რომ ტურბინიან მანქანებზე 7500 კმ აქვს რესურსიო. ფილტრიც მანდ ვიყიდე, რაღაც ნვაროჩენი უპაკოვკით არის. 4.5 ლიტრი + ფილტრი დამიჯდა 170 ლარამდე. თან 7500 არადა 6000 მაინც თუ ვატარე, ცუდი ფასი არ არის.

ენეოსს აღარ ჩავასხავ. ისე ამ იამატოში მითხრეს, იაპონური წარმოების ენეოსის დილერები ჩვენ ვართო, რაღაც ბარათი მაჩვენეს, მალე შემოვიტანთო.

იაპონური წარმოების ენეოსი ევროპაში ოფიციალურად არ უნდა იყიდებოდეს, მაგას GRAY IMPORT ჰქვია wink.gif


ევროპულ ბაზარზე რაც გამოდის, მაგათი ოფიციალური დისტრიბუტორი არის Premium Autoparts smile.gif


დანარჩენი უკვე პირადი არჩევანის საკითხია smile.gif





ისე მე ტურბინიან სუბარუში MOTUL-ის სინთეტიკის ჩასხმას ვურჩევ ყველას, სასურველია V300 smile.gif 10.000 გამივლია და ისე შემიცვლია ზეთი რომ სიბლანტე საერთოდ არ ჰქონდა დაკარგული smile.gif

სუბარუს ორიგინალი ELF Les Pleades 10W50 კარგი ვარიანტია, მაგრამ მოტულს ფასის ამბავში კონკურენციას ვერ გაუწევს, ძვირი უჯდებათ იაპონიიდან მაგ ზეთის ჩამოტანა...


ენეოსის სინთეტიკა ახლა ატმოსფორიკაში მაქვს ჩასხმული და ჯერჯერობით კმაყოფილი ვარ, 5000 გავიარე უკვე...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BUB-010
გამოხმაურება Dec 23 2009, 10:35
გამოხმაურება #893


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,998
რეგისტრ.: 14-May 09
მდებარ.: SUBARLANDIA
მომხმარებელი № 88




bako


ტურბო დიზელ 4 რანერში რა ზეთი ჩავასხა ბაკურიანშიც 10 დღე რომ იმუშაოს ნორმალურად...

გარბენი 170 000კმ აქვს ერთი 1500KM გავირეთ და ჯერ ზეთი არ დაუკლია... რა გავუშვა და რა ფასიანი გაქვთ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 23 2009, 12:08
გამოხმაურება #894


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




წელი მომწერე მანქანის, და ძრავი, ძაან განსხვავებული ზეთები უწერია ყველას smile.gif ისე დიზელებზე მაგარი ფასდაკლებები გვაქვს კაკრას smile.gif


პეინ, მანდ ისიც უწერია რა შემთხვევაში უნდ ცაისხას ეგ ზეთი. და მაინც და მაინც უკიდურესობესბ რატო უყურებ smile.gif

ვიასკოსტი უნდ შეირცეს მწარმოებლის რეკომენდაციის და კიხედვით და ასევე ზეთის იმ მაქსიმალური ტემპერატურის მხიედვით, რა ტემპერატურაზე აცხელებს შენი ძრავი ზეთს იმ რეჯიმში, რა რეჯიმშიც ფიქრობ რომ მანქანას მოუწევს სიარული. ხოდა ვერავინ დამაჯერებს რომ 110, 115 გრადუსზე მეტზე ვინმე სუბარუთი გააცხელებთ ზეთს. ჩვენ მანქანებს ტურბინა წყლითაც უგრილდება და მაგიტომ არ აცხელებს ზეთს ისე მაგრა, როგორც სხვა ტურბინიანები, რომლებსაც წყლის გაგრილება არ აქვთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 23 2009, 12:09
გამოხმაურება #895


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 13:08) [snapback]67346[/snapback]
წელი მომწერე მანქანის, და ძრავი, ძაან განსხვავებული ზეთები უწერია ყველას smile.gif ისე დიზელებზე მაგარი ფასდაკლებები გვაქვს კაკრას smile.gif
პეინ, მანდ ისიც უწერია რა შემთხვევაში უნდ ცაისხას ეგ ზეთი. და მაინც და მაინც უკიდურესობესბ რატო უყურებ smile.gif

ვიასკოსტი უნდ შეირცეს მწარმოებლის რეკომენდაციის და კიხედვით და ასევე ზეთის იმ მაქსიმალური ტემპერატურის მხიედვით, რა ტემპერატურაზე აცხელებს შენი ძრავი ზეთს იმ რეჯიმში, რა რეჯიმშიც ფიქრობ რომ მანქანას მოუწევს სიარული. ხოდა ვერავინ დამაჯერებს რომ 110, 115 გრადუსზე მეტზე ვინმე სუბარუთი გააცხელებთ ზეთს. ჩვენ მანქანებს ტურბინა წყლითაც უგრილდება და მაგიტომ არ აცხელებს ზეთს ისე მაგრა, როგორც სხვა ტურბინიანები, რომლებსაც წყლის გაგრილება არ აქვთ

გინახავს სუბარუს გავარვარებული ტურბინა? smile.gif

დააყენე ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი და თვითონ ნახავ სადამდე შეუძლია გაცხელება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 23 2009, 13:25
გამოხმაურება #896


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




კი, გამჭვუირვალე წითელს ემსგავსება, ძაან ლამაზია. თუმცა ეს იმას არ ნIშნავს რომ ზეთიც გავარვარებულია, smile.gif

სუბარუზე რატომღაც ვერ ვნახე, მაგრამ ევოს დაახლოებით 110 გრადუსზე აყავს ტრეკზე გადაბმული სიარულით. თუ დაატუნიგებ რა თქმა უნდა უფრო გააცხელებს, თუ სპორტულ პორშინებს ცადებ და სპორტულ ვკლადიშებს, რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BUB-010
გამოხმაურება Dec 23 2009, 15:53
გამოხმაურება #897


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,998
რეგისტრ.: 14-May 09
მდებარ.: SUBARLANDIA
მომხმარებელი № 88




bako


ჩემი არის 1999 წლიანი ტოიოტა 4 რანერი დიზელის 3.0 td ზძრავით ძრავის მოდელია 1KZ TE.

ამ ძრავით 4 რანერი საერთოდ არ გამოდიოდა იყო მხოლოდ გაეროს და ნატოს ვერსიები დიზელით..(Cemi aris gaeros versia). იგივე ძრავი დევს იაპონურ ჰაილუქს სერფში და და ასევე ტოიოტა პრადო 90... ჩემი ვერსია არის ინტერქულერის გარეშე!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 23 2009, 16:23
გამოხმაურება #898


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 14:25) [snapback]67395[/snapback]
კი, გამჭვუირვალე წითელს ემსგავსება, ძაან ლამაზია. თუმცა ეს იმას არ ნIშნავს რომ ზეთიც გავარვარებულია, smile.gif

სუბარუზე რატომღაც ვერ ვნახე, მაგრამ ევოს დაახლოებით 110 გრადუსზე აყავს ტრეკზე გადაბმული სიარულით. თუ დაატუნიგებ რა თქმა უნდა უფრო გააცხელებს, თუ სპორტულ პორშინებს ცადებ და სპორტულ ვკლადიშებს, რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება

არადა მე სხვა რამე მაქვს გაგებული ფორუმებიდან....
საკმაოდ მაგრა ცხელდება ზეთი როცა სტაბილურად მაღალ-აბაროტებზე ატრიალებ ჩართული ტურბინით smile.gif

ჩვენთან არავის დაუყენებია ზეთის დატჩიკი?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 23 2009, 16:23
გამოხმაურება #899


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მაგას უწერია 10-30 (5-30) ვინაიდან გუდაურში უნდა ახვიდე და სავარაუდოდ მაგრა მოყინავს, მე 5-30 ჩავასხამდი შენს ადგილას, შემოგვიარე, გვაქვს ეგ ზეთი, ჩადის მაგ ამტორში 7 ლიტრა


ხოდა დავაყენებ და მორჩება ეს თემა ერთხელ და საბოლოოდ smile.gif
ახლა გადავხდე კარგად, და სუბარუზეც იგივეს ამბობენ, ანუ 110 გრადუსამდე, და ეს არის ტრეკის რეჯიმი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dimitriusi
გამოხმაურება Dec 24 2009, 12:54
გამოხმაურება #900


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 154
რეგისტრ.: 12-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 621




ზამთარში შეიძლება არაა 100%-ით რეკომენდირებული, მაგრამ ძრავისთვის ზეთების ცვლა უფრო არარეკომენდირებულია ჩემი აზრით, მითუმეტეს რომ ჯერ მუდამ ვახურებ და ისე ვძრავ...
[/quote]

არ აქვს მნიშვნელობა ახურებ და ისე ძრავ თუ არა.
საერთოდ ყველაზე დიდი ცვეთა ძრავისთვის ხდება დაქოქვის მომენტში,სანამ ზეთი შეავსებს ძრავს და რაც უფრო სქელია ზეთი მით უფრო დიდი ხანი ჭირდება ამ პროცესს. აქედან გამომდინარე მაღალი სიბლანტის ზეთი როდესაც ასხია ცვეთა ხდება დიდი.
ტემერეატურულ რეჟიმს რაც შეეხება რომ ავიღოთ 5-30 და 0-50 განსხავება ტემპერატურულ რეჟიმებში უმნიშვნელოა.

ციტატა(Sturbo @ Dec 21 2009, 21:18) [snapback]66306[/snapback]
ზამთარი რა შუაშია დილით დაქოქვამდე 0-50 უფრო თხელია ვიდრე 5-30. მეორე რიცხვი 50,40.30 მუშა ტემპერატურის სიბლანტეა და ფორესტერში
ზეთი წყლით ცივდება ასე რომ მუშა ტემპერატურა დიდად არ იცვლება. გაზაობა და +45 მეტი სიცხე განსაკუთრებული შემთხვევაა.



ეს ტყუილია.
0-50 უფრო სქელია ვიდრე 5-30. ყოველ შემთხვევაში გარემო ტემპერატურაზე და ამის დამტკიცებაც შემიძლია სულ თავისუფლად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge