![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#901
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
კიდევ ერთს დავამატებ, რაც უფრო სქელია მეორე კოეფიციენტი, ზეთი უფრო მაგრა უნდა გააცხელო რომ შევიდეს მის მUშა მდგომარეობაში. მაგალიტად ასე ავხსნი, თუ სუბარუს უწერია რომ რეკომენდაციას ვაძლევთო 5-30 სო, ეს იმას ნიშნავს, რომ ზეთის 100 გრადუსზე გაცხელების პირობებში სუბარუ რეკომენდაციას უწევს ვიასკოსტსს 10-11 ფარგლებში. (სუბარუს ზეთს აქვს 10.36). ესეიგი თუ ვასხამთ მანქანაში უფრო მაღალი ვიასკოსტის ზეთს, ვასხამთ იმიტომ, რომ მოგვიწევს ამ ზეთის ძაან გაცხელება, რის შედეგადაც ნებისმიერი ზეთი მეტკალებად კარგადვს ამ ვიასკოსტს ტემპერატურის მატებასთანე რთად და იმ გონკაობის დროს 10 მნიშვნელობას მაინც შეინარცუნებს, თუ 11 ვერა. თუ ჩაასხი ძაან სქელი ზეთი, გამოვა ისე, რომ ვერ გააცხელებ ზეთს იმდენად, რომ მისი სიბლანტე და წებოვნება გახდეს10-11 კოეფიციენტის ტოლფასი და გამოვა შემდეგი:
1) მატორს უფრო უჭირს ზეთის გადაკაჩავება, (იკარგება ძალა ვალზე,) 2)სქელი ზეთი უფრო ძნელად გადის ფილტრში 3)სქელი ზეთი უფრო ნელა გადის ჰიდროსაკისრებში (შატუნები, პალეცი, ვალის ბაჩევნიკები), შედეგად ვერ აცლის ამ დეტალებს ისე ეფექტურად სიცხეს, როგორც გამოაცლის ზეტი, რომელიც ემტი ინტენსიურობით მორაობს კანალებში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#902
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(bako @ 24th December 2009 - 15:56) [snapback]68138[/snapback] კიდევ ერთს დავამატებ, რაც უფრო სქელია მეორე კოეფიციენტი, ზეთი უფრო მაგრა უნდა გააცხელო რომ შევიდეს მის მUშა მდგომარეობაში. მაგალიტად ასე ავხსნი, თუ სუბარუს უწერია რომ რეკომენდაციას ვაძლევთო 5-30 სო, ეს იმას ნიშნავს, რომ ზეთის 100 გრადუსზე გაცხელების პირობებში სუბარუ რეკომენდაციას უწევს ვიასკოსტსს 10-11 ფარგლებში. (სუბარუს ზეთს აქვს 10.36). ესეიგი თუ ვასხამთ მანქანაში უფრო მაღალი ვიასკოსტის ზეთს, ვასხამთ იმიტომ, რომ მოგვიწევს ამ ზეთის ძაან გაცხელება, რის შედეგადაც ნებისმიერი ზეთი მეტკალებად კარგადვს ამ ვიასკოსტს ტემპერატურის მატებასთანე რთად და იმ გონკაობის დროს 10 მნიშვნელობას მაინც შეინარცუნებს, თუ 11 ვერა. თუ ჩაასხი ძაან სქელი ზეთი, გამოვა ისე, რომ ვერ გააცხელებ ზეთს იმდენად, რომ მისი სიბლანტე და წებოვნება გახდეს10-11 კოეფიციენტის ტოლფასი და გამოვა შემდეგი: 1) მატორს უფრო უჭირს ზეთის გადაკაჩავება, (იკარგება ძალა ვალზე,) 2)სქელი ზეთი უფრო ძნელად გადის ფილტრში 3)სქელი ზეთი უფრო ნელა გადის ჰიდროსაკისრებში (შატუნები, პალეცი, ვალის ბაჩევნიკები), შედეგად ვერ აცლის ამ დეტალებს ისე ეფექტურად სიცხეს, როგორც გამოაცლის ზეტი, რომელიც ემტი ინტენსიურობით მორაობს კანალებში. რაღაცაში გეთანხმები. რეკომენდირებულზე მეტი სიბლანტის ზეთის ჩასხმა არ ღირს თუ უბრალოდ ქალაქში მოძრაობ, არა აქვს დიდი მნიშვნელობა სწაფად დადიხარ თუ არა, სპორტული ზეთი ბევრად დიდ დატვირთვებზეა გათვლილი და არასაკმარისად გახურებულს უფრო ცუდი შეღწევადობა აქ და შესაბამისად შეზეთვის თვისებაც და დიდი სიბლანტის გამო მანქანის წვაც იმატებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#903
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
მე პირადად ეხლა მესხა შელის 10-60 ულტრა რეისინგი საკაიფოდ გამატარ სადრაც 6000 კილომეტრი და ეხლა უნდა გამოვცვალო არ უცჰივი ატრანაირად ტან ტეგტაში მირჩიეს რა თU აგაზავებ ხოლმეო მაღალი აბაროტებისთვის არის გათვლიიო .და რავი აბა ისე რას მირჩევტ რა ჩავასხა 124 ატასი აქვს გავლილი სინთეტიკა აუცილებლად მაგრამ რომელი ჯობია?
ისე კი თU ვერ ავარჩიე ვერაფერი ისევ იგივეს ჩავასხავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#904
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
მზიურსაც აქებენ ისე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#905
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
მე კმაყოფილი ვარ ჩემი ზეთის შეცვლით, ცივზე წყვეტილი კაკანი რომ გაუდიოდა, აღარ აქვს. ანუ გაბანძებული იყო ენეოსი 4600კმზე.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#906
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dimitriusi @ Dec 24 2009, 13:54) [snapback]68094[/snapback] ზამთარში შეიძლება არაა 100%-ით რეკომენდირებული, მაგრამ ძრავისთვის ზეთების ცვლა უფრო არარეკომენდირებულია ჩემი აზრით, მითუმეტეს რომ ჯერ მუდამ ვახურებ და ისე ვძრავ... არ აქვს მნიშვნელობა ახურებ და ისე ძრავ თუ არა. საერთოდ ყველაზე დიდი ცვეთა ძრავისთვის ხდება დაქოქვის მომენტში,სანამ ზეთი შეავსებს ძრავს და რაც უფრო სქელია ზეთი მით უფრო დიდი ხანი ჭირდება ამ პროცესს. აქედან გამომდინარე მაღალი სიბლანტის ზეთი როდესაც ასხია ცვეთა ხდება დიდი. ტემერეატურულ რეჟიმს რაც შეეხება რომ ავიღოთ 5-30 და 0-50 განსხავება ტემპერატურულ რეჟიმებში უმნიშვნელოა. ეს ტყუილია. 0-50 უფრო სქელია ვიდრე 5-30. ყოველ შემთხვევაში გარემო ტემპერატურაზე და ამის დამტკიცებაც შემიძლია სულ თავისუფლად. მოიცა რა ვერ გავიგე ტყუილი რა არის ჩემი სიტყვები თუ სტანდარტი ტყუის პირველი ცფრი 0 უფრო თხელია ვიდრე 5 დაბალ ტემპერეატურაზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#907
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 24 2009, 19:10) [snapback]68219[/snapback] მოიცა რა ვერ გავიგე ტყუილი რა არის ჩემი სიტყვები თუ სტანდარტი ტყუის პირველი ცფრი 0 უფრო თხელია ვიდრე 5 დაბალ ტემპერეატურაზე. სტანდარტი ზოგადად ასეა მაგრამ არის ხოლმე გამონაკლისები. ანუ ხდება ხოლმე რომ პირველი ციფრი ტყუის ხოლმე. ციტატა(bako @ Dec 24 2009, 15:56) [snapback]68138[/snapback] კიდევ ერთს დავამატებ, რაც უფრო სქელია მეორე კოეფიციენტი, ზეთი უფრო მაგრა უნდა გააცხელო რომ შევიდეს მის მUშა მდგომარეობაში. მაგალიტად ასე ავხსნი, თუ სუბარუს უწერია რომ რეკომენდაციას ვაძლევთო 5-30 სო, ეს იმას ნიშნავს, რომ ზეთის 100 გრადუსზე გაცხელების პირობებში სუბარუ რეკომენდაციას უწევს ვიასკოსტსს 10-11 ფარგლებში. (სუბარუს ზეთს აქვს 10.36). ესეიგი თუ ვასხამთ მანქანაში უფრო მაღალი ვიასკოსტის ზეთს, ვასხამთ იმიტომ, რომ მოგვიწევს ამ ზეთის ძაან გაცხელება, რის შედეგადაც ნებისმიერი ზეთი მეტკალებად კარგადვს ამ ვიასკოსტს ტემპერატურის მატებასთანე რთად და იმ გონკაობის დროს 10 მნიშვნელობას მაინც შეინარცუნებს, თუ 11 ვერა. თუ ჩაასხი ძაან სქელი ზეთი, გამოვა ისე, რომ ვერ გააცხელებ ზეთს იმდენად, რომ მისი სიბლანტე და წებოვნება გახდეს10-11 კოეფიციენტის ტოლფასი და გამოვა შემდეგი: 1) მატორს უფრო უჭირს ზეთის გადაკაჩავება, (იკარგება ძალა ვალზე,) 2)სქელი ზეთი უფრო ძნელად გადის ფილტრში 3)სქელი ზეთი უფრო ნელა გადის ჰიდროსაკისრებში (შატუნები, პალეცი, ვალის ბაჩევნიკები), შედეგად ვერ აცლის ამ დეტალებს ისე ეფექტურად სიცხეს, როგორც გამოაცლის ზეტი, რომელიც ემტი ინტენსიურობით მორაობს კანალებში. სხვათაშორის ენეოსის TDS ვნახე და 100 გრადუსზე 12 უწერია სიბლანტე. ზოგადად ძალიან ძნელია დეტალური ინფორმაციის გარეშე მხოლოდ სტანდარტის მიხედვით ზეთის ხარისხიანობის შემოწმება. მე ვისაც სურს შემიძლია მივცე ლაბორატორიის ტელეფონის ნომერი და შევადაროთ სხვადასხვა ზეთების მახასიათებლები. რეკლამას არ ვაკეთებ მაგრამ დარწმუნებული ვარ შელი ყველას აჯობებს. ვისაც ასე არ გონია მზად ვარ ტესტირებისთვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#908
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ყველანი რღაცაში ვართ დარწმუნებული, მე იმაში, რომ სქელი ზეთი არაა საჭირო თU თავს არ იგიჯებ, ზოგი იმშია დარწმუნებული რომ რაც უფრო სქელია უკეთესია, ზოგიც კი რომ შელია უკეთესი, ზოგიც კასტროლი ენოეის ან სუბარუს ზეთი, მთავარია პრაქტიკა რას გვიჩვენებს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#909
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
ოლეინა სად იყიდება საბითუმო ფასად?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#910
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Dimitriusi @ 26th December 2009 - 11:16) [snapback]68804[/snapback] რეკლამას არ ვაკეთებ მაგრამ დარწმუნებული ვარ შელი ყველას აჯობებს. ვისაც ასე არ გონია მზად ვარ ტესტირებისთვის. ძალიან კარგი იდეა გამოთქვი თუ თეგეტა დაფარავდა ხარჯებს თეგეტა თუ დაფარავს ამ ტესტირებების ყველა ხარჯს, მზად ვარ 5-6 სახეობის ზეთით დაგადგეთ და ჩავუტაროთ ქიმია, შელიმ თუ ვერ გაქაჩა არ გაგიბაზრებთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#911
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
დღეს ვნახე ვიღაცა ელიავაზე გარეთ ბოხში ასხამდა ზეთს სუბარუში, იმპრეზაში, გული კი დამწყდა, ცოდოა მანქანა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#912
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 27 2009, 10:22) [snapback]69128[/snapback] დღეს ვნახე ვიღაცა ელიავაზე გარეთ ბოხში ასხამდა ზეთს სუბარუში, იმპრეზაში, გული კი დამწყდა, ცოდოა მანქანა ![]() მაგას რათუნდა იმპრეზა კარგათ გაუზიზინებდნენ ირანულ ზეთს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#913
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
აბაა, თანა ხალი ნაყიდი მყავსო და ჯერ არ ვგონკაობო, მარჯვენა რულს რო მივეცჰვიოო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#914
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
bako
მერე ვერ ამოარტყი პანღური? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#915
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(datoxachi @ Dec 27 2009, 10:40) [snapback]69131[/snapback] მაგას რათუნდა იმპრეზა კარგათ გაუზიზინებდნენ ირანულ ზეთს ![]() სხვათაშორის ირანული და თურქული ზეთები ჯამში იმდენი იყიდება დანარჩენ ყველას ჯობნის. ციტატა(crimson @ Dec 27 2009, 08:25) [snapback]69115[/snapback] ძალიან კარგი იდეა გამოთქვი თუ თეგეტა დაფარავდა ხარჯებს თეგეტა თუ დაფარავს ამ ტესტირებების ყველა ხარჯს, მზად ვარ 5-6 სახეობის ზეთით დაგადგეთ და ჩავუტაროთ ქიმია, შელიმ თუ ვერ გაქაჩა არ გაგიბაზრებთ ![]() თეგეტა არაფერ შუაშია. მე მზად ვარ შელის ტესტირების ხარჯი დავფარო.ჩემი ფალავანია შელი. ჰოდა შეაჯიბრეთ რომელიმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#916
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
bako
მერე იტყვიან Y მანქანაა მალე ისტუკებაო ალბათ 10-40 ჩაუსხეს 100.000ზე მეტი თუ ქონდა პრაბეგი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#917
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
Dimitriusi
რა ჯდება თქვენთან 5w40 შელი + ფილტრი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#918
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(levani12345 @ Dec 28 2009, 11:28) [snapback]69505[/snapback] Dimitriusi რა ჯდება თქვენთან 5w40 შელი + ფილტრი? 100 ლარამდე თავისი ფილტრით და შეცვლით. ერთერთ თემაში პრისადკებზე იყო საუბარი. ისე თუ კარგი ძრავია და კარგი ზეთი ასხია არაფერი არ ჭირდება მაგას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#919
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
Dimitriusi
ლაბორატორიული ანალიზი რა ჯდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#920
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
Dimitriusi
კარგია აბა ცუდია ![]() ![]() 4 ლიტრი + ფილტრი და რა ფილტრია? უტურბინო 2.0. ![]() |
|
|
![]() ![]() |