![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#881
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
მე გამოვცვალე, ენეოსის 5W-30 ჩავასხი, 1 კვირაა დავდივარ და რავი ნორმალურად დადის რა, სტუკი არ აუკიდებია ჯერ
![]() პროსტა ზეთის გამომცვლელები შემხვდენ აი ძალიან ლეღვები რა ზეთის შეცვლისას ერთ-ერთი მიახტა ეგრევე რადიატორს და კრიშკის მოხსნა დააპირა, რო მივარდი რას აკეთებ მეთქი ამასობაში, ქვემოდან ტიპმა თავი გამოყო და ზეთის ფილტრი არ მიდისო, რაც აყენია ეგ დატოვე მეთქი, ზეთი ჩაასხეს და წამოვედი. ცოტა ხნის მერე კაპოტი გავხსენი და ყურადღება მიიქცია კარობკის ზეთის ფილტრმა რომელიც თავისი სისუფთავით "უშნოთ" მომხვდა თვალში. აქედან გამომდინარე შემიძლია ვთვა რომ ძრავის ფილტრის მაგივრად კარობკის ფირლრი მომიხსნეს. ნუცუბიძეზე საბაგიროს ასახვევთან ზეთი არ შეცვალოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#882
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
mishaj
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#883
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
mishaj
ტოპსპიდის გვერსზე ბენზინკალონკასთან რომ ცვლიან ზეთებს მაგაზე ამბობ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#884
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
RACKER
კარპორტს რო გაცდები, საბაგირომდე არ მისული, ვაჟას ჩასახვევთან დაახლოებით, მოიკის გვერდით. კარპორტში ვაპირებდი შეცვლას პროსტა იქ სასწაული რიგი იყო და ამ ბოქსში კიდე არავინ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#885
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mishaj @ Dec 21 2009, 23:20) [snapback]66423[/snapback] მე გამოვცვალე, ენეოსის 5W-30 ჩავასხი, 1 კვირაა დავდივარ და რავი ნორმალურად დადის რა, სტუკი არ აუკიდებია ჯერ ![]() პროსტა ზეთის გამომცვლელები შემხვდენ აი ძალიან ლეღვები რა ზეთის შეცვლისას ერთ-ერთი მიახტა ეგრევე რადიატორს და კრიშკის მოხსნა დააპირა, რო მივარდი რას აკეთებ მეთქი ამასობაში, ქვემოდან ტიპმა თავი გამოყო და ზეთის ფილტრი არ მიდისო, რაც აყენია ეგ დატოვე მეთქი, ზეთი ჩაასხეს და წამოვედი. ცოტა ხნის მერე კაპოტი გავხსენი და ყურადღება მიიქცია კარობკის ზეთის ფილტრმა რომელიც თავისი სისუფთავით "უშნოთ" მომხვდა თვალში. აქედან გამომდინარე შემიძლია ვთვა რომ ძრავის ფილტრის მაგივრად კარობკის ფირლრი მომიხსნეს. ნუცუბიძეზე საბაგიროს ასახვევთან ზეთი არ შეცვალოთ ![]() წესით მდის კარპკაზე მატორის ფილტრი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#886
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 21 2009, 23:30) [snapback]66433[/snapback] წესით მდის კარპკაზე მატორის ფილტრი ![]() ![]() კარობკის ფილტრი განსხვავებულია, უეჭველი დაბრიდავდა ,, ეგ ჯერ არ გამიჭრია ![]() თუ შეცვლის ვინმე არ გადააგდოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#887
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
აბსოლუტურად სხვადასხვა რამეა, უბრალოდ ზომითაა იდენტური, მაგრამ კოლოფისას წითლად აწერია "AT FILTER"
![]() მიშა??? შენ კიდევ, ნუცუბიძეზე იყავი და გრეკოში არ შეხვედი შესაცვლელად? კაი რა... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#888
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
Matador
ვპერვიე სლიშუ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#889
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რას არ გაიგებს კაცი
![]() ისე აქ ტემპერატურულ რეჯიმებზე რომ საუბრობთ ერთი რაღაც გაითვალისწინეთ, რომ მატორისთვის არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა ზაფხულია თუ ზამთარუ, უბრალოდ თერმოსტატი ან უფრო ხშირად იქნება გახსნილი, ან უფრო იშვიათად და კარტერი ან უფრო მეტად გაგრილდება ან ნაკლებად. ზუსტად ეს გაგრილება იძლევა დაახლოებით 10 გრადუს სხვაობას ზეთის ტემპერატურისას ზამთარსა და ზაფხულს შორის, ამიტომ კიდევ ერთხელ გირჩევთ, ნუ ჩაასსსხამ თ ეგეთი მაღალი ვიასკოსტის ზეთს სუბარუში იმის გამო რომ ზაფხულია და ზეთის სტაბილურმა ტემპერატურამ მოიმატა 10 გრადუსით, ანდა თუნდაც იმის გამო რომ მარალ აბაროტებზე ატარებთ მანქანას. განა რამდენ ხანს ატარებთ მაღალ აბაროტზე, ანდა რამდენ ხანს გაქვთ გაზი გაყრილი ბოლომდე მაგალითად 10 წუთის განმავლობაში? მერე ამბობენ ისტუკება და სუსტიაო, დაისტუკება აბა რა იქნება თუ ვერ გააკაჩავებს ზეთს მეოთხე ვკლადიშში ![]() სუბარუს ძალიან გარკვევით უწერია რომ მაქსიმალური სიბლანტე, რაც უნდა იქნას გამოყენებული ეს არის 10-40, ახლა ქართულ პონტში კი ვიფიქრებთ სადაც 40, იქაც 50 და 60-იო, მარა მე არ ვიზამ მაგას არასდროს, სანამ მხოლოდ საგაზაოდ არ მეყოლება მანქანა ან და არგუმენტებიც მაქვს რატომაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#890
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 22 2009, 15:52) [snapback]66752[/snapback] რას არ გაიგებს კაცი ![]() ისე აქ ტემპერატურულ რეჯიმებზე რომ საუბრობთ ერთი რაღაც გაითვალისწინეთ, რომ მატორისთვის არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა ზაფხულია თუ ზამთარუ, უბრალოდ თერმოსტატი ან უფრო ხშირად იქნება გახსნილი, ან უფრო იშვიათად და კარტერი ან უფრო მეტად გაგრილდება ან ნაკლებად. ზუსტად ეს გაგრილება იძლევა დაახლოებით 10 გრადუს სხვაობას ზეთის ტემპერატურისას ზამთარსა და ზაფხულს შორის, ამიტომ კიდევ ერთხელ გირჩევთ, ნუ ჩაასსსხამ თ ეგეთი მაღალი ვიასკოსტის ზეთს სუბარუში იმის გამო რომ ზაფხულია და ზეთის სტაბილურმა ტემპერატურამ მოიმატა 10 გრადუსით, ანდა თუნდაც იმის გამო რომ მარალ აბაროტებზე ატარებთ მანქანას. განა რამდენ ხანს ატარებთ მაღალ აბაროტზე, ანდა რამდენ ხანს გაქვთ გაზი გაყრილი ბოლომდე მაგალითად 10 წუთის განმავლობაში? მერე ამბობენ ისტუკება და სუსტიაო, დაისტუკება აბა რა იქნება თუ ვერ გააკაჩავებს ზეთს მეოთხე ვკლადიშში ![]() სუბარუს ძალიან გარკვევით უწერია რომ მაქსიმალური სიბლანტე, რაც უნდა იქნას გამოყენებული ეს არის 10-40, ახლა ქართულ პონტში კი ვიფიქრებთ სადაც 40, იქაც 50 და 60-იო, მარა მე არ ვიზამ მაგას არასდროს, სანამ მხოლოდ საგაზაოდ არ მეყოლება მანქანა ან და არგუმენტებიც მაქვს რატომაც. და აბა 10W50 ორიგინალი სუბარუს ზეთი რისთვის არის? ![]() აგერ ბატონო ამონაწერი იმპრეზას მანუალიდან: ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#891
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ჩემს ენეოსს შეცვლის დრო მოუვიდა (5000კმ) და ცივზე შევამჩნიე რომ რითმულ კაკუნს იწყებს. ანუ ცივზე აკაკანდება, გაჩერდება, აკაკანდება გაჩერდებ. იმედი მაქვს რომ ზეთის ბრალია. ეხლა ვიყავი იამატოში და მითხრეს, რომ სუბარუს ზეთი რაც არისო, პოლუსინტეტიკა (თუ არ ვცდები 5/30 მითხრეს) და მეთქი არც მინდა, სინტეტიკა მინდა თქო და მირჩიეს ჰონდას 5/40, აწერია გოლდ, სინტეტიკა. მონაცემებში უწერია რომ ტურბინიან მანქანებზე 7500 კმ აქვს რესურსიო. ფილტრიც მანდ ვიყიდე, რაღაც ნვაროჩენი უპაკოვკით არის. 4.5 ლიტრი + ფილტრი დამიჯდა 170 ლარამდე. თან 7500 არადა 6000 მაინც თუ ვატარე, ცუდი ფასი არ არის.
ენეოსს აღარ ჩავასხავ. ისე ამ იამატოში მითხრეს, იაპონური წარმოების ენეოსის დილერები ჩვენ ვართო, რაღაც ბარათი მაჩვენეს, მალე შემოვიტანთო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#892
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Dec 23 2009, 11:18) [snapback]67258[/snapback] ჩემს ენეოსს შეცვლის დრო მოუვიდა (5000კმ) და ცივზე შევამჩნიე რომ რითმულ კაკუნს იწყებს. ანუ ცივზე აკაკანდება, გაჩერდება, აკაკანდება გაჩერდებ. იმედი მაქვს რომ ზეთის ბრალია. ეხლა ვიყავი იამატოში და მითხრეს, რომ სუბარუს ზეთი რაც არისო, პოლუსინტეტიკა (თუ არ ვცდები 5/30 მითხრეს) და მეთქი არც მინდა, სინტეტიკა მინდა თქო და მირჩიეს ჰონდას 5/40, აწერია გოლდ, სინტეტიკა. მონაცემებში უწერია რომ ტურბინიან მანქანებზე 7500 კმ აქვს რესურსიო. ფილტრიც მანდ ვიყიდე, რაღაც ნვაროჩენი უპაკოვკით არის. 4.5 ლიტრი + ფილტრი დამიჯდა 170 ლარამდე. თან 7500 არადა 6000 მაინც თუ ვატარე, ცუდი ფასი არ არის. ენეოსს აღარ ჩავასხავ. ისე ამ იამატოში მითხრეს, იაპონური წარმოების ენეოსის დილერები ჩვენ ვართო, რაღაც ბარათი მაჩვენეს, მალე შემოვიტანთო. იაპონური წარმოების ენეოსი ევროპაში ოფიციალურად არ უნდა იყიდებოდეს, მაგას GRAY IMPORT ჰქვია ![]() ევროპულ ბაზარზე რაც გამოდის, მაგათი ოფიციალური დისტრიბუტორი არის Premium Autoparts ![]() დანარჩენი უკვე პირადი არჩევანის საკითხია ![]() ისე მე ტურბინიან სუბარუში MOTUL-ის სინთეტიკის ჩასხმას ვურჩევ ყველას, სასურველია V300 ![]() ![]() სუბარუს ორიგინალი ELF Les Pleades 10W50 კარგი ვარიანტია, მაგრამ მოტულს ფასის ამბავში კონკურენციას ვერ გაუწევს, ძვირი უჯდებათ იაპონიიდან მაგ ზეთის ჩამოტანა... ენეოსის სინთეტიკა ახლა ატმოსფორიკაში მაქვს ჩასხმული და ჯერჯერობით კმაყოფილი ვარ, 5000 გავიარე უკვე... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#893
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
bako
ტურბო დიზელ 4 რანერში რა ზეთი ჩავასხა ბაკურიანშიც 10 დღე რომ იმუშაოს ნორმალურად... გარბენი 170 000კმ აქვს ერთი 1500KM გავირეთ და ჯერ ზეთი არ დაუკლია... რა გავუშვა და რა ფასიანი გაქვთ.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#894
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წელი მომწერე მანქანის, და ძრავი, ძაან განსხვავებული ზეთები უწერია ყველას
![]() ![]() პეინ, მანდ ისიც უწერია რა შემთხვევაში უნდ ცაისხას ეგ ზეთი. და მაინც და მაინც უკიდურესობესბ რატო უყურებ ![]() ვიასკოსტი უნდ შეირცეს მწარმოებლის რეკომენდაციის და კიხედვით და ასევე ზეთის იმ მაქსიმალური ტემპერატურის მხიედვით, რა ტემპერატურაზე აცხელებს შენი ძრავი ზეთს იმ რეჯიმში, რა რეჯიმშიც ფიქრობ რომ მანქანას მოუწევს სიარული. ხოდა ვერავინ დამაჯერებს რომ 110, 115 გრადუსზე მეტზე ვინმე სუბარუთი გააცხელებთ ზეთს. ჩვენ მანქანებს ტურბინა წყლითაც უგრილდება და მაგიტომ არ აცხელებს ზეთს ისე მაგრა, როგორც სხვა ტურბინიანები, რომლებსაც წყლის გაგრილება არ აქვთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#895
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 13:08) [snapback]67346[/snapback] წელი მომწერე მანქანის, და ძრავი, ძაან განსხვავებული ზეთები უწერია ყველას ![]() ![]() პეინ, მანდ ისიც უწერია რა შემთხვევაში უნდ ცაისხას ეგ ზეთი. და მაინც და მაინც უკიდურესობესბ რატო უყურებ ![]() ვიასკოსტი უნდ შეირცეს მწარმოებლის რეკომენდაციის და კიხედვით და ასევე ზეთის იმ მაქსიმალური ტემპერატურის მხიედვით, რა ტემპერატურაზე აცხელებს შენი ძრავი ზეთს იმ რეჯიმში, რა რეჯიმშიც ფიქრობ რომ მანქანას მოუწევს სიარული. ხოდა ვერავინ დამაჯერებს რომ 110, 115 გრადუსზე მეტზე ვინმე სუბარუთი გააცხელებთ ზეთს. ჩვენ მანქანებს ტურბინა წყლითაც უგრილდება და მაგიტომ არ აცხელებს ზეთს ისე მაგრა, როგორც სხვა ტურბინიანები, რომლებსაც წყლის გაგრილება არ აქვთ გინახავს სუბარუს გავარვარებული ტურბინა? ![]() დააყენე ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი და თვითონ ნახავ სადამდე შეუძლია გაცხელება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#896
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
კი, გამჭვუირვალე წითელს ემსგავსება, ძაან ლამაზია. თუმცა ეს იმას არ ნIშნავს რომ ზეთიც გავარვარებულია,
![]() სუბარუზე რატომღაც ვერ ვნახე, მაგრამ ევოს დაახლოებით 110 გრადუსზე აყავს ტრეკზე გადაბმული სიარულით. თუ დაატუნიგებ რა თქმა უნდა უფრო გააცხელებს, თუ სპორტულ პორშინებს ცადებ და სპორტულ ვკლადიშებს, რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#897
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
bako
ჩემი არის 1999 წლიანი ტოიოტა 4 რანერი დიზელის 3.0 td ზძრავით ძრავის მოდელია 1KZ TE. ამ ძრავით 4 რანერი საერთოდ არ გამოდიოდა იყო მხოლოდ გაეროს და ნატოს ვერსიები დიზელით..(Cemi aris gaeros versia). იგივე ძრავი დევს იაპონურ ჰაილუქს სერფში და და ასევე ტოიოტა პრადო 90... ჩემი ვერსია არის ინტერქულერის გარეშე! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#898
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 23 2009, 14:25) [snapback]67395[/snapback] კი, გამჭვუირვალე წითელს ემსგავსება, ძაან ლამაზია. თუმცა ეს იმას არ ნIშნავს რომ ზეთიც გავარვარებულია, ![]() სუბარუზე რატომღაც ვერ ვნახე, მაგრამ ევოს დაახლოებით 110 გრადუსზე აყავს ტრეკზე გადაბმული სიარულით. თუ დაატუნიგებ რა თქმა უნდა უფრო გააცხელებს, თუ სპორტულ პორშინებს ცადებ და სპორტულ ვკლადიშებს, რა თქმა უნდა უფრო სქელი ზეთი დაგჭირდება არადა მე სხვა რამე მაქვს გაგებული ფორუმებიდან.... საკმაოდ მაგრა ცხელდება ზეთი როცა სტაბილურად მაღალ-აბაროტებზე ატრიალებ ჩართული ტურბინით ![]() ჩვენთან არავის დაუყენებია ზეთის დატჩიკი? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#899
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მაგას უწერია 10-30 (5-30) ვინაიდან გუდაურში უნდა ახვიდე და სავარაუდოდ მაგრა მოყინავს, მე 5-30 ჩავასხამდი შენს ადგილას, შემოგვიარე, გვაქვს ეგ ზეთი, ჩადის მაგ ამტორში 7 ლიტრა
ხოდა დავაყენებ და მორჩება ეს თემა ერთხელ და საბოლოოდ ![]() ახლა გადავხდე კარგად, და სუბარუზეც იგივეს ამბობენ, ანუ 110 გრადუსამდე, და ეს არის ტრეკის რეჯიმი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#900
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ზამთარში შეიძლება არაა 100%-ით რეკომენდირებული, მაგრამ ძრავისთვის ზეთების ცვლა უფრო არარეკომენდირებულია ჩემი აზრით, მითუმეტეს რომ ჯერ მუდამ ვახურებ და ისე ვძრავ...
[/quote] არ აქვს მნიშვნელობა ახურებ და ისე ძრავ თუ არა. საერთოდ ყველაზე დიდი ცვეთა ძრავისთვის ხდება დაქოქვის მომენტში,სანამ ზეთი შეავსებს ძრავს და რაც უფრო სქელია ზეთი მით უფრო დიდი ხანი ჭირდება ამ პროცესს. აქედან გამომდინარე მაღალი სიბლანტის ზეთი როდესაც ასხია ცვეთა ხდება დიდი. ტემერეატურულ რეჟიმს რაც შეეხება რომ ავიღოთ 5-30 და 0-50 განსხავება ტემპერატურულ რეჟიმებში უმნიშვნელოა. ციტატა(Sturbo @ Dec 21 2009, 21:18) [snapback]66306[/snapback] ზამთარი რა შუაშია დილით დაქოქვამდე 0-50 უფრო თხელია ვიდრე 5-30. მეორე რიცხვი 50,40.30 მუშა ტემპერატურის სიბლანტეა და ფორესტერში ზეთი წყლით ცივდება ასე რომ მუშა ტემპერატურა დიდად არ იცვლება. გაზაობა და +45 მეტი სიცხე განსაკუთრებული შემთხვევაა. ეს ტყუილია. 0-50 უფრო სქელია ვიდრე 5-30. ყოველ შემთხვევაში გარემო ტემპერატურაზე და ამის დამტკიცებაც შემიძლია სულ თავისუფლად. |
|
|
![]() ![]() |